Translate

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ, ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ κ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ



Η απάντηση μας, σε μήνυμα του θεολόγου κ. Θεοδώρου Κυριακού




Αγαπητέ κ. συνάδελφε Θεόδωρε Κυριακού χαίρε!

Αν και κανονικά δεν θα πρέπει να χαρείς, για τις λογής-λογής κακοδοξίες που εκφράζεις κατά καιρούς δημοσίως, εύχομαι όμως κάπως-κάπου κάποτε, σε κάποια στιγμή, να προβληματιστείτε βαθέως σεβαστέ μου αδελφέ, για τα όσα κακόδοξα εξεφράζετε κατά καιρούς πολλώ δε μάλλον εκ της συγκεκριμένης εκπομπής που κάνατε, μαζί με τους αθλίους-αθέους, της Κύπρου! [ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ "ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΕΪΣΜΟ"! http://apologitikaa.blogspot.com/2014/11/blog-post_28.html#]

Λάβετε όμως σοβαρά υπόψιν σας κ. Κυριακού, ότι ήμουνα υποχρεωμένος για συνειδησιακούς και επιστημονικούς λόγους, να σας κάνω επίσημη καταγγελία, εις την Ιερά Σύνοδο της Κύπρου, για να λυθούν με ειδικότερο εκκλησιολογικό τρόπο, τα όσα κακόδοξα και αντιεκκλησιαστικά εκφράζετε κατά καιρούς, εκπροσωπώντας δήθεν, τηλεοπτικώς, την Εκκλησία της Κύπρου! [ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: http://apologitikaa.blogspot.com/2015/03/blog-post_23.html ]

Έχετε όντως, απόλυτο δίκαιο, σεβαστέ μου κ. Κυριακού, ότι είμαι ανορθόγραφος· και ο λόγος είναι, ότι δεν ήμουνα και τόσον καλός μαθητής στο σχολείο, με αποτέλεσμα, να αναγκαστώ να εισαχθώ και να φοιτήσω στο Πανεπιστήμιο στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., αρκετά μεγάλος σε ηλικία, σχεδόν στα τριάντα μου χρόνια! Ωστόσο, περί της ειδικής και εύλογης παρατηρήσεώς σας, επί των ορθογραφικών και γλωσσολογικών ζητημάτων, που λαθέψαμεν και λαθεύουμεν συχνάκις, το θεωρούμε προσωπικώς, εντελώς άτοπον και άστοχο, μην αναφέρω απαράδεκτο και ανόητο, μιας και η κριτική μας εστιάζει απόλυτα και ειδικά, κατά των ετερόδοξων-αιρετικών και θεολογικών αποκλίσεων σας, καθότι είναι κριτική σε ζητήματα, θεολογικού περιεχομένου και όχι φιλολογικού ή γλωσσολογικού· μιας και γνωρίζουμε εμείς οι όντως ανορθόγραφοι (απολογούμαστε προς πάντες τους φιλολόγους!), ότι δεν σας καταγγείλαμε σε ειδικούς συλλόγους φιλολόγων, ή και γλωσσολόγων, επί λεξικολογικών επιλογών και αιρέσεων σας σε φιλολογικά ζητήματα, αλλά σας καταγγείλαμεν, στην αρμόδια αρχή επί Θεολογικά ζητήματα, δηλ. την Ανωτάτη Εκκλησιαστική Αρχή ημών των θεολογούντων και θεολόγων, της Ιεράς Συνόδου της Κύπρου, για συγκεκριμένες θεολογικές επιλογές και αιρέσεις σας!

ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ!
Ωστόσο το προφίλ σας: "Τheodoros Kiriakou",
σε ποιάν ντοπιολαλιά ομιλείται; Και τίνος Γλώσσα ή και διάλεκτος είναι;
Γραικυλίστικη μήπως;
Ά μάλιστα...!


-Εξάλλου, που θα πρέπει να κάναμε την εν λόγω καταγγελία μας, κατά την δική σας γνώμη;!

-Στο Υπουργείο Εξωτερικών; Στο Υπουργείο Παιδείας; Ή μήπως στον οργανωμένο σύνδεσμο των φιλολόγων της Κύπρου;!

Πάρα ταύτα και διά ταύτα, λογικό είναι, και ίσως να πρέπει να μου  το συγχωρήσει, τόσον η Ιερά Σύνοδος, όσο και εσείς, τα όποια τυχόν ορθογραφικά και γλωσσολογικά μου λάθη, και να ερευνηθεί σε βάθος, η ουσία, της θεολογικής καταγγελίας μας, κατά των ψευδο-προοδευτικών και αθεολόγητων προσωπικών απόψεών σας, καθώς πράττουσιν ετούτην τη στιγμή, τα ταυτόσημα, στα περί του εντίμου κυρίου συν-αδελφού μας, Ανδρέα Πιτσιλλίδη!

Κάποιος φωτισμένος Μοναχός, με είπε προ καιρού: "όταν σε κατηγορούν, περί των ορθογραφικών λαθών σου, να τους απαντάς ως εξής: «Η Κόλαση θα είναι γεμάτη από αμετανόητους αμαρτωλούς και αμετανόητους αιρετικούς, μιας και ο Παράδεισος, θα είναι τίγκα, από ανορθόγραφους εν μετανοία πιστούς»"!

Προσπαθώ ακόμα να κατανοήσω ετούτο το οξυνούστατο ρηθέν του, αλλά με βοήθησε και πάλιν, ο εν λόγω φωτισμένος Καλόγερος με τον εξής τρόπο: "ότι ανορθόγραφος ήταν και ο άγιος Γέρων Παΐσιος" και έπειτα θυμήθηκα και επρόσθεσα με την σειρά μου, ότι ανορθόγραφος ήταν και ο άγιος Στρατηγός του 1821, ο ήρωας  Ιωάννης Μακρυγιάννης!

Ωστόσο, πρέπει να κατανοείτε θεο-λογικώς, ότι δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα αυτά που γράφετε, σε θεολογικές αντιμαχίες και αντιλογίες, π.χ. οι κατηγορίες επί ανορθογραφοσύνης κ.λπ., διότι λ.χ.  σε αντίθετη περίπτωση, είναι ωσάν να κατηγορείτε τους αγαπητούς φιλολόγους, γεωλόγους, νομικούς ή και αστροφυσικούς κ.λπ., ότι είναι αμαθείς στην δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας μας! Αστεία πράγματα, δεν νομίζετε;

Γράφετε ωστόσο, με ένα περίεργο τρόπο προς εμάς και ένα αλλόκοτο φρόνημα: «Μάταια ασχολείσαι επειδή δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα για τις θέσεις και τις απόψεις μου.»

-Τα ταυτόσημα, δεν τα δηλώνει και ο «έτερος Καππαδόκης» κ. Α. Πιτσιλλίδης;

Σας το δηλώνω απερίφραστα τότε: ότι τίποτα δεν γίνεται ματαίως, μιας και εφόσον μας πειράζετε την Πίστη και την Ορθόδοξη διδασκαλία Της, εμείς θα μιλάμε, θα ενεργούμεν, θα διαμαρτυρόμαστε ρωμαλέως "και ότι θέλει ας γενεί", ως εδήλωνεν και ο άγιος Στρατηγός μπαρμπα-Γιάννης! Όμως, ασφαλέστατα και έχετε να απολογηθείτε, τόσο εσείς, όσο και ο κ. Α.Π., για τα όσα ασεβή διδάγματα διδάσκετε τον λαό μας επί δεκαετίες! Παραδειγματιστείτε τότε κ. Κυριακού, τι δρόμο λαμβάνει, το «φαινομένο Πιτσιλλίδης» και αναμένατε και εσείς τα ταυτόσημα, διότι τα πρόβατα ξύπνησαν και ξυπνάνε και άλλα προβατάκια καθώς και τους φλουφλουριστάς τσομπάνους!

Γράφετε επίσης, ότι: «Είσαι κρίμα αν νομίζεις ότι υπερασπίζεσαι με αυτόν τον τρόπο την ορθόδοξη παράδοση.»... κρίμα θα ήμουν, αξιότιμε αδελφέ και κύριε Κυριακού, εάν ως Χριστιανός και ως επιστήμων, δεν υπερασπιζόμουν την Φιλόκαλη Ορθοδοξία μας, με αυτόν τον τρόπο!

Συνεχίζετε όμως εσείς, τα ανόητα φληναφήματα και παπαγαλήματά σας γράφοντας ότι: «Έπρεπε τουλάχιστον να ξέρεις ότι η Ορθοδοξία δεν απειλείται ούτε από τις ευφάνταστες ιδέες, ούτε από τις εξυπνάδες του Κυριακού ή του Πιτσιλλίδη, επειδή στον πυρήνα της βρίσκεται η ορθόδοξη ασκητική και η εμπειρία της αγιότητας.»...!
 
-ΕΔΩ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ κ. "ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΑ ΚΕΛΑΚΙΤΗ" ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙ ΠΟΥ ΚΟΦΚΕΙ ΤΟ ΜΑΡΙ;(!!!)
-ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΠΡΩΗΝ ΠτΔ ο ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ,
ΑΛΛ΄ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΚΤΟΝΑ  ΦΛΥΑΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ....!

Εάν όντως, είχατε απόλυτο δίκαιο κ. Κυριακού, τότε ποίος ο λόγος, να αγωνιζόμαστε, υπέρ Πίστεως, ως έπραξαν με ομολογιακό φρόνημα, διαχρονικώς, άπαντες οι άγιοι Μάρτυρες και Νεομάρτυρες, ιεροί Απολογητές και θείοι Ομολογητές της Εκκλησίας, συν πάσαν την χορεία των Θεοφόρων και τεθεομένων αγίων μας Πατέρων;! Δόξα τω Θεώ, τουλάχιστον, που αναγνωρίζετε κατά βάθος, ότι μας διδάσκετε, τηλεοπτικώς, εξυπνάδες και ανοησίες!

Ωστόσο, λάβετε σοβαρά υπόψιν σας: ότι άπαντες σχεδόν οι κακόδοξοι και αιρετικοί Πατριάρχες, Επίσκοποι, Πρεσβύτεροι, θεολόγοι ή και Μοναχοί, καταδικάσθηκαν, αποκόπηκαν, καθαιρέθηκαν και αφορήσθηκαν και πολεμήθηκαν ρωμαλέως (και εννοώ οι ιδέες και νοσηρές θεολογίες των!), από τους αγίους ησυχαστάς και ασκητάς της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ίνα μη μολυνθεί διόλου, ο πυρήνας της εμπειρικής δογματικής  και θεραπευτικής, δηλ. της ασκητικής-ποιμαντικής της Ορθοδόξου Εκκλησίας! Εξόσων μας γράφετε, φαίνεται εμφανώς, ότι οι θεοφόροι Πατέρες μας κάνανε λανθάνουσα προσέγγιση, και εσείς οι τηλε-θεολόγοι την σήμερον, βαλθήκατε να τους διορθώσετε(!!!), μιάς και μας πλασάρετε αδιακρίτως την «μετα-πατερική θεολογία» διά της τηλοψίας!

Άραγε μήπως, και οι χιλιάδες Θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας μας, εδώ και 2.000 χρόνια, κάνανε λάθος με τον τρόπο και την ιεράν πολεμική, ή και την αντιρρητικήν στάση των, κατά των πολυποίκιλων κακοδοξούντων-αιρετικών, αγαπητέ κύριε συνάδελφε;

Ευχόμαστε ειλικρινά, να λάβουμε μερικές απαντήσεις σοβαρές (σιγα μη λάβουμεν!), επί τέλους, για το παρελθοντικό μας αντιρρητικό κείμενο, κατά των αιρετικών λεχθέντων σας, μιας και όταν βρεθήκαμε  πρόσφατα, δεν καταφέρατε διόλου, να με αναπαύσετε, με τις άστοχες και αιρετικές σοφιστείες σας· καθώς την ίδια γνώμη έχει και το τρίτο πρόσωπο, που συμμετείχε και ήταν παρόν, στην προσωπική μας διαλογική συζήτηση...

Τώρα, ως προς το τι θα πράξει, η σεβαστή μας Ιερά Σύνοδος, για τον κ. Α.Π. και για την περίπτωσή σας, μόνον ο Θεός το γνωρίζει, εμείς έχομεν εμπιστοσύνη απόλυτο, τόσο στην θεία Πρόνοια όσο και στην Εκκλησία Του!

Με εν Χριστώ αληθεύουσα αγάπη


Παναγιώτης Π. Νούνης

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ «ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ» ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ;




ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 30η Μαρτίου 2015.

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ «ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ» ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ;

     
ΠΗΓΗ: http://apologitikaa.blogspot.com/2015/03/blog-post_60.html#

     Με λύπη και ανησυχία παρατηρούμε το γεγονός ότι η λεγόμενη «μεταπατερική και μετακανονική θεολογία» προωθείται αλματωδώς στη συνείδηση της Εκκλησίας και δυστυχώς, από Επισκόπους, οι οποίοι οφείλουν να είναι οι Ηρακλείδες της εκκλησιαστικής μας παραδόσεως, να βαδίζουν πάνω στα χνάρια των αγίων Πατέρων μας, να σέβονται και να τηρούν τις υποσχέσεις που έδωσαν κατά τη χειροτονία τους, ότι θα είναι φύλακες της ορθοδόξου πίστεώς μας και των Ιερών Κανόνων χωρίς την παραμικρή παρέκκλιση.
    Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατη συνέντευξη  Μητροπολίτου, σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, πριν λίγες ημέρες, η οποία δημοσιοποιήθηκε σε διάφορες ιστοσελίδες και ιστολόγια και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Ήταν πολλά τα θέματα που τέθηκαν στον Σεβασμιώτατο. Ένα από αυτά ήταν το εξής: «Είστε ικανοποιημένος από το αν (οι πιστοί) ερχόμαστε να σας ακούσουμε κι αν είμαστε καλά εκπαιδευμένοι να ακούμε το λόγο της Εκκλησίας;». Ο Σεβασμιώτατος απάντησε ως εξής: «Χρειάζεται ένα υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα, όπως λέμε στην Εκκλησία. Η Εκκλησία έχει την τάξη της, έχει τις αρχές της, κι έχει τους Κανόνες της, έχει την εμπειρία της […].Στην περίπτωση της Εκκλησίας σήμερα, δεν είναι ο λόγος του ανθρώπου, του Επισκόπου, είναι ο λόγος της Εκκλησίας. Αυτό που λέμε εμείς, δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός. Οπότε, έχει να κάμει ο άνθρωπος, όχι με τον άνθρωπο που εκφωνεί τα λόγια της Εκκλησίας, αλλά με τον ίδιο το Χριστό, που διδάσκει με τα στόματα των κληρικών, των Επισκόπων σήμερα».  
    Μέχρις εδώ όλα καλά, υπό την προϋπόθεση, ότι ο Επίσκοπος ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας και δεν κακοδοξεί. Δεν διδάσκει με λόγια αιρετικές θεωρίες, ξένες προς την πίστη και την Παράδοση της Εκκλησίας και δεν προβαίνει σε πράξεις, που ισοδυναμούν με αποδοχή της αιρέσεως και προδοσία της πίστεως. Μόνον τότε ο λόγος του επισκόπου «δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός». Μόνον τότε είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού», όταν στη ζωή του ενσαρκώνει και τις αρετές του Χριστού. Και το λέμε αυτό, διότι δυστυχώς στην ιστορία της Εκκλησίας μας έχουμε πλείστα όσα παραδείγματα Επισκόπων, που έπεσαν στην αίρεση και στην πλάνη και παρέσυραν πολλούς στην απώλεια. Τους «επισκόπους» αυτούς καταδίκασε, αναθεμάτισε και απέκοψε  από το σώμα της η Εκκλησία σε Οικουμενικές και τοπικές Συνόδους.
Στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος διατυπώνει, κατά την ταπεινή μας γνώμη, δηλώσεις που κάθε άλλο παρά «υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα», κατά τους ισχυρισμούς του, αποδεικνύουν. Δηλώσεις που ανατρέπουν την Κανονική και Συνοδική Παράδοση της Εκκλησίας μας: «Ο Επίσκοπος έχει την ευθύνη της διδασκαλίας της Εκκλησίας και ο Επίσκοπος έχει και το δικαίωμα – το θυμάστε αυτό, το βρίσκουμε στην Εκκλησία πολλές φορές- του “δεσμείν και λύειν”, να δένει και να λύνει μέσα στην Εκκλησία και να ανατρέπει όλους τους Κανόνες, να τους ανατρέπει, τα πάνω κάτω να φέρνει.Κάποιους να τους τηρεί διαφορετικά τελείως απ’ ό, τι είναι καταγεγραμμένοι, κάποιους να μην τους τηρεί καθόλου. Ο Επίσκοπος μπορεί να τα διαχειριστεί αυτά, πότε, όταν είναι να αποβούν προς όφελος πνευματικό των ανθρώπων»! Η εξουσία του «δεσμείν και λύειν», την οποία ο Κύριος έδωσε στους Μαθητές Του και δι’ αυτών στους επισκόπους και ποιμένες της Εκκλησίας, σε καμιά περίπτωση δεν δίδει το δικαίωμα στον επίσκοπο «να ανατρέπει τους [Ιερούς] Κανόνες», και «να φέρνει τα πάνω κάτω». «Κάποιους να τους τηρεί διαφορετικά τελείως απ’ ό ,τι είναι καταγεγραμμένοι, κάποιους να μην τους τηρεί καθόλου», όπως ισχυρίζεται ο Σεβασμιώτατος. Ο επίσκοπος δεν βρίσκεται υπεράνω των Ιερών Κανόνων, αλλά υπόκειται σ’ αυτούς και οφείλει να τους τηρεί όπως «είναι καταγεγραμμένοι» και όχι «διαφορετικά». Εάν ο επίσκοπος βρισκόταν υπεράνω των Ιερών Κανόνων, τότε κατά συνεπή ακολουθία, θα βρισκόταν υπεράνω και των αγίων Πατέρων, που εν αγίω Πνεύματι συνέταξαν τους εν λόγω Ιερούς Κανόνες. Θα βρισκόταν υπεράνω των αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, οι οποίες θεοπνεύστως εθέσπισαν τους εν λόγω Κανόνες,  οι οποίοι  ως γνωστόν έχουν οικουμενικό και διαχρονικό κύρος. Εάν ισχύουν οι λόγοι του Σεβασμιωτάτου, τότε τι νόημα έχουν οι φρικτές υποσχέσεις, που δίνει ο Επίσκοπος κατά την ώρα της χειροτονίας του, ότι θα είναι θεματοφύλακας των Θείων και Ιερών Κανόνων και όχι «διαχειριστής» των; Στην περίπτωση αυτή σε τι διαφέρει ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος από τον αιρεσιάρχη Πάπα, ο οποίος έθεσε τον εαυτό του υπεράνω όλων των Συνόδων ακόμη και των Οικουμενικών, ώστε να μην έχουν καμιά ισχύ, εάν δεν τις επικυρώσει εκείνος;
Η «εξουσία» του «δεσμείν και λύειν», που ο Κύριος έδωσε στους Μαθητές Του (και κατ’ επέκτασιν στους επισκόπους και ποιμένες της Εκκλησίας), την οποία επικαλείται εδώ ο Σεβασμιώτατος, για να στηρίξει τους ισχυρισμούς του, δεν έχει καμιά σχέση με την τήρηση των Ιερών Κανόνων. Έχει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα και λειτουργία μέσα στην Εκκλησία. Συνίσταται στην «εξουσία» της αφέσεως, ή όχι των αμαρτιών των ανθρώπων, η οποία πηγάζει από τον λόγο του Κυρίου «αν τινών αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται αυτοίς, αν τινών κρατήτε, κεκράτηνται» (Ιω.20,23), όπως επίσης και από τον λόγο του «όσα εάν δήσητε επί της γης, έσται δεδεμένα εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, έσται λελυμένα εν τω ουρανώ» (Ματθ.18,18). Ασκείται μέσα στο χώρο του μυστηρίου της Μετανοίας και ιεράς Εξομολογήσεως και εντάσσεται στα πλαίσια της ποιμαντικής διακονίας των ποιμένων με στόχο στην σωτηρία των πιστών. Η «εξουσία» αυτή δεν ασκείται αυθαίρετα και κατά το δοκούν, αλλά σύμφωνα με την διδασκαλία του Ευαγγελίου και τους Ιερούς Κανόνες, με προϋπόθεση και κριτήριο την μετάνοια, ή όχι των πιστών. Ο ποιμένας παρέχει την άφεση, εν ονόματι του Χριστού, εκεί όπου υπάρχει μετάνοια, ενώ δεν την παρέχει, όπου υπάρχει αμετανοησία.
  Αναφέρει επίσης πως: «Όποιος πράττει ενάντια στην γνώμη του Επισκόπου, αυτός ο άνθρωπος λατρεύει το διάβολο («Ο πράσσων δίχα της γνώμης του Επισκόπου τω διαβόλω λατρεύει»). Ερωτούμε τον Σεβασμιώτατο: Εκείνος ο Επίσκοπος που δεν υποτάσσεται στους ιερούς Κανόνες, αλλά τους «ανατρέπει» κατά το δοκούν και φέρνει «τα πάνω κάτω», ποιόν λατρεύει;


Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ: http://apologitikaa.blogspot.com/2015/03/blog-post_60.html#

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015

Ο ΔΥΣΣΕΒΗΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ»!

Εύχόμαστε νά λάμψει ἡ ἐν Χριστῷ ἀλήθεια μέ Συνοδική διαγνώμη!

Ο δυσσεβής κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης διακηρύττει την Νεοβαρλααμική αίρεση της «Λειτουργικής ανανέωσης»!
 
Αυτό είναι το κατάντημα της άκριτης και φαυλεπίφαυλης "σάτυρας" των media!Xλευάζουν, όντως, το Φραγκοπαπίστικο "μυστήριο" της "αδελφής Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας" των αιρετικών Οικουμενιστών,  εμμέσως πλήν σαφώς όμως, εμπαίζουν οι εικονιζόμενοι, το ορθόδοξο μυστήριο, ενώποιον χιλιάδων τηλεθεατών, οι οποίοι τηλεθεατές, δεν αντιλαμβάνονται τις ποικίλες ομοιότητες και διαφορές των ετερόδοξων θρησκευμάτων, μιάς και χρησιμοποιεί μάλιστα, ο εν λόγω  "σάτυρος" εκ δεξιών, το ιερόν και τίμιον ράσο της Ορθοδοξίας!
Ο "έτερος Καππαδόκης", έστω διά της φαιδρής ηλιθιο-σάτυρας,
ενέσπειρε και πάλιν τις αιρέσεις του, στις συνειδήσεις του λαού, που ζεί εν πλήρει άγνοια...!
Η δυσωδία, δεν υφίσταται μόνον στα οικονομικά και τα πολιτικά κατεστημένα, αλλά και στα τηλεοπτικά κανάλια και πάνελς των
προκατασκευασμένων "Junks-food"!!!
Καλή μας όρεξη!
Διαφορετικά, διαμαρτυρηθείτε και αντιδράστε με δυναμικό τρόπο...!
Εξαρχής να συγχαρούμεν και πάλιν, υιικά, την σεπτή Ιερά Σύνοδο της Κύπρου, που ανέλαβε αρμοδίως, με ειδική τριμελή Συνοδική επιτροπή, να εξετάσει, τις σωρηδόν κακόδοξες εκπομπές και αιρέσεις του κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη, καθότι σε κάθε εκπομπή που ομιλεί, ξεστομίζει δυστυχώς, ανοησίες, καθότι ανευρίσκουμεν πληθώρα ανήκουστων αποκλίσεων και διαστροφών, εις την Ορθόδοξο Πίστην, από τον εν λόγω μεμψίμοιρο θολοσοφιστή!

Η χθεσινή εκπομπή Πέμπτη (26.3.15) της δήθεν «ανοιχτής ΓΡΑΜΜΗΣ», είχε ως θέμα της: «Το ταξίδι της ψυχής μετά τον θάνατο. Μύθος ή πραγματικότητα ότι υπάρχει και περιπλανιέται. Τι σημαίνει μετεμψύχωση;»...!

Οι ανόητες μομφές περί τα «μεμονομένα πρόσωπα που θορυβούν» και τα άστοχα φληναφήματα και οι μπηχτές περί τινών «ακροδεξιών στοιχείων»... για όλους εμάς που προσπαθούμεν να ασκήσουμεν, μίαν λελογισμένη θεολογική κριτική, εξάπαντος, κατά των αιρετικών λεχθέντων του και όχι φυσικά, προς το τίμιο πρόσωπό του του κ. Α.Π., είναι εξώφθαλμα  λογικοφανή και κενοφανή «επιχειρήματα», τα οποία μας αφήνουν παγερά αδιάφορους· διότι εξάπαντος πηγάζουσιν εκ του κακίστου σοφιστικού συμπλέγματος της διανοίας του κ. συναδέλφου, δηλαδή είναι, άνευ ουσίας και σοβαρού περιεχομένου, είναι κατ΄ακρίβειαν ρυπογόνες και πλανερές λογοδιάρροιες, οι οποίες έχουσιν πρωταρχικό στόχο και σκοπό, να πλήξουσιν ανεπιτυχώς, την Δαβιδική σφενδόνη μας, δηλ. την έναρθρη και ρωμαλέα διαμαρτυρία μας, πράγμα απολύτως άτοπο και αφελές, εις το υψηλό επίπεδο των θεο-λογικών αντιρρήσεών μας!

Είναι φανερόν λοιπόν στους αναγνώστες μας, ότι εμείς, δεν ομιλούμεν από θέση ισότιμη και θέση ισχύως, καθότι δεν χρησιμοποιούμεν ισάξια και ισότιμα, τα πολυποίκιλα Μ.Μ.Ε., μιάς και για το συγκεκριμένο θέμα μας, ουδέποτε προσκληθήκαμεν, από όποιοδήποτε Μ.Μ.Ε., γιά να αντιπαρατάξουμεν και προφορικώς τα θεο-λογικά και εκκλησιο-λογικά επιχειρήματά μας, εις τα τόσα αθεολόγητα και όσα κακόδοξα νάματα του λογιοτατιστού κυρίου συναδέλφου! Και «φυσικά», είναι φανερό πλέον εδώ και μία δεκαετία τουλάχιστον, εις τον Κυπριακό λαό μας, πώς το μονοπώλειο, των θεολογικών γραμμάτων, φαίνεται ότι το κατέχουν, απόλυτα και μόνον, δύο άνθρωποι, και αυτοί είναι οι κακόδοξοι νεωτεριστές και Νεοβαρλααμιστές θεολόγοι: ο κ. Α. Πιτσιλλίδης και ο κ. Θ. Κυριακού!

Προσθέστε ωστόσο στην φαρέτρα σας φίλοι/ες, ότι η ηγεσία της Παγκυπρίου Ένωσης Ελλήνων Θεολόγων(Π.Ε.Ε.Θ.) έχει προσφέρει στην δημοσιογράφο, κυρία Γεωργία(Γωγώ) Αλεξανδρινού, μία λίστα με καμιά σαρανταριά ορθόδοξους θεολόγους, για να τους αξιοποιήσει η κυρία, αντικειμενικώς και αμερόληπτα, γιά να ακούγεται η γνώμη και η άποψη της Ορθοδόξου Θεολογίας της Εκκλησίας, αντί οι νεοεποχήτικες γνώμες ενός αιρετίζοντα θεολόγου, αλλ΄ως φαίνεται, η κ. δημοσιογραφίνα ποιεί την νύσσαν επί του θέματος...!

Επίσης, θά πρέπει και πάλιν να γίνει γνωστό και το άλλο, για να προβληματίσει σε βάθως, ότι παρόλες τις θεο-λογικά δομημένες, έναρθρες κριτικές μας, οι επιστήμονες της Φραγκοπαπίζουσας και Προτεσταντίζουσας «μετα-πατερικής θεολογίας», δεν φιλοτιμήθησαν στοιχειωδώς, να απαντήσουν γραπτώς, ούτε και σε μία κριτικήν μας...! Νομίζω, πώς ετούτο ειδικά το σημείο, ο κάθε σοβαρός επιστήμων, εις την εκάστοτε επιστήμη του, το αξιολογεί σαφώς αρνητικά, αναλόγως και κριτικώς των περιστάσεων, μιάς και υποδηλώνει βροντερώς, την ισχυράν ανεπάρκειαν εις το γράφειν και το διατυπώνειν ενάρθρως, τις εκάστοτες επιστημονικές θέσεις και γνώμεις των!

Αλήθεια, εάν όντως ήταν καθαροί στην θεολογία των, οι πιό πάνω συγκεκριμένοι κύριοι συνάδελφοι, γιατί δεν μας αποδεικνύουν, την ρωμαλεότητα των και γραπτώς, πέραν από τις προφορικές-τηλεοπτικές-μπαρουφολογίες των;!

Στα θρησκειολογικά σημεία τώρα, περί της μετεμψυχώσεως, ο κ. Πιτσιλλίδης, ολίγον σχετικά, τα πήγε σχεδόν καλά, μιάς και το παπαγαλίζειν ουκ έστιν φιλοσοφείν ή κριτική σκέψη!  

Μήπως όμως, για να γίνει καλώς και ορθοδόξως, το συγκεκριμένο «τηλε-κατηχητικό μάθημα», θα έπρεπε να αναφερθεί τουλάχιστον, τι λένε πρώτιστα οι θεοφόροι Πατέρες, για την ψυχή;!

Μελετούν όμως, οι σημερινοί ορθολογιστές ά-θεο-λόγοι του πτυχίου, τους θεηγόρους αγίους Πατέρες;

Στα περί της παρεμβάσεως τινός τηλεθεατού, προς εγκωμιασμό του προτεσταντόπληκτου «φωταδιστή»  Αδαμάντιου Κοραή να μας επιτρέψετε να σας παραθέσουμεν δύο παρελθοντικά κείμενα, ώστε να τα προβληματίσετε καλύτερον και βαθύτερον:
1. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΣΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ “ΠΑΚΕΤΟ” ΚΑΙ Ο ΚΟΡΑΗΣ; http://apologitikaa.blogspot.com/2014/10/blog-post_8.html

2. Τόν Κοραησµό νά καταρσθε! http://apologitikaa.blogspot.com/2014/11/blog-post_4.html#

Εδήλωσε ωστόσο και πάλιν, ο κ. Πιτσιλλίδης, ότι με το Ισλάμ: «έχουμε ένα κοινό· τον Μονοθεϊσμό!». Θέλει να μας πεί δηλαδή, ότι ο Θεός των Οθωμανών Ισλαμιστών, ο Αλλάχ, είναι ο ίδιος και ο απαράλακτος με τον Τριαδικό Θεό της Ορθοδόξου Θεολογίας μας;(!!!) Αφού έχουμεν τότε, κοινήν και όμοιαν την θεότητα, αθεολόγητε κύριε συνάδελφε, για ποίο λόγο τότε, επί 400 χρόνια Οθωμανοκρατορίας, εξισλάμιζαν διά της βίας ολάκερα χωριά και πόλεις, ενώ κατέσφαζαν αβέρτα τους αντιστεκόμενους Ρωμιούς Νεομάρτυρες; Να το πάμε μήπως, και στα σημερινά σφαγιαστικά δεδομένα και ανθρωποφάγικα τερτίπια των «μονοθεϊστών» Μουλλάδων, ή δεν σας συμφέρει;

Εξάπαντος, το στρουθοκαμιλίζειν ούκ ανδρός σοφού.

Το Ισλάμ, λατρεύει έναν απρόσωπο θεό εν ονόματι Αλλάχ, καθώς και πιστεύει στα όρια της λατρείας, με φανατίζουσα-φονική μανία στον μετά τον Χριστόν, ψευδοπροφήτη Μωάμεθ! Ο Χριστιανισμός όμως, λατρεύει τον Θεάνθρωπο Χριστό, το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδας, και τιμά τον Βαπτιστή και τον Τίμιο Πρόδρομο ως τον τελευταίο Προφήτη της Παλαιάς Διαθήκης και τόν πρώτο Προφήτη της Καινής εν Χριστώ εποχής και Διαθήκης! Οι Ισλαμιστές όμως, ως μία μεταγενέστερη αίρεσις του Ιουδαϊσμού και του αιρετικού Αρειανισμού, απορίπτουν την Θεανδρική φύση του Χριστού, καθότι τον αποδέχονται σχετικά, μόνον, ωσάν έναν κακορίζικο και κατώτερο προφήτη του Μωάμεθ, έναν κοινό αμαρτωλό άνθρωπο και απόστολο του θεού-Αλλάχ! Το επουσιώδη θεολογικό ερώτημα μας είναι: Όποιος απαξιώνει, ή και απορίπτει, τον Μονογενή Θεάνθρωπο Χριστό, μπορεί να έχει οντολογική και χαρισματική σχέση, με τον μόνο αληθινό Θεό Πατέρα ή και τον Θεό Άγιο Πνεύμα;

Άρα, ο τυχόν αποστρεφόμενος, την ενσάρκωση του Θεού Λόγου και Υιού του Θεού, του Θεανθρώπου Χριστού δηλαδή, αποστρέφεται και δεν δύναται να σχετιστεί και να γνωρίσει αληθώς και χαρισματικώς, τον μόνο Αληθινό και Τριαδικό Θεό! Έτσι λοιπόν παρ΄όλα αυτά και δι΄αυτά, στέκει ή όχι, το τραγελαφικό διαθρησκειακό συγκρητιστικό επιχείρημα του νεοκήρυκος κ. Α.Π., περί της κοινής «μονοθεϊστικής πίστης»;!

Πόσο χαίρουσιν άραγε, οι «ταρτάριοι δαίμονες» με τη σαχλεπίσαχλη θολο-θεολογία των media?

Στα περί της νεοεποχήτικης αιρέσεως, αλλά και της προ καιρού, διακηρυγμένης αιρέσεως, εκ των ιδίων νεόσοφων συναδέλφων μας, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Κύπρου, πέραν των τόσων άλλων κακοδοξιών που ευρήκαμεν, ας προσθέσει και την παρούσα αίρεση, του νεοεποχήτικου σατανόπνευστου  κινήματος της «Λειτουργικής ανανέωσης»!

Από πού προκύπτει, ότι το εωσφορικό νεοεποχήτικο κίνημα της «Λειτουργικής Αναγέννησης» είναι αίρεση;

Μελετήστε παρακαλούμεν πολύ, διεξοδικώς, την παρούσα εξειδικευμένη ορθόδοξη επιστημονική μελέτη, του Καθηγητού μας, για να καταλάβετε άπαξ και διαπαντώς, ποίος εμπαίζει την ιερά Θεολογία και την Ιερά Παράδοση των Ορθοδόξων Χριστιανών της νήσου Κύπρου: http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=859

Σύμφωνα με τα πιό πάνω, αλλά και με πάσαν την παρελθοντική αντιρρητική επιχειρηματολογία μας, είναι φανερόν, ότι τόσο ο κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης όσο και ο κ. Θεόδωρος Κυριακού, είναι κακόδοξοι επιστήμονες της Θεολογίας, πράγμα που τους καθιστά, εξόχως και άκρως επικίνδυνους, για την σωτηριολογική και αιώνια προοπτική των απλών Πιστών και ενεργών μελών της Εκκλησίας!

Απερίφραστα το δηλώνουμεν και θα το δηλώνουμεν, ότι είναι όντως, αιρετίζοντες θολόσοφοι θεολόγοι, διότι «νέαν κενοτομοντες τεκτονήσαντο πίστην», δηλ. με απλούστερα λόγια εξαπολύουν γυμνή τη κεφαλή, αιρέσεις και κακοδοξίες!!!

Είναι επίσης, Νεοβαρλααμιστές μεμψίμοιροι θεολόγοι, μιάς και ο Βαρλααμισμός, έχει καταδικασθεί ως αίρεση από την Ορθόδοξη Εκκλησία τον 14ο αι. μ.Χ. μιάς και «παραχαράττειν τό τς ληθείας Μυστήριον»!

Ο θεοφόρος και άγιος Πατήρ Ιωάννης ο Δαμασκηνός (*ΕΠΕ, 2, Άπαντα τα έργα, Δογματικά, σελ.6-435) μας ξεκαθαρίζει για τους διαχρονικά κακόδοξους θεολόγους, ότι είναι: «νεοκήρυκες και κενοί θεολόγοι... τς βεβήλου γνώσεως ραστές» οι οποίοι, με «τεθολωμένον νον διδάσκοντες» διότι, «ρευνον τό πς διαστρέψουν τά διάστροφα», καθότι «δικα καί πονηρά τν αρετικν τά στόματα»!

Εξάπαντος, έχουμεν απόλυτη εμπιστοσύνη στους σεπτούς Συνοδικούς, ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση, του αιρετίζοντα συναδέλφου θα πράξουσιν τα δέοντα, διότι το πλήρωμα της Εκκλησίας  σιγοβράζει (όχι οι διάφοροι άσχετοι, όχι οι άθεοι, αλλ΄ ούτε τα ΛΟΑΤ άτομα, που συμμαχούν ανιέρως με τον κ. Πιτσιλλίδη διότι τους χαϊδεύει ά-θεολογικώς και ηλιθίως τ΄αυτάκια των!) και αγανακτεί πολλάκις των ημερών, με το θλιβερό διασυρμό της Φιλοκάλου Ορθοδοξίας μας!

Ο «χρυσοῦς τέττιξ» της Εκκλησίας, ο Απόστολος Παύλος μας υπενθυμίζει εξάλλου, με εξαιρετική σαφήνεια καί με «θεῖον ἐκπυρσευθέντα ἔρωτα»: «προσχετε οὖν αυτος κα παντ τ ποιμνίῳ ν μς τ Πνεμα τ γιον θετο πισκπους, ποιμανειν τν κκλησαν το Κυρου κα Θεο, ν περιεποισατο δι το δου αματος. γ γρ οδα τοτο, τι εσελεσονται μετ τν φιξν μου λκοι βαρες ες μς μ φειδμενοι το ποιμνου· κα ξ μν ατν ναστσονται νδρες λαλοντες διεστραμμνα το ποσπν τος μαθητς πσω ατν. (Πράξεις των Αποστόλων 20, 28-30)»!

Φυσικά, για να καταφανεί, ότι δεν είναι μία απλά γνώμη ή και μία προφητεία, μόνον, του Αποστόλου Παύλου αλλά είναι μία κατ΄εξοχήν Προφητεία και ρηθέν του Κυρίου ημών Θεανθρώπου Χριστού, το οποίο προλέγει πρώτιστα και ο Ίδιος: «Προσέχετε δέ πό τν ψευδοπροφητν, οτινες ρχονται πρός μς ν νδύμασι προβάτων, σωθεν δέ εσι λύκοι ρπαγες. πό τν καρπν ατν πιγνώσεσθε ατούς... πν δένδρον μή ποιον καρπόν καλόν κκόπτεται καί ες πρ βάλλεται. (Κατά Ματθαίον 7,15-19)»!

Ευχόμαστε εκ βάθους καρδίας, η Ιερά Σύνοδος, να εκκόψει και να αποκόψει διαπαντώς, δια της Ιεροκανονικής και Συνοδικής οδού: «πν δένδρον μή ποιον καρπόν καλόν», διαφορετικά, θα θερίσουμεν τις «Πιτσιλλίδιες θύελλες» των «τραγέλαφων μυθοπλασιών» του...!

Ανδρέα μου, τα κροκοδείλια δάκρυα που έχυσες σε δύο ειδικά σημεία, στην εν λόγω «δακρύβρεκτη εκπομπή», είναι φανερόν, ότι πρόκειται γιά δυσώδη στάκτη στα μάτια των εύπιστων και αδαών τηλεθεατών, για να αλλιεύσεις πολλαπλάσιους αφελείς οπαδούς και μελλοντικούς ψηφοφόρους! Διακόνημα όμως, ημών των θεολογούντων, είναι να αλλιεύουμεν ιεραποστολικώς και όχι Αριστοτελικώς, ή και σοφιστικώς, τους ανθρώπους, ίνα γίνουν θερμοί οπαδοί και ζηλωτές του Θεανθρώπου και όχι να τους στρέφουμεν με φαυλεπίφαυλα μεθοδολογήματα και επικοινωνιακά τεχνάσματα, των ανεγκέφαλων μασονοκρατούμενων media, στα δικά μας εμπαθή και τρεπτά πρόσωπα! Εμείς, ποιοί είμαστε;



Εν κατακλείδι, σου ευχόμαστε ακόμα μία φορά, να σε κερδίσει η πολιτική ή και η σάτυρα, μιάς και είσαι άριστος  και στους δύο τομείς, καθότι γνωρίζεις καλώς, δυστυχώς, να εξευτελίζεις, το ιερόν και τίμιο πρόσωπό σου.

Π.Π.Ν.





* Το εν λόγω Πατερικό σύγγραμμα, του μεγίστου Δογματολόγου και αγίου Πατέρα της Εκκλησίας Αγίου Ι. Δαμασκηνού, μιάς και σίγουρα θα το έχει έντονη απορία, ο κ Πιτσιλλίδης,  διότι αρέσκεται ενθουσιωδώς, στα άκριτα όρια του παράλογου θυμού, στα περιτυλίγματα και όχι στην ουσία και στο περιεχόμενο της Ορθοδόξου διδασκαλίας· είναι χρώματος βιολετί, με επίχρυση σφραγίδα την μορφή ενός αγίου και επίχρυσα γράμματα στο εξώφυλλο, ενώ το προμυθεύθηκα προσωπικώς, εκ του εκδοτικού οίκου της ΕΠΕ, εκδόσεις: « Το Βυζάντιον» εις την Θεσσαλονίκη. Όλα αυτά τα γράφουμεν, για να χαριτολογήσουμεν και ολίγον, με  την περιρέουσα εξάπαντος «βλαμένη ανευλάβεια» του κ. συναδέλφου, ο οποίος αρέσκεται ιδιαιτέρως, να προσβάλλει, να εκθέτει και να υποτιμά, με φαιδρώτατο και ανόητο τρόπο, τους ευστοχότατους παρεμβαίνοντας κυρίους/ές τηλεθεατάς/τριας που του ασκούσιν δριμυτάτην  κριτικήν με απαρασάλευτα και ακλόνητα επιχειρήματα! Εύγε στους έχοντας κριτικήν σκέψην! Συνεχίστε να τον «στριμώχνετε» κριτικά και δημοσίως έμπροσθεν των Μ.Μ.Ε., Πατέρες, μητέρες και αδελφοί/ές μας, μιάς και ο ιερός Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μας εντέλει ανυπερθέτως: «τα δημοσίως λεχθέντα, δημοσίως και να ελέγχονται»! «Στώμεν Καλώς» λοιπόν, διά στόματος των Ασωματών Αρχαγγέλων!!!



 -Η τραγέλαφως στο μεγαλείο της!!!
-Άνθρωποι των media, που αδυνατούσιν να ξεχωρίσουν σε φωτογραφία την Ιερά Σύνοδο της Κύπρου εκ της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδος, εμπαίζουσιν με το πιό πάνω "σατυρικό φώτο-βίντεο" την Σύνοδο της Κύπρου, ενώ η συγκεκριμένη φωτογραφία με τους αγίους Συνοδικούς είναι, εκ της Ιεράς Συνόδου εν Ελλάδι!
-Μήπως, θα πρέπει να παρέμβει νομικώς η εν Ελλάδι Ιερά Σύνοδος, για τον ηλίθιο και συκοφαντικό εμπαιγμό Της, εκ των "σατύρων" του τηλεοπτικού σταθμού "ΣΙΓΜΑ";