Translate

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

“ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΟΣ” ΦΛΥΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΤΗΤΑ ΥΠΟ ΗΤΤΗΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΣΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ


“Καλλινίκιος” φλυαρία καί θρασύτητα ὑπό ἡττημένης καί κάκιστης διάνοιας




Μελετήσαμεν τό -νόητο ρθρίδιο [1] το advocates diaboli κ. Γιώργου Καλλινίκου μέ τίτλο: Ο «τιμοκατάλογος» που στέλνει τον Πιτσιλλίδη στην πυρά και τους Συνοδικούς για μπάνια· καί ντιληφθήκαμεν, κόμη μία φορά, τήν διαβολική μιμάθεια, μάθεια καί μορφωσύνη, πί τινν συγκεκριμένων, μισθοφόρων δημοσιογράφων, πού καταφανς, ες τόν βωμόν το Μαμωνά, διαστρέφουν τήν λήθεια τν πραγμάτων, ξάπαντος καί λέω, καθόλου τυχουσν, ὑπό τινῶν δεοληψιν καί  νεοεποχήτικων παρετεροδιδασκαλιῶν, δηλ. νοήτων δογματισμν.

Θά πρέπει νά συνειδητοποιήσετε κάποτε, κ. Καλλινίκου κ.. λεϊνοί καί θλιβεροί, δημοσιογράφοι το «φιλελεύθερου» μᾶλλον κατ΄ἀκρίβειαν τοῦ φιλοδέσμιου Σατάν, ,τι μέ τίς σατανικές καί λαοπλάνες ερωνίες σας, κατά τς ρθοδόξου κκλησίας μας, δέν σκετε ποσς, σοβαρό καί ντικειμενικό λειτούργημα καί πηρεσία, ες τόν λαόν τς νσου μας (σα ριάλια καί ερώπουλα καί νά ποκτήσετε) λλά, σκετε δυστυχῶς, ντικειμενική πηρεσία καί λειτούργημα, ες τόν ρχαίκακον φιν, τόν πανοῦργο ντικείμενον καί τό ντίχριστο πνεμα τς New Age του! Ἐλπίζουμεν στά τόσα πολλά πού προβληματίζετε εἰς τήν ζωήν σας, νά προσθέσετε κάποτε καί τούτο.

ρα μήν σς κακοφανεί διόλου, ν κατ΄οσίαν συνειδητοποιήσετε, σέ κάποια φάση τς ζως σας, ,τι εστε κυριολεκτικά, ἕνας γραφικός λαϊκιστής καί δημοκόπος, δηλ. συνήγορος καί δημοσιογράφος το διαβόλου καί τν πουργν του καί ρα, διαβολοδημοσιογράφος δημοσιοβλάβος, καθόλου παράξενο ἤ καί παράδοξο, πνευματικά (ὁλιστικά ἤ ψυχοσωματικά) δημοσιοβλαμένος, μις καί μόνον νας πνευματικά βλαμένος, ες τόν νον καί τήν ψυχήν, μπαίζει καί περιπαίζει μέ ἰταμότητα, τήν Διοικοσα κκλησία καί τήν ερά Σύνοδο, τούς ἀξιόλογους καί σεβαστούς εράρχες, τήν ρθόδοξη κκλησία τς νσου μας, τήν Πατερική καί ερά ρθόδοξο Θεολογία καθς καί στήν τελική, ποδεικνύεστε σαφς, ς Θεομπαίκτης καί λαομπαίκτης, το Χριστεπώνυμου πληρώματος τς κκλησίας καί τν λλων πολιτν ναγνωστν σας· ρα θά το καλόν, ο καλοί καί νεργοποιημένοι Χριστιανοί τουλάχιστον, νά κάνουσιν σέ πρῶτη φάση, μπάργκο, ες τήν διαβολο-φημερίδα «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ».

ντιγράφουμεν προσωπικά, να πρτο σημεο, κ το σαχλεπίσαχαλου ρθριδίου, τό ὁποῖον μᾶς ἐνόχλησε καί ἐμφανῶς, ὑποτιμά, τήν νοημοσύνη τοῦ μέσου πολίτη καί τοῦ κάθε ἀναγνώστη τῆς ἐν λόγῳ ἐφημερίδος:

“Σκόνη σε έκαναν οι Συνοδικοί Αντρίκο. Σε όλα τα θέματα. Σιγά που θα σε άφηναν να χαλάσεις ό,τι με τόσο κόπο έκτισαν τόσους αιώνες. Στο επίμαχο θέμα της ομοφυλοφιλίας δεν έχεις ούτε ιερό ούτε όσιο φίλε μου. Ακούς εκεί να επικαλείσαι επιστημονικά πορίσματα ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν επιλέγουν να είναι έτσι αλλά η διαφορετικότητα τους οφείλεται σε γονιδιακές και ορμονικές επιλογές της φύσης. Σου τραβάνε μια αναφορά του Αποστόλου Παύλου ότι «ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται, βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσιν» και τρέχα γύρευε…”.

Ελικρινά πορ(!), πραγματικά, ς στενός ρευνητής, μελετητής, θεατής, ἀκροατής, ἐπικριτής καί κριτικός σχολιαστής τν δημοσίων δηλώσεων καί τοποθετήσεων, το -θεο-λόγου νδρέα Πιτσιλλίδη, πόσα, ποιά καί πο εναι, τά «πιστημονικά πορίσματα» πού πικαλεται, τόσο ν λόγ κακόδοξος θεολόγος ὅσον καί ὁ συνήγορός του δημοσιογράφος; Ἀπό τό συγκεκριμένο σημεῖο καί μόνον, γίνεται φανερά, ἡ δημοσιο-ἐξαπάτησις τῶν ἁπλῶν ἀναγνωστῶν, ὑπό τῆς ἐν λόγῳ δημοσιο-φυλλάδας.

Προτο μως, σς παραθέσουμεν τινά πιστημονικά πορίσματα καί πιστημολογικές θέσεις... πό μοφυλόφιλων περιοδικν καί δεδηλωμένων κίναιδων πιστημόνων, περί το κιναιδισμο καί τς μοφυλοφιλίας, νά σς παραπέμψουμεν ξ ρχς, στό πανυπερτέλειον καί ναιρετικόν, θεολογικό ξεκαθάρισμα, τς ερς Συνόδου τς κκλησίας τς Κύπρου, κατά τν διεστραμένων καί αρετικν, προσωπικν ντιλήψεων, το θεολόγου νδρέα Πιτσιλλίδη πί το θέματος.

ντιγράφω, τά ξς καί ἄκρως ἐνδιαφέροντα, ὑπό τῆς Συνοδικῆς ἐπιστροπῆς, ἀπό τά μόλις πρόσφατα, δημοσιογραφικά δημοσιεύματα, διά τό θέμα [2]:

“Για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας η επιτροπή σημειώνει: Κατά τον Α.Π.: «Ο Χριστός ουδέποτε μίλησε για τέτοια ζητήματα. Ο Απόστολος Παύλος λέει ότι δεν υπάρχει στα μάτια του Θεού άνδρας και γυναίκα, υπάρχει άνθρωπος. Δεν είναι δουλειά της Θεολογίας να απαντήσει. Η Επιστήμη έχει ενημερώσει ότι πρόκειται για γονιδιακές και ορμονικές επιλογές της φύσης και δεν τις λέω διαταραχές ούτε στρεβλώσεις... η φύση διαρκώς κάνει αλλαγές... είναι λοιπόν... δεδομένο ότι οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι, δεν επέλεξαν να είναι έτσι».
Σχολιάζοντας τα πιο πάνω, η επιτροπή σημειώνει και τα εξής: «Σε ό,τι αφορά το θέμα της ομοφυλοφιλίας, ο Α.Π. προβαίνει σε παρερμηνείες ή στρεβλώσεις της Θείας Αποκάλυψης. Ασφαλώς, και κατά τον Απόστολο Παύλο (Γαλ. γ’ 28), δεν υπάρχει διαφορά του “άρσεν καί θήλυ”, γιατί όλοι είναι άνθρωποι “έν Χριστώ Ιησού”. Τούτο όμως δεν έχει καμιά σχέση με τη διάκριση των φύλων, πολύ δε περισσότερο δεν παρέχει το δικαίωμα συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων. Και τούτο, γιατί τόσο ο ίδιος ο Χριστός όσο και οι θεόπνευστοι συγγραφείς Παλαιάς και Καινής Διαθήκης καταδικάζουν με βδελυγμία τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Είναι γνωστό στην Παλαιά Διαθήκη το γεγονός της καταστροφής των πόλεων Σοδόμων και Γομόρρας (Γεν. 19, 1 κ.ε.). Το περιστατικό της παραδειγματικής αυτής τιμωρίας επιβεβαιώνεται και από τον ίδιο τον Χριστό στο Ματθ. ι’15, Ματθ. ια’ 24 και στον Λουκ. ιζ’ 29, όπου αναφέρεται χαρακτηριστικά: “η δε ήμερα εξήλθε Λώτ από Σοδόμων, έβρεξε πυρ και θείον απ’ ουρανού και απώλεσεν απαντάς”. Επομένως, ο Χριστός, όχι μόνο κάνει λόγο για το βδέλυγμα της ομοφυλοφιλίας, αλλά και βεβαιώνει την καταδίκη της από τον Θεό.
Πώς λοιπόν ο Α.Π. συγχέει τα φύλα και δικαιολογεί την επαίσχυντη πράξη της ομοφυλοφιλίας, διαστρεβλώνοντας τον όρο “άνθρωπος”;
Επιπρόσθετα, η ομοφυλοφιλία, τόσο με την ειδεχθή πράξη της αρσενοκοιτίας, όσο και με την αποτρόπαιη πράξη της θηλυμανίας, καταδικάζονται από τον Απόστολο Παύλο, ο οποίος τις κατατάσσει, ως το κακό παρακολούθημα της αποστασίας του ανθρώπου. Ανάλογα υπογραμμίζει πάλι ο Απόστολος Παύλος και αλλού, όταν λέγει: “... μη  πλανάσθε - ούτε πόρνοι ούτε είδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί (εκθηλυμένοι και γυναικώδεις) ούτε αρσενοκοίται, βασιλείαν Θεοΰ ού κληρονομήσουσιν”.
Εντύπωση ιδιαίτερη προκαλεί η θέση του ότι οι ομοφυλόφιλοι “δεν επέλεξαν να είναι έτσι”, αλλά “η φύση διαρκώς κάνει αλλαγές”. Και λέγοντας αυτά ο Α.Π., θέλει ή προσπαθεί να “επιρρίψει” την ευθύνη της σεξουαλικής επιθυμίας και πράξης προς το ομόφυλο, στη φυσική κατασκευή του ατόμου και όχι στο ομοφυλοφιλικό πρόσωπο.
Πέραν όμως από τις όποιες παρορμήσεις του ανθρώπου, για τις οποίες εκφράζονται, από ειδικούς και μη, διάφορες απόψεις, ώστε να δικαιολογούνται οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις, διακρατείται μια ισχυρή και ακατάβλητη επιχειρηματολογία, η εξής: Αν το άτομο από φυσικού του ή εκ κατασκευής του έχει ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό και για τον οποίο δεν είναι υπεύθυνο, τότε η ευθύνη μετατοπίζεται στη φύση του, στην κατασκευή του, πράγμα που μας παραπέμπει στον κατασκευαστή του Θεό.
Τούτο όμως συνιστά την πιο φρικτή αντινομία και παρουσιάζει, ως μη ώφειλε, τον Θεό να αντιφάσκει προς τον εαυτό του και να συλλαμβάνεται, επί του προκειμένου, άδικος, υπό την έννοια ότι κατασκευάζει κάποιον ως ομοφυλόφιλο και στη συνέχεια εμφανίζεται ως αδέκαστος κριτής και τιμωρός της ομοφυλοφιλίας, αποκλείοντας μάλιστα τους ανθρώπους αυτούς από τη Βασιλεία των Ουρανών, όπως στα πιο πάνω αγιογραφικά κείμενα σημειώνεται.
Ο Θεός δεν ευθύνεται για τα μεταπτωτικά πάθη και ασθένειες των ανθρώπων. Οι άνθρωποι, όμως, έχουν ευθύνη να αγωνίζονται για τη θεραπεία των εκ γενετής ή επίκτητων παθών και ασθενειών τους”.

στιάζουμεν εἰδικά, στό ὅντως λεχθέν, τοῦ θεολόγου Πιτσιλλίδη: 

Η Επιστήμη έχει ενημερώσει ότι πρόκειται για γονιδιακές και ορμονικές επιλογές της φύσης και δεν τις λέω διαταραχές ούτε στρεβλώσεις... η φύση διαρκώς κάνει αλλαγές... είναι λοιπόν... δεδομένο ότι οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι, δεν επέλεξαν να είναι έτσι”.



Θά πρέπει νά γίνει κατανοητόν, φίλοι ναγνώστες/τριες, ,τι μονοσήμαντη, μονολεκτική καί σκέτη σοφιστική ναφορά, στά περί το ,τι δθεν «πιστήμη χει νημερώσει», εναι φαιδρά ψευδολογήματα καί θεολογικά-Πιτσιλλείδια φληναφήματα, γιά γραΐδια τοῦ Παλαιχωρκοῦ, τά ποία, δέν ντέχουν δευτερόλεπτον σέ σοβαρήν καί πιστημονικήν κριτική. Διότι μέχρι καί «Μαρικκο πού τά Λεύκαρα» γνωρίζει καλῶς, νά φέρνει καί νά λαλεί, ς δθεν «πιχείρημα το βουνο» ,τι « πιστήμη επε τό τάδε» « πιστήμη νακάλυψε τό τάδε» « πιστήμη τό επε, πάει καί τελείωσε(!), δέν χωρά παιδάκι μου μφισβήτηση» «μά τό επε καί τηλεόραση(!) πς νά τό κάνουμε δηλαδή;» κ.. συνάρτητες μαλαγανίες ἤ καί κουβέντες το καφενέ καί τν κομμωτηρίων, δηλ. μή ποδεικνύοντα, λογικς καί πιστημονικς, συγκεκριμένα διάψευστα, τινά πιστημονικά ερήματα, μέ συγκεκριμένα νόματα πιστημόνων-ρευνητν, καί παράθεση μέρους μελετν καί ἁπλῶν λεχθέντων αὐτῶν, στω περί ληθινν ἐκλαϊκευμένων ἐπιστημολογικῶν ναφορν καί πλν νδείξεων, πί το ὅποιου ἐπίστητοῦ θέματος.


ρα, θέση το νδρέα Πιτσιλλίδη, συνεπικουρούμενη μέ τά  σα πλανερά καί δολερά δημοσιεύματα, τν δημοσιοβλαμένων συνηγόρων του , περιπίπτει καί μπίπτει, λογικς σέ λογικό σφάλμα, δηλ. στήν λογική ρχή τς λήψεως το ζητουμένου (=petitio principii), μις καί ψευδέστατα ναφέρει, μάλιστα κακς, ντιεπιστημονικς καί σοφιστικῶς (=παρουσιάζει τό ζητούμενον ὡς δεδομένον!), τι: «είναι λοιπόν... δεδομένο ότι οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι».


-Λέγει ντως τήν λήθεια;


Δυστυχς γιά τόν νδρέα Πιτσιλλίδη καί γιά σους νόητους φρονον τά δια, δηλ. τούτο τό φαντασιολόγημα, πομένει σαφς, νά μς παραθέσουν, μέ πόλυτη κρίβεια, τά πιστημονικά καί ψευδή ερήματα, πως π.χ. ποιός τομέας τν θετικν πιστημν θεωρεί ατό, ς δεδομένο; Ποιοί πιστήμονες τό ποδεικνύουν; Βάσει πο, πότε καί ποιν, ναντίρρητων  ργαστηριακν  ρευνν καί μελετν; φίστατο μήπως, καμία οκουμενική συμφωνία καί μοφωνία, πό τν Θετικν πιστημν καί τν πανταχο πιστημόνων, στά ποια καί συγκεκριμένα πί το θέματος, πιστημονικά συμπεράσματα, πό τινν συναδέλφων τους; Ναί χι; Καί νά ατιολογηθεί, γραπτς καί σαφς, σέ κάθε πάντηση, τό γιατί καί με ποον τρόπο, κατέληξαν, στά ποια πιστημονικά συμπεράσματα πί τς δθεν βιολογικς καί γονιδιακς μοφυλοφιλίας. Ατός εναι, πιστημονικός τρόπος, γιά νά πιχειρηματολογεί κανείς, σοβαρά καί πιστημολογικά. Κάθε λλος τρόπος, εναι... τρόπος τραγελαφικός καί καφενιακός καί ατό εναι ες γνώσιν του δθεν πιστήμονα, τς Θεολογίας, το νδρέου Πιτσιλλίδη. Εδε ποτέ κανείς σας, καταγεγραμμένες καί πογεγραμμένες, τίς θέσεις του, μέ συγκεκριμένο πιστημονικό καί δομημένο λογικό τρόπο, π.χ. πί τό θέμα το κιναιδισμο πού τόσον περασπίζεται μέ πάθος;

Προσωπικά ὁ γράφων, ἔχει ἀναφέρει καί παραθέσει πολλάκις καί δημοσίως, σέ γραπτά του, ὅταν δηλαδή, ἀσκοῦμεν μίαν ἐπιστημονικήν καί λογικήν ἐπιχειρηματολογίαν, κατά τῆς προπαγάνδας τοῦ κιναιδισμοῦ μέ τά ἑξῆς πιό κάτω, ἀδιάψευστα ἐπιχειρήματα, τά ὁποῖα μάλιστα πηγάζουν, ἀπό ὁμοφυλοφιλικά περιοδικά, τά ὁποῖα παραπέμπουν σαφῶς, σέ ὁμοφυλόφιλους ἐπιστήμονες! Καί αὐτό τό κάνουμεν, διά νά μήν κατηγορούμαστε καθόλου, ἀπό ἐκκλησιομάχους, ὅ,τι παραθέτουμεν μόνον τίς θέσεις καί τίς ἀπόψεις ἐκ τινῶν Ἐκκλησιαστικῶν καί ἱερῶν πηγῶν...!

 Καί ὡς ἐκ τούτου καί πάλιν καί πολλάκις, οὔτε ὁ Πιτσιλλίδης ἀλλ΄ οὔτε ἄλλος ΛΟΑΤόφιλος, μέ τά ταυτόσημα κοπραγωγημένα φρονήματα, κατόρθωσε μέχρι στιγμῆς, νά ἀναιρέσει τά συγκεκριμένα...

Νά ἀναιρέσουν τί, τούς ὁμοφυλόφιλους ἀδελφούς μας, πού παραθέτουν, μέ δημοσιογραφικήν ἀντικειμενικότητα, τήν ἀλήθεια ἐπί τοῦ θέματος;

 ντιγράφω καί πάλιν λ.γ., πό γνωστόν μοφυλοφιλικό περιοδικό, τά ξς νδιαφέροντα, τά ποία μάλιστα, παραπέμπουν, σέ πιστημονικές πηγές-μελέτες [3] :

“Ο ερευνητής του «γκέι γονιδίου» Dean Hamer ρωτήθηκε από το Scientific American εάν η ομοφυλοφιλία οφείλεται αποκλειστικά στη βιολογία. Η απάντησή του: «Ξεκάθαρα όχι. Από τις μελέτες σε διδύμους γνωρίζουμε ήδη ότι οι μισές ή και περισσότερες από τις παραλλαγές στον σεξουαλικό προσανατολισμό δεν είναι κληρονομικές. Οι μελέτες μας προσπαθούν να εντοπίσουν τους γενετικούς παράγοντεςόχι να καταρρίψουν τους ψυχοκοινωνικούς παράγοντες (...) Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι η ομοφυλοφιλία είναι απλώς «γενετική» και καμία έρευνα δεν το ισχυρίζεται. Μόνο τα ΜΜΕ και ορισμένοι ερευνητές το λένε, όταν πουλάνε μούρη στο ευρύ κοινό”.
-Κατάλαβες Πιτσιλλιδάκη μου; Κατάλαβα, νά λαλείς!

Πς, τότε, με τίς ξεκάθαρες, ἀναντίρρητες, ποφατικές καί πιστημονικές παντήσεις, το συγκεκριμένου διάσημου πιστήμονα, τοῦ δῆθεν «γκέϊ γονιδίου», Ντήν Χᾶμερ, νά δύναται Πιτσιλλίδης καί κάθε πικραμένος φιλοκίναιδος, καί πιτσικλ(ει)σμένος νούς, ἤ μέλος καί ὀπαδός τν ΛΟΑΤ τόμων, νά ναπαράγουν καί νά ψευδολογοσιν, δημοσίως, κιναιδίστικες καί γελοίες, ἐξάπαντος αὐθαίρετες καί ἀντιεπιστημονικές προπαγάνδες;

-Τό δηλώνει χι, εθαρσς, ἐπιστήμων Hamer , μέ να σαφέστατο καί κατηγορηματικό «ξεκάθαρα χι»;


μοφυλοφιλία, δέν φείλεται ποκλειστικά στήν βιολογία, λλ΄οτε κν στήν κληρονομικότητα καί στά γονίδια το νθρώπου! Ατό εναι, μία σο-βα-ρό-τα-τη πιστημονική θέση καί πιστημονικό συμπέρασμα τινός συγκεκριμένου καί εἰδικοῦ γιά τό θέμα, ἐπιστήμονα. Ετε μς ρέσει ετε χι, σ΄ατό ρέπει πίσημα καί ποδεδειγμένα σύγχρονη οἰκουμενική καί ἀληθής πιστήμη. Διότι, κόμα ψάχνουν καί ρευνούν, τό ν λόγ ζήτημα καί ατό ποδεικνύεται, μέ τήν σαφέστατη καί σοβαρή δήλωση: «Οι μελέτες μας προσπαθούν να εντοπίσουν τους γενετικούς παράγοντες»! ληθινή πιστήμη, προσπαθεί κόμα, νά ντοπίσει, «τους γενετικούς παράγοντες»!!! Ἆραγε πό πο τό βρήκαν, καί πο τό πάνε στήν τελική, ο Πιτσιλλίδιες κ.. πίτσι-πίτσι νοησίες, ,τι δῆθεν «οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι»;  Μήπως, λέμεν μες, τά βρήκαν σέ δημοσιογραφικές συναρτησίες καί δημοσιογραφικά προπαγανδιστικά φληναφήματα, τινῶν νώμαλων δημοσιογράφων;

-λα τά λλα φίλοι/ες, εναι Πιτσιλλείδιες μπελοφυλλοσοφίες (=κληματόφυλλα) το τυλίγματος τν κουπεπιν (=ντολμαδάκια γιαλαντζί).

πίσης κ. Γεώργιος Κοκκονίκου, καταγράφει τό ξς τοπον, καί κουτοπόνηρον δημοσιογραφικά, παραθεωρώντας βεβαίως λογα καί θλιβερς ποκειμενικά, τίς εγονικές «θεολογικές» ντιλήψεις το αρετικο θεολόγου: 

«Περίεργη θεώρηση έχουν οι Συνοδικοί. Ξέμειναν προφανώς, στην εποχή των Σπαρτιατών, όπου όσους ο αντρισμός τους δεν βοούσε, τους πετούσαν στον Ταύγετο».

Εναι φανερόν ,τι ρθρογράφος τς μπακίρας, δέν δύναται νά διακρίνει, τήν καταδίκη τν στοχων νεργειν το τόμου, πό τό διον, τό πρόσωπον-τομο. Κυριολεκτικά καί ατόνοητα, ρθόδοξη κκλησία, δέν δολοφονεί, κανέναν μαρτωλό· διότι σκοπός Της, εναι στρατηγική δολοφονία καί ποτελεσματική ξάλειψη, τς μαρτίας, ὑφίστατο δηλ. σφοδρή ἀμαρτιοκτονία, διά τς Μυστηριακς καί ἱερᾶς μεθόδου τῆς ρθοδόξου Ψυχοθεραπείας κατά τν νοσηρῶν παθν, τν στοχιν καί τν πάνθρωπων πολυποίκιλων θισμν μας. ς σοβαρευτετε πί τέλους, κύριοι διαβολοδημοσιογράφοι καί κρυφοδαγκανιάρηδες τῆς ὁκᾶς (=okka) σταματάτε νά μεταβάλεστε σέ νόητους καί στυγνούς συκοφάντες. Πετε μας, ΕΝΑΝ, μοφυλόφιλο δολοφονημένο, διότι μάρτανε ες τό πάθος το Σοδομισμο κ.. μαρτήματος, πό τς Κυπριακῆς κκλησίας; Κατά τά ἄλλα ποινικοποιήθηκε πρόσφατα, ἡ ῥητορική μίσους κατά τῶν κιναίδων; Ἡ ποινικοποίηση τότε, τῆς ῥητορικῆς μίσους, κατά τῶν Χριστιανῶν καί κατά τῆς Ἐκκλησίας αὐτῶν, πότε θά θεσμοθετήσουμεν;

Νά σς ναφέρω μως, ντελς δημοσιογραφικά καί πληροφοριακά, ν τ ήμ το λόγου μας,  γιά νά μήν ξεχνιόμαστε δηλαδή, τι στόν «Ταΰγετο» τν  πονόμων καί τν σκουπιδοτενεκέδων, διαφόρων τινν κλινικν καί λοιπν ατρείων-φονευτηρίων, νεργονται κ προμελέτης, φρικιαστικές καί κατά συρροήν, μβρυοκτονίες, μαζικές δολοφονίες δηλαδή, γέννητων καί νθρώπινων νυπεράσπιστων μβρύων, δηλαδή, συντελείται μία σιωπηλή θεσμοθετημένη καί «νόμιμως» γενοκτονία, ο ποίες Θεοκατάρατες μβρυοκτονίες, χουσιν ς νομοθετική βάσιν των, ποικίλα εγονικά νομοθετήματα καί φιλοσοφήματα κ τς Δύσεως, τά λεγόμενα εγονικά φιλοσοφήματα καί θεολογήματα τν Δυτικν καί λλότριων παραδόσεων, πό αρετικν πολιτικν καί νομικν, πό αρετικν φιλοσόφων καί αρετικν θεολόγων, ξάπαντος τς Δύσεως το Παπολουθηροκαλβινισμο· διότι πρόκειται περί τς μείζονας γκληματικς καί ργανωμένης αρέσεως, αