Translate

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ (ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ), [ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΕΓΡΑΦΑ] Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΧΑΝΙΩΝ κ. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ





Προς τον εκκλησιαστικό ανακριτή
π. Ευτύχιο Πετράκη
τον οποίο διόρισε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου
κ. Δαμασκηνός
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,
όπως
ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή  ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας, αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού )


ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου της  Ενορίας (ορεινής Χανίων)

……………………………………………


Α. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
    Δυνάμει του άρθρου 72 Νόμου 4149/1961, σε συνδυασμό με το άρθρο 11 του Νόμου 1700/1987, για την υπεράσπισή μου ενώπιον των Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων σε όλα τα στάδια της εκκλησιαστικής δίκης, προδικασία (ανάκριση) και κύρια διαδικασία, και σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας και για όλα τα στάδια των εκκλησιαστικών δικών, διορίζω συνήγορο τον κ. Κυριάκο Κυριαζόπουλο του Νικολάου, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω (ΔΣΘ – ΑΜ 7232), Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού  Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και Θεολόγο, κάτοικο Τριαδίου Θέρμης Θεσσαλονίκης, οδός Πλαστήρα, αριθ. 6, τηλ. 2310-223480 και κιν. 6932464058.

………………………………………………..

Β. - ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ

    Μετά από ημέρες από τη διακαινήσιμο εβδομάδα, ο Μητροπολίτης με κάλεσε για εξηγήσεις, λίγο πριν τη Σύνοδο της Κρήτης, και του εξέφρασα και την άποψή μου την αντίθετη γι’ αυτήν, δηλ. ότι δεν έχει ορθόδοξα στοιχεία.
    Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι, επειδή τότε δεν είχε χρόνο λόγω προετοιμασίας της Συνόδου, θα μιλήσουμε μετά τη Σύνοδο.
    Εν τω μεταξύ μετά τη Σύνοδο μιλήσαμε και του είπα ότι η Σύνοδος αυτή για μένα είναι οικουμενική και δεν έχει στοιχεία ορθοδοξίας που διακρίνουν μια ορθόδοξη σύνοδο, ότι έγινε μια σύνοδος πριβέ, αποκλείοντας τον ορθόδοξο κλήρο και λαό, ενώ επέτρεπε να υπάρχουν μέσα πράκτορες και προσωπικό της Σια και ιερείς από το Βατικανό. Ως σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως συμμετείχε η κυρία Ελισάβετ Προδρόμου από το State Department. Είπε ότι θα ξαναμιλήσουμε λόγω έλλειψης χρόνου.  
    Επί μία εβδομάδα (μέσα Μαϊου με αρχές Ιουνίου) ο Μητροπολίτης μου έστελνε ιερείς για να με πείσουν να αλλάξω θέση. Και την έβδομη ημέρα των επισκέψεων των εν λόγω ιερέων, κάποιος από αυτούς προσπάθησε και τη μητέρα μου να την πείσει ώστε εκείνη να με επηρεάσει να αλλάξω φρονήματα, ενώ εγώ έλειπα. Εγώ δεν άλλαξα φρονήματα ούτε η μητέρα μου. Στο δίλημμα που μου είπαν πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό, τόσο εγώ όσο και η μητέρα μου τους απαντήσαμε ότι εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό και όχι για τον μισθό.
    Συναντήθηκα με το Μητροπολίτη στα μέσα Ιουλίου και συμφωνήσαμε να μου δώσει προθεσμία μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου για να αποφασίσω τί θα κάνω, αν αλλάξω Μητρόπολη ή αν θα παραμείνω στη Μητρόπολη Χανίων για να τον μνημονεύω. Και μου αντιπρότεινε να μου βρει άλλη Μητρόπολη. Του είπα ότι θα φροντίσω να βρω εγώ Μητρόπολη ή να πάω στα Πατριαρχεία Βουλγαρίας ή Γεωργίας. Μου είπε ότι αν πάω εκεί, θα πρέπει να μείνω εκεί και να μην επιτρέψω πίσω. Μου είπε ότι δεν θα επιτρέψει άλλο θυσιαστήριο στα Χανιά, αλλιώς θα γίνει διπλωματικό επεισόδιο. Από τα μέσα Ιουλίου με κάλεσε ο Μητροπολίτης για την τελευταία και οριστική συζήτηση στις 20-10-2016. Παραβρέθηκα 11 πρωινή στο γραφείο του Επισκόπου έχοντας καλέσει μαζί μου για μάρτυρα τον ιερέα Παύλο Μαζανάκη, μην φύγω από κει και πουν άλλα ότι τους είπα. Παρουσία του Επισκόπου, του Πρωτοσύγκελου, και του Αρχιερατικού, μου είπαν να τους ανακοινώσω τις θέσεις μου για τη Σύνοδο της Κρήτης και για τη μη μνημόνευση του Επισκόπου, καθώς και για τα γεγονότα των χωριών. Του απάντησα ότι δεν δέχομαι τη Σύνοδο με στοιχεία ορθόδοξα και την υποχρεωτικότητά της (αφού τούτο δεν είναι στοιχείο της Ορθοδοξίας), επειδή πολλές αποφάσεις συνόδων που συγκλήθηκαν ως οικουμενικές, ακυρώθηκαν από το λαό. Μετά από έξι μήνες από τη Σύνοδο, ενημέρωσαν κλήρο και λαό.
    Αυτές είναι δικές σου απόψεις μου είπε ο Μητροπολίτης και να μην τις συζητάς με κόσμο και να σου δώσω μια ενορία.
    Ρώτησα τον Μητροπολίτη, αν ασπάζεται τη Σύνοδο.
    Ο Μητροπολίτης απάντησε ότι η Σύνοδος έγινε δεκτή από την Ορθοδοξία μόλις έληξε.
    Του απάντησα αν εσείς τη δέχεσθε σαν κανονική και μου απάντησε ναι την δέχομαι.
    Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε, αφού θέλετε να πάρετε ενορία, πάρτε την, αυτά τα θέματα κρατήστε τα για δικές σας απόψεις, αλλά δεν θα συζητάτε με τον κόσμο και δεν θα ενημερώνετε τον κόσμο γι’ αυτά, ότι δεν υπήρχαν πράκτορες της CIA στη Σύνοδο, αλλά μόνο δημοσιογράφοι.
    Στο internet διάβασα για την κυρία Ελισάβετ Προδρόμου, η οποία εργάζεται στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ και ήταν σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην Κρήτη    
    Τους είπα ότι οι σεκιουριτάδες είδαν πολλούς πράκτορες ξένους, ελικόπτερα, υποβρύχια, ενώ αυτά είναι γνωρίσματα της G-7, ενώ οι Άγιοι δεν έχουν προστασία μπράβων και πρακτόρων.
    Μου είπαν ότι δήθεν φοβόντουσαν επιθέσεις τζιχαντιστών.   
