Translate

Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ: ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΣΙΣΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΦΥΛΑΚΟΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ




Ἀντιρρητική πρωτολογία, κατά τῶν ἀναποδείκτων συκοφαντιῶν τοῦ Οἰκουμενιστοῦ Ἀρχιμανδρίτη Ἀγαθάγγελου Σίσκου Βιβλιοφύλακος τῶν Πατριαρχείων





Αγαπητέ κ. “Νούνη”,

                Δεν είχα καμία απολύτως διάθεση να σας απευθύνω την οποιαδήποτε απάντηση, επειδή όμως η ειρωνεία είναι το υπέρτατο σημείο της ειλικρίνειας σύμφωνα με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, πιστεύω ότι σας αξίζει. Αν είστε ειλικρινής άνθρωπος δεν θα πρέπει να ζητάτε την ευλογία από κάποιον “κληρικό” του Οικουμενικού Πατριαρχείου, του οποίου υποκριτικά θεωρείτε ότι είστε τέκνο, την στιγμή που συνειδητά το πολεμάτε, ενώ κυρίως με τις αιρετικές σας θέσεις διαφοροποιήσθε από την πανορθοδόξως συμφωνηθείσα συμμετοχή στον οικουμενικό διάλογο, συμπεριλαμβανομένης και της Εκκλησίας της Κύπρου. Γι’ αυτό ο αιρετικός εν προκειμένω είστε εσείς καθώς παραμένετε μέσα στο εκκλησιαστικό σώμα και το διαβρώνετε με τις ιδεολογίες σας οι οποίες διαφοροποιούνται από αυτό, συνεπώς ο “ιδιώτης” είστε εσείς.
                Φαίνεται να είχατε αμφιβολίες εάν πρόκειται περί υπαρκτού προσώπου, ιδιότητας ή τίτλου, γιατί μάλλον εσείς κρύβεστε πίσω από ένα προσωπείο, δια του οποίου μάθατε να διαχέεται τα ιδεολογήματά σας στον ωκεανό της πληροφορίας του διαδικτύου. Εντός αυτού του ωκεανού φαίνεται να είστε πνιγμένος και τα αισθητήριά σας να είναι ανεπαρκή, καθώς δεν με γνωρίζατε καθόλου και γι’ αυτό ανατρέξατε αμέσως στην γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, όπου διατηρώ λογαριασμό για να διαπιστώσετε περί τίνος πρόκειται και να εκμεταλλευτείτε  στοιχεία και πληροφορίες, τα οποία σαφώς δεν είχα κρυφά. Θα περίμενα να είστε καλύτερα ενημερωμένος και επίσης να με παρακολουθείτε καλύτερα -τουλάχιστον στο εξής-. Άλλωστε είστε τόσο εξοικειωμένος με τα γεννήματα του δυτικού πολιτισμού που τόσο πολεμάτε. Τελικά αυτό που θα επιθυμούσατε εσείς, δηλαδή να ασχολούμαστε μαζί σας, φαίνεται να μας στο προσφέρετε με τόση καλοσύνη και γενναιοδωρία.
                Εάν όντως η συγνώμη σας είχε υπόσταση δεν θα επαναλαμβάνατε την αποστολή δευτέρου μηνύματος στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Για δεύτερη και τελευταία φορά σας ενημερώνω και δεν θα ξανά επανέλθω με αυτόν τον τρόπο ότι, ούτε επιθυμώ να διαβάσω αλλά ούτε και να κοινωποιήσω τα ιδεολογήματά σας, που με θρασύτητα μου υποδεικνύετε κάθε φορά να κάνω. Επίσης δεν έχω καμία υποχρέωση να σας επιβεβαιώσω κάτι γραπτώς και ουδεμία ομολογία πίστεως είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω σε εσάς και τους ομοϊδεάτες σας, που αγνοείτε ότι η μόνη ομολογία πίστεως που δίδουμε είναι αυτή του Αγίου Βαπτίσματος, την οποία με τον τρόπο σας θεωρείται υβριστικά ανενεργή και ανεπαρκή για να επιζητάτε οποιαδήποτε άλλη και συμπληρωματική, συνεπώς είστε διπλά αιρετικός, γι‘ αυτό και διαταραγμένος και σαλεμένος. Ωστόσο, η διάγνωση της καταστάσεώς σας είναι και η αρχή της θεραπείας σας και χαίρομαι γι‘ αυτό -είστε σε καλό δρόμο-. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Ορθοδοξία δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητους σωτήρες -όπως προβάλλεστε-. Η κοινωνία με την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι αυτή που σας σώζει και δεν την σώζετε με την ιδεολογία σας. Στο σημείο αυτό εντοπίζεται και η εκκλησιολογική σας εκτροπή!!!
                Με το μήνυμα αυτό δεν έχω καμία διάθεση να δώσω υπόσταση στις ανυπόστατες θέσεις και τα ιδεολογήματά σας, τα οποία είναι παρυπόστατα και αναζητούν το φως της δημοσιότητας ως ετερόφωτα, μπροστά στο φως της Αληθείας. Όσο για την δικαιοσύνη και κρίση του Θεού την οποία επικαλείστε, ευτυχώς που δεν είναι η ανθρωπομορφική, όπως αυτήν που πρεσβεύετε και χαρακτηρίζεται από τις δικές σας αδυναμίες και ανασφάλειες και δεν διαφέρει σε τίποτα από την δικαιοσύνη του θεού που οι ισλαμιστές επικαλούνται. Βλέπετε λοιπόν πόσο ιδεολογικά ταυτίζεστε με έναν ισλαμιστή!
                Επειδή όμως ζούμε σε έννομα κράτη, αρμόδια για την επίλυση των υποθέσεων αυτών μεταξύ πολιτών είναι η κρατική δικαιοσύνη κύριε “Παναγιώτη Π. Νούνη” και σύντομα θα επιληφθεί του θέματος της ανεπιθύμητης και υβριστικής αποστολής μηνυμάτων, της παρενοχλήσεως, της υποκλοπής και δημοσίευσης προσωπικού υλικού.

Με ευχές και προσευχές για φωτισμό,
+ Αρχιμ. Αγαθάγγελος Σίσκος
Βιβλιοφύλαξ των Πατριαρχείων

·       
Οἱ πιό πάνω ὑπογραμμίσεις καί τό ἔντονο σκοῦρο χρῶμα εἶναι ἐκ τοῦ ἱστολογίου: “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”.





Ἀξιότιμε καί ἅγιε Ἀρχιμανδρίτη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου καί Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων

Εὐλογεῖτε!

Ἔλαβον τίμιε πάτερ, τήν ἐκτενέστατην καί μακράν ἀπάντησή Σας, καί κατά πρώτιστον ἀγαπητικόν  λόγον ἔχω καθῆκον νά ἀποπειραθῶ τό κατά δύναμιν, νά Σᾶς ἀπαντήσω ἐν ἀληθείᾳ καί ἐκτενῶς, μιᾶς καί δέν δύναμαι νά Σᾶς ἀπαξιώσω ἤ καί νά Σᾶς ἀγνοήσω παντελῶς, διότι μᾶς συκοφαντεῖτε καί μᾶς κατηγορεῖτε ἀσύστολα, ἐπί τινά δῆθεν «αἵρεσιν», χωρίς νά προσκομίζετε τινάν σοβαρήν καί τήν ἐλάχιστον, ἔστω τινά ἀντικειμενικήν καί συγκεκριμένην ἀπόδειξην(!) ἐπί τῶν δῆθεν αἱρετικολογιῶν μας καθότι τήν ἴδια στιγμήν,  πρός πληροφορίαν τῶν ἀναγνωστῶν μας, ἔχομεν (ἀπό)φοιτήσει παρά τούς πόδας τῶν ἰδίων καί ἀπαράλακτων, σχεδόν, Καθηγητῶν καί μαθημάτων τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ καί ἄρα, ἐδιδάχθημεν κοντολογίς, τά ταυτόσημα(!), ἐκ τῶν τιμίων καί καλῶν Καθηγητῶν μας;! Ἤ μήπως ὄχι;   Ὑφίστατο κάποια τινά ἔνστασίς Σας ἐπί τῶν προκειμένων; Φυσικά δέν θυμάμαι νά Σᾶς εἶχα γνωρίσει ὡς φοιτητήν κ.λπ. ἄρα καί δέν ἔχωμεν τινά «χωράφια» νά διαμοιράσομεν. Γι΄αὐτόν τόν λόγο θεο-λογικά, ἐάν εἴμεθα πράγματι ἕνας αἱρετικός ἀπόφοιτος θεολογῶν τοῦ ΑΠΘ, Σεῖς τίμιε πάτερ μου, ἆραγε, τί εἴσθε; Οἱ Καθηγητές μας, τί εἶναι; Μήπως εἴστε ὁ σοῦπερ καί ἀκραιφνής ὀρθόδοξος  ἀπόφοιτος καί Διδάκτωρ τοῦ ΑΠΘ καί συνάμα Κληρικός τοῦ Πατριαρχείου μας, καί μεῖς ὅλοι οἱ ἄλλοι συναδέλφοι  Σας οἱ αἱρετικοί; Καί γιατί ἔτσι, γιά νά ἔχωμεν καί καλόν ἐρώτημα; Μήπως, διότι ἐμεῖς δέν λάβαμεν τινά μεταπτυχιακά καί διδακτορικά διπλώματα καί λοιπές  ἄλλες μάταιες τιμητικές Ἐκκλησιαστικές καί ἀκαδημαϊκές διακρίσεις, ἐκ τῶν συγκεκριμένων Οἰκουμενιστῶν Πατριαρχικῶν Καθηγητῶν μας, κ. Γεώργιον Μαρτζέλον καί κ. Χρυσόστομον Σταμοῦλην; Τά Οἰκουμενιστικά, τά Καζαντζακικομανικά, τά Νεονικολαΐτικα, τά Νεοβαρλααμικά καί Μεταπατερικά διπλώματα, μᾶς μάραναν, τίμιε πάτερ! Ἤ μήπως, ἐπειδή λάβατε τήν ἀπό Θεοῦ ἱεροσύνη, αὐτό σημαίνει διαμιᾶς, ὅτι λάβατε καί αὐτόματα τινά ἱσόβειον, ἄτρεπτον πιστοποιητικόν ἀλαθήτου καί  ὀρθοδόξου διδασκαλίας καθῶς καί ἀπλανοῦς ποιμαντικῆς θεολογίας; Δέν εἶναι ρητορικόν τό ἐρώτημά μας καί ἄρα χρήζει τινᾶς διεξοδικῆς ἀπαντήσεως ἀπό μέρους Σας...

Ἄν προσέξατε καλά, εἰς τήν πρῶτη μας ἀπάντηση [ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ], δέν ἀμφισβητήσαμεν  διόλου τό ὁνοματεπώνυμό Σας, ἀλλά τήν ἰδιότητά σας ὡς Πατριαρχικοῦ κληρικοῦ, διότι ἐξαφνιάσθημεν ἐκκλησιο-λογικά, διά τόν συγκεκριμένον σιδηροδρομικόν τίτλον καί διά τό ἐν λόγῳ Πατριαρχικόν ὁφίκκιόν σας, διότι, δέν συναντῶμεν καθημερινά στό χωριό μας, οὔτε συνηθίζομεν νά  λαμβάνομεν γράμματα  καί emails ὑπογεγγραμμένα ὑπό τέτοιων μεγίστων τίτλων καί ὑπογραφῶν! Ἐσείς ὅμως προκλητικά, ὡς λογικῶς ποιμήν, πράττετε τό ἐντελῶς ἀνήκουστον καί πρωτόγνωρον, νά ἀμφισβητεῖτε ἄκουσον ἄκουσον, καλῶς ἤ κακῶς, τό ὀνοματεπώνυμό μας καί ὄχι τήν ὅποιαν τυχοῦσα ἰδιότητά μας!  Καί γιατί παρακαλῶ τέτοια ἰταμότης; Δύναμεθα νά προσκομίσομεν τό πιστοποιητικόν Βαπτίσεώς μας ἄν τό ἐπιθυμεῖτε... Μυστήριον ὄντως Ὁμολογιακόν τό Βάπτισμα, ἀλλά συνάμα μπαζωμένον καί ἀνενεργόν εἰς τό διᾶβα τῆς ἐν ἐξελίξει ζωῆς μας, ἐκ τῶν πυρηνικῶν ἀποβλήτων τῆς ματαιοδοξίας τῶν γονέων, συγγενῶν, φίλων, δασκάλων, Καθηγητῶν καί ἐκ τοῦ ἑαυτοῦ μας. Ἡ κληρικαλιστή  Σας ἀπολυτότητα, ἡ «μεταπατερική» Σας ἐμπάθεια καί ἡ ἄστοχη ἐπιθετικότητά Σας, κατά τῆς Ὀμολογίας τῆς Πίστεως, τῶν διαχρονικῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, μᾶς τρομάζει τά μέγιστα!...

Καί φυσικά, ὡς Διδάκτωρ τῆς Δογματικῆς, πού εἶστε, θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἄριστα, ὅτι αὐτό τό συγκεκριμένο πού γράφετε, εἶναι ἑτερόδοξη ἀπόκλισις καί φοβερά ἀντιευαγγελική ἀστοχία ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, δηλ. αὐτό τό γραφθέν Σας, ὅτι:

«η μόνη ομολογία πίστεως που δίδουμε είναι αυτή του Αγίου Βαπτίσματος»...!!!

