Translate

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΝΕΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ π. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΦΑΡΟΥ



ΝΕΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ π. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΦΑΡΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου, Θεολόγου-Φιλόλογου
=====

Σε συνέντευξή του, στον κ. Νίκο Παπαχρήστου του Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ, ο π. Φιλόθεος Φάρος επανέλαβε -για μια ακόμη φορά- Νεονικολαιτικές θέσεις.

Από τα πολλά ολισθήματα του π. Φιλόθεου σ’ αυτή τη συνέντευξη θα σχολιάσουμε λίγα σημεία.

1.) Για να δικαιολογήσει τις θέσεις του για την ομοφυλοφιλία και γενικά τις σαρκικές αμαρτίες ανέφερε ότι ο Χριστός καταδικάζει την πλεονεξία. Διερωτώμαι: Για ποιο λόγο δεν μπορούσε να πει ότι ο Χριστός καταδικάζει και την πλεονεξία όπως καταδικάζει και τις σαρκικές αμαρτίες; Για ποιο λόγο προβάλλει μόνον την πλεονεξία σαν εφάμαρτη για να καλύψει τις σαρκικές αμαρτίες;

2.) Παρόμοια επέμενε ότι το Ευαγγέλιο καταδικάζει την πορνεία που γίνεται στο πορνείο και όχι την ολοκληρωμένη έκφραση του ερωτικού ενστίκτου πριν το γάμο. Τις θέσεις αυτές ανέτρεψε με ακαταμάχητα επιχειρήματα ο μ. π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος όταν αντιμετώπισε τον ομογάλακτο του π. Φιλόθεου Φάρου κ. Χρήστο Γιανναρά και απέδειξε αυτές τις θέσεις καθαρά αιρετικές. Είναι απαράδεκτο να επανέρχεται χωρίς επιχειρήματα δεκαετίες αργότερα ο π. Φιλόθεος Φάρος και να αναμασά τα ίδια έωλα Γιανναρικά επιχειρήματα

3.) Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι όσο περισσότερο ένας κληρικός ελέγχει τις σαρκικές αμαρτίες τόσο περισσότερο αγωνίζεται να κρύψει τη δική του μυστική εφάμαρτη ζωή. Δηλαδή ο Προφήτης Νάθαν, ο Τίμιος Πρόδρομος, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος (Καντιώτης) κτλ. που έλεγχαν αυστηρά τις σαρκικές αμαρτίες είχαν μυστική ερωτική ζωή; Μήπως αυτά που λέγει ο π. Φιλόθεος κινούνται καθαρά στο χώρο της βλασφημίας;

Τα πιο πάνω ολισθήματα δεν είναι όλα όσα διατύπωσε ο π. Φιλόθεος. Ούτε καν τα πιο σοβαρά. Είναι όμως ενδεικτικά της πλάνης που τον διακατέχει.

Και να σκεφτεί κανείς ότι ο κληρικός αυτός είναι 85 χρόνων. Διερωτώμαι! Δεν σκέφτεται ότι είναι κοντά ο θάνατος και Ημέρα της Κρίσεως;

Και τέλος πάντων ο π. Φιλόθεος είναι αυτός που είναι και μακάρι ο Θεός να του δώσει μετάνοια αλλά η Διοικούσα Εκκλησία δεν έπρεπε να είχε καθαιρέσει από καιρό αυτόν τον Νεονικολαίτη κληρικό όπως επίσης τον ομόφρονά του π. Βασίλειο Θερμό;

Δημοσίευση σχολίου