Translate

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ - Ο ΜΕΓΑΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ!



Ερώτησαν κάποτε τήν καμήλα άν προτιμά τόν ανήφορο ή τόν κατήφορο κι εκείνη απήντησε΅"Γιατί, χάθηκε τό ίσιωμα;"

Μού θέτουν σ' εμένα τόν πολίτη τό εκβιαστικό ερώτημα-δίλημμα άν αποδέχομαι τά μέτρα 12,5 δίς (ή ίσως περισσότερα) τής Τρόϊκα ή τά μέτρα 8,5 δίς που πρότειναν αυτοί! Αυτό βέβαια δέν φαίνεται στό ερώτημα (γιατί δέν τούς συμφέρει) αλλά τό αντιλαμβάνεται κάθε εχέφρων νούς.
Λέει μιά παροιμία: "Όταν τσακώνονται τά βουβάλια στόν βάλτο (οι Τρόϊκα καί η κυβέρνηση) τήν νύφη τήν πληρώνουν τά βατράχια (ο λαός), και στήν προκειμένη περίπτωση αυτό συμβαίνει.Κάι υπάρχει ερμηνεία γι αυτό.

Η κυβέρνηση, εγκλωβισμένη στίς ιδεοληψίες της, έχει βρεθεί πρό αδιεξόδου καί αποσείοντας τήν ευθύνη από επάνω της καλεί τόν λαό νά βγάλη τό φίδι από τήν τρύπα αλλά καί πάλι μέ τόν τρόπο που θέλει αυτή!
Ποιά είναι η ιδεοληψία της; Προσέξτε:
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τό μακρύ χέρι, τό προσωπείο του διεφθαρμένου εγχωρίου αλλά και διεθνούς ΝεοΤαξικού πολιτικού συστήματος που πίνει τό αίμα τών λαών! Η επίβεβαίωση ήλθε όταν αμέσως μετά τίς εκλογές κορυφαία στελέχη του δήλωσαν ότι "αναγνωρίζουμε τό χρέος, οι δανειστές θα πληρωθούν"! Αυτό είναι ή ουσία. Η ρίζα τού προβλήματος ευρίσκεται στό ότι οι κυβερνώντες (νύν καί τέως) αναγνωρίζουν τήν ηθική (αλλά καί λογιστική εν πολλοίς) νομιμότητα τού χρέους. Από κεί καί μετά πάει περίπατο καί η λογική καί τό δίκαιο καί η ηθική: τά πάντα στόν βωμό τής πληρωμής τών δανειστών!
Επιροσθέτως δέ, σέ όλους τούς τόνουν διακηρύσσουν ότι θέλουν τήν παραμονή τής χώρας στό Ευρώ!.Άρα, εκ προοιμίου τό παίγνιον τής "διαπραγματεύσεως" είναι χαμένο!
Δυστυχώς, σέ αρκετά κομματικά στελέχη, οι αγκυλωμένες ιδεοληψίες τους δέν τούς επιτρέπουν νά αντιληφθούν τό προφανές!

Πώς είναι δυνατόν νά αναγνωρίζης τό συγκεκριμένο μή διαχειρίσιμο τεράστιο χρέος, νά τό πληρώνης και νά κάνης καί παροχές πρός τούς πολίτες;
Μόνον ένας παράφρων νούς μπορεί νά αποδεχθή αυτό τό πράγμα!

Προσέξτε τί απήντησε προσφάτως ο Λαφαζάνης σέ ερώτηση δημοσιγράφου:
Ερώτηση:
"Στην τελευταία σύνοδο της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ μιλήσατε πιο ξεκάθαρα από ποτέ για το ενδεχόμενο επιστροφής σε εθνικό νόμισμα. Πώς φαντάζεστε την διαδικασία αυτή, έπειτα από μία ενδεχόμενη ρήξη με την Ευρώπη; Θεωρείτε ότι θα ήταν προτιμότερο και εντιμότερο να αποχωρήσει η χώρα από την Ένωση;"

Π. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: 
"Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει η κατατρομοκράτηση του λαού με την βιβλική καταστροφή που θα επέλθει από τη διακοπή της πληρωμής του χρέους και την αποχώρηση από το ευρώ. Όσοι τρομοκρατούν τον ελληνικό λαό, το μόνο που επιβεβαιώνουν είναι την έλλειψη επιχειρημάτων και τον πανικό τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστό δεν έχει ως επιλογή την έξοδο από την ευρωζώνη αλλά όμως δεν έχει και ως επιλογή και την εξόντωση του λαού μας μέσα στην ευρωζώνη. Και αυτήν την ώρα ό,τι χειρότερο μπορεί να υπάρξει για τον τόπο και το λαό είναι ένα τρίτο μνημόνιο, που με κάθε δυνατό δημοκρατικό τρόπο πρέπει να αποφευχθεί, όσες δυσκολίες κι αν έχει ένα τέτοιο εγχείρημα."

Θά έλεγα ότι είναι παράφρονες, αλλά επειδή είμαι πεπεισμένος ότι δέν είναι, καταλήγω στό λογικό συμπέρασμα ότι είναι αδίστακτοι λαοπλάνοι καί δημαγωγοί οι οποίοι απευθύνονται σέ έναν λαό η πλειονότης τού οποίου ευρίσκεται σέ τραγική πνευματική κατάσταση αφού έχει απομακρύνει από τήν ζωή του τόν Χριστό και τήν Ορθοδοξία, και εξ' αυτού τού λόγου ευκόλως χειραγωγούμενος!

Τό δημοφήφισμα θά μπορούσε νά έχη περισσότερα τού ενός ερωτήματα αλλά προφανώς αυτό ΔΕΝ τούς συμφέρει.
Θά μπορούσε π.χ. νά έχη 3 επιλογές α) τίς προτάσεις τών δανειστών, β) τίς προτάσεις τής κυβέρνησης καί γ) καμία από τίς δύο προτάσεις.

Σύρομαι λοιπόν εγώ ο πολίτης εκών-άκων σέ μιά ψηφοφορία μέ τό πιστόλι στόν κρόταφο νά επιλέξω τόν τρόπο του θανάτου μου!

Από τήν άλλη πλευρά, οι πολιτικές δυνάμεις που απροκάλυπτα γονατίζουν στά τέσσερα μπροστά τούς δανειστές (άλλα βουβάλια του βάλτου καί αυτοί), μέ τήν προπαγάνδα τους (συστημικά ΜΜΕ) τεχνηέντως μετέτρεψαν τήν ουσία τού ερωτήματος σέ παραμονή στήν Ευρώπη ή όχι ενώ αυτό δέν ισχύει. Άλλο η πολιτική ένωση καί άλλο η οικονομική. Καί έτσι εγείρουν τόν φόβο καί τρομοκρατούν τούς ούτως ή άλλως αγελαίους Ελληνες που άγονται καί φέρονται ως αθύρματα υπό του οιουδήποτε πολιτικού απατεώνος.

Θά κάνω δύο υποθέσεις εργασίας που όμως είναι καί ερωτήματα που ζητούν απάντηση.
α) Το αποτέλεσμα είναι υπέρ του "ΟΧΙ" καί πάει ο Τσίπρας στήν Τρόϊκα νά συζητήση. Άν δέν τού πουν μέ ιταμό τρόπο "φάτο τό αποτέλεσμα, εμείς δέν κάνουμε πίσω", τό πιθνότερο είναι νά κάτσουν νά συζήτήσουν καί ουσιαστικά νά συμφωνήσουν στά μέτρα που είχε προτείνει η Κυβέρνηση, δηλαδή στά 8,5 δίς! 
Θά κληθούμε μετά όλοι μας νά πληρώσουμε τόν λογαριασμό, καί θα αποδειχθούμε ΚΑΙ κερατάδες ΚΑΙ δαρμένοι αφού μόνοι μας θά έχουμε βγάλει τά μάτια μας διά της ψήφου μας.
Άλλη εκδοχή δέν βλέπω δεδομένου ότι σέ μιά τέτοια περίπτωση το ορθόν θά ήταν νά υπάρξη ρήξη καί νά βγή η Ελλάς από τήν Ευρωζώνη, καί τέτοια κίνηση ασφαλώς ΔΕΝ θά τήν κάνη ποτέ ο ΣΥΡΙΖΑ.
β) Τό αποτέλεσμα είναι υπέρ του "ΝΑΙ". Μέ τί μούτρα θά πάη ο Τσίπρας νά συζητήση έτσι ταπεινωμένος; Θά τόν περιποιηθούν καταλλήλως καί ουσιαστικώς αυτό θά είναι τό πολιτικό του τέλος! Καί στήν περίπτωση αυτή αυτά που θά θελήσουν νά επιβάλλουν θά έχουν πολύ μεγαλύτερο από 12,5 δίς κόστος. Αυτοί είναι δολοφόνοι τών λαών, δέν έχουν οίκτο γιά κανέναν, εμάς θά σκεφθούν; Άρα δέν θά πάη καί θά προκηρύξη εκλογές.Φαύλος κύκλος!

Θά υπενθυμίσω μιάν ανάρτηση πού έκανα λίγες ώρες μετά τήν ανακοίνωση για τήν διεξαγωγή του δημοψηφίσματος:

"Στρίβειν διά του αρραβώνος...
Τό δημοψήφισμα είναι μιά μεγάλη παγίδα! Είναι μιά απάτη ΟΛΚΗΣ διότι μεταθέτει τήν ουσία και τίς γενεσιουργούς αιτίες του προβλήματος αλλού.
Παρασιωπάται τό γεγονός ότι σέ πλήρη αντίθεση μέ τίς προεκλογικές της δεσμεύσεις, η κυβέρνηση απεδέχθη τήν νομιμότητα, λογιστική αλλά καί ηθική, του χρέους, καί βέβαια τήν παραμονή εντός του Ευρώ.
Κινουμένη λοιπόν, η κυβέρνηση εντός αυτού του πλαισίου, έκανε προτάσεις πρός τους δανειστές οι οποίες είναι άκρως επαχθείς! Αυτό επιμελώς αποκρύπτεται από τόν μέγα λαοπλάνο καί δημαγωγό κ. Τσίπρα ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, χαριεντίζεται, ξεκαρδιζόμενος στά γέλια, μέ τους αδίστακτους τοκογλύφους-δολοφόνους του Ελληνικού λαού.
Καί οι δανειστές, αφού τούς άνοιξε η όρεξη, προέτειναν πλέον επώδυνα μέτρα, και η κυβέρνηση, παίζοντας θέατρο δέν τά αποδέχεται καί μάς λέει πάμε σέ δημοψήφισμα. Νά αποφασίσουμε περί τίνος; Μέ ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ είναι δυνατόν νά απαντήσης σέ κεκρυμμένα καί ύποπτα εν πολλοίς ζητήματα; Άν πής ΟΧΙ, απορρίψης δηλαδή τίς προτάσεις τών δανειστών, ουσιαστικά μπαίνεις στό αισχρό αυτό παιχνίδι, αποδεχόμενος τό χρέος, καί αποδέχεσαι τίς ούτως ή άλλως επώδυνες προτάσεις τής κυβέρνησης! Καί μετά μπορεί νά φέρουν οι δανειστές μιά παραλλαγμένη πρόταση που όμως δέν θά θίγη τήν ουσία του ζητήματος.
Η πρόταση γιά δημοψήφισμα, έτσι όπως παρουσιάσθηκε, απευθύνεται ΟΧΙ στήν λογική του Έλληνος αλλά ΣΤΟ ΘΥΜΙΚΟ του καί αυτό είναι επικίνδυνο! Ήδη, κάποια σχόλια εδώ απόδεικνύουν του λόγου τό αληθές!
Αφ' στιγμής έχει αναγνωριστεί τό χρέος καί είμαστε εντός του Ευρώ, ό,τι καί νά γίνη θά είμαστε δούλοι!

Τό ερώτημα τού δημοψηφίσματος θά έπρεπε νά είναι ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ, αλλά η κυβέρνηση εξυπηρετεί τεράστια οικονομικά (καί όχι μόνον) συμφέροντα που συνδέονται μέ τό Ευρώ καί ποτέ δέν πρόκειται νά τό κάνη.

Γιά άλλη μιά φορά εξαπατάται αισχρώς ο Ελληνικός λαός!"

Επίσης καί ένα απόσπασμα από ανάλυση του Γ. Τράγκα:

"Βέβαια άκουσα τον κ. Φλαμπουράρη να λέει ότι αν οι θεσμοί αποσύρουν την βάρβαρη πρότασή τους και δεχθούν την δική μας δηλαδή των 47 σελίδων και των 8 δις τότε θα πάμε να αρπάξουμε την συμφωνία και να εφαρμόσουμε τα μέτρα των 8 δις βάζοντας πάλι σε υψηλότερης θερμοκρασίας κλίβανο τον ελληνικό λαό. Αν θέλει να είναι έντιμος ο κ. Τσίπρας το δημοψήφισμα νομίζω ότι θα πρέπει να βάλει στο όχι και τα 8 δις της δικής του πρότασης έτσι ώστε να μην φαίνεται ότι όλη αυτή η ιστορία έχει στόχο αντί για 12 των εταίρων να αποδεχθούμε με ανακούφιση και με …εθνική έπαρση τα 8. Αν βάλει και τις 47 σελίδες στο ΟΧΙ τότε είναι απόλυτα ειλικρινής ορίτζιναλ Braveheart. Αν πάει σε δημοψήφισμα χωρίς να γνωρίζει ο λαός το συγκεκριμένο τελεσίγραφο των δανειστών, (τι ακριβώς περιέχει), τότε θα δώσει την ευκαιρία να τον κατηγορήσουν για παγίδευση του λαϊκού φρονήματος και για μία σκοπιμότητα που έχει να κάνει με το πέρασμα των 47 σελίδων από την Ελληνική Βουλή, όπως επίσης αν δεν έχει ρητή δέσμευση για την αναδιάρθρωση του χρέους, μάπα το καρπούζι, όλα γίνονται για να περάσει απλά η υπερσυγκομιδή φόρων"

Το γεγονός ότι τό δημοψήφισμα είναι μιά δημοκρατική αφ' εαυτής διαδικασία, δέν σημαίνει ότι τό συγκεκριμένο δημοψήφισμα έχει δημοκρατικώς ηθική νομιμότητα καί υπόσταση για τους λόγους που ανέλυσα ανωτέρω. Κάι η χούντα του '67 έκανε δημοψήφισμα όταν έθεσε στήν κρίση του λαού τό σύνταγμα πού είχε ετοιμάσει. Αλλά ο λαός στήν πραγματικότητα δέν ήθελε τήν χούντα καί φοβούμενος (αλλά καί με νοθεία) ψήφισε "ΝΑΙ", καί μετά κοκορευόταν ο Παπαδόπουλος ότι ο λαός τόν θέλει! Κάτι ανάλογο θά κάνουν καί τούτοι εδώ οι λαοπλάνοι: άν βγή τό "ΟΧΙ" θάχουν νά λένε "Ορίστε, ο λαός απεδέχθη τά μέτρα τών 8,5 δίς" ! 

Σάς παραθέτω όμως καί μία άλλη ανάρτηση τής ιδίας ημέρας:

"ΤΟ ΤΥΡΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΤΗΝ ΦΑΚΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ;
Καί ιδού όπου οι διάφοροι λεβεντο...ανόητοι (άλλος είναι ό όρος αλλά κρατιέμαι...) σπεύδουν νά επικροτήσουν το πονηρό ερώτημα-δίλημμα ενός δημοψηφίσματος που αποπροσανατολίζει τήν κρίση μας από τήν ουσία τού προβλήματος!
Ένα ερώτημα που απευθύνεται στό ΘΥΜΙΚΟ του Έλληνος, στόν ανόητο στείρο εγωϊσμό του καί στόν ενθουσιασμό του, αυτόν που στό διάβα τής ιστορίας του προκάλεσε τόσα δεινά, καί μυαλό δέν βάζει.
Κι άν αναρωτηθήτε ποιά είναι η φάκα σας τό λέγω ευθέως: η δουλεία του Ευρώ, μέ ό,τι αυτό συνεπάγεται!"

Εν τώ μεταξύ, μέσα σ' αυτό τό πολωτικό καί διχαστικό κλίμα που έχει στηθεί (από τήν μιά τό ΝΑΙ καί από τήν άλλη τό ΟΧΙ) έχουν ξεχαστεί τελείως οι απατηλές προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ περί "σχισίματος" τών μνημονίων καί άλλων φληναφημάτων, και κανείς πιά δέν συζητά γι αυτά. Καί ο ψεύτης Τσίπρας μέ τά ταγκαλάκια του-τσι(π)ράκια του τρίβει τά χέρια του από χαρά!

Οδεύουμε-συρόμεθα ολοταχώς εκόντες-άκοντες, μέ τό πιστόλι στόν κρόταφο, πρός τό δημοφήφισμα.

Τό ένστικτο τής αυτοσυντήρησης, εν όψει όλου του ανωτέρω σκηνικού, μέ υποχρεώνει, άν δέν αλλάξουν τά δεδομένα όπως αυτά έχουν σήμερα, Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, νά επιλέξω μέ κριτήριο "τό μή χείρον βέλτιστον". Τό χείρον είναι η συμπόρευση μέ όλους εκείνους τους Ευρωλιγούρηδες προσκυνημένους δωσιλόγους νέους Γερμανοτσολιάδες που γιά τήν υλιστική τους βόλεψη έχουν πουλήσει τήν ψυχή τους στόν διάβολο, καί συμπαρασύρουν όλα εκείνα τα φοβισμένα ανθρωπάκια που τάχουν κάνει επάνω τους (κάποιοι μάλιστα καμώνονται καί τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς, τρομάρα τους) !

Δηλώνω όμως ευθαρσώς, ότι τό πολιτικό μου ΜΙΣΟΣ κατά τών ενεργειών όλων αυτών τών λαοπλάνων απατεώνων καί δημαγωγών, μηδενός εξαιρουμένου, όχι μόνον δέν πρόκειται νά σβήση αλλά αντιθέτως θά φουντώση!

Τούς καταλογίζω πολλά, εκτός από τήν πολιτική εξαπάτηση, τήν προσπάθεια νά μου αλλοιώσουν τήν πίστη καί τήν πατρίδα!
Υπακούω στήν εντολή του Κυρίου καί Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, ο οποίος μέ καλεί νά μισήσω τήν αμαρτία.

ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΕΣ !


Βασίλειος Λιάκος




Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015

ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΤΙΝΟΦΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΓΡΑΙΚΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ;

Δέν πείρατε χαμπάρι Σεβ. ὅ,τι ὁ Ἀρκάς εἶναι ἀντίχριστος καί βλάσφημος;



Γιατί ὁ Λατινόφρων καί ὁ Οἰκουμενιστῆς Μητροπολίτης τοῦ Χονγκ Κόνγκ κ. Νεκτάριος προπαγανδίζει Γραικυλίστικες πολιτικές;

Ἀφοῦ γράψατε ὅ,τι εἶναι σεβαστή ἡ προσωπική μας γνώμη Σεβ.
γιατί μᾶς κάνατε μπλόκ καί  μάλιστα καλέσατε ἔμμεσα ἤ καί ἄμεσα δεκάδες
ὀπαδούς σας νά μᾶς σκυλοβρίζουν;
Φυσικά κακό σκυλί ψώφο δέν ἔχει λαλοῦμεν στά χωρκά μας.
Εἶναι φανερόν Σεβ., πόσον σέβεστε τήν διαφορετική γνώμη.
Πολλῶ δέ μᾶλλον οἱ ὀπαδοί σας.
Ἄρα ἀκόμη ἕνας ἐπιπρόσθετος λόγος νά μήν σᾶς ἔχουμεν ἐμπιστοσύνην.

Ἀγαπητοί διαδικτυακοί φίλοι ἀναγνώστες καί διάφοροι ἐχθροί μου, μήπως εἴστε ἔτοιμοι, διά πρῶτην φορά, νά σᾶς ἀποκαλύψω... τό εἰδεχθές προσωπείον μου; Καιρός δέν ἦταν; Ἐπιτέλους, μᾶλλον ἦταν ὁ καιρός, οἱ πολυποίκιλες μάσκες μου, νά πέσουνε, καλῶς ἤ κακῶς... καί νά μέ ἀποκαλύπτουσιν, ἐλέω τοῦ παπόδουλου Οἰκουμενιστή Μητροπολίτη Χόνγκ Κόνγκ κ. Νεκταρίου Τσίλη, οἱ πεφιλημένοι διαδικτυακοί φίλοι του,  γνωστοί ἤ καί ἄγνωστοι μου, ἐξάπαντος ἐν Χριστῷ ἀδελφοί/ές, πατέρες, μητέρες, Κληρικοί καί συμφοιτητές μου...



Παραδέχομαι, ὅλες καί πάντες σχεδόν, τίς κατηγορίες ἐναντίον μου, ὡς ἀληθέστατες, πλήν καί ἐξαιρέτως, τῆς ἀναπόδεικτης καί συκοφαντικῆς κατηγορίας, κατά τοῦ ταλαίπωρου ἑαυτοῦ μου ὅ,τι δῆθεν ἀνήκω, στήν αἵρεση «τν Καθαρν» εἴτε καί στήν αἵρεση τῶν «Ζηλωτῶν». Ὅλα τά ἄλλα, θεωρῶ ὅ,τι μοῦ ἀξίζουν καί τά ἀποδέχομαι, ἵνα κατορθώσω καί γίνω κάποτε... ἕνας νόρμαλ Ὀρθόδοξος Χριστιανός.

Εἴτε σᾶς ἀρέσει εἴτε ὅχι, καί ἀναφέρομαι στούς ἀγαπητούς κατηγόρους καί ἀδελφούς μου, ἀνήκω ὁ ὄντως πλανεμένος, ἀσθενής καί ἀκάθαρτος Χριστιανός, στήν Ἐκκλησία τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ μας, πού μνημονεύει συνήθως, ὅταν βρίσκομαι σέ Ἑλληνικό ἔδαφος, "πέρ το ρχιεπισκόπου μν ερωνύμου" καί ἄρα... Πατριάρχην Κων]πόλεως· ἐνῶ ὅποτε βρίσκομαι, στήν νῆσο Κύπρο καί ἐκκλησιάζομαι, συχνάζω, ὅπου μνημονεύουν "πέρ το ρχιεπισκόπου μν θανασίου" καί ἄρα τοῦ Χρυσοστόμου Β΄ Κύπρου!

Πράγμα, που ἀποδεικνύει περίτρανα, νομίζω, σαφῶς καί ἐκκλησιολογικῶς, τήν Μυστηριακή, στενή καί ἐνεργή, διασύνδεση μου, μέ τό Πρωτόθρονο σεπτό Οἰκουμενικό μας Πατριαρχεῖον, καί ἄρα δέν σχετίζομαι, μέ καμίαν  σέκτα ἤ καί αἵρεση, εἴτε ἀκόμη καί μέ τούς σχισματικοαιρετικούς Ζηλωτές «παλαιοεορτολογῖτες». Ἐλπίζω νά εἶμαι καί νά ἔγινα κατανοητός ὅπως καί ἀπόλυτα σαφῆς διότι ἐπιθυμῶ τά ἄριστα ξεκαθαρίσματα γιά νά ἔχω καί ἄριστους φίλους καί ἐχθρούς.

Ἡ μέν αἵρεσις τῶν "Ζηλωτῶν ἤ Παλαιοεορτολογιτῶν" εἶναι τό ἀκριβῶς, ἀντίθετο αἱρετικό ἄκρο, τοῦ Πανθρησκειακοῦ Παποπροτεσταντικοῦ καί "ὁρθόδοξου" Οἰκουμενισμοῦ (=Οἰκουμενική Κίνηση), ἡ ὁποία καταδικάζει, ἀντικανονικά καί παράλογα, διά ἄκριτου καί στενοκέφαλου ζηλωτισμοῦ, τίς Τοπικές Ἐκκλησίες πού ἀκολουθοῦν τό ἀρχαίο καί παλαιό ἡμερολόγιο. Ἄρα θεο-λογικά, ὅσοι θέλουμεν νά διάγουμεν μέ ἀπόλυτη ἀσφάλεια, τήν ἱερά καί μέση καί Βασιλική ὀδό, τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἀσκοῦμεν σφοδρότατη κριτική καί στά δύο αἱρετικά ἄκρα.

Ἡ δέ αἵρεσις τῶν "Καθαρῶν", εἶναι πανάρχαια Μανιχαϊστική καί δυαρχική αἵρεση τῶν Γνωστικῶν, οἱ ὁποίοι ὡς θρησκειολογική διδασκαλία, εἴχαν καί ἔχουσιν τά ταυτόσημα, ἰδεολογήματα καί φιλοσοφήματα, ὑπό τῶν σημερινῶν Οἰκουμενιστῶν ἤ καί Μασόνων ἤ καί Θεοσοφιστῶν. Ἄρα, δέν δύναμαι νά ἀνήκω σ΄αὑτούς τοῦς Καθαροῦς, μιᾶς καί ἀσκῶ πολεμική κατά τῶν Γραικύλων Οἰκουμενιστῶν, Μασόνων καί Θεοσοφιστῶν.

Ἐξάπαντος, θεωρῶ ὡς Ἕλλην πολίτης, ὅτι ἕνα Πολιτικό δημοψήφισμα, ἀσχέτως μέ τό ὅποιο τυχόν περιεχόμενό του, εἶναι ἕνας δημοκρατικός Πολιτικός θεσμός, ὁ ὁποίος θά πρέπει νά περιφρουρηθεί, ἀπό τίς
ἀντιδημοκρατικές φωνές, εἴτε Πολιτικές εἴτε καί Ἐκκλησιαστικές δυνάμεις. Εἶναι πάγια δημοκρατική ἀρχή, ἡ πολιτική τακτική, νά ἐρωτάται καί ἡ βούληση, τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί ἑνός ἐκάστου τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, γιά τά ἐξαιρετικά καί σοβαρά, ἐξάπαντος γιά τά παροντικά ἱστορικά καί ἐθνικά ζητήματα πού μᾶς ταλαιπωροῦσιν.

Ὁ Σεβ. κ. Νεκτάριος, πού κατοικοεδρεύει μόνιμα, εἰς τήν μακράν Νότια Ἀσία (Κίνα, Ταϊβάν, Φιλιππίνες, Βιετνάμ, Λάος, Καμπότζη, Ταϊλάνδη και Μιανμάρ), διά τήν ἱεραποστολήν, τί μέρος τοῦ λόγου εἶναι καί διά ποῖον λόγον, ἡ διαδικτυακή δημόσια ἄποψη καί φαιδρή παρέμβαση του, μάλιστα καπηλευόμενος τό Ἐπισκοπικό κύρος καί τό χαρισματικό ἀξιώμα του, στά ἐσωτερικά πολιτικά πράγματα τῆς Ἑλλαδίτσας μας;

Μήπως χαράσσει, «ποιμαντική πολιτική» ἥ καί «Φαναριώτικη διπλωματία», ἐκ τῆς Ἀσίας, ἐλέω λειψανδρίας Νεογραικύλων πολιτικῶν στήν χώρα μας; Ποῦ τέτοια τύχη;! Τέτοια Νεογραικυλίστικη πολιτική, ἀπό Φαναριώτες Κληρικούς, «νά μᾶς λείπει τό βύσσινο» Σεβασμιώτατε, διά τοῦτο, κρατήστε παρακαλῶ τίς πολιτικάντικες ἰδεοληψίες σας, γιά τόν ἑαυτό σας καί γιά τήν Ἀσία.

Τό πρόβλημα ὅμως εἶναι μεγαλύτερο.

Εἶναι ἀδιανόητη καί ἀντιδημοκρατική, ἡ Φαναριώτικη τακτική, τινῶν Κληρικῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας θρόνου, νά παρεμβαίνουσιν καί νά ἐκφράζουσιν, πολιτική ἤ καί ἄλλη ἄποψη, μέ κάθε μέσον, χωρίς μάλιστα, νά ἐρωτηθοῦσιν ἐπισήμως, περί τῶν ἐσωτερικῶν ἤ καί ἐξωτερικῶν πολιτικῶν πραγμάτων, τῆς Ἑλλαδικῆς μας ἐπικράτειας.

Μήπως ὁ Οἱκουμενικός θρόνος, οἱ Φαναριώτες καί τό Πατριαρχεῖον μας, ὑπηρετεί καί διακονεί, ἀνιδιοτελῶς, τά Ἑλλαδικά πολιτειακά ἤ καί ἐκκλησιαστικά πράγματα τῆς χῶρα μας καί τό ξεχάσαμεν; Ὅλοι γνωρίζουμεν, ὅτι τό «αἰχμάλωτο Φανάριον», εἶναι ὑπό τήν πολιτική και στρατιωτική ἐποπτεία, τῶν Κεμαλικῶν Ἰσλαμιστῶν καθῶς καί τῶν Ἀμερικανῶν. Ἄρα, πόθεν πηγάζει ἡ τυχοῦσα «ἀνιδιοτέλεια» αὐτῶν; Ποίος δίδει, λ.χ. το δικαίωμα, στούς «αἰχμαλώτους», νά χαράσσουν πολιτική, εἴτε αὐτή εἶναι ἐκκλησιαστική εἴτε καί πολιτική, ἤ καί νά ἐκφράζουν ἐλευθέρως τήν γνώμη τους;

Ἐξάπαντος ἡ αἰχμαλωσία καί ἡ ἐλευθερία τῆς γνώμης, εἶναι πράγματα ἀσυμβίβαστα, δέν νομίζετε; Ἆρα τότε, ποίος μᾶς δουλεύει, περί τῆς Φαναριώτικης αἰχμαλωσίας;

Ὁ Μητροπολίτης τοῦ Χόνγκ Κόνγκ κ. Νεκτάριος, εἶναι Κληρικός πλέον, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μας. Καί ἄρα λογικά, θά ὑπηρετεί ἀδιάκριτα, τά ἀλλοδαπά Φαναριώτικα, ἤ καί τά τυχόντα ἄλλα ξένα, ἀνθελληνικά συμφέροντα, καθῶς πράττει ἐμφανῶς καί συχνάκις ὁ ἴδιος ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης μας, περί καί ὑπέρ τῆς πολιτικάντικης, μασονικῆς καί διαθρησκειακῆς  ἐλίτ, τοῦ Πανθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Δέν εἶναι σφόδρα ἀντιχριστιανική καί κατεπέκτασην ἀνθελληνική, ἐξάπαντος πολιτικάντικη καί ἀντιεκκλησιαστική προπαγάνδα, τό λάβαρον τῆς Οἰκουμενικῆς Κίνησης, δηλ. τοῦ Μασονικοῦ Οἰκουμενισμοῦ;

Ἄν ἔπραττε διαφορετικά ὁ Σεβ. Xόνγκ Κόνγκ, δηλ. ἐνεργοῦσε ἀντι-οικουμενιστικά, Ὀρθόδοξα καί Πατερικά, θά γινόταν ποτέ Μητροπολίτης τῶν δικαιοδοσιῶν, τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Πατριαρχείου, τό ὁποῖον μάλιστα, κατέχεται παρανόμως, ἀπό συγκεκριμένους αἱρετικούς Φαναριώτες Κληρικούς;

Εἶναι δημοκρατική ἐνέργεια, λ.χ. τινός ὑψηλόβαθμου Κληρικοῦ, νά προ(σ)καλλεί, ἤ καί νά πιππιλίζει, ἀνόητα, καπηλευόμενος τό Ἐκκλησιαστικό ἀξίωμά του, τά πολιτικάντικα, ἀντικυβερνητικά ἰδεολογήματα, τῆς Ν.Δ. καί τοῦ ΠΑΣΟΚ, μέ δημόσια ἀνακοίνωση του, διά τοῦ Facebook καί μάλιστα ἐκ τῆς Ἀσίας; Μῆπως τελικά, ὁ Οἰκουμενισμός καί ἡ Δεσποτοκρατία, εἶναι μέν παναἱρετικά συστήματα, ἀλλά εἶναι ἐξεχόντως, ὁλοκληρωτικά, πολιτικάντικα καί Δεσποτικά ἐωσφορικά συστήματα, κάτι ὡσᾶν τόν Παπισμό;

Γιατί τότε, ὁ Λατινόφρων καί ὁ Οἰκουμενιστῆς Μητροπολίτης, τοῦ Χόνγκ Κόνγκ(!), ὁ κ. Νεκτάριος, προπαγανδίζει, μέ περίσσια ἰταμότητα, Γραικυλίστικες καί ἀντικυβερνητικές πολιτικές πού κλονίζουν τήν Ἑλληνική δημοκρατία; Γιά ποῖον λόγο, εἶναι σφόδρα καί φανατικά ἐνάντια, κατά τοῦ δημοκρατικοῦ θεσμοῦ, τοῦ δημοψηφίσματος; Μήπως τοῦ ἔπεσε τό ζάχαρο καί πεθύμησε τό cheese-cake;





Ὅταν φάτε Σεβ., κυπριακό cheese-cake, ἀπό τά χεράκια τῆς συζήγου μου, θά σᾶς μείνει ἀξέχαστο! Πιστέψτε με.

«Περιμένω ἕναν παλιό φίλο γιά δείπνο ἀπόψε»



Παναγιώτη Π. Νούνη


ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ!!!
Νά ὑποθέσουμεν, ὅ,τι ὄντως εἶμαι συκοφάντης, γιατί τό διαλαλεῖτε δημοσίως στό διαδίκτυο;
Γιά νά σπεύσουν οἱ ὀπαδοί σας νά σᾶς σῶσουν;
Με αὑτά τά μυαλά κάνετε ἱεραποστολήν;
Νά προσεύχεστε τότε, Σεβ, νά σωθῶ ὁ συκοφάντης καί νά μάθω νά μετανοῶ.


Σᾶς εὐχαριστῶ ἀδελφέ ἀγιογράφε Skoyrteli Dimitri! Νά ἔχω τήν εὐχή σου.
Σᾶς εὐγνωμονῶ καί σᾶς συμπαθῶ, διά τήν αὐστηρά κριτικήν σας, ὑπό τῆς εὐλογίας τοῦ Σεβ.
Αὑτός εἶμαι!!! Κρίμας πού δέν γνωρίζω κανέναν σας. Νά εὔχεστε ὑπέρ ἡμῶν νά σωθῶ τότε. Ὠκέως;

Ἡ ἰδιότητα καί πνευματική ἐξουσία τοῦ Μητροπολίτη, ἀναιρεί τήν κάθε ίδιότητα, ἄν εἶναι ἄξιος καί Ὁρθόδοξος Μητροπολίτης, διότι δέν προλαμβαίνει νά ἔχει καί νά φέρει ἄλλες ἰδιότητες, πολλῶ δέ μᾶλλον ὅταν ἀσκεί ἱεραποστολήν!
Ὁ δέ Κληρικός Thomas Andreou γιατί δέν μᾶς ἔγραψε τίς ποιμαντικές παρατηρήσεις σου ὡς Ποιμένας τότε;
Ἀναμένουμεν, τότε, μίαν θεολογική σοβαρή κριτικήν ἀπό μέρους του γιά νά ἀντιληφθοῦμεν τά λάθη μας.
Συγνώμη, ἀλλά στήν Θεολογική Σχολή τοῦ ΑΠΘ, εἴχαμεν 100άδες Καθηγητές, ἀλλά δέν εἴχαμεν κανέναν Καθηγητή μέ τό ἐπώνυμο Τελεβάντος!
Ἄρα;

Ὁ ἀδελφός, ὁσυμπατρώτης καί συμφοιτητῆς μας, Παναγιώτης Παπαντωνίου (ἱεροδιάκονος τώρα Ἐπιφάνιος Παπαντωνίου) ἦταν ἡ ἔκπληξη τῆς μέρας! Καί σύ τέκνον Βροῦτε;
Μᾶλλον τῶρα πού ἔγινες διάκονος καί τσιράκι τοῦ Οἰκουμενιστή Μητροπολίτη Ἀμμοχώστου κ. Βασίλειου, ἔβγαλες καί γλώσσα, ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ! Τούς βαθμούς τῆς ἱερωσύνης πολύ ἐλάτρευσαν, τό γλύψιμο εἰς τούς προϊσταμένους Ἐπισκόπους νά δείς! Ὡστόσο, ἐπειδή τό κατάντημά μου εἶναι τιτάνιο, εὖχου βρέ ἀδελφέ, τουλάχιστον, ἐσύ μέ γνώρισες. Ἐξάπαντος, δέν ἔπαψα νά δηλώνω, ὅτι εἶμαι Χάριτι Θεοῦ, Μilles Christi καί ὄχι advocatus diaboli!

Δίκιο ἔχετε ἀδελφοί καί Πατέρες... τήν εὐχή σας!

Σᾶς εὐχαριστῶ τά μέγιστα! Καιρό εἶχα νά δροσισθῶ...!

Συγνώμη, γράψατε μίαν σοβαρήν, ψευδολογίαν καί ἀνακρίβειαν ἀγαπητέ, διότι, ΔΕΝ ἔχω γνωρίσει προσωπικά ΠΟΤΕ μου, τόν παπα Νικόλαο Μανώλη, διαβιώντας 5 χρόνια σχεδόν στήν Θεσ/νίκη, ἄρα ἀπό ποῦ καί ὡς ποῦ, νά εἶμαι ὀπαδός του;
Ἐπιθυμῶ νά εἶμαι καί νά γίνω ὁπαδός τοῦ Θεάνθρωπου Ναζωραῖου, γίνεται;
Ἐξάπαντος, θεωρῶ, ὅ,τι ὁ παπα-Νικόλας εἶναι ἄξιος καί ὁμολογητῆς Ποιμένας καί ὀρθόδοξος Πνευματικός καί εὔχομαι νά τοῦ μιάσω κάποτε, στήν Ποιμαντική του θεολογία! Λατρεύω ἰδιαίτερα τούς "δύσμοιρους" Ὀρθόδοξους Κληρικούς, ὁ ὄντας δύσμοιρος καί έγώ.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ὁ παπαΝικόλας Μανώλη, ὕβρισε ἤ συκοφάντησε, θεσμούς καί πρόσωπα, ἐξ ὅσων γραπτῶν, βίντεων καί ἡχητικῶν ντοκουμέντων ἄκουσα καί διάβασα ἐκ τοῦ διαδικτύου!
Εἶναι τραγική, ἐτοῦτη ἡ συκοφαντία κατά τοῦ παπα Νικολάου Μανώλη, παρακαλῶ πολύ παπα-Νικόλα συγχώρεσε τούς.
Σεβασμιώτατε ἄγιε Ηόνγκ Κόνγκ, πῶς εἶναι δυνατόν, νά ἐπιτρέπετε, νά ὑβρίζουν  καί νά συκοφαντοῦσιν
τρίτα πρόσωπα ἀντί ἡμῶν τῶν κυναρίων;

Θά δώσετε λόγον προσωπικά, έσεῖς, στό Θεόν, γιά ὅσες συκοφαντίες συγγράφουσιν δημόσια οἱ φίλοι σας,
 ἔναντι τρίτων ἀνθρώπων πού δέν σᾶς φταίξασιν.
Ἐξάπαντος, έγώ σᾶς προκάλεσα, παρακαλῶ ὅπως καί ἐγώ λαμβάνω, τό δίκαιον ὑβρεολόγιο, ἐκ τῶν τινῶν ἀδελφῶν καί Χριστιανῶν ἀκολοῦθων σας.



Εὖχου νά γίνω Νούν ἦς, καί ὄχι, Νούν δύς, ἵνα προγευθῶ τουλάχιστον Παράδεισο...
Εἰδικά τά περί "παρεκκλησιαστικότητας" τά ἀπάντησα πιό πάνω ἀδελφέ μου... Οἰκουμενική Κίνηση, ἦταν τό ἀγαπημένο μου μάθημα καί μάλιστα ἔλαβα τό ἄριστα ἐκ τοῦ κ. Τσομπανίδη!
Ἄρα μαθήματα περί Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλοῦ.
Μᾶλλον Σεβ. ἀκόμα νά συνειδητοποιήσετε, ὅτι εἶστε Ποιμένας καί Ἐπισκοπος τῆς Ἀσίας, διότι Δόξα τῷ Θεῷ ἡ Ἐλλαδίτσα μας ἔχει 100 σχεδόν κανονικούς Ἐπισκόπους, ἵνα ἀσκήσουν πολιτική ποιμαντική. Δείτε τήν ἐπαρχία σας καλέ μου ἄνθρωπε καί ἄν προλαμβαίνετε, ἀσχολείστε καί μέ τήν ἐσωτερικήν πολιτική τῆς Ἐλλάδας μας.

Γιατί ποιός σέ εἶπε ὅ,τι  ἄπαντες οἱ Ἔλληνες πολίτες εἶναι λογικοί;



Την Φαναριώτικη κινδυνολογία τήν μπουχτίσαμεν ἀπό "μετά Χριστόν προφήτες"!
Πολλῶ δέ μᾶλλον ἀμφισβητῶ, ἄν εἶστε νόρμαλ Ὀρθόδοξος Ἐπισκόπος καί Προφήτης, διότι συσχηματίζεσθτε παράνομα μέ τά παπόδουλα καμώματα τοῦ Λατινόφρωνα Βαρθολομαίου.

Γιά νά ἔχει ἄποψη κάποιος, πρέπει νά ρωτηθεί; Ποιός ἐρώτησεν τόν Κληρικό είς τό Χόνγκ Κόνγκ;
ΚΑΝΕΙΣ!


Τόσο πολύ σέβεται τά σχόλια καί τίς διαφορετικές ἀπόψεις ὁ πάπαρδος, πού διαγράφει ὅσους τυχόν συμφωνήσουν μαζί μου;

ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΠΑ ΜΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ ΔΕΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ;

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΡΟΥΣΙΝ ΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΜΦΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΑΡΚΑ!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΣΕΒ. ΤΗΝ ΣΑΧΛΕΠΙΣΑΧΛΗ "ΣΑΤΙΡΑ" ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ!


Ο ΚΟΥΚΟΣ ΝΑ ΕΙΚΑΣΩ ΕΙΝΑΙ Ο FATHER CHEESE CAKE?

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΨΑΛΤΗΡΙΟΥ [Ὁ 8ος Ψαλμός Τό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ στήν φύση καί ἡ ἀξία τοῦ ἀνθρώπου]

         



        ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
  ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ - ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ


Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Κυριακή 28 Ἰουνίου 2015

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΨΑΛΤΗΡΙΟΥ

Ὁ 8ος Ψαλμός

Τό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ στήν φύση καί ἡ ἀξία τοῦ ἀνθρώπου

Σήμερα, ἀδελφοί μου χριστιανοί, θά σᾶς ἑρμηνεύσω τόν 8ο ψαλμό. Παρακαλῶ νά ἔχω τήν προσοχή σας γιά νά ἀπολαύσετε τά νοήματα τοῦ ὑπέροχου αὐτοῦ ψαλμοῦ.
1. Ὁ ποιητής τοῦ ψαλμοῦ αὐτοῦ ρίπτει ἕνα βλέμμα στόν οὐρανό καί τήν γῆ καί ἀπό τήν ὀμορφιά καί τήν ἁρμονία τῶν δημιουργημάτων ξεσπᾶ σέ ὕμνο στόν Θεό καί λέγει: «Κύριε, Κύριέ μας, πόσο θαυμαστό εἶναι τό ὄνομά Σου σέ ὅλη τήν γῆ. Ἡ μεγαλοπρέπειά Σου εἶναι πάρα πάνω ἀπό τούς οὐρανούς» (στίχ. 2)!
Πραγματικά, ἀδελφοί μου, ἡ ὡραιότητα καί ἡ τάξη στό σύμπαν μᾶς κάνει νά ξεσπᾶμε σέ δοξολογία πρός τόν Δημιουργό Θεό μας καί νά λέμε μαζί μέ τόν ἄλλο ψαλμωδό: «Ὡς ἐμεγαλύνθη τά ἔργα Σου, Κύριε, πάντα ἐν σοφίᾳ ἐποίησας» (Ψαλμ. 103,24)!
2. Ἀλλά εἶναι μερικοί, θολωμένοι στήν ψυχή, πού δέν βλέπουν αὐτό τό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ στήν δημιουργία Του καί ὄχι μόνο δέν τό βλέπουν, ἀλλά ἀντίθετα, στρέφονται ἐχθρικά πρός τόν Θεό. Εἶναι οἱ ἀπιστοῦντες στόν Θεό, πού ὁ ποιητής μας ἐδῶ τούς λέγει «ἐχθρούς» καί «ἐκδικητάς». Αὐτούς ὅμως ὁ Θεός γνωρίζει νά τούς ταπεινώνει μέ τά μικρά θηλάζοντα νήπια, τά ὁποῖα, ἀντίθετα πρός αὐτούς, ὅταν δοῦν τόν ἔναστρο οὐρανό μέ σκιρτήματα καί φωνές καί ἀναπηδήματα ἐκφράζουν τόν θαυμασμό τους στό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ. Λέγει λοιπόν ὁ ψαλμωδός: «Ἐκ στόματος νηπίων καί θηλαζόντων κατηρτίσω αἶνον, ἕνεκα τῶν ἐχθρῶν σου τοῦ καταλῦσαι ἐχθρόν καί ἐκδικητήν» (στίχ. 3). Καί ἄν αὐτά τά θηλάζοντα νήπια ἐκδηλώνονται μέ τόν τρόπο τους δοξολογικά στόν Θεό, πόσο θά ἔπρεπε νά τό κάνουν αὐτό οἱ μεγάλοι στήν ἡλικία ἄνθρωποι, πού ἔχουν νοῦν.
3. Πρέπει νά εἶναι νύκτα πού ὁ ψαλμωδός ἔκανε τόν ψαλμό του, γιατί ἀπό τό βλέμμα του στόν οὐρανό λέει μόνο γιά σελήνη καί ἀστέρια καί ὄχι γιά ἥλιο (βλ. στίχ. 4). Μετά δέ ἀπό τόν οὐρανό ὁ ποιητής μας στρέφεται πρός τήν γῆ καί βλέπει τόν μικρό ἄνθρωπο καί σκέπτεται καί λέγει στόν Θεό: Τί εἶναι ὁ ἄνθρωπος, μπροστά σέ ὅλο αὐτό τό μεγαλεῖο τοῦ οὐρανοῦ, ὥστε νά τόν θυμᾶσαι καί νά φροντίζεις γι᾽ αὐτόν; «Τί ἐστιν ἄνθρωπος, ὅτι μιμνήσκῃ αὐτοῦ, ἤ υἱός ἀνθρώπου, ὅτι ἐπισκέπτῃ αὐτόν;» (στίχ. 5)! Ἐπιθυμῶ ἐδῶ, ἀδελφοί μου χριστιανοί, νά ἀκούσετε τόν πανεπιστημιακό μου Διδάσκαλο Βασίλειο Βέλλα πόσο ὡραῖα σχολιάζει τόν στίχο αὐτό τοῦ ψαλμωδοῦ μας. Ὁ ψαλμωδός μας, ὅπως εἴπαμε, μετά τήν ἐνατένιση τοῦ οὐρανοῦ στρέφεται στήν γῆ καί ὁμιλεῖ ἀπογοητευτικά κάπως γιά τόν μικρό ἄνθρωπο, λέγοντας στόν Θεό, «τί εἶναι ὁ ἄνθρωπος, ὥστε νά τόν θυμᾶσαι καί νά τόν φροντίζεις;». Λέγει λοιπόν ὁ μακαριστός Καθηγητής Βέλλας: «Ἐκεῖ ἐπάνω εἰς τόν οὐρανόν ὁ ποιητής θά ἔβλεπε τήν μεγαλοπρέπειαν τῶν οὐρανίων σωμάτων καί ἐδῶ κάτω παρά τοῖς ἀνθρώποις τήν ἀθλιότητα. Ἐκεῖ ἐπάνω θά ἔβλεπε τήν οὐρανίαν ἡσυχίαν καί τάξιν νά βασιλεύῃ, ἐδῶ δέ κάτω τήν ἀκαταστασίαν καί τήν ἀναστάτωσιν τῶν ἀνθρώπων. Ἐκεῖ ἐπάνω θά ἔβλεπε τό αἰώνιον καί ἀμετάβλητον τῶν οὐρανίων σωμάτων, ἐδῶ δέ κάτω τήν μεταβλητότητα τοῦ ἀνθρώπου. Ἐκεῖ ἐπάνω θά ἔβλεπε ὁ ποιητής μας τό ἄπειρον τῶν ἀστέρων πλῆθος καί ἐδῶ κάτω τόν πεπερασμένον ἄνθρωπον. Ἀπέναντι τῶν οὐρανίων τούτων σωμάτων ὁ ἄνθρωπος φαίνεται ὡς μηδέν. Καί ὅμως περί αὐτοῦ φροντίζει καί μεριμνᾷ ὅλως ἰδιαιτέρως ὁ Θεός» (Ἐκλεκτοί Ψαλμοί, Ἔκδοσις 3η, σ. 91)!
4. Γιά τόν ἄνθρωπο ὁ ποιητής μας, λέγει στήν συνέχεια ὅτι ὁ Θεός τόν κατέστησε ἀνώτερο ἀπό ὅλα τά δημιουργήματα, «λίγο κατώτερο ἀπό τούς ἀγγέλους», τόν ἐδόξασε καί τόν ἔκανε κυρίαρχο ὅλης τῆς κτίσεως. Ἀκοῦστε πῶς τό λέγει: «Ἠλάττωσας αὐτόν βραχύ τι παρ᾽ ἀγγέλους, δόξῃ καί τιμῇ ἐστεφάνωσας αὐτόν καί κατέστησας αὐτόν ἐπί τά ἔργα τῶν χειρῶν σου, πάντα ὑπέταξας ὑπό τούς πόδας αὐτοῦ» (στίχ. 6.7). Πραγματικά ὁ ἄνθρωπος, ὅπως λέει παρακάτω ὁ ψαλμωδός μας, ἐξουσιάζει ὄχι μόνο τά κατοικίδια ζῶα, ἀλλά καί αὐτά ἀκόμη τά ἄγρια ζῶα τοῦ ἀγροῦ, τά πετεινά πού πετοῦν στόν ἀέρα καί τούς ἰχθεῖς τῶν θαλασσῶν καί τά μεγάλα θαλάσσια κήτη («τά διαπορευόμενα τρίβους θαλασσῶν», στίχ. 9).
Ποῦ βρίσκει ὁ ποιητής μας τήν ἀνωτερότητα αὐτή τοῦ μικροῦ ἀνθρώπου, ὡς κυριάρχου ὅλης τῆς κτίσεως; Τήν βρίσκει στό ὅτι ὁ ἄνθρωπος, ἄν καί μικρός καί ἐλάχιστος καί μηδαμινός συγκρινόμενος μέ τό σύμπαν, ὅμως εἶναι εἰκόνα τοῦ Θεοῦ, φέρει μέσα του θεῖο στοιχεῖο. Στό βιβλίο τῆς Γένεσης διαβάζουμε ὅτι ὁ Θεός ἐποίησε τόν ἄνθρωπο κατά τήν εἰκόνα Του καί κατά τήν ὁμοίωσίν Του (Γεν. 1,27). Αὐτό κάνει τόν ἄνθρωπο ἀνώτερο ὅλης τῆς κτίσεως: Τό ὅτι δημιουργήθηκε κατ᾽ εἰκόνα καί καθ᾽ ὁμοίωσιν Θεοῦ. 

Μέ πολλές εὐχές

† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Η ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ

-Ἐπειδή εἴμαστε, δυστυχῶς, γιά γέλια καί γιά κλάματα, περί τῆς παροῦσας ὑπόθεσης τῆς Γιόγκας,
ὡς ἱστολόγιον, σᾶς προτείνουμεν  ἀνεπιφύλακτα τήν...  Ὁρθόδοξη Γιόγκα! Ναί! Καλά διαβάζετε!
-Γιατί δηλαδή, οἱ νεοφώτιστοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, Κινέζοι, Ἰνδοί, Κορεάτες, Πακιστανοί, Ἀμερικανοί κ.ἄ., ἀμαρτάνουν, νά προσεύχονται ὁρθοδόξως, μέ σωματικές ἀσκήσεις Γιόγκα;
-Καθόμαστε λοιπόν, π.χ. στήν "στάση τοῦ Λωτοῦ"(
καθῶς μᾶς διδάσκει ἡ εἰκόνα)  ἤ καί στήν "στάση τοῦ βουνοῦ",  ρεμβάζομεν τό εὐλογημένο Λιόγερμα καί σιγοψέλνουμεν τό "Φῶς Ἰλαρόν" καί λαλοῦμεν καρδιακῶς ἀδειάληπτα:
Δόξα τῷ Θεῷωμμμμ... ὤμμμμμμμ..... Δόξα τῷ Θεῷμμμμμμ... καί πάει λέγοντας!
-Ἡ καί τό ἄλλο: Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλεησόν μεεεεεεεε.... ἔμμμμμμμμμ... ἔμμμμμ...!
-Προτείνουμεν ὡστόσο, τήν "παυσίπονη γιόγκα" μοιάζει ἀρκετά μέ τήν ἐδαφιαία καί στρωτή μετάνοια!
-ΠΡΟΣΟΧΗ ὅμως!
-Δέν σᾶς συνιστοῦμεν καθόλου, ἀδελφοί καί Πατέρες, τήν "ἐναέρια γιόγκα" ἤ καί τήν ὑδρόβια "καταδυόμενη γιόκγα" τοῦ βυθοῦ.... διότι ὑπάρχει μεγάλη πιθανότητα... νά ψέλνουμεν πρόωρα, τήν νεκρώσιμο(!) ἀκολουθία....
Καταλάβατε, ἥ νά σᾶς άνεβάσω κί ἕνα ἡχητικό μου... μέ μπουρμπουλήθρες; (Π.Π.Ν.)

Η ΟΛΙΣΤΙΚΗ   ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ

(Δυστυχώς κάποιοι υποτιμούν την επικινδυνότητά της για ένα Χριστιανό και αγνοούν το ομοειδές με τις άλλες Νεοεποχίτικες πλάνες)

Του  Βασίλειου Χαραλάμπους,  θεολόγου
_____________________
Συχνά πυκνά Κέντρα Ολιστικής Ιατρικής, στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό,  ανακοινώνουν την οργάνωση μαθημάτων Γιόγκα και Διαλογισμού.  Κέντρα ολιστικής ιατρικής ανακοινώνουν την οργάνωση συναντήσεων αφιερωμένων στις αρχές του Αγιουρβέδα και την Ολιστική Ιατρική.

Αν περιτρέξει κανείς στα διαφημιζόμενα από διάφορα Νεοεποχίτικα ιστολόγια, θα παρατηρήσει να συνδιαφημίζεται η Ολιστική Ιατρική με την γιόγκα, σεμινάρια Μεργκάμπα,, την πλανεμένη ‘’μεγάλη επίκληση’’, το φως (σκότος) Ρέϊκι, τις ομάδες αυτογνωσίας, το θετικό οραματισμό, τους  72 αγγέλους (σκότους) της Καμπάλα, και διαλογισμού την ομοιοπαθητική, το αγγελικό (δαιμονιώδες) Ρέϊκι, το Καρούνα Ρέϊκι , το Ρέϊκι της συμπόνοιας, μυήσεις Α, Β, Γ, βαθμού το Ρέϊκι, το αύρα σώμα κλπ.

Είναι φανερό ότι δεν είναι τυχαία η ομαδοποίηση. Είναι φανερή η πλάνη που ενυπάρχει στις Νεοεποχίτικες πλάνες.  Και μόνη η συνύπαρξη τόσων πλανών καταδεικνύει το ομοειδές αλλά και το επικίνδυνο να οδηγηθεί κάποιος σε μια από αυτές και την ευκολία να διολισθήσει κατόπιν και σε κάποιες των υπολοίπων.

Και μόνο το γεγονός ότι, συνδιαφημίζεται με τις άλλες Νεοεποχίτικες πλάνες, αλλά και συνυπάρχει ως ομοειδής με αυτές, την καθιστά ακόμα πιο επικίνδυνη για τον ανυποψίαστο Χριστιανό.  Όταν περιμένοντας στην αίθουσα ενός Κέντρου Ολιστικής Ιατρικής, παρατηρεί γύρωθεν ο ανυποψίαστος ασθενής τις διαφημιζόμενες πλάνες της γιόγκα κλπ, ο κίνδυνος να παρασυρθεί και στις υπόλοιπες πλάνες, πέραν της ολιστικής είναι μεγάλος.

«Στους ‘’νέο-εποχίτες’’,  όπως και στους ανατολικούς λαούς, ο Θεός ταυτίζεται με τον κόσμο…Θεός είναι η ‘’συμπαντική συνείδηση’’…Ο Θεός δεν είναι ο δημιουργός, αλλά ο νους του σύμπαντος…», ανέφερε ο ιερομόναχος Αρτέμιος Γρηγοριάτης (πτυχιούχος Χημικός), αναπτύσσοντας το θέμα «Ολιστική ιατρική», με την  ευλογία τότε του Γέροντος του Αρχιμανδρίτου Γεωργίου  Καψάνη.

Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς αναφέρει ότι «η κόλασις του ανθρώπου  αρχίζει ήδη εδώ εις την γην, εάν ο άνθρωπος δεν ζη εν τω Λόγω εν τω Χριστώ». ‘’Πολλώ δε μάλλον’’ τώρα που πρόκειται περί βιώσεως αυτής τούτης της πλάνης.

Δυστυχώς κάποιοι υποτιμούν την επικινδυνότητά της για ένα Χριστιανό και αγνοούν το ομοειδές με τις άλλες Νεοεποχίτικες πλάνες, με αποτέλεσμα είτε να αδιαφορούν όταν ένας Χριστιανός καταφεύγει σε αυτή, είτε ακόμα χειρότερο να συμβουλεύουν άλλο Χριστιανό να καταφύγει στην Νεοεποχίτικη εναλλακτική ολιστική πλάνη. 

Ποιος μπορεί μετά να πείσει κάποιον που κατέφυγε σε κάποια Νεοεποχίτικη πλάνη;  Κατά κανόνα όσοι ασχολούνται με κάποια από τις Νεοεποχίτικες πλάνες, είναι ‘’επιεικείς’’ και όχι μόνο με τις υπόλοιπες.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Παρακαλούμε τους αναρτήσαντες στην Ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Μόρφου, τη συνέντευξη που περιλαμβάνει την  ‘’αντιπρόταση’’  της εναλλακτικής ολιστικής πλάνης,  να αποσύρουν το σημείο τούτο.