Translate

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΙΩΗΛ




ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΙΩΗΛ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ρωτά ο Πανοσ. Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Αργύρης στο επαίσχυντο άρθρο του, που επιγράφεται “Πνευματικά τα αίτια της διχοτομήσεως της Κύπρου”, που δημοσίευσε ο Βολουδακικός “Ορθόδοξος Τύπος” στις 9 Ιουνίου 2017:

“Υπάρχουν Μητροπολίτες, που προσέτρεξαν και προσέπεσαν γλοιωδώς προς Επισκόπους, καταληψίες “Μοιχεπιβάτες”, προκειμένου να ανέλθουν στον Επισκοπικό θώκο; Αλλά προφασίζονται ότι τιμούν, αγαπούν και σέβονται τις αρχές του Γέροντος Επιφανίου.”

Αντί να εκφράσει τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του προς όσους διοργάνωσαν και συμμετείχαν στην Ημερίδα για τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο στην Κύπρο, ο Πανοσ. Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Αργύρης -το ενεργούμενο του κακόδοξου κληρικού π. Βασίλειου Βολουδάκη-, έγραψε φλύαρο άρθρο γεμάτο ιστορικές ανακρίβειες στο οποίο χύνει το δηλητήριό του εναντίον πάντων και μάλιστα κατά του Σεβ. Μητροπολίτη Εδέσσης Ιωήλ ο οποίος παρέστη στην Ημερίδα και ήταν ένας από τους εισηγητές της.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ;
________

Γιατί κατηγορεί τον Σεβ. κ. Ιωήλ ο π. Ιερόθεος; Διότι εξελέγη Μητροπολίτης με τις ψήφους της Ιεραρχίας μη εξαιρουμένων των μοιχεπιβατών Μητροπολιτών, που ήσαν τότε μέλη της Ιεραρχίας.

Ο αναμάρτητος τον λίθον βαλέτω, π. Ιερόθεε. Σε ποια Μητρόπολη ανήκεις; Ο Μητροπολίτης σου πώς εξελέγη; Μήπως με τις ψήφους των μοιχεπιβατών; Πριν ενταχθείς στη Μητρόπολη Πειραιώς δεν ήσουν κληρικός της Μητροπόλεως Ύδρας; Οι Μητροπολίτης κ. Εφραίμ δεν εξελέγη με τις ψήφους των μοιχεπιβατών; 

Το ακόμη πιο σοβαρό. Πάτερ μου, εσύ δεν προσκολλήθηκες γλοιωδώς στο περιβάλλον του μ. Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου -του μοιχεπιβάτη Δημητριάδος- “ίνα δεσποτικής χαράς αξιωθής;" Γιατί, λοιπόν, όλη αυτή η κανονική ευθιξία για τους μοιχεπιβάτες για όλους τους άλλους και όχι και για τον εαυτό σου;

Πάτερ μου! Πόσα επώνυμα άρθρα έγραψες υπέρ των αντικανονικώς εκπαραθυρωθέντων 12 Μητροπολιτών;

Μήπως θυμάσαι τι μου απάντησες όταν σε παρότρυνα να γράψεις επώνυμο άρθρο υπέρ του μ. Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημου; “Οι συσχετισμοί στην Ιεραρχία,” μου είπες, “δεν το επιτρέπουν.” 

Και αφού, πάτερ μου, είσαι ένοχος για όλα τα πιο πάνω γιατί βάζεις στο σκαμνί τον σεμνό επίσκοπο Εδέσσης επειδή εξελέγη σε μια περίοδο όταν οι μοιχεπιβάτες είχαν δικαίωμα ψήφου στην Ιεραρχία χωρίς αυτό να σημαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο ότι συμφωνούσε ή συμφωνεί με την εκθρόνιση των 12 Μητροπολιτών;

ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΤΗΡΗΣΕ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ;
__________

Αλλά, αφού το θέμα της αντικανονικής εκθρόνισης των 12 Μητροπολιτών σε πονά τόσο πολύ, γιατί δεν μας λες ποια στάση τήρησε έναντι των 12 αδίκως σφαγιασθέντων αδιάβλητων Μητροπολιτών ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ο μέντοράς σου; Εγώ ξέρω ότι δυσανασχετούσε επειδή ο “Ορθόδοξος Τύπος” πρόβαλλε και υποστήριζε τους 12 Μητροπολίτες και χτυπούσε τον μοιχεπιβάτη Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο! Εσύ, Γέροντά μου, τα ξέρεις αλλιώς; 

Πέραν των όσων είπε σ’ εμένα ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης για τους 12 Μητροπολίτες, και δη για τον κυρό Αττικής Νικόδημο, μπορείς να απευθυνθείς στον κοινό μας φίλο και πνευματικό αδελφό κ. Ελευθέριο Οικονομάκο -τον πιο στενό ίσως συνεργάτη του κυρού Αττικής και Μεγαρίδος- για να σε πληροφορήσει τι του είπε ο π. Βασίλειος για τον μ. Νικόδημο.

Επομένως, π. Ιερόθεε, πώς τολμάς, να βάζεις στο σκαμνί τον Σεβ. κ. Ιωήλ επειδή εξελέγη Μητροπολίτης και με τις ψήφους των μοιχεπιβατών όταν εσύ μέχρι σήμερα είσαι ο πιο στενός συνεργάτης ή καλύτερα το ενεργούμενο του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ;
________

Αν ήθελες να ασκήσεις δίκαιη κριτική στον Σεβ. Εδέσσης, π. Ιερόθεε, -ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΧΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟ-, όφειλες προ καιρού να στηλιτεύσεις τη σιωπή του Σεβ. κ. Ιωήλ για τα θέματα που αφορούν τον Οικουμενισμό και για το γεγονός ότι υπέγραψε τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης. Όχι να τον μέμφεσαι τώρα επειδή ήταν εισηγητής στην Ημερίδα για τον π. Επιφάνιο, επειδή εξελέγη και με τις ψήφους των μοιχεπιβατών.

Αλλά πώς να ελέγξεις τον Σεβασμιώτατο για τη σιωπή του για θέματα Οικουμενισμού, αφού η Πανοσιολογιότητα σου είναι “ιχθύος αφωνότερη και βατράχου απραγότερη” γι’ αυτά τα θέματα και μόλις τώρα -με τα τελευταία δύο σου άρθρα- μιλάς για τη Σύνοδο της Κρήτης με τους όρους μάλιστα και τις ιδεοληψίες του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη;

Προφανώς δεν εξαντλήσαμε "Les Fleurs du mal"
(τα άνθη του κακού) του κήπου της εμπάθειας και της κακοήθειας του άρθρου του π. Ιερόθεου Αργύρη στον Βολουδακικό “Ορθόδοξο Τύπο.”

D.V. θα επανέλθουμε σύντομα.

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS»,  http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_537.html