Translate

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: ΤΟ «ΒΙΟΛΙ ΒΙΟΛΑΚΙ» ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ



Τό «βιολί βιολάκι» τοῦ Καθηγητοῦ κ. Χρυσοστόμου Σταμούλη, ὑπέρ τῶν Μωαμεθανικῶν Σπουδῶν στό Τμήμα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ


πρώην πρόεδρος τς Θεολογικς Σχολς μας, Δογματολόγος κ. Χ. Σταμούλης, χει ριστη γνώση, πό μουσικά ργανα, μις καί εναι περίφημος καί ριστος, μαέστρος, τινς χορωδίας καί ρχήστρας. ρα λογικόν εἶναι, νά χει καί τινά γνώσην περί τινν γχόρδων λ.χ. βιόλας, βιολιο καί βιολοτσέλου. μες τό μολογομεν, ὅτι χομεν πόλυτον γνοια πί τοτο τό μουσικολογικόν πιστητόν. κ. Σταμούλης, εναι μάλιστα ἕνας ἐκ  τῶν καθηγητῶν τς ρθοδοξου(;) Δογματικς, πού κολουθε διάκριτα, τά κακόδοξα χνάρια, το μακαριστο «δογματολόγου τς Θεσσαλονίκης» Νίκου Ματσούκα.

Τελικά ντως, εναι μεγάλη ελογία... βιολογικός θάνατος! Πάντα ματαιότης τά νθρώπινα.

-Γιά ποον λόγον;

Διότι ναχαιτίζονται σφόδρα, ο ποιες νθρώπινες διοτέλειες καί ματαιοδοξίες μας, πολλ δέ μλλον ο κοιλιόπνευστες διδασκαλίες τινῶν «ὀρθοδόξων» καθηγητῶν τῆς Θεολογίας.

-Ποιές το ο κακοδοξίες το μ. καθηγητο Ματσούκα;

ξάπαντος μακαριστός Ματσούκας, προσπαθε συνεχς, ες παντα σχεδόν τά δογματολογικά καί «πιστημονικά» συγγράμματά του, νά κκλησιοποιήσει καί νά γιοποιήσει, τόν κακόδοξον καί ναθεματισμένον κ τς γίας Ε΄ Οκουμενικς Συνόδου καί πό πλθος τινν τ ντι Θεοφόρων Πατέρων, τόν κκλησιαστικόν συγγραφέα καί φιλόσοφον  ριγένη, καί νά μς τόν παρουσιάσει, ς μίαν μεγίστη καί δικημένη Πατερική(sic) φυσιογνωμία τς ρθοδόξου κκλησίας· παραθεωρώντας φυσικά ς ρθόδοξος δογματολόγος πιστήμων, τι ο ποφάσεις τν Θεοπνεύστων Οκουμενικν Συνόδων, πικυρώνονται πλανς, διά το Χριστεπώνυμου πληρώματος τς κκλησίας καί πισφραγίζονται, διά το Πνεύματος τς ληθείας.

καθηγητής Νίκος Ματσούκας, ς ρευνητής πιστήμων τν Θεολογικν πραγμάτων, προσπερνά μλλον διάκριτα, καλς κακς (ς τό κρίνετε σες), τόσον τό γιον Πνεμα σον καί τίς λάθητες ποφάσεις τινν Θεοφόρων Οκουμενικν Συνόδων καθς καί τήν πλανή Συνείδηση τς κκλησίας, καί θεωρε τόν ριγένη, ξάπαντος μέ δική του ντιορθόδοξην πρωτοβουλία, ς δθεν γιο Πατέρα τς κκλησίας! Μήν σς ναφέρω, τι σχεδόν τά δια διαπράττει καί διά τέρας τάχα μου «δικημένης» φυσιογνωμίας, κείνου το μεγίστου σφετεριστή καί ντιγραφέα ψευδολογοτέχνου, το βλάσφημου, το ντίχριστου καί Θεομπαίκτη τς Κρήτης, το Νίκου Καζαντζάκη!

Τήν παράλακτον, ταυτόσημον καί πιστημονικήν(;) γραμμή, κολουθε διάκριτα, ντιεπιστημονικά, ντιορθόδοξα, ντιευαγγελικά-ντικανονικά καί ντιδογματολογικά, καί νν Οἰκουμενιστής καθηγητής τς Δογματικς, κ. Χρυσόστομος Σταμούλης.

Εναι δηλαδή, κατ΄ξοχήν «νθρωπος κλειδί» τν ΚΑΙΡΟΣκόπων Οκουμενιστν! Εναι λ.χ.  τό φιστάμενο πιόνι, το «Μάγου τν Θρησκευτικν», δηλ. το κ.  Σταύρου Γιαγκάζογλου, ποίος κυριούλης ς «δεξί χέρι» το Μακαριωτάτου ρχιεπισκόπου κ. ρεωνύμου, ξάπαντος πάσχει, πό τινά φανατική πέχθεια, διά τό μολογιακό καί κατηχητικό μάθημα τν Θρησκευτικν. Τό παράδοξον στήν λη ποθεσην εναι: τι ποια πέτρα καί νά σηκώσει κανείς, θά βρεί πό κάτω, τόν κ. Σταῦρο Γιαγκάζογλου! περίπτωσή του, μς θυμίζει κάπως τά παιδικά παραμύθια, ὅπως π.χ. τόν Μαγκούφη Δρακουμέλ, πού βαζε ς στόχο τς γκαντέμικης ζως το, νά κυνηγά διάλειπτα, τά δύσμοιρα Στρουμφάκια να τά κατασπαράξει...!

Κάπως τσι, νεργοσιν διαβολικά, καί ο Γεννίτσαροι-Μεταπατερικοί «θεολόγοι» το ΚΑΙΡΟΥ.

Ο ΚΑΙΡΟΣκόποι, πως μαρτυρον ρκετοί ξιόλογοι Ὀρθόδοξοι ρευνητές-καθηγητές-πιστήμονες καί Κληρικοί τς κκλησίας, εναι ο κακόδοξοι παραμορφωτές-σκοταδιστές τς Ρωμηοσύνης μας! Εναι τά σύγχρονα κοπέλια το Πάπα τς αρετικς Παποσύνης. Εναι ο ρκισμένοι καί ο φανατικοί προπαγανδιστές, τς Οκουμενικς Κίνησις, πρός τόν Παναιρετικόν καί ωσφορικόν Οκουμενισμόν.

γαπημένε μας δάσκαλε καί κύριε Καθηγητά Χ. Σταμούλη, δυστυχῶς χομεν κόμη, στιβαρές νστάσεις, διά τά σωρηδόν κακοδοξολογήματά σας:

1.   ριγένης, δέν το καί δέν δύναται νά μεταβληθεί, γιος Πατήρ τς κκλησίας, διότι κφρασε καί κατέγραψεν, σωρηδόν αρέσεις, καί καταδικάσθηκε πί τούτων, τελεσίδικα καί μετάκλητα, κ τς ρθοδόξου κκλησίας. ν κ. καθηγητά, χετε προσωπικά τ ντι πρόβλημα κ τινν γίων καί Οκουμενικν ποφάσεων τς κκλησίας, διά τίνα λόγον, ποκρίνεσθε, τόν ρθόδοξον καθηγητή τς Πατερικς καί Συμβολικῆς Θεολογίας, καί τόν ρθόδοξον χριστιανόν; Μπορεῖτε κάλλιστα, νά ἀποχωρήσετε, ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, καί νά ἱδρύσετε μίαν ἄλλην μαζί μέ τήν Βολιώτικη καί Θρακιώτικη λυκοπαρέα σας.
2.  Τό τέρας το δου καί Θεομπαίκτης λογοτέχνης το Σατάν, Νίκος Καζαντζάκης, δυστυχς, δέν φορίσθηκε ἀκόμη κ τς κκλησίας, διότι τόν προστάτεψεν μακαρίτης ρχιμασσώνος καί Οἰκουμενικός Πατριάρχης θηναγόρας. «Κόρακος κοράκου, φκάλλει μάτιν»; φίστατο ὅμως τήν σήμερον, δήριτος Κανονική καί Ἐκκλησιολογική, τινά ποχρέωση, κ τς λλαδικς εραρχίας, στω καί τεροχρονισμένα, στω ἀκόμη καί μετά θάνατον, πως κριβς διενεργήθη καί ες τήν περίπτωση το ριγένη, νά διακηρυχθεῖ καί πικυρωθε ἐπίσημα πλέον, δίκαιος καί  ελογος κκλησιαστικός φορισμός το θεου καί Ἐκκλησιομάχου Καζαντζάκη.
3.  Λέτε κ. καθηγητά ἄστοχα, τι 1η Σεπτεμβρίου εναι   μέρα τς προστασίας το περιβάλλοντος, διότι ατό πεφάσισεν Οκουμενικός Πατριάρχης καθῶς καί Πάπας τς Ρώμης! καί λοιπόν; Πο γκειται τότε, ρθόδοξη καί πιστημονική κριτική σκέψη σας κύριε καθηγητά; Εμαστε ποχρεωμένοι, νά ποδεχθμεν, τι κοιλιόπνευστα «γιολογικά» σκαρφιστε, Παπόδουλος καί Νεοεκκλησιολογιστής Πατριάρχης μας; ξάπαντος, μες ο ἐν δυνάμει ρθόδοξοι Χριστιανοί καί ἀπόφοιτοι μαθητές σας,  τήν 1ην το Σεπτεμβρίου, ορτάζομεν, κατά τήν γιολογικήν τάξη καί Λειτουργικήν πράξη τῶν Ὀρθοδόξων: τήν ρχή τς νδίκτου τν Πρωτοχρονιά το κκλησιαστικο τους· τήν μνήμη το σίου Πατρός Συμεών το Στυλίτου· τήν Σύναξη τς Θεοτόκου τν Μιασηνν καί τήν νάμνηση το γενομένου μεγάλου μπρησμο τῆς Κων]Πολεως πί το βασιλέως Λέοντος το μεγάλου· τς σίας Μητρός Μάρθας καί Εανθίας· το Δικαίου ησο το Ναυ· τν γίων Τεσσαράκοντα (40) Παρθένων γυναικν καί σκητριν καί μμον το διδασκάλου ατν· το σίου Μελετίου το Νέου σκητο καί το γγελ το Νεομάρτυρος· τν γίων Μαρτύρων καί αταδέλφων Εόδου, Καλλίστης, καί ρμογένους. ρα, φίστατο χι, μείζων προβληματική καί σοβαρά πόκλισις, στήν καινοφανή καί κακόδοξον οκολογικήν περευαισθησίαν; Νέον κενοφανήν καί Οἰκουμενιστικόν δόγμαν, δέν εἶναι, καί ὁ μανικός ἤ φυσιολατρικός Οἰκολογισμός;
4. Λέτε πισης: «τι ναζητούμε σημεα πού μς νώνουν μέ τό σλάμ χοντας μία βασική ρχή στό μυαλό μας: θρησκεία ποτελεί κείνο τό συνεκτικό στό ποος συγκροτε τήν νότητα τν κοινωνιν». Ξεχάσατε μως, νά μς ναφέρετε κ. καθηγητά, ν ο πανταχο θρησκευόμενοι σλαμιστές πολλῶ δέ μᾶλλον οἱ Ἕλληνες Ἀγαρηνοί, ἄν νδιαφέρονται νά ναζητήσουν, τέτοια θετικά σημεα, , ν ντως φίστατο, τέτοια θρησκευτική νότητα, ες τά  πάμπολλα σλαμικά κράτη;! ξάπαντος Οκουμενι(στι)κή τραγελαφική πρα-γμα-τι-κό-τη-τα, περί τν «μετριοπαθν ποκεφαλιστν» το «μετριοπαθος» σλάμ, ποκαλύπτει τήν κρως δεολογικήν σλαμολαγνείαν πολλν, τουτέστιν τίς φαιδρές-νόητες καί νόνητες καδημαϊκές Νεογραικυλίστικες φαντασιοπληξίες. ν κάποιοι λληνες Μωαμεθανοί, τ ντι νδιαφέρονται, νά διδαχθον περί τς ρθοδόξου Θεολογίας, εναι επρόσδεκτοι, καί νά μελετήσουν τήν ρθόδοξη Πατερική Θεολογία, καί νά προσεγγίσουν τήν ρθόδοξον κκλησίαν ν μετανοί. ν προσέγγιση τν Μωαμεθανν-σλαμιστν, γίνει μόνον μέ τά σχετικά καδημαϊκά κριτήρια, χομεν τήν ταπεινή ποψη, τι διά τν Οκουμενιστν καί κακόδοξων καδημαϊκν Καθηγητν τς Θεολογικς Σχολς μας, δέν πρόκειται νά μυηθον ποσῶς, στω νά κατηχηθον καί να γνωρίσουν μπειρικά καί λείαν καλς, τήν Πατερική Θεολογία, μις καί παξιώνεται πλήρως, κατηχητική καί μολογιακή στάση καί τάση, πό τν ΚΑΙΡΟΣκόπων καδημαϊκν διδασκάλων. Οδεμία θρησκεία, κ. Σταμούλη, δύναται νά μεταβληθεί πραγματικά, ετε σέ συνεκτικό στό ετε ς νοποιητικός παράγων, σον φίσταντο, διοτελείς Πολιτικοί ρχοντες καί λλοι τινές ξιωματούχοι, πού δύνανται νά κμεταλευθούν τήν κάστοτε κατά τόπον θρησκεία, διά αὐτονόητους λόγους, εἴτε δημαγωγικούς, εἴτε καί  διά φελιμιστικούς στόχους καί σκοπούς. ξάπαντος παντες σχεδόν, ο μφύλιοι σπαραγμοί καί ο πολεμικές συγκρούσεις, γίνονταν καί γίνονται, διά τινά γεωπολιτικά, γεωστρατηγικά και γεωοικονομικά συμφέροντα, καπηλευόμενοι ο Πολιτικοί καί ο Μεγάλες περδυνάμεις, τό κάστοτε θρησκευτικόν-χωροχρονικόν-συναίσθημα τν πολιτν. Τό γγλικόν, μπεριαλιστικόν καί σατανικόν δόγμα, π.χ. «διαίρει καί βασίλευε», κ. Σταμούλη, φείλατε νά τό γνωρίζατε ριστα, μις καί σπουδάσατε ες τάς γγλίας, μέ ποτροφία μάλιστα, τς γγλικανικς παρασυναγωγς! ρα λοιπόν, τά πιχειρήματα σας, περί τς δρύσεως σλαμικν Σπουδν, ντός τς Θεολογικς Σχολς το ΑΠΘ, εναι ωλα καί σαθρά· πάρτε τουλάχιστον ς τρανό πρόσφατον καί ναντίλεκτον παράδειγμα, τήν σύγχρονη Κυπριακή ἤ καί Σέρβικην στορία, πού ν ο  Χριστιανοί τς Κύπρου ἤ καί τῆς Σερβίας, ζούσαν ερηνικά, μέ τούς συγχωριανούς των Μωαμεθανούς, σπόρος τς διχόνιας κ τν πολιτικν γεσιν διά τν πονηρῶν περδυνάμεων το κόσμου τούτου, εσήλθεν, ς σκουριά στό σίδηρον. Καί ατό θά παναλαμβάνεται κυκλικά, χρι τς συντέλειας καί μεταποίησις το φθαρτο ἐτούτου κόσμου. Παραθεωρετε μως μίαν Πατερική καί Ρωμανίδειον ἀρχήν, τι κάθε θρησκεία εναι νευροβιολογική νόσος, ὡς νόσος τς θρησκοληψίας, καθότι θεραπεία της εναι μονόδρομη, καί περν διά τς ρθοδόξου Φιλοησυχαστικς Ψυχοθεραπείας. ρα, μόνον διά τήν πόλυτον καί ντολογικήν θεραπείαν, τς προσωπικότητας τν νθρώπων, πολιτν καί πολιτικν, δύνανται νά συγκρατηθεί καί νά πιτευχθε, συνεκτικός στός καί Πολιτειακή νότης, κ τν διαφόρων κρατν, πολιτειν καί θνν. Ποιός λλην, Κύπριος, σλαμιστής πολιτικός, νδιαφέρεται, διά τήν ρθόδοξην Ψυχοθεραπείαν του;

ρα ν τέλει, τό ρώτημα, πού προκύπτει κ τν πιό πάνω εναι: διά τίνα θρησκεύματα, μιλεί κ. καθηγητής, τι δύνανται ατά, νά συγκρατούν, τήν κοινωνική καί πολιτειακή νότητα; Διά τά δθεν, Μονοθεϊστικά θρησκεύματα; Διά τό δεολογικόν θρήσκευμα, τς Οκουμενικς Κίνησις; Διά τήν Πανθρησκεία το Σατανικοῦ Οκουμενισμο; ραγέ Παπικός Χριστιανισμός, ουδαϊσμός καί σλαμισμός, πιστεύουν(!) τ ντι στόν διον Θεό, μέ Ατόν τόν Τριαδικόν Θεό τν ρθοδόξων Χριστιανν; διάλογος με τά τν τεροθρήσκων καί τεροδόξον, δέν πρέπει νά χει, ς ναντίρρητον Εαγγελικήν καί παρασάλευτον Δογματολογικήν, ξάπαντος θεμελιδη ρχήν, τήν ληθεύουσαν γάπην καί τήν γαπητικήν λήθειαν;

Δέν εναι πέραν πό στυγνή Συγκρητιστική κακοδοξία, συνάμα καί τραγελαφική Θεομπαιξία, πέρ τς Παναιρέσεως το Πανθρησκειακο Οκουμενισμο, νθρωποι «ρθόδοξοι» δογματολόγοι, νά πονοούν, νά προπαγανδίζουν καί νά διδάσκουν, τέτοια τραγελαφικά, θεολόγητα καί βλακώδη πράγματα;

Θερμή παράκλησις πρός τόν ντιμον Πρόεδρον τς λληνικς Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλον: Νά μή πογράψει τινά  προεδρικόν διάταγμα, διά τήν θωμανικήν λωσην,  ντισυνταγματική λλοίωσην, καί ντιεπιστημονική λλοτρίωση τού Τμήματος τς Θεολογικς Σχολς το ΑΠΘ, να μεταβληθεί ατό σέ Θρησκειολογική Σχολή τς ταλιμπανέζικης χαβοζας, διότι μες ο πόφοιτοι το ν λόγ Θεολογικο Τμήματος καθς καί λλοι τινές  ξιόλογοι καί ρθόδοξοι Καθηγητές μας, παγκόσμιου βεληνεκοῦς Καθηγητές, καθῶς καί λόκληρον τό δελφόν Τμήμα τς Ποιμαντικς Θεολογίας, δέν συνενούμεν καί δέν ποδεχόμεθα διόλου, τέτοιαν μεικτον μίξιν, μεταξύ τν Πατερικν Θεολογικν σπουδν, νά διδάσκεται, ες τό ατό Χριστιανικόν Τμήμα τῆς Σχολῆς μας, καί τό σατανόπνευστον καί νίερον Μωαμεθανικόν Κοράνιον τν Ἰσλαμιστῶν· διότι ἡ Ἑλλαδική ἀκραιφνής Ἱστορία μας, τέτοιο προδοτικόν προεδρικόν διάταγμα, θά τό ἐκδικηθεί, μαζί καί τό χέρι πού θά τό ὑπογράψει.




φο μιά χοφτα Νεογραικοί ΚΑΙΡΟΣκόποι τό πιθυμον διακας καί τό θέλουν ψυχωτικά, τό ν λόγ σλαμικό Τμήμα τν Κορανικν καί Μωαμεθανικν Σπουδν, ο συγκεκριμένοι Θρακιώτες εράρχες μαζί μέ τόν Μητροπολίτη Δημητριάδος καθς κ. Σταρος Γιαγκάζογλου, κ. Γιώργος Καλαντζής, Κοσμήτορας κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, νέος πρόεδρος το Θεολογικο Τμήματος κ. Παναγιώτης Σκαλτσής, πρόεδρος τν Πατερικν Μελετν τς . Μονς τν Βλατάδων κ. Γιώργος Μαρτζέλος καί κ. Χρυσόστομος Σταμούλης κ.. Γραικύλοι καθηγητάδες, , ς τό δρύσουν στήν τελική, μέσα στίς αλές τν σπιτιν τους, γιατί χι, καί ντός τς οκίας των;! πιστήμονες δέν εναι; ς κάνουν τό σύγχρονον Νεοελληνικόν καί Νεοθωμανικόν πείραμα, ντός τν οκογενειν τους, καί νά μς καταγράψουσιν μέ κρίβεια, τά ποια τινά πειραματικά συμπεράσματά των καί πειτα ποφασίζομεν! Διαφορετικά, ποον τό νόημα νά γίνει τό μεγάλο πείραμα τοῦ ἐν λόγῳ πολιτικοῦ παιγνίου, ες τήν Συμβασιλεύουσαν Θεσσαλονίκη μας, μέ «πειραματόζωα» τούς φοιτητές καί τά παιδιά μας;

-Σύμφωνοι, κ. Σταμούλη μου;

Τό «βιολί-βιολάκι» σας καί τό κατάσχετον πιππιληδόν τς σλαμολογνείας, στό σπίτι σας. Τό ννο!


Τοῦ Παναγιώτη Νούνη




Δημοσίευση σχολίου