Translate

Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΣ, ΠΕΡΙ ΤΟΥ “ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΙΣ” ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΟΛΕΣΒΙΩΝ


Σχόλιο πί τς Δημοσίας Διαβουλεύσεως, περί το “Συμφώνου Συμβίωσις” ὑπέρ τν Κιναιδολέσβιων



ς λλην τς μογένειας καί ν δυνάμει ρθόδοξος Χριστιανός, δέν δύναμαι νά συμφωνήσω καί νά συναινέσω σέ τοιατην διάζουσαν "Πολιτειακήν νωμαλίαν" καί Νομοθετίζουσαν διαστροφήν τς νθρώπινης ντολογίας καί φυσιολογίας.

ξάπαντος διαφωνομεν μέ τοτην τήν «σπεσιαλιτέ» πέρ τν ΛΟΑΤ διότι ς γνωστόν: Σιωνιστική Ερωπαϊκή νωσις τν «Διαφωτιστν» τέρων μας, θέτουν ς παρέγκλιτην προϋπόθεσην διά κμοντερνισμόν τν ρθοδόξων Ερωπαϊκν κρατιδίων μας, τήν ναγνώριση καί θεσμοθέτησην το Σοδομισμο, το παιδοβιασμο καί το κτηνοβιασμο...! Τά δια ἀκριβῶς παιτονται (ἤ ἐπιβάλλονται ἐκ τῶν «ἠμετέρων») καί πό λλα μόπιστα καί μάδελφα κρατίδια πως ἐκείνον τς Κυπριακς Δημοκρατίας, ν τήν δια στιγμή, μόνη ληθινά κυρίαρχη, νεξάρτητη καί μόδοξη χρα τς Ρωσσίας, θεσπίζει αστηρούς νόμους, διά τήν προστασία τν πολιτν καί τῶν παιδιῶν της, πό τήν πρωτοφανή Νεοεποχήτικην προπαγάνδα τν Σοδομιτν καί τν παιδοβιαστν. μες δυστυχς δέν Νομοθετομεν πέρ τς προστασίας τν πολιτν μας, τν παιδιν μας καί τν οικογενειν ατν, δηλ. αὐστηρές νομοθεσίες κατά τινν ντισυνταγματικν καί ντιχριστιανικν προπαγάνδων, διότι ξάπαντος τά κράτη μας διοικούνται κ τινν ντίχριστων, μοραλιστν, Νεοαθεϊστν, θνομειοδωτν καί παλιομασώνων, ο ποίοι πιθυμοσιν, λαός- βάσις, νά βρίσκεται σέ διανοητική σύγχυση πό τήν χαλίνωτην καί κρατην ντουσιέρα γκεφάλου, αχμάλωτοι ες τά χαμερπή πάθη των, λυσωδεμένοι στούς θισμούς καί στίς πολυποίκιλες στοχες δονές, να κυβερνον τό σκάφος τς καστης «ἕννομης» καί «ἀδιάφθορης» Πολιτείας πως ἀκριβῶς τούς καπνίζει, χωρίς τινές διαμαρτυρίες καί ντιστάσεις πό το λαο. ξάπαντος ταλαίπωρος λαός μας, πρέπει νά εναι κάποιων δολος των. φίσταντο μως ρωμαλέες ντιστάσεις στή Ρωμηοσύνη μας...

Τόσον ο  Ρωμηοί Χριστιανοί τς Κύπρου μας, σον καί  τινά Παγκύπρια κκλησιαστικά Κινήματα (π.χ. τό ΠΑ.Χ.Ο.Κ. γιος Νίκων Μετανοετε) καί ερά Σύνοδος τς κκλησίας  τῆς Κύπρου μας, διαμαρτύρονται ντονα, γαπητικά καί μέ λογικήν πιχειρηματολογίαν, κατά τς πρωτοφανος προπαγανδιστικς θεσμοθέτησις το Κιναιδισμο, κ τς Νομοθετικς ξουσίας, διότι πρόκειται τοτο, περί θλιβερς λλοίωσις (σέ θεσμικόν πίπεδον!) καί τραγικς ποτίμησις τς φυσιολογικς νθρώπινης ποστάσεως καθς καί το Θεόσδωτου Μυστηρίου το Γάμου τν νδρογύνων.


