Translate

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: (ΜΕΡΟΣ Δ΄) ΕΚΘΕΣΙΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΙΣΜΟΥ



Ἔκθεσις ἀκριβῆς τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς Θεολογίας περί τῆς θανατηφόρου αἱρέσεως τοῦ Ἐμβρυοκτονισμοῦ

(Μέρος Δ΄)

-Γιατί δέν μᾶς λένε οἱ σύγχρονοι Ἡρώδηδες "ἱατροί", ὅτι ὅταν μία μανοῦλα ἐνεργήσει μίαν παρά τήν φύσην "θεραπευτικήν διακοπήν τῆς κύησις" ἤ ἔκτρωση, ἔχει ὑπεραυξημένες πιθανότητες διά τόν καρκίνον τοῦ μαστοῦ;
Ἄς σπεύσουμεν τότε ἅπαντες, μιᾶς καί μᾶς ἀποκρύβουν τήν ἐν λόγῳ πραγματικότητα, νά ἐρωτήσομεν διακριτικά, γυναίκες καρκινοπαθείς, ἄν πρωτοῦ διαγνωσθοῦν μέ καρκίνον, ΠΟΣΕΣ ἐκτρώσεις ἐνήργησαν...! Θά ἐκπλαγοῦμεν!!!
Ἡ πιό πάνω ἐπιστήμονας Καθηγήτρια κ. Angela Lanfranchi, κρούει τήν καμπάνα... διότι ἀποδεικνύει σαφῶς, ὅτι οἱ ἐκτρώσεις καί οἱ ψευδοδιακοπές-γράφε γενοκτονίες-τῆς κύησις ἔχουσιν ἄμεσον σχέσην, μέ τόν καρκίνο τοῦ μαστοῦ!
Ἀναρωτιέμαι βασικά, ἄν οἱ ἀνά τον κόσμον Ἀντικαρκινικοί Σύλλογοι, κατά τοῦ καρκίνου τοῦ μαστοῦ κ.ο.κ., ἐνημερώνουσιν στίς καμπάνιές των, δηλ. στά κορίτσια καί τίς γυναίκες, ὡς πρωταρχικήν πρόληψιν, τήν ΑΠΟΧΗΝ τῆς "θεραπευτικῆς ἄμβλωσις" ἤ "διακοπῆς τῆς κύησις", δηλ τοῦ φόνου ἐκ προμελέτης τοῦ σπλάγχου των;!
-Ἤ μήπως, βρίσκονται ἀγκυλωμένες, στά ἀναχρονιστικά καί ΑΝΟΗΤΑ φεμενιστικά συνθήματα καί τούς θανατηφόρους ἐπιστημονισμούς, τῶν κατά συρροήν "ἱατρικῶν" Ἐμβρυοκτονισμῶν;
-Καί μετά μᾶς φταίει ὁ Ἅγιος Θεός, πού ἔχομεν καρκίνον τοῦ μαστοῦ κ.λπ.;

1.    ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ;

στόσο, να μή κατηγορηθμεν πό φελείς καί κακόβουλους νόες, τι παραθέτουμεν τινά μειοψηφική ποψη, τινός καί νός μόνον πιστήμονος τς ατρικς πιστήμης· ς σπεύσουν τότε, ο χοντες τάχα μου πιστημονικήν καί διαφορετικήν γνώμη, ο ποοι μάλιστα, συνηγορον, πέρ τς διακοπς τς «κεάνιας νδομήτριας γαλήνης» (Dr.Κ.) τν μβρύων, νά μς ρμηνεύσουν καί νά μς ξηγήσουν, τήν πιστημονικήν συμφωνία, πού νυπάρχει στά πιό πάνω, μέ δύο τινές λλες πίσημες καί νυπόγραφες διακηρύξεις.

Τήν πρτη νυπόγραφη-πίσημη διακήρυξη, τήν πογράφει, τό ρευνητικό καί Διδακτικό προσωπικό, Καθηγητές δηλ. τς ατρικς Σχολς το ΑΠΘ:

1ον. «Ως υπεύθυνοι ακαδημαϊκοί διδάσκαλοι και ιατροί θεωρούμε ότι ο συζητούμενος νόμος περί αμβλώσεων:

I.  α. αντιβαίνει σε κάθε έννοια ελευθερίας, αληθείας και ανθρώπινης ακόμη δικαιοσύνης. β. αντιβαίνει στην έννοια του σεβασμού προς τον άνθρωπο, ο οποίος υφίσταται σαν άνθρωπος από της συλλήψεως έως του βιολογικού του θανάτου. Ως εκ τούτου αποτελεί ανθρωποκτονία η παρέμβαση επί της επιβιώσεώς του σε οποιαδήποτε περίοδο της ζωής του. γ. περιφρονεί και καταργεί και αυτόν ακόμη τον όρκο του Ιπποκράτους, ο οποίος αποκλείει κάθε βλαπτική ενέργεια για την ζωή του ανθρώπου, ιδιαίτερα στην περίοδο της εμβρυϊκής του ζωής. Είναι γνωστό άλλωστε ότι, από αμιγώς ιατρική άποψη, οποιαδήποτε επέμβαση επί του ανθρωπίνου σώματος ή παρέμβαση στις ψυχικές λειτουργίες του ανθρώπου, η οποία δεν έχει αυστηρώς θεραπευτικό σκοπό, επέχει θέση αδικήματος που στρέφεται στην ίδια την υπόσταση του ανθρώπου.

II.   Η ηθελημένη διακοπή της κυήσεως δημιουργεί βαρύτατες ψυχικές αλλά και βιολογικές συνέπειες στην έγκυο.

III. Η νομοθετικώς αποδεκτή διακοπή της κυήσεως αλλοιώνει βαθύτατα το ορθό φρόνημα του Ελληνικού λαού, ιδιαιτέρως των νέων.

Ως ακαδημαϊκοί διδάσκαλοι, οι οποίοι έχομε ως σκοπό την προάσπιση του ανθρώπου ως προσώπου, υπό την απόλυτη οντολογική έννοια του όρου, αντιτιθέμεθα σε οποιαδήποτε νομοθετική διάταξη, η οποία επισημοποιεί την παρέμβαση στη ψυχική και σωματική ακεραιότητα του ανθρώπου και την αποδοχή μεθόδων, οι οποίες ανακόπτουν την επιβίωση ή την αρμονική εξέλιξη του (...)». [1]

2ον. «Σύμφωνα με τα τελευταία Ιατρικά Δεδομένα, το έμβρυο είναι τέλειος άνθρωπος από την πρώτη στιγμή της σύλληψής του. 

Συνεπώς οποιαδήποτε έκτρωση σε οποιοδήποτε στάδιο της εγκυμοσύνης και αν γίνει και με οποιαδήποτε δικαιολογία, είναι ΦΟΝΟΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ. 

Το έμβρυο έχει τα ίδια δικαιώματα με οποιοδήποτε παιδί ή ενήλικα Άνθρωπο, γι΄αυτό η πολιτεία έχει καθήκον να το προστατεύσει και να του εξασφαλίσει τα δικαιώματά του». [2]

πίσημη τοτη καί δεύτερη διακήρυξη, συντάσεται καί πογράφεται εδικς, πό 67 Κύπριους πιστήμονες ατρούς· τήν πογράφουν δηλ.: Μαιευτρες, Χειρούργοι, Γυναικολόγοι, Παιδίατροι, Μικροβιολόγοι, Παθολόγοι, φθαλμίατροι, Καρδιολόγοι, τορινολαρυγγολόγοι, Παθολογοανατόμοι, ναισθησιολόγοι, κτινολόγοι, Νευρολόγοι καί Ψυχίατροι.

Εναι φανερόν, τι δέν τήν συνέγραψαν, τινές Κληρικοί θεολόγοι, λλά τήν γραψαν πιστήμονες ατροί καί ατό πό μόνο του ποψιάζομαι, τι δηλώνει  πολλά.

Καί ρα, ρχονται τήν σήμερον, ο ν λόγ πιστήμονες, Καθηγητές καί ρευνητές, νά μοφωνήσουν, μέ πόλυτον τινά κρίβειαν, μέ τήν Διδασκαλία τς ρθοδόξου Θεολογίας καί νθρωπολογίας, τς κκλησίας.

-κπληκτικόν;!

μως καί λως παραδόξως, σοι θεοι καί «νθεοι» πιστήμονες, εναι θετικά συνήγοροι τν κτρώσεων, καί τς διακοπς τς ζως το βρέφους, παραγνωρίζουν καί ποκρύβουν, λες ατές τίς συγκεκριμένες διακηρύξεις, πό τήν κοινή γνμη, μις καί συμβαδίζει μέ τήν ρθόδοξον πιστημονικήν Θεανθρωπολογίαν· παναλαμβάνω καί πιμένω βάσει τν ναντίρρητων ντοκουμέντων, τι ο πιστήμονες ναφέρονται, περί «νθρωποκτονίας» καί περί «φόνου κ προμελέτης» τν νθρώπινων μβρύων, καί χι τινά σύνδεσμος τν Κληρικν καί τν θεολόγων!

