Translate

Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΖΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΛΟΙΔΩΡΩΣΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑΝ;





ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΖΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΛΟΙΔΩΡΩΣΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑΝ;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ένα βοθρο-Ιστολόγιο τινών βεβλαμένων και πεπλανημένων Νεοπαγανιστών εκ Ρόδου όπου προπαγανδίζωσι το σύνθημα  της βαθειάς νεοΜεσαιωνικής θρησκοληψίας και φεφανατισμένης δεισιδαιμονίας του δήθεν «Επανελληνισμού» των Νεοελλήνων, όπου έχωσι ως δογματικά και θρησκειολογικά θεμέλια τους, τον πανθεϊσμό και παγανισμό, υβρίζωσι ακατάπαυστα, άνανδρα, ανέντιμα και από περίσσεια εξυπνοβλακεία τον σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κύριον Ιερεμίαν. [Δείτε εδώ: Ιστολόγιον «ΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΑΓΟΡΙΔΩΝ» (Το μπλόκ των απροσκύνητων Ροδίων), https://eleusisdiagoridon.blogspot.com.cy/2015/11/blog-post_501.html ].
Θαυμάστε, μία τρομερή αντίφαση: Ενώ δηλώνουσι ότι είναι «απροσκύνητοι Ρόδιοι», σε άλλες πιό εξειδικευμένες αναρτήσεις τους, σημειώνουσι εγκωμιαστικά σχεδόν λατρευτικά, εξάπαντος ως γνήσιοι θεοφοβούμενοι προσκυνητές και πανθεϊστές, τα καλύτερα λόγια για την θεά Γή, τά θεία ξόανα, και την θεά Δήμητρα!... Τούτο είναι και μία ισχυρή ένδειξη αλλά συνάμα και απόδειξη της θεοπάλαβης και δήθεν «απροσκύνητης» πλάνης τους.
Είναι παν-έτοιμοι αρκετοί, μόνο και μόνο για να μη λατρεύσωσι τον μόνο αληθινό Θεό και Θεάνθρωπον της Δόξης, τον Εμμανουήλ ή Κύριον Ιησούν Χριστόν, και κατά την Παλαιά Διαθήκην ο Μεγάλης Βουλής Άγγελος ή και ο Ών ή ο Γιαχβέ, να προσκυνώσι, ως αιχμάλωτοι και δούλοι της σαρκός τους, πάν υλικόν ή άυλον αντικείμενο, αληθές ή ψευδές, υπαρκτόν ή φανταστικόν. Έτσι, γι΄ αυτό τον λόγο ο κάθε αμετανόητος άνθρωπος, ο μισάνθρωπος ή και διαβολάνθρωπος, θεοποιεί, το κάθε τι γύρο του όπου του ικανοποιεί κυρίως τις σαρκικές του επιθυμίες. Πρόκειται καθαρά για Νευροβιολογική και Πνευματική ασθένεια.
Μάλιστα, σημειώνουσι με τραγελαφικόν κομπασμό, ότι στα αρχαιολατρευτικά Θεσμοφόρια, όπου εσυμμετείχαν, μόνον οι παντρεμένες γυναίκες, αυτές απείχαν μέν από σαρκικές απολαύσεις, αλλά και ενήστευαν…  όμως το θέσμιο ήτο τέτοιας υφής που έπρεπε να φλυαρώσι με άσεμνα ανέκδοτα…! Ενήστευαν δηλαδή το σέξ, πρακτικώς, ενώ το εδιενεργούσασι και το εκαλλιεργούσαν, θεωρητικώς και διανοητικώς, καρδιακώς και ψυχικώς, με τις ακατάσχετες σεξουαλικές φλυαρίες, υπονοούμενα διά τα άσεμνα τους ανέκδοτα.
Αυτή ήτο και είναι η θρησκόληπτη και δεισιδαίμων «λογική συνέπεια», εννοείται άκρως αντιφατική και παράλογη, εκ των αρχαίων ελλήνων και μηδενός εξαιρουμένων και των σημερινών φανατικών οπαδών τους των νεοΠαγανιστών.
Μόνο που αυτό, αξιότιμοι φίλοι και φίλες, δεν ήταν καθόλου νηστεία, νηστεία αρμονική, ολοκληρωτική, νηστεία ολιστική και υπαρξιακή, αλλά μία μεσοβέζικη  νηστεία, μία ψευδο-κάθαρσις, όπου μπορεί να απείχαν προσωρινά των σαρκικών απολαύσεων, αλλά μετέπειτα έκαναν τα γνωστά ημερονύκτια όργια με ζωοθυσίες και ανθρωποθυσίες!... Μπορεί να ενήστευαν το κρέας, προσωρινά, αλλά παράλληλα, με τά άσεμνα ανέκδοτά τους κατέτρωγαν ποικιλοτρόπως τις σάρκες των πλησίων τους. Αυτά τα αρχαιολατρικά μασκαραλίκια θαυμάζωσι, την σήμερον, οι περιβόητοι Αρχαιολάτρες της οικουμένης.
Την ασυδοσίαν, την ελυθεριότητα των ηθών, αλλά και κάθε αχαλίνωτη ακράτια επιθυμιών καθώς και την ενεργοποίησιν λογής-λογής παθών είτε κατά φύσιν είτε και παρά φύσιν.
Τούτο είναι Θεο-λογική συνέπεια, των πεπλανεμένων δογμάτων τους. Τα αιρετικά και κακόδοξα θρησκευτικά δόγματα, φέρνωσι, ως γνωστόν και την ανάλογη διαστροφή στο ήθος. Και η ανάλογη διαστροφή στο ήθος, υιοθετεί, εξ ιδεολογικής και ψυχολογικής ανάγκης, και τα ανάλογα διεστραμένα θρησκευτικά ή αιρετικά δόγματα όπου ικανοποιώσι τις βαθύτερα σαρκολατρικές ή κ.ά. επιθυμίες του θρησκόληπτου.
Όλα αυτά βέβαια, ήτο ως ένα βαθμό δικαιολογημένα, στην πρό Χριστού εποχή. Το πρόβλημα έγκειται, όταν μερικοί εξομώτες Χριστιανοί, οι νεοπαγανιστές, αποφασίζωσι, ως Νεογεννίτσαροι του Δωδεκαθέου, να επαναφέρωσι τα εν λόγω αρχαιολληνικά θέσμια. Και για να τα επαναφέρωσι,  ώστε να επικρατήσωσι, θα πρέπει να ενσπείρωσι προφανώς και το δηλητήριον της αρχαιολατρικής τους προπαγάνδας. Προπαγάνδα συστηματοποιημένη και αντιχριστιανική κατηχητική, όπου ο κάθε ταλαίπωρος άνθρωπος την αποδέχετε πλήρως και αβασάνιστα.
Κατά τα άλλα: οι Χριστιανοί είναι ένα «αμόρφωτο πλήθος φανατικών Ιουδαιοχριστιανών»;
Τούτο βέβαια είναι αστεία υπεργενίκευσις, ένας σατανικός αφορισμός, διότι υπάρχωσι πράγματι αρκετοί μορφωμένοι και μη φανατικοί Χριστιανοί. Πάς μη προσκηνυμένος στο Δωδεκάθεον, αμόρφωτος εστίν, ή, φανατικός Ιουδαιοχριστιανός, σύμφωνα με την ψυχωτική μανία των Νεοπαγανιστών. Μόνο που οι ψυχώσεις θεραπεύονται σε ειδικούς Ψυχοθεραπευτές και Ψυχιάτρους. Ξεχνούν, φαίνεται, ότι οι μεγαλύτεροι των αρχαίων Φιλοσόφων, οι πανεπιστήμονες και τω όντι ισχυρά μορφωμένοι της εποχής, ήτο κυρίως μονοθεϊστές, όπου και ετιμωρήθησαν για τα εν λόγω «καινά δαιμώνια» του μονοθεϊσμού τους, είτε με εξορίες, είτε με φυλακίσεις, είτε με διωγμούς, είτε ακόμη και με θανατηφόρα δηλητήρια, όπου εχορηγούντο ΘΕΣΜΙΚΩΣ από την εκάστοτε πολιτειακή Κοινότητα Πόλη-κράτους, όπου επέβαλεν δια της βίας την κοινή λατρεία του Πανθεϊσμού, Δωδεκαθέου κ.ο.κ.
Οι αρχαίοι Έλληνες, όμως, ήτο αυτοί πού ήταν. Όσοι όμως νοσταλγώσι με ακατανόητο φανατισμό την εποχή της Αρχαίας Ελλάδος μαζί με τα θέσμια της εποχής εκείνης, μπορώσι ελεύθερα, αφού ισχύει ακόμη, συνταγματικώς, η πολιτική ανεξιθρησκεία του αγίου Μεγάλου και Ισαποστόλου Κωνσταντίνου, να προσκυνώσι απειράκις φορές την ημέρα τον θεό Ήλιον, την θεά Σελήνη, τα θεία ποτάμια, τά θεία ξόανα, τις θεούσες πέτρες, την θεά γή, τα θεόμορφα ζώα και ας μας αφήσουν όλοι αυτοί, οι αΘεόφοβοι θεούσοι και θρησκόληπτοι, στην ησυχία μας. Τουλάχιστον ας κάμνωσι λίγη ακόμη υπομονή, μέχρι να ανακαλυφθώσι και τα ταξίδια πίσω στο χρόνο, ώστε με την πρώτη ευκαιρία, να τους βάλουμε ομοθυμαδόν σε κάποια χρονοκάψουλα ή σκουληκότρυπα και να τους οδηγήσουμε ακριβώς στην πρό Χριστού εποχή, ώστε να βρίσκονται απόλυτα εναρμονισμένοι με την αντικειμενική εποχή της φαντασίας τους.
Και γιατί άραγε, υβρίζωσι και διασύρωσι, τον σεβασμιώτατο μητροπολίτην Γόρτυνος κ. Ιερεμίαν μερικοί ανεγκέφαλοι χαζοΧριστιανοί και πανάθλιοι «θεοφοβούμενοι» Αρχαιολάτρες;
Διότι, ο σεβασμιώτατος ως ειδικός Παλαιοδιαθηκολόγος, συνέγραψε, αποδεικτικώς, σε θεολογική μελέτη του, ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Γιαχβέ!...
Μα τα χίλια αστροπελέκια του Ξένιου Διός (!) τι ακριβώς θα έπρεπε να γράψει ο σεβ. κ. Ιερεμίας, ως Καθηγητής της Παλαιάς Διαθήκης, για να γίνει αγαπητός στους εθνοφυλετιστές Ελληνολάτρες/Παγανιστές και στους αντιΣημίτες χαζοΧριστιανούς;
Μήπως σεβασμιώτατε, αν τυχόν και σας είναι εύκολον, να μας παραθέσετε μερικά «αποδεικτικά τεκμήρεια» ότι η Παλαιά Διαθήκη, συγγράφθηκε… ίσως καμμιά αράδα της και από τον Όμηρο;
Ίσως κάπως έτσι, ηρεμήσουν, τα συσκοτισμένα πνεύματα τους;
Πιθανόν σεβασμιώτατε, και μη θεωρηθεί ως ειρωνία προς εσάς, για να γλυτώσετε από ετούτον το πραγματικό μπελά, να πρέπει παράλληλα να αρχίσετε να μοιράζετε την «ιερά» Ομήρου Ιλιάδα, τά «ιερά» Ορφικά κείμενα, τα «θεόπνευστα» κείμενα του Ερμή του Τρισμέγιστου κ.ο.κ., προς τους Παγανιστές. Ομοούσια τακτική και τω όντι αθεόφοβες ενέργειες, όπου τις διενεργώσι μερικοί άλλοι πλήν ισότιμοι συλλειτουργοί σας, όταν διαμοιράζωσι τα «ιερά» Κοράνια, προς τους Μωαμεθανούς Ισλαμιστάς.
Τι είναι όμως αυτά τα πράγματα που γράφετε σεβασμιώτατε;
Ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, ονομάζεται Γιαχβέ;
Γιατί να τους χαλάτε το όνειρο και την βεβλαμένη φαντασία της νοσταλγίας του αρχαιοελληνισμού; Γιατί δεν ξανακάνετε μία ακόμη έρευνα, στα θεόπνευστα βιβλία της Εκκλησίας, μπάς και ανακαλύψετε πουθενά π.χ. τον Δία, τον Ερμή, τον Άρη, τον Κρόνο κ.ο.κ.; Εξάπαντος ο Άδης, υφίστατο, σε αμφότερες τις παραδόσεις! Μία κοινή θρησκειολογική ομοιότης τόσον του Αρχαιοελληνισμού όσον και του Εβραϊσμού. Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται βέβαια, οι φίλτατοι Αρχαιολάτρες και οι «ιδικοί μας» βεβλαμένοι χαζοΧριστιανοί, είναι, ότι η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι απλά και μόνον η θρησκευτική Ιστορία των Εβραίων, αλλά και η θρησκειολογική ιστορία κάθε μονοθεϊστικού θρησκεύματος.
Μα κυρίως είναι: η κοινή ορθόδοξη Θεολογία και ιερά Παράδοσις, των Προφητών, των Αποστόλων, των Αποστολικών Πατέρων, και των  θεοφόρων αγίων Πατέρων της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Και δεν το αντιλαμβάνονται, αυτό, διότι αμφότεροι οι κατηγόροι σας, ουδέποτε έζησαν ως πραγματικοί και γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Όσοι έζησαν όμως, είναι ζήτημα ωρών, ημερών, ίσως και μηνών, ούτως ώστε να μετανοήσωσι σφόδρα, και να επιστρέψουσι εν τέλει έγκαιρα στις πατρικές και μητρικές αγκάλες της Εκκλησίας του Χριστού.
Ο σεβ. κ. Ιερεμίας είναι βαθύς γνώστης της Πατερικής Θεολογίας και σπουδαίος πανεπιστημιακός μελετητής στα περί της Παλαιάς Διαθήκης. Δεν έλαβε τυχαία, εξάλλου, την ακαδημαϊκή έδρα των Βιβλικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή Αθηνών.
Το ζήτημα όμως με τον Σεβασμιώτατο δεν είναι οι ακαδημαϊκές μελέτες του αλλά κάπου αλλού. Μη θεωρηθεί τούτο, διόλου παρακαλώ, ότι υποκύψαμε δήθεν σε απειλές σε δεσποτικές πιέσεις και άλλες θεοσκότεινες φοβέρες, αλλά ούτε καν να θεωρηθεί ότι βάζουμε το ελάχιστο νεράκι στο κρασί μας, περί της αντιρρητικής πολεμικής μας, έναντι των άτσαλων και ακατανόητων ενεργειών εκ τινών αντιΟικουμενιστών, αλλά, και εκ των παγιωμένων κακόδοξων ενεργειών των ορκισμένων Οικουμενιστών ή και φιλοΟικουμενιστών.
Μη ξεχνάτε παρακαλώ, ότι ακριβώς λίγο πρό τις αρχές του περασμένου μήνα, όταν εόρταζε εκείνες τις ημέρες ο Προφήτης Ιερεμίας, καταγγείλαμε τον σεβασμιώτατο κύριον Ιερεμία, (δι)ενεργούντες το «ειπέ τη Εκκλησία» ότι εξ αιτίας τινός Ομολογιακού αγώνος και αγωνίας τινών εν Χριστώ αδελφών, απειλούσε, δεσποτικώς, το Χριστεπώνυμον πλήρωμα της Τοπικής Εκκλησίας του, με συνοπτικές εν αδίκω διώξεις. Στο εν λόγω δημοσίευμα προειδοποιούσαμε μάλιστα, ότι θα κάναμε και αποδεικτικές αποκαλύψεις, βάση τινών συγκεκριμένων γραπτών ντοκουμέντων, ώστε να μη θεωρηθεί καθόλου ότι είμεθα συκοφάντες.
Ωστόσο, μετά το εν λόγω πρώτο δημοσίευμα, ως άμεση και αστραπιαία αντίδραση της ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, την ημέρα μάλιστα τον ονομαστηρίων του σεβασμιωτάτου,  για να μη διανοηθούμε να προβούμε στη δημοσίευση, των αποδεικτικών τεκμηρείων, πού ελάβαμε σε ειδικόν φάκελον και έχουμε στην κατοχήν μας, ελάβαμε επιπρόσθετες αψευδείς και τεκμηρειωμένες πληροφορίες, ότι τόσον ο σεβασμιώτατος όσον και οι αυλικοί συμβουλάτωρές του, τον επροέτρεψαν, αμέσως να κινηθεί εναντίον μας με Νομικά και Δικαστικά μέσα.
Έπεσαν δηλαδή και οι υπογραφές, κυριολεκτικά, ότι δηλαδή θα μας έσερναν σιδεροδέσμιους στα δικαστήρια καθότι επροετοιμάζοντο για φοβερές μηνύσεις και απειλητικές εξώδικες καταγγελίες εναντίον μας… καθαρός απειλητικός εκβιασμός και φοβερός ψυχολογικός πόλεμος κατά τινός ανυπεράσπιστου ιεροκήρυκος και θεολογούντα της Εκκλησίας της Κύπρου.
Η φυσιολογική αντίδραση τινός αδύναμου, φτωχού και ελάχιστου ανθρωπάκου, αχρείου διακόνου της Εκκλησίας του Χριστού μας, του υποφαινόμενου εκκλησιαστικού ρεπόρτερ του και λεγάμενου υπό τινών φίλων και εχθρών, και ως «Ρομπέν των Ιστών», αναγκαστήκαμε εφ΄όσον στριμωχθήκαμε άγρια, να αμυνθούμε δυναμικώς, δια της Δαβιδικής σφενδώνης μας, έναντι του πανίσχυρου Γολιάθ εκ της Δημητσάνας, και έναντι των τρομερών νομικών και δεσποτικών απειλών, όπου πλέον ήτο αντικειμενικά πραγματικές και χειροπιαστές!...
Αναγκαστικώς, αρχίσαμε να δημοσιεύουμε, ανέκδοτες και αποκαλυπτικές επιστολές, προσωπικά μας γράμματα, την ηλεκτρονική αλληλογραφία μας, μετα της πνευματικής θυγατρός του σεβ. κ. Ιερεμία, της Μοναχής Αρσενίας. Πάν ότι εδημοσιεύθη υπό το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» έγινε με την άδεια και την ευλογία της ιδίας της Μοναχής. Αποδείξαμε έτσι, στους αναγνώστες μας, ότι όχι μόνον δεν είμεθα συκοφάντες, λοίδωροι, υβριστές και φλύαροι, αλλά ότι πράγματι είχαμε, και έχουμε ακόμη στην κατοχή μας, σημαντικά, αποδεικτικά και καταγγελτικά στοιχεία, για διάφορες ενέργειες του εν λόγω Μητροπολίτη.
Ο άνισος αγώνας της  υπερασπίσεως, μίας ανυπεράσπιστης εν Χριστώ αδελφής μας, και δή Μοναχής, ψυχολογικά πολεμουμένης και αδίκως δεδιωγμένης από το ιερό γυναικείον Κοινόβιον του Μητροπολίτου Γόρτυνος κ. Ιερεμίου, διότι, εζητούσεν η «αμνάς του Χριστού» καθαρές κατηχητικές και θεολογικές εξηγήσεις από τον πνευματικό της πατέρα κ. Ιερεμία, βρήκεν θερμή και θετική ανταπόκριση, και από άλλους ομόγνωμους ιστοχώρους.
Έξη πολύ αξιόλογα και ενδιαφέροντα Ιστολόγια του διαδικτυακού χώρου, υποστήριξαν και αναδημοσίευσαν, ανιδιοτελώς και δημοσιογραφικώς, και χωρίς χρονοτριβή τον μητροπολιτικό διωγμό της ομολογήτριας Μοναχής Αρσενίας.
Τους ευχαριστούμε θερμά, για την ιστολογικήν αλληλεγύην και συμπαράσταση που έσπευσαν να προσφέρωσι, εξάπαντος την εκ καθηκόντως δημοσιογραφικήν αρωγήν, προς το ζήτημα της δεδιωγμένης Μοναχής. Τους ευχαριστούμεν, ασχέτως, της όποιας ριζικής θεολογικής διάστασις ή και διαφωνίας μας για το μείζον ζήτημα του αντιΟικουμενιστικού αγώνος.
Μερικά δε από αυτά τα «Ζηλωτικά» ιστολόγια, καλλιεργώσι δυστυχώς, το μικρόβειο του σχισματικοαιρετικού «Ζηλωτισμού». Καλλιεργούσι μάλιστα μίαν ανίερον Αποτείχιση, διότι δεν δύνανται να αντιληφθώσι, καθαρώς, την αγία διάκριση μεταξύ ιεράς από ανίερης Αποτειχίσεως διότι δεν έχωσι εκείνες τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια, του απλανώς ορθοδόξως και αλλιευτικώς θεολογείν, ή και επισκοπείν, το Βασίλειον Ιεράτευμα της Εκκλησίας.
Εμείς όμως, ως Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» για να ξεκαθαρίσουμεν την ομολογιακή τάση και θεολογική θέση αλλά και ποιμαντική τακτική μας, έναντι των όποιων φιλότιμων ή αφιλότιμων αναγνωστών μας, δηλώνουμεν απερίφραστα: ότι δεν συμφωνούμεν με τις «Ζηλωτικές» τάσεις και θέσεις τους όπου ενδέχεται, να μας καθιστώσι, αυτομάτως, εν δυνάμει και εν ενεργεία, ή, εν γνώσει και εν αγνοία, είτε Σχισματικούς είτε Αιρετικούς , δηλαδή  αποκομένα μέλη με το Σώμα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Αποταξάμην τα σχίσματα και τις αιρέσεις.
Να γίνει αντιληπτόν, σε όλους μας, ότι η ατομική συνθηματολογία υπό μερικών συγκεκριμένων «Ζηλωτών/Αποτειχισμένων» που εξύψωσαν το διπλοειδές σχισματικό λάβαρο τόσο της «Ποιμαντικής Ακρίβειας» όσο και των «Άκυρων Μυστηρίων» είναι καθάριος Προτεσταντισμός, άρα συνεπώς, μία κεκαλυμένη σχισματικοαιρετική τάσις και εωσφορική κατάστασις, με την οποία αναμφιβόλως και δεν συμπαρατασσώμεθα.
Επιλέγουμεν δηλαδή, αποφασιστικώς, τον δύσβατον και ανηφορικόν δρόμον, την ιερά μέση και Βασιλικήν οδόν, να είμεθα κυρίως, ως επόμενοι της Θεανθρωπίνης συνΟδού και των θεηγόρων Πατέρων μας μετά του ορθοδόξως και απλανώς θεολογείν και επισκοπεύειν τον λαόν του Θεού. Όποιος επιθυμεί, διακαώς, ένα εκ των δύο αιρετικών άκρων («Ζηλωτισμόν ή Οικουμενισμόν») επέλεξεν λανθασμένο ιστολόγιον να διαβάζει και να μελετάει.
Τά έξη διαδικτυακά Ιστολόγια όπου εκάλυψαν, δημοσιογραφικώς, το όλο ζήτημα, είναι τα εξής:
  1. Η Ιστοσελίδα Eκκλησία.OΝLINE: Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας Γιατί Τρομοκρατεί το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα της Τοπικής Εκκλησίας; https://www.ekklisiaonline.gr/eipan/katangelia-panagioti-nouni-o-mitropolitis-gortynos-k-ieremias-giati-tromokrati-christeponymo-pliroma-tis-topikis-ekklisias/
  2. Το Ιστολόγιον «Ο Παιδαγωγός»: Τι ρόλο παίζει τελικά ο μητροπολίτης Γόρτυνος π.Ιερεμίας;;; Διώκει και αυτός αντι-οικουμενιστές; ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 1η, http://opaidagogos.blogspot.com.cy/2017/05/1.html , ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 2η: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΑΡΣΕΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΟΥ, http://opaidagogos.blogspot.com.cy/2017/05/2_19.html , ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 3η: Ορθόδοξη μοναχή, ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ τον άδικο διωγμό που υφίσταται από τον μητροπολίτη ΓΟΡΤΥΝΟΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑ, http://opaidagogos.blogspot.com.cy/2017/05/3.html .
  3. Το Ιστολόγιον «Ξυπνήστε Ρέ», http://www.ksipnistere.com/2017/05/blog-post_992.html .
  4. Το Ιστολόγιον «Orthodox Voice - Ορθόδοξη Φωνή»: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», Ο ΕΝ ΑΔΙΚΩ ΔΙΩΓΜΟΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑ, Της Μοναχής Αρσενίας, http://orthodox-voice.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_773.html#more .
  5. Ιστολόγιον «Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση»: https://paterikiparadosi.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_68.html#more

Η εν λόγω διαδικτυακή αφόρητη πίεση, κατά της ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, απέβησεν μάλλον καρποφόρα, μέχρι στιγμής, διότι, νεώτερες αψευδείς πληροφορίες που μόλις έλαβα από την επισκοπική αυλή του πολυτιμωτάτου Μητροπολίτου κυρίου Ιερεμίου, είναι ότι άλλαξε άρδην γνώμην και άποψιν, καθότι καθώς λέγεται, δεν σκοπεύει πλέον να μας παρασύρει και διασύρει σε δικαστικές και νομικές διαμάχες. Αν και δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα να οδηγηθούμε στα Πολιτικά ή Εκκλησιαστικά δικαστήρια, για να αποδειχθεί η αθωώτης μας, τον ευγνωμονούμε αναντίρρητα για την φρόνιμη και σεσοφισμένη οπισθοχώρισή του.
Εμείς με την σειρά μας, παρά ταύτα και διά ταύτα, μετανοούμε, πικρά βέβαια και αιτούμεθα, υιικώς, χωρίς φόβον και πάθος τινά συγχώρηση,   όπου ακριβώς του έχουμε προσβάλλει ή (κακο)χαρακτηρίσει το πανίερον και ευλογημένο πλήν θεοφιλήν πρόσωπον και αρχιερατικόν του αξίωμα εν μέσω της σφοδρής και αντιρρικής εντάσεως περι των Εκκλησιολογικών και Θεολογικών μόλις πρόσφατων ζητημάτων που μας απασχολούσι.
Κύριως σκοπός και στόχος του αντιρρητικού αντιΟικουμενιστικού αγώνος μας είναι να πλήττωμεν και να αναχαιτίζομεν, κατά συνείδησιν, τις όποιες κακόδοξες και κακόβουλες ενέργειες που εκπορεύονται είτε υπό των αντιΟικουμενιστών είτε και υπό των Αρχιοικουμενιστών.
Οι πολεμικές και αντιρρητικές θεολογικές εντάσεις και συγκρούσεις ενίοτε ξεφεύγωσι  αδικαιολόγητα στο ελάχιστον και με απρεπείς ίσως χαρακτηρισμούς. Σαφέστατα και αναντίρρητα, ο περιλάλητος Σεβασμιώτατος κύριος Ιερεμίας, δεν είναι αθεόφοβος, καθώς έγραψα από αγανάκτησή μου τις προάλλες. Όντως ήτο αχρείαστο, εμπαθές, άκομψο και χοντρό το σφάλμα μου. Αθεόφοβοι, είναι κυρίως: οι ορκισμένοι αιρετίζωντες Αρχιοικουμενιστές αλλά και οι Σχισματικοί «Ζηλωτές» που καλλιεργώσι την ανίερον Αποτείχιση και το Σχίσμα.
Εάν όμως, λ.χ. αποδεικνύεται (σε ένα αμερόληπτον Εκκλησιαστικόν και θείον Δικαστήριον) μέσα από τις αποκαλυπτικές μαρτυρίες της Μοναχής Αρσενίας, το άδικον του διωγμού της, η ίδια η ενέργεια του εν αδίκω διωγμού της, πρόκειται να είναι μία αθεόφοβη ενέργεια. Επίσης, η ενέργεια να προσβληθεί και να υποσκαφθεί ο τίμιος αγώνας του συγχρόνου και αγνού ομολογητού Κληρικού και Πρωτοπρεσβυτέρου πατρός Νικολάου Μανώλη, υπό τινάς  μητροπολιτικής Πρωτοχρονιάτικης Εγκυκλίου του κ. Ιερεμία, ήτο και παραμένει σαφώς μία αναντίρρητη αθεόφοβος ενέργεια.
Για ποιόν λόγον κακοχαρακτηρίζω, συστηματικώς, τέτοιες ενέργειες;
Μα αφού είναι κακόδοξες και κακόβουλες κατά την προσωπικήν μου εκτίμηση. Δεν μου έμεινε και τίποτα άλλο να διαπράττω, ως Χριστιανός, από το να εύχομαι, καρδιακώς, υπέρ αυτών των ταγών μας, αλλά και να κατηγορώ, ισχυρώς, τις κακόδοξες ή κακόβουλες ενέργειες των ιδίων επισκόπων μας. Διότι, κυρίως, διαιρεί τον ιερόν αντιΟικουμενιστικόν αγώνα. Τον διαιρεί σε παρατάξεις και φατρίες, και αυτό δεν γίνεται από φόβον Θεού, αλλά από φοβίαν ανθρώπων, ανθρώπων δε υψηλωτάτων Εκκλησιαστικών αξιωματούχων. Διότι, εν τέλει, δεν διακρίνεται, ποιμαντικώς, απλανώς και ορθοδόξως, το θεμελιώδες και βασικώτατον νόημα της ιεράς Αποτείχισις, και μάλιστα στοχοποιείται πάς Κληρικός/Μοναχός/Λαϊκός, διενεργών και ενεργοποιών, την ιεροκανονική Αποτείχιση καθότι προβλέπεται αυτή κατ΄ αδιαμφισβήτητη βάσιν εκ των ιερών Κανόνων.
Ποιες είναι τώρα οι  απαιτήσεις του Χριστεπώνυμου πληρώματος της Εκκλησίας από τον σεβασμιώτατον Μητροπολίτην κ. Ιερεμίαν;
Οι Εκκλησιολογικές και Θεολογικές απαιτήσεις, του Λαού του Θεού, είναι οι επόμενες:
  1. Να μας αποσαφηνίσει, με ακαταμάχητα θεολογικά επιχειρήματα, αφού όντως είναι έγκριτος ακαδημαϊκός Καθηγητής της Βιβλικής Θεολογίας, την Εκκλησιολογία του Αγίου Ιγνατίου, συγκριτικά, με τα όσα προβληματικά διατυπώνει ο πολύς Αρχιοικουμενιστής Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας και οι άλλοι ομόφρωνές του Κληρικοί και Λαϊκοί.
  2. Να μας αποσαφηνίσει, με ακαταμάχητα θεολογικά επιχειρήματα, αφού πράγματι είναι ένας από τους παραδοσιακούς, αντιΟικουμενιστές Επισκόπους της Εκκλησίας, την πατροπαράδοτην ιεράν διάκριση, της Ιεράς Αποτειχίσεως από εκείνη την ανίερον αποτείχιση που οδηγεί στο Σχίσμα.
  3. Να μας αποσαφηνίσει, με ακαταμάχητα θεολογικά επιχειρήματα, αφού είναι σφοδρώτατος πολέμιος του Παπισμού και του Οικουμενισμού, και να μας αποδείξει, θεολογικώς και προφητικώς, αφού υποστηρίζει ότι υπάρχει η παναίρεσις της Οικουμενικής Κινήσεως, ποιοι ακριβώς είναι εκείνοι οι αιρεσιάρχες Συγκρητιστές και οι αιρετικοί Αρχιοικουμενιστές Προκαθημένοι ή άλλοι Κληρικοί και Λαϊκοί όπου την προπαγανδίζωσι και την διοχετεύωσι κατηχητικώ τω τρόπω μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας.
Μπορεί κανένας μας να φανταστεί, έναν Μέγα Αθανάσιον, να κατηγορεί και να πολεμεί με σφοδρώτητα από την μιά, την αίρεση του Αρειανισμού, ενώ από την άλλη να εφαρμώζει τον ανίερον ονοματοκρυπτισμόν, και όχι την Ευαγγελική ονοματοφάνεια, και να μας απέκρυβεν τον πατέρα και εισηγητήν της αιρέσεως του Αρειανισμού, τον Πρεσβύτερον Άρειον; Τί σόϊ σοβαρός και τίμιος πολέμιος της αιρέσεως του Αρειανισμού θα ήταν, τί μέγας και άγιος Θεοφόρος Πατήρ της Εκκλησίας θα ήτο, εάν εφοβείτο σφόδρα να καταγγείλει, Ο-ΝΟ-ΜΑ-ΣΤΙ-ΚΩΣ, τον Αιρεσιάρχη Πρεσβύτερον Άρειον;
Μπορεί κανένας μας να φανταστεί, έναν Μέγα Γρηγόριον Παλαμά ή έναν Μέγα Μάξιμον τον Ομολογητήν, να κατηγορώσι και να πολεμώσι με σφοδρώτητα από την μια, τις Αιρέσεις του Βαρλααμισμού και του Μονοθελητισμού, ενώ από την άλλη να εφαρμώζουσι, τον ανίερον ονοματοκρυπτισμόν και όχι την Ευαγγελική ονοματοφάνεια, και να μας απέκρυβαν τους ασεβής πατέρες και δόλιους εισηγητές των εν λόγω αιρέσεων; Τι σόϊ σοβαροί και τίμιοι πολέμιοι των αιρέσεων του Βαρλααμισμού και του Μονοθελητισμού θα ήτο, τι μεγίστοι και αγίοι Θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας θα ήτο, εάν εφοβούντο σφόδρα, να καταγγείλωσι Ο-ΝΟ-ΜΑ-ΣΤΙ-ΚΩΣ, τους ανάλογους Αιρεσιάρχες π.χ. τόν Μοναχόν Βαρλαάμ τον Καλαβρόν, τους Ακίνδυνον και Γρηγοράν, αλλά, και τους Πατριάρχες που επροσκύνησαν τον Μονοθελητισμόν;
Μπορεί κανένας μας να φανταστεί, τον Βαπτιστήν του Χριστού και Προφήτην Ιωάννην τον Πρόδρομο, να κατηγορεί και να πολεμεί με σφοδρώτητα από την μια, την Μοιχειανική Αίρεση του Ηρώδη, ενώ από την άλλη να εφαρμώζει, τον ανίερον ονοματοκρυπτισμόν αντί την Ευαγγελικήν και Προδρομική ονοματοφάνειαν, και να μας απέκρυβεν, ούτως ο Τίμιος Πρόδρομος, τον σατανόσχημον εμπνευστή και δημιουργόν της θεσμοθετημένης αριστοκρατικής μοιχείας; Τι σόϊ Μέγας Τίμιος και Προφήτης θα ήτο ο άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, εάν εφοβείτο σφόδρα να μας καταγγείλει, Ο-ΝΟ-ΜΑ-ΣΤΙ-ΚΩΣ, τον Μοιχοζεύκτην και Αιρεσιάρχην Ηρώδην και την μοιχαλίδα αυτού Ηρωδιάδα;
Πέφτει στην σατανική παγίδα, του ανίερου ονοματοκρυπτισμού, ο Τίμιος Πρόδρομος; Πέφτει (!) και καταρίπτεται (!!) μαζί με εκείνον και το ιερό Ευαγγέλιον.
Πέφτει στην σατανική παγίδα, του ανίερου ονοματοκρυπτισμού, ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο Μέγας άγιος Αθανάσιος και ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς; Πέφτει και καταρίπτεται μαζί με αυτούς και η Πατερική Θεολογία.
Και αν τέλει, ώ μη γένοιτω! (πάντοτε υποθετικά ομιλούντες) για χάριν του δείλαιου και σατανοκίνητου ονοματοκρυπτισμού, άγιε Γόρτυνος, πέφτωσι: οι Θεηγόροι και Θεοφόροι Στύλοι της Φίλης Ορθοδοξίας, πέφτει και καταρίπτεται, μαζί με όλους τους Αγίους Πατέρες, τους Προφήτες και τους Αποστόλους μαζί τους και η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία η νύμφη του Χριστού.
Συνεπώς, απομένει σεβασμιώτατε, να προβληματίσετε, βαθέως μάλλον, την από τούδε και στο εξής Ποιμαντική και Αντιαιρετική στάση σας, εάν δηλ. θα συνεχίσει επ΄ αόριστον η «βελούδινη περίοδος» του αλυσιτελούς ονοματοκρυπτισμού και  του ανιέρου αχρικαιρισμού, της αποκλίσεως και αποφυγής, της ιεράς Ευαγγελικής Προφητικής και Προδρομικής ονοματοφάνειας, κατά των Αιρεσιαρχών και Αιρετικών Κληρικών και Λαϊκών, που ξεσαλώνουν αδυσώπητα, και που βιάζωσι, αδίστακτα, αθεόφοβα, και με πονηρία εν τη πανουργεία χιλίων κεκροπιθήκων βιαστών το Τίμιον Σώμα και τα τίμια Μέλη της Εκκλησίας.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών
(Έγραφον την 1ην και 2ην Ιουνίου τω 2017)