Διαφωνομεν πρτιστα, κ τινν παρασάλευτων Φιλοσοφικν κριτηρίων, μις καί Μέγας Φιλόσοφος Πλάτωνας ἤδη ες τήν πρό Χριστο ποχήν, μς διδάσκει ες το “Πλάτωνος Νόμοι” (636c), τι Κιναιδισμός καί παιδεραστία εναι παρά φύσιν νέργειες:

«ννοητέον τι τ θηλεί καί τ τν ρρένων φύσει ες κοινωνίαν ούσ τς γεννήσεως περί τατα δονή κατά φύσιν ποδεδώσθαι δοκεί, ρρένων δέ πρός ρρενας θηλέων πρός θηλείας παρά φύσιν».

[Μετφρ: Εναι λοιπόν κατανοητόν τι φύσις θεί τά θηλυκά νά εναι σέ παφή μέ τά ρσενικά πό τήν γέννησή τους καί δονή σέ ατά εναι φανερό τι χει δωθεί σύμφωνα μέ τήν φύσιν, ν ( σαρκική παφή)  τν ρσενικν μέ τά ρσενικά καί θηλυκν μέ τά θηλυκά εναι νάντια στήν φύσιν, δηλ. παρά φύσιν νέργειες.]

Μάλιστα Φιλόσοφος Πλάτων, πιμένει νά καταγράφει, περί τς παρά φύσιν συνουσίας τν Κιναίδων καί τν παιδοβιαστν σέ λλα τινά σημεα (πως τό Πλάτωνος Νόμοι 841d). ραγέ, πο δύνανται νά κρυφτον, λοι σοι παραπληροφορον τόν λαό, σχυριζόμενοι μιμαθς: τι δθεν, τά περί τς παρά φύσεως νεργείας τν ΛΟΑΤ τόμων, εναι τινά φαντασιολογήματα τς κκλησίας, τν Γραφν Της, τών παπάδων Της καί τινν φανατικν Χριστιανν το Μεσσαίωνα; Μέγας τν λλήνων Φιλοσόφων, Πλάτων, ξάπαντος γνοομεν(sic), ν τυχόν κατάφερε νά νακαλύψει τινά μηχανή το χρονο, να ταξιδεύσει πρός τό μέλλον, γιά νά ξακριβώσει καί διαπιστώσει τί μέλλει γεννέσθαι πί το ζητήματος (;!). Μάλιστα, γιά σους λοιπόν φέρουν σφόδρα νσταση καί «λογικές» ντιρρήσεις, διά τήν ναντίλεκτον-στορικά καί φιλοσοφικά-ταύτησιν μεταξύ το Κιναιδισμο καί τς Παιδεραστίας (=παιδοβιασμο, καί «παιδοφιλίας»!), καλόν θά το ξ ρχς, νά διορθώσουν ν δύνανται,  τά ρχαία μν συγγράμματα τν πρό Χριστο φιλοσόφων καί προγόνων μας, διότι διά τούς ρχαίους μν προγόνους, εναι διον καί τό ατόν, «μοφυλοφιλία» καί «παιδοφιλία»!

στορικά κλόνητες και στιβαρές πόδειξις τν ν λόγ γραφθέντων μας, εναι: ο “Νόμοι το Σόλωνος”, τά γραπτά το Ξενοφώντα στό ργο του “Λακεδαιμωνίων Πολιτεία” (2,13) ποίος παραπέμπει στόν Νομοθέτην Λυκούργον, καθς καί Πλούταρχος στά “θικά” του (Τόμος 6ος) “Τά παλαιά τν Λακεδιαμονίων πιτηδεύματα” (Β7) κ.λπ.!  Πολλ δέ μλλον καί σημαίνουσα μαρτυρία το Αλιανο στό ργο του “Ποικίλη στορία”(3.12)...!

ρα λοιπόν, εἶναι ἀπόλυτα τοπη καί στοχη, μεταμοντέρνα καί σύγχρονη, ξάπαντος κενοφανής καί δθεν διάκρισις, μεταξύ «μοφυλοφιλίας» καί «παιδοφιλίας»· διότι σον καί νά ραιοποιήσωμεν τά τινά λεξίδια γιά νά ποκρύψωμεν τίς παρά φύσιν νέργειες,  να παμβλύνωμεν λ.χ. τίς συνειδήσεις καί τά νοχικά συμπλέγματά μας, λήθεια, δέν δύναται νά ποκρυβε αωνίως, μις καί ποιος ρευν καλοπροαίρετα, να ερει τήν λήθεια τν ποιων πραγμάτων, τήν ερήσκει!