Καί μς παρουσιάζουν, ατοί ο διάφοροι τσαρλατάνοι πέρμαχοι τν μβλώσεων, τήν πιστημονική κοινότητα, ς σάν νά φίστατο τινά μοφωνία, πί το πό ξέτασιν ζητήματος, ν τά ντοκουμέντα πού σς παραθέτουμεν, δηλώνουν σαφς, τινά πιστημονικήν διχογνωμίαν καί πιστημονικόν σχίσμα, δηλ. σημαίνουσαν πιστημολογικήν διαίρεσιν καθς καί πιστημονικήν αρεσιν.

Καί τσι λοιπόν, τά μεσα ρώτημα πού μς προκύπτουσιν, εναι:

Ποι εναι τελεσίδικως πιστημονική λήθεια, πί το ν λόγ ζητήματος;

Ποα ν τέλει, πιστημονική ποψη, εναι ληθεύσα, καί ποα ψεύδορκως καί πίορκως;

Καί ο δύο διαμετρικά, ντίθετες πόψεις, δέν δύναται νά ληθεύουσιν, ς πιστημονικές, διότι πιστημονική λήθεια, ξάπαντος φείλει νά εναι, πόλυτα ληθινή καί κριβς καί νά μή διαιρεται.

Περιττόν νά σς παραθέσομεν, τήν προπαγανδιστική «ατρικήν» ποψη στό παρόν κεφάλαιον, μις καί εναι ερέως καί πρακτικς, γνωστή.

Ἔχομεν τήν ἄποψη, ὅτι τά ὅσα διεπιστημονικά σᾶς περιγράψαμεν, σφαιρικῶς, στά προηγούμενα ἐπί τοῦ θέματος, εἶναι ὑπέρ ἀρκετά, διά νά ὑποψιάσουν τόν κάθε καλοπροαίρετο ἀναγνώστη/τρια. Τό θέμα εἶναι τεράστιον καί ἀξίζει βεβαίως νά ἀσχοληθεί κανείς, σέ βάθος, δια τόν πολλαπλόν πλούτον τῆς θεματολογίας.


 Γι΄αὐτόν τό λόγο, θά πρέπει νά περάσομεν στό ἐπόμενον μέρος κατ΄οὐσίαν, στό πλέον ἐξειδικευμένον καί τελικόν στάδιον, τῆς παροῦσης μελέτης, νά ἐκθέσωμεν δηλαδή, μέ ἀκρίβειαν, ὅσα διατυπώνει ὁ τίτλος τοῦ δοκιμίου μας: τήν Ὀρθόδοξην Πατερική Θεολογία καί ἀπλανή Διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, περί τῆς θανατηφόρου καί αἱρετικῆς πρακτικῆς τοῦ Ἐμβρυοκτονισμοῦ, ἤ τῶν ἐκτρώσεων, ἤ καί ἀκόμη τοῦ Νεοεποχήτικου «ἱατρικοῦ ὅρου» τῆς δῆθεν «θεραπευτικῆς διακοπῆς τῆς κύησις»...

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

Π.Π.Ν.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕΡΗ:

1.     [ΜΕΡΟΣ Α΄] ΕΚΘΕΣΙΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΙΣΜΟΥ (ΒΙΟΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΧΡΕΟΣ Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ, ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΝ ΔΙΧΑΣΜῼ) 

2.    [ΜΕΡΟΣ Β΄] ΕΚΘΕΣΙΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΙΣ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ) 



3.     [ΜΕΡΟΣ Γ΄] ΕΚΘΕΣΙΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΙΣΜΟΥ (Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΥΡΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΡΕΦΟΚΤΟΝΟΥΣ, Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωρόπουλου «ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ») 




ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Διακήρυξη-κείμενο τοῦ Ἐρευνητικοῦ-Διδακτικοῦ προσωπικοῦ, τοῦ τμήματος Ἰατρικῆς, τοῦ ΑΠΘ, ἐνυπόγραφη δήλωσή τους στίς 27/2/1986, http://www.impantokratoros.gr/episthmones_gia_amvloseis.print.el.aspx

[2] Διακήρυξη κατά τῶν ἐκτρώσεων καί κατά τῆς «διακοπῆς τῆς κύησης» ἀπό 67 ἱατρῶν τῆς Κύπρου, http://www.impantokratoros.gr/3CDD7D43.el.aspx
Δημοσίευση σχολίου