Translate

Σάββατο, 10 Ιουνίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ «ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ» ΤΑΣΕΙΣ;


Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ «ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ» ΤΑΣΕΙΣ;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Μόλις πρόσφατα διενεργήσαμε κατά τινός συνάδελφου θεολόγου και ανιέρως αποσχισθέντα ή και μη ιερώς αποτειχισθέντα αντιρρητική κριτική. Απάντησιν δεν λάβαμεν, ουδέποτε, διότι προφανώς είμεθα νάνοι μωροί και θεολογικά αναλφάβητοι ώστε να μας δίδωσι απολογία για τα καθέκαστα, που δια προτροπών των απανταχού φίλων αναγνωστών/τριών μας, αιτούμεθα θεολογικές εξηγήσεις. (Δείτε εδώ: ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ «ΖΗΛΩΤΙΚΟ» ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΗΜΑΤΗ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_54.html ).
Θεωρώ για ανεξήγητους λόγους, ότι είναι ωραίο πράγμα να σε απαξιώνουσι και να σε υποτιμώσι σε μέγιστο βαθμό οι φίλοι και οι εχθροί.
Η κριτική που ασκήσαμε ήτο κατά του «Ζηλωτού» θεολόγου κύριου Παναγιώτη Σημάτη, όπου εκατηγωρούσε, ελοιδωρούσε, ιεροκατέκρινε και εσυκοφαντούσε τους τρείς ιερώς Αποτειχισμένους Πρωτοπρεσβυτέρους (π. Θεόδωρον Ζήσην, π. Νικόλαον Μανώλη, π. Φώτιον Βεζύιναν) ότι δήθεν είναι κακόδοξοι Κληρικοί με απώτερον σκοπόν και στόχον όπως υποσκάψει την ιερά Αποτείχιση και ιερά ποιμαντική ενέργειά αυτών.
Μέσα στο γραπτό του «αποσχισθέντα» κ. Παναγιώτη Σημάτη, είχε ως παραπομπή και συμμαρτυρία του κείμενο του Μοναχού Μακαρίου του Κουτλουμουσιανού, όπου εφαίνετο εντόνως, ότι το κείμενο του Σημάτη, εις την τελική και προς το τέλος της αναγνώσεως αυτού, εδέσποζε φαρδιά πλατιά η υπογραφή του προσφάτως ιερώς Αποτειχισθέντα Μοναχού Μακαρίου.
Από δεοντολογική ανάγκη απεστείλαμε ένα μήνυμα προς τον Μοναχό Μακάριον, μήπως και τυχόν εν αγνοία του, ο «ζηλωτής» κύριος Παν. Σημάτης, εχρησιμοποίησεν κείμενόν αυτού, ώστε να παρουσιασθεί, ότι συμφωνούσι μαζί του και μερικοί Αγιορείτες.
Το μήνυμά μας ερωτούσε λογικά αν ο ίδιος ο π. Μακάριος συμφωνεί με τα φαιδρά ανοητολογήματα και συκοφαντικά παραληρήματα του Σημάτου. Ουδεμίαν απάντηση ελάβαμεν, ή μάλλον ελάβαμεν η οποίο ήτο πολύ σύντομη, προφανώς αυθόρμητη, μονολεκτική, και μάλλον ερωτηματικορητορικής φύσεως, μομφή εναντίον του υποφαινόμενου, και ήτο μάλιστα και χωρίς το ερωτηματικόν.
Για τά όποια προσωπικά μηνύματα μας, τα ειδικά σχόλια μας που του εγράψαμε δημόσια στη σελίδα του στο «φέϊζμπουκ» και τις παράδοξες ενέργειες του, όπως π.χ. να τα εξαφανίσει και να τα διαγράψει αυτά, αντί να μας απαντήσει, πρόκειται να σας παραθέσω αποδεικτικό υλικόν, μετά το τέλος του σχολιασμού μας, καθώς πράττω όπου κρίνω ότι είναι αναγκαίον, συστηματικά και αντικειμενικά, γιά κάθε πρωτότυπον αρθρογραφία μας.
Μάλιστα, το πλέον παράδοξον είναι, που εκεί όπου είχαμε το ελεύθερο να σχολιάζουμε στη σελίδα του, και να αλληλεπιδρούμε διαδικτυακώς, μας εμπλόκαρε και μας έβαλε απαγορευτικόν να σχολιάζουμε και να θέτουμε ερωτήσεις, διότι προφανώς εσκαλίζαμε και διερευνούσαμε πράγματα τα οποία δεν θα άντεχε να μας τα επεξηγήσει ή αδυνατούσε να μας θεμελιώσει αποδεικτικά.
Το ότι μερικοί (μια χούφτα) Αγιορείτες Πατέρες και μή, συμφωνούσι, με τις κακοδοξίες και αιρετικές «Ζηλωτικές» απόψεις και τάσεις του θεολόγου Παναγιώτου Σημάτη μας το εγνωστοποίησεν και μας το αποκάλυψεν, δημοσίως, ο ιερώς Αποτειχισθής και Πατρολόγος π. Θεόδωρος Ζήσης. Όπου εμείς εκ μία αυθαίρετης κριτικής, επρολάβαμεν κάπως βεβιασμένα να επικρίνουμεν, δημοσιογραφικώς και αρνητικώς, κυρίως αδίκως, τον σεβαστό μας δάσκαλο και Καθηγητή.
Επρολάβαμε όμως εκ των υστέρων, να επικοινωνήσουμε με κάποιον νεώτερον Καθηγητήν Πανεπιστημείου στην Αμερικήν, όπως μας εξηγήσει, αναλυτικώς, τι επροέκυψε και εδιεσπάσθην ο αγώνας των αντιΟικουμενιστών. Ο εν λόγω Δογματολόγος, ήτο Ελλάδα για αρκετά χρόνια, όπου έκανε την Διδακτορική Διατροβή του σε έναν άλλο καλό μου δάσκαλο, και έτσι είχε σημαντικές επαφές στο Άγιον Όρος με τους Αγιορείτες Αποτειχισμένους και εσχετίζεται στενά με τον π. Θεόδωρον Ζήσην. Έτσι λοιπόν του είχαμε μία ισχυρά «Α» εμπιστοσύνη όπως μας ξεκαθαρίσει το όλο ζήτημα  και να μας επιλύσει με δογματολογική ακρίβεια τά προβληματικά σημεία που εκπορεύοντο κυρίως εκ της Αγιορείτικης παρατάξεως.
Έχω κάνει τις αναγκαίες προσπάθειές μου για να επικοινωνήσω με τους Αγιορείτες Πατέρες. Ειλικρινά με τα πρόσωπα όπου εκατάφερα να επικοινωνήσω, δυστυχώς, χωρίς καλά-καλά να με γνωρίζωσι, μου εκατηγόρησαν άσχημα τον π. Θεόδωρον και τους επαρακάλεσα θερμά να μη (ξανα)διαδίδωσι τέτοιες κατηγορίες.
Μάλιστα σε μία τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία μου, με κάποιον Μοναχό εκ των ιερώς Αποτειχισμένων Αγιορειτών, κάπου εκεί στις θεολογικές του εξηγήσεις, τον έχασα και εσυγχύσθειν, θεολογικώς, με τα όσα επροσπαθούσε να μου ερμηνεύσει, αλλά μου επιβεβαιώσε το θετικό νέο ότι θα γίνει προσπάθεια εξομαλύνσεως των σχέσεων τους.
Μου επιβεβαίωσε επίσης, και το σημειώνω για όσους τυχόν τους ενδιαφέρωσι τα νεοΒατλοπεδινά καμώματα, της εντεταλμένης σατανικης διγλωσίας του Ηγουμένου Εφραίμ μετά του Μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου, ότι ο Εφραίμ όντως ανέλαβε εργολαβικά τους διωγμούς τινών Αγιορειτών, και μετεβλήθει έτσι σε υπάκουον και πειθήνειον όργανο ή τσιράκι του αιρεσιάρχη της Κωνσταντινουπόλεως. Αλλά περί των κρυφοδαγκανιάρηδων «ακτιστοφωτιστών» νεοΒαλτοπεδινών ίσως τα πούμε εκετενώς σε άλλη ανάρτηση.
Επιστρέφουμε στο κύριον θέμα της αναρτήσεως. Ο λόγος της επικείμενης δοκιμιογραφείας είναι για να καταγγείλουμε στο διαδικτυακό πλήρωμα της Εκκλησίας, ότι ο Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός με αρκετές αποδείξεις και ενδείξεις, αντικειμενικές, καλλιεργεί, διά μέσω του «φέϊζμπουκ» τον σχισματικοαιρετικόν «Ζηλωτισμόν». Συνεπώς μόνον μερικοί αδαείς, αφελείς και ανόητοι θα συμφωνούσι μαζί του, διότι δεν αντιλαμβάνονται διόλου το με το σταγονόμετρο δηλητήριον που εκχύνει στις καρδιές και τις ψυχές των ανθρώπων.
Δεν λέγω ότι το κάνει από πανουργία. Ούτε θεωρώ ότι είναι εκ βαθειάς «Ζηλωτικής» πεποιθήσεως κακόδοξος Αποτειχισθής αλλά υποψιάζομαι, και έχω την ισχυρή αίσθηση, ότι διενεργεί ότι διενεργεί κυρίως από διαβολική πλάνη εκ των δεξιών, παραπλανήθηκε άσχημα ίσως και από άλλους πεπλανημένους ομοϊδεάτες του Αγιορείτες, μα κυρίως επλανήθειν από αφελώτητα καρδίας. Δεν τον κατηγορώ λοιπόν, ότι κακοδοξεί εσκεμμένως από πανουργία και δολίως, καθώς έτσι διενεργεί ο πολύς Σημάτης. Τον κατηγορώ ότι διατυπώνει κακοδοξίες και αλλοιώνει ΔΗΜΟΣΙΑ Πατρολογικά κείμενα ίνα εμπεδώσει στον εαυτό του και στους άλλους, το δίκαιον, του ηλίθιου «Ζηλωτισμού». Εξασκεί δηλαδή συστηματική ανίερον προπαγάνδα, όπως ακριβώς ο Παναγιώτης Σημάτης, προς διενέργεια Σχίσματος, διαιρέσεων και διχασμών.
Απόδειξις όσων διατυπώνουμεν, είναι, ότι με την πάραδον τόσων ημερών, όπου εζητήσαμε θεολογικές εξηγήσεις για την στάση του Σημάτη, ο Μοναχός Μακάριος μας απαξίωσε, σε ΤΙΠΟΤΕ δεν μας απάντησε, μάλιστα μας εμπλόκαρε και μας εδιέγραψε τα προσωπικά σχόλια και μηνύματά μας, όπου απώτερος σκοπός μας, ως γνήσιοι μαθητευόμενοι θεολογικοί και εκκλησιαστικοί ρεπόρτερς, ήτο και παραμένει να είναι, η αλήθεια των Θεολογικών και Εκκλησιαστικών πραγμάτων περί του «Οικουμενισμού» και «Ζηλωτισμού».
Στην αίρεση λοιπόν ή και την κακοδοξία, υφίστατο, άπειρη ηλιθιότης,  α-Λ[λ]ογία, πανουργία αλλά και α-νοησία.
Ενίοτε, υφίστατο και μία ιδιαίτερη κατηγορία ανθρώπων που από προσωρινή αφέλεια, και πονηρά αιρετική πλάνη, πέφτωσι, σε αιρετικές κακοδοξίες αλλά μετά ταύτα μετανοώσι, μετανοώσι δε πικρά και ξαναποκτώσι το αρχαίον κάλλος τους.
Ποιες είναι οι σχισματικοαιρετικές κακοδοξίες του Αγιορείτου Μοναχού Μακαρίου;
Οι «ζηλωτικές» κακοδοξίες και αιρετικές αποκλίσεις του Μοναχού Μακαρίου Αγιορείτου, είναι οι επόμενες:
  1. Από την ιερά Αποτείχιση, προχωρεί αντιΚανονικώς, στην ανίερη Αποτείχιση, όπου η δεύτερη περιλαμβάνει την Διακοπή Κοινωνίας με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία πρώτιστα σε θεωρητικό επίπεδο και έπειτα σε πρακτικόν.
  2. Στην πιο πάνω οδό, συμπαρασύσει, κάμποσους αφελείς και ακατήχητους ανθρώπους όπου τον ακολουθώσι δυστυχώς από τυφλή εμπιστοσύνη εξαιτίας του μοναχικού σχήματός του.
  3. Προσπαθεί απέλπιδα, με συγκεχυμένα Πατρολογικά ρηθέντα, χωρίς να παραθέτει με ακρίβεια την πηγή προελεύσεως αυτών, να εισαγάγει νεωτερισμούς και αντιπαραδοσιακά πεπλανημένα κακόδοξα Θεωρήματα για αγρίους φονταμενταλιστές.
  4. Καλλιεργεί δηλαδή τον φονταμενταλισμό, τον φανατισμό και την μισσαλοδοξία διά μέσω τέτοιον ανάδελφων αιρετικών θεωρημάτων όπου έχωσι «Πατρολογική» επένδυση.
  5. Οι ενέργειες των «Ζηλωτών» έχωσι πάμπολλα κοινά «μεταΠατερικά» στοιχεία με τις ενέργειες των Οικουμενιστών. Ο «Ζηλωτισμός» είναι η άλλη όψη του πανθρησκειακού νομίσματος που κόβεται από τις τράπεζες του Συγκρητισμού. Ποια είναι τα κοινά στοιχεία τους;
  6. Να διαστρέφωσι σωρηδόν Πατερικά και Ευαγγελικά χωρία ώστε να εμπεδώσουσι, σε αφελείς και αδαείς, τις ιδεολογικές και θρησκόληπτες ιδεοληψίες και φαντασιοκοπίες τους.
  7. Ο Μοναχός Μακάριος, εισαγάγει, μαζί με την παρέα του, την αιρετική κακοδοξία και «ζηλωτική» θεωρία της «πονηράς Οικονομίας». Έτσι καταντεί η ιερά Αποτείχισις του εν λόγω Μοναχού σε πονηρά ομύγηρις ανιέρων αποσχισθέντων και μη ιερώς αποτειχισμένων, σε πονηρά ακοινωνησία και σε πονηρά τεχνάσματα του πονηρού.
  8. Για να στηρίξει αυτός και οι πλανεμένοι ομοφρώνες αυτού, την προειρημένη θεωρία τους, πρέπει να βγάλωσι σκάρτους, να διαβάλωσι και συκοφαντήσωσι, τους ιερώς Αποτειχισθέντες Κληρικούς, όπου διδάσκωσι την Ποιμαντική Οικονομία.
  9. Συνεπώς αμαρτώνωσι δίπλα, τόσον για την συκοφαντία της ορθοδόξου Πατερικής θεολογίας όσον και για την συκοφαντία ορθοδόξων Κληρικών της Εκκλησίας.
  10. Τέλος, εισαγάγει και προπαγανδίζει, την σατανική θεωρία περί των «Ακρύρων Μυστηρίων» της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.
Είναι δυνατόν να ιερουργούνται, άκυρα Μυστήρια, από την Εκκλησία του Χριστού μας;
Σοβαρολογώσι οι ανόητοι και αφελείς νόες;
Προφανώς εξέχασαν, ότι προτού περάσουνε το κατώφλι της ιεράς Αποτείχισις, ότι μέχρι χθές και προχθές Συγκοινωνούσαν και Κοινωνούσαν με τα εν λόγω «Άκυρα Μυστήρια».
Όλως παραδόξως και μαγικώς, με την ιερά Αποτείχιση, θεωρούσι οι ταλαίπωροι, ότι, είναι σαν να εισήλθαν στην μαγική νουλάπα του γνωστού παραμυθιού, και εισήχθησαν στην «χωροχρονική πραγματικότητα» του βασιλείου της Νάρνειας.
Είναι χίλιες φορές προτιμώτερον, να παρακολουθεί κανείς τέτοιων λογιών παραμύθια για μικρομεγάλους νόες, παρά να παρακολουθεί την τραγελαφικήν και αξιοθρύνητον εξέλιξη των «Ζηλωτών» Αποτειχισμένων.
Κριτήριον, περί της εγκυρότητος ή ακυρότητος των θείων Μυστηρίων είναι οι «Ζηλωτικές» μαλαγανίες τους;
Κριτήριον, περί της ακυρότητος των Μυστηρίων της Εκκλησίας είναι η διενέργεια της ιεράς και μη Αποτειχίσεως;
Είναι άκυρα λένε, επειδή τάχα μου τα διενεργώσι οι Αρχιοικουμενιστές! Από πότε οι αρχιΟικουμενιστές ή οι αντιΟικουμενιστές, ή οι ενδιάμεσοι και άβουλοι Κληρικοί, διενεργώσι, οι ίδιοι αφ΄εαυτού τους, τα Ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας του Χριστού;
Και δια τον φόβον του Οικουμενισμού, και δήθεν δια της Συγκοινωνίας και της μολύνσεως μαζί τους, αυθαιρετώσι, ενώ διαλαλώσι παράφωνα, με Λογικά με Εκκλησιολογικά και με Θεολογικά άλματα Α΄ βαθμού, ότι υφίσταντο άκυρα Μυστήρια.
Κατ΄ουσίαν αυτές οι θεωρίες είναι ΠΟΝΗΡΕΣ και ΑΚΥΡΕΣ.
Τέτοια αμάρτυρα και αθεολόγητα θεωρήματα της κακιάς ώρας και του φονταμενταλιστικού τύπου και οίστρου τους, καταφέρνωσι έτσι, με τους αυτούς και εν λόγω ηλιθίους «ζηλωτισμούς τους, να υποσκάψωσι, κυρίως τον πνευματικό τους αγώνα, παράλληλα να υποσκάψωσι και την ιεροκανονική στάση τους με την επαινετή και καλή διενεργεία της ιεράς Αποτείχισις και να διέλθωσι, με Ελεύθερη Βούληση και συσκοτισμένη συνείδηση, στο φρικτώτατον και σχισματικοαιρετικώτατον κατώφλιον του επάρατου «Ζηλωτισμού».
Γιατί πολυσέβαστε μου πατέρα Μακάριε, δεν μας δώσατε θεολογικές εξηγήσεις και κρυφθήκατε, πολλώ μάλλον και μας απαξιώσατε;
Ο Απόστολος Παύλος δεν είναι εκείνος που προτρέπει και εντέλει εσας τους πνευματικούς ανθρώπους «παντί τω αιτούντι δίδε απολογίαν»;
Δεν μας δίδαξε φυσικά το επόμενο, παντί τω αιτούντι, πλήν του Νούνη, δίδε απολογίαν. Αν ήτο τούτο το παραφρασθέν μας, αλήθεια, και μία πάγια Ευαγγελική και Αποστολική εντολή, σαφώς να μη διενεργούσα το επερώτησον τον πατέρα σου.
Ελπίζουμε, ότι μετά από αυτό το δημοσιογραφικά αρθρίδιον, ο πατέρας Μακάριος να φιλοτιμηθεί και να μας απαντήσει σε όσα τον καταγγέλνουμε, βάση το Ειπέ τη Εκκλησία.
Διαφορετικά πατέρα Μακάριε και συν αυτώ, εν ημέρα Κρίσεως, ο Καλός Ποιμήν και Δικαιοκρίτης Χριστός, θα σας βγάλει το Μέγα και Αγγελικόν Σχήμα σας, θα σας αποσχηματίσει, και δή αιώνια, και θα το δώσει σε άλλες ψυχούλες, τιμητικώς, και όπου Εκείνος θεωρεί ως αξίους να το φορώσι. Γι΄αυτό σας παρακαλώ θερμά, υϊικώς, όπως συνέλθετε εγκαίρως και οριοθετήσετε, κανονικώς δογματολογικώς και εκκλησιολογικώς, την ιεροκανονική ενέργειά σας, εκείνη της ιεράς Αποτειχίσεώς σας.
Αποκηρύξετε ΑΜΕΣΩΣ και ΔΗΜΟΣΙΩΣ τις αιρετικές πλάνες και «ζηλωτικές» θεωρίες σας, διότι κατασπαράσσονται αθώες ψυχούλες και Λογικά πρόβατα του Χριστού μας, ενώ κινδυνεύει άρδην και η ιδική σας αιώνια προοπτική.
Κάτι τελευταίον: η επιλογή ενεργοποίησις του ΙΕ΄ ιερού Κανόνος της Πρωτοδευτέρας (Α΄και Β΄) αγίας Συνόδου, είναι αναντίρρητα δυνητικώτατη ενέργεια και ουχί υποχρεωτική. Πολλώ δεν μάλλον δεν είναι πλάνη το δυνητικόν αυτής. Πλανημένοι είναι, όσοι ξεστομίζωσι τέτοιες φαιδρότητες εκ του πονηρού. Αν ήτο πράγματι απόλυτα υποχρεωτική, η ενεργοποίησις της Διακοπής του Μνημοσύνου, τότε δεν θα είχαμε μερικές και ξεχωριστά μεμονωμένες προσωπικότητες τινών αγίων Πατέρων όπου ενεργοποιούσαν αυτόν.
Η υποχρέωσή μας είναι (και όσων σαφώς έχωσι αδυναμία, να αντιπαραταχθώσι, διαλεκτικά και αποδεικτικά, κατά των αιρετιζόντων οικουμενιστών) η διακοπή της επικοινωνίας, η διακοπή της συνεργασίας, η διακοπή των ιδιαίτερων διαπροσωπικών και εκκλησιαστικών σχέσεων, η διακοπή της καλημέρας, και η διακοπή της προβατοποιημένης οχλοβοής που σπεύδωσι πάμπολλοι, ως άλογα πρόβατα, κυρίως σε μητροπολιτικούς ναούς ίνα (επι)δείξωσι πρόσωπον προς τον τάδα ή το δείνα μητροπολίτη και επίσκοπό τους.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών
(Έγραφον εν τη 9η Ιουνίου εν ετη 2017)







Δημοσίευση σχολίου