τσι λοιπόν, σύμφωνα μέ τά πιό πάνω, προπαγάνδα τν ΛΟΑΤ τόμων, ξέπνευσεν λοκληρωτικά, μέ τίς συγκεκριμένες πρό Χριστο, λληνικές, Νομοθετικές-Φιλοσοφικές καί στορικές θέσεις καί μέ τά ναντίρρητα ντοκουμέντα κ τν ρχαίων μν προγόνων. Τίνα σχέση χουν τά σα σς παραθέτουμεν μέ κρίβειαν, μέ τά γνωστά τραγελαφικά μασκαραλίκια καί ψευδολογήματα τν Κιναίδων... κατά τν ρχαίων μν προγόνων; ΟΥΔΕΜΙΑ! Διότι πρόκειται περί στυγνς καπηλείας, διαστροφς, διαβολς καί συκοφαντείας, κατά τν στορικν πηγν καί τν στορικν προσωπικοτήτων.

Κατά δεύτερον λόγον, διαφωνομεν, διά τς πιστήμης το Δικαίου καί ἐκ τν Πολιτικν πιστημν πό τινός ξαιρετικο κειμένου τινός καλο Κύπριου Βουλευτο καί πιτρόπου τν Θεσμν καί ξιν τς λληνικς Κυπριακς Δημοκρατίας (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ).

Κατά τρίτον καί σημαίνων λόγον, διαφωνομεν ντονα, διά τινν ληθινν πιστημονικν κριτηρίων πως λ.χ. κ τς Ψυχιατρικς πιστήμης (“ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ”, Β΄κδοσις, JAMES L. καί ALAN M. JACOBSON, σελ.130), ποα ναγνωρίζει σαφς τήν μοφυλοφιλία, τόσον ς συγκεκριμένον «προσανατολισμόν», σον καί ς λευθέραν καί ναντίρρητον «πιλογήν» τν τόμων, πολλ δέ μλλον τήν διαταραχή φύλου, ν λόγ πιστήμη τήν θεωρε, ς Ψυχιατρικόν νόσημα, τά ποα Διεμφυλικά καί Τρανσέξουαλ διαταραγμένα τομα (κ.. μοφυλόφιλοι, πού πάσχουν πό ατήν τήν διαταραχήν) εναι ργανωμένα κάτω πό τήν σκέπη καί τήν μπρέλλα τς μάδος τν ΛΟΑΤΙ τόμων...! Φυσικά δέν ξεχνομε, τι  μέχρι πρόσφατα, ες τήν δεκαετίαν το ΄80, Σοδομισμός το σημαντικότατον Ψυχιατρικόν νόσημα καί διά το Παγκόσμιου Λόμπι τν Κιναίδων καί Λεσβιν, σκήθηκαν νίερες  πειλές καί πιέσεις, να ρθε πό Ψυχιατρικόν νόσημα! Πράγμα τό ποον καί πετεύχθειν... χωρίς στόσο νά χουν ξ λοκλήρου φιμωθε, τινές ρωμαλέες φωνές, κ τινν Ψυχιάτρων. πιστήμη τς Ψυχιατρικς ποχώρησεν τακτα ναντι τς φασιστικς νοοτροποίας τν Κιναιδολέσβιων. Ατά δέν εναι τινά προσωπικά φαντασιολογήματα, τινν φανατικν Χριστιανν καθς μερικοί θέλουν νά πιστεύουν, λλά σοβαρές καδημαϊκές διαλέξεις, πό τινν σύγχρονων Καθηγητν τς Ψυχολογίας καί τς Ψυχιατρικς. στόσο, σημαντικός πιστήμονας το δθεν «Gay γονιδίου»  Dean Hamer  ξεκαθαρίζει σοβαρά μέ δημόσιες πιστημονικές τοποθετήσεις του στό Scientific American, τι μοφυλοφιλία ΔΕΝ φείλεται ποκλειστικά στή Βιολογία καί τήν Κληρονομικότητα, καί τι κόμα προσπαθον νά ντοπίσουν, τούς Γενετικούς παράγοντες...! Φυσικά παντες ο μμισθοι «γκριτοι-γκυροι-ντικειμενικοί» κονδυλοφόροι τς φερεφωνίζουσας δημοσιοβλακείας, μς (παρα)πληροφορον διά τά κρως ντίθετα, λέω τς κατάσχετης προπαγάνδας, ξάπαντος σέ λίθιους καί καθυστερημένους διανοητικά, παθητικούς νόες. Συνεπς, καμία πιστημονική καί ντικειμενική ρευνα καθότι καμία ναντίρρητη πιστημονική ποδειξις, οτε κν νδειξις, δέν μς ποδεικνύει ποσς, τι μοφυλοφίλια εναι κ τινς Γενετικς καί Βιολογικς (προ)διαθέσεως. Εδικά, ατό τό τελευταίο, δηλώνεται, κ τινν μοφυλοφιλικν καί ντικειμενικν πηγν καθς καί σοβαρν «Γκέϊ» πιστημόνων (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γεννιόμαστε γινόμαστε; Γκέϊ γονίδια κακοί πιστήμονες; Το κ. Πέρη ποστολάκη). Στό διον μήκος κύματος μέ τόν D. Hamer, κινεται λ.χ. καί μοφυλόφιλος πιστήμων καί ρευνητής τν γκεφάλων τν «GAY», Simon Levay , ποος δηλώνει στιβαρ καί δέκαστα, τι πιστημονική του ρευνα, καθόλου δέν χει ποδείξει, τι ο μοφυλόφυλοι γεννιώνται, ς μοφυλόφυλοι, καί μάλιστα, τι δέν φίστατο πιστημονικά καί ποδεικτικά στοιχεα, κανένα εδικό γκεφαλικό κέντρο/σημεο,    στω τινά Γονίδιο τν μοφυλοφίλων! Στίς ν λόγ ποφατικές, πιστημονικές καί ντικειμενικές θέσεις, κατέληξαν πλήθος λλων πώνυμων πιστημόνων, τίς ποίες, ξίζει νά ψάξετε καί νά μελετήσετε, μις καί εναι φύσιν δύνατον στό παρόν σχόλιον, νά σς παραθέσωμεν παντες τίς πιστημονικές ποψεις, πού κονιορτοποιον σαφέστατα, τήν τρισάθλιαν κιναιδίστικη προπαγάνδα.

πίσης, κατά τέταρτον καί μείζων λόγον, διαφωνομεν Θεολογικά, μις καί Θεόπνευστη πιστήμη τν πιστημν καί ερά Τέχνη τν Τεχνν τς Θεολογίας, μς ποδεικνύει περίφραστα, διά τινν ερν γραπτν πηγν της, τι Σοδομισμός το πλέον πεχθέστατος νώπιον Θεο καί Δικαίων νθρώπων, μάλιστα πό τήν πρό Χριστο ποχή καί πάλιν, π.χ. ες τόν στορικόν λαόν τν βραίων, ο ποίοι, μέ τήν ραγδαία ξάπλωση τν ν λόγ σαρκικν μαρτημάτων (Σοδομισμο, παιδοβιασμο, αμομιξίας, πορνείας καί μοιχείας κ.ο.κ.) καί τήν κρατον ποστασίαν κ το γίου θελήματος το Θεο, λάμβαναν τήν ντιμον καί εράν μισθαποδοσίαν, λεω τν ναίσχυντων νεργειν τους. Τόσον πρό Χριστο θεολογική κοσμοθεωρία τν λλήνων Φιλοσόφων, σον καί το «περιούσιου λαο» τν βραίων, συγκλίνει καί συμφωνε, ες τό τι παιδοβιασμός καί σοδομισμός εναι παρά φύσιν καί πάνθρωπες νέργειες. Ο σημερινοί ψευδοειδικοί, τείνουν νά διακρίνουν στενοκέφαλα καί δογματικά, τι λλο μοφυλοφιλία καί να λλο δθεν παιδοφιλία, καθότι ποστηρίζουν φανατικά τό πρτον, καί πολεμον στω τό δεύτερον, χωρίς νά ποψιάζονται διόλου, τι ρίζα καί μήτρα πάντων τν νομων σαρκικν νεργειν εναι ταυτόσημος! Τέτοιος τραγελαφικός διαχωρισμός καί νόητη διάκρισις, δέν φίστατο διόλου πρό Χριστο σέ Μεγίστους Φιλοσόφους καί Μεγίστους Δικαίους καί Προφήτες το βραϊκο λαο, πολλ δέ μλλον δέν φίστατο μετά Χριστόν, σέ τινές Μεγίστους Θεολόγους! ρα λοιπόν, χωμεν σήμερα, μίαν ξεκάθαρη διαχρονικά, στορικοκοινωνιολογικήν, Φιλοσοφικήν, Προφητικήν καί Θεολογικήν θέση καί μίαν σύγχρονον Νεοεποχήτικην παράδοξον ντίθεσην. στορικός Κατακλυσμός λ.χ. πί το Δικαίου Νε, πού μαρτυρεται μάλιστα, σέ πολυποίκιλα λλα στορικά καί πανθεϊστικά θρησκεύματα, γινεν καθς μαρτυρον καί ο Βιβλικές πηγές διά τήν κατάσχετον σαρκολατρείαν τν νθρώπων. Τό διον πισυνέβει καί ες τίς πέντε πολιτείες τν Σοδόμων καί τν Γομόρρων, μέ πρωταγωνιστή τόν Πατριάρχην Ἀβραάμ καί τόν Δίκαιον Λώτ!

ρα, ο σύγχρονοι προπαγανδιστές το Σοδομισμο, εναι κραυγαλέα φανερόν, τι πιθυμον τήν ναβίωση, τινός πρό Χριστο τρόπου ζως, πού το κατά γενικήν καί εδικήν-λληνιστικήν καί βραϊκήν-μολογίαν νας κτηνώδης καί παρά φύσιν πανθρωπισμός. Δέν εναι καθόλου τυχαίον, τι ρκετά φανατικά μέλη τν ΛΟΑΤΙ τόμων, χουν πύθμενον μίσος: κατά το Χριστιανισμο, κατά τν Χριστιανν, κατά τς κκλησίας το Θεανθρώπου Χριστο, κατά τν Κληρικν, κατά το Μοναχισμο, κατά τν στορικν καί θεολογικν πηγν τς Χριστιανικς καί ερς Παράδοσις, κατά τς Πατερικς Θεολογίας, κατά τν γίων καί Φίλων το Χριστο κ.ο.κ.!

Μάλιστα ρκετά ΛΟΑΤΙ τομα, «θεολογούν» διάκριτα στά ρια τς Θεομπαιξίας, να δικαιολογήσουν τά πάθη καί τίς συνήθειές των, ντί νά φανούν γενναίοι καί νά μολογήσουν ταπεινά τήν ποιαν δυναμία καί στοχία των. ποστηρίζουν μάλιστα λ.χ. μερικοί νόητοι Νεορθόδοξοι, Νεονικολαΐτες καί Νεοβαρλααμίτες καδημαϊκοί Θεολόγοι καί Κληρικοί, τι Θεάνθρωπος Χριστός, δέν μίλησε ποτέ του, διά τινά σαρκικά μαρτήματα, πως π.χ. κατά τς πορνείας καί κατά τς ρσενοκοιτίας! παγε τς ωσφορικς συναρτησίας καί Θεομπαιξίας δηλαδή! Δέν φίστατο χειρωτέρα βλασφημεία, πάνθρωπη μετανοησία, ξάπαντος συγχώτητη μαρτία καί θρασύδειλος πίθεσις, κατά το γίου Πνεύματος, δηλ. ες τό Πνεμα τς ληθείας, καθς καί στυγνή συκοφαντεία κατά το Τιμίου Θεανδρικο Προσώπου το Κυρίου μν ησο Χριστο.

ρθόδοξη Πατερική Θεολογία τς κκλησίας, μς ποσαφηνίζει διδακτικά καί ρμηνευτικά: τι τά Χριστολογικά λεχθέντα το Θεανθρώπου Χριστο, μς τά ρμηνεύει πλανς καί Θεοπνεύστως πόστολος τν θνν καί Θεοφόρος  γιος Παλος, ν τόν Θεηγόρον πόστολον Παλον μς τόν ρμηνεύει πλανς, Θεόπτης καί Μέγας Διδάσκαλος τς κκλησίας, γιος ώαννης Χρυσόστομος. Ατά διδάσκει ρθόδοξη ερά Πατερική Παράδοσις. Κάθε λλη καί διαφορετική ρμηνευτική προσέγγισης λ.χ. πό τινν μοντέρων καί δθεν Βιβλικν θεολόγων τν πανεπιστημικν Θεολογικν Σχολν, συνιστά ατόματα καί οσιαστικά, σημαίνουσα κακόδοξη παρέκλισις καί αρετίζουσα διδασκαλία. Διότι πολλοί Βιβλικοί θεολόγοι, προτεσταντίζουν διάκοπα, μις καί γνον μπειρικά καί γνωσιολογικά τήν ερά Παράδοση τς ρθοδόξου  κκλησίας. Πρόκειται δηλ. διά τινς κακοδόξου «Μεταπατερικς» καί τερόδοξου καδημαϊκς θεολογίας, πού προωθε ξάπαντος, τόν Διαχριστιανικόν καί Διαθρησκειακόν Συγκρητισμόν, δηλ. τήν πνευματική πορνεία καί μοιχείαν, ες βάρος βέβαια: τς Προφητικς, τς ποστολικς, ξάπαντος τς υαγγελικς, τς Πατερικς, καθς καί τς Δογματολογικς κρίβειας, τς ρθοδόξου Θεολογίας τς κκλησίας.
να ποδεικτικόν τώρα, ξάπαντος Βιβλικόν καί δ Παλαιοδιαθηκικόν παράδειγμα, θά σς παραθέσωμεν, να προβληματίσουμεν βαθύτερα τό θέμα, εδικά γιά σους ποστήριζουν τίς πιό πάνω ντιχριστιανικές βλασφημείες κατά το Χριστο.

Στήν Παλαιά Διαθήκη στό Βιβλίο τς Γένεσις στό ΙΗ΄(18ον) κεφάλαιον καί στίχος 20ος -21ος , ναφέρονται τά ξς σημαντικά:
«Επε δέ Κύριος· κραυγή Σοδόμων καί Γομόρρας πεπλήθυνται πρός με, καί α μαρτίαι ατν μεγάλαι σφόδρα. Καταβάς ον ψομαι, ε κατά τήν κραυγήν ατν τήν ρχομένην πρός με συντελούνται, ε δέ μή, να γν».
[Μετφρ: Καί λέγει ποκαλυπτικά στόν βραάμ Κύριος: «Κραυγές πολλές καί μεγάλες ρχονται ες τόν ορανόν σέ μένα πό τά Σόδομα καί τά Γόμορρα· εναι κραυγές κ τν πολλν καί μεγάλων σαρκικν μαρτιν τους. Πρέπει λοιπόν νά κατεβ γιά νά δ ν ντως συντελονται τέτοια κραυγαλέα μαρτήματα, διά νά γνωρίζω τί συμβαίνει πραγματικά».]
Τό νομα “Κύριος”, εναι λληνική μετάφρασις τν βομήκοντα κ τς βραϊκς λέξεως το Θεο “Γιαχβέ” τς Παλαις Διαθήκης. ρα λοιπόν, βάσιν τοτων τν ναντίρρητων δεδομένων, τό σημαίνων θεολογικόν ρώτημα πού προκύπτει σαφς, εναι: Ποιός εναι ν λόγ “Κύριος” πού ποκαλύπτει, Πρόσωπον μέ πρόσωπον, σα ποκαλύπτει στόν Πατριάρχη βραάμ, περί τν βδελυκτν καί παρά φύσιν μαρτιν τν Σοδόμων καί τν Γομόρρων; Ποιός εναι Θεός Γιαχβέ τς Παλαις Διαθήκης; Ποιός το Θεός καί Κύριος το Πατριάρχη βραάμ καί το Δίκαιου Λώτ; χομεν τήν ταπεινή ποψη, ποιος ποπειραθεί, νά πιλύσει, τοτο τό συγκεκριμένον θεολογικόν «ανιγμα», θά ντιληφθε σαφς καί τήν ξεκάθαρη στάση το Χριστο τν Εαγγελίων...! ξάπαντος τινά δῆθεν κενά καί ντίφασις, δέν φίσταντο κατ΄οσίαν, στήν Πατερική Θεολογία.

Στήν Καινή Διαθήκη, στήν Πρός Ρωμαίους πιστολήν Α΄ κεφάλαιον στ.24-32, μς ξακαθαρίζει περί το Σοδομισμο μέ πάσαν σαφήνεια, Θεόπτης πόστολος Παλος:
«Μετήλλαξαν τήν λήθειαν το Θεο ν τ ψεύδει... καί λάτρευσαν τ κτίσει παρά τόν κτίσαντα... Διά τοτο παρέδωκεν ατούς Θεός ες πάθη τιμίας... μετήλλαξαν τήν φυσικήν χρσιν ες τήν παρά φύσιν... παρέδωκεν ατούς Θεός ες δόκιμον νον, ποιεν τά μή καθήκοντα...»!
ν Μέγας ρμηνευτής καί Διδάσκαλος τς ρθοδόξου κκλησίας, γιος ωάννης Χρυσόστομος, Πατριάρχης τς Κωνσταντινουπόλεως, μς ποσαφηνίζει (ΕΠΕ, 16Β, Ὑπόμνημα στήν Πρός Ρωμαίους, Ε΄ Ὁμιλία, σελ. 406-425) στά περί τς ρρενομανίας, ρμηνευόντας τήν Πρός Ρωμαίους ποστολικήν πιστολήν:
“Τό δόγμα ατος σατανικόν στίν, λλά καί βίος δαιμονικός... Πρός τήν λλόκοτον ταύτην λύσσαν ξώκειλαν... Πάντα μέν ον τιμα τά πάθη, μάλιστα δέ κατά τν ρρένων μανία... Καί γάρ πάσχει ν τος μαρτήμασιν ψυχή μλλον καί καταισχύνεται... γάρ γνησία δονή κατά φύσιν στίν λλ΄ταν Θεός γκαταλίπη, πάντα νω καί κάτω γίνεται... Καί τήν φύσιν βρίσαντες καί τό δ τούτων τιμότερον, ταν καί γυνακες τατας πιζητσι τάς μίξεις, νδρν... Καί τήν φύσιν σχυναν, καί τούς νόμους πάτησαν... Τούτοις γώ καί νδροφόνους χείρους εναι φημί· καί γάρ βέλτιον ποθανεν, ζν βριζόμενον οτως”.(Μτφρ. στήν τελευταίαν πρότασην: Ατούς γώ τούς λέγω πώς εναι χειρώτεροι καί πό τούς δολοφόνους, γιατί εναι καλύτερον νά πεθάνει κανείς, παρά νά ζε καί νά προσβάλλεται τσι. Διότι δολοφόνος πέσπασε τήν ψυχή πό τό σμα, ν ατοί (τά ΛΟΑΤ τομα) κατέστρεψαν τήν ψυχή μαζί μέ τό σμα!).
ξάπαντος, παντες ο Προφήτες, ο πόστολοι καί ο Θεοφόροι γιοι Πατέρες τής ρθοδόξου κκλησίας, συμφωνον διαχρονικά, μέ τήν πάγια καί παρασάλευτην διδασκαλια τς Παλαις καί τς Καινς Διαθήκης, περί το παρά φύσιν Σοδομισμο καί το ντιχριστιανο τρόπου ζως τν ΛΟΑΤ τόμων. Καί συμφωνοῦν ἅπαντες, διά ὁντολογικούς λόγους, καί ὄχι διά Πλατωνικούς κ.λπ. Φιλοσοφικούς λόγους, μιᾶς καί εἶναι ζήτημα καί προοπτική τῆς αἱωνίου Ζωῆς ἤ καί αἱώνιου θανάτου. ρα πς εναι δυνατόν, ο Φίλοι το Θεανθρώπου Χριστο, ο Προφήτες καί ο γιοι, πού καθάρθηκαν κ τν ποικίλων παθν τους, νά σκον πολεμική στάση ξ λων τν παρά φύσιν νομιν καί θισμν, παθν καί μαρτιν, καί τά ΛΟΑΤ τομα νά καπηλεύονται καί νά μπαίζουν τό ερόν Εαγγέλιον τς κκλησίας καί τήν Κεφαλήν Ατς, τι δθεν Σοδομισμός εναι: «γαπητική νέργεια», «γγελική νέργεια», «Χριστιανική νέργεια», «φυσιολογική καί νθρώπινη νέργεια» κ.ο.κ., καί μάλιστα κουσον-κουσον, καθ λα σύμφωνη, μέ τά σωρηδόν Χριστολογικά Εαγγελικά λεχθέντα Του;(!!!)

 Νομίζω ν κατακλείδι, τι ερός Χρυσόστομος, Μέγας Πατήρ καί Θεολόγος τς κκλησίας, περιγράφει μέ Ψυχιατρικήν καί Ψυχολογικήν κρίβειαν, τό προφίλ τν σύγχρονων ΛΟΑΤ τόμων.

σες τί πιστεύετε;

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη



 ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ: