Translate

Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ [ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ, ΜΕΡΟΣ Β΄]





 Κατά τοῦ Νεοβαρλααμιστοῦ Ἀνδρέα Πιτσιλλίδη

[Μέρος Β΄]

 (Περί τοῦ Ἁγίου Κυπριανοῦ, καί τῆς Σατανικῆς Μαγείας)




Παρακολουθήσαμε σήμερα (2/10/15) καί πρό ὁλίγου  στήν τηλοψία μας ἀκόμη μίαν ἀθεολόγητον ἐκπομπήν τῆς κ. Γωγῶς Ἀλεξανδρινοῦ καί τοῦ αἱρετικοῦ θεολόγου Ἀνδρέα Πιτσιλλίδη μέ τίτλον: Άγιος Κυπριανός, ο «Μάγος». Αποδέχεται η Εκκλησία την ύπαρξη της Λευκής καί Μαύρης Μαγείας; Ἀκόμη μία φορά ὁ Νεοβαρλααμίτης θεολόγος ἔκφρασε προσωπικούς στοχασμούς καί λοιπές ἀκαδημαϊκές ἀσυναρτησίες του, περί τῶν κτιστῶν δεισιδαιμονιῶν, δηλ. περί τῶν ἀνύπαρκτων διαβολικῶν μαγειῶν ἤ μάγων, μιᾶς καί ἀγνοεῖ, πραγματικά, τήν Ὀρθόδοξη Πατερική Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας, διότι εἶναι ὑπαρξιακά ἐπηρεασμένος, ἀπό τίς κακόδοξες καί ἐξειδικευμένες Προτεσταντόπληκτες Βιβλικές σπουδές του.

-Ὑφίστατο ὅμως θεραπεία ἐκ τῆς ἀκατέσχετου αἱρετικολογίας του; Ἀσφαλῶς καί ὑφίστατο...!

Ἔχει παντελῶς, θλιβερή ἄγνοια γιά θεολόγος, περί τῶν ποικίλων βασικῶν Πνευματολογικῶν καί Δογματολογικῶν, θεμελιακῶν Εὐαγγελικῶν ἀρχῶν, ὅπως λ.χ. περί τῆς ὀρθοδόξου Θεολογίας τῶν Ἀκτίστων Ἐνεργειῶν, μιᾶς καί συγχέει, ὄντας αἱρετικός θεολόγος, τίς Ἄκτιστες ἐνέργειες τοῦ Θεοῦ μέ τίς κτιστές διαβολικές ἐνέργειες, καί αὐτό τό λέγομεν σαφῶς, διότι ἀρνεῖται τήν ὕπαρξη τῶν ποικιλόχρωμων σατανικῶν καί μαγικῶν ἐνεργειῶν, μέ θεο-λογική συνέπεια, νά ἀρνεῖται, τήν ὀρθόδοξην Πατερική καί Δογματολογική Διδασκαλία, περί τῆς ὀρθοδόξου Ἀγγελολογίας καί Δαιμονολογίας. Ἄρα συνεπῶς, ἔχει ἐσφαλμένη καί συγκεχημένη ἰδέα ἤ ἄποψη, περί τῆς ὀρθοδόξου Δαιμονολογίας, μέχρι στό σημεῖο πού θεωρεῖ, κακῶς καί πλανερῶς βέβαια, ὅτι ὁ Σατᾶν, τά πονηρά πνεύματα, δηλ. τά ἐναέρια τελώνια τοῦ Ἐωσφόρου, ὁ δαιμονισμός, οἱ Μάγοι καί Μάγισσες καθῶς καί οἱ Μαγικές κτιστές δυνάμεις αὐτῶν, εἶναι ἀνύπαρκτες! Τά σημεῖα αὐτά, τά ἔχει ἐπαναλάβει παπαγαληδόν καί ἄκρως προκλητικά σέ παρελθοντικές ἐκπομπές. Δόξα τῷ Θεῷ πάντως, πού μείωσαν τόν τηλεοπτικόν χρόνον τῆς Γωγοῦς, ἵνα μή μᾶς πρίζουν μέ βορβορῶδη νάματα καί ἀνίερα σπουδάγματα.

Ἐν ἀντιθέσει τό μόνον ὑπαρκτόν πράγμα εἰς τήν σοφιστικήν, καί κατ΄ἐπέκτασην προτεσταντική θεολογία τοῦ Πιτσιλλίδη, εἶναι ἡ ἐμπειρική καί γνωσιολογική συνάμα, ἡμιμάθεια και ἀμάθειά του εἰς τήν Ἐμπειρική καί Δογματική Θεολογία τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή, κατηχεί καί διδάσκει, ἐκ τῆς τηλοψίας, τό Χριστεπώνυμον πλήρωμα, μέ ἀνύπαρκτες ὀρθόδοξοθεολογικές προϋποθέσεις στήν φαρέτρα του. Αὐτά τά ἄκρως ὀρθολογιστικά καί ἄθεα καμώματά του, τά διδάχθηκε, ἐκ τῶν προτεσταντόπληκτων ἀκαδημαϊκῶν καθηγητῶν του, καί μέ αὐτά κατηχεῖ τόν ταλαίπωρον ἑαυτόν του καθῶς καί τόν δύσμοιρο λαό τοῦ Θεοῦ.

Ὁ λαός τοῦ Θεοῦ τῆς Κύπρου, εἶναι δύσμοιρος   διότι μέχρι στιγμῆς, ἀκόμη νά δημοσιευθεῖ, τό 15σέλιδο καταδικαστικό Συνοδικό Πόρισμα τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῶν Αἱρέσεων, δηλ. τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Κύπρου, περί τῶν συγκεκριμένων αἱρέσεων τοῦ Ἀνδρίκκου Πιτσικλλίδη καί ὡς ἐκ τούτου, ὁ κόσμος στήν κοσμάρα του, μιᾶς καί εἶμεθα βαθιά νυκτωμένοι καί ἄκρως ἀκατήχητοι, ἐλέω τινῶν συγκεκριμένων Οἰκουμενιστῶν καί Νεονικολαϊτῶν, αἱρετικῶν τηλεθεολόγων καί κληρικῶν κομπογιαννιτῶν, πού μᾶς βομβαρδίζουν μέ τινᾶ φαγώσιμα τῶν χοίρων. Πολλῶ δέ μᾶλλον ἡ ἀδιαφορία  -γράφτε ἀδυναμία- τινῶν συγκεκριμένων Συνοδικῶν Ἱεραρχῶν, νά πατάξουσιν, μέ τίς σαφεῖς Πατρολογικές προϋποθέσεις τοῦ Συνοδικοῦ Πολιτεύματος, τό παναιρετικόν κακόν τῶν τηλεθεολογούντων, ἀπό τήν ῥίζαν του. Τό κρίμα ὅμως, εἶναι ἐξ ὁλοκλήρου στό λαιμόν καί τίς ψυχές, ὅσων Μητροπολιτῶν, βραχυκυκλώνουσιν, τήν δημόσια, ὁριστικήν καί ἀμετάκλητον καταδίκη καί ἀποκοπήν τοῦ θεολόγου Πιτσιλλίδη, ὡς μέλους καί θεολόγου ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τήν ὁποῖα Ἐκκλησία τῆς Κύπρου, πολεμεῖ, μέ τά αἱρετικά καί ἄθεα φλυαρήματά του.

Δέν ἐπιθυμεῖ ὁ γράφων, τήν ἀπροϋπόθετον καταδικήν του, ἐπιθυμῶ τήν καταδική τῶν πλανῶν, αἱρέσεων καί ἄλλων τινῶν βιοηθικῶν κακοδοξιῶν του καί ὁριστικῆς ἀποκοπῆς του, ὥς θεολόγου καί μέλους τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, διότι ἕνα ψωριασμένο πρόβατον, πρέπει νά ἐκβάλλεται ἐκ τῆς μάνδρας, ἵνα μή ἐπεκταθεῖ ἡ μολυσματική ψῶρα! Οἱ τσομάνηδες ὅμως, κάποιοι Οἰκουμενιστές καί ἄλλοι σιγονταροοικουμενιστές συγκεκριμένα ἐκκλησιαστικά πρόσωπα, δηλ. Κύπριοι ρασοφόροι κομπογιαννίτες, μέ ἐμφανέστατες Θρονικές φιλοδοξίες, ἔχουσιν διαφορετικήν «ποιμαντική ἀντιμετώπισην» τοῦ ζητήματος... Τήν κλασική «ποιμαντική τῆς διγλωσσίας» ἕνα ἐωσφορικό χόμπυ, τό ὁποῖον ἀποκαλοῦσιν «ποιμαντική οἱκονομία» ἐνῶ πρόκειται περί «παραοικονομίας» καί ὑψηλοῦ διαβολισμοῦ, ἡ ὁποῖα συγκεκριμένη στάση τῆς παραοικονομίας των, ἀποβαίνει εἰς βάρος, τῆς ἀκρίβειας τῆς Φιλοησυχαστικῆς Ὀρθοδοξίας καί εἰς βάρος τῶν ποιμενομένων Πιστῶν.

Ὅποιος ἐμπιστεύεται, τίς τηλε-ἄθεο-λόγητες ἀσυναρτησίες τοῦ Πιτσιλλίδου καί τῆς Γωγοῦς, εἶναι δικαίωμα του νά τό πράττει, καθῶς εἶναι ἀνάλογον δικαίωμα  ὅλων ἡμῶν τῶν ὑπολοίπων, νά προβληματιζόμαστε βαθύτερα, νά ἐμπιστευόμαστε καί νά μελετῶμεν, τό ἱερόν Εὐαγγέλιον καί τούς Θεοφόρους Θεολόγους, δηλ. τούς Ἅγιους Πατέρες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τήν ὁποῖαν Ἐκκλησία καί ἱ. Θεολογία τους, δυστυχῶς, δέν δύναται νά ἐκπροσωπεῖ ὁ ψευδόδοξος τηλε-θεολόγος καί ἡ «φιλελεύθερη» τηλεπαρουσιάτρια.

Σήμερα, θά σᾶς παραθέσωμεν μίαν καί μόνον, βλάσφημον θεομπαικτικήν θέσιν τοῦ Πιτσικλλίδου καί ἀπό ἐκεῖ καί πέρα, δεῖτε τήν ἐκπομπή, ὅπου καί τήν ἀναρτοῦσιν, εἰς τήν ἐν λόγῳ ἱστοσελίδα των.

Δήλωσε δημόσια ὁ «Μεταπατερικός θεολόγος», ὅτι ὁ Ἅγιος Κυπριανός, δέν ἦτο... καί τόσον Μάγος, ὅπως τόν περιγράφουσιν, δῆθεν ὑπερβολικά, τά Ἁγιολόγια τῆς Ἐκκλησίας, καί οὔτε ἦτο Μάγος ὡς σάν νά ἐννοοῦμεν τούς σύγχρονους Μάγους, με τήν σημερινή ἄρνητική καί διαβολική ἔννοια! Δηλαδή ὁ Μάγος ἔχει καί τινά θετικήν ἔννοιαν; Καί ποῦ στηρίζει τήν ἐπιχειρηματολογία του; Ἄκουσον-ἄκουσον... στούς καθηγητές του! Πῶς ἦτο δηλαδή ὡς Μάγος, ὁ ἅγιος Κυπριανός; Πῶς ἐννοεῖτο τότε, ἡ Μαγεία, καί πῶς σήμερον; Ἄλαξε κάτι; Καί τί ἄλλαξε; Ἄλαξε «χέρια» ἡ Μαγεία; Ἦτο λ.χ. ὁ ἅγιος Κυπριανός, ἕνας καλός καί ἄκακος ἄνθρωπος, π.χ. ὁ σοφός καί καλοσυνάτος Μάγος τῆς φυλῆς του, πού ἁπλά στόν ἐλεύθερον του χρόνον, «ἔπαιζε μπάλα», μέ τούς ἄκακους καί χαριτωμένους(sic) δαίμονες; Δηλαδή λίγο ἔλειψε νά μᾶς πείσει, ὁ ἀθεολόγητος «θεολογῶν» τῆς βλακείας, ὅτι ἡ Μαγεία, ἦτο μία φιλοσοφική ἐνασχόλησις τινῶν διανοουμένων, μία δῆθεν καλή συνήθεια ὅπως τήν μαγειρική ἤ τήν ζαχαροπλαστικήν...! Τρομάρα του. Εἰλικρινά ἀδελφοί καί πατέρες μου, τελείωσε ἡ ἐκπομπή, τῶν ἀστόχαστων σουσουράδων, καί βγήκα ζαλισμένος, ἐκ τῶν σωρηδόν ἀσυναρτησιῶν τους. Μή σᾶς ἀναφέρω, ὅτι τήν χειρώτερη ζημιά, τό ἐννοῶ, τήν κάνει ἡ κυράτσα καί ἀστόχαστη σουσουράδα καί λεγάμενη, κ. Γωγώ Ἀλεξανδρινοῦ, μέ τίς καταφατικές «ἀντικειμενικές» θεολογο-δηλώσεις της, περί τινῶν «Χαρισματικῶν» δαιμονισμένων made in USA !

-Μέ τέτοιον ἀμαθέστατον ψευδοδιδάσκαλον, πού κάθησες στό πάνελ σου, Γωγώ μου, τέτοια καί ἀνάλογα Θεομπαικτικά γράμματα καί θά μάθεις. Εἶναι φυσικός, ἀνθρωπολογικός καί παιδαγωγικός νόμος. Ὁ λαός τοῦ Θεοῦ ὅμως, τί σέ φταίει ψυχοῦλα μου, και τόν δηλητηριάζεται ἀπό κοινοῦ, μέ τόσα ἐωσφορικά καί πυρηνικά τηλεοπτικά ἀπόβλητα, ἐκ τῶν πιτσικλίδειων αἱρέσεων καί κακοδοξιῶν; Μήν ἀπορείς ἔπειτα, διά τίς δῆθεν «ἀρνητικές ἐνέργειες» καί τίς συγκεκριμένες δοκιμασίες, πού σοῦ ἐπισυμβαίνουν, στήν προσωπική σου ζωή... κάποτε θά ὑποψιασθείς. Εὐχόμασθε ὄντως νά σοβαρευθεῖτε σέ κάποια φάση, σύντομα μάλιστα καί προτοῦ νά εἶναι ἀργά διά τήν αἱῶνια προοοπτικήν σας. Ἡ «θεολογία τοῦ Πιτσικλίδου», ἤ, καί ἡ «Πιτσικλανίδιος θεολογία» του, δέν ἔχει αἴσιον τέλος καί κατά Θεόν τινά αἱῶνιον προοπτικήν, διότι πρόκειται περί τινῶν κάκοσμων ἀεριῶν! Μᾶς τό ἀπόδειξαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, μέ ἀκρίβειαν, ἐδῶ καί αἰῶνες μάλιστα.

-Δύνασε ἔντιμη κυρία Γωγώ μου, νά διακρίνεις, καί ἆραγέ πῶς, ὅταν μία «ἀρνητική ἐνέργεια» σέ ἐπισκέπτεται, ἄν εἶναι ἐκ τοῦ Θεοῦ ἤ ἐκ τοῦ πονηροῦ; Δύναται μήπως, νά ἔχει τέτοιαν διάκρισην, ἕνας αἱρετικός θεολόγος; Ἀσφαλῶς καί δέν δύνασε κ. Γωγώ, γι΄αὐτόν κάλλιον νά προσκαλλείς, Πνευματικούς Κληρικούς καί Ὀρθόδοξους παραδοσιακούς θεολόγους καί νά συνομιλᾶς τηλεοπτικά μαζί των, πράγμα πού θά φέρει πολλαπλές εὐλογίες εἰς τήν ζωή σου καθότι θά ὁφελήσει πρώτιστα ἐσένα καί τήν οἰκογένειά σου καί ἔπειτα τούς Χριστιανούς τηλεθεατές σου. Μέχρι στιγμῆς εἰς τό ὅνομα τοῦ Μαμωνίδη καί τῆς τηλεθέασις, τουτέστιν τῆς ματαιοδοξίας, δημιουργεῖτε σαφῶς ἀλλότρια καί σατανικά πράγματα, εἰς τήν ψυχοσύνθεσιν τοῦ λαοῦ μας.

Οἱ μέν τηλεθεατές, θά πρέπει νά προβληματιστεῖτε σοβαρά: Γιατί ἡ ἐν λόγῳ ὑστερική καί ἐμμονική προβολή τινῶν συγκεκριμένων αἱρετικῶν θεολόγων καί δεῖ τοῦ Πιτσικλλανίδη; Πόσες χιλιάδες Ὀρθόδοξοι θεολόγοι ὑφίσταντο εἰς τήν νῆσον Κύπρο; Γιατί ἡ μονόδρομος καί μή ἀντικειμενική δημοσιογραφία ἐκ τῆς Γωγοῦς; Ποίες σκοπιμότητες κρύβονται διά τήν ἐμμονικήν καί ἰδιοτελήν στάση των;

Τό κερασάκι στήν σημερινή κακόδοξον τραγική ἐκπομπήν, ἦτο ἕνα, τό ὁποῖον, ἔχομεν τόν ἰσχυρόν λογισμόν, ὅτι εἶναι καί τινά βλασφημεία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Ξεκάθαρα δήλωσε ὁ ἀθεόφοβος θεολόγος Ἀνδρέας Π., περί τῆς βαθιᾶς μετανοίας καί ὁντολογικῆς μεταστροφῆς τοῦ πρῶην Μάγου καί ἔπειτα Ἁγίου Κυπριανοῦ:

«τι δέν ταν μεταστροφή το αἱῶνα»!!!

Ὅταν οἱ δῆθεν «θεολόγοι», διατυπώνουσιν δημοσίως, τέτοιες τραγικές Θεομπαιξίες καί βλασφημείες, εἶναι ἀρκετόν νά ἀντιληφθεί κανείς, πόσην σχέσιν καί γνώσιν ἔχουσιν περί τῆς Πατερικῆς καί ἐμπειρικῆς Θεολογίας. Ἡ ἱερά Μετάνοια πού διδάσκει τό ἱερόν Εὐαγγέλιον καί κατ΄ἐπέκτασην οἱ ἅγιοι καί Φίλοι τοῦ Θεοῦ, εἶναι ἀνάξια πράγματα κατά τόν φίλο Ἀνδρέα, πράγματα μᾶλλον πρός ἀπαξίωσην, κατά τήν ἰδιοτελήν ἀρλουμπολογία, τοῦ πιτσικλισμένου μέ αἱρέσεις νόα καί τηλε-θεολόγου. Τουλάχιστον, ἄς κάνει μία ἀπόπειρα, νά μελετήσει βαθιά τά περί τῆς Μαγείας καί τῶν καταστροφικῶν λατρειῶν, ἄς ψάξει τό θέμα σοβαρά, καί ἔπειτα, ἄς βγαίνει δημοσίως καί νά μιλᾶ, διότι εἶναι ἐμφανῶς, εἴς τούς γνωρίζοντας τρία ἁπλᾶ κολλυβογράμματα, ὅτι εἶναι καί ἦτο, ἀπόλυτα ἀδιάβαστος καθῶς καί ἀπροετοίμαστος. Πέραν δηλ. τῶν καθιερωμένων πιππιληδόν κακοδοξιῶν του εἶναι καί ρομαντικά «ξύλον ἀπελέκητον».

Ὁ Ἄγιος Κυπριανός, ἀσφαλῶς καί ἦτο Μάγος. Ἦτο Μάγος καί φίλος τοῦ Σατανά. Κάθε Μάγος εἶναι βαριά Σατανιστής, εἴτε ἐνασχολεῖτο ἐλαφῶς μέ τήν Λευκή, εἴτε βαρέως μέ τήν Μαῦρη, εἴτε μέ τήν Πράσινη, εἴτε καί μέ την φοῦξια Μαγεία κ.λπ.· εἶτε ἀσχολεῖτο μέ τά Ταρρῶ, εἴτε ἐρασιτεχνικά μέ τήν τράπουλα (Πάστρα, Κουγκά, Θανάση, κ.ο.κ.) εἴτε ἐπαγγελματικά ἐπί χρήμασι, εἴτε μέ τήν χειρομαντία, εἴτε μέ τό φλυντζάνι τοῦ καφέ κ.ο.κ.

 Αὐτό πού γράφομεν, μαρτυρεῖται σαφῶς, ἐκ τοῦ ἱεροῦ Συναξάριου αὐτοῦ, καί δέν εἶναι διόλου θέσεις δικές μας ἤ ἔστω ὑπερβολές, καθῶς παρεμηνεύει ἁπλοϊκᾶ, ὁ ἐν λόγῳ ἀθεολόγητος θεολόγος.
Σημειῶνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος εἰς τό Ἁγιολόγιον του:

« δέ Κυπριανός ναγνώσας τά μαγικά βιβλία του, στειλε μέν πολλάκις καί λλους διαφόρους δαίμονας, διά νά γελάσουν τήν κόρην, καί νά λκύσουν ατήν ες τόν γλαΐδα ρωτα. πειτα στειλεν ες ατήν καί τόν ρχοντα τν δαιμονίων. λλ΄οδέν κατώρθωσεν.» [1]

Ἄρα, ἄν προσέξατε καλά ἐξ ἀρχῆς, ὁ τίτλος τῆς σημερινῆς ἐκπομπῆς, ἔφερεν ἐντός εἰσαγωγικῶν, τήν λέξη «Μάγος», γιατί παρακαλῶ γίνεται, ἡ Συναξαριακή, Ἁγιολογική καί Ἱστορική διαστροφή, τῶν ἀναντίλλεκτων  ἱστορικῶν γεγονότων; Τά Συναξάρια δέν εἶναι μυθολογίες, ὅπως τά παρουσιάζουν οἱ κομπλεξικοί θεολόγοι, ἀλλά ἡ ἱστορία τῶν ἡρῶων καί ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, καί δέν ἔχουν δικαίωμα, οἱ θεολόγοι, νά θεολογοῦσιν καί νά παρουσιάζουσιν, ἄλλου εἶδους θεολογίαν, διαφορετικήν καί ἑτερόθρησκον ἤ καί ἑτερόδοξον, δηλ. ἐκτός καί πέραν τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας αὐτῶν.

«λγε Σατανς τόν πάλαι φίλον βλέπων» σημειῶνεται καταφανῶς, ἐπί τοῦ βίου τοῦ Ἱερομάρτυρα Κυπριανοῦ, ὡς ἀκροστιχῖδα, δηλαδή, πονεῖ ὁ Σατανᾶς, πού ὁ πρῶην φίλος του καί συνεργάτης του, ὁ Μάγος καί Σατανιστής Κυπριανός, ἔκαψε τά σατανικά καί μαγικά βιβλία του καί μετανοήσε βαθιά, γενόμενος, διαπαντῶς Χριστιανός καί δεῖ κληρικός καί Ἐπίσκοπος τῆς Ἐκκλησίας Του, ὁ ὁποίος μάλιστα, ἀξιώθηκεν καί τόν Θεαρχικόν στέφανον, τοῦ διά αἵματος Μαρτυρίου, ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.

Σέ εἰδικόν ἐγχειρίδιον περί τῆς Μαγείας, καταγράφεται ἐτοῦτη ἡ ἀληθινή θέσις, τήν ὁποῖαν θά πρέπει νά προβληματίσομεν, ὅσοι/ες δέν ἐπιθυμοῦμεν νά εἶμεθα οἱ «ἐλαφρόμυαλες τοῦ χωρκοῦ»:

«Ὅταν ὁ ἄνθρωπος πιστεύει στόν ἀληθινό Θεό, τήν ἁγία ὁμοούσιο καί ζωαρχική Τριάδα, ζεῖ κατά Θεόν καί δέν ἀπομακρύνεται ἀπό τήν ζωή τῆς Ἐκκλησίας του, τότε μόνο δέν κινδυνεύει» [2] 

ἐκ τίς μαγικές ἐνέργειες τῶν Μάγων καί ἐκ τῶν ποικίλων ἐνεργειῶν τῶν πονηρῶν πνευμάτων. Αὐτό εἶναι δόγμα τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή δέν τό διαπραγματευόμαστε ἀλλ΄οὔτε τό συζητάμεν, ἄν ὅντως ὑφίστατο κάποια «οἰκονομία» στούς ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ χῶρος ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας, προσβάλλεται διαρκῶς ἐκ τινῶν πονηρῶν πνευμάτων, μιᾶς καί ἐκτός Ἐκκλησίας, δέν ὑφίστατο σωτηρία ἤ καί Ἁγιότητα.

-Γιά ὅλα αὐτά, ἆραγέ, τί (παρ)ἐρμηνεία δύναται, νά δώσει ἕνας Νεοβαρλααμίτης-Γιαχωβίτης καί λογιοτατιστής θεολόγος;

Εἰδικός θεολόγος, περί τό ἄκρως εἰδικόν θέμα τῆς Μαγείας, εἶναι ὁ πολυγραφέστατος ἐπί τέτοιων θεμάτων, ὁ Θεοφιλέστατος Χωρεπίσκοπος Καρπασίας κ. Χριστόφορος Τσιάκκας.

Σημειώνει τά ἑξῆς σ΄ἕνα καλόν ἐγχειρίδιόν του:

«Ἠ Ἀστρολογία ὡς μή ἐπιστήμονική μέθοδος, στηρίζεται σέ καθαρά πνευματιστικές-ἀποκρυφιστικές καί ἐν πολλοῖς, μαγικές μεθόδους»! [3]

Γιατί ὁ ἀθεολόγητος πιτσικλισμένος νόας, δέν συμβουλεύεται, τούς εἰδικούς Ἐπισκόπους τῆς Ἐκκλησίας μας, ἐπί συγκεκριμένων θεολογικῶν καί ποιμαντικῶν ζητημάτων, προτοῦ θεολογεῖ κακοδόξως καί δεῖ δημόσια;

-Εἶναι ὑπέρ ἄνω ὅλων αὐτῶν;

Συνεχίζει νά γράφει ἀλλοῦ, ὁ Θεοφιλέστατος:

«Ὁ κίνδυνος τοῦ ἀποκρυφισμοῦ-σατανισμοῦ δέν εἶναι μόνο ἀτομικός ἤ οἰκογενειακός ἤ κοινωνικός. Γίνεται καί ἐθνικός, ἀφοῦ οἱ ἄνδρες τῆς ἐξουσίας καί τῆς οἰκονομίας, «ἐλέγχονται» καί «κατευθύνονται» ἀπό μέντιουμ, μάγους καί ἀστρολόγους»! [4]

Ἄρα ἡ Μαγεία, ὑφίστατο, καθότι ὑφίσταντο οἱ διαβολικές ἐνέργειες καί τά διαβολικά πονηρά πνεύματα. Αὐτό μᾶς τό διδάσκει ἡ Ὀρθόδοξη καί Πατερική Ἐκκλησία καί ἡ Θεολογία αὐτῆς καί ὄχι μόνον..., τήν ὁποῖα καταφανῶς ἀγνοοῦσιν τόσον ὁ κ. Πιτσιλλίδης ὅσον καί ἡ κ. Γωγώ, μιᾶς καί ἔχουσιν τήν ψευδαίσθησιν, κυριολεκτικά ὅμως, ὅτι εἶναι δῆθεν Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι καί μάλιστα, ὅτι τάχα μου ἀσκοῦν «χριστιανικές ὑπηρεσίες» στόν Κυπριακό λαόν.

 Ἐξάπαντος, εἶναι φανερόν τίνος τίς ὑπηρεσίες ἀπολαμβάνουν καί διασκεδάζουν, ἄδιάκριτα καί ἐφάμαρτα, καί ποῖον «ἄρχοντα τοῦ κόσμου» ὑπηρετοῦσιν. Ἔχομεν ὅμως τό ἀδήριτον δικαίωμα νά τούς κρίνομεν καί νά τούς κατακρίνομεν, ὥσπου ἀμαρτάνουσιν δημόσια καί προκλητικά.

Ἄς ευχόμαστε ταυτόχρονα, νά τούς ἐλεήσει καί νά  τούς φωτίσει, τό Τριλαμπές Φῶς τῆς Θεότητος.

Εἰδικό κεφάλαιο τώρα, περί τῆς Μαγείας, ἀφιερώνει καί ὁ Ὅσιος Ἱερομόναχος καί Ἀσκητής τῆς Ἀλάσκας, ὁ μακαριστός Ἀμερικανός π. Σεραφείμ Ρόουζ, στό ἀρκετά Προφητικό καί ἀναγνωρισμένο ὡς BEST SELLER  του: Ἡ Ὀρθοδοξία καί ἡ θρησκεία τοῦ μέλλοντος. Σᾶς τό προτείνω ἀνεπιφύλακτα.

Σημειῶνει δηλαδή, ἐπί τό ἐν λόγῳ θέμα μας, στόν ἐπίλογο τοῦ ἐξαιρετικοῦ βιβλίου τοῦ π. Σ. Ρόουζ, ἕνας ἄλλος Ἰερομόναχος ἐκ τῆς Μοναστικῆς Ὀρθόδοξης Ἀδελφότητας τοῦ Ἁγίου Γερμανοῦ τῆς Ἀλάσκας, ὁ π. Δαμασκηνός:

“Στή νεανική κουλτούρα τῆς Ἀμερικῆς καί τῆς Ἀγγλίας, ἡ μαγεία ἔχει γίνει ἕνα θέμα ἄκρως δημοφιλές. Ἡ ἐξαιρετική ἐπιτυχία τῶν βιβλίων Χάρρυ Πότερ (Harry Potter) … ἔχει γίνει καταλύτης σ΄αὐτό τό ρεῦμα. Τά 7 βιβλία τῆς σειρᾶς περιγράφουν τήν ἐκπαίδευση τοῦ Χάρρυ Πότερ στή μαγεία... Τό φαινόμενο Χάρυ Πότερ ἀντιπροσωπεύει μόνο ἕνα ἀπό τά πολλά ὀχήματα μέσω τῶν ὁποίων ἡ μαγεία γίνεται δημοφιλής στή νεανική κουτλούρα... Ἡ νεολαία «τσιμπάει τό δόλωμα»”. [5]

Ἕνας αἱρετικός θεολόγος ἤ καί πιστός φυσικά, λόγω ἄμβλυνσις τῶν πνευματικῶν αἰσθητήριων του, ἀδυνατεῖ νά ἐγκεντρισθεῖ μέ τήν χωροχρονική τού πραγματικότητα καί τά σημαίνοντα  Ποιμαντικά προβλήματα πού ἐκπηγάζουν ἐκ τῶν πονηρῶν δυνάμεων. Ὑφίστατο σήμερα νεαρός/ή Νεοκύπριος/α ἤ καί Νεοέλλην/ῖδα, πού νά μή ἔχει διαβάσει μετά φανατικῆς μανίας, τά Μαγικά ἐγχειρίδια, τοῦ Χάρυ Πότερ; Καί ὅσοι τυχόν δέν τά διαβάσαν, θά εἶδαν σαφῶς τίς σωρηδόν κινηματογραφικές ταινίες του! Ἄρα;

Προσωπικά ἔχω ὑπόψιν μου, συγγενικά μου πρόσωπα, μεγάλης ἡλίκιας μέ πανεπιστημιακή μόρφωση μάλιστα καί δεῖ καθηγητές καί δάσκαλους τῶν παιδιῶν μας, μεταξύ τῶν 50-60 ἐτῶν, πού μελετοῦσιν μετά μανίας αὑτά τά σατανικά πράγματα!!! Ἡ Μαγεῖα εἶναι δεισιδαιμονία καί σατανισμός. Ἄρα, ὅσοι μελετοῦμεν τέτοια πράγματα, ἀπροϋπόθετα, ἀδιάκριτα καί ἄφοβα, τί εἶμεθα; Ἄγγελοι φωτός ἤ ἄγγελοι τοῦ σκότους; Ποία παιδαγωγική μέθοδο, ὅμως, θά διδάχθεῖ, στά καϋμένα παιδάκια μας ὑπό τέτοιων ἄθεων καί δεισιδαίμονων καθηγητῶν; Ἡ κατά Θεόν παιδαγωγική, ἤ μήπως ἡ κατά διαόλου; Τά διαβολόπνευστα «Ἄμπρα Κατάμπαρα» τοῦ κάθε Μαγκούφη καί τῆς κάθε Μαγκούφισσας, ἔχουσιν ἀνωτέρα φιλολογική καί φιλοσοφική ἀξία ἐκ τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου;

Ἐξάπαντος τήν διαχρονικήν καί ἀρχέκακον Μαγεία τοῦ Βαᾶλ, τήν προωθoῦσιν τά πανάρχαια αἱρετικά Γνωστικᾶ συστήματα, τά ὁποῖα σήμερον εἶναι μετεξελιγμένα σέ δῆθεν ἄγνωστα θρησκεύματα,  ὅπως ὁ Μασσωνισμός, ὁ Θεοσοφισμός, ὁ Τσαννελινισμός-Πνευματισμός, ὁ Διαλογισμός, ὁ Ψυχολογισμός τοῦ Γιοῦνγκ καί Φρόϋντ κ.ἄ., ὁ Νεοπαγανισμός, ὁ Ἐλευθεροτεκτονισμός, ὁ Σαμανισμός, ὁ Σιωνισμός, ὁ Οἰκουμενισμός, μέ μίαν θεολογικήν ἁπλούστατην λέξην ὁ Πανθρησκειακός Συγκρητισμός τῆς New Age!

Ὅλα αὐτά τά ἀποκρυφυστικᾶ καί θρησκειολογικά θέματα καί ρεύματα, προκύπτουσιν σαφῶς ἤ ἔχουσιν στά θρησκειολογικά θεμέλιά των, τήν Μαγεία, ἡ ὁποῖα, κατά τόν Ἀνδρέα Πιτσιλλίδη, εἶναι ἀνύπαρκτη λόγῳ τῆς ἀνυπαρξίας(sic) τῶν ἐναέριων πνευμάτων! Μᾶλλον ἡ μόνη ἀνυπαρξία πού ὑφίστατο, βάση τῶν ἀνόητων θεολογικῶν(;)  λεχθέντων του, εἶναι ἡ ἀνύπαρκτος ἐγκεφαλική καί φαῖα οὐσία, ἐντός τοῦ εὐλογημένου κρανίου τοῦ. Ἔχει δεῖ κανείς μας, τήν φαία οὔσία τοῦ ἐγκεφάλου του; Ἄρα κατά τήν λογική του, εἶναι ἀνύπαρκτη, μιᾶς καί κανείς μας δέν τήν εἶδε.
Μάλιστα, ἡ Ἀποκρυφιστική Γραμματεία τῆς Καμπαλᾶς, ἔχει σαφέστατην Ἐωσφορικήν Διδασκαλίαν περί τῆς Μαγείας καί τῆς Δαιμονολογίας, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται ὡς Μαγικός Συγκρητισμός ἐξ ἀποκαλυπτικῶν τινῶν Ἑλληνικῶν Μαγικῶν Παπύρων!

-Αὐτό τώρα, γιάτι τό ἀναφέρομεν;

Εἶναι στιβαρή ἀπόδειξις καί ἀναντίρρητη ἀποκάλυψις, πολλῶ δέ μᾶλλον, τρανή ἐπιβεβαιώσις,  ἐκ τοῦ ἀντιθέτου μάλιστα πονηροῦ καί σατανικοῦ στρατοπέδου, ὅτι ἡ Πατερική Ὀρθόδοξη Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας τῶν Θεοπτῶν  Προφητῶν, τῶν Θεηγόρων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Θεοφόρων Πατέρων,  εἶναι Θεολογία ἀπλανής καί ὅντως Θεῖα Ἀποκάλυψις καί ἐμπειρία τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ ἡ ὁποῖα ἔχει, τά μοναδικά καί ἀνεπανάληπτα ὅπλα διά τήν καταπολέμησιν καί ἐξολόθρευσην τοῦ Ἐωσφορικοῦ τάγματος. Καί μάλιστα μᾶς ἀποδεικνύει ἀδιάλειπτα, ἡ Πατερική Θεολογία, ὅτι πρέπει νά εἴμεθα ἀρκετά καί ἄκρως ἐπιφυλακτικοί ἐκ τινῶν ψευδο-θεολόγων τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν.

Σύμφωνα λοιπόν μέ τόν Μαγικό Καμπαλισμό καί την Δαιμονολογία των, μᾶς ἐπιβεβαιώνει θρησκειολογικά, τήν ὕπαρξη τῆς Μαγείας, καθῶς καί ἐμπειρικά, λόγῳ τῆς Καμπαλιστικῆς πρακτικῆς πού ὑφίστατο. Ἐπιβαβιώνουσιν δηλαδή, τήν ὕπαρξη τῶν πονηρῶν πνευμάτων, διότι ἐνασχολούνται θεμελιωδῶς μαζί των, ὅπως τήν ἐπιβεβαιώνει ἀναντίλεκτα, καί ἡ Ὀρθόδοξος Θεολογία καί ἡ Μυστηριολογία τῆς Ἐκκλησίας, καθότι τήν ἀποκηρύττει ῥωμαλέα καί ἠχηρᾶ, ἐκ τοῦ εἰσαγωγικοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Μυστηρίου τοῦ Θείου Βαπτίσματος.

Ὁ Πιτσιλλίδης μᾶλλον, «ἀγρόν ἡγόρασεν»...

Ἀναφέρει ἐπί τοῦτο, ὁ διαβολικός Καμπαλισμός:

«Οι δαίμονες βρίσκονται σέ καταστραμμένους, έρημους καί κρύους τόπους όπως εκίνοι του Βορρά. Δέν έχουν δημιουργηθεί από τά τέσσερα στοιχεία, παρά μόνον από τα δυο, τη φωτιά καί τόν αέρα. Διαθέτουν λεπτότατα σώματα, που δέν μπορούν να γίνουν αντιληπτά από τις ανθρώπινες αισθήσεις. Τά σώματα αυτά τους επιτρέπουν νά πετούν μέσα από τη φωτιά καί τόν αέρα. Τό γεγονός όμως ότι έχουν προκύψει από τή σύνθεση δυό διαφορετικών στοιχείων της φύσης, τους αναγκάζει να υποκύπτουν στους νόμους της δημιουργίας...»! [6]

Ἐξάπαντως ὁ Θεός, ἐπιτρέπει, γιά τούς λόγους πού γνωρίζει μόνον Ἐκείνος, τίς περιοδικές Ἀγγελοφάνιες ἤ καί Διαβολοφάνιες. Τά Πατερικά Συγγράμματα τῆς Ἐκκλησίας, μᾶς πληροφοροῦσιν μέ πάσαν ἀκρίβεια καί μᾶς ἐρμηνεύουσιν τήν Ἁγία Γραφή μέ Προφητικήν καί ἀπλανή Θεανθρώπινην ἀκρίβειαν. Ἄρα τελικά, ἡ Πατρολογία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιας, ἦτο-εἶναι καί θά εἶναι, ἡ ἐπιστήμη τῶν ἐπιστημῶν καί ἡ τέχνη τῶν τεχνῶν.

Ποῖον λοιπόν νά ἐμπιστευόμεθα: τούς νεωτεριστές ἀκαδημαϊκούς καί αἱρετίζοντες θεολόγους πού μᾶς διασπείρουν τήν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἤ μήπως, τούς Χριστοφόρους Θεολόγους Πατέρες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πού μᾶς διασαφηνίζουν «χαρτί καί καλαμάρι» ἅπαντα  τά Θεολογικά ζητήματα, καί δεῖ κατά Θεόν;



Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

(Ἔγραφον 2-10-2015)




ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Ἅγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Συναξαριστής, Τόμος Α΄,  Τῷ αὐτῷ μηνί Β΄, μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Κυπριανοῦ καί Ἰουστίνης τῆς Παρθένου, σελ. 203-205.

[2] Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Χριστοδόλου, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ «ΛΑΤΡΕΙΕΣ» (Μία ἀπειλή γιά τόν ἄνθρωπο, τήν Κοινωνία καί τόν Πολιτισμό μας), Ἐκδόσεις: ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ, σελ. 56.

[3] Ἐπισκόπου Χριστοφόρου Τσιάκκα, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ (...ΟΣΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΙ), Ἔκδοση Α΄, Ἔκδοση: Ἱερᾶς Μονῆς Τροοδιτίσης, Λεμεσός 1998, σελ. 17-18.

[4] Τοῦ Αὐτοῦ, ἔνθ. ἀνωτ. σελ. 21-22.

[5] Ἱερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ, Ἡ Ὀρθοδοξία καί ἡ θρησκεία τοῦ μέλλοντος, Ἐκδοθήτω: Μορφή, Ἀθήνα 2006, σελ. 246-256.


[6] Gershom Scholem, Σειρᾶ: Μυστικισμός-Ἀποκρυφισμός, Θεματολογία τῆς Καββαλά, Ἐκδόσεις: «ΔΙΒΡΗΣ», σελ. 157-168.
Δημοσίευση σχολίου