Translate

Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΙΚΑΚΟΥ  ΠΑΤΡΩΝΑ ΜΥΘΟΜΑΝΩΝ ΓΡΑΪΔΙΩΝ





ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΙΚΑΚΟΥ  ΠΑΤΡΩΝΑ ΜΥΘΟΜΑΝΩΝ ΓΡΑΪΔΙΩΝ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

[Ο αξιότιμος δημοσιογράφος και κύριος Δημήτριος Αλικάκης, εθίχθην σφόδρα για όσα αντιρρητικά συγγράψαμεν εδώ (ΟΙ ΑΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΙΝΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΥΘΟΜΑΝΩΝ ΓΡΑΪΔΙΩΝ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_17.html ) για το φαυλεπίφαιδρο πατρονάρισμα της ερασιτεχνικής σκηνοθεσίας του να αναδείξει την βαθειά φονταμενταλιστική αθεΐα μιας δυστυχισμένης γιαγιούλας. Προς το τέλος της απαντήσεως μας ακολουθεί αυτούσιο το κείμενο του που μας ενέπνευσε να καταγράψουμε την παρούσα απάντηση.]

Μία πρόχειρη απάντησις μου προς τον αλγεινό εκμεταλευτήν γραϊδίων κύριο Δημήτριο Αλικάκο:
Αντιλαμβάνεστε καθόλου, αξιότιμε κύριε Δημήτριε Αλιτάκο, ότι τα ζώα δεν έχουσι ποσώς λογικόν, ούτε κατά διάνοια δεν δύνανται να εκπαιδευθώσι για να αποκτήσουσι νανογραμμάρια Νομικής παιδείας, ούτως ώστε να μπορέσουν κάποτε να συντάξουν μία παράγραφον μηνυτήριας αγωγής;
Παραδέχομαι βέβαια ότι είμαι όχι μόνον άθλιον ζώον, αλλά πανάθλιον ζωΰφιον-έντομον άμαν λάχει! Συνηθίζετε, μάλλον, να απαντάτε γραπτώς, διά του «φτασοβιβλίου», σε ζώα; Μάλλον είστε «μέγας φιλόζωος» ανήρ;! Να σας φτιάξωσι και ανδριάντα τότε εκεί στη Λακωνία για να ουρώσι πού και πού οι τουρίστες.
Παρόλα αυτά να εικάσω κ. Αλιτάκο ότι πιστεύετε, με κάθε θρησκευτική ευλάβια, στο γνωστό σουξεδάκι κάθε αντίχριστης εποχής το και άτιμον παραμυθόδραμα της Θεωρίας της Εξελίξεως του Νεοδαρβινισμού-πιθηκισμού που θέλει όλους εσάς τους φεφανατισμένους Νεοαθεϊστές και Νεοπαγανιστές να είστε απευθείας (!!!) απόγονοι των χιμπατζήδων; Και γιατί καλέ μου κύριε τόση πιθηκολαγνεία και ζωολαγνεία;
Διότι απλούστερα τα ταλαίπωρα και πολύτιμα ζώα, δεν μπορεί κανένας να τα κατηγορήσει ότι αμαρτάνωσι, ότι σφάλλωσι, ότι είναι δέσμια σε λογιών εξαρτήσεις και εθισμούς, από ελευθέρη βούληση, ούτε γιατί παραμένουν με επιμονή και αλαζωνία στα ίδια και ίδια πάθη τους με εωσφορική αμετανοησία κ.ο.κ. διότι πράττωσι πάν ότι πράττουν από άλλογες και ενστικτώδεις ενέργειες. Είναι έτσι ή δεν είναι έτσι;
Το γεγονός ότι είναι οικογενειακή φίλη σου, η αξιολύπητη γιαγιούλα σε αποδεικνύει μάλλον αδίστακτον και απάνθρωπον αλητάκο, σεβαστέ μου κ. Αλικάκο, διότι την εκμεταλεύθεις απάνθρωπα, άνανδρα και με πανουργία χιλίκων κερκοπίθηκων προς το τέλος της ζωής της, ούτως ώστε να την διασύρεις διαδικτυακά και να διασπείρεις εξ ιδιοτελείας σου το προπαγανδιστικόν άθεον και εκκλησιομάχον υδροκυάνειόν σου. Είναι έτσι ή δεν είναι έτσι κ. Αλιγκάτο;
Να είστε ευλογημένος καλέ μου άνθρωπε, και στον νύν αλλά και στον μέλλοντα αιώνα, είτε πιστεύεις είτε δεν πιστεύεις σε αυτόν. Τι άραγε να σου ευχηθώ, καλόν νιχιλισμόν και καλός σκωλυκόβρωτος να γένεις; Δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτά τα πράγματα.
Υγ. Δεν συνηθίζω να χαρακτηρίζω τα αξιαγάπητα πρόσωπα των αγνώστων μου πεφιλημένων τιμίων συνανθρώπων αλλά έμαθα να χαρακτήριζω τις ΑΤΙΜΕΣ ενέργειες αυτών, πράγμα που φαίνεται να έχεις διανοητική ανεπάρκεια ώστε να το διακρίνεις. Υφίστατο μία σημαίνουσα έλλογη αρχή, όπου μας διδάσκει ακλόνητα ότι υφίσταται διάκριση, ενεργειών από το πρόσωπο, ενώ στην ιδεοληψία του νεοΦιλελευθερισμού και αθεϊσμού υπάρχει η επί σκοπού διαστροφή και η ανόητη συνταύτησις, ενεργειών και προσώπου, όπερ απείρως απάνθρωπον και άκρως ηλίθιον, διότι οι πράξεις μου δεν είναι σαφώς και η οντολογική μου ταυτότητα, διότι ως μεταβλητός και τρεπτός άνθρωπος, ενίοτε συστηματικά λαθεύω, επτάκις της ημέρας αμαρτάνω, αστοχώ και εγκληματώ, και είναι βέβαια άδικον να ετικεττοποιεί ισόβεια κανείς έναν χοϊκόν άνθρωπον για τινά στιγμιαία λάθη και εσφαλμένες επιλογές του, ως «ντε φάκτο» κύρια ταυτότητα του προσώπου και της προσωπικότητος αυτού.
Αποδέχομαι φίλτατε, ΑΠΑΝΤΕΣ τις λοιδωρίες και υβρισίες κατά εμού προσωπικά, σας ευγνωμονώ απεριόριστα, και εύχομαι τα καλύτερα σε εσάς και στις οικογένειές σας, δηλαδή εννοώ καλλήν εν Χριστώ Μετάνοια και με το καλόν στον αιώνιον Παράδεισο διότι... ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ εκ νεκρών!
Καταλαβαίνετε κ. Αλικάκη; Ναι ή ού;
Παναγιώτης Π. Νούνης
Ορθόδοξος Θεολογών

ΠΗΓΗ: Προφίλ του «Φατσοβιβλίου» , https://web.facebook.com/panagiotisnouni/posts/1368961369864164
Αναδημοσίευση: Orthodoxia.Online


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΕΝΤΟΛΕΣ-ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ

1) Ἄν ἔχετε τήν εὐγενή καλοσύνην, φίλοι καί ἐχθροί μας, σᾶς παρακαλοῦμεν μαζί μέ τό σχόλιό σας, νά βάζετε τουλάχιστον τό βαφτιστικόν ὄνομα σας, ἤ ἔστω ἕνα σταθερόν ψευδώνυμο.

2) Ἐπίσης, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί/ές, πατέρες καί μητέρες, σᾶς ἐκλιπαρῶ βαθέως, νά μή χρησιμοποιεῖτε τήν βαρβαρικήν γλῶσσα τῶν Νεογραικύλων (=Greakllish) στά σχόλια σας, διότι πρόκειται περί στυγνῆς προδοσίας, ἀνοησίας καί βλασφημείας, κατά τῆς Μητρικῆς μας Ἑλληνικῆς Γλῶσσας καί ὡς ἐκ τοῦτου θά τά διαγράφω.

3) Ἐάν κάπου, δέν συμφωνεῖτε στά ὅσα (περι)γράφουμεν, κρίνουμεν, ἐπικρίνουμεν καί στοχάζόμεθα, πού ἐξάπαντος ὑπογράφομεν μέ τά προσωπικά ἀρχικά μας Π.Π.Ν. (ἤ ὁλογράφως Παναγιώτης Π. Νούνης) πολύ ἁπλά, μέ λογικά, ἄλογα ἤ κ.ἄ. σωρηδόν ὀρθά ἤ ἐσφαλμένα ἐπιχειρήματα, θά ἀναμένομεν μέ ἀγωνία τήν ἀντίθετη καί προσωπική γνώμη καί ἄποψίν σας.

4) Σέ περίπτωση μάλιστα, πού κάποιοι ἔχουσιν, παράπονα, ἐνστάσεις, συμπλέγματα, κόμπλεξ, κ.λπ. γιά μερικές διάφορες ἀναρτήσεις καί δημοσιεύσεις τίς ὁποίες μάλιστα, ὑπογράφωσιν, καί μᾶς ἀποστέλνωσιν ἄλλοι εκλεκτοί καί αγαπητοί συνεργάτες ἀδελφοί/ές καί πατέρες ἤ μητέρες μας, πρός βαθύτερο προβληματισμό μας, παρακαλοῦνται θερμά, τά ὅποια τυχόν παράπονα σχόλια καί κριτικές σας νά τά ἀπευθύνετε παρακαλῶ, στούς ὑπογράφωντες τά ἄρθρα (καί ὄχι προσωπικά στόν διαχειριστήν-ἀρθρογράφον τοῦ ἐν λόγῳ προσωπικοῦ ἱστολογίου), διότι, ΔΕΝ ἔχομεν ἀλλά καί ΟΥΤΕ θέλομεν νά ἔχομεν τινά εὐθύνην ὡς ἡμερολογιακή-ἰδιωτική ἱστοσελίδα τοῦ κυβερνοχῶρου, διά τούς προσωπικούς στοχασμούς, τά γραφόμενα, τίς θέσεις, τίς γνώμες καί τίς σκέψεις, ἀλλονῶν, δεύτερων καί τρίτων Προσωπικοτήτων. Κατανοητόν; Ἄν ὄχι, τότε αὐτό εἶναι ἀπόλυτα ἰδικόν σας πρόβλημά.

6) Πρός μίαν τώρα εἰδικήν μερίδαν, ὑψολόβαθμων καί μή εἰδικῶν-ἀνειδίκευτων εἴτε Κληρικῶν εἴτε καί συναδέλφων Καθηγητῶν θεολογοῦντων πού ἐνοχλοῦνται σφόδρα μέ τά ὄποια προσωπικά κ.ἄ. κριτικά δοκίμια καί δημοσιεύματά μας, συνιστοῦμε ἀδελφικῶς, καρδιακῶς καί ἐντελῶς φιλικῶς ὅπως ἐξ ἀρχῆς, προσεύχονται ὑπέρ ἡμῶν ἵνα σωθοῦμεν, διότι μέ νομικίστικες ἤ καί πνευματικίστικες, ἄμεσες ἤ καί ἔμμεσες ἀπειλές, ἐκβιασμούς, πνευματικά φίμωτρακ.ἄ. νοσηρά κληρικαλιστικά ἤ καί ἐπισκοπομονιστικά διαβολοτεχνουργήματα, δέν περνοῦν, στήν «ὀνειρεμένη Φρουτοπία» μας καί παρακαλεῖστε ὅπως... γυρίσετε ἱστοσελίδα ἵνα μή σᾶς παραλάβει ὁ «Ἀρχισυντάκτης μας ὁ Πίκος-Ἀπίκος».

7) Ὁ προσωπικός μας ἱστοχῶρος ἠ ἱστοσελίδα εἶναι νομικά, τό προσωπικό μας ἡμερολόγιο, βάση δεδικασμένης παρελθοντικῆς ὑποθέσεως καί ὄχι Μ.Μ.Ε. καί ἄρα συνεπῶς, δέν δύναται νά ἐμπίπτει, στίς νομοθετικές πρόνοιες περί τοῦ γραπτοῦ ἤ κ.ἄ. Τύπου. Ἆρα λογικῶς, νά λέτε ἕνα ευχαριστώ, ἤ ἔστω ἕνα Κύριε ἐλέησον τόν ἀχρεῖο διαχειριστή, πού σᾶς ἐπιτρέπει καί μόνον νά διαβάζετε τοῦτο τό προσωπικό του διαδικτυακόν ἡμερολόγιον.

8) Σέ ὅποιον δέν ἀρέσουμε, ἄς φτιάξει τήν ἰδικήν τού ἱστοσελίδα καί το ἰδικόν του ἡμερολόγιο. Τά ἀνούσια καλοπιάσματα καί τίς μεγαλόστομες ἤ δόλιες κολακίες δέν τίς θέλουμεν. Ἐπιθυμοῦμεν ὅμως αὐστηράν ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΝ κριτικήν περί τῶν γραπτῶν μας γιά νά γίνουμεν καλύτεροι.

9) Κακοπροαίρετα καί κουτοπόνηρα σχόλια, σαφῶς καί ΔΕΝ θά ἀναρτώνται καί θά διαγράφονται ἄμεσα. Οἱ ὑβρισίες κατά τοῦ Διαχειριστοῦ τῆς ἱστοσελῖδος, επιτρέπονται, καί γι΄ αὐτό θά δημοσιεύονται.

10) Ὅποιος/α ἐπιθυμεί, νά του ἀναρτήσουμε, κάποιο προσωπικό κείμενό του, ἕνα δοκίμιον, κάποιο παράπονό, ἤ ἕνα παραμύθι, μερικές σκέψεις κ.ο.κ. παρακαλεῖται ὅπως μᾶς τό ἀποστείλει στό πιό κάτω ἠλεκτρονικό ταχυδρομεῖον πρός ἀξιολόγησίν του. Ὅποιος ἐπίσης, ἐπιθυμεί, νά τοῦ ἀποστέλνουμεν σέ Word ἤ PDF τά κείμενά μας, παρακαλῶ καί πάλιν, νά μᾶς τό δηλώσετε γραπτός στό ἠλεκτρ. ταχυδρ. μας.

Τίς πολύτιμες (προς)εὐχές σας νά ἔχουμεν, γιά νά διακονήσουμε το Σῶμα του ὅπως ἀκριβῶς μᾶς θέλει ὁ Κύριος τῆς Δόξης, καί ὄχι ὅπως θά θέλαμε ἐμεῖς.

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: panagiotisnounis@gmail.com

ἤ με Βιντεοκλήση Σκάϊπ (SKYPE): nimfwn2 [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΟΥΝΗ]