Translate

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ, ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΚΗΡΥΓΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΡΥΦΩΝΟΣ












ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, Η ‘’AΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ’’ (UNITATIS REDINTEGRATIO)ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ




Η ‘’AΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ’’ (UNITATIS REDINTEGRATIO)ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ

(Εξ αφορμής αναφορών για το ‘’κοινό βάπτισμα’’, του Πάπα Φραγκίσκου στοRadio Vaticana)

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Ο Πάπας Φραγκίσκος στο Radio Vaticana, κατά την εβδομάδα προσευχής από 18 – 25 Ιανουαρίου 2016 που πραγματοποιήθηκε στη  αίθουσα Παύλος VI, αναφέρθηκε στην ‘’ενότητα των Χριστιανών, Προτεσταντών, Ορθοδόξων, Καθολικών’’.  Προς τούτο έκανε αναφορά στο έγγραφο  ‘’Αποκατάσταση της ενότητας’’ (Unitatisredintegratio) της Β΄ Βατικανής Συνόδου και ανέφερε ότι  «όλοι οι βαπτισμένοι είναι αδελφοί και αδελφές, παρά τις διαφορές μας», καθιστώντας την αλήθεια της Πίστης δευτερεύουσα.

Ο Πάπας Φραγκίσκος αναφέρθηκε στο «κοινό βάπτισμα» όπως το χαρακτήρισε, για να ‘’καταδείξει’’ ότι η αντοχή του δεσμού του «κοινού βαπτίσματος» είναι ισχυρότερη από τις υπάρχουσες διαιρέσεις. Μίλησε για «μαρτυρία ενότητας μεταξύ των Χριστιανών, Προτεσταντών, Ορθοδόξων, Καθολικών». Δεν μπορεί το «κοινό βάπτισμα» όπως το χαρακτήρισε, να αποτελέσει κριτήριο ενότητας.

Να αναφέρουμε πληροφοριακά ότι το έγγραφο ‘’Αποκατάσταση της ενότητας’’ (Unitatis redintegratio) της Β΄ Βατικανής Συνόδου, ψηφίστηκε στις 21 Νοεμβρίου 1964 επί Πάπα Παύλου VI.   Tούτο κατ’ ουσία αναιρούσε την προηγούμενη εγκύκλιο του Πάπα Λέοντα ΙΓ΄ «Praeclara gratulationis publicae» του έτους 1894, όπου επεσήμαινε την ενότητα κάτω από τον ‘’Βικάριο του Χριστού’’, όπως καλούσε τον Πάπα. Κατ’ ουσία όμως για μια ακόμα φορά, με τη διαφωνία τούτη των δύο Παπών, καταδείχθηκε και το άτοπο του  δόγματος του Παπικού ΄’’αλαθήτου’’.

Πως μπορεί το «κοινό βάπτισμα» όπως το χαρακτήρισε, να υπερσκελίζει τις δογματικές διαιρέσεις;  Θα μπορούσε να ειπωθεί τούτο το άτοπο για τους αιρετικούς Μανιχαίους και Γνωστικούς;  Θα μπορούσε να ειπωθεί τούτο το άτοπο για τον Άρειο και τους Αρειανούς;  Θα μπορούσε να ειπωθεί τούτο το άτοπο για τον Νεστόριο;  Θα μπορούσε να ειπωθεί τούτο το άτοπο για τον Ευτυχή και τον Διόσκουρο; 

Παρερμηνεύοντας ο Πάπας Φραγκίσκος τα λόγια του Αποστόλου Πέτρου, «Υμείς δε γένος εκλεκτόν, βασίλειον ιεράτευμα, έθνος άγιον» (Α΄Πε. 2,9) αναφέρθηκε στην κατακλείδα της ομιλίας του λέγοντας, ότι ‘’Καθολικοί, Ορθόδοξοι και Προτεστάντες, σχηματίζουν ένα βασιλικό ιερατείο και ένα έθνος άγιο’’. 

Λησμονεί ο Πάπας Φραγκίσκος πως ο Απόστολος Πέτρος ανέφερε ότι, «εγένοντο  δε και ψευδοπροφήται εν τω λαώ, ως και εν υμίν έσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οίτινες παρεισάξουσιν αιρέσεις απωλείας» (Β΄Πε. 2,1).  Δηλαδή κατά τον της Ρώμης ‘’αλάθητον’’ υπάρχει η ενότητα του ‘’κοινού  βαπτίσματος’’ με τους   ψευδοδιδασκάλους, ανεξάρτητα αν έχουν εισαγάγει αιρέσεις απωλείας;   Είναι αυτό ‘’θεώρημα’’ να το διαλαλούν τινές και στην Μία Αγία Καθολικήν και Αποστολικήν  Εκκλησίαν, την Ορθόδοξον Εκκλησίαν;  Μπορεί να δεχθεί κανείς το ‘’θεώρημα του Πάπα Φραγκίσκου’’, δια την Μία Αγία Εκκλησία;

Εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί «σπουδάζοντες τηρείν την ενότητα του Πνεύματος» (Εφ. 4,3) και την ενότητα Πίστεως, μη «κλυδωνιζόμενοι και περιφερόμενοι παντί  ανέμω της διδασκαλίας, εν τη κυβεία των ανθρώπων, εν πανουργία προς την μεθοδείαν της πλάνης» (Εφ. 4,14), ομολογούμεν  «εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα» » (Εφ. 4,5).


Φευγαλέα πλευτικά θα λογιούνται
                                                        
Του Β. Χαραλάμπους
____________
Δραπετεύει το θώρι
από το μικρό παράθυρο
στην Τράπεζα της Μονής Γρηγορίου
στο πελαγίσιο αγνάντεμα
στο μικρό βαπόρι της γραμμής
που για τόσο λίγο φαίνεται
από τούτο τ’ αψηλό μοναστήρι
κι ύστερα χάνεται.

Αναθυμούμαι τα λόγια του γέροντα
«πως κάθε π΄αδιαφορείς
για τους λογισμούς τους αλλοτρίους
πέρασμα θα’ναι
για λίγο, μονάχα για λίγο».

Απαντοχή μονάχα
και τα μελτέμια των τόσων λογισμών
π’ επίμονα πασκίζουν για κείνο τον τάραχο
θα φευγατίζει η τόση αδιαφορία.
Φευγαλέα πλευτικά θα λογιούνται και τούτα.


Πλευτικά  -  πλεούμενα

Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016

3 ἐπίμαχα σημεῖα στήν εἰσήγηση τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στήν Σύναξη τῶν Προκαθημένων στό Σαμπεζύ γιά τήν ἐπερχόμενη Σύνοδο τοῦ 2016 καί τά 3 σχόλια τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ


3 ἐπίμαχα σημεῖα στήν εἰσήγηση 
τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου
στήν Σύναξη τῶν Προκαθημένων στό Σαμπεζύ
 γιά τήν ἐπερχόμενη Σύνοδο τοῦ 2016
καί τά 3 σχόλια
 τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ


http://ekklisiaonline.gr/media/k2/items/cache/0c82cdc5641f5a3d3250275e3eb92b86_M.jpg

Ἀπόσπασμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, ἀπό τήν εἰσήγησή του στήν Σύναξη τῶν Προκαθημένων στό Σαμπεζύ στίς  22 Ἰανουαρίου 2016:

“Συνοδικαὶ ἀποφάσεις, αἱ ὁποῖαι ἄλλοτε ἐγένοντο σεβασταὶ ὑπὸ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ ὡς φωνὴ Θεοῦ («ἔδοξε γὰρ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καὶ ἡμῖν» {Πράξ. ιε’, 28}), σήμερον ἀμφισβητοῦνται ὑπὸ μερίδος πιστῶν, ἐνίοτε πρὶν ἢ ληφθοῦν καὶ ἀνακοινωθοῦν. Εἶναι γνωστὸν ὅτι καὶ ἡ ἀποφασισθεῖσα ἵνα συνέλθῃ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος ἀμφισβητεῖται ὑπό τινων «ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδοξίας», ἀποκαλουμένη ὑπ’ αὐτῶν «ληστρική» πρὶν ἢ ἀκόμη συνέλθῃ.

 1ο Σχόλιο Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:

Στά παραπάνω λεγόμενα ἔχουμε νά ποῦμε τά ἑξῆς:

1. Ἐννοεῖται πώς οἱ Συνοδικές ἀποφάσεις πού λαμβάνονταν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ὑπό τῶν Ἁγίων Πατέρων, γίνονταν σεβαστές ἀπό κλῆρο καί λαό ὡς φωνή Θεοῦ. ΟΜΩΣ, ἄς μήν ξεχνᾶμε ὅτι ὑπῆρξαν καί "συνοδικές" ἀποφάσεις εἰλημμένες οὐχί ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, ὁπότε οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι πού τίς ἔλαβαν, ὀρθῶς θεωρήθηκαν ἀπό τόν κλῆρο καί τόν λαό τῆς ἐποχῆς τους: ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ (π.χ. ἡ ληστρική Σύνοδος τῆς Ἐφέσου τό 449 μ.Χ., ἡ ληστρική Σύνοδος τῆς Φερράρας-Φλωρεντίας τό 1438-1439 μ.Χ. κ.λ.π.)! 
Ἑπομένως, γιά νά γίνουν "σεβασταί" οἱ ὅποιες Συνοδικές ἀποφάσεις, ἀπαιτεῖται ὡς προϋπόθεση ἡ "ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι" λήψη τους.
Παναγιότατε Πατριάρχα κ. Βαρθολομαῖε, δέν μένει παρά: 
  • νά ἐνεργήσετε ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι! Αὐτό σημαίνει πώς τόσο τά θέματα τῆς Συνόδου, ὅσο καί οἱ ἀποφάσεις της, πρέπει νά συνάδουν μέ τόν Ὀρθόδοξο λόγο τῆς Ἀληθείας, νά ὀρθοτομοῦν καί νά συμφωνοῦν μέ τήν Ἱερά Παράδοση καί τούς Ἱερούς Κανόνες,
  • νά ἐνεργήσετε ΣΥΝΟΔΙΚΑ! Τοὐτέστιν: στήν ἐπερχόμενη Σύνοδο νά εἶναι ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ὅπως συνέβαινε πάντα διαχρονικῶς, καί ὄχι 25 (οἱ προφανῶς "ἐκλεκτοί, ἡμέτεροι καί οἰκουμενιστές"!!!...),  καί
  • νά ἐπικυρώσετε τίς ἀποφάσεις ΟΛΩΝ τῶν προηγούμενων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί ΟΛΑ ὅσα ἐδογμάτισαν οἱ προηγούμενοι Ἅγιοι Πατέρες, ὡς "ἑπόμενος τοῖς Ἁγίοις Πατράσι", συμπεριλαμβανομένων τῆς 8ης καί 9ης Οἰκουμενικῶν Συνόδων (Μ.Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ)
2. Παναγιότατε Πατριάρχα κ. Βαρθολομαῖε, ὅταν τίθεται θέμα τῆς ἐπερχομένης Συνόδου:  
  1. ἡ ἀλλαγή τῶν κανόνων (τῶν Ἱερῶν Κανόνων, γιά τήν ἀκρίβεια) περί νηστείας τῆς Τετάρτης καί τῆς Παρασκευῆς, 
  2. ἡ ἄρση τῶν φυλετικῶν καί ἄλλων (;)... διακρίσεων (μήπως ἐννοεῖτε τήν ὁμοφυλοφιλία π.χ.;...), 
  3. ἡ Ὀρθοδοξία καί ἡ Οἰκουμενική Κίνηση (μήπως ἐννοεῖτε οἰκουμενιστική, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;..., τήν στιγμή μάλιστα ὅπου ἤδη γίνονται οἰκουμενιστικά συλλείτουργα καί συμπροσευχές καί μέ Ὑμᾶς, ἡ Παπική αἵρεση θεωρεῖται ὑπό Ὑμᾶς "ἀδελφή Ἐκκλησία", καί ἄλλα ἄπειρα πανομοιότυπα καί ἀντορθόδοξα συμβάντα μέ διάφορες αἱρέσεις καί κακοδοξίες, εἴτε μέ συμμετοχή, εἴτε κατ' ἐπίγνωσίν Σας...),
ἔχουν ἄδικο οἱ "ἀγωνισταῖ τῆς Ὀρθοδοξίας", ὅπως τούς καθονομάζετε, νά διαβλέπουν-καλῶς κατ' ἐμᾶς καί συνυπογράφουμε-σοβαρά δείγματα "Συνοδικῆς ληστρικότητας" ἐκ τῶν προτέρων, καί νά κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου; Δέ νομίζουμε! 
    Ποῖον κανονικὸν κῦρος θὰ ἔχουν αἱ ἀποφάσεις τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου καὶ ποίας κανονικὰς συνεπείας θὰ ἔχῃ ἡ τυχὸν ἀνυπακοὴ πρὸς αὐτάς;

    2ο Σχόλιο Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
    Στά παραπάνω λεγόμενα ἔχουμε νά ποῦμε τά ἑξῆς:
    1. Τό "κῦρος" τῶν ἀποφάσεων μίας Οἰκουμενικῆς Συνόδου (καί ὄχι "Μεγάλης",  "Πανορθοδόξου" ἤ ὁποιασδήποτε ἄλλης μή παραδοσιακῆς ἐπονομασίας της...), ὡςγνωστόν, κατοχυρώνεται ὑπό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί μόνο! Ἑπομένως, Παναγιότατε Πατριάρχα κ. Βαρθολομαῖε, διατί ἀνησυχεῖτε; Ἄν οἱ Πατέρες σεβασθεῖτε τήν Ἱερά Παράδοση καί ταπεινῶς στοιχηθεῖτε ὡς "ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι", δέν ἔχετε νά φοβηθεῖτε οὔτε τό "ἄκυρον" τῆς Συνόδου, οὔτε τήν "ἀνυπακοή" κλήρου καί λαοῦ στίς ἀποφάσεις της. Ἄν ὅμως φυγαδευθεῖ τό Ἅγιον Πνεῦμα, τοὐτέστιν καταστρατηγηθεῖ ἡ Ἱερά Παράδοση ὑπό Ὑμῶν καί τῶν Ἐπισκόπων, τότε φυσικά ἡ ἐπερχόμενη Σύνοδος δέν θά ἐμπνέει κανένα "κῦρος", ἀφοῦ οἰ ἀποφάσεις της θά φέρονται ἀπ' ὁποιοδήποτε ἄλλο "πνεῦμα" πλήν τοῦ Ἁγίου! Καί βέβαια, σέ αὐτήν τήν περίπτωση θά εἶναι ἐπιβεβλημένη ὑπό κλήρου καί λαοῦ ἡ ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ, κατά τό εὐαγγελικόν: "Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις" (Πράξ. ε΄, 29). 
    2. Ὅσον ἀφορᾶ τίς "κανονικές συνέπειες" τῶν "ἀνυπάκουων", νιώθουμε τήν ἀνάγκη νά διασαφηνίσουμε τό λεγόμενον, πρός ἀποφυγήν παρεξηγήσεων:
    Ἐννοεῖτε βεβαίως, γιά νά λέμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους χωρίς δειλία, τήν καθαίρεση καί τόν ἀφορισμόΣυμφωνοῦμε! Ὅποιος Πατριάρχης, Ἐπίσκοπος, ρασοφόρος ἤ λαϊκός δέν τηρεῖ τούς Ἱερούς Κανόνες καί τήν Ἱερά Παράδοση καί εἶναι ἀνυπάκουος σέ αὐτά, νά καθαιρεῖται καί νά ἀφορίζεται!
    Γιά νά δοῦμε ποιοί θά εἶναι αὐτοί κατά τήν διάρκεια τῆς Συνόδου καί μετά ἀπό τίς "ἀποφάσεις" της!...Συμφωνεῖτε
     
    Φρονοῦμεν ὅτι τοῦτο δέον νὰ διευκρινηθῇ ὑφ’ ἡμῶν πρὸς ἀποφυγὴν συγχύσεως παρὰ τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ καὶ ἄλλων δυσαρέστων συνεπειῶν ἐν τῷ σώματι τῆς Ἐκκλησίας.”

    3ο Σχόλιο Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
    Στά παραπάνω λεγόμενα ἔχουμε νά ποῦμε τά ἑξῆς: 
    Παναγιότατε Πατριάρχα κ. Βαρθολομαῖε, φρονοῦμε ὁμοίως, γι' αὐτό καί προέβημεν κι ἐμεῖς στίς διευκρινίσεις-σχόλιά μας. Ἡ σύγχυση παρά τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ, ὅταν ὑφίσταται, συμβαίνει γιά δύο λόγους:
    α) ὁ λαός εἶναι ἀποστατημένος, ὁπότε εἴτε δέν ἔχει ὀρθό φρόνημα κι ἑπομένως ὀρθό κριτήριο στά ζητήματα Πίστεως, εἴτε δέν ἐνδιαφέρεται οὐδόλως περί αὐτῶν,ἤ
    β) ὁ λαός συγχύζεται ἀπό Ποιμένες του πού εἶναι "λύκοι βαρεῖς" (δηλαδή αὐτοί εἶναι οἱ συγχυσμένοι καί οἱ αἴτιοι δυσάρεστων συνεπειῶν ἐν τῷ σώματι τῆς Ἐκκλησίας), οἱ ὁποῖοι ἀναισχύντως τόν σπρώχνουν στόν γκρεμό τῆς ἀπωλείας καί στούς ὀδόντας καί ὄνυχας τῶν ὅποιων ἐχθρῶν τῆς Ὀρθοδοξίας, τήν ὁποία καταστρατηγοῦν πρῶτοι οἱ ἴδιοι! 


    Ὁ χρόνος, τά λόγια καί τά ἔργα μας, ἀποκαλύπτουν καί θά ἀποκαλύψουν ἔτι περισσότερο στό ἐγγύς μέλλον ποιός εἶναι ποιός. Δέ μένει, παρά νά ξεσκεπασθεῖ ὁ καθένας μας, ὅταν καί ἐάν γίνει ἡ ἐπερχόμενη Σύνοδος.
    http://kaiomenivatos.blogspot.gr/ 

    Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΟΥ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ






    ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ, ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΕΤΕΡΩΝ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
















    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΝΑΣ ΠΑΡΑΔΟΞΗΣ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΟΥ


    ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΝΑΣ ΠΑΡΑΔΟΞΗΣ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΟΥ



    ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ.
    Ἀναγκαστικά καί δυστυχῶς, λόγῳ τοῦ ὅτι κατηγορούμεθα, δημοσίως, ὑπό τοῦ ἀξιότιμου ζεύγους Πρεσβυτέρου παπα-Νικολάου καί πρεσβυτέρας κ. Παναγιώτας Λυμπουρίδου, θά πρέπει νά τό καταγράψουμεν-ὄχι δημόσια-ἀλλά στό προσωπικόν μας ἡμερολόγιον καί ἱστολόγιον, ὥστε νά γίνει αἰσθητή ἡ ἀγανάκτησις καί ὁ μέγας σκανδαλισμός πού ἐλάβαμεν ἐκ τῶν ἐνεργειῶν τους. Ἐξ ἀρχῆς νά πῶ, ὅτι πρόκειται, γιά στενώτατους συνεργάτες καί αὐλικούς τῆς ἱερᾶς Μητροπόλεως Λεμεσοῦ. Ἀξιαγάπητοι καί θαυμάσιοι ἄνθρωποι, εὐλογημένον ἱερατικόν ἀνδρόγυνον, μέ τούς ὁποίους σχετιζόμουνα, μικρώτερος σέ ἡλικία. Μάλιστα ὁ δέ σεβαστός παπα-Νικόλαος, ἦτον δάσκαλος στό γράφοντα, εἰς τήν Βυζαντινή Μουσική καί ἔπειτα, ἄχρι τοῦ νῦν, ἄριστος διδάσκαλος καί Μαέστρος τῆς πολυαγαπημένης μας Βυζαντινῆς χορωδίας τῆς ἱ. μητρόπολις Λεμεσοῦ,  "Ρωμανός ὁ Μελωδός"

    Ἀπό τήν στιγμή ὅμως, πού μᾶς κατηγοροῦν, ἀναπόδεικτα καί δεῖ δημόσια, γιά θέματα πίστεως, δέν μπορούμεν νά ἀφήσουμεν τούς παρελθοντικούς, φιλικούς καί ἀγαπητικούς, συναισθηματισμούς, νά μᾶς πνίξουν, διότι στά θέματα πίστεως δέν χωροῦσιν ἁπλᾶ συναισθηματισμοῖ. Ἐξάπαντος τά θέματα πίστεως, δέν ψυχραίνουσιν διόλου, τήν προσωπική ὑπερσυμπάθια καί ἐν Χριστῷ ἀγάπῃ, πού ἀκόμη τρέφωμεν, διά τά τίμια καί πανίερα πρόσωπά των. Ἀντιλαμβάνωμαι τήν δύσκολη θέσιν τους, ὥς ἐκκλησιαστικῶν προσώπων καί αὐλικῶν τοῦ ἀξιαγάπητου Μητροπολίτη μας κ. Ἀθανασίου, δέν δύναμαι νά ἀντιληφθῶ ὅμως, τίς ἀνυπόστατες καί ἔωλες, ἐξάπαντος δημόσιες κατηγορίες, τῆς πρεσβυτέρας κ. Παναγιώτας δι εὐχῶν τοῦ πατρός Νικολάου;! Γι΄ αὐτόν τόν λόγον, ἔχω τόν λογισμόν, ὅτι πρέπει νά ἀμυνθῶ, καί νά δημοσιεύσω μέ τήν σειρά μου τίς κατηγορίες τοῦ ἀγαπητού ζεύγους, εἰς τό ἱδιωτικόν μου ἡμερολόγιον, ὥστε νά ὑφίστατο τινά ἱστορική καταγραφή, τῶν περίεργων ἀντιδράσεων, τῶν αὐλικῶν ἐγγάμων προσώπων, τῆς ἱερᾶς μητρόπολις Λεμεσοῦ μας, περί τῆς συγχρόνου ἐπάρατης νόσου, τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καθῶς καί τῆς Μεταπατερικῆς Αἱρέσεως, πού προωθοῦσιν, ἐξάπαντως  κληρικοί καί θεολόγοι, διαχειριστές τῆς ἱστοσελίδας τῆς ἱ. μητροπόλεως μας. Δέν ἔχω ὑπόψιν τί εἴδους κατήχησιν καί κήρυγμα κάνει ὁ π. Νικόλαος Λυμπουρίδης, ὁ συνεφημέριος του π. Μάριος Τοφαλλίδης καί ἡ πρεσβυτέρα του. Εὐχόμεθα νά μάθουμεν τήν ἐπίσημην ἄποψιν των. Αὐτό πού γνωρίζουμεν ὅμως, εἶναι, ὅτι στήν ἐνορία Ἀποστόλου Πέτρου καί Παύλου (καί σέ ἄλλες ἐνορίες), δυστυχῶς, ψέλνανε σέ ἀγρυπνίες, κάποιες καλοσυνάτες νεαρές κοπέλες, ἐν Χριστῷ ἀδελφές μας-αὐλικές καί αὐτές-πράγμα ἄκρως ἀπαράδεκτον καί ἀντικανονικόν, βάσιν τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως καί τῶν Ἱερῶν Κανόνων· πολλῷ δέ μᾶλλον ὅταν ὑφίστατο μέγας κορεσμός ἀνδρῶν ἱεροψαλτῶν, εἰς τήν ἱερά μητρόπολίν μας, καί δεῖ εἰς τό πλευρόν τοῦ μαέστρου καί πατρός Νικολάου.




    Α΄ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΚ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΟΥ.
    Εὐχαριστοῦμεν ἀξιότιμη πρεσβυτέρα, κυρία Παναγιώτα Λυμπουρίδου, διά τά κριτικά σας λόγια, μᾶς τιμᾶ ἰδιαίτερα, ἡ κακόβουλη καί ἀρνητική κριτική σας, ἐξάπαντος ἡ προσωπική ἄποψί σας. Ἄν δέν εἴστε, ὄντως, "member" δέν χρειάζεται διόλου, νά διαγραφεῖτε ἐκ τῆς ἐνοριακῆς ἱστοσελίδας σας. Ἀλλ΄ ὅμως, ἄν εἴστε μέλος, τότε θά πρέπει νά μάθετε νά αὐτοδιαγράφεστε (ὅπως μᾶλλον ἔπραξαν καί οἱ πρώην διαχειριστές της), διότι ἑμεῖς, δέν ἐπιθυμοῦμεν ποσῶς, νά διαγράψωμεν τά μέλη τῆς ἐν λόγῳ ἀγαπητῆς ἐνοριακῆς ὀμάδας σας.
    Εἶναι αὐτονόητον, ἀξιότιμη πρεσβυτέρα, γιατί ἐπιτίθεστε ἀδιάκριτα, καί τόσον ἀπαξιωτικά, εἰς τούς νῦν ἐπώνυμους διαχειριστές τῆς ὀμάδος μας.
    Ἄς ξεκαθαρίσωμεν λοιπόν, κάποια πράγματα, μιᾶς καί ἔχετε τό θάρρος τῆς γνῶμης σας:
    1ον. Ἡ ἐν λόγῳ ἱστοσελίδα , ἦτον ἀνεξέλεκτη καί ἀδέσποτη, εἰς τόν κυβερνοχῶρον τοῦ FΒ, ἔτσι, ὄντως δέν ἀνήκει, εἰς τούς σημερινούς διαχειριστές της, πού τό FB μᾶς διόρισε, καλῶς ἤ κακῶς ὡς διαχειριστές της, ἀλλά σέ αὐτοῦς (τούς τιμίους ἐνορίτες σας) πού τήν ἐδημιούργησαν καί ἔπειτα πιθανόν, νά τήν ἐγκατέλειψαν. 
    2ον. Ἄρα λοιπόν, ρωτήστε, στήν εὐλογημένη ἐνορία σας, ποιός/ποιοί ἐ(δι)ἔπραξεν/αν, τό "ἔγκλημα" τῆς ἐγκαταλείψεως, μίας ἐνοριακῆς διαδικτυακῆς ἱστοσελίδας. 
    3ον. Τό Fb ὅμως, φαίνεται, ὅτι ἔχει κάποια τεχνολογικήν μέθοδον, καί ἐρωτά, μᾶλλον τυχόντα καί ἐνεργᾶ μέλη, τῶν ὅποιων ἀκυβέρνητων καί ἐγκεταλελειμένων ὁμάδων, ἵνα γίνουν διαχειριστές, ὅπερ καί τό  διεπράξαμεν τόσον ΔΗΜΟΣΙΩΣ ὅσον καί προσωπικῶς. Δηλαδή, εἶναι φανερόν, ποιός/ποιοί εἶναι οἱ διαχειριστές κάθε διαδικτυακῆς σελίδας στό FB.
    4ον. ΑΡΑ: Κανένας ἀνώνυμος, ἤ καί παντελῶς ἄγνωστον πρόσωπον, δέν καπηλεύεται, τήν ἐνοριακή σελίδα σας, μέ σκοπόν δῆθεν, νά τήν δυσφημίσει, ἤ, καί νά περάσει προσωπικές κακουργηματικές καί ἀντιεκκλησιαστικές ἀπόψεις, εἰς βάρος τινᾶς ἀγαπημένης ἐνορίας τῶν Ἀποστόλων Πέτρου καί Παῦλου τῆς πόλεώς μας. Ἀπό τήν ἄλλη δέ, γιά μεγάλο χρονικόν διάστημα ἐπί τῆς νέας διαχειρήσεως, ΚΑΝΕΝΑΣ ἀξιότιμος Κληρικός, διάκος ἤ καί θεολόγος, καμία πρεσβυτέρα, κανένας κατηχητής, κανένας ἱεροψάλτης, πολλῷ μᾶλλον ψαλτρίνα, κανένα παπαδάκι, κανένας καντηλανάφτης, κανένας ἐπίτροπος,  οὐδεῖς τακτικός πιστός/ή καί ἐνορίτης/τρια καί ἐνεργόν μέλος τῆς διαδικτυακῆς σελίδας, ἔστω ἡ ἁγία καθαρίστρια  τῆς ἐνορίας σας, τόσον πολύν καιρόν, δέν ἦρθε προσωπικά, πολλῶ μᾶλλον ἐσεῖς, εἴτε ἔστω διά γραπτοῦ καί προσωπικοῦ μηνύματος, νά ἐρωτήσει καί νά ζητήσει, ὑπεύθυνες ἐξηγήσεις, ὑπό τῆς νέας διαχειρήσεως, διά τῆς δικῆς σας ἐγκαταλελειμένης καί ἀδέσποτης διαδικτυακῆς σελίδας! Αὐτό καί μόνον, λέει πολλά μᾶλλον.
    5ον. Ἐξάπαντος δηλώνουμεν, μέ πάσαν προσωπική εὐθύνη, ὅτι δέν χρησιμοποιοῦμεν, τήν ἐγκατελελειμένη, διαδικτυακή ὁμάδα τῆς ἐνορίας σας, διά νά κάνουμεν τινά κακόν, ἤ γιά νά ἐκφράσωμεν τίς προσωπικές ἀπόψεις μας, καθῶς ἄδικα μᾶς καταγγέλετε. Ἐάν ὅμως τυγχαίνει ἐπί σκοποῦ, νά τό διαπράξωμε (νά διατυπώνουμεν  δηλ. προσωπικές ἀποψεις) δέν ἔχωμεν ἆραγέ τέτοιον δικαίωμα; Ἄν δέν ἔχωμεν, νά μᾶς τό πεῖτε, σαφῶς, γιά νά καταλάβουμεν ποῦ ζοῦμεν.

    -Τεχεράνη Βατικανόν;

    -Μπορεῖτε ὅμως, σεβαστή μας πρεσβυτέρα, νά μᾶς ὑποδείξετε ἀποδεικτικά (τό βάρος τῆς ὑποχρέωσις ἀλλά καί τῆς ἀποδείξεως, περί τῶν κατηγοριῶν, ἐναντίων τῶν δέκα  νέων διαχειριστῶν, ἐξάπαντος εἶναι στόν κατήγορον μας καί ὄχι στόν κατηγορούμενον) μίαν πρός μίαν, τίνες εἶναι τέλος πάντων, οἱ κακόβουλες καί προσωπικές ἀπόψεις καί ἀναρτήσεις μας, οἱ ὁποίες μάλιστα, προσβάλουν καί σκανδαλίζουν ἐσᾶς προσωπικά μαζί καί τόν παπα Νικόλαον; Μᾶς γνωρίζετε σεβαστή πρεσβυτέρα, ἀλλά καί σᾶς γνωρίζομεν, πολύ καλά μάλιστα, διότι εἴμεθα παλαιοί φίλοι, γνώριμοι καί μαθητές, τοῦ ἀξιότιμου δασκάλου μας καί πατρός Νικολάου Λυμπουρίδη.

    -Γιατί ὑποκρίνεστε, ὅτι δέν μᾶς γνωρίζετε;

     Ξέρετε δηλ. πολύ καλά, ποιοί εἴμεθα ἐν μέρει, οἱ δύο ἐπώνυμοι διαχειριστές καί ἀναρτήσαντες θέματα, διότι, δέν εἴμεθα ἀόρατοι, ἤ καί ἀνώνυμοι, μιᾶς καί εἶναι φανερώτατον, ὅτι ἐνοχληθήκατε ἀπό προσωπικές ἀναρτήσεις μας.
    -Ἄν ὄντως δέν μας γνωρίζετε, γιατί δέν ἐρωτάτε νά μάθετε, ἀπό τόν σεβαστόν σύζυγόν σας παπα-Νικόλαον, ὁ ὁποίος μάλιστα, σᾶς κάνει καί (!!!) like ("μου αρέσει"), στό ἐν λόγῳ καταγγελτικόν σχόλιόν σας; Ὁ ἴδιος ἆραγέ, δέν μπορεῖ νά ἐπικοινωνήσει μαζί μας; Ὡς κληρικός, δέν μπορεῖ νά μᾶς ζητήσει ἐξηγήσεις, καί βάζει τήν πρεσβυτέρα νά τό πράξει, καί δεῖ δημόσια; Ἤ μήπως, τόν ἐρωτήσατε καί ἐλάβατε τήν εὐλογία του, γιά νά μᾶς ἀσκήσετε "διακριτικόν" τινά ἔλεγχον; Ἤ μήπως ἐλάβατε τινά "ἀνωτέραν" μητροπολιτικήν  εὐλογίαν καί γραμμήν, ἵνα μᾶς συκοφαντεῖτε καί κατηγορεῖτε "πνευματικῷ" τῷ τρόπῳ;
    6ον. Εἴμεθα ἔτοιμοι, νά σᾶς παραδώσουμεν τήν ἐνοριακή ὀμάδα σας, ἄν σᾶς ἐνδιαφέρει δηλαδή, ἐφ΄ ὅσον λάβωμεν τινά σοβαρήν ἀπάντησιν καί καθαρές ἐξηγήσεις, ἐκ τοῦ ὅλου ἀμυντικοῦ σχολιασμοῦ μας. Γιατί ὅμως, δέν ζητάτε τήν ὁμάδα σας, καί μᾶς κακολογεῖτε δημοσίως; Ποῖον εἶναι τό μεγάλον κακόν πού διαφημίζεται ἐκ τῶν νέων διαχειριστῶν; Τόσους μήνες κάνουμεν ὑπομονή, μπᾶς καί ἐνδιαφερθεῖ καί φιλοτιμηθεῖ κανείς, γιά τήν ἐνοριακή σελίδα σας...! Ποῦ ὅμως;!

    Παναγιώτης Π. Νούνης




    Β΄ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΗ.
    1ον. Ἀγαπητές ἐν Χριστῷ ἀδελφές/οί, καί διαχειρίστριες/ές, ἔλαβα ἕνα μήνυμα προσωπικόν, ἐκ τοῦ σεβαστοῦ δασκάλου μου παπά Νικόλαου Λυμπουρίδη, ὁ ὁποίος ζητεῖ δικαίως (ἄν καί ἀργοπορημένα) τήν ὀμάδα πίσω. Πρέπει νά ἐπιστραφεῖ ἡ ὀμάδα στήν ἐνορία της.
    2ον. Ἀλλά ὅλο αὐτό, ἔρχεται σέ ἄκραν ἀντίθεσιν καί ἀντίφασιν, μέ τά σημερινά, δημόσια λεχθέντα καί γραφθέντα, τῆς ἀξιότιμης πρεσβυτέρας κυρίας Παναγιώτας. Ἡ κατηγορία καί ἡ ἄτοπη μομφή της ("οἱ διαχειριστές πάντως κάνουν κακό... γιά νά περάσουν τίς ἀπόψεις τους") κατά 10 σχεδόν προσώπων-διαχειριστῶν εἶναι σοβαρώτατη. Εἶναι φανερόν, ἀπό τό "μου αρέσει", ὅτι συμφωνεῖ μαζί της καί ὁ παπα Νικόλαος Λυμπουρίδης πράγμα πού μᾶς θλίβει ἀφάνταστα. Ποῦ συμφωνεῖ δηλαδή;
    3ον. Ἄρα λοιπόν, πρέπει νά μᾶς ἀπαντηθεῖ, δημοσίως, καί ἐκ τῶν δύο ἐκλεκτῶν καί σεβαστῶν κατηγόρων μας: 
    -Ποιές εἶναι οἱ προσωπικές ἀπόψεις πού ἔχωμεν, ὡς διαχειριστές, πού κάμνουσιν κακόν; 
    -Δέν θά πρέπει νά ἀποδείξουσιν πρῶτα, τίς κατηγορίες, τουλάχιστον ἡ πρεσβυτέρα, ἀλλά καί ὁ καλός μας δάσκαλος, καί ἔπειτα νά παραδωθεῖ ἡ ὀμάδα, στόν παπα Νικόλαο;
    4ον. Ἔχω τήν προσωπική ἄποψι, καθῶς καί οἱ ἄλλοι 5 μέ 6 συνδιαχειριστές, ὅτι θά πρέπει πρώτιστα, νά ἐξηγηθεῖ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ἡ πρεσβυτέρα, μιᾶς καί μᾶς καταγγέλει καί μᾶς προσβάλλει δημόσια, ὅτι κατά τήν ἄποψιν της κάνουμεν δῆθεν κακόν στήν Πίστη μας. Καί ἔπειτα, πολύ εὐχαρίστως, νά παραδώσουμεν τήν ὀμάδα στήν ἐνορία της.
    5ον. Διαφορετικά πῶς ἀλλιῶς, θά ἐξηγηθεῖ καί θά συνδεθεῖ, ἡ ἄστοχη ἄποψις τῆς πρεσβ. κ. Παναγιώτας: "Αυτή η σελίδα δεν έχει καμιά σχέση με τον Ιερό Ναό Αποστόλων Πέτρου και Παύλου και Αγίου Αρτεμίου Λεμεσού"; Ἡ πρεσβυτέρα λέει ὅτι δέν ἔχει σχέσι, ἡ σελίδα μας, μέ τήν ἐνορία κ.λπ. ἄλλα φλυαρήματα, ἐνῶ ὁ παπα Νικόλαος, λέει, ὅτι ἡ σελίδα ἔχει σχέσιν μέ τήν ἐνορία. Προσωπικά ἔχω μπερδευθεῖ! Θέλω τήν βοήθεια τῶν διαχειριστῶν καί τῶν μελῶν, μή σᾶς πῶ καί τήν βοήθεια τοῦ κοινοῦ, πάμε μᾶλλον γιά ὀμαδικόν δημοψήφισμα...! Τί λέτε;
    Π.Π.Ν.










    ΣΥΓΚΡΙΝΩΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΛΥΜΠΟΥΡΙΔΗ, ΗΤΟΝ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ, ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΣΚΟΥΝ  ΣΧΕΔΟΝ 10 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟΝ...
    ΠΕΡΙΤΤΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩΜΕΝ ΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΔΥΣΩΠΗΤΩΝ ΜΕΙΖΟΝ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΕΤΣΙ; ΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ 
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΘΕΣΠΙΣΙΣ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ









    Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗ, ΚΑΤΑ ΤΙΝΩΝ ΝΕΟΑΘΕΪΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ ΕΚ TOY FACEBOOK ("ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ")




    Κατά τινῶν Νεοαθεϊστῶν καί συκοφαντῶν ἐκ τοῦ Facebook



    Ἀπάντησις εἰδική καί ἀντιρρητική κατά τοῦ φίλτατου, ἄπιστου Νεοαθεϊστή κ. Θανάση καί τῶν ἀνεγκέφαλων Νεοκύπριων καί Νεογραικῶν ὁμοφρόνων του, πού μᾶς ἐσυκοφάντησαν δημόσια καί ἀνυπόστατα:

    ΠΡΟΣ: κ. Θανάση Βελουχιώτη

    1ον. Ταλαίπωρε και δύσμοιρε φίλε μου, εἶναι τιμή μου νά μου προσάπτεις ψευδείς συκοφαντίες δημοσίως καί θέλω νά σέ εὐχαριστήσω δια τήν χαρά πού μου προσφέρεις. Δυστυχῶς ὅμως γιά σένα τόν ἄπιστο καί τήν ὑπόλοιπον Νεοαθεϊστικήν κομπανία σας, αὐτή εἶναι ἡ μελλοντική ἐπιλογή σας. Τό πιό πάνω δίστρατον (ἤ τῆς αὐτοχειρίας, ἤ τῆς ἐν Χριστῷ μετανοίας)! Δέν σέ προτρέπω, δέν σέ συμβουλεύω, δέν σέ νταντεύω κ.ο.κ. Ἁπλές ρητορικές ἐκτιμήσεις, καταγράφω, λόγῳ τῶν προσωπικῶν ἐμπειριῶν, βιωμάτων καί μελετῶν μου. Ὁ κάθε Νεοαθεϊστής, ἄν τυχόν εἶναι σοβαρός ἄνθρωπος καί ὄχι χαϊβάνι καί ἐπιπόλαιος, ἀλλά εἶναι ἀξιοπρεπής, σέ κάποιον βαθμόν, με τόν ἀξιολύπητον ἑαυτόν του, θά ἀναγκαστεῖ, εἰς τήν πορεία τῆς μάταιας ζωῆς του να προβληματήσει δύο μονοπάτια: 1. Ὁ δρόμος τῆς αὐτοκτονίας (μιᾶς καί ὀ δρόμος τῆς κακίας, ἔχει προεπιλεγεῖ, καί ἀκολουθεῖ, τό ἄσχημον τέλος...) 2. Ὁ δρόμος τῆς ἀρετῆς. (ὀρθός Χριστιανισμός). 


    2ον. Καί ὀ λόγος εἶναι ἁπλός, διότι α΄. μᾶς τόν διδάσκει τό Εὐαγγέλιον, β΄. μᾶς τό διδάσκουν οἱ βίοι μεγάλων ἀνόητων καί Ἄθεων συγγραφέων, πού ἔγιναν αὐτόχειρες!!! γ΄. μᾶς τό διδάσκει ἡ πραγματική ζωή. δ΄. Ἐξάπαντος, μᾶς τό διδάσκει, ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας, καί Αὐτός προτρέπει (ὄχι "ἐγῶ", ποιός εἶμαι "ἐγώ" ἄλλωστε;) τούς σκανδαλοποιούς ἀπίστους καί αἱρετικούς, νά αὐτοκτονήσουν, μέ μία πέτρα στόν λαιμό τους. Νόμιζα, ἀδελφέ καθῶς "σύ εἶπας", ὅτι ὄντως ἐγνώριζες κάποτε, ἀπ΄ ἔξω τό Εὐαγγέλιον, ἀλλά δυστυχῶς οὔτε "ἀπό μέσα" δέν τό γνώρισες...!

    Ἄνοιξε τότε, τό Κατά Ματθαῖον (ΙΗ΄,6) ἀφοῦ θά θές "ΠΗΓΗ" (παραθέτω φωτογραφία τοῦ χωρίου, ἵνα ἀποδείξω τήν ἀμάθεια σου, καί πάλιν καί πολλάκις)...


    3ον. Ἄρα λοιπόν,  φίλοι ἀναγνώστες τοῦ ἐν λόγῳ προσωπικοῦ ἡμερολογίου μας, σᾶς ἀποκαλύπτω ἐκ τούς συμπαθέστατους Νεοαθεϊστές συντρόφους καί συνδιαλεγομένους, ὅτι ἡ προτροπή τῆς αὐτοχειρίας, εἶναι Χριστιανική Συμβουλευτική γραμμή ἐκ τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ μας, για τούς ἐμπεδωμένους εἰς τήν ὑπαρξιακή κακία, καί τόν φθόνον, τῆς ἐκκλησιομαχίας καί χριστιανομαχίας των (Χριστιανοφοβικοί), πού μάλιστα, ἔχουν ἐωσφορικές τάσεις, νά σκανδαλίζουν δημοσίως τούς πιστούς, μέ συκοφαντικές φλυαρίες καί ἀνόητες διαβολές κατά τῆς πίστεως τῶν Χριστιανῶν.


    4ον. Ἀποκαλύπτεται δηλ. ἀποδεικτικά, ἠ στυγνή συκοφαντία, τοῦ λίαν ἀγαπητοῦ Θανάση κ.ἄ., εἰς βάρος τῶν Χριστιανῶν. Ἐξάπαντος ὡς Χριστιανός, ἔχω τήν ὑποχρέωσιν νά μιμοῦμαι, ἐν δυνάμει, καί νά ἀκολουθῶ, ὡς ἀχρεῖος δούλος, τόν ἀγαπημένον Χριστόν μου. Ὡς ἐπιστήμων, ὅμως, τῆς ἱερᾶς Θεολογίας, ἔχω θεσμικόν καθήκον, νά διακηρύττω ΔΗΜΟΣΙΑ, τό ἰερόν Εὐαγγέλιον. Ἄρα, ποῖον εἶναι τό κολάσιμον καί ποινικόν ἀδίκημά μου, φίλοι Ἰοῦδες Ἰσκαριώτες, φανατικοί λάτρεις τῆς σατανικῆς Ἀθεΐας;


    5ον. Ἁπλᾶ σᾶς ἔκρουσα τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου, διότι τό διαβολικόν δηλητήριον τοῦ Νεοαθεϊσμοῦ, ἐξάπαντος, τό λιγότερον εἶναι, ἡ αὐτοχειρία. Ὑφίσταται καί ἀπείρως κάτι χειρώτερον ἐξ αὐτῆς. Διότι γιά νά τήν προτρέπει καί νά τήν συμβουλεύει ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας, κάτι θα ξέρει... καί ξέρουμεν.

    6ον. Κατ΄ οὐσίαν ἀποκαλύπτω, ὅτι τό βαθύτερον ψυχολογικόν καί ὀντολογικόν ὑπόβαθρον, καί πρόβλημα τῶν Νεοαθεϊστῶν, ὅτι πρόκειται, διά μία ἀπύθμενη κακία, μίσος, φθόνος, ἐμπάθεια, ραδιουργία, μισανθρωπισμός, δαβολή κ.ο.κ. κατά τοῦ Θεανθρώπου Κύριου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καί κατά λογικήν συνέπειαν, κατά τῶν συγχρόνων μαθητῶν καί ὀπαδῶν Του. Πολλῶ δέ μᾶλλον ἀβυσσαλέον μίσος κατά τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πού μεταμορφώνει τόν λύκο, σέ ἄκακο πρόβατον, διά τήν Βασιλείαν τῶν Οὐρανῶν.

    7ον. Πέραν τῆς πολυαιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ.ἄ. σωρηδόν αἱρέσεων, κληρικοί καί θεολόγοι, ὄφειλαν νά ἀντιμάχονται, μέ ρωμαλέον σθένος, κατά τοῦ Νεοαθεϊσμοῦ. Ἐξάπαντος ὁ Οἱκουμενισμός, εἶναι ὁ κατ΄ ἐξοχήν θρησκευτικός "ἔνθεος" Ἀθεϊσμός, μιᾶς καί οἱ αἱρέσεις, εἶναι τῷ ὄντι ἀθεϊσμός. Καί ὀ Ἀθεϊσμός πιπιλίζει στήν κατηχητική του σωρηδόν αἱρέσεις. Ὅποιος κληρικός ἤ καί θεολόγος, τήν σήμερον, δέν πολεμεῖ, τόν Οἱκουμενισμόν καί τόν Νεοαθεϊσμόν, μέ ὅλες τίς δυνάμεις του, ἐμπίπτει σαφῶς, σύμφωνα μέ τόν Μέγα καί Ἅγιον Γρηγόριον Παλαμᾶ, στό τρίτον εἶδος, τῆς ἐωσφορικῆς Ἀθεΐας, μιᾶς καί ἔχει καταντήσει, ἕνας θρησκόληπτος τυπολάτρης· καί ἄρα εἰδωλολάτρης-ἄθεος μέ θρησκευτικόν καί "χριστιανικόν" περίβλημα. Ἐξάπαντος οἱ Φαρισαίοι, ἦτον αἱρετικοί καί ἄθεοι, γι΄ αὐτόν καί τούς πολέμησε σφόδρα καί μαχητικά ὁ Κύριος τῆς Δόξης!

    Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

    Υγ. Ἐπισυνάπτω, μίαν ἐξαιρετικώτατην Ψυχιατρικήν ἔρευνα* καί ἐπιστημονική μελέτην, κατά τοῦ Νεοαθεϊσμοῦ καί τῶν ὁπαδῶν του, πού ἀποδεικνύει περίτρανα, ὅτι πρόκειται, περί τινός περίεργου Νεοθρησκεύματος, μέ συγκεκριμένη  στεῖρα δομή καί  ἐπάρατον δογματισμόν, τά ὁποῖα, ὀδηγοῦσιν σέ Ψυχιατρικόν νόσημα. Δηλαδή, ἡ σύγχρονη καί ἀντικειμενική, Ψυχιατρική Ἐπιστήμη, ἔρχεται ἀποδεικτικά, νά ἐπιβεβαιώσει, διά τινῶν ἐρευνητῶν καί ἐπιστημόνων της, αὐτά πού διακηρύττει Θεανθρωπολογικῶς, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία (καί ὅχι ἡ θρησκεία τοῦ Ὀρθοδοξισμοῦ) 2.000 χρόνια! Ὅτι  δηλ. πάντα τά θρησκεύματα (γνωστά καί ἄγνωστα), οἱ Αἱρέσεις καί ὁ Ἀθεϊσμός, εἶναι Ψυχοσωματικοπνευματικές Ἀσθένειες, πού δέν θεραπεύουν τήν προσωπικότητα τοῦ ἀνθρώπου.


    *ΠΗΓΗ: Rob Whitley, PhD ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ (“Atheism and Mental Health”), Harvard Rev Psychiatry 2010, Vol. 18, No. 3, 190-194, Dartmouth Psychiatric Research Center, Lebanon, NH, 2010-2011, σελ. 61-65.