Translate

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2015

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΪΣΟΥ;




ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΪΣΟΥ;
(Η επιστολή είναι διαχρονική και ελέγχει τα οικουμενιστικά ολισθήματα των ημερών μας)
Του Β. Χαραλάμπους,  θεολόγου
______________________
Όσα ωραία και να πούν οι οικουμενιστές για τον Όσιο Παΐσιο, πεισματικά θα αγνοούν το ομολογιακό θάρρος του και προπαντός την επιστολή του προς τον Αρχιμανδρίτη  Χαράλαμπο Βασιλόπουλο.  Ως μηδέποτε υπάρξασα θεωρείται η επιστολή τούτη για  τους οικουμενιστές. 

Η επιστολή του Οσίου Παϊσίου προς τον Αρχιμανδρίτη  Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, αναφορικά με τις οικουμενιστικές και  φιλενωτικές ενέργειες του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα, έπρεπε να είναι κανών ακριβείας στην προσέγγιση με τους Παπικούς.

Με αυτή την επιστολή του ο Όσιος  Παΐσιος εκφράζει την αγωνία του για τα τεκταινόμενα, γράφοντας : «Αλλά επειδή έφθασαν μέχρι το ερημητήριό μου θλιβερές ειδήσεις δια την Αγίαν Ορθοδοξίαν μας, επόνεσα πολύ και εθεώρησα καλό να τα γράψω αυτά που ένιωθα».  Ο μεγάλος αυτός Όσιος των ημερών μας, με πολύ πόνο γράφει την επιστολή αυτή, που πεισματικά λησμονούν οι οικουμενιστές. 

Με πολλή ταπείνωση λοιπόν ο Όσιος  Παΐσιος γράφει ότι «θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη εν πρώτοις απ’ όλους, που τολμώ να γράφω κάτι, ενώ δεν είμαι ούτε άγιος, ούτε θεολόγος». Για τούτο γράφει με πόνο: «Επειδή βλέπω τον μεγάλον σάλον που γίνεται στην Εκκλησίαν μας, εξ αιτίας των διαφόρων φιλενωτικών κινήσεων και των επαφών του Πατριάρχου μετά του Πάπα…».

Την επιστολή αυτή χαρακτηρίζει η Ορθόδοξη ισορροπία.  Από την μια η έκφραση της υικής αγάπης προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη και από την άλλη ο αυστηρός έλεγχος των αντορθοδόξων οικουμενιστικών ενεργειών του. 

Δεν φείδεται να περιγράψει με πόνο το μέγεθος της οικουμενιστικής εκτροπής γράφοντας : «Όπως φαίνεται, αγάπησε μίαν άλλην γυναίκα μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή».  

Λόγια παρατραβηγμένα θα έλεγε κανείς αλλ’ όμως που περιγράφουν την έκταση του οικουμενιστικού ολισθήματος.  Προς τούτο επεξηγεί με πόνο : «Φαντάζομαι ότι θα με καταλάβουν όλοι, ότι τα γραφόμενά μου δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας βαθύς μου πόνος δια την γραμμήν και κοσμικήν αγάπην, δυστυχώς του πατέρα μας κ. Αθηναγόρα».

Με λύπη θα επαναλάβομε ότι δυστυχώς οι οικουμενιστές πεισματικά αγνοούν την ομολογιακή επιστολή του Οσίου Παϊσίου προς τον Αρχιμανδρίτη  Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, γιατί κατ’ ουσία είναι διαχρονική και ελέγχει και τα οικουμενιστικά ολισθήματα των ημερών μας.




‘’ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΗ ΕΔΩ ΜΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΣ’’ π. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ
(Πόσες φορές οι μοναχοί της Μονής Βατοπαιδίου έγιναν μέτοχοι της ανσελμείου αυτής πλάνης, χωρίς καμιά ανασκευή;)
Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Και στο πιο πρόσφατο προβαλλόμενο βίντεο από την ιστοσσελίδα Ι.Μ. ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ,  Vatopedi.gr, που τιτλοφορείται «Είναι και σήμερα εφαρμόσιμος ο Χριστιανισμός;»,  με ομιλία του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού, που έγινε στο Συνοδικό της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, στο οποίο  μεταξύ άλλων ομιλώντας για τον Χριστό  αναφέρει  τα εξής : «δια της αναπλάσεώς Του εκατέβη εδώ με μας και πλήρωσε με το αίμα του το τίμημα της ιδικής μας παραβάσεως».  Γιατί αυτή   η κατ’ επανάληψη άτοπος αναφορά της ανσελμείου πλάνης χωρίς καμιά ανασκευή; 

Οι ποκίλες αναφορές του περί ‘’πληρώσεως της ενοχής’’, «…λέει εις την τελευταία  του προσευχή πριν ανεβεί στον Γολγοθά, στο παγκόσμιο λογιστήριο, να πληρώσει την πανανθρώπινο ενοχή…», «αυτήν την πεπτωκυίαν φύσιν την ανθρωπίνην, που την κατάστρεψε ο ίδιος ο άνθρωπος, έρχεται ο ίδιος ιδιοχείρως (ο Χριστός) γίνεται άνθρωπος και έτσι να πληρώσει το τίμημα της ενοχής και να διδάξει τον τρόπο της επιστροφής…μυστήρια μυστηρίων…»«…γιατί εκατέβηκε ο Θεός ίδιος εδώ και επλήρωσε με το αίμα του τη δική μας ενοχή και μας υπέδειξε τον τρόπο της επιστροφής…»,  «η αυτοαλήθεια και αυτοζωΐα που κατέβη εδώ και εσφάγη, εσταυρώθη και πλήρωσε με το αίμα του τη δική μας ενοχή…», «παρόλο που πλήρωσε με το αίμα του την ενοχή»«δια της αναπλάσεώς Του εκατέβη εδώ με μας και πλήρωσε με το αίμα του το τίμημα της ιδικής μας παραβάσεως », αποτέλεσαν ένα συστηματική προσπάθεια εμπέδωσης  της ανσελμείου αυτής πλάνης.

Πόσες φορές οι μοναχοί της Μονής Βατοπαιδίου έγιναν μέτοχοι της ανσελμείου αυτής πλάνης.  Πόσοι προσκυνητές θεώρησαν τούτη θέση ως θέση της Εκκλησίας μας;  Πόσοι  από αυτούς που έχουν επισκεφθεί τους διάφορους διακτυακούς ιστότοπους έγιναν μέτοχοι της ανσελμείου αυτής πλάνης;   Δεν χρήζει ανασκευής;  Δυστυχώς οποιαδήποτε ανασκευή αποτελεί τροχοπέδη στο συρφετό των τόσων ενθουσιαστικών υπερπροβολών του μοναχού με την περί Θείας Χάριτος αιρετική διδασκαλία και τον ηρώδειο χλευασμό των Ορθοδόξων θέσεων των πατέρων της Ι. Μ. Σταυροβουνίου για τις εκτρώσεις*.

*Υπενθύμιση : Η κασέττα υπάρχει για όσους επιθυμούν να ανακαλύψουν ποιος λοιδορεί ποιόν.




ΠΕΡΙ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΟΜΙΛΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
(Σχολιασμός στην πιο πρόσφατα προβαλλόμενη ομιλία του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού)
Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
____________________
Στην ιστοσελίδα που επιγράφεται ΙΕΡΑ Μ. ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ (www.vatopedi.gr), προβλήθηκε πρόσφατα βίντεο που τιτλοφορείται «Είναι και σήμερα εφαρμόσιμος ο Χριστιανισμός;»,  με ομιλία του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού, που έγινε στο Συνοδικό της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, στο οποίο  μεταξύ άλλων ομιλώντας για τον Χριστό  αναφέρει  τα εξής : «δια της αναπλάσεώς Του εκατέβη εδώ με μας».

Περί αναπλάσεως του ανθρώπου διδάσκει η Πατερική μας παράδοση και όχι περί αναπλάσεως του Χριστού.  Αυτό είναι μέγα θεολογικό ατόπημα. Κατά την Εσπερινήν Ακολουθίαν του Γενεθλίου της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου, στη Λιτή ψάλλομε   ‘’του Αδάμ η ανάπλασις και της Εύας η ανάκλησις’’.   Για ανάπλαση του Αδάμ και όχι του Χριστού ομιλούμε. 

«Ο Λόγος σαρξ εγένετο» (Ιωάν. 1,14) από αγάπη προς τον άνθρωπο για την ανάπλαση του ανθρωπίνου γένους και όχι «δια της αναπλάσεώς Του εκατέβη εδώ με μας»  σύμφωνα με την απαράδεκτη αναφορά του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού.

«Οίος ο χοϊκός, τοιούτοι και οι χοϊκοί, και οίος ο επουράνιος τοιούτοι και οι επουράνιοι» (Α΄ Κορ. 15,48), λέγει ο Απόστολος Πάυλος και συμπληρώνει «και καθώς εφορέσαμεν την εικόνα του χοϊκού, φορέσομεν και την εικόνα του επουρανίου» (Α΄ Κορ. 15,49).  Για ανάπλαση του ανθρώπου  ομιλούμε και όχι του Χριστού. 

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς  αναφέρει ότι από την αγάπη του για μας, θέλησε μας να σώσει και να μας αναπλάσει (Γρηγορίου Παλαμά ‘’Ομιλία περί της κατά σάρκα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού Οικονομίας’’).  Τον άνθρωπο θέλησε να σώσει και να αναπλάσει και όχι δια της αναπλάσεως του να μας σώσει.  Είναι απαράδεκτο και μέγα θεολογικό ατόπημα να ομιλεί κανείς περί αναπλάσεως του Χριστού.  Περί αναπλάσεως του ανθρωπίνου γένους ομιλεί και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος.  Για ανάπλαση του ανθρωπίνου γένους και όχι του Χριστού.

Θα διερωτηθούν κάποιοι γιατί η αναφορά στο θεολογικό αυτό ατόπημα.  Είναι τούτο αποτέλεσμα εμμονής;  Φυσικά δεν είναι.  Πως θα τηρούμε σιωπή όταν με τέτοια εμμονή προβάλλονται αδιακρίτως τόσα άτοπα;  Ποία χρεία να προβάλλονται τέτοια απαράδεκτα για τον Χριστό μας;  Ας το αποσύρουν από το διαδίκτυο.  Όμως το πρέπον είναι να ανασκευάσουν το ατόπημα τούτο λέγοντας ότι η Εκκλησία μας ομιλεί  για ανάπλαση του ανθρώπου και όχι του Χριστού.  Εμείς που δεν έχομε πειστεί ότι του δόθηκε η δυνατότητα να γράψει με λεπτομέρεια όλην την Πατερικήν ορολογία (όπως είπε συνιστώ εαυτόν), προβαίνομε στην ανασκευή των θεολογικών ατοπημάτων του. 

Εξάλλου είναι σ’ αυτή την ομιλία που αναφέρονται και τα θλιβερά : «Ο Χριστός κατέβηκε φοράει τη διεφθαρμένη φύση που διεφθείραμε να την ανακαινίσει, υποδύεται το ρόλο του μετανοούντος, μπαίνει στο πρακτικό τρόπο της επιστροφής και μας υποδεικνύει πως να γυρίσομε πίσω».   Επεξηγείται το θεολογικό ατόπημα περί αναπλάσεως του Χριστού με τη φράση «Ο Χριστός κατέβηκε φοράει τη διεφθαρμένη φύση που διεφθείραμε να την ανακαινίσει».  Ποία χρεία να προβάλλονται τέτοια θεολογικά άτοπα για τον Χριστό μας;



Από κείνο του ρύακος διάβα
                                                      Του Β.  Χαραλάμπους
______________
Παραύστερα το γόνυ κλίνας
ο Άγιος Ακάκιος ο Καυσοκαλυβίτης
στο σπήλαιο π’ασκήτευσε
ο Μυροβλήτης Όσιος  Νείλος
έπαυσεν η του μύρου ροή
ίνα μη γίνεται φιλονικίας  αίτιον
δια το πραθήναι τούτο αλογίστως.

Κι απόμεινε το χνάρι
από κείνο του ρύακος διάβα
να διαλαλεί πως ο Μυροβλήτης Όσιος
μυστηρίων κοινωνός γέγονεν.
Δημοσίευση σχολίου