-Ἆραγε τίμιε Ἀρχιμανδρῖτα τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Θρόνου, πῶς ἐξηγεῖτε τό καθημερινό, τό ὁμολογιακό, τό ἐκκλησιολογικό καί τό δογματολογικόν ἀναμφίβολον γεγονός, ὅτι σέ κάθε ἱεράν ἀκολουθίαν τῆς Ἐκκλησίας, καλλούμαστε νά ἐπιβεβαιώσομεν, τήν Βαπτιμαστικήν Ὁμολογίαν μας, διά τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως στό «Πιστεύω εἰς Ἕναν Θεόν...κ.λπ.»;

Μήπως ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής ὅταν μᾶς συμβουλεύει ἐκ τῆς Βασιλείας τῶν Οὐρανῶν:
«πς νθρωπος γιάζεται διά τς κριβος μολογίας τς πίστεως» (PG90,165A.) ,
μᾶλλον λαθεμένα(sic) θά τόν ἀποκάλεσεν τιμητικά ὡς «Ὁμολογητήν» ἡ Ἐκκλησία, διότι θά παραβίασε σωρηδόν ἐκ τοῦ Βαπτίσματός του, τήν πιό πάνω ἄτοπον, ἀθεολόγητον καί κοιλιόπνευστον, μή πῶ κάτι χειρώτερον... ἐξάπαντος δική Σας προϋποθεσή(!!!). Λέτε νά ἔκανε ὑπερβολικήν χρήσιν, δηλ. κατάχρησιν καί παράχρησιν τινῶν «Ὁμολογιῶν Πίστεως» καί τοῦ ἔμεινεν κατά τήν λαϊκήν ἔκφρασην, ὡς τινά παρατσοῦκλιον, τό ἐν λόγῳ ὑπέρλαμπρον καί δεδοξασμένον τιμητικόν προσωνύμιόν του;!
Κλαυσίγελως, τά «θεολογικά» Σας γράμματα, δέν το νομίζετε;
Ὁ Μέγας Πατριάρχης τῆς Ἀλεξανδρεῖας καί Ἅγιος Ἀθανάσιος, ἄν θυμάμαι καλά, μᾶς διδάσκει ὡς ἀπλανῶς  καί Θεόπνευστος ἑρμηνευτής τῶν θείων Γραφῶν, ὅτι ὁ Θεάνθρωπος Χριστός, θεράπευε τούς ἀσθενείς, ὑπό τήν ἀναντίρρητον Εὐαγγελικήν προϋπόθεσην... τῆς Ὁμολογίας τῆς Πίστεως!!!
Ἆραγε παπά μου, ὁ ἀξιότιμος Καθηγητής μας, ὁ κ. Γ. Μαρτζέλλος, Σᾶς μετάδωσε τινά αἱρετίζον μικρόβιον ἐκ τοῦ «ὁρθοδόξου» Μονοφυσιτισμοῦ;
Ὁ Μέγας Ἀρχιεπίσκοπος τῆς Θεσσαλονίκης ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, πού πολέμησεν, σφόδρα τούς Πατριαρχικούς Βαρλααμῖτες τῆς ἐποχῆς του, δίδασκε ἁγιοπνευματικῶς, ὅτι ὁ διάλογος μέ τούς αἱρετικούς πού ὑποστηρίζουν ἐμμονικά τά αἱρετικά των δόγματα, π.χ. τό filioque, γιά νά γίνει ἕνας κατά Θεόν διάλογος, μέ βασικόν κριτήριον τήν Ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου, θά πρέπει νά ἀφαιρεθεί(!) πρώτιστα ἐκ τῆς προσθήκης του στό Σύμβολον τῆς Πίστεως καί ἔπειτα νά γίνει ὁ θεολογικός διάλογος!!!
Ἆραγε οἱ ἀξιότιμοι Καθηγητές μας: λ.χ. ἡ κ. Δήμητρα Κούκουρα, ὁ κ. Χρυσόστομος Σταμοῦλης, ὁ κ. Στυλιανός Τσομπανίδης, ὁ Ὑφαντής Παναγιώτης, ὁ Πέτρου Ἰωάννης, ὁ Παχής Παναγιώτης, ἡ Ἀγγελική Ζιάκα, ὁ Βασιλειάδης Πέτρος, ἡ Ἀμοιρίδου Εὐαγγελία κ.ἄ., θέτουν τίς προσωπικές ἰδεοληψίες καί ἀπόψεις των καί τήν σχολαστική πλανεμένη κρίση των, ὑπέρ ἄνω τῶν Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας;
Ἐκτός καί ἄν συμφωνεῖτε μαζί των, τίμιε πάτερ, διά τήν ἴδρυση Ἀγαρηνῶν καί Μωαμεθανικῶν σπουδῶν στό τμήμα μας; Προσωπικά διαμαρτυρήθηκα ἐντόνως καί γραπτῶς, κατά τῆς συγκεκριμένης ἀντιχριστιανικῆς ἀποφάσεώς των, μπορεῖτε νά μᾶς ἐκφράσετε καί τήν δικήν Σας ἄποψη διά τό ζήτημα, ἴνα μᾶς ἀποδείξετε, ὅτι δέν συμφωνεῖτε(;) μέ τά Ἰσλαμολάγνα, Ἀρειανόφρωνα καί ἀντιεθνικά αἰσθητήρια τῶν τιμίων καί σοφολογιοτάτων Καθηγητῶν μας καί ἄρα κατά συνέπειαν, πιθανόν νά ἀντιληφθῶμεν ἅπαντες, ὅτι δέν «καθρεφτίζετε τό καθρέφτισμα τοῦ καθρέφτου», δηλ. συγχέωντας τίς δικές Σας ἑτερόδοξες οὐμανιστικές καί σοφιστικές  ἀντιλήψεις, μέ τίς ἐξάπαντος ὀρθόδοξες δικές μας;!
Ποῖον νά ἐμπιστευθῶμεν τέλος πάντων; Ἐσᾶς τούς πλανεμένους Κληρικούς καί Καθηγητές τοῦ Πατριαρχείου μας, ἤ νά ἐμπιστευθῶμεν τούς Ἅγιους Θεοφόρους καί ἀπλανείς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας;
 Διστάζω καί φοβάμαι πολύ, νά Σᾶς παραπέμψω εἰς τήν Ἁγίαν Γραφήν, σέ συγκεκριμένα λεχθέντα καί γραφθέντα τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ καί τῶν Ἀποστόλων, πού μᾶς παραγγέλνουσιν μέ φοβεράν μάλιστα ἐντολήν διά τήν ἀνάγκην τῆς συχνοῦς Ὁμολογίας τῆς Πίστεως... ὅμως δέν ἐπιθυμῶ εἰλικρινά νά προσθέσω τινά ἄλλα «κάρβουνα» εἰς τό μεγαλοπρεπέστατον Πατριαρχικόν καλιμαύχιόν Σας...!

Ποιός εἶναι ὅμως τώρα, ὁ «ες διπλον αρετικός», « σαλεμένος» καί «διαταραγμένος» σύμφωνα μέ τό πιό πάνω συγκεκριμένο καί ἀπόλυτα βλακῶδες γραφθέν σας; Ἀποδέχομαι ἐξάπαντος, μέ μεγίστη χαρά, ὅλες τίς ὑπόλοιπες κατηγορίες λ.χ. τοῦ «διαταραγμένου-σαλεμένου» κ.λπ., δέν δύναμαι ὅμως κυρίως Χάριτι Θεοῦ καί ἐκ τῆς παροντικῆς καί νοσηρᾶς ψυχοπαθολογίας μου (καθῶς μέ βγάλατε καί τινά ἄριστον καί δίκαιον ποιμαντικήν διάγνωσιν, τό ὁμολογῶ!), νά ἀνεχθῶ, τήν παραμικρόν διαβολόπνευστον «Πατριαρχικήν» συκοφαντίαν ἀπό μέρους Συγκρητιστῶν καί «Ἱεροκορανιστῶν» Κληρικῶν καί τινῶν Μεταπατερικῶν «ψυθιριστῶν» θεολόγων, ὅτι εἴμεθα δῆθεν «ες διπλον αρετικός». ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ! Εἶστε θεολόγοι καί κληρικοί μέ σωρηδόν ἀξιώματα, τίτλους καί διπλώματα!! Ἐμεῖς τί εἴμεθα μπροστά στά Φαναριώτικα μεγαλεῖα Σας; Εἴμεθα μήπως, πατημένες ἀκαθαρσίες, λογιῶν λογιῶν περιττωμάτων, ἐκ τινῶν Σαλλονικιώτικων πεζοδρομιῶν; Αὐτοί εἴμεθα, τό ὁμολογοῦμεν καί πάλιν καί εὐελπιστοῦμεν, νά ἔχει ὁ Θεός καί για μᾶς, δι΄εὐχῶν Σας. Γι΄αὐτόν τον λόγο, ἄστε στήν ἄκρη τά τινά ἄνανδρα, τά πεζοδρομιακά, τά νομικίστικα καί κοσμικά τελεσίγραφα καί ἀποδείξτε μας σαφῶς καί θεο-λογικῶς, τίς ἀνυπόστατες κατηγορίες ἐναντίων μας. Δύνασθε νά τό πράξετε; Τινά ἀπαξίωση τῆς παροῦσας ἀντιρρητικῆς πρωτολογίας μας, κατά τῶν κακόδοξων γραφθέντων Σας, θά εἶναι καί ἡ ἄκρα ἐπιβεβαιώσις, τῶν ὅσων καί ἐμεῖς Σᾶς καταγγέλνομεν.

Διαφορετικά, ὑποσκάπτεται, ὡς πρωτάρης κληρικαλιστής καί ψάρακας οἱκουμενιστής, τό Οίκουμενικόν Πατριαρχεῖον μας, τό ὁποῖον καί δυστυχῶς  ἐκπροσωπεῖτε. Μᾶλλον, δέν ἀντιλαμβάνεστε καλῶς, ὅτι τό βάρος τῆς θεο-λογικῆς ἀποδείξεως, εἶναι εἰς τό δικό Σας γήπεδον;! Δηλαδή, τοῦτη εἶναι ἡ Φαναριώτικη «θεολογική διπλωματία» Σας;

Νά χαρακτηρίζετε, εἶναι τό πλέον εὔκολον πατέρα Ἀγαθάγγελε, νά ἀποδεικνύετε ὅμως αὐτούς τούς  χαρακτηρισμούς, τό δύνασθε;

Διότι, γιά κακήν σας τύχη, ἐμεῖς οἱ ἁπλοί ἄνθρωποι, δι΄εὐχῶν τῆς Θεομήτωρος καί τῆς Χάριτος τοῦ Ζωοποιοῦ καί Τιμίου Σταυροῦ πού θα ἑορτάζομεν προσεχῶς, δυνάμεθα νά τό ἀποδείξουμεν καί τό ἀποδείξαμεν τίς προάλλες μέ τά φωτογραφικά παπόδουλα καμωματά Σας, τά ὁποῖα εἰκάζω, πώς δέν τά ἔχετε ἀποκηρύξει, πράγμα τό ὁποῖον ἀποδεικνύει ὅτι ὄντως εἴστε στυγνός Συγκρητιστής, Παπόφρων καί εἰς τριπλοῦν συκοφάντης! Διότι μέ τήν πρώτη συκοφαντία ἐναντίον μας, συκοφαντεῖτε κατ΄ουσίαν τόσον τήν Πατερικήν Θεολογική Σχολήν μας καί τούς ὁλίγους ὀρθόδοξους Καθηγητές της, ὅσον καί τό Ἅγιον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον μας, τό ὁποῖον καί ἐκπροσωπεῖτε!

Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ὅμως, ἐκπροσωπεῖται διαχρονικά, ἀπό ἀληθινούς Ὀρθοδόξους καί Ἁγίους Θεοφόρους Πατριάρχες, ὄχι ἀπό Θεομάχους καί Ἐκκλησιομάχους, αἱρετικούς Οἰκουμενιστές!

Καταλάβατε τίμιε πάτερ;

Μήπως ἔπρεπεν, νά ὑποκληθῶ γονυπετῆς ἤ καί νά σταθῶ εἰς στάσιν στρατιωτικῆς «προσοχῆς» μέ περίσσιαν καί ἀνόνητην ἀφέλειαν εἰς τό πρώτον ἡλεκτρονικόν ραβασάκιον πού μᾶς ἀποστείλατε;

Μᾶλλον τίμιε Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων, δέν σᾶς τά διδάξανε καλῶς εἰς τήν Θεολογικήν Σχολή. Ἔχετε ὅμως ἄριστον πρόσβασιν εἰς τίς βιβλιοθήκες μᾶλλον, ἄρα νά Σᾶς εὐχηθῶμεν καί βαθύτερον ἀνάγνωσην-μελέτην κ.λπ.; Ἀλλά τό θέμα, δέν εἶναι διανοητικόν, ὅπως μᾶς συμβουλεύουν οἱ Πνευματικοί μας... Αὐτό ὅμως πού πράξατε, τό θεωρεῖτε ὡς ὀρθόδοξον ποιμαντική σεμπνοπρέπειαν; Καί ἐπειδή ὑπογράφετε τά ἀποσταλθέντα  emails Σας, ὡς ἔχειν, ἔχομεν ἅπαντες τήν ὑποχρέωσην νά τά  ἐμπιστευόμαστε διαμιᾶς ὡς σάν ἀληθινά; Ἐν πάσει περιπτώσῃ ὅμως, πάμεν καί εἰς τήν οὐσίαν τῶν ζητημάτων πού μᾶς καταγγέλετε μέχρι στιγμῆς, ἀναπόδεικτα, εὐχόμενοι νά συνεχίσομεν κάπως ἔτσι τόν δημόσιον διάλογον, ἄσχετα ἄν δέν πληρεῖτε τίς προϋποθέσεις καί προδιαγραφές πού Σᾶς ἔθεσα ἐξ ἀρχῆς. Θά Σᾶς οἰκονομήσω ὅμως...

Θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἅγιε Ἀρχιμανδρίτα, καί μάλιστα Σεῖς εἰδικά, ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἄριστα, ὡς Διδάκτωρ τῆς Συστηματικῆς καί Δογματικῆς Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας καθῶς καί τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, ὄτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία τῶν Θεοφόρων καί ἀπλανῶν Πατέρων, μᾶς διδάσκουσιν  σαφῶς, ὅτι θά πρέπει νά (μετα)λαμβάνομεν τά ἱερά Μυστήρια καί τήν εὐχήν τῆς ἱεροσύνης (πού δεν εἶναι «αὐτοκίνητη» καί αὐτόφωτη δική του, ἀλλά ἑτεροκίνητη καί ἑτερόφωτη, ἐκ τῆς πηγῆς τοῦ Ἀκτίστου Φωτός καί τῆς Θείας Χάρις, δηλ. τοῦ Θεανθρώπου μας Χριστοῦ) τινός ἀναξίου, ἀνηθίκου καί αἱρετικοῦ Κληρικοῦ, ἄχρι τῆς Κανονικῆς καί Συνοδικῆς δίκης καί τελεσίδικης καταδίκης του. Ἄρα ἐξ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας, δέν δυνάμεθα ἀλλ΄οὔτε δικαιούμεθα, ὡς καί τό τελευταῖον λαϊκόν μέλος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μας, ἔστω καί ὡς Ἀπόφοιτος Θεολογῶν τῆς Θεολογίας τῆς Μητέρας Ἐκκλησίας καί τοῦ ΑΠΘ, νά δικάζομεν προσωπικῶς τούς Κληρικούς, πολλῶ δέ μᾶλλον νά  τούς καταδικάζομεν καί νά τούς ἀποκηρύττομεν ἐκ τῆς Ἐκκλησίας· διότι αὐτό εἶναι διακόνημα Ἐκκλησιαστικόν τῶν Συνοδικῶν Δικαστηρίων. Ἐμεῖς, τά ἁπλά καί λαϊκά ἄσιμα καί πιστά μέλη τῶν τινῶν Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν καί ἱ. Συνόδων πού ἔχουσιν Κανονικήν Κοινωνίαν μέ τό Οἰκουμενικόν μας Πατριαρχεῖον, ἔχομεν τήν ἐκ καθηκόντως ὑποχρέωσιν, πού ἀπορρέει κυρίως ἐκ τοῦ ὁρθοδόξου Βαπτίσματός μας καί ἔπειτα δευτερευόντως ἐκ τῆς οἰασδήποτε ἐπιστημονικῆς καί θεολογικῆς καταρτίσεως καί ἰδιότητάς μας, νά ἀσκῶμεν τήν ἐν δυνάμει κριτικήν μας κατά τῶν ἀνορθόδοξων, ἀντικανονικῶν, κακόδοξων καί αἱρετικῶν ἐνεργειῶν κ.λπ. τινῶν ὑψηλόβαθμων μεγαλόσχημων ἤ καί μικρόσχημων ρασοφόρων κ.λπ. τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Ἐλπίζω να καταλαβαίνετε τώρα, ὅτι διά λόγους ὀρθοδόξου ἐκκλησιολογίας, ἐπιθυμῶ προσωπικῶς καί ἰδιωτικῶς, να ἐκζητῶ καί νά λαμβάνω, τίς εὐχές, τίς προσευχές καί τά Ἅγια Μυστήρια ἐκ τῶν Κληρικῶν μας (ἀκόμη καί ἐκ τῶν ἀναξίων καί αἱρετικῶν ἐξ αυτῶν) πού μνημονεύουσιν τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην τοῦ Γένους μας, καί αὐτό τό κάνω κυρίως διά λόγους  ἐκκλησιολογικῆς ἀνοχῆς καί Πατερικῆς Διδασκαλίας καί ὄχι ὑπό τινᾶς καί δῆθεν «ποκρισίας» ὡς Σεῖς, μᾶς λοιδωρεῖτε· τήν ὁποῖαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ἐδιδάχθημεν καί διδασκόμεθα ἀκόμη ὡς ἰσόβιοι μαθητευόμενοι θεολογοῦντες, ἐκ τινῶν Ὀρθοδόξων  Πνευματικῶν Πατέρων καί Θεολόγων, δηλ. Φωτισμένων πατριαρχικῶν Καθηγητῶν μου.

Καί αὐτό τό ἄκρως «ὑποκριτικόν» μας ἐνέργημα, τό διαπράττομεν, ἐν πλήρει συνειδήσει καί συναίσθησει, διότι τόν μόνον πού γνωρίζομεν (παρακαλῶ διορθώστε με ἄν κάνω λάθος) βάση τῶν μετρίων καί ἐλαχίστων Εὐαγγελικῶν, πατρολογικῶν, κανονολογικῶν, ἁγιολογικῶν καί δογματολογικῶν ἐρευνῶν καί μελετημάτων μας εἶναι: ὅτι δέν ὑφίσταται κίνδυνος μολυσμοῦ, ἤ καί μεταδώσεως ἀμαρτιῶν, ἤ καί τινῶν αἱρέσεων, ἐκ τῶν τινῶν ἱερατικῶν εὐχῶν, ἤ εὐλογιῶν, ἤ καί ἐκ τῶν ἱερῶν Μυστηρίων, ὑπό τινῶν κληρικῶν ἀναξίων τῆς ἱερωσύνης καί δεῖ μέ πολυποίκιλα ἀντικανονικά κωλύματα ἤ καί αἱρετίζοντα-ἀθεολόγητα φρονήματα. Αὐτό δέν εἶναι ἡ Πατερική ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία; Τί ἔπρεπε δηλαδή νά διακηρύττω καί νά φρονῶ;

Ἀναμένω τίς συμβουλές καί τίς προτάσεις Σας.

Ὡστόσο, ἔχω διδαχθεί ὡς φοιτητής, ἀπό τούς ἱερούς Διδασκάλους μου, τίμιε Πάτερ, ὅτι ὑφίστατο «κακή ὑπακοή» καί «ἁγία ἀνυπακοή», ἀληθεύει ἤ μήπως πρόκειται περί τινᾶς πλάνης καί αἱρέσεως καί ἀπατηθήκαμεν; Ἐξάπαντος, λόγῳ τῆς συγχρόνου Οἰκουμενιστικῆς Παναιρετικῆς λαίλαπας τοῦ Σατανικοῦ Συγκρητισμοῦ, πού διαβιοῦμεν, ὁ Θεοφόρος Πατῆρ τῆς Ἐκκλήσιας μας, ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, διδάσκει σέ μᾶς τά μαθητοῦδια τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας, τά ἑξῆς:

«ἀλλά καί εἰ μαθητοῦ τάξιν ἐπέχων εἴη, χρεωστεῖ παρρησιάζεσθαι τήν ἀλήθειαν καί ἐλευθεροστομεῖν» (Μονάζουσιν 2,2, PG99, σελ. 1120-1121)

-Γιατί ἆραγε, τίμιε πάτερ ἐπιθυμεῖτε νά μᾶς φιμώσετε;
-Ποίες εἶναι οἱ αἱρέσεις μας, ἅγιε Ἀρχιμανδρίτη;
-Πρός τί οἱ ἀπειλές καί οἱ φοβέρες, Μέγα Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων;

Μᾶς ἐγκαλεῖτε, ὅτι εἴμεθα «αρετικοί» θεολογούντες, διότι:
«διαφοροποιήσθε από την πανορθοδόξως συμφωνηθείσα συμμετοχή στον οικουμενικό διάλογο, συμπεριλαμβανομένης και της Εκκλησίας της Κύπρου».

Ἀσφαλέστατα καί διαφοροποιοῦμεθα ἐκ τῶν δῆθεν «Πανορθόδοξων συμφωνηθέντων», διότι τά ἐν λόγῳ συμφωνηθέντα ἐκ τινῶν σύγχρονων καί Πανορθόδοξων Συνόδων, περί τόν Οἰκουμενιστικόν διάλογον, δηλ. ἕναν ἀπροϋπόθετον διάλογον, τόν διάλογον τοῦ ψεῦδους,  τόν παναιρετικόν καί συγκρητιστικόν διάλογον τῶν ἀστακομακαρονάδων, χαβιάρι, ἀπεριτίφς κ.λπ., δέν δυνάμεθα ποσῶς νά τόν ἀποδεχόμεθα ἀπροϋπόθετα καί νά τόν διακηρύττομεν, ὡς τάχα μου Εὐαγγελικήν Ἀλήθειαν εἰς τό Λογικόν Ποίμνιον, καθῶς Σεῖς μᾶλλον αὐτό καί ἐνεργεῖτε βάση τῶν δημοσίων φωτογραφίων Σας ὑπό τοῦ Facebook κ.ἄ., ἐλέω καί πάλιν τῆς Πατερικῆς γνωσιολογίας καί Ὀρθοδόξου θεολογίας πού ἐδιδάχθημεν. Εὐελπιστοῦμεν μόνον, νά μή ἐννοεῖτε ὡς αἱρετικά ἰδεολογήματα, τήν Πατερική Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας, διότι αὐτήν πιστεύομεν καί αὐτήν ζοῦμεν, διότι ἄν αὐτό ἐννοεῖτε, πρόκειται περί φοβερᾶς «μεταπατερικῆς» θεομπαιξίας καί μεγίστης βλασφημεῖας κατά τοῦ Ἀκτίστου Τριαδικοῦ Θεοῦ.

Εἶναι δυστυχῶς γνωστά τά τραγελαφικά, τά ἀνόητα καί θλιβερά πιππιληδόν «ἐπιχειρήματά» Σας, τίμιε πάτερ, διότι ἐκ πρῶτης ὅψεως, φαίνεται νά ἔχετε δίκιον, ἀλλά ἐκ τινᾶς προσεκτικῆς καί καλοπροαίρετης ἔρευνας καί σοβαρῆς ἐνδελεχοῦς μελέτης, εἶναι φανερότατον ποιός εἶναι ὁ αἱρετικός καί ποιός διαφοροποιεῖται, ὄχι μόνον ἀπό τίς Πανορθόδοξες ἀποφάσεις, ἀλλά  κυρίως ἀπό τίς Θεόπνευστες Θ΄ Οἰκουμενικές Συνόδους κ.ἄ. ἁγ. Τοπικές!

-Ἄλλην καραμελίτσαν, δέν δύνασθε νά βρεῖτε διά νά πιππιλάτε Σεῖς οἱ  ταλαίπωροι Συγκρητιστές τοῦ Μασσωνικοῦ Οἰκουμενισμοῦ;


Προκύπτουν ἐπίσης εἰς τό φαιδρότατον κατηγορητήριον πού συντάξατε ἑναντίον μας, μέ τόση «ποιμαντική» ἐπιμέλεια καί ἀνόνητον ἀγαπισμόν, μερικά σημαντικά δογματολογικά, ἐκκλησιολογικά καί κανονολογικά ἐρωτήματα. Ἐρωτήματα πού ἐπιθυμοῦσιν, ἅπαντες σχεδόν οἱ ἁπλοί καί ὀρθόδοξοι Πιστοί τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μας, νά ἀπαντηθοῦσιν, μιᾶς καί εἴστε λαλίστατος καί λόγιος κληρικός. Ἀλλά ἰδιαίτερα μιᾶς καί εἴστε Διδάκτωρ τῆς Δογματικῆς Θεολογίας τῶν Πατέρων, εἴστε καί ὁ Μέγας Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων καί δεῖ Ἀρχιμανδρίτης τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Θρόνου κ.λπ., ἄν ὄντως εἶστε τόσον ἄξιος καί περίφημος Ποιμήν καί μή ψευδόδοξος Οἰκουμενιστής τῆς «Φ.Α.Τ.Ρ.Ι.Α.Σ.» [ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ] θά πρέπει νά σπεύσετε ταχέως νά μᾶς ἀπαντήσετε στά ἑξῆς:

1.   Οἱ Πανορθόδοξες ἀποφάσεις ἔχουν ἰσόκυρον, ἰσάξιον καί ἰσότιμον κῦρος, μέ τό Θεόπνευστον ἐκείνων τῶν Θεοφόρων καί ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων;
2.   Ὑφίστατο ΕΝΑΣ Δογματολογικός Ὅρος τινῶν Θεοφόρων Συνόδων, ἤ  ἔστω ΕΝΑΣ Ἱερός Κανῶν, πού νά θεωρεῖ, ὡς αἱρετικούς, ὅσους διαφοροποιοῦνται καί ἀσκοῦν τινά κριτικήν εἰς τινᾶς  «Πανορθοδόξους ἀποφάσεις» τῆς Ἐκκλησίας;
3.   Τότε κατά τήν παράλογον καί μή ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογικήν ἀντίληψήν Σας, θά πρέπει μᾶλλον νά ὑποστοῦν, φοβερότατες συνέπειες καί κυρώσεις κ.λπ., ὅσες Τοπικές Ἐκκλησίας δέν ἐφαρμόζουν ἤ και ἀπορίπτουσιν τινές Πανορθόξες ἀποφάσεις, καί ἄρα μετεβλήθησαν καί αὐτοί ὡς αἱρετικοί;! Ναί ἤ οὔ; Ἄπαγε τῆς ἀνοησίας δηλαδή!
4.   Σύμφωνα ὅμως, μέ ΟΛΕΣ τίς Πανορθόδοξες ἀποφάσεις, εἶναι ἀπροϋπόθετως ἡ συμμετοχή, τῶν Τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν;
5.   Μήπως γνωρίζετε ποίες εἶναι οἱ ἐν λόγῳ προϋποθέσεις, καί ἄν δύνασθε, νά μᾶς τίς καταγράψετε μέ πάσαν ἀκρίβειαν, τίμιε πάτερ;
6.   Δέν θά ἔπρεπε οἱ ἐν λόγῳ προϋποθέσεις, ἄν ὑφίστανται, νά ἰσχύουν Πανορθόδοξα καί νά ὑποχρεοῦντο ἅπαντες ἐν τῇ “Ekumene” νά τίς σέβονται καί νά τίς τηροῦν;
7.   Ἄν τηροῦντo μέ ἀκρίβεια, οἱ πανορθόδοξες προϋποθέσεις καί ἀποφάσεις, τότε γιατί κάποιες Τοπικές Ἐκκλησίες, ἀποχωροῦν, ἐκ τῶν Οἰκουμενιστικῶν Σας  ψευδο-διαλόγων;
8.   Τήν δεκαετία τοῦ 1990, ἀποχώρησαν ἐκ τοῦ  διαλόγου μέ τούς Παπικούς, τά Πατριαρχεῖα: Ἰεροσολύμων, Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας. Καί οἱ Ἀρχιεπισκοπές Ἑλλάδος, Τσεχίας καί Σλοβακίας! Κατηγορήθησαν ποτέ, οἱ προκαθήμενοι τῶν Συνόδων καθῶς καί οἱ Συνοδικοί Ἱεράρχες, ἐπί τινά κακοδοξίαν καί αἵρεσιν, ἤ διά ἀνυπακοήν, ἐπειδή ἦτο ἀνυπότακτοι εἰς τίς Πανορθόδοξες ἀποφάσεις Σας; Ἐμεῖς λοιπόν, γιατί κατηγορούμεθα;
9.   Μήπως εἶναι κατά τόν παράδοξον συλλογισμόν Σας οἱ κατά τόπους Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, αἱρετικές, ἐπειδή διαφοροποιοῦνται ἐκ τινῶν Πανορθόδοξων ἀποφάσεων; Ναί ἤ οὔ;
10.                     Ἀντιλαμβάνεστε ποσῶς, πού καταλείγομεν μέ τόν ἀθεολόγητον στοχασμόν καί ἄστοχον συλλογισμόν Σας; Ναί ἤ οὔ;
11.                     Ἄν πρόκειται νά ἐπιμένετε, ὅτι ὄντως εἴμεθα αἱρετικοί, ἐπειδή ἔχομεν τινά τεκμηρειωμένην κριτικήν στάσην κατά τινῶν «Πανορθόδοξων ἀποφάσεων», αὐτό θά συγκλίνει ἀπερίφραστα στό ἄτοπον, ὅτι ἀποκαλεῖτε καί ἀποκηρύττετε ὁλόκληρες Τοπικές Ἐκκλησίες πού διαφοροποιοῦνται ἐκ τινῶν ἀποφάσεων, ὡς αἱρετικές! Ναί ἤ οὔ;
12.                     Ἄν «ναί», τότε ποία ἡ διαφορά Σας, μέ τούς σχισματικοαιρετικούς «Ζηλωτές» πού ἀποκηρύττουσιν τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον μας καί τίς Ἀρχιεπισκοπές μας, ὥς αἱρετικές παρασυναγωγές;
13.                     Ἐμεῖς προσωπικά, τίμιε πάτερ, τό ἀντιλαβάνεστε, ὅτι ἀσκοῦμεν τινά θεολογικήν κριτικήν καί ἐπικρίνομεν γραπτῶς ἤ καί προφορικῶς, καί ὄχι δικαστικῶς ἤ καί Συνοδικῶς, τινές θεομπαιξίες καί κακοδοξίες ἵνα προχωρήσει τό ἐπόμενον ἐκκλησιολογικόν στάδιον, τῆς Συνοδικῆς ἐξετάσεως καί κάποτε τινάς εὐελπιστοῦμεν, τελεσίδικης διαγνώμης;
14.                     Ἀντιλαμβάνεστε, ὅτι διά νά καταλλήξομεν σέ σύγκλησιν τινᾶς Θεοφόρου ἱ. Συνόδου περί ἐκδικάσεως καί καταδικάσεως λ.χ. τοῦ Παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅτι θά πρέπει νά ἐνημερώνομεν καί νά διασαφηνίζομεν διά τῆς Πατερικῆς Θεολογίας τοῦ Εὐαγγελίου, τό ὀρθόδοξον ἀπό τό κακόδοξον φρόνημα τοῦ Συγκρητισμοῦ τῆς Πανθρησκείας; Ἐκτός καί ἄν ἡ «Οἰκουμενική Κίνηση» εἶναι ἀνωτέρα ἐκ τῆς Θεανθρώπινης Εὐαγγελικῆς Ἀλήθειας; Ναί ἤ οὔ;
15.                     Θεωρεῖτε σοβαρούς τούς Παμπροτεσταντικούς διαχριστιανικούς διαλόγους τοῦ Σατᾶν μέ τούς «Χριστιανούς» ἀρνητές τῆς Ἀναστάσεως; Ναί ἤ οὔ;
16.                     Πῶς εἶναι δυνατόν νά διακηρύττετε τόν διάλογο τοῦ ψεῦδους, ὡς Εὐαγγελικήν διαταγήν, κατα Θεόν ἀγάπη καί ἐπιταγήν;
17.                     Ἔβλεπον οἱ Θεοφόροι Πατέρες τινά διέξοδον καί λόγον συμμετοχῆς σ΄αὐτά τά καραγκιοζιλίκα τών διαβολισμῶν Σας; Ναί ἤ οὔ;
18.                     Συμμετείχαν οἱ Θεηγόροι Ἀπόστολοι σέ Φαριζαϊκά Συνέδρια ἵνα διαλεχθοῦσιν καί νά διαπραγματευθοῦσιν τήν Ὀρθόδοξον καί Θεανθρώπινον Πίστην καί ἀλήθειαν τῆς Ἐκκλησίας; Ναί ἤ οὔ;
19.                     Καί ἄν ὄντως ἐντοπίσατε τινές κακοδοξίες μας ἐκ τῶν πολυποίκιλων ἀντιρρητικῶν γραπτῶν μας, γιατί δέν μᾶς τίς ἐπισημαίνεται ποιμαντικῷ και διακριτικῷ τῷ τρόπῳ, ἵνα διορθωθῶμεν;
20.                     Ἆραγε, ἐφόσον ἀνακαλύψατε, ὅτι «πολεμάμεν συνειδητά» τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον μᾶς γιά ποῖον λόγον δέν μᾶς καταγγέλετε καί ἐπίσημα εἰς τήν Ἀνωτάτην μας Ἐκκλησιαστικήν Πατριαρχικήν καί Ἀρχιεπισκοπικήν Ἀρχήν τοῦ Φαναρίου καί τῆς Τοπικῆς μας Ἐκκλησίας;
21.                     Θέλετε μήπως νά Σᾶς ἀποδείξομεν, ὅτι τινές  «διαφοροποιήσεις» ἐκ τῶν Πανορθόδοξων Συνόδων τίς ἀσκεῖτε Σεῖς οἱ Οἰκουμενιστές, καί ἄρα εἶστε εἰς διπλοῦν κατηγορούμενοι, τόσον διά αἵρεσιν ὅσον καί διά στυγνήν συκοφαντίαν κατά τινῶν Ὀρθοδόξων;
22.                     Πανορθόδοξη ἀπόφαση, δέν κατεδίκασε τήν Παπόδουλη Οὐνία; Πῶς τότε, τό 1993 στό Balamand ὑπογράφθηκε ἡ ἐωσφορική ἀναγνώρησις αὐτῆς, μέ ὑπογραφές ἐκ τινῶν Οἰκουμενιστῶν τοῦ Πατριαρχείου κ.ἄ. Τοπικῶν Ἐκκλησίων;
23.                     Ποίος ὑποσκάπτει τότε τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον; Ἐμεῖς ἤ Ἐσεῖς;



Ὁσον αφορά τώρα, στά περί «τς κρατική δικαιοσύνης» καί τῶν διάφορων Νομικίστικων ἐκφοβισμῶν Σας, τοῦτες τίς «Φαναριώτικες» φανφάρες Σας, τίς ἔχω γραμμένες... κατά τον λόγιον κ. Ζουράριν, εἰς τό στεατοπυγικόν μου ὑποσύστημαν, τίμιε πάτερ. Κατανοητόν; Ρωτήστε καί τόν Σεβ. Μητροπολίτην τῆς Θες/νίκης κ. Ἄνθιμον καί τούς Μασσώνους Νομικούς Συμβούλους του ἐπί τοῦτο καί θά σᾶς πληροφορήσουσιν «χαρτί καί καλαμάριν». Διότι τό ὅλον ζήτημα μας, εἶναι κατ΄ἐξοχήν θεολογικό καί ὅχι νομικό. Καί πίστευα μάλιστα, ὅτι τά Ἐκκλησιαστικά πρόσωπα καί δεῖ Κληρικοί δέν ἀντιμάχονται ὡς σάν τά κοκκόρια στά Πολιτικά Δικαστήρια! Ἀλλά ἄν τυχόν καί ἐπιμένετε νά Σᾶς ἀποστείλομεν φωτοτυπίαν τό Ἑλληνικόν Δελτίον Ταυτότητας μας, διά νά μᾶς ἀποσταλλεί ἡ τιμία καί ἱερά  «Πατριαρχική μήνυσις»;


Εἶναι μεγίστη συκοφαντία εἰς βάρος μας, ὅτι δῆθεν «πολεμάμεν συνειδητά» τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον καί εἶμεθα τάχα μου αἱρετικοί λόγω τῆς ὁρθοδόξου ἐκκλησιολογικῆς κριτικῆς στάσις μας. Εἶναι ἄλλο τίμιε πάτερ μου, νά πολεμᾶ καί νά ἀσκεῖ κανείς σφοδρήν κριτικήν εἰς τίς κακόδοξες ἐνέργειες τῶν ἐκπροσώπων τοῦ Πατριαρχείου μας κ.ἄ. τινῶν φερεφώνων τῶν αἱρεσεων κληρικών καί καθηγητῶν, καί ἕνα ἄλλο διαφορετικό θέμα, νά πολεμᾶς τόν ἵδιον καί πανάρχαιον θεσμόν τοῦ Πατριαρχείου! Πόσες φορές στήν Ἐκκλησιαστική ἱστορίαν ὑφίσταντο, ἀνάξια καί αἱρετικά πρόσωπα Πατριαρχῶν κ.λπ. τά ὁποία ἐπολεμήθησαν μέ τήν Εὐαγγελικήν ἔννοιαν ἐκ τινῶν ὀρθοδόξων μέχριν τελικῆς πτώσεως τῶν πρῶτων; Πρός Θεοῦ, δέν ἐννοῶ ἀδιάκριτον πολεμικήν κατά τῶν προσώπων. Ἐννοῶ σαφῶς, τήν Θεανθρώπινον Ἁγιοπνευματικήν καί ἱεράν πολεμικήν κατά τῶν ἀντίευαγγελικῶν καί αἱρετικῶν ἐνεργειῶν. Θεωρῶ ἐξάπαντος, ὄτι καί ἐδῶ ὑφίστατο τινά Πατερική καί Ἐκκλησιολογική διάκρισις, τήν ὁποῖαν, ὅλως παραδόξως μᾶς τήν ἀποκρύπτετε ἅγιε Βιβλιοφύλαξ των Πατριαρχείων, διότι δέν Σᾶς συμφέρει νά τήν διδάξετε. Πολλῶ δέ μᾶλλον δέν εἶναι δυνατόν νά εἴμεθα συκοφάντες, διότι το γενεαλογικόν μας δέντρον: πάπποι, γιαγιάδες καί προπάπποι πρόσφυγες, κατάγοντο ἀπό τό Μπαλουκλίν τῆς Πόλεως, ἄρα καί διά λόγους στενῆς συγγενείας ἐκ τῶν ἀγαπημένων μακαριστῶν προγόνων μας, δέν δυνάμεθα νά πολεμοῦμεν τό Φανάρι διότι τό Φανάρι εἶναι εἰς τά γονίδιά καί εἰς τήν καρδιά μας! Τόσον στά βιολογικά γονίδια, ὅσον καί στά πνευματικά!!!

Καί Πολίτες ὅμως νά μήν εἴμεθα, γονιδιακᾶ, ἔχομεν λάβει τινά θεολογικήν καί Φαναριώτικην παιδείαν ὑπό τινῶν ἀξιόλογων Ὁμοτίμων καί Ὀρθοδόξων Καθηγητῶν καί Διδασκάλων τοῦ Γένους μας καί τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, πού διακόνησαν καί ὑπηρέτησαν πιστά τό Πατριαρχεῖον ἐπί σειρᾶ  θεολογικῶν ζητημάτων, στά ὁποῖα μᾶς μύησαν γνωσιολογικά, κατηχητικά, πνευματικά καί ποιμαντικά, κατα τήν διάρκεια τῶν Θεολογικῶν μας Σπουδῶν. Γι΄αὐτόν τόν λόγον καί μόνον, Σᾶς ἀντεπιστρέφω, ὡς ἀπαράδεκτα φληναφήματα καί ἀσυναρτησίες, μέ βρωντερόν μάλιστα ἀλαλλαγμόν, Σᾶς προτεῖνω μέ ἀληθεύουσαν ἀγάπην τήν Θεαρχικήν μετάνοια καί τήν ἐπιστροφήν Σας, πρός τήν Θεοδρομία ἵνα μή ἀπωλέσετε τόσον εἰς τήν παροῦσα ζωήν ὅσον καί εἰς τή μέλλουσαν τῆν αἰώνιον Θεογνωσία.

Ἄρα μέ βάσην τό ἀναγκαίο κακόν τῆς πιό πάνω γενεα-λογικῆς περιαυτολογίας καί τό ἀναγκαίον καλόν τῆς Ὁμολογιακῆς θεο-λογίας δύνασθε νά ἐπιμένετε, στίς ἀτεκμηρείωτες συκοφαντίες Σας;

Σημειῶνει ὁ ὅσιος Γέρων Ἀρχιμανδρίτης Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, στό περίφημον ἐγχειρίδιόν του «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ»,  ἕνας ὄντως μέγας Διδάσκαλος καί Κανονολόγος τῆς Ἐκκλησίας, σέ μίαν ἀνοικτήν ἐπιστολή του πρός τόν Ἀρχιοικουμενιστήν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην Ἀθηναγόραν (σελ.18):

« Οκουμενικός Θρόνος χει ξίαν καί χρησιμότητα μόνον καί μόνον ταν κπέμπ πανταχο τς γς τό γλυκύ καί νέσπερον τς ρθοδοξίας Φς. Ο Φάροι ενε χρήσιμοι άν καί φ΄σον φωτίζωσι τούς Ναυτιλλομένους, να ποφεύγωσι τούς σκοπέλους. ταν τό φς ατν σβεσθ, τότε δέν ενε μόνον χρηστοι, λλά καί πιβλαβες, διότι μεταβάλλονται καί ατοί ες σκοπέλους...»

Τό ὑστερογραφικόν καί ρητορικόν ἐρώτημά μας σεβαστέ μου πατέρα Ἀγαθάγγελε Σῖσκο, εἶναι:

Σήμερον τό Οἰκουμενιστικόν μας Πατριαρχεῖον εἶναι καί προσφέρει, Τό Ἄκτιστον Φῶς τῆς Φιλοησυχαστικῆς Ὀρθοδοξίας, ἤ μήπως προσφέρει τό κτιστόν καί σατανικόν «φῶς» τῆς Μεταπατερικῆς, τῆς Συγκρητιστικῆς, τῆς Νεοβαρλααμικῆς καί τῆς Νεονικολαϊτικῆς «Νεορθοδοξίας»;


Τοῦ Παναγιώτη Νούνη







Δημοσίευση σχολίου