Translate

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: (ΜΕΡΟΣ Γ΄) ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΥΠΡΟΥ




Μία Ἐκκλησιολογική καί Κανονική ἑτεροχρονισμένη ἀπάντηση, πρός τόν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου, ἐν ὄψει τῆς θλιβερᾶς ἐπετίου τῶν Οἰκουμενιστικῶν ἀσχημιῶν, στήν Χλώρακα τῆς Πάφου, τόν Ὀκτώβριον τοῦ 2009

(Μέρος Γ΄)


Εὐχαριστούμεν τό ἐν λόγῳ μαχητικόν Ὀρθόδοξον καί Ὁμολογιακόν Ἱστολόγιον:
 "ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ"
καί τούς διαχειριστές αὐτοῦ,
 διά τήν δημοσιογραφικήν κάληψιν
τού ἔκτοτε Ὁμολογιακοῦ ἀγώνα τοῦ Χριστεπώνυμου πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου!(π.ν.)


4.               Λ[λ]ΟΓΙΚΗ ΑΛ[λ]ΟΓΟΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΙΣ;

«Και τους ερωτώ: Αν την κοινή συμπροσευχή απαγόρευαν οι Κανόνες, τότε η Εκκλησία θα επέτρεπε στους κατηχουμένους, που ήταν αβάπτιστοι ή ενδεχομένος ανήκαν σε άλλες ομολογίες ή αιρέσεις, νά συμμετέχουν σ΄ενα μέρος τής Θείας Λειτουργίας; Ή, δεν συνιστά συμπροσευχή η τέλεση δηλαδή του μυστηρίου του στεφανώματος σε δύο ανθρώπους εκ των οποίων ο ένας (είτε ο άνδρας είτε η γυναίκα) είναι ετερόδοξος; Άλλη, επομένως, είναι η πρόνοια των Ιερών Κανόνων και άλλος ο σκοπός τους. Κι από την άλλη, δεν συνιστά εγωισμό, και μάλιστα εωσφορικό εγωισμό, το να θέτει κάποιος, είτε λαϊκός είτε κληρικός, την γνώμη του πάνω από τη γνώμη καί τις αποφάσεις των τοπικών συνόδων όλης της Ορθοδοξίας; Έπαυσε μήπως ο Παράκλητος, νά συγκροτεί τον θεσμό της Εκκλησίας, να φωτίζει τη σκέψη και να κατευθύνει τα διαβήματα των εν Συνόδων συνερχομένων καί διαβουλευομένων Ιεραρχών, και επιδημεί επιλεκτικά μόνο σ΄αυτούς;». [13]

Κατ΄αρχς νά ναφέρουμεν, τοτη σκόπιμη ποθετική πρόταση καί νόητη ρητορική ρώτηση, εναι τοπος καί νόνητος, λογος καί -Λογος, μή π κάτι χειρώτερο, μις καί ρχιεπισκοπικός γραφος λόγος, ποδεικνύει, πολλά σέ πολλούς.

Μάλιστα ν λόγ ρητορικές ρωτήσεις εναι κατάλληλες διά τήν Ποιμένουσα κοινότητα τς κκλησίας μας, διότι ρχιεπίσκοπος, σερβίρει πυρηνικά τοξικά πόβλητα καί σύστολα ψεύδη, ς δεδομένες λήθειες! Καί διότι φαίνεται, χωρίς νά εναι αθαίρετο τό συμπέρασμά μας, συντάξας τόν ρχιεπισκοπικόν λόγο, μαζί μέ τόν Μακαριώτατο πού τόν κφώνησε, τι πευθύνονται σέ να λογο καί μλλον, διανοητικά στερημένο, Χριστεπώνυμο πλήρωμα, πράγμα τό ποον καί θά ποδείξομεν, στήν λογική καί θεολογική νάλυση το ν λόγ σημεου.

Δυστηχς, δη κ το πρωταρχικο δθεν ρωτήματος «Αν την κοινή συμπροσευχή απαγόρευαν οι Κανόνες», χομεν κατ΄αρχήν καί βάση τν ρχν τς λογικς, ναν ψευδώνυμον ρωτηματικόν καί ποθετικόν συλλογισμόν. ν λόγ ρωτηματική ποθετική πρότασις, εναι ναπόδεικτη πρότασις (μπίπτει δηλ. στήν λήψη του ζητουμένου, καί τό petitio principii), καί ρα βαραίνει ες τήν ρχιεπισκοπικήν πλευρά, ναγκαία λογική καί θεολογική πόδειξις, τν ν λόγ «πισκοπικν» ρωτημάτων, καθότι κατά τήν προσωπική γνώμη το ρχιεπισκόπου, ποος ποφαίνεται ex cathedra, καί δ εναι τό κέντρο βάρους, τι δθεν ο εροί Κανόνες δέν παγορεύουν(sic) τίς συμπροσευχές, μέ  τούς αρετικούς!

-ραγέ ρχιεπίσκοπος κ. Χρυσόστομος Β΄, κφράζει τήν λήθεια, τς ρθοδόξου Πίστεως;

-Μήπως τό ποδεικνύει λογικά, στω πλανς καί θεολογικά;

-χει μελετήσει ποτέ του, Μακαριώτατος, τό ερόν Πηδάλιον;

-παγορεύουν ο εροί Κανόνες ν τέλει, χι, τίς συμπροσευχές μέ τούς αρετικούς;

πολογομεθα διά τήν δέκαστη κριτική καί τήν σκληρότητα τν γραφθέντων μας... λλά πείρως σκληρά το καί εναι, τά ρχιεπισκοπικά λεχθέντα-γραφθέντα καί πραχθέντα πί τόν θλιβερόν κτώβριον το 2009, πολλ δέ μλλον Μακαριώτατε καί ο συν ατ συνεργάτες καί λογογράφοι, θά πρέπει νά μάθετε κάποτε, νά κοτε καί νά προβληματίζετε καί τήν ντίθετη ποψη, τς βάσις το Θεανδρικο Σώματος καί πληρώματος τς κκκλησίας. Γιά νά πομεν μως καί το «στραβο τό δίκαιον», Μακαριώτατος Κύπρου προσπαθεί βέβαια, κάπως τσαλα καί πέλπιδα ες τήν πορεία, νά τό ποδείξει, λ[Λ]ογα βέβαια, καί κρως νεπιτυχς, μάλιστα νευ σοβαρς θεολογικς θεμελίωσις, στω ποτυπώδους λογικς τεκμηρίωσις. Εναι μία -Λ[λ]ογως πόκλισις καί ρα μή ρθόδοξη «πισκοπική» θέσις! ξάπαντος λο ατό, πρόκειται, περί μείζωνας λογικς πλάνης καί πειτα, περί γιγαντιαίας θεολόγητης καί ντικανονικς πλάνης· καί ατό εδικά τό τελευταίον, χομεν σκοπό καί τήν ποχρέωση νά τό ποδείξομεν.

Πρόκειται δηλαδή, λογικά μιλοντες, περί  στυγνς παραβίασις τν ριστοτέλειων λογικν ρχν: το κυκλικο συλλογισμο καί το κυκλικο πιχειρήματος (=circulus in probando) πολλ δέ μλλον διά τόν παράλογο Φαλον Κύκλο καί τήν πλάνη τν πολλν ρωτημάτων ( πλάνη της προκατάληψης, τό plurium interrogationum).

Κοντολογίς καί πλούστερα, συγκεκριμένη ρχιεπισκοπική παράγραφος, πρόκειται, περί ναντίλεκτων στυγνν σοφισμάτων καί σοφιστειν, στά ρια-σύνορα μάλιστα τς στιβαρς συκοφαντίας, κατά τς Πατερικς Θεολογίας, ντί γιά ρθοδόξων θεολογημάτων. ρα λοιπόν εναι κρως μφισβητήσιμα, κ τς λογικς πρώτιστα, τά σα ντορθόδοξα καί παράλογα, μς προϋποθέτει ρχιεπίσκοπος.

Εναι  πόλυτα μφισβητήσιμα, χι πό τυχόντες παλαιοημερολογίτες «Ζηλωτές» λλά πό ποιμενομένους πιστούς καθς καί λογικά σκεπτόμενους καί θεολόγους τς κκλησίας τς Κύπρου. Καί εχόμαστε νά μς λάβουν σοβαρά πόψιν, διαφορετικά, τό κκλησιολογικό ασθημα τς κατάφωρης δικίας, κατά τς Πίστεως τν Πατέρων μας, λο καί θά γιγαντώνει... μέ συνέπειες νά την καταγράφομεν, σοι εμεθα στορικοί.

Καί λο τό πιό πάνω τραγελαφικό σημεο πισυμβαίνει, διότι ο συγκεκριμένοι ρκισμένοι καί αρετίζοντες Οκουμενιστές-Συγκρητιστές, ξάπαντος Πατριάρχες, ρχιεπισκόποι, Μητροπολίτες, πίσκοποι, Χωρεπίσκοποι κ.. Κληρικοί, λαϊκοί θεολόγοι κ.λπ., βιώνουσιν μίαν  ντολογική προκατάληψη, κατά τς παξ καί παραδεδομένης, Εαγγελικς λήθειας, τς ποστολοπατερικς ρθοδόξου Πίστεως. λογική πλάνη τς προκατάληψις, εναι μλλον τό σύμπτωμα, διότι οσιαστικά, χει πνευματικά ατια καί ριζίδια, τήν πνευματική πλάνη καί τήν κακοδοξία.

ρα πιό πλ: νας κακόδοξος καί αρετίζων κληρικός καί θεολόγος, μπάζει ξάπαντος καί στήν λογική κρίσην του, μέ τίς σωρηδόν σοφιστίες, καθς καί τίς παράλογες ντιφάσεις.

 
Εὐχαριστούμεν τό ἐν λόγῳ μαχητικόν Ὀρθόδοξον καί Ὁμολογιακόν Ἱστολόγιον:
 τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παντοκράτωρος τοῦ Μελισσοχωρίου τῆς Θεσ/νίκης,
τόν Γεροντα καί τούς ἀδελφούς καί πατέρες, τούς διαχειριστές αὐτοῦ,
 διά τήν δημοσιογραφικήν κάληψιν
τού ἔκτοτε Ὁμολογιακοῦ ἀγώνα τοῦ Χριστεπώνυμου πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου!(π.ν.)


5.           ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΚΛΙΣΙΣ

ρχιεπίσκοπος, ατό πού τελικά προσπαθε στήν προηγούμενη νοτητα, νά μς ποδείξει, ξάπαντος μέ φαινομενική λογική, στήν πρώτη του μάλιστα, ποθετική καί ρητορική ρώτηση, εναι σαφς: τι ν ο εροί Κανόνες παγόρευαν τίς συμπροσευχές, μέ τούς τερόδοξους καί τερόθρησκους, τότε δέν θά πιτρεπόταν στούς κατηχουμένους νά συμμετέχουν στό πρτο μέρος τς Θεας Λειτουργίας.

ρα  λοιπόν, κατά τόν Μακαρ. γιά νά πιτρέπεται, συμμετοχή τν κατηχουμένων, στήν Θεα Λειτουργία, ατό συνεπάγεται, τι δέν φίσταντο παγορευτικές Κανονικές διατάξεις κατά τν συμπροσευχν καί κατά λογικήν συνέπειαν, τζάμπα διαμαρτύρονται, σοι διαμαρτύρονται, κατά τν προϋπόθετων διαλόγων το Σατάν καί κατά τν νίερων συμπροσευχν, μις καί σοι διαμαρτύρονται (παρ)ρμηνεύουν φαντασιόπληκτα, τό κκλησιαστικόν Κανονικόν Δίκαιον!

-χουν ὅμως, τσι τά πράγματα;

-Ναί, ο;

Διότι, Μακαριώτατος ννοε σαφς, τήν συμμετοχή τν κατηχουμένων στήν Θ. Λειτουργία, ς συμπροσευχή. Χωρίς να μς ποσαφηνίζει, μέ Θεολογικήν κρίβειαν, τί εναι ο κατηχούμενοι.

τά τά διασαφήνιστα, μς διδάσκει, Μακαριώτατος;

 ρα μς προϋποθέτει, ξάπαντος καί ξ ρχς, ς ναντίρρητον δῆθεν δεδομένον,  καί μάλιστα μέ πόλυτον βεβαιότητα, τι ο . Κανόνες, δέν παγορεύουν τίς συμπροσευχές, λέω τς κκλησιαστικς τάξεως τν κατηχουμένων. Μάλιστα φήνει σοβαρόν πονοούμενον, τι δέν φίσταντο . Κανόνες, πού νά παγορεύουν τίς συμπροσευχές, διότι μφισβητεί στιβαρά, τήν οσία τς παγόρευσις, περί τν συμπροσευχν.

ναι μως ληθινός, τούτος σοφιστικός-ρητορικός καί ρχιεπισκοπικός συλλογισμός;

-Γιά νά ξεδιαλύνομεν μως, τό ν λόγ κκλησιολογικό μυστήριον, μήπως θά πρέπει νά μάθομεν πακριβς καί νδελεχς, τί στί τάξις τν κατηχουμένων; Δέν φίσταντο παγορευτικές Κανονικές διατάξεις καί ποστολικές διαταγές, κατά τν συμπροσευχν; Μήπως, θά πρέπει νά σᾶς παραθέσομεν καί κάποιους . Κανόνες, να φαρμόσωμεν, τήν ποδεικτικήν μεθοδολογία, τν γίων Πατέρων; Καί ν  σς παραθέσομεν, παντα τά ποδεικτικά στοιχεα, τι ρχιεπίσκοπος διαβάλλει κατάφωρα, τήν Θεολογική λήθεια τς Φιλο-συχαστικς ρθοδοξίας, κινδυνεύομεν μήπως, μέ τινά φορισμόν, ς τόν ελογον καί δίκαιον φορισμόν, κατά το αρετικο νδρέα Πιτσιλλίδη;

«Ελογημένος ρχόμενος» τινός τέτοιου εδους, δηλ. νός δικου ὅμως φορισμο, μακάριν νά ξιωθμεν κάποτε, τέτοιου εδικο Χαρίσματος, κ τς νωτάτου κκλησιαστικς ρχς μας! ξάπαντος σκηση τινς Θεολογικς κριτικς, διά τς συγκριτικς θεολογίας,  πί  τν ποκλίνουσων γραφθέντων-λεχθέντων καί πραχθέντων, κατά τν ξιωματούχων τς Ποιμένουσας κκλησίας, εναι υαγγελική πράξις, Πατερικά θεμελιωμένη καί στορικοδογματικά πιβαλλόμενη, να παντες διορθωνόμαστε, μις καί κριτικογράφος, πρώτος ρευνε καί διδάσκεται, κ τν κκλησιαστικν πηγν καί τς Πατερικς Γραμματείας, τήν λήθεια τν θεολογικῶν πραγμάτων, τήν ποαν καί ναμεταδίδει, ς παπαγάλος.

νδρέας Πιτσιλλίδης, το μεγάλος... παπαγάλος(!) κακοδοξιν, αρέσεων καί ψευδοδοξιν· πράγμα πού χει πολλάκις ποδειχθεί, κ τινν μπειρων θεολόγων καί λλων δοκιμιογράφων, καί πλέον χει πικυρωθεί καί μέ πίσημον τρόπον διά τς Κανονικς καί Συνοδικς Διαγνώμης.


ρα λοιπόν, στήν συγκεκριμένη τώρα περίπτωση, κατηγορούμεν, κρίνουμεν καί πικρίνουμεν, καλς κακς, ξάπαντος υκς καί ς μαθητοδια τς Θεολογικς ερς πιστήμης, τόν Πρόεδρον τς ερς Συνόδου καί ρχιεπίσκοπον Κύπρου, ς κφράζοντα δημοσίως καί πλανερς, ντικανονικές καί αρετίζουσες θέσεις, καί ρα φίστατο σκόπιμη καί πέρ το Διαχριστιανικο Συγκρητισμο, κακοδοξία καί ψευδοδοξία, μεγίστη Κανονική πόκλισις κ τς ερς Παραδόσεως τς Πατερικς Θεολογίας.


Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη




Εὐχαριστούμεν τό ἐν λόγῳ μαχητικόν Ὀρθόδοξον καί Ὁμολογιακόν Ἱστολόγιον καί τόν διαχειριστήν αὐτοῦ:
 τό "ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙΝ",
διά τήν δημοσιογραφικήν κάληψιν
τού ἔκτοτε Ὁμολογιακοῦ ἀγώνα τοῦ Χριστεπώνυμου πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου!(π.ν.)


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕΡΗ:






ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:


[13] Πύλη κκλησιαστικν Εδήσεων: ΑΜΕΝ.GR,  Κύπρου Χρυσόστομος: "Εωσφορικός εγωισμός, οι αντιδράσεις στο Διάλογο" (Συλλείτουργο, στην Λευκωσία, των Ορθοδόξων Ιεραρχών που συμμετέχουν στο Διάλογο με τους Ρωμαιοκαθολικούς, Λευκωσία, του Αριστείδη Βικέτου), Τό πλήρες κείμενο τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου.


Εὐχαριστούμεν τό ἐν λόγῳ μαχητικόν Ὀρθόδοξον καί Ὁμολογιακόν Ἱστολόγιον καί τόν διαχειριστήν αὐτοῦ:
 τίς "ΑΚΤΙΝΕΣ",
διά τήν δημοσιογραφικήν κάληψιν
τού ἔκτοτε Ὁμολογιακοῦ ἀγώνα τοῦ Χριστεπώνυμου πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου!(π.ν.)


ΣΧΟΛΙΟ: Ὁ ὑποφαινόμενος, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ τήν ἀλήθεια τοῦ ἐν λόγου δημοσιεύματος καί πηγῆς τῆς Κυπριακῆς Ἐφημερίδος: "ΑΛΗΘΕΙΑ".
Ὄντως, ἦμουν αὐτόπτης μάρτυς στά τραγελαφικά γεγονότα τῆς Χλώρακας τοῦ 2009, καί συνάμα θύμα τῆς Κληρικαλιστικῆς καί Ἀστυνομικῆς βιαίας κακοποίησις, δηλ.  τῆς βάναυσις Δεσποτοκρατορείας ἐκ τῶν  φανατικῶν Οἰκουμενιστῶν Ἱεραρχῶν τῆς Πάφου.
Στό εἰδικόν ξυλοδαρμόν μου, ὑπό τοῦ Μητροπολίτου Πάφου κ. Γεώργιου, ἦτο αὐτόπτες μάρτυρες δύο Μοναχοί καί δύο ἀπλοί πιστοί, καθῶς ἀναφέρει τό δημοσίευμα, πράγμα πού τό ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ, διότι θεωρητικά σημαίνει, ὅτι ἄν τυχόν ὁ Σεβ. κ. Γεώργιος δικαζόταν ἀπό Κανονικόν Συνοδικόν Δικαστήριον, θά καταδικαζόταν ἀναντίρρητα, μέ τήν ἐσχάτην τῶν ποινῶν, τῆς καθαίρεσεως, μιᾶς καί ὑφίσταντο ἀναντίλεκτα 4 πρόσωπα  πού μαρτυρήσαν, τόν βίαιον, τόν ἄδικον καί τόν ἐπαίσχυντον ξυλοδαρμόν μου.
Δόξα τῷ Θεῷ διά τήν τεράστια καί πραγματικά, τιμή, πού μοῦ ἔλαχε!
Ἡ ἐνέργεια αὐτή τοῦ Μητροπολίτου Πάφου, ἐπ΄εὐλογίας (γράφτε ἀλογίας) τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου, παραμένει ὡς ἡ μεγίστη σύγχρονως ἀδικία εἰς τά Ἐκκλησιαστικά δρώμενα τῆς Κύπρου, εἰς βάρος τῶν Μοναχῶν καί τῶν λαϊκῶν πού ἐδάρθησαν ὑπό τοῦ Μητροπολίτη κ. Γεωργίου, πού ἐδάρθησαν ὑπό τῆς ἀστυνομίας, συνελήφθησαν, ἀνακρίθησαν, φυλακίσθησαν, ἐξευτελήσθησαν καί κατασυκοφαντήθησαν...!
Ἅχρι τῆς σήμερον τό 20015, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἀπολογήθησαν προσωπικά στούς μοναχούς ἤ καί στούς λαικούς, οὐδέποτε ἀποζημιώθησαν ψυχοσωματικά, καί εἴθε ὁ Δικαιοκρίτης Θεός, κάποτε νά μᾶς δικαιώσει καί νά ἐκδικηθεί ὅποτε Αὐτός κρίνει,
 τά παλαία μαρτύριά μας...
Ἕνα ἁπλό καί λογικό ἐρωτημα, εἶναι: Γιατί καί ἆραγέ καί πῶς, βρέθηκε ἡ φωτογραφική μηχανή, εἰς τά χέρια τοῦ Σεβ. τῆς Πάφου, μιᾶς καί ἐφόσον, ἦτο ἐπαγγελματική μηχανή, κρεμάμενη με εἰδικόν λουρίν, εἰς τόν λαιμόν μου, καί οὐδέποτε τήν ἔδωσα μέ τήν θέλησιν μου, καθῶς ψευδῶς δήλωσε ὁ Σεβ.; Γιατί ἆραγε, τόν συνόδευαν ἀστυνομικοί;
(Π.Π.Ν.)


Δημοσίευση σχολίου