Translate

Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΑΡΣΕΝΙΑΣ




ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΓΓΕΛΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΑΡΣΕΝΙΑΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Τελευταίες αψευδείς πληροφορίες που λαμβάνω από διάφορους καλούς φίλους πληροφοριοδώτες, με ενημερώνουσι, ότι ο Μητροπολίτης Ιερεμίας Φούντας, απειλεί έμμεσα, μέσω διαφθαρμένων αστυνομικών συνεργατών φίλων και «πνευματικών» παιδιών του, την νεοφανή Ομολογητρία κατά του Οικουμενισμού, μεγαλόσχημη Μοναχήν Αρσενία. Αυτά τα άνανδρα και τρισάθλια μασκαραλίκια ούτε οι χειρώτερες μαφιώζικες φατριές δεν τα κάνουν.
Πέραν του ότι απειλεί, με κάθε μέσον, την εν λόγω πρώην πνευματική θυγατέρα και ιδικής του κουράς Μοναχή, απειλεί και εκβιάζει επίσης (με κατάπτυστα και φαιδρά ανυπόστατα κατηγορητήρια όπου αποτυπώνεται γραπτώς το απύθμενο θράσσος χιλίων Κληρικάντιδων-κερκοπιθήκων) το ημερολογιακόν Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» και τον διαχειριστήν αυτού, τον υποφαινόμενον, για να μας σύρει σιδεροδέσμιους στα εν Ελλάδι και Κύπρω δικαστήρια, διότι είμεθα δήθεν συκοφάντες, κακολογώτατοι, λοίδωροι και ιεροκατήγοροι, διότι:
κατά πρώτον, του ασκήσαμε καυστική θεολογική κριτική για παρελθοντικές αθεολόγητες ασυναρτησίες του, και κατά δεύτερον λόγον, επειδή, εδημοσιεύσαμε τα ενυπόγραφα καταγγελτικά έγγραφα-ντοκουμέντα της μεγαλόσχημης Μοναχής Αρσενίας.
Συνεπώς, προκύπτωσι σύμφωνα με τα προειρημένα δημοσιευθέντα και γραφθέντα μας δύο εύλογα και λογικά ερωτήματα:
  1. Γιατί άραγε, επιθυμεί, μετά τόσης σφοδρώτατης μανίας, ο σεβασμιώτατος   (αλλοτριο-)Επίσκοπος Ιερεμίας ο Τρανός, να φιμώσει, εξ ολοκλήρου την Μεγαλόσχημη πρώην Μοναχή του, αδελφήν Αρσενίαν, όπερ και την εξεδίωξε κλωτσηδόν από το ιερό γυναικείον Κοινόβιον;
  2. Επίσης, γιατί άραγε, προσπαθεί μετά ανάλογης επιθετικής και εξουσαστικής μανίας, να επιβάλλει, τον άχαρο και ανελέητον νομικίστικον Δεσποτισμόν του εις την νήσον Κύπρον με απώτερον σκοπόν να φιμώσει παράλληλα και το ημερολογιακό Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» και τον διαχειριστή-μπλόκερ, τον και υπογράφωντα το εν λόγω κριτικό δοκίμιον, αλλά και αναδείξαντα (βάση τινών αποκαλυπτικών γραπτών και ενυπόγραφων ντοκουμέντων) τον φοβερόν διωγμόν της ομολογήτριας Μοναχής;
Δεν είναι ιδικόν μας διακόνημα για να απαντήσουμε στα προειρημένα και εξάπαντως λογικά ερωτήματα. Ας αναλάβωσι λοιπόν άλλοι να τα απαντήσουν, δηλαδή όσοι είναι καθείς αρμόδιοι αλλά και αδιάφθοροι εισαγγελείς, νομικοί, δικαστές, αστυνόμοι και αστυνομικοί, ανακριτές, δημοσιογράφοι κ.ο.κ.
Ακολουθεί μία κριτική προσέγγισις επί του καταγγελτικού εγγράφου-επιστολή που μας εστάλλει, ως εμπιστευτική εποκλειστικότητα, υπό της οσιολογιωτάτης Μοναχής Αρσενίας:


ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ-ΤΕΚΜΗΡΕΙΟΝ
  1. Γιά την πρώτη παράγραφον, επιθυμώ να σημειώσω την εξής απορία μου: δέν αντιλαμβάνομαι σεβασμιώτατε κ. Ιερεμία ποιόν είναι το βαθύτερον νόημα και κίνητρο της εξαναγκαστικής δήθεν μετάνοιας από την Μοναχή Αρσενία, εφ΄ όσον σας ήλεγξεν πρόσωπον με πρόσωπον περί ζητημάτων Πίστεως; Δεν είχατε, την πατρική και ποιμαντική υποχρέωση, να τις εξηγήσετε αναλυτικά, χαρτί και καλαμάρι, καθώς επιτάσσει το ιερόν Ευαγγέλιον βάση του Παύλειου χωρίου «παντί τω αιτούντι δίδε απολογίαν»; Ακόμη και άδικον να έχει η Μοναχή Αρσενία, περί του εν λόγω ζητήματος ή και περί της ελεγκτικής στάσης της, που εξανακούστην τέτοιο πράγμα να απαιτείται μέσω εκβιαστικού διλλήματος η μετάνοια του όποιου προσώπου; Η εν Χριστώ μετάνοια, σεβασμιώτατε, επιβάλλεται διά της βίας, ή μέσω ωμών εκβιασμών, ή μήπως όστις θέλει… μετανοεί; Δεν μπορώ να μεμφθώ όμως, το αναντίρρητο γεγονός, ότι ο μητροπολίτης Γόρτυνος, ως Γέροντας της ιεράς μονής Ευαγγελιστρίας, εγκαταβίωνε έστω προσωρινά ως φιλοξενούμενος Γέρων της μονής. Τούτο είναι συγγνωστή συννήθεια των Πνευματικών που δεν διαβιούν πέριξ των ιερών Μονών όπου έχωσι την πνευματική εποπτεία των μοναχών και μοναζουσών τους.
  2. Στην έβδομη γραμμή, γίνεται μία σοβαρή καταγγελία, για σφοδρό ψυχολογικό πόλεμο που υπέστην η Μοναχή από της συμμονάστριές της, ο οποίος ενορχηστρώθην αδιαμφισβήτητα υπό του Γέροντος και Ηγουμένης της Μονής, δηλ. υπό του σεβασμιωτάτου Ιερεμία και της Γερόντισσας.
  3. Στην αμέσως επόμενη πρόταση, στην ένατη περίπου γραμμήν, υφίστατο μία αντίφασις: Ενώ η ίδια Μοναχή, ισχυρίζεται, ότι ο οικείος Μητροπολίτης Μεγαρέων και Σαλαμίνος κ. Κωνσταντίνος δέν είχε καμμία ιδέα τι ακριβώς συνέβαινε εντός της συγκεκριμένης ιεράς μονής, παράλληλα, εθύμωνε (εκ του μακρώθεν και εξ αποστάσεως ασφαλείας, μάλλον!) όταν επληροφορείτο ότι ο σεβασμιώτατος κύριος Ιερεμίας, εμπαινόβγαινε, μέσα στο εν λόγω γυναικείον μοναστήριον χωρίς την προαπαιτούμενη  άδεια και ευλογία του οικείου επισκόπου. Βέβαια ως γνωστόν, ο σεβασμιώτατος Κωνσταντίνος είναι ένας μόλις νέος μητροπολίτης, συνεπώς, είναι κάπως δύσκολον να επιβληθεί σε επισκόπους έχωντες τα πρεσβεία και πρωτεία τιμής εκ της χειροτονίας των και εξ ανάγκης, θεωρούμεν, ότι συμβιβάζεται κάπως με ένα παλαιό καθεστώς.
  4. Ωστόσον, να σημειωθεί, ότι όσα καταγγέλνει η Μοναχή Αρσενία, κατά του Ιερεμία του Τρανού «αντιΟικουμενιστού», είναι φοβερά και μας αφήνουν σε μία λυπητερή έκπληξη διότι υπήρξαμεν στενοί διαδικτυακοί συνεργάτες και μαθητές του εξ αποστάσεως.
  5. Η Μοναχή Αρσενία, δεν διστάζει καθόλου, να μπήξει για τα καλά το μαχαίρι στο κόκκαλον, και να καταγγείλει, παράλληλα με τον κ. Ιερεμία Φούντα, και τον σεβασμιώτατο Κορίνθου κ. Διονύσιον. Δεν εγνώριζα καθόλου, ότι ο εν λόγω λυκοποιμένας της Κορίνθου εβασάνιζεν τον Άγιο Γέροντα Πορφύριον. Ελπίζουμεν ότι θα εμετανόησεν για όσα έπραξε κατά του αγίου και Φίλου του Θεού.
  6. Τούτο όμως που αποδεικνύει, την μεγίστην αμετανοησία του, είναι: τα «θεάρεστα» έργα του λ.χ. που πολεμεί με λύσσα το αντιΟικουμενιστικόν μέτωπον, αναγνωρίζει την Σύνοδον της αποστασίας στην Κρήτη, (ενώ ο μητροπολίτης κ. Ιερεμίας Φούντας, ανέχεται, ο «άγιος» και συλλειτουργός του ο Κορίνθου, να διαστρέφει, έμπροσθέν του το ιερόν Ευαγγέλιον και ο ίδιος να σιωπεί προκλητικά και να θέτει σκάνδαλον στην Πίστη των Ορθοδόξων) και επιτείθεται με προκλητική αναίδεια και πανουργία, κατα των αρχηγετών του αντιΟικουμενισμού, όπως, π.χ. ως γνωστόν απηγόρευσε στον ιερώς αποτειχισθέντα Πρωτοπρεσβύτερον π. Θεόδωρον Ζήσην, να ομιλήσει, σε ξονοδοχείον της Κορίνθου. Ο κερκοπιθηκίστικος Δεσποτισμός και τυρρανικός Επισκοπομονισμός τινών αναξίων Μητροπολιτών λαμβάνει επικίνδυνες και αντισυνταγματικές προεκτάσεις με τινά τραγελαφικά απαγορευτικά διαλέξεων και ομιλιών μέχρι… και στα ξενοδοχεία (!) λές και τα ξενοδοχεία είναι μετόχια των Επισκοπών, ή και εκκλησιαστικός άμβων, με κέντρον τους το επισκοπικόν μέγαρον.
  7. Η Μοναχή Αρεσνία, περιλαμβάνει, στο σοβαρώτατον κατηγορητήριόν της, και τον κακόδοξο Δογματολόγο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής των Αθηνών και μητροπολίτη Μεσσηνείας κ. Χρυσόστομον Σαββάτον. Οι Κυκκώτες εν τη νήσω Κύπρω, πάντως, πίνωσι γλυκό κρασί στ΄ όνομα του Μεσσηνείας. Προφανώς, διότι διακατέχονται από το αυτό και ίδιον διαβολικόν πνεύμα εκείνο της αιρετικής πλάνης. Το γεγονός, όπου καταγγέλνεται υπό της Μοναχής, ότι παραχώρησε ιερό ναό των Ορθοδόξων Χριστιανών στους Φραγκολατίνους (Παπικούς) αυτό είναι αντιΚανονική και κακόδοξη ενέργεια.
  8. Το γεγονός, ότι μία πνευματική θυγατέρα του και δή μία μεγαλόσχημη Μοναχή του σεβασμιωτάτου κ. Ιερεμία, τον κατηγορεί ενυπόγραφα, ως κακόδοξο Κληρικό, αυτό σημαίνει πολλά και πρέπει να υποψιάζει ακόμη περισσότερους.
  9. Η μαρτυρία, της Αρσενίας Μοναχής, ότι: υφίστατο μία ακόμη μεγαλόσχημη Μοναχή, η συμμονάστριά της Μοναχή Σιλουανή, που γνωρίζει καλύτερον τα θεολογικά γράμματα,  εκατηγόρησεν με παρρησία και εκείνη, τον Γέροντα και σεβασμιώτατο Πνευματικόν της κ. Ιερεμίαν, ότι κακοδοξεί, πράγμα που δηλώνει ότι είναι ένα ακόμη ισχυρό γεγονός ότι εντός των ιερών κοινοβίων γίνονται μεμονωμένες μέν αλλά φοβερές δέ εκρηκτικές ζυμώσεις και ισχυροί προβληματισμοί και εντάσεις, περί της Πίστεως, εξ αιτίας της Ληστρικής Συνόδου της Κρήτης, όπου εδιέσπειρε τούτο το αδιόρατο σατανικό Σχίσμα ο αιρεσιάρχης του Βοσπόρου.
  10. Οι δε σεβασμιώτατοι μητροπολίτες Κορίνθου, Μεσσηνείας και Γόρτυνος καθώς κ.α. αποδεικνύωνται καθαρά, ως θρασύδειλοι αχυράνθρωποι, του αιρετικού πατριάρχη της Κων/ Πόλεως.
  11. Συμφωνούμε απόλυτα μετα της Μοναχής Αρσενίας και των Νομικών Συμβούλων αυτής, ότι στο εν λογω χειμμαρώδη και ιστορικό κατηγορητήριόν της, κατά του Ιερεμία και των λοιπών Κληρικών, θα πρέπει να παρενέβει κάποιος Εισαγγελέας, ούτως ώστε να ερευνηθούν αντικειμενικά και διεξοδικά οι κατηγορίες.
  12. Το χειρώτερον εξ όλων των τραγικών κατηγοριών της Μοναχής, είναι το γεγονός, όπου καταγγέλνει δημόσια, τον πνευματικό της πατέρα, ότι ο ίδιος ο σεβασμιώτατος κύριος Ιερεμίας, εκοινοποίησεν δημόσια ενώποιον της  αδελφότητας του μοναστηρίου, δια του προφορικού λόγου, πρωϊόν ιδικής της εξομολογήσεως. Γίνεται έτσι απόλυτα κατανοητόν, ότι έπειτα από αυτό το μέγιστο αντιΚανονικόν και αντιΠοιμαντικόν ολίσθημα του σεβασμιωτάτου κ. Ιερεμία, ότι εκλονίσθην άπαξ και διαπαντώς η πνευματική σχέση μεταξύ εκείνης της πνευματικής θυγατρός και αυτού ως πνευματικού πατέρα.
  13. Εν κατακλείδι, εννοείται, ότι η Μοναχή Αρσενία έχει πάμπολλα ακόμη πράγματα να καταγγείλει, κατά τινών κακόδοξων ή αντικανονικών ενεργειών του μητροπολίτη Ιερεμία, αφήνει δηλαδή ένα τελευταίο σοβαρώτατο υπονοούμενον και μομφήν, ότι υφίσταντο σωρηδόν άλλα επιπρόσθετα πράγματα εις βάρος του πρώην Γέροντά της.
Ανάμεσα σε όλα αυτά, να προσθέσω στους συλλογισμούς σας, ότι κατά το πρόσφατον παρελθόν, ένας ακόμη ιερώς αποτειχισθής ο Πρωτοπρεσβύτερος ομολογητής Κληρικός ο παπαΝικόλαος Μανώλης, άφησεν ισχυρές αιχμές και δημόσιες κατηγορίες κατά του πρώην φίλου και συνεργάτη του Μητροπολίτη Ιερεμία.
Εμμέσως πλήν σαφώς ο «αντιΟικουμενιστής» Ιερεμίας, μαχαίρωσε πισόπλωτα, τον αντιΟικουμενιστή παπαΝικόλαο, και δή ο σεβασμιώτατος τον εσυκοφάντησεν μάλιστα, ότι επρόκειτο ο παπαΝικόλαος να διενεργήσει σχίσμα. Εμμέσως πλήν σαφώς ο σεβασμιώτατος άφηνε αιχμές και κατά του πατρός Θεοδώρου Ζήση. Ο παπαΝικόλαος κατηγορείται επίσης, όχι αναίτια, και από μερικούς διάσημους Κύπριους Κληρικούς, ότι στο τέλος της ημέρας, θα υποκύψει, και θα συνταχθεί με λοιπές Σχισματικοαιρετικές Παρατάξεις.
(Δείτε εδώ στο 15ον λεπτό: π. Νικόλαος Μανώλης, Πρωτοχρονιάτικη αφύπνιση-Ο μητροπολίτης Ιερεμίας-Η Διακοπή Μνημοσύνου [ΒΙΝΤΕΟ 2016].mp4, https://www.youtube.com/watch?v=BJ7fVBcLfDY ).
Και όλο αυτό, συμβαίνει, παπαΝικόλαε, διότι μερικοί Κληρικοί και Λαϊκοί έχωσι μελετήσει, το κατάπτυστον κατηγορητήριον, της πρωτοχρονιάτικης Εγκυκλίου του μητροπολίτη Γόρτυνος. Όπως έχουσι μελετήσει και το έωλον κατηγορητήριόν σας, περί Σχίσματος, έναντι των ιερώς αποτειχισθέντων Αγιορειτών Πατέρων. Σας κατηγορούσι για Σχίσμα και κατηγορείτε και εσείς, άλλους, για Σχίσμα.
Μήπως ο κ. Ιερεμίας είχεν υπόψιν τις πεπλανημένες θεωρίες των Αγιορειτών Πατέρων και τα έριξεν εξ ολοκλήρου επάνω στον παπαΝικόλαον Μανώλην; Τούτο είναι ένα ανοικτό ζήτημα, ακόμη, που εκθέτει αμφώτερους τους Κληρικούς.
Ο παπαΝικόλαος Μ., διενήργησε εν τέλει, ιεροΚανονικήν διακοπή μνημοσύνου, κατά του αιρετίζοντως οικείου Μητροπολίτη του, του κ. Ανθίμου του Τρισμοιχεπιβάτου, και κατά του αιρεσιάρχη ή και (κατά)Πράσινου Πατριάρχου της Πόλης κ. Βαρθολομαίου. Ο παπαΝικόλαος Μανώλης, όμως, άφησε ένα ορθάνοικτό Εκκλησιολογικό ζήτημα στις διαδικτυακές ομιλίες του, μιας και εφ΄όσον ακόμη μέχρι στιγμής δέν έχει αναιρέσει, είτε γραπτώς είτε και προφορικώς το φαιδρόν και συκοφαντικό κατηγορητήριον του κ. Ιερεμίου όπου εκτοξεύθην, αιφνίδια και επ άμβωνος, με την τραγελαφικήν Πρωτοχρονιάτικη Εγκύκλιον του 2017.
Το κύριον ερώτημα που προκύπτει αναντίρρητα, είναι: γιατί σεβαστέ μου παπαΝικόλαε Μανώλη δέν προχωρείτε σε ιεροΚανονικά ξεκαθαρίσματα κατά των κακόδοξων ενεργειών του σεβασμιωτάτου; Τα δημόσια γραφθέντα του σεβασμιωτάτου κ. Ιερεμίου, δεν πρέπει και δημόσια να ελεχθώσι και να αντικρουσθώσι ούτως ώστε να αποκαθαρθεί πλήρως το υψηλώτατον ομολογιακό κύρος σας;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών

Πηγή: Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»,