Translate

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ:H NEOΛΑΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ,


H NEOΛΑΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

(Με παράλληλο αίτημα για μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία)

Του Β. Χαραλάμπους θεολόγου,
_____________________
Η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ με αίτημά της που περιλαμβάνεται ανάμεσα σε αρκετά άλλα  αιτήματά της με το γενικότερο τίτλο ‘’Δικαίωμα στη Μόρφωση, Δικαίωμα στη Ζωή’’, ζητεί κατάργηση της πρωινής προσευχής, με παράλληλο αίτημα για μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία, με δυνατότητα απαλλαγής των μαθητών από αυτό. Αποτελεί ένα ακόμα κακοπροαίρετο εγχείρημα του συγκεκριμένου πολιτικού χώρου.

Το συνηθισμένο πρόβλημα το δημιουργούν άτομα που εμφορούνται από  νεομαρξιστικές ιδέες.  Οι άλλοτες κροτούντες χείρας στα αντίθεα καθεστώτα μη ανεχόμενοι κανένα δικαίωμα ελευερίας στους σκλαβωμένους του κομμουνιστικού παραπετάσματος, ξαφνικά με άλλο προσωπείο ανακάλυψαν όλο αυτό το συγκρητιστικό πλουραλισμό. 

Ποιος αμφιβάλλει ότι τούτο αποτελεί διακαή πόθο αυτών που ενστερνίζονται τις αθεϊστικές νεομαρξιστικές ιδέες;  Η πλειοψηφία του λαού δυστυχώς τους ψηφίζει, με την αλλότροπο ‘’διαμαρτυρία ανοχής’’ των ‘’εξηρτημένων Ελλήνων’’.

Με το ίδιο τρόπο που προωθούν οι φιλομαρξιστές τις διεθνιστικές απόψεις των, προωθούν και τις διαθρησκειακές συγκρητιστικές ιδέες των, αν και δυσκόλως υποκρύβουν  το αντιεκκλησιαστικό μένος των.  

Η άθεη ή καλύτερα αντίθεη μαρξιστική πλάνη, είναι η αιτία της ανεομαρξιστικής ανίθεης μάνητας.  Ο Όσιος Παΐσιος ανέφερε κάποτε : «Τους καημένους τους νέους τους ζαλίζουν με διάφορες θεωρίες.  Είχα προσέξει εκεί στο Καλύβι ότι συνήθως δύο μαρξιστές πενηντάρηδες έμπαιναν στο γκρουπ των νέων, για να τους ζαλίζουν.  Οι μαρξιστές δεν πιστεύουν και όταν πας να τους αποδείξεις την ύπαρξη Θεού, κρίνουν τον Θεό και είναι όλο ερωτήσεις· γιατί αυτό, γιατί εκείνο κλπ»

«Είστε οι πιο ταλαίπωροι, διότι όταν πετύχετε αυτό που θέλετε, δεν έχετε κανένα άλλο ιδανικό, μόνο το βάσανο της μαρξιστικής σκλαβιάς», είπε κάποτε ο Όσιος Παΐσιος σε κάποιους μαρξιστές.


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΤΡΩΘΕΙΣΑΣ ΑΙΓΛΗΣ ΤΟΥ π. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

(Τις θεολογικές πλάνες του είναι που πρέπει να ανασκευάσουν)

Του   Βασίλειου Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Μέρες τώρα δημοσιεύονται κείμενα ανασκευής της αιρετικής διδασκαλίας του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού, ότι δηλαδή «ο ανθρώπινος νους είναι ανώτερος της Θείας Χάριτος».  Δυστυχώς καμιά ανασκευή δεν γίνεται από τους προβάλλοντες και επί πλέον το σχετικό βίντεο είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο.  Φυσικά το να αναρτούν άλλες ομιλίες του χωρίς κακοδοξίες, δεν είναι απάντηση ή ανασκευή. Η προβολή των υπολοίπων διδασκαλιών του δεν αποτελεί τη δέουσα απάντηση.

Διερωτώνται πολλοί με σχολιασμούς, γιατί η τόση σιωπή από αυτούς που πρέπει να ανασκευάσουν.  Θα ήταν αφέλεια να πιστεύομε ότι θα γίνει οποιαδήποτε ανασκευή.  Να πουν ότι είναι λεκτικό λάθος;  Τους πρόλαβε ο ‘’απλανώς διδάξας’’ την θεολογική αυτή πλάνη, αντιλαμβανόμενος την παραδοξότητά της και χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα ως «μυστήρια μυστηρίων».  Επιπρόσθετα τονίζοντας την εμμονή του στην κακοδοξία αυτή ανέφερε : «Κι άλλοτε σας τα είπα αυτό, αλλά σας το είπα συγχωνευμένα.  Δεν είναι παράξενα τούτα.  Ο νους του ανθρώπου που είναι πρόσωπον και το καθ’ εικόνα και ομοίωσιν, είναι υπεράνω της Χάριτος». 

Να αναφερθούν σε συκοφάντηση, επαναλαβάνοντας το αποστωμοτικό ότι είναι ο ‘’απλανώς διδάξας’’, όπως τούτο συνέβη με την κακοδοξία του για τις αμβλώσεις;  Τώρα γνωρίζουν ότι πρόκειται περί αιρετικής πλάνης τα περί εκτρώσεων και ότι ήταν ανυπόστατα τα περί κατασκευής της φωνής του, για να παρουσιαστεί δήθεν ως κακόδοξος (Το ηχητικό ντοκουμέντο και η μαρτυρία υπάρχουν και επιπρόσθετα γνωρίζει σχετικώς η Ιερά Σύνοδος.  Η αξιοπιστία της κασέττας μπορεί να διαπιστωθεί με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.  Ιδού η Ρόδος λοιπόν). 

Όσο αφορά την αιρετική θέση του περί της Θείας Χάριτος είναι πολύ δύσκολο να παραδεχθούν ότι η διαδασκαλία του περί ανωτερότητας του νου έναντι στης Θείας Χάριτος είναι θεολογική πλάνη, γιατί έτσι καταρρακώνεται η υπερβολική αίγλη του ‘’απλανώς διδάξαντος’’.

Να αναφέρομε ότι όταν η Εκκλησία καταδίκαζε μια κακόδοξη θέση κάποιου δεν καταδίκαζε όλο το έργο του, όπως τούτο συνέβηκε με τον Ευάγριο Ποντικό που είχε καταδικαστεί από την Ε΄ Οικουμενική Σύνοδο.  Να θυμίσουμε ότι ο Ευάγριος χειροτονήθηκε από τον Άγιο Βασίλειο αναγνώστης, από τον Άγιο Γρηγόριο Νύσσης διάκονος, υπήρξε  Αρχιδιάκονος του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου κλπ, αλλ’ όμως η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος το έτος 553 μ.Χ.  δεν δίστασε να τον καταδικάσει για τις ωριγενιστικές αποκλίσεις του. 

Τόσα συγγράμματα έγραψε, αλλά η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος τον καταδίκασε για το ωριγενιστικό ολίσθημά του. Κανείς δεν πρόβαλε ισχυρισμό ότι χειροτονήθηκε από τον Άγιο Βασίλειο αναγνώστης, από τον Άγιο Γρηγόριο Νύσσης διάκονος, υπήρξε Αρχιδιάκονος του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου κλπ,.

Σημείωση : Η αναφορά δεν έγινε για σύγκριση με τον π. Ιωσήφ Βατοπαιδινό, αλλά για να μη προβάλλουν άλλα κείμενα ή ομιλίες του εις απάντηση ανασκευών των κακοδοξιών του.





ΑΠΟ Τ’ ΟΥΡΑΝΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ

                                  Του Β. Χαραλάμπους
_________
Από το Γρηγοριάτικο ψηλομπάλκονο
συλλογιέμαι πως είναι να διαπορεί κανείς
με της θάλασσας το βαθύ γαλάζιο
που και τούτο είναι ωσάν και των ανθρώπων
τους τόσους περίσσιους στοχασμούς.

Ότι έχει ετούτη η θάλασσα
ότι έχει σε τούτη την ολογάλανη απλωσιά
από κείνο τ΄ ουρανού το χρώμα τό’χει
κι ας είναι πιο βαθύ γαλάζιο.

Της θάλασσας ο περίσσιος καγχασμός
για τ΄ απέραντο οπού’χει γαλάζιο
που λησμονεί θαρρείς
πως τ΄ ουρανού το χρώμα είναι τούτο.

Κάπως έτσι όλόϊδιο το στοχάζομαι
με των ανθρώπων το περίσσιο παίνεμα.



*Ο πίνακας στο επίτιτλο,  του Β. Χαραλάμπους