Translate

Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΑΤΑΝΥΞΗ"


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΚΑΤΑΝΥΞΗ»

Δείτε το σε PDF και DOCS.

Δεν έλαβα καμμία μέχρι στιγμής πληροφόρηση για ποιόν ακριβώς λόγον εδιεγράφησαν οι προσωπικοί μου σχολιασμοί κάτω από την μόλις προχθεσινή ανάρτηση στο Ιστολόγιον «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» αλλά είμαι σχεδόν απόλυτα βέβαιος ότι η διαγραφή τους εκπηγάζει από θεοπάλαβον «Ζηλωτικόν» δάκτυλον.  Ούτε όμως με ενδιαφέρει να μάθω λεπτομέριες για την εν λόγω ενέργεια.1

Δεν είναι η πρώτη φορά που το ιστολόγιον «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» διενεργεί διαγραφήν σχολιασμών μη σεβόμενη τον κόπο και τον χρόνον συγγραφής των υπό των σχολιογράφων. Ούτε θα  έχει κανένα ιδιαίτερο νόημα να αποταθώ με ανούσιες γκρίνιες προς το αδελφό ιστολόγιον.

Εννοώ δηλ., ότι μια χούφτα ηλίθιοι «Ζηλωτές» (συστηματικοί αναγνώστες της και συνσχολιαστές) άσκησαν μάλλον πίεση προς το εν λόγω  ιστολόγιο, και εν μια νυκτί εδιεγράφησαν τα σχόλια.

Τούτη η ενέργεια κατά την προσωπική μου άποψη είναι άκρως αντιδεοντολογική και πιθανόν ανάδελφη ως προς την εν δυνάμει αντικειμενική εκκλησιαστική δημοσιογραφία των ομοφρόνων ιστοχώρων.

Επίσης ανέμενα η κυρία «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» να εδύνατο να τηρήση τον λόγον της, όταν κάποτε εδιετύπωνε ότι θα υποστήριζε σθεναρά κάθε αντιοικουμενιστήν φίλο της. Τούτο δεν το γράφω μόνο για προσωπικούς λόγους, αλλά το σημειώνω κυρίως με έμφαση, ώστε οι αναγνώστες της να κρατούν μικρό καλάθι σε τυχούσες μεγαλοστομίες της. Πολλά λεχθέντα μας είναι προφανώς καθ΄ υπερβολήν ρητορίες.

Και εννοώ προφανώς το μόλις πρόσφατον γεγονός που εντεταλμένοι ριψάσπιδες και ανάξιοι Κληρικοί της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης εχρησιμοποίησαν συγκεκριμένους επώνυμους σχολιασμούς μας εις το φαιδρόν και δόλιον κατηγορητήριον (!) κατά του Πρωτοπρεσβυτέρου Καθηγητού μας π. Θεόδωρου Ζήση.2

Ανέμενα ότι η κυρία «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» με τους Νομικούς Συμβούλους της, να πράξει το πλέον ελάχιστον ως έλλογη αντίδραση και να απαιτήσει επίσημες εξηγήσεις από την φατριά του Ανθίμου του Τρισμοιχεπιβάτου για την προειρημένη κακόβουλη και διαβολική ενέργεια.

Μόνον ένας σατανικός νούς, θα εχρησιμοποιούσε πρόχειρους και διαδικτυακούς κριτικούς σχολιασμούς μας, σε επίσημο Εκκλησιαστικό κατηγορητήριον. Εννοείται βέβαια ότι το χαρήκαμεν διότι ήτο πρός τιμήν μας, έστω και μ΄ αυτόν τον τρόπον, να βρισκόμεθα σφιχταγγαλιασμένοι στο άνομον και ανυπόστατον κατηγορητήριον με τον διδάσκαλόν μας.

Οι φίλτατοι και φιλότιμοι απανταχού αναγνώστες του ιστολόγιου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» να μη προβληματίζονται για ποιούς ακριβώς λόγους επαύσαμεν την συστηματική αντιρρητική και δημόσια κριτική μας, διότι, απλώς βρισκώμεθα σε «αναρωτική άδεια», προσωρινό διάλλειμα, όπου στον ελάχιστον ελεύθερο χρόνο μας εξασκώμεθα κυρίως, προπονούμεθα έντονα, εις την πολεμική τέχνη του θεολογείν και φιλοσοφείν, και ακονίζουμε μ΄ αυτόν τον τρόπο τις μάχαιρες, τα ξίφη και τα βέλη μας.

Εννοείται, κατά του διπλοειδούς ιδεολογικού και παμπόνηρου εχθρού μας, τα λεγόμενα πολύ επιτυχώς και «ΔΥΟ ΑΚΡΑ», εκείνα: του πανηλιθίου «Ζηλωτισμού» και του θεομπαικτικού «Οικουμενισμού».



Του Παναγιώτη Π. Νούνη



ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1.       Ιστολόγιον «ΚΑΤΑΝΥΞΗ», ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: OXI στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, https://katanixis.blogspot.com.cy/2017/04/oxi.html

2.       Του αυτού Ιστολογίου, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τα 2 έγγραφα ντροπή του κ.Ανθίμου που τιμωρούν και ασκούν δίωξη στον π.Θεόδωρο Ζήση, https://katanixis.blogspot.com.cy/2017/03/2_7.html








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΕΝΤΟΛΕΣ-ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ

1) Ἄν ἔχετε τήν εὐγενή καλοσύνην, φίλοι καί ἐχθροί μας, σᾶς παρακαλοῦμεν μαζί μέ τό σχόλιό σας, νά βάζετε τουλάχιστον τό βαφτιστικόν ὄνομα σας, ἤ ἔστω ἕνα σταθερόν ψευδώνυμο.

2) Ἐπίσης, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί/ές, πατέρες καί μητέρες, σᾶς ἐκλιπαρῶ βαθέως, νά μή χρησιμοποιεῖτε τήν βαρβαρικήν γλῶσσα τῶν Νεογραικύλων (=Greakllish) στά σχόλια σας, διότι πρόκειται περί στυγνῆς προδοσίας, ἀνοησίας καί βλασφημείας, κατά τῆς Μητρικῆς μας Ἑλληνικῆς Γλῶσσας καί ὡς ἐκ τοῦτου θά τά διαγράφω.

3) Ἐάν κάπου, δέν συμφωνεῖτε στά ὅσα (περι)γράφουμεν, κρίνουμεν, ἐπικρίνουμεν καί στοχάζόμεθα, πού ἐξάπαντος ὑπογράφομεν μέ τά προσωπικά ἀρχικά μας Π.Π.Ν. (ἤ ὁλογράφως Παναγιώτης Π. Νούνης) πολύ ἁπλά, μέ λογικά, ἄλογα ἤ κ.ἄ. σωρηδόν ὀρθά ἤ ἐσφαλμένα ἐπιχειρήματα, θά ἀναμένομεν μέ ἀγωνία τήν ἀντίθετη καί προσωπική γνώμη καί ἄποψίν σας.

4) Σέ περίπτωση μάλιστα, πού κάποιοι ἔχουσιν, παράπονα, ἐνστάσεις, συμπλέγματα, κόμπλεξ, κ.λπ. γιά μερικές διάφορες ἀναρτήσεις καί δημοσιεύσεις τίς ὁποίες μάλιστα, ὑπογράφωσιν, καί μᾶς ἀποστέλνωσιν ἄλλοι εκλεκτοί καί αγαπητοί συνεργάτες ἀδελφοί/ές καί πατέρες ἤ μητέρες μας, πρός βαθύτερο προβληματισμό μας, παρακαλοῦνται θερμά, τά ὅποια τυχόν παράπονα σχόλια καί κριτικές σας νά τά ἀπευθύνετε παρακαλῶ, στούς ὑπογράφωντες τά ἄρθρα (καί ὄχι προσωπικά στόν διαχειριστήν-ἀρθρογράφον τοῦ ἐν λόγῳ προσωπικοῦ ἱστολογίου), διότι, ΔΕΝ ἔχομεν ἀλλά καί ΟΥΤΕ θέλομεν νά ἔχομεν τινά εὐθύνην ὡς ἡμερολογιακή-ἰδιωτική ἱστοσελίδα τοῦ κυβερνοχῶρου, διά τούς προσωπικούς στοχασμούς, τά γραφόμενα, τίς θέσεις, τίς γνώμες καί τίς σκέψεις, ἀλλονῶν, δεύτερων καί τρίτων Προσωπικοτήτων. Κατανοητόν; Ἄν ὄχι, τότε αὐτό εἶναι ἀπόλυτα ἰδικόν σας πρόβλημά.

6) Πρός μίαν τώρα εἰδικήν μερίδαν, ὑψολόβαθμων καί μή εἰδικῶν-ἀνειδίκευτων εἴτε Κληρικῶν εἴτε καί συναδέλφων Καθηγητῶν θεολογοῦντων πού ἐνοχλοῦνται σφόδρα μέ τά ὄποια προσωπικά κ.ἄ. κριτικά δοκίμια καί δημοσιεύματά μας, συνιστοῦμε ἀδελφικῶς, καρδιακῶς καί ἐντελῶς φιλικῶς ὅπως ἐξ ἀρχῆς, προσεύχονται ὑπέρ ἡμῶν ἵνα σωθοῦμεν, διότι μέ νομικίστικες ἤ καί πνευματικίστικες, ἄμεσες ἤ καί ἔμμεσες ἀπειλές, ἐκβιασμούς, πνευματικά φίμωτρακ.ἄ. νοσηρά κληρικαλιστικά ἤ καί ἐπισκοπομονιστικά διαβολοτεχνουργήματα, δέν περνοῦν, στήν «ὀνειρεμένη Φρουτοπία» μας καί παρακαλεῖστε ὅπως... γυρίσετε ἱστοσελίδα ἵνα μή σᾶς παραλάβει ὁ «Ἀρχισυντάκτης μας ὁ Πίκος-Ἀπίκος».

7) Ὁ προσωπικός μας ἱστοχῶρος ἠ ἱστοσελίδα εἶναι νομικά, τό προσωπικό μας ἡμερολόγιο, βάση δεδικασμένης παρελθοντικῆς ὑποθέσεως καί ὄχι Μ.Μ.Ε. καί ἄρα συνεπῶς, δέν δύναται νά ἐμπίπτει, στίς νομοθετικές πρόνοιες περί τοῦ γραπτοῦ ἤ κ.ἄ. Τύπου. Ἆρα λογικῶς, νά λέτε ἕνα ευχαριστώ, ἤ ἔστω ἕνα Κύριε ἐλέησον τόν ἀχρεῖο διαχειριστή, πού σᾶς ἐπιτρέπει καί μόνον νά διαβάζετε τοῦτο τό προσωπικό του διαδικτυακόν ἡμερολόγιον.

8) Σέ ὅποιον δέν ἀρέσουμε, ἄς φτιάξει τήν ἰδικήν τού ἱστοσελίδα καί το ἰδικόν του ἡμερολόγιο. Τά ἀνούσια καλοπιάσματα καί τίς μεγαλόστομες ἤ δόλιες κολακίες δέν τίς θέλουμεν. Ἐπιθυμοῦμεν ὅμως αὐστηράν ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΝ κριτικήν περί τῶν γραπτῶν μας γιά νά γίνουμεν καλύτεροι.

9) Κακοπροαίρετα καί κουτοπόνηρα σχόλια, σαφῶς καί ΔΕΝ θά ἀναρτώνται καί θά διαγράφονται ἄμεσα. Οἱ ὑβρισίες κατά τοῦ Διαχειριστοῦ τῆς ἱστοσελῖδος, επιτρέπονται, καί γι΄ αὐτό θά δημοσιεύονται.

10) Ὅποιος/α ἐπιθυμεί, νά του ἀναρτήσουμε, κάποιο προσωπικό κείμενό του, ἕνα δοκίμιον, κάποιο παράπονό, ἤ ἕνα παραμύθι, μερικές σκέψεις κ.ο.κ. παρακαλεῖται ὅπως μᾶς τό ἀποστείλει στό πιό κάτω ἠλεκτρονικό ταχυδρομεῖον πρός ἀξιολόγησίν του. Ὅποιος ἐπίσης, ἐπιθυμεί, νά τοῦ ἀποστέλνουμεν σέ Word ἤ PDF τά κείμενά μας, παρακαλῶ καί πάλιν, νά μᾶς τό δηλώσετε γραπτός στό ἠλεκτρ. ταχυδρ. μας.

Τίς πολύτιμες (προς)εὐχές σας νά ἔχουμεν, γιά νά διακονήσουμε το Σῶμα του ὅπως ἀκριβῶς μᾶς θέλει ὁ Κύριος τῆς Δόξης, καί ὄχι ὅπως θά θέλαμε ἐμεῖς.

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: panagiotisnounis@gmail.com

ἤ με Βιντεοκλήση Σκάϊπ (SKYPE): nimfwn2 [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΟΥΝΗ]