Translate

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. ΝΟΥΝΗΣ, ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ




ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ



Το Παναγιώτου Π. Νούνη



Διαβάσαμε πό τό πίσημον στολόγιον τς ερς ρχιεπισκοπς τό θέμα: Συνάντηση Μακαριωτάτου μέ τόν πουργό Παιδείας καί τούς Διευθυντές τν σχολείων τς ρχιεπισκοπικς περιφέρειας (4 Οκτωβρίου 2016) σχόλιον το Διάκονου καί Θεολόγου κυρίου Μιχαήλ Νικολάου καίπ΄ ατο πιθυμομε νά γράψομεν, κριτικς, μερικές σκέψεις. [Δετε ΕΔΩ]

Εναι χαρς Εαγγέλιον τό γεγονός καί μόνον, τι ερά ρχιεπισκοπή τς Κύπρου, παραχωρε, τιμητικόν γεύμα στό πουργεον Παιδείας, στόν ντιμο κύριον πουργόν Παιδείας καί σέ σους κπαιδευτικούς, Διευθυντές καί πιθεωρητές, μπίπτουν, ες τήν κκλησιαστικήν δικαιοδοσίαν Της. Δέν ξέρω ν γίνεται κάτι νάλογον ες τήν ερά ρχιεπισκοπή θηνν καί πάσης λλάδος. να λουκούλλειον γεύμα διά τόν πουργόν κ. Φίλη, σως καί νά το ρεμοσεν κάπως τήν δεοληπτική νικανότητα καί νευρικότητα πού προκαλε, ς μή φειλεν, ες τό Πανελλήνιον, διά τό μάθημα τν Θρησκευτικν. Οἱ ἀντιφατικές καί συγκεχυμένες δηλώσεις, μετά τήν ἐπίσκεψιν τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου Β΄ στό Πρωθυπουργικόν Μέγαρον, ἀπό μέρους τοῦ μή φίλιου Φίλη ἔγιναν διεθνές, ἀποδεικτικόν θρίλερ, διά τήν μεγίστην ἀνικανότητα τοῦ Ὑπουργοῦ τῆς Ἀθεΐας καί παράδοξης συμφυρματικῆς «θρησκειολογίας». Μάλιστα, ἄν ὁ ἴδιος ἔχει μέσα του, ἴχνη ἐντιμότητος, σοβαρότητος καί γονίδια ἀληθοῦς προοδευτικότητος, δύναται να παραδειγματιστεῖ, ἄνετα, ἀπό τήν παραδοσιακή καί ἀγαστή, ἐξάπαντος ἀποτελεσματική συνεργασία καί συναλληλία, Πολιτείας καί Ἐκκλησίας, τῆς νήσου Κύπρου στο πολυθεματικόν εὐρήν πεδίον τῆς Παιδείας καί δή στό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν.

Στά περί τῶν Νεοκαλαμαρίστικων Συγκρητιστικῶν «Θρησκευτικῶν»  πέραν τοῦ ὑπουργοῦ κ. Φίλη, κύριος συναίτιος εἶναι: ἡ σατανεμένη ΚΑΙΡΟΣκοπίζουσα ὁμαδούλα τινῶν αἱρετιζόντων ἀθεολόγητων νόων πού καθοδηγούνται μέ μαεστρία ὑπό τοῦ Ἀρχιοικουμενιστοῦ σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου, κ. Καλαϊντζίδου, κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου, κ. Μάριου Μπέγζου,  κ. Μιλτιάδους Κωνσταντίνου, κ.ο.κ. Σημαίνουσα συναιτιότητα βαραίνει ὡστόσον (ἄν θέλουμεν νά εἴμεθα ἀντικειμενικά δίκαιοι) καί τίς ἐνέργειες καί μή (δηλ. παραλείψεις) τοῦ Ἀρχιεπισκόπου τῶν Ἑλλαδιτῶν!...

Μία μως σοβαρώτατη νσταση-καταγγελία καί κριτική μομφή πό μέρους μας: Σεβ. Μητροπολίτης μμοχώστου καί Κωνσταντίας κύριος Βασίλειος, αστηρς θεολογικά και κκλησιολογικά, σημειώνει με ἔμφασιν γράφων, εναι κατά την ταπεινή γνώμη μας, πλέον ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ καί ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΣ Κληρικός, να μιλε καί διδάσκει κπροσωπώντας, δθεν τήν ερά ρχιεπισκοπή Κύπρου, νώπιον πολιτικν  κ.. ρχν διά τέτοια σοβαρά θέματα λ.χ. τς θεολογικς καί θρησκευτικς Παιδείας πάντων τν Κυπρίων μαθητν μας. Ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον ὁ Ἅγιος Γέρων Παΐσιος ὅταν ἔγραφε μέ παράπονον, ὅτι ἔχωμεν ἔλειψιν σοβαρῶν Ἱεραρχῶν. γιος Κωνσταντίας κ. Βασίλειος, κπροσωπε, ς Κανονικός εράρχης ΜΟΝΟΝ τήν δικήν του πισκοπική κυριότητα καί τό δικόν το ποίμνιον. άν τό κοσμοπολίτικον (λέω «γίας Νάπας» κ.ο.κ.) ποίμνιόν του, εναι καί θέλει νά εναι, μαθημένον, σέ αρετίζοντες, ξάπαντος θεολογικές δεοληψίες (π.χ. στήν παναίρεση το Οκουμενισμο), τοτες δέν πρέπει νά λάβωσιν παγκύπριον μετάστασην. Ἡ λοιμική πνευματικῆς νόσος πρέπει νά περιοριστεῖ, τουλάχιστον, στά συγκεκριμένα ἐκκλησιαστικά ὅρια τῆς ἐπαρχίας του…

Ὅμως ἀπό την ἄλλη: οἱ πόλοιποι «φιλάδελφοι» κύπριοι ρχιερες γιατί σιωπῶσιν, πολλάκις ἀθέως καί προκλητικς, ἀλλά καί ἀντιεκκλησιολογικά ἤ καί ἀδιάκριτα, ἄκρως νεκτικς; Πο εναι τό ἀληθινόν (παν)πισκοπικόν τους νδιαφέρον διά τήν ρθόδοξη Καθολική κκλησία τς νήσου ἤ κ.ἄ.; Δεν εναι ζήτημα Πίστεως, ἡ θρησκευτική Παιδεία τῶν παιδιῶν μας; Βέβαια, ρχιεπίσκοπος τς Κύπρου, χει και ατός να μεγάλον μερίδιον εθύνης, διότι παραπλανεται ξ ατο (το Κωνσταντίας) στα θεολογικά πράγματα λλά καί διότι το κάνει καταχρηστικές πλάτες καί μεροπληπτικά χατήρια… Τά παγκύπρια θέματα τς, θρησκευτικς και θεολογικς διαπαιδαγώγησις τν μαθητν και φοιτητν μας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  καί οτε πρέπει νά εναι ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΑ ζητήματα μίας π.χ. ρχιεπισκοπικς ὁμάδας, φατρις κλίκας (πού κπροσωπε ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ συγκρητιστικές καί νεοεποχήτικες γκυλώσεις-δεοληψίες  καθῶς καί θρησκοληψίες) λλά εναι: ζητήματα εδικοῦ καί γενικοῦ νδιαφέρωντος πάσας της κκλησιαστικς λλά καί Πολιτικς Κοινότητος τν Κυπρίων.  ν κανες παρατηρήσει προσεκτικά, σε τέτοιου εδους, λ.χ. θεολογικές μερδες, ὁμιλίες, συνεστιάσεις καί συνέδρια, μόνον ο κλεκτοί καί φίλα προσκείμενοι εράρχες, Κληρικοί καί θεολόγοι, το Μακαριωτάτου ρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου Β΄, μιλσιν. Πέραν ατν… οδες, ἔστω εἷς (=ΕΝΑΣ) ὀρθόδοξος νουνεχῆς κριτικά και γόνιμα ντιφρωνν. Ἡ μοναδική, δημόσια ἀντιλογία (ἑνίοτε διαχρονικά στείρα, ἀντιπαιδαγωγική, κουραστική, σαχλεπίσαχλη, καί μή γόνιμη), πού διεξάγεται στο παγκύπριον στερέωμα πρόκειται περί πολιτικῶν, κοινωνικῶν και ποδοσφαιρικῶν ζητημάτων! Πέραν τοῦτων, μᾶλλον διαβιοῦμεν αἰχμάλωτοι ἔν νῆσῳ Κύπρῳ ἕνα εἶδος «Μετανεωτερικοῦ Μεσσαίωνος» ἐλέῳ βλακώδους ἐκκλησιαστικοῦ Συγκρητισμοῦ καί σατανόπνευστου (πολιτειακοῦ-τραπεζικοῦ- δημοσιογραφικοῦ-δικαστικοῦ-ἐπιχειρηματικοῦ κ.ο.κ.) ἐλευθεροτεκτονικοῦ Μασσωνισμοῦ.

Δηλαδή πιο πλά: παγκύπρια, θρησκευτική παιδαγωγική τν μαθητν μας, ξ ατίας το νν ρχιοικουμενιστο Μακαριωτάτου κυρίου Χρυσοστόμου, τοῦ Μητροπολίτη Πάφου κυρίου Γεωργίου  καί το Κωνσταντίας κυρίου Βασίλειου καθῶς και δύο τριν λλων, ὁμοφρόνων, νεοσσῶν θεοφιλεστάτων κ.λπ., ὁμοθυμαδόν ρκισμένων Οκουμενιστν εραρχν, εναι ρμαιον τν Φαναριώτικων Συγκρητιστικν καί μετα-Πατερικν οστρο-γόνων! Μιᾶς καί ἡ μεταΠατερική ἄΘεο-λογία εἶναι γένους θυληκοῦ. μως, σεβασμιώτατος Κωνσταντίας ΔΕΝ κπροσωπε τήν καθόλου κκλησία τς Κύπρου, λλά τήν πισκοπή καί τόν αυτόν του. Καθς π.χ. ν μέρει καί τήν εραρχικήν, Συνοδική διοίκησιν Ατς, καί μόνον! πως λ.χ. ΔΕΝ κπροσωπε τήν κυρίαρχη πισκοπική περιφέρια τς εράς ρχιεπισκοπς, τς Μητρόπολης Λεμεσο και Μόρφου· ερήσθω ν παρόδ κπροσώπει κυρίως, καί δή ἀδιάκριτα, το αχμάλωτον καί τρεμοσβησμένον, ξάπαντος βατικανοποιημένον ληστοΦανάριον, πού σαφς καί περγάζεται (τό νεοΦανάριον) μέ βυζαντινιστικές αδιουργίες, τά παραδοσιακά καί λληνοχριστιανικά  συμφέροντα τς Κύπρου καί τς λλάδος μας, δηλ. τά διαχρονικά ερά συμφέροντα τς ωμοσύνης μας. Ἄν παρατηρεῖ κανεῖς προσεκτικά, τήν διαδρομή τοῦ «Οἰκουμενικοῦ» Πατριάρχου ἐκοσμογύρισεν ἅπασαν την οἰκουμένη… πλήν τῆς ἀδικημένης Μεγαλονῆσου Κύπρου! Γιατί ᾆραγέ; Διά τον λόγον, ὅτι ἄν το πράξει, θα ἐξορισθεῖ με ἄμεσες συνοπτικές διαδικασίες το «Οἰκουμενικόν» Πατριαρχεῖον πολύ μακράν τῶν «Ὀθωμανικῶν» ἐδαφῶν μας; Και τί ἔγινεν ἄν οἱ νεοΦαναριῶτες βιώσουν καί μίαν «ἀδικον» ἐξορίαν εἰς το πετσίν τους; Θα ἀπομειωθεῖ μήπως στό ἐλάχιστον τό ἀπαράτρεπτον, ὑπερἱστορικόν κύρος, τοῦ πανάγιου Πατριαρχείου τῆς Ῥωμῃοσύνης μας;

Τά πιό πάνω διετυπώθησαν, κ προσωπικς σφόδρας γανακτήσεως, σεβόμενος κατά πάντα τό κάθε πανάγιον Πατριαρχεῖον μας, μή σεβόμενος ὅμως, τάς ἀντικανονικάς καί ἄλλας αἱρετικάς ἐνεργείας τῶν ἑκασταχοῦ πατριαρχῶν· ἀλλά καί ξ ατίας το ναντίλεκτου γεγονότος, τι σεβασμιώτατος Κωνσταντίας, διέσπειρεν ς κακός Σπορέας, καί π΄ εκαιρίας δωθεσης, τό μφιλεγόμενον καί διχαστικόν ζήτημα τς «παρα-κκλησιαστικς», καί δθεν «γίας και Μεγάλης Συνόδου», πού διεξήχθην στήν Κρήτην μόλις τό περασμένο καλοκαίρι. Γιατί σώνει καί καλά, νά νδιαφέρει, τήν Κυπριακή Πολιτεία τό πουργεον Παιδείας, τόν ντιμον κύριον πουργόν, τούς κπαιδευτικούς, τούς Διευθυντές, τούς πιθεωρητές κ.ο.κ. τοτο τό λον κκλησιαστικόν καί διχαστικόν, πολιτικοεκκλησιαστικόν ζήτημα φιάσκον, τς Ληστρικς Συνόδου τν ρχιοικουμενιστν; Για ποον λόγον να τους νδιαφέρει; Εναι ργόσχολοι, χασομέρηδες καί θκιασεροί, κ. Βασίλειε; Προφανς χι! Ἔ τότες; Τζακούζιον (ὄχι ἁπλά ντουσιέρα) ἕνεκα πολλαπλῆς παραχρήσεως ἤ καί πλύσεως ἐγκεφαλικῶν κυττάρων;

Θέμα τς μιλίας το Κωνσταντίας, ταν: (κουσον-κουσον) ψευδοΣύνοδος το Κολυμπαρίου καί Παιδεία…! Δηλαδή: « Καμήλα κλάνει στο Πεντάγωνο» πού λαλούμεν χασκογελώντας στό χωριόν μας. Δέν δύναμαι νά κατανοήσω καλά, πς μία μερικανόδουλη ψευδο-σύνοδος, δύναται νά παιδαγωγήσει, θρησκευτικά καί θεολογικά, τά παιδιά μας; Βουνά πό θρησκόληπτα καί ψευδεπίγραφα σκουπίδια, θα τούς προσφέρουμεν, μήπως, τήν λήθεια το Εαγγελίου; Καί ποαν σχέση μέ τό ερόν Εαγγέλιον, χει «διόρυθμη Σύνοδος» τν νέορθοδόξων εραρχν; Κέντρον τς Ποιμαντικς και κκλησιαστικς Πολιτικς το σεβ. κ. Βασίλειου καί σύν αὐτῷ, εναι: παμπροτεσταντική Οκουμενική Κίνηση, ἀντί Εαγγελική καί Πατερική Θεολογία; Ατό εδικά, ς το ψάξουν καί νά τό ρευνήσουν, σέ βάθος, ο ντιμοι και σεβαστοί Πολιτικοί ξιωματούχοι το πουργείου Παιδείας καί σοι λλοι ξιότιμοι κπαιδευτικοί. Οκουμενική Κίνηση, στήν ποίαν συμμετέχει, χρόνια λόκληρα, διος (λλοτριο)πίσκοπος, πρόκειται διά κατεγνωσμένην Συγκρητιστικήν πολύ-Αρεσην, καί ρα συναφς, ΔΕΝ πρόκειται μέ τέτοια αρετίζοντα, ξάπαντως δεοληπτικά καί θρησκόληπτα ξυλοκέρατα,  νά (μετα)μορφωθε κατά Θεόν, δηλ. ντολογικά, λληνοκύπριος μαθητής και φοιτητής, μις καί ποια μυδρή αρεσις/θρησκεία, εναι ψυχοναρκωτική παραμόρφωσις, και «Νευροβιολογική σθένεια» κατά τον π. Ἰ. Ῥωμανίδη, τς νθρώπινης ντολογίας.

Θα πρέπει πάντες ο κύπριοι λληνορθόδοξοι κπαιδευτικοί κύριοι/ες συνάδελφοι/σες, νά μή εμεθα τόσον ἀλλοπαρμένοι φελες, ες τήν κατάσχετον, Συγκρητιστικήν φλυαρίαν καί «παρακκλησιολογικήν» Αρετικολογίαν, ετε το ρχιεπισκόπου Κύπρου, ετε το Κωνσταντίας, ετε καί το Μεσσαορίας, ετε τν Κυκκωτν κ.ο.κ.· λλά θα πρέπει, μέ ργαλεον τό πολύτιμον Διαδίκτυον καί νάλογην καδημαϊκήν καί μή ἔγκριτον Βιβλιογραφία, να νημερωθομε, ριστα και ἔγκαι[υ]ρα, γιά τοτον τό μείζονα νεοεποχήτικον «Ζήτημα το Οκουμενισμο», οτως στε νά ποκαλυφθσιν τά σωρηδόν ψευδολογήματα καί λυσιτελς ρχιεπισκοπική προπαγάνδα, πού αδιουργεται, πί τν ληστρικν ποφασθέντων -ν Κολυμπάρι- τς Ληστρικς Συνόδου. κκλησία τς Κύπρου, (λυπάμαι πού προσπαθῶ κάπως ἄτσαλα νά διευκρινίσω τά δθεν ατονόητα), δέν εναι μία σχυρά κλίκα μία μικρή μάδα εραρχν, λλά εναι παντες ο  εράρχες, λος Κλήρος καί Μοναχισμός καθς καί ο Λαϊκοί, διαίρετοι, χώριστοι καί συνηρμοσμένοι, Καθολικς, μαζί.

 Τό γεγονός τι νδιαφέρεται γιά τά θέματα τς Παιδείας, ΜΟΝΟΝ ρχιεπισκοπική κλίκα, καί ο «τεροι Καππαδόκες» σιωπον, τοτο προσωπικά καί ς διόριστον κπαιδευτικόν θεολόγον με νησυχε καί μέ πονε σέ ψιστον βαθμόν.  σς; Διότι προσωπικά, δεν βλέπω πουθενά τό ρθόδοξον καί Καθολικόν νδιαφέρον, σύσσωμης τς εραρχίας το Κλήρου καί το Λαο το Θεο. Βλέπω μετά βίας καί σχεδόν τρες με τέσσερις, ρχιεπισκοπικές φιγορες, νδρείκελα καί μαριονέττες, νά φληναφσιν καί νά σελγσιν, λίαν πιεικς καί κρως παράδεκτα, ες βάρος τς θεανθρώπινης κκλησιαστικς Κοινότητος τν λληνοκυπρίων πιστν! Μλλον δέν χουμεν ντιληφθε καλά, πόσον σκάρτη εναι, οκουμενιστική, θρησκευτική Παιδεία, πού μς προτείνει Κωνσταντίας καί ο σύν ατΑΛΛΑ, ταν θά τό πάρουμεν χαμπάριν, λπίζω μόνον νά μή εναι καθόλου ργά διά τήν νευροβιολογικήν ψυχοσύνθεση τν παιδιν μας.

Καλόν θα ταν, ξιότιμος πουργός Παιδείας κ. Καδς καί ο λοιποί δημόσιοι λειτουργοί το πουργείου (σοι βέβαια δεν σχετίζονται, μμεσα μεσα, μέ τίς σατανικές Μασσωνικές Στοές), νά μή χωσιν, πόλυτον μπιστοσύνη, ες τά συγκεκριμένα λεχθέντα το θεολόγητου, ρχιεπισκόπου Κύπρου και το ρχιοικουμενιστο Κωνσταντίας, περί τς ντιΚανονικς και ντιΚανονιστικς διεξαγωγς τς «Μεγάλης Συνόδου» τς Κρήτης. ν μως συμφωνετε μαζί τους… τότε εναι καθαρόν τό πράγμα. πολυσέβαστος κύριος πουργός, θα πρέπει κατά την ποψίν μας, μέ ξαιρετικήν διάκρισιν, νά λαμβάνει σοβαρά πόψιν, τίς ποιες προσωπικές πόψεις τς Διοίκησις τς κκλησίας, δηλ. τς εραρχίας, ἀλλά να ἔχει τοῦτον εἰς το πίσω μέρος τοῦ μυαλοῦ του: μις και διοίκησις, , ο πόψεις τν εραρχν τς κκλησίας, ΔΕΝ ταυτίζονται, πάντα καί πόλυτα με τις παρασάλευτες, εροκανονικές θέσεις και Δογματολογικές πόψεις, τς Μίας γίας ρθοδόξου καί Καθολικς κκλησία, τήν ποίαν ἑνίοτε καί κπροσωπῶσιν ο Κληρικοί Της…!

ν κατακλείδι, να π και τοτον: ΔΕΝ εναι δουλειά τς κκλησίας τς Κύπρου, νά σιτίζει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ καί ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ τούς πόρους μαθητές τν Σχολείων. Διότι προφανς, τοτον εναι ὑψίστη Πολιτειακή καί Κρατική ποχρέωσις καί πόθεσις, τς Κυπριακς Δημοκρατίας μας, μίας ενομούμενης καί ναπτυσσόμενης, οκονομικά, Πολιτείας, πού διαθέτει, ἐξάπαντος νθρωπιστικές κρατικές πηρεσίες καί δή Κοινωνικς Εημερίας. Ἄρα κοντολογίς ἡ ἐκκλησιαστική σίτισις τῶν παιδιῶν μας στά κρατικά Σχολεία τῆς Κύπρου κ.ἄ. (π.χ. Ἑλλάδος), ὑποδηλώνει καταφανῶς, μίαν εἰδική πολιτειακήν ἀνικανότητα ἤ και την ἰδιοτέλεια τοῦ Κράτους, να ἐφαρμώσει, μίαν ἀμειγῶς κρατικήν Κοινωνικήν Πολιτικήν.

Ὅσοι αἰθεροβάμωνες (Νεοαθεϊστές, Νεοπαγανιστές, Νεομασσωνιστές και νεοπαλαβιάρηδες) ἐπιθυμῶσιν μία βαθειά Κοσμικοποίησιν ἤ καί ἕναν κυπριακόν Κοσμοπολίτικον καί οὐδετερόθρησκον Κράτος, εἶναι κάλλιον νά ξενιτευθῶσιν μόνιμα εἰς χῶραν τινά ἀλλοδαπήν (Ἀγγλοσαξωνία, Ἀμέρικα, Βέλγιον, Ὁλλανδία κ.ο.κ.), ἤ να ἀνεχθῶσιν, ἔντιμα καί ἀγαπητικά, τήν ἱστορική «οἰκογνειακήν» πραγματικότητά μας.

Το γεγονός, παρά τατα, τι κκλησία τς Κύπρου, σιτίζει καταχρηστικς και λίαν καλῶς, τούς ἀπόρους μαθητές μας, νά τό δον και να το ννοήσουν βαθειᾶ μέσα τους, σοι κι΄ ν τυχόν χωσιν παντελή λλειψιν, συναισθηματικς και λογικς νοημοσύνης, δηλ. σοι «καλοπροαίρετοι» καί κόντρα κκλησιομάχοι εναι μόνιμα, σφόδρα φανατικοί,  κατά το πολυσήμαντου καί φιλάνθρωπου ργου τς ρθόδοξης κκλησίας τς Κύπρου. Ἐξάπαντος εἶναι ἀπείρως προτιμωτέρα ἡ Ἐκκλησιαστική ἤ καί Πολιτική-κρατική Κοινωνική φιλανθρωπία, παρ΄ἐκτός βέβαια τοῦ «φιλανθρώπου ἐνστίκτου» τῶν διαολοΤεκτόνων καί λυκηδέων Ῥόταρυ. Ἀδελφοί και Πατέρες μου, εἶναι Ὁμολογία Πίστεως και θα μᾶς λογισθεῖ ὡς στέφανος Μαρτυρίου, μάλιστα κάλλιον να πεθάνωμεν τῆς πείνας, παρά να λαμβάνουμεν τρόφιμα και οἰκονομική ἐνίσχυσιν ἀπό δαύτους τους διαβολανθρώπους. Εἶναι ἄκρως λυπητερόν, ἄνθρωποι Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι, νά ζητιανεύουν ἤ καί νά ἀποδέχονται μέ πάσαν εὐχαρίστησιν «φιλανθρωπία» ἀπό παλιοΜασσῶνους. Ξεπουλήσαμεν πλέον καί τήν ψυχήν μας;

ξ ατίας καί μόνον τς σιτίσεως τν νεοΚυπρίων μαθητν μας, πό την κκλησία μας, εναι να παρξιακόν στοίχημα λλά συνάμα και βρωντερή πρό[σ]κλησις για κ βάθρων παναπροσδιορισμόν, για την ποιαν ἀτομική ρνητική στάσην και θέσην μας, κατά τς ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας τς καί παναγίας Μητρός το Γένους τν Κυπρίων. ξ ατίας Της ζομεν στο «εὔ εἶναι», διαβιομεν καί πιβιώσαμεν εἰς το «εἶναι», τόσους αἰῶνες… πό τις σπάθες, τίς μάχαιρες, τά παλλούτζια, τίς γχνες, τινῶν αμοδιψν καί πολεμόχαρων διαβολικν Κατακτητν!... τελευταίος και δή πνευματικός τώρα ψυχοκτόνος Κατακτητής, πού ρθεν γιά νά γκατασταθε μόνιμα, στις δολες και μή φελες ψυχές μας, εναι ὁ προχριστιανικός και μεταχριστιανικός, ἐξάπαντος Βαβυλώνιος ωσφορικός Οκουμενισμός (Γνωστικισμός=Gnosis)… ὁ ὁποίος ὑποσκάπτει καί προσβάλει τήν Οὐράνιον καί Βασιλικήν αἰώνιον προοπτικήν μας στό «ἀεί εἶναι»! Θά παραδωθοῦμεν ἀμαχητί; Στμεν Καλς δελφοί/ές… στμεν μετά φόβου τοῦ Κυρίου καί Βασιλέως τῆς Δόξης!

Το Παναγιώτου Π. Νούνη

Ὀρθόδοξος Θεολογῶν