Translate

Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΣΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΕΞ Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΚΟΔΟΞΕΙ





ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΣΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΕΞ Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΚΟΔΟΞΕΙ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Καλησπέρα αγαπητέ αδελφέ Παναγιώτη!
Βλέπω τις αναρτήσεις σου σχετικά με τον π. Βασίλειο και πολύ λυπάμαι .
Νομίζω πως έχεις φθάσει σε υπερβολή.
Η τακτική σου, μου θυμίζει την τακτική του του κ.Τελεβάντου.  Τόσο καιρό πίστευα ότι είχες καταλάβει το ήθος και  τα πιστεύω του π. Βασιλείου και ότι και εσύ τα ασπαζόσουν..
Τώρα η εντύπωση που μου δίνουν τα άρθρα σου είναι ότι όλα αυτά που τόσο καιρό υποστήριζες για τον π. Βασίλειο και η εκτίμηση που φαινόταν ότι του είχες ότι δεν υπάρχουν πια και έχεις αρχίσει την δυσφήμιση του. Πολύ στεναχωρούμαι.
Δεν αξίζει ο π. Βασίλειος τέτοια αντιμετώση  και τόσο άρνητική προβολή από μεριά σου.  
Η στάση σου δείχνει πως δεν έχεις τελικά αναπτύξει αληθινή εν Χριστώ σχέση μαζί του.
Η εν λόγω στάση σου δε μου θυμίζει χριστιανό που ενδιαφέρεται να λάμψει η Αλήθεια , αλλά άνθρωπο που ενδιαφέρεται να πει όσα πιστεύει χωρίς να σκέφτεται αν πληγώνει τον αδελφό του, και μάλιστα ιερέα,  με τα γραφόμενα του.
Στο παρελθόν μου είχες γράψει με αφορμή τον κ. Τελεβάβτο , ότι οι Κύπριοι είσαστε ξεροκέφαλοι και πεισματάρηδες. Νομίζω ότι και εσύ αυτή την τακτική ακολουθείς στη προκειμένη περίπτωση.
Να με συγχωρείς αν  γίνομαι σκληρή , αλλά αυτά αισθάνομαι και με αδελφική αγάπη σου τα γράφω.  
Ο Θεός να σε φωτίζει Παναγιώτη !
Έφη Χαρίση

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ π. Β. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
Όταν ο ίδιος ο πνευματικός σας πατέρας ή, ο παππούλης π. Βασίλειος, καθώς με τόση γλυκύτητα και καλοσυνάτη αφωσίωση τον αποκαλείτε, μου σημειώνει γραπτώς σε ειδική επιστολή του, όπου και την δημοσίευσα, κατά λέξη:
«Δεν σας εταύτισα με τον κ. Τελεβάντον και γι αυτό δεν κατενόησα τον λόγο της υπογραμμίσεως αυτής στο απαντητικό σας σημείωμα
Προκύπτει το αμέσως ρητορικόν ερώτημα: για ποιόν λόγο οι οπαδοί και μαθητές του π. Βασιλείου έρχονται εκ των υστέρων, για να μας κατηγορήσουν δια της αμαρτωλής κατακρίσεως, και να μας ταυτίσουν, με τον άσπονδον εχθρόν του παπαΒασίλη;
Τους βάζει ο παπαΒασίλης, ή μήπως τους βάζει ο Διάβολος;
Δεν δύναμαι να διακρίνω καθαρά, διότι ακόμη να λάβω το Χάρισμα των Χαρισμάτων.
Μαζέψτε πατέρα Βασίλειε, σας παρακαλώ, τα πνευματικά σας παιδιά.
Η αναμέτρησις, είναι μεταξύ εμένα και εσάς. Μάλλον δεν είναι καθόλου προσωπικόν το ζήτημα. Διότι η συγκρουσιακή αναμέτρησις ήτο και είναι, αιώνια, μεταξύ ορθοδοξίας και κακοδοξίας.
Δεν εγγυόμαι καθόλου την ασφάλεια τινών παράπλευρων απωλειών. Τα γυναικόπαιδα να αποτραβηχτώσι στη άκρη και να μελετήσωσι προσεκτικώτατα κάθε λέξη μου που (συν)έγραψα έμπονα και αγαπητικά περί του πνευματικού πατέρα τους ίνα μη προσθέτωσι περιττά βαρύδια στην ψυχούλα τους.
Η κ. Έφη Χαρίση, αν και δεν έτυχε να την γνωρίσω προσωπικά μου είναι λίαν αγαπητώτατον πρόσωπον, διότι είχαμε από παλαιά αλληλογραφία.
Όμως στην παρούσα φάση, ελέω αχαλίνωτου συναισθηματισμού και ακρατούς φαντασιοπληξίας εκ μέρους της, και ελέω τινός ισχυρού ίχνους και ενδείξεων προσωποληψίας, με λοιδωρεί, με κρίνει εν αδίκω, δηλ. με κατακρίνει και με συκοφαντεί, αβασάνιστα και ανάδελφα, για όσα νομίζει ότι εκατάλαβεν, ή, για όσα ηθέλησεν να καταλάβει χωρίς όμως να τα καταλάβει, ή για όσα την εδασκαλέψαν για να τα καταλάβει ενώ πολύ αμφιβάλλω αν εκατάλαβεν γρί, περί του ότι δήθεν ενεργώ κακόβουλα  κατά του πατρός Βασιλείου.
Ούτε υποψιάσθειν μάλλον, η χαριτωμένη κυρία Έφη Χαρίση, ότι τα Θεολογικά ζητήματα δεν εξετάζονται από τον συναισθηματικόν μας κόσμο, διότι ενίοτε μας συσκοτίζωσι, τα εμπαθή συναισθήματα μας.
Επαναλαμβάνω ακούραστα: Δεν κατηγορώ και δεν πολεμώ τον πατέρα Βασίλειον, ούτε το ιερώτατον πρόσωπόν του, διότι τον εκτιμώ απεριόριστα, διότι μου ήτο και είναι καλός διαδικτυακός μου διδάσκαλος.
Κατηγορώ και πολεμώ, όμως, μια δεδομένη ατυχή και άστοχη στιγμή και κακόδοξη ενέργειά του, εκείνης της προφορικής διδασκαλίας του, περί του Αρείου και Αρειανισμού, όπου καταγράφεται από οπτικοακουστικόν μέσον σχεδόν πέντε λεπτών.
Και θα επιμένω αδιάλλακτα και σταθερά, μέχρι ώστε, ο καλός μου και αξιαγάπητος μου Πρωτοπρεσβύτερος της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Βασίλειος Βολουδάκης, να την ανασκευάσει, τόσο προφορικά με τον ίδιον και απαράλακτον τρόπον όσο και γραπτά.
Επίσης, αναμένω, διότι το ζητώ ως υϊικήν χάριν και θερμωτάτην παράκληση να σηκώσει ρωμαλέα το γάντι ή το σπαθί της μονομαχείας, και να διενεργήσει ετούτον τον θεολογικό και αντιρρητικό αγώνα, με τον αξιότιμον συνάδελφο και αδελφό μας Εκκλησιαστικόν ανταποκριτή εξ Αμερικής και Ελληνοκύπριον θεολόγο/φιλόλογον κύριον Παναγιώτη Τελεβάντον, ούτως ώστε να αποσαφηνισθώσι άπαντα τα θεολογικά ζητήματα που θίγει από το ιστολόγιόν του μέσα από τις στήλες του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ».
Προτείνω, εθελοντικά, τον ελάχιστον εαυτόν μου, ως διαιτητήν της μονομαχίας σας, μιας και προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα εν δυνάμει αντικειμενικά και διότι δεν αρέσκομαι να χαρίζομαι ούτε σε φίλους μου αλλά ούτε και σε εχθρούς μου. Πιθανώτατα να είμαι ένας από τους ανθρώπους κλειδί, στην όλη υπόθεση, που δεν επιθυμώ ΚΑΘΟΛΟΥ να αδικηθεί, ούτε ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, αλλά ούτε βέβαια και ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος. Διότι, θεωρώ αμφότερους ως ισότιμους και ως ισάξιους θεολόγους και δασκάλους μου.
Το γεγονός όπου χρησιμοποιώ την τακτική ή την μέθοδο του τάδε ή του δείνα δασκάλου και καθηγητού μου δεν νομίζω ότι είναι αξιοκατάκριτον και θεωρώ μάλιστα ότι δεν μπορεί να με ταυτίζουσιν με τα πρόσωπα που την καθιερώνουν πρωτότυπα διότι κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και μοναδικός.
Μάλιστα σε παρελθοντικά σχόλια μου, επειδή εχρησιμοποίησα τις τακτικές μαθόδους του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, αναντίρρητα υπό τον κύκλο του μαθητών του δεν είμουνα ποτέ κατηγορούμενος, αλλά όμως εκ των αντιθέτων έπεσε ολόκληρο το σύμπαν να με κατασπαράξει, να με κατακρίνει, να με λοιδωρήσει, διότι εσυμμάχησα με τον «κακόδοξο και αιρετικό» Βολουδάκη, όταν κάποτε ο π. Β.Β. διενήργησε μία θεολογική κριτική κατά του Γέροντος Παϊσίου.
Επι τη ευκαιρία αφού, τα παιδιά του βασιλέως, επιθυμώσι, καλώς ή κακώς, να φαίνονται «βασιλικώτερα του βασιλέως», με βάζετε σε μερικές βαθύτερες σκέψεις, διότι είστε επιπόλαιοι, κατήγοροι και κατάλαλοι, κυρίως εξ ηλιθιότητος, έναντι του αδελφού σας, όπως ξαναμελετήσω προσεκτικώτερα τα συγγραμμάτα του πατρός Βασιλείου και ίσως επανέλθω με επιπρόσθετες κριτικές.
Το ήθος, τα πιστεύω, και τις διδασκαλίες του πατρός Βασιλείου τα γνωρίζω κυρίως εξ αποστάσεως και εκ τινάς προσωπικής έρευνας και μελέτης, διότι ουδέποτε τον εγνώρισα προσωπικά. Δηλαδή, δεν είμαι προσκολλημένος μαθητής του στενώτερου κύκλου του, πράγμα το οποίον γνωρίζετε ΑΡΙΣΤΑ εσείς οι στενώτεροι των υποτακτικών του, αλλά είμαι αφοσιωμένος διαδικτυακός μαθητής του ευρυτέρου και ανοικτωτέρου κύκλου των μαθητών του.
Θεωρώ, ότι κατά πάντα το ήθος του είναι, Χριστιανικώτατον.
Θεωρώ, ότι άπαντα τα πιστεύω του είναι, Ορθοδοξώτατα.
Θεωρώ, ότι άπαντα τα βιβλία του είναι, καλόδοξα.
Θεωρώ, ότι όλες οι κατηχητικές και ποιμαντικές ομιλίες του είναι, ορθόδοξες.
Που είναι τότε το πρόβλημά μου;
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Έχω όμως ένα βαθύτερον πρόβλημα εκεί όταν μου πειράζεται η Πίστης μου. Και ποιος νόρμαλ Ορθόδοξος Χριστιανός δεν το έχει;
Σε μία ομιλία του λίαν αγαπητού μου πατρός Βασιλείου, της Κυριακής της Πεντηκοστής, όπου κατά την προσωπικήν μου άποψιν, ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ, σύμφωνα με το Ευαγγελικόν Διάταγμα Ειπέ τη Εκκλησία, ότι εξέφρασεν ο εν λόγω Κληρικός ένα φοβερόν, κακόδοξον και ετερόδοξον, αλλά και άστοχον παράδειγμα. Όπου σ΄εκείνο ακριβώς το πεντάλεπτο σημείον, απεδείχθην, κυρίως ως ανιστόρητος, περί της Εκκλησιαστικής Ιστορίας (συνεπώς εκκλησιαστικά ανιστόρητος=κακοδοξία), και επειδή ήτο προφορική η ποιμαντική του διδασκαλία, τον κατανοώ απόλυτα, αλλά όμως δεν κατανοώ την ανυπόστατον αυθαίρετον και το κακόδοξον της διδασκαλία του, όπου εδιακήρυξεν κατά λέξη, ότι ο Πρεσβύτερος Άρειος δεν εκαταδικάσθην ποτέ του εν όσο ήτο εν ζωή από την Εκκλησία.
Δεν είναι αυτό κακοδοξία; Αν αυτό δεν είναι κακοδοξία, ετεροδιδασκαλία ολκής μάλιστα, τότε τι σημαίνει κακοδοξία για τον π. Βασίλειον;
Ο Αιρεσιάρχης Άρειος, εκαταδικάσθηκεν, τόσον μετά θάνατον από την Β΄ Οικουμενικήν Σύνοδον, αλλ΄ όσο ακόμη ήτο και εν ζωή, εδικάσθην, εκαταδικάσθην, εκαθαιρέθην, αφορίσθην και αναθεματίσθην τρείς και βάλε φορές με κορωνίδα την Α΄ Οικουμενικήν Σύνοδο του 325.
Είναι απόφαση Τοπικής αλλά και Οικουμενικής Συνόδου η καταδίκη του Αρείου, εν όσο ήταν εν ζωή, και ο π. Βασίλειος, δυστυχώς, αλλοιώνει και παρεκλίνει, από την ιερά Παράδοσιν της Ιστορίας των Δογμάτων της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.
Και το έφερε μάλιστα ως παράδειγμα για να μας αποδείξει, ότι μόνο η Εκκλησία (εν Συνόδω) καταδικάζει τον Κληρικό ως αιρετικόν ή αιρεσιάρχην ( και ως εδώ πολύ σωστά), και ότι δήθεν μέχρι να πεθάνει ο Αιρεσιάρχης Άρειος, αιφνιδίως και αποτόμως, η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία μας τον εθεωρούσε καλόδοξο (!) και ορθόδοξον(!!) και το υποστηρίζει έωλα, άστοχα και α-νόητα, εννοείται ΚΑΚΟΔΟΞΑ, στο προθανάτιον δίλλημα, που πράγματι επροέκυψεν και ετέθειν από την κακόδοξον εκκλησιαστικήν πολιτικήν του Μεγάλου Κωνσταντίνου, περί μίας επιβεβλημένης συλλειτουργίας μεταξύ ορθοδόξων αγίων Πατέρων μετά του κακοδόξου Αρείου.
Πράγμα που δεν επισυνέβει ποτέ, το αντίΧριστον συλλείτουργον, διότι πρώτιστα εμίλησεν η Εκκλησία εν συνΌδω και εν Συνόδω, με τις προγενέστερες εν ζωή καταδίκες του Αρείου, και ετεροχρονισμένα με τον αιφνίδιον θάνατον αυτού, παραμονής της αναμενόμενης συλλειτουργίας, εμίλησεν τελεσίδικα και θανατηφόρα και η Ουράνιος Ιεραρχία.
Τι δεν κατανοεί ο π. Βασίλειος;
Δεν κατανοεί, προφανώς, ότι ο κακόδοξος δεν είναι μόνον εκείνος που κακοποιοεί τα θεμελιώδη δόγματα της Εκκλησίας αλλά και εκείνος που, παρεκλίνει ή αποκλίνει, ή αν θέλετε και αλλοιώνει, εν γνώσει και αγνοία, και μη θεμελιώδη δόγματα και τελεσίδικες οικουμενικές αποφάσεις της Εκκλησίας.
Η Εκκλησία εδίκασε και εκαταδίκασε, εν ζωή τον Άρειον, ως αιρετικώτατον και αιρεσιάρχην, ενώ ο π. Βασίλειος, εδιεκήρυξεν, στυγνώτατη ετεροδιδασκαλία και κακοδοξία ολκής, ότι δήθεν δεν έγινε ουδέποτε τέτοιο πράγμα όσο ήτο εν ζωή.
Τελευταίες και αψευδείς πληροφορίες μας λένε, ότι ο π. Βασίλειος, μετά την σφοδρή κριτική μας, εμμένει και επιμένει, στην φρικτώτατη κακοδοξία του, ότι ο αιρεσιάρχης Άρειος όσο ζούσε, ουδέποτε ήτο τελεσίδικα καθηρημένος από την Εκκλησία, αλλά και προσδιορίζει α-νόητα ότι δήθεν εκαθαιρέθην αμέσως δια  του αιφνιδίου θανάτου του.
Ο π. Βασίλειος εμμένει να λαλεί και να διδάσκει, για άγνωστη αιτία, την μισή ιστορικοεκκλησιαστική και ιστορικοδογματική ακρίβεια του πράγματος, πράγμα που τον μεταβάλλει, αυτομάτως, σε κακόδοξον(;!) Κληρικόν.
Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ το εν λόγω επίθετο εναντίον του.
Είναι κακόδοξος ο π. Βασίλειος;
Θα το δούμε εκτενώς και προσεχώς το όλο ζήτημα, ξανά και ξανά μέχρι να το εμπεδώσουμεν. Διότι τόσο διάστημα, εχρησιμοποιούσα τον επιθετικό προσδιορισμό, ότι η ενέργεια του είναι κακόδοξη, το παράδειγμά του είναι κακόδοξο, η κατήχησή του είναι κακόδοξη αλλά ουδέποτε τον απεκάλησα ως κακόδοξον Κληρικόν.
Μου είναι η πρώτη φορά που το διενεργώ με πολύ φόβο και τρόμο, και αδιαφορώ προς στιγμή τα όσα, δικαίως ή αδίκως, του καταλογίζει ο θεολόγος Παναγιώτης Τελεβάντος.
Θα επανέλθουμεν όμως, κάπως δρυμήτεροι εφ΄ όσον επιμένει στην εξόφθαλμη και νοσηρά κακοδοξία του. Και εφ΄ όσον μας επιτείθενται ανάδελφα και συκοφαντικά οι φανατικοί οπαδοί του θα πρέπει να ανασκευάζομαι και να αποκρούομεν αντιρρητικά και εν αμύνει τα πονηρά βέλη του πονηρού.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών








ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
  1. Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Βολουδάκης, ΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ; ( Δείτε ολόκληρον το βίντεο ή όσοι θέλετε δείτε από το 15ο λεπτό και μετά) , https://www.youtube.com/watch?v=UbR9xw-UMmQ .
  2. ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ, (Βίντεο απόσπασματικόν και δεκάλεπτο, με τις ακριβείς κακοδοξίες του π. Βασιλείου, μπορείτε να δείτε μόνον τα πρώτα πέντε λεπτά), https://www.youtube.com/watch?v=17T1iDxcmW4 .
  3. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_7.html.
  4. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΑΙΡΕΤΙΚΩΤΑΤΟΝ ΑΚΡΟΝ ΤΟΥ «ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΥ» ΔΙΑ ΓΡΑΦΙΔΟΣ ΤΟΥ κ. ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_8.html.   
  5. Παναγιώτου Π. Νούνη, Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΑΤΟΠΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΑΡΕΙΟΥ (Περιέχει και την Πρώτη Επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη), http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_75.html.
  6. Παναγιώτου Π. Νούνη, Ο ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΔΙΕΚΗΡΥΞΕΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΩΡΕΙ (Περιέχει και την δεύτερη Επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη), http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_88.html .
  7. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΤΥΠΟΝ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_11.html.
  8. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΛΟΓΟΣ ΜΗ ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ,http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/04/blog-post_86.html.
  9. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΣΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΕΞ Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΚΟΔΟΞΕΙ.

Δημοσίευση σχολίου