    Τους είπα ότι αν η Σύνοδος ήταν ορθόδοξη, θα έπρεπε να αποφασίσει να τα βρούμε με τους αδελφούς μας του Παλαιού Ημερολογίου, να είχε καταδικάσει τις σύγχρονες και σημερινές αιρέσεις, όπως Οικουμενισμός, Παγκοσμιοποίηση, Νέα Εποχή, Εποχή Υδροχόου, Μασωνία, Ρόταρυ, Ιεχωβάδες, και ό,τι άλλο παρεμφερές. Έπρεπε να είχε επιμεληθεί ώστε να φέρει στην τάξη της  Εκκλησίας τον άδικο αφορισμό του Νικολάου Σωτηρόπουλου ως αγωνιστή παγκόσμιας κλίμακας της Ορθοδοξίας, ως ιεροκήρυκα και πολέμιο των αιρέσεων παγκοσμίως. Αντ’ αυτού, τον καταδικάσατε επειδή δεν δέχθηκε τις αιρέσεις του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού που επισήμως σε περιοδικά της Μητροπόλεως Αυστραλίας δήλωνε πως ο Χριστός γεννήθηκε αμαρτωλός, που αν δεχθούμε αυτό, χάνουμε τη σωτηρία του ανθρώπου μέσω του Χριστού. Εγώ δεν λέω κάτι δικό μου που να μην αναφέρεται στο Ιερό Ευαγγέλιο και στους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, στα ΜΜΕ, κρατά ένα κοράνιο και το δίνει σε κάποιον Μουσουλμάνο λέγοντας σας δίνω το Ιερό Κοράνιο, άρα παραδέχεται ότι υπάρχει και άλλο ιερό βιβλίο πέραν του Ευαγγελίου, πράγμα το οποίο είναι αίρεση.
    Είπα στον Μητροπολίτη ότι δεσπότης μόνον είναι ο Χριστός, όχι ο Επίσκοπος. Του είπα ότι δεν σε μνημονεύω, αλλά μνημονεύω «πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον  Λόγον της Σης Αληθείας», δηλαδή των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, που είναι ο τύπος μνημονεύσεως από ιερέα, όταν παύσει το μνημόσυνο του επισκόπου του, όταν αυτός κηρύσσει δημοσίως αίρεση.
    Μου απάντησε ότι αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό σου απαγορεύω να λειτουργείς.
    Του απάντησα ότι, επειδή δεν σε μνημονεύω, δεν ανήκω σε σένα και γι’ αυτό δεν μπορείς να μου απαγορεύεις να λειτουργώ.
    Μου έλεγε έλα να υπογράψεις ένα χαρτί να σε καθαιρέσουμε. Του απάντησα ότι να υπογράψουν αυτοί που σε μνημονεύουν.
    Μου λέει θα σου κόψω το μισθό, του απάντησα ότι θα μνημονεύω σε ιδιωτικές εκκλησίες. Και για το μισθό μου θα προβώ σε νομικές ενέργειες.
    Στην Ορθόδοξη Ακαδημία υπάρχει ένα βιτρό που έχει τρεις ανθρώπους όρθιους και ενωμένους μέσα σε μια φλόγα. Στο κέντρο είναι ένα σώμα όρθιο με τα χέρια ψηλά και έχει ένα σταυρό από πάνω. Αριστερά ο άλλος σκύβει λίγο αριστερά με τεντωμένα χέρια προς το άστρο του Δαυϊδ την εξάλφα, το δεξί σκύβει λίγο δεξιά με τεντωμένα τα χέρια προς την ημισέληνο. Αυτά τα τρία σύμβολα τα ενώνει το ουράνιο τόξο της Παγκοσμιοποίησης με χρώματα κόκκινο, κίτρινο και μπλε. Τα σώματα αυτά από τη μέση και κάτω είναι μέσα σε φλόγες ενωμένες. Τους ρώτησα γιατί υπάρχει αυτό το σύμβολο. Ο αρχιερατικός είπε ότι μας κατηγορείτε άδικα διότι δεν το βάλαμε εμείς αυτό το σύμβολο αλλά προϋπήρχε. Τότε τους είπα γιατί δεν ζητήσατε από τον Κισσάμου και Σελίνου να το βγάλει;
    Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε ότι μάθαμε ότι στην ομιλία του π. Σάββα, εσύ μίλησες και σε χειροκρότησαν οι παρόντες. Του απάντησα ότι μιλήσαμε όχι για πρόσωπα αλλά για καταστάσεις της πίστεως και ενημερώσαμε τον κόσμο. Εκείνος μου είπε, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε να φύγουμε εμείς και να έρθετε εσείς και τότε του απάντησα ότι δεν είμαι ιερέας καριερίστας.
    Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι εσύ επικρότησες σε ιερατική σύναξη πριν τη Σύνοδο αυτήν την Σύνοδο, και του απάντησα ότι είναι ευκτέον να γίνονται ορθόδοξες σύνοδοι και όχι σύνοδοι με όχι ορθόδοξα στοιχεία. Μας ενημερώσατε γι’ αυτήν τη Σύνοδο, μετά από έξι μήνες από αυτήν.
    Μάρτυρες η κοινωνία και οι ιερείς. Δεν παίρνω τυχερά. Και προσφέρω στις εκκλησίες από την τσέπη μου.     
    Τους είπα ότι δεν αποδέχομαι  όσους επισκόπους υπογράφουν τη Σύνοδο και δέχονται και τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως που με τις δηλώσεις του και τις πράξεις του έχει ηγείται της μεγαλύτερης αίρεσης από την εποχή του Ιησού Χριστού μέχρι σήμερα.
    Μου είπαν ότι λάθος μου τα είπαν.
    Τους απάντησα ότι κανείς δεν μου τα είπε, αλλά τα βρήκα στα μέσα ενημέρωσης και αυθορμήτως τα καταγγέλλω αυτά. Ο Βαρθολομαίος μετά τη Σύνοδο δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα της Συνόδου αυτής γιατί επανέφερε την αγάπη ανάμεσα στις χριστιανικές εκκλησίες και κυρίως τον Παπισμό που οι Άγιοι Πατέρες μας άφησαν σχίσμα (ενώ είναι αίρεση) και μας είχαν κληροδοτήσει το σχίσμα αυτό οι Άγιοι Πατέρες γιατί είχαν φονταμενταλισμό, φανατισμό και ήταν πλανεμένοι εκ του Αρχεκάκου Όφεως. Τους απάντησα ότι με αυτή τη δήλωση υβρίζει εκτός των Αγίων Πατέρων και το Άγιο Πνεύμα, με το οποίο μας παρέδωσαν αυτά οι Άγιοι Πατέρες. Ο Χριστός, όταν του είπαν ότι κάνει τα θαύματα από το Σατανά, τους απάντησε ότι μόνον η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι ασυγχώρητη. Ο Πατριάρχης στα ΜΜΕ είπε ότι είναι υπερήφανος που έβαλε τις Ορθόδοξες Εκκλησίες στο ΠΣΕ.
    Μου απάντησαν ότι το ΠΣΕ είναι σωστό, διότι μετέχουν σε αυτό μόνο Εκκλησίες.
    Τους απάντησα ότι με αυτό που λένε, καταργούν το εκκλησιολογικό δόγμα του Συμβόλου της Πίστεως και το δόγμα περί του βαπτίσματος, γιατί αναγνώρισαν τα βαπτίσματα των αιρετικών, πριν αυτοί μετανοήσουν για τις πλάνες τους και γίνουν δεκτοί στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Όταν αναγνωρίζετε ένα βάπτισμα αιρετικών, τους αναγνωρίζετε και τα λοιπά μυστήρια. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, κάθε αντίχριστος, ψευτοδιδάσκαλος, αναγνωρίζεται από τις πράξεις του. Λειτουργούν στην Ελλάδα σχολές μεταπατερικής θεολογίας, που μόνο η λέξη αυτή είναι ύβρις προς τους Αγίους και θα περίμενα να τους φτάσετε τουλάχιστον στο μισό τους αγώνα και όχι να τους ξεπεράσετε και να τους καταργήσετε με την αντιπατερική θεολογία. Καταγγέλλω ότι υπάρχουν σήμερα σε θεολογικές σχολές διδασκαλίες ότι η Αποκάλυψη δεν είναι του Αγίου Ιωάννη Θεολόγου και γράφτηκε μετά από αυτόν, και αμφισβητείται το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο. Ο Θεόδωρος Ζήσης ομολογεί ότι είχε καταδικαστεί, μαζί με τους Παπικούς, η Ουνία σε θεολογικό διάλογο και για την επιτυχία του το Φανάρι τον έδιωξε από τον διάλογο, και επικυρώσατε την ύπαρξη της Ουνίας.
    Μου απάντησε ο Αρχιερατικός ότι με όλα αυτά που λέω το μόνο που θα καταφέρω είναι να χάσω το μισθό μου, είσαι ένα φτωχάκι, ο Θεός να σε φωτίσει γιατί πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό.
    Τους απάντησα ότι, όπως σας αναφέρω πολλές φορές, εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό, όχι για τον μισθό, δεν θέλω ποτέ μου να γίνω ιερέας καριέρας και καλύτερα να είμαι με το Χριστό έστω και επαίτης.
    Μου απάντησε ο Πρωτοσύγκελος δηλαδή εμείς είμαστε καριερίστες ; Του απάντησα ότι εγώ ομιλώ μόνο για τον εαυτό μου, τα υπόλοιπα τα ξέρει μόνον ο Θεός, ο οποίος εξετάζει τους νεφρούς και τις καρδίες όλων μας.
    Του είπα ότι έπρεπε η Σύνοδος να καταδικάσει αυτά που κυκλοφορούν στις θεολογικές σχολές (μεταπατερική θεολογία, μεταπατερική εποχή, αντιορθόδοξες δοξασίες, όπως ότι την Αποκάλυψη δεν έγραψε ο Ευαγγελιστής Ιωάννης και την αμφισβήτηση του κατά Μάρκον Ευαγγελίου, όπως μου τα ομολόγησαν θεολόγοι ιερείς. Τους είπα δεν παραδέχομαι θεολόγο χωρίς τη λέξη άγιος μπροστά. Ο Άγιος Ιωάννης Θεολόγος, ο Αγ. Γρηγόριος Θεολόγος κλπ. Ποτέ δεν ομολόγησαν ότι είναι θεολόγοι, εμείς οι άνθρωποι τους βάλαμε το προσωνύμιο. Η πίστη μας είναι αποκαλυπτική και όχι πίστη αριθμολογίας όπως την κάνατε και τη διδάσκετε στα Πανεπιστήμια, δηλαδή τι μαθαίνετε στους μαθητές ότι κατέχετε το άπειρο και τους το μεταδίδετε. Μπορούσατε να τις ονομάσετε εκκλησιαστικές σπουδές και όχι θεολογικές, διότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχουν θεολογικές σχολές, που εισήχθησαν μετά την απελευθέρωση από τον Καθολικισμό και τον Προτεσταντισμό. Γνωρίζω άτομα θεολόγους που μου δήλωσαν άθεοι και μου είπαν ότι πήγαιναν για αρχαιολόγοι, φυσικοί, μαθηματικοί, αλλά πέρασαν στη θεολογική σχολή.
Μου είπε τότε τί θα μνημονεύεις; Του είπα ότι θα μνημονεύω Πάσης επισκοπής ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον λόγον της Σης Αληθείας.
Ο Μητροπολίτης είπε ότι κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι αδέσποτος. Του είπα ότι εγώ δεν είμαι αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη τον Χριστό και ψάχνω για επίσκοπο που να ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας και να μη κυκλοφορεί με λιμουζίνες και μπράβους όπως δείχνει η τηλεόραση αλλά να κυκλοφορεί με τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας, ενώ ο Χριστός δεν ανέβηκε ούτε σε όνο, όπου τον ανέβασαν οι άνθρωποι, εσείς είστε αδέσποτοι. Του είπα ότι ο Επίσκοπος είναι μοναχός και ως εκ τούτου πρέπει να είναι ακτήμων. Μετά από αυτά ο Μητροπολίτης μου είπε ότι τέτοιο επίσκοπο δεν θα βρεις. Του είπα οι αλώπεκες φωλεάς έχουσι… και άρον τον Σταυρόν σου και ακολούθει…
    Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και είπαν ότι μετά από αυτά δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτε μαζί του.
    Τους είπα ότι η Σύνοδος της Κρήτης, όπως και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος πριν σε ΜΜΕ, είχε αναγνωρίσει τις αιρέσεις ως Εκκλησίες. Ο Μητροπολίτης μου απάντησε ότι δεν έχεις δίκαιο, διότι και ο Δήμος στην αρχαία Αθήνα Εκκλησία λεγόταν και είναι μια κοινή έννοια. Τι να κάνουμε τώρα, να τους αφορίσουμε και αυτούς. Του απάντησα ότι το Σύμβολο της Πίστεως ακυρώνεται διότι ομιλεί για το Εις μίαν Αγίαν…. Το ψήφισαν οι Άγιοι Πατέρες της Β΄ Οικουμενικής και το επικύρωσαν όλες οι επόμενες Οικουμενικές Σύνοδοι.
    Ο Επίσκοπος έπρεπε να υπερασπιστεί την Ορθόδοξη Πίστη και όχι εγώ. Επίσκοπος είναι εκείνος που υπερασπίζεται το ποίμνιό του, ορθοτομώντας τον λόγον της Αληθείας, από τους λύκους, αλλιώς είναι απαθής ή μοιάζει με πρόβατο. Του είπα θα βρω άλλο Επίσκοπο Ορθόδοξο και μου είπε δεν θα βρεις τέτοιο Επίσκοπο, όσο και να ψάξεις.
    Έφυγα κλαίγοντας κατεβαίνοντας τα σκαλιά.
    Μετά έμεινε κενό λίγων ημερών. Ακολούθησαν οι δύο επιστολές του Μητροπολίτη.
    Μεταξύ των δύο επιστολών με πήρε τηλέφωνο ένας ιερέας ονόματι Νικόλαος Νεραντζάκης στο κινητό και μου ανέφερε ότι είναι μέλος του Επισκοπικού Δικαστηρίου και μου είπε ότι θέλει να βρεθούμε να πιούμε καφέ και να συζητήσουμε για τα θέματα που έχουν δημιουργηθεί ανάμεσα σε μένα και τον Επίσκοπο. Εγώ του απάντησα ότι δεν έχω πρόβλημα να βρεθώ μαζί του και να ευχαρίστως να συζητήσω οποιοδήποτε θέμα θέλει, εκτός του θέματος μη μνημόνευσης του Επισκόπου για το οποίο είμαι κάθετος απολύτως.
    Μου απάντησε ότι κανείς δεν είναι κάθετος απολύτως πουθενά.
    Εγώ του ανέφερα τις αιρετικές δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.
    Μου απάντησε ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και τα δογματικά θέματα, που είναι θέματα του Πατριάρχη και των Επισκόπων που τον μνημονεύουν, ενώ εσύ δεν τον μνημονεύεις.
    Του απάντησα ότι εγώ έγινα παπάς για τον Χριστό και μόνο γι’ αυτό και δεν μπορώ να μνημονεύω οποιονδήποτε Επίσκοπο μνημονεύει τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και ασπάζεται τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.
    Μου απάντησε δηλαδή εμείς όλοι είμαστε αιρετικοί ;
    Του απάντησα ότι δεν ξέρω τι είναι ο καθένας, εγώ θεωρώ προσωπικά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης αιρετικές και ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ακολουθεί την Παναίρεση του Οικουμενισμού, καθώς και ότι το  ίδιο πράττουν οι Επίσκοποι που ασπάζονται τις αποφάσεις αυτές και οι οποίοι μνημονεύουν τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και έχουν εκφράσει αιρετικές θέσεις σε ΜΜΕ.
    Μου απάντησε ότι αν είναι έτσι, δεν έχουμε τίποτε άλλο να πούμε, και μου έκλεισε το κινητό.   
    Αυτά είναι τα πραγματικά περιστατικά στα οποία ήμουν αυτόπτης και αυτήκοος και τα οποία προηγήθηκαν της Ανακριτικής Κλήσεώς μου σε απολογία.   

………………………………………..


Απάντηση στους πραγματικούς ισχυρισμούς της Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου

    Στην έκταση που οι πραγματικοί ισχυρισμοί της Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) συμφωνούν με τα ανωτέρω πραγματικά περιστατικά στα οποία ήμουν αυτόπτης, καθώς και με τα κατωτέρω αναφερόμενα έγγραφά μου, τότε είναι αληθείς. Άλλως, στερούνται αληθείας.
    Για την Ένσταση της Ορθόδοξης συνείδησής μου για την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης ΔΕΝ ευθύνεται ο Γέροντας Σάββας Λαυριώτης (τον οποίο φαίνεται ότι έχετε στοχοποιήσει), αλλά εγώ ο ίδιος και η επενέργεια του Αγίου Πνεύματος, την οποία φαίνεται ότι περιορίζετε θεσμικά στον εαυτό σας, όπερ θεολογικώς και εκκλησιολογικώς άτοπο. Κατόπιν ερεύνησα σχετικώς στο διαδίκτυο γι’ αυτό το θέμα και εδραιώθηκα στην Ορθόδοξη Πίστη, στην οποία επέφερε καινοτομίες η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης.

…………………………………………………..

ΕΓΓΡΑΦΑ

Το με αριθ. πρωτ. 10/2016 έγγραφό μου, το οποίο περιλαμβάνει την αντίρρηση της Ορθόδοξης συνειδήσεώς μου στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης και το οποίο υποβλήθηκε στη Μητρόπολη πριν την πραγματοποίηση της εν λόγω Ψευδο-συνόδου
«Αριθ. πρωτ. 10/2016
Χανιά 1η Μαϊου 2016
Προς τον Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό

Σας ανακοινώνω πως από την Κυριακή 1-5-2016 δεν επιθυμώ να είμαι Ιερέας στην Ιερά Μητρόπολη σας Κυδωνίας και Αποκορώνου και σας παρακαλώ να ξεκινήσετε τις νόμιμες διαδικασίες ώστε το συντομότερο δυνατόν να γίνει και η αποχώρησή μου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Εντός των προσεχών ημερών θα σας παραδώσω τα βιβλία και τις σφραγίδες των ενοριών. Η απόφασή μου αυτή είναι οριστική και αμετάκλητη.

Υ.Σ.: Το παρόν έγγραφο το έκανα σε τρία αντίτυπα για κάθε νόμιμη χρήση.
Το πρώτο καταθέτω σε σας.
Το δεύτερο στο δικηγόρο μου.
Και το τρίτο το κρατάω στα προσωπικά μου αρχεία.

Με σεβασμό
Ιερέας Παναγιώτης Μητριτσάκης
(υπογραφή – σφραγίδα)
Πρώην Εφημέριος στις Ενορίες Κάμπων, Μαδαρού Κυδωνίας, Σαμωνά Αποκορώνου»

……………………………………………………….

Γ. ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΝΝΟΙΑ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

Μετά την τελική συνάντησή μου με τον Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) και τον Πρωτοσύγκελο και τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του εν λόγω Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) προκειμένου να ανακοινώσω σε αυτούς ποιά θα ήταν η τελική απόφασή μου στο θέμα της μνημονεύσεως ή μη μνημονεύσεως του ίδιου Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) και των περαιτέρω συνεπειών της σχετικής επιλογής μου, έλαβα το με αριθ. πρωτ. 2103/24-10-2016 έγγραφο του ως άνω Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), το οποίο έχει ως εξής:

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
Αριθμ. Πρωτ. 2103               Χανιά, 24 Οκτωβρίου 2016
Προς
Τον αιδεσιμώτατον
π. Παναγιώτην Μητριτσάκην
Εφημέριον Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας
Εις Κάμπους
………………………….
Αιδεσιμώτατε π. Παναγιώτη,
    Μετά την συζήτησίν μας την 20ην Οκτωβρίου ε.ε. και την στάσιν την οποίαν επεδείξατε ως μη όφειλεν παρά τας παρακλήσεις μου όπως α) επιστρέψητε εις τα καθήκοντά σας εις ετέραν Ενορίαν β) αναγνωρίσητε και μνημονεύητε τον Επίσκοπόν σας και γ) ζητήσητε απολυτήριον δι’ άλλην  Μητρόπολιν και ουδέν των τριών επετεύχθη, μετά λύπης μου τίθεσθε εις διαθεσιμότητα με προσωρινήν αργίαν έως συγκλήσεως του Επισκοπικού Δικαστηρίου από  την 30ην του μηνός Οκτωβρίου ε.ε. μισθολογικώς.
    Η λειτουργική σας αργία ήδη έχει αρχίσει από την ημέραν κατά την οποίαν σας ανακοινώσαμεν τούτο προφορικώς ήτοι την 20ην Οκτωβρίου ε.ε.
    Αναμένω την μετάνοιάν σας έστω και την παρούσαν ώραν και διατελώ.
Μετ’ ευχών και εν Κυρίω αγάπης
(υπογραφή – σφραγίδα)
+ Ο Κυδωνίας και Αποκορώνου
Δαμασκηνός»

    Κατόπιν του ανωτέρω εγγράφου του, ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια), από τις 30-10-2016 έως σήμερα, μου στερεί παράνομα τους μισθούς μου. Γι’ αυτό το λόγο, στις 21-12-2016 υπέβαλα στον ίδιο Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) την ακόλουθη υπ’ αριθ. 2571/21-12-2016 αίτηση ανακλήσεως:

Ενώπιον του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου
κ. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψετε στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Νέο-γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»)

ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΣ

Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου της Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας, Κάμποι

    Σεβασμιώτατε (με την ως άνω έννοια),

    Παρακαλώ να ανακαλέσετε την υπ’ αριθ. 2103/24-10-2016 απόφασή σας, με την οποία με θέσατε σε προσωρινή αργία έως συγκλήσεως του Επισκοπικού Δικαστηρίου, από την 30ή Οκτωβρίου 2016, με στέρηση μισθού.
    Η εν λόγω απόφασή σας - η οποία δεν αναφέρει τις νομοθετικές διατάξεις με βάση τις οποίες στις οποίες στηρίζετε αυτήν - είναι νομικώς εσφαλμένη διότι:
    Το νομοθετικό έρεισμα της ως άνω αποφάσεώς σας θα μπορούσε να ευρεθεί στο συνδυασμό του άρθρου 72 του Νόμου 4149/1969 «Περί Καταστατικού Νόμου της εν Κρήτη Ορθοδόξου Εκκλησίας», όπως ισχύει, με το άρθρο 102 του Νόμου 5383/1932 «Περί των εκκλησιαστικών δικαστηρίων και της προ αυτών διαδικασίας».
    Το μεν άρθρο 72 του Νόμου 4149/1969 παραπέμπει στην αναλογική εφαρμογή του άρθρου 102 του Νόμου 5383/1932, διότι ο Νόμος 4149/1969 περιέχει νομοθετικό δικονομικό κενό για την προσωρινή απαγόρευση  ιεροπραξιών για κάθε παράπτωμα που τιμωρείται με την ποινή της καθαιρέσεως εφόσον τούτο προκάλεσε δημόσιο σκάνδαλο. Το δε άρθρο 102 του Νόμου 5383/1932 προβλέπει ότι σε αυτήν την περίπτωση ο αρμόδιος Μητροπολίτης μπορεί να απαγορεύσει προσωρινά μέχρι την έκδοση της απόφασης του Επισκοπικού Δικαστηρίου κάθε ιεροπραξία, «άνευ στερήσεως του μισθού».
    Εν προκειμένω, δυνάμει του ανωτέρω συνδυασμού νομοθετικών διατάξεων,
1ον Δεν έχω διαπράξει κανένα  εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα που να επισύρει την ποινή της καθαιρέσεως,
2ο Αφού δεν έχω διαπράξει κανένα τέτοιο ποινικό αδίκημα, δεν έχει προκληθεί κανένα δημόσιο σκάνδαλο,
3ο Ακόμη και σε περίπτωση διαπράξεως από κάποιον ιερέα εκκλησιαστικού ποινικού αδικήματος που να επισύρει την ποινή της καθαιρέσεως, εφόσον έχει προκληθεί κάποιο δημόσιο σκάνδαλο, και τότε η προσωρινή, μέχρι την έκδοση αποφάσεως του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου, απαγόρευση κάθε ιεροπραξίας, επιβάλλεται ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ από τον Μητροπολίτη ΧΩΡΙΣ στέρηση του μισθού του ιερέα.
    Αν εννοείτε ως εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα την παύση του μνημοσύνου σας κατά τη θεία λατρεία από εμένα τον αιτούντα την ανάκληση Ιερέα, τούτη δεν αποτελεί τέτοιο ποινικό αδίκημα, επειδή η εν λόγω παύση αποτελεί εκπλήρωση κανονικού και νόμιμου καθήκοντός μου, δυνάμει του Κανόνα 31 των Αγίων Αποστόλων και του Κανόνα 15 της Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Διότι εσείς, ως μη οφείλατε, ως Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου - μιας Μητροπόλεως της Ημι-αυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης, η οποία εποπτεύεται κανονικώς από την Αυτοκέφαλη Εκκλησία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως -  
1) αποδεχθήκατε,  για τους δικούς σας λόγους, την παναιρετική δογματική απόφαση του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης με τον τίτλο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν  κόσμον», με την οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικώς η Παναίρεση του Οικουμενισμού, ήτοι του Νέο-γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, και
2) δεν παύσατε το μνημόσυνο του Προκαθημένου σας, δηλ. του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος ηγήθηκε στη ψευδο-συνοδική εισαγωγή της εν λόγω Παναίρεσης στην Κρήτη και ηγείται στην επιβολή της εν λόγω παναιρετικής δογματικής της απόφασης του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης.
    Ειδικότερα:
    Ο 31ος Αποστολικός Κανόνας, σε νεοελληνική απόδοση,  ορίζει: «Αν κάποιος πρεσβύτερος καταφρονήσει τον οικείο επίσκοπο και συναθροίσει χωριστά τους πιστούς χωρίς ευλογία του επισκόπου του και στήσει άλλο θυσιαστήριο, παρόλο ότι δεν έχει καταδικάσει σε κάτι τον επίσκοπο ως προς την ευσέβεια (παρέκκλιση εκ μέρους του επισκόπου από την ορθή πίστη ή την ορθή πνευματικότητα) και την δικαιοσύνη (παράβαση από τον επίσκοπο της κανονικής τάξης), να καθαιρείται ως φίλαρχος. Γιατί είναι τύραννος. Παρομοίως και οι λοιποί κληρικοί, και όσοι τον ακολουθήσουν. Και οι λαϊκοί να αφορίζονται. Αυτά όμως να γίνουν, αφού ο επίσκοπος τους παρακαλέσει να επανέλθουν στην κοινωνία του τρεις φορές».
Η τέταρτη παράγραφος του 15ου Καν. ΑΒ Συν., σε νεοελληνική απόδοση, ορίζει: «Διότι, όσοι απομακρύνονται από την κοινωνία με τον πρόεδρό τους, εξαιτίας κάποιας αίρεσης, η οποία έχει καταδικαστεί από τις Άγιες Συνόδους ή τους Πατέρες, ενώ δηλαδή ο πρόεδρός τους διακηρύσσει δημόσια και διδάσκει ανοικτά την αίρεση στην εκκλησία, τούτοι όχι μόνο δεν πρέπει να υποβληθούν στην προβλεπόμενη από τους κανόνες ποινή, επειδή αποτειχίζονται από την κοινωνία με τον καλούμενο επίσκοπο πριν τη συνοδική κρίση του, αλλά και πρέπει να αξιωθούν της πρέπουσας στους Ορθοδόξους τιμής. Διότι δεν καταδίκασαν επισκόπους, αλλά ψευδοεπισκόπους και ψευδοδιδασκάλους, και δεν κατατεμάχισαν την ενότητα της Εκκλησίας με σχίσμα, αλλά φρόντισαν να αποφύγει η Εκκλησία σχίσματα και διαιρέσεις».
Δηλαδή, αν ο επίσκοπος κηρύσσει ή ασπάζεται δημοσίως αίρεση, είτε αυτή η αίρεση εισήχθη ψευδο-συνοδικώς (όπως στην περίπτωση της Ψευδο-Συνόδου της Κρήτης) είτε όχι, τότε δεν εφαρμόζεται ο Κανόνας 13 (ο οποίος αφορά σχίσμα πρεσβυτέρων), αλλά ο Κανόνας 15 παρ. 4 της Πρωτοδευτέρας Συνόδου.
Είναι σύνηθες γεγονός στην Εκκλησιαστική  Ιστορία Ψευδο-σύνοδοι να εισάγουν αιρέσεις (π.χ. η Ψευδο-σύνοδος της Ιερείας του 754, η οποία εισήγαγε συνοδικώς την αίρεση της Εικονομαχίας και στην οποία έλαβαν  μέρος 300 επίσκοποι), όπως εν προκειμένω η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης.
    Η ψευδο-συνοδική εισαγωγή της Παναίρεσης του Οικουμενισμού ή Νέο-γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, έγινε ως εξής:
α) Μέσω της αναγνώρισης των αιρέσεων (Μονοφυσιτισμού, Παπισμού, Παλαιο-καθολικισμού, Προτεσταντισμού, Αγγλικανισμού) ως «Εκκλησιών», χωρίς οι εκπρόσωποι και τα μέλη  αυτών των αιρέσεων να μετανοήσουν και να ζητήσουν να γίνουν δεκτοί στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία, η οποία είναι η Μία, Αγία, Καθολική  και Αποστολική Εκκλησία,
β) Μέσω της αναγνώρισης των διαλόγων και των συμφωνιών συγκρητιστικών ενώσεων που προέκυψαν ή θα προκύψουν από αυτούς, οι οποίοι διάλογοι πραγματοποιούνται από Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες με αιρετικές ομολογίες (Μονοφυσίτες, Παπικούς, Παλαιοκαθολικούς, Αγγλικανούς, Καλβινιστές, Λουθηρανούς κλπ.), στη βάση της θεολογικής ισότητας των διαλεγομένων μερών και όχι με βάση τα Ορθόδοξα παραδοσιακά κριτήρια του διαλόγου της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας με αιρετικές ομολογίες,  
γ) Μέσω της αναγνώρισης του λεγομένου  Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών», του Καταστατικού του, των Σκοπών του, των Κανονισμών του, το οποίο προάγει:
1) τον Διαχριστιανικό Συγκρητισμό για την πραγμάτωση της Νέας «Εκκλησίας» του Οικουμενισμού – όπως προβλέπεται στο εκκλησιολογικό κείμενο του Πόρτο Αλέγκρε της 9ης Γενικής Συνέλευσης του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών» «Called to be  one Church (Κληθείσες να είναι η μία Εκκλησία)» - στην οποία ανήκουν οι «Εκκλησίες» - μέλη του (όπως οι 12 μετέχουσες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και οι περίπου 350 Προτεσταντικές Κοινότητες), και η Παπική Κοινότητα ως παρατηρήτρια, και η οποία Νέα «Εκκλησία» του Οικουμενισμού έχει τα αιρετικά δόγματα της αόρατης εκκλησίας, της θεωρίας των κλάδων, της βαπτισματικής θεολογίας, και της ισότητας των ομολογιών και η οποία συνιστά το πρώτο σκέλος της Παγκόσμιας Θρησκείας του Αντιχρίστου, δηλαδή την συγκρητιστική ένωση Αυτοκέφαλων  Εκκλησιών με τις αιρετικές χριστιανικές ομολογίες σε μια ενιαία Χριστιανική «Εκκλησία»,  και
2) τον Διαθρησκειακό Οικουμενισμό, στον οποίο το λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο των  «Εκκλησιών» επέκτεινε τις δράσεις του τις τελευταίες δύο δεκαετίες, για την πραγμάτωση του δεύτερου σκέλους της Πράσινης Παγκόσμιας Θρησκείας του Αντιχρίστου, δηλαδή της συγκρητιστικής ένωσης μιας συγκρητιστικά δημιουργημένης Χριστιανικής «Εκκλησίας» με τα κατ’ ανθρώπινη επίνοια δημιουργημένα θρησκεύματα, η οποία έχει μέχρι τώρα τα αιρετικά δόγματα της αποστασίας από τον Άγιο Τριαδικό Θεό, δηλ. της ειδωλολατρείας (της λατρείας της λεγόμενης ψευδο-θεάς Γαίας), της θεοσοφίας (δηλ. του Εωσφορισμού) που είναι η Πνευματικότητα του ΟΗΕ, της πολλαπλότητας των έγκυρων οδών προς τη λεγόμενη «Υπερβατική Πραγματκότητα (Ultimate Reality)» , και της πολλαπλότητας των έγκυρων οδών προς τη σωτηρία και την αιώνια ζωή (salvation and eternal life) των θρησκευμάτων εν γένει.
Σημειωτέον ότι η Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Νέο-γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού είναι η Αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση της Θεοσοφιστικής ή Εωσφορικής Πνευματικότητας της Νέας Τάξης Πραγμάτων, η  οποία προάγει και τις τρεις (3) μορφές της Αντίχριστης Παγκοσμιοποίησης, δηλ. τη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση, την Οικονομική Παγκοσμιοποίηση και την Πολιτική Παγκοσμιοποίηση,
δ) Μέσω της αιρετικής διδασκαλίας του λατινόφρονα Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, την οποία υιοθέτησε ο Μητροπολίτης (με την ανωτέρω έννοια) Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα, κατά την οποία «όπου επίσκοπος, έστω και μη ορθοτομών τον Λόγον της Αληθείας, εκεί και η Εκκλησία», και η οποία ενσωματώθηκε στην παράγραφο 22 της δογματικής απόφασης «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον». Συγκεκριμένα, η εν λόγω παράγραφος αντικαθιστά την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία με την αιρετική δεσποτοκρατική διδασκαλία του Ιωάννη Καλέκα.
Κατά την αιρετική εκκλησιολογία Καλέκα, την οποία έχει ακολουθήσει το Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, μια σύνοδος επισκόπων, έστω και αν είναι αιρετική, αποτελεί την ανώτατη αυθεντία σε θέματα πίστεως, καθιστώντας τις αποφάσεις της που αφορούν την πίστη, ως υποχρεωτικές. Σημειωτέον ότι η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης δεν ήταν σύνοδος επισκόπων, αλλά Συνέδριο Αυτοκέφαλων Εκκλησιών, του οποίου μέλη δεν ήταν οι μετέχοντες ως μέλη των αντιπροσωπειών τους επίσκοποι, αλλά οι ίδιες οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες, εν τέλει δέκα (10) τον αριθμό, οι οποίες και μόνες είχαν αποφασιστικό δικαίωμα ψήφου.
Κατά την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, την οποία έχει ακολουθήσει η Εγκύκλιος του 1848 των τεσσάρων (4) Πατριαρχών της Ανατολής και των Πατριαρχικών τους Συνόδων προς τον Φραγκολατίνο Πάπα Πίο Θ΄, «ΕΠΕΙΤΑ ΠΑΡ΄ ΗΜΙΝ ΟΥΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΔΥΝΗΘΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΕΙΣΑΓΑΓΕΙΝ ΝΕΑ, ΔΙΟΤΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΕΣΤΙΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΗΤΟΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ, ΟΣΤΙΣ ΕΘΕΛΕΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΥΤΟΥ ΑΙΩΝΙΩΣ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΝ ΚΑΙ ΟΜΟΕΙΔΕΣ ΤΩ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΥ, ΩΣ ΕΡΓΩ ΕΠΕΙΡΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΠΑΠΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΩΝ ΜΗΔΕΝ ΑΝΥΣΑΝΤΕΣ». Δηλαδή, κατά την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία (πρβλ. Ι. Καρμίρης, με τον αυτόν τίτλο), οι Επίσκοποι (και όχι οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες) αποφασίζουν σε Πανορθόδοξη ή σε Οικουμενική Σύνοδο τις αποφάσεις για την πίστη, αλλά ο λαός (δηλ. μη συνοδικοί επίσκοποι, λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) εγκρίνουν ή απορρίπτουν τις εν λόγω αποφάσεις. Ήτοι, κατά την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, οι εν λόγω αποφάσεις, όταν λαμβάνονται από Πανορθόδοξη ή Οικουμενική Σύνοδο, δεν είναι υποχρεωτικές, δεδομένου ότι υπόκεινται στην έγκριση ή την απόρριψη από το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα.
(…)
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ – ΖΗΤΩ
Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου  δικαιώματός μου ενώπιον των Ποινικών και των Διοικητικών Δικαστηρίων του Κράτους

Να ανακαλέσετε την ως άνω υπ’ αριθ. 2103/24-10-2016 απόφασή σας, με την οποία με θέσατε σε προσωρινή αργία έως συγκλήσεως του Επισκοπικού Δικαστηρίου, από την 30ή Οκτωβρίου 2016, με στέρηση μισθού και η οποία απόφασή σας στερείται παντελώς νόμιμης και κανονικής βάσεως.
Να διατάξετε τη νόμιμη καταβολή των μισθών μου από την ημερομηνία επιβολής της κατά τα άνω στερήσεως των μισθών μου, ήτοι από τις 30-10-2016 και εφεξής.

Χανιά, 21-12-2016

Μετά βαθυτάτου σεβασμού
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψετε στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Νέο-γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»),
Άλλως,
Με τιμή
Ο αιτών την ανάκληση Ιερεύς
π. Παναγιώτης Μητριτσάκης
(υπογραφή)

Με τον
συμπαριστάμενο Δικηγόρο του
Κυριάκο Κυριαζόπουλο, Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω και Θεολόγο


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΝΟΜΙΜΩΣ ΟΤΙ, ΕΑΝ, ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 10-01-2017 (ΔΙΚΑΣΙΜΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ) Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΝΝΟΙΑ) ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ – Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΜΟΥ - ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΙΣ 21-12-2016 ΕΝΩΠΙΟΝ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΑΔΙΚΩΣ, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΙΕΡΕΑ, ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΙΕΡΕΑ ΑΥΤΟΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗΚΟΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕ, ΝΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 30-10-2016, ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΕΓΚΛΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

Επίσης, παρέλαβα το υπ’ αριθ. πρωτ. 2486/14-12-2016 έγγραφο του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) - το οποίο φαινόταν να περιέχει την ανακριτική κλήση μου σε απολογία - αναφέρει επί λέξει:
«Αιδεσιμώτατε π. Παναγιώτη,
Προαγόμεθα να σας πληροφορήσωμεν ότι την 21ην του τρέχοντος μηνός Δεκεμβρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 11 μεσημβρινήν καλείσθε να απολογηθείτε ενώπιον του Επισκοπικού Δικαστηρίου καθώς τα κανονικά παραπτώματά σας τυγχάνουν και βάσεως εκκλησιολογικής, αφού δεν αναγνωρίζετε και δεν μνημονεύετε τον κανονικόν Επίσκοπον. Δια μιαν εισέτι φοράν παρακαλείσθε όπως μετανοήσητε και δηλώσητε την υπακοήν  σας και την λειτουργικήν σχέσιν σας μετά του Επισκόπου σας. Αν δεν προβείτε εις τούτο παρακαλούμεν όπως  παραστήτε με έγγραφον απολογίαν ως σας έχομεν ζητήση  ή άνευ αυτής δια να εκθέσητε προφορικώς τας αντιλήψεις σας. Επί τούτοις διατελώ.
Μετ’ ευχών και εν Κυρίω αγάπης
(σφραγίδα – υπογραφή)
Ο Κυδωνίας και Αποκορώνου Δαμασκηνός»
    Με το αμέσως ανωτέρω έγγραφο με καλέσατε να απολογηθώ  εγγράφως ή προφορικώς ενώπιον του Επισκοπικού Δικαστηρίου της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου, όπως αναφέρετε, «καθώς τα κανονικά παραπτώματά σας τυγχάνουν και βάσεως εκκλησιολογικής, αφού δεν αναγνωρίζετε και δεν μνημονεύετε τον κανονικόν Επίσκοπον».
    Από το περιεχόμενο του ανωτέρω εγγράφου σας δεν προέκυπτε με σαφήνεια τί είδους δικόγραφο ήταν τούτο.
Πιθανολόγησα βασίμως ότι το εν λόγω δικόγραφό σας συνιστούσε Κλήση Ανακριτή – Μητροπολίτη (δηλ. ανακριτικό έγγραφο) να απολογηθώ, χωρίς να αναφέρετε ποιά είναι τα προσαπτόμενα σε μένα εκκλησιαστικά ποινικά αδικήματα ούτε οι κανονικές ή νομοθετικές διατάξεις επί των οποίων ερείδονται, σύμφωνα με το άρθρο 72 Νόμου 4149/1961 (όπως ισχύει) (http://ekklisiakritis.com/%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%87%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82/) σε συνδυασμό με το άρθρο 110 του Νόμου 5383/1932. Ευλόγως επίσης πιθανολόγησα ότι το προσαπτόμενο σε μένα εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα είναι εκείνο του Κανόνα 13 της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, το οποίο αφορά την αυθαίρετη παύση από τον πρεσβύτερο του μνημοσύνου του επισκόπου του.
Ούτως έχοντος του ανωτέρω εγγράφου, σύμφωνα με το άρθρο 72 Νόμου 4149/1961 (όπως ισχύει) σε συνδυασμό με το άρθρο 114 του Νόμου 5383/1932, ζήτησα τη χορήγηση προθεσμίας 24 και όχι 48 ωρών, προ της παρόδου της οποίας δεν υποχρεούμαι σε απολογία, με την υπ’ αριθ. πρωτ. 2572/21-12-2016 αίτησή μου.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) μου απάντησε, επί παρουσία του συνηγόρου μου κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου, ότι μέχρι τη συνάντησή μας της 21-12-2016 δεν είχε αποφασίσει την άσκηση εκκλησιαστικής ποινικής δίωξης εναντίον μου και ότι δεν είχε διορίσει ιερέα ανακριτή.
Στη συνέχεια, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια):
Α) Με την υπ’ αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 αναφορά του, άσκησε εκκλησιαστική ποινική δίωξη εναντίον μου με  τις εξής κατηγορίες:
1) Απαξίωση – αμφισβήτηση του Ορθοδόξου φρονήματος του Οικουμενικού Πατριάρχη και του κύρους της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.
2) Μη μνημόνευση του ονόματος του οικείου Επισκόπου.
3) Ανυπακοή προς τον οικείο Επίσκοπο.
4) Συμπεριφορά μη αρμόζουσα στο πρόσωπο του οικείου Επισκόπου. Και
οι κανονικές διατάξεις στις οποίες η ανωτέρω αναφορά στηρίζει τις ως άνω κατηγορίες είναι οι εξής:
    α) ΛΑ΄, ΛΘ΄ και ΝΕ΄ των Αγίων Αποστόλων,
    β) Ε΄ της εν Αντιοχεία Συνόδου,
    γ) Η΄ και ΙΗ΄ της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου,
    δ) ΙΓ΄ και ΙΕ΄ της ΑΒ Συνόδου, σε συνδυασμό με
    το άρθρο 2 παρ. 1, άρθρο 6 παρ. 1 και 5, άρθρο 13 παράγρ. 1 και 2 του Κανονισμού 1/2013 Περί Εφημερίων και Διακόνων της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης.
Σημειωτέον ότι η υπ’ αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 αναφορά του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) είναι ετεροχρονισμένη. Διότι νομικώς και λογικώς θα έπρεπε να μου επιδοθεί πρώτη η εν λόγω αναφορά, ενώ πρώτο μου επιδόθηκε το ως άνω 2486/14-12-2016 έγγραφο του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια), το οποίο, κατά τη σχετική δήλωση του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) στις 21-12-2016, δεν αποτελούσε οιουδήποτε τύπου δικόγραφο, αφού μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία ο εν λόγω Μητροπολίτης δεν είχε αποφασίσει την άσκηση εκκλησιαστικής ποινικής διώξεως εναντίον μου.  
Και
Β) Με το υπ’ αριθ. πρωτ. 2578/21-12-2016 έγγραφό του, ο εν λόγω Μητροπολίτης (με την ανωτέρω έννοια) διόρισε ως ανακριτή τον ιερέα π. Ευτύχιο Πετράκη, εφημέριο του Ιερού Καθεδρικού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων.
Ο ιερέας ανακριτής π. Ευτύχιος Πετράκης, με το υπ’ αριθ. 2579/21-12-2016 έγγραφό του, με κάλεσε να παρουσιαστώ ενώπιόν του στις 29-12-2016 και ώρα 7 μ.μ. στον Γραφείο του Ιερού Καθεδρικού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων, προκειμένου να υποβάλω το απολογητικό μου υπόμνημα.
Κατόπιν της από 29-12-2016 αιτήσεώς μου, έλαβα, από τον ως άνω εκκλησιαστικό ανακριτή, φωτοαντίγραφα του φακέλου της δικογραφίας του σχετικού με την υπόθεσή μου, ήτοι δεκαέξι (16) συνολικώς έγγραφα, καθώς και προθεσμία 48 ωρών για την προετοιμασία της απολογίας μου, σύμφωνα με το υπ’ αριθ. 2611/29-12-2016 έγγραφό του, το οποίο με καλεί να καταθέσω το απολογητικό μου υπόμνημα, για τα εκκλησιαστικά ποινικά αδικήματα για τα οποία, κατά τα ανωτέρω, κατηγορούμαι, ΣΕ ΜΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ – ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΣ - ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ήτοι το Σάββατο 31-12-2016 και ώρα 8 μ.μ. στο Γραφείο του Ιερού Καθεδρικού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων.


Ἡ ΣΥΝΕΧΕΙΑ περί τήν Ὁμολογιακήν ΑΠΟΛΟΓΙΑ ἐδῶ, ἐδῶ καί ἐδῶ σέ μορφῆ PDF, Docs καί Google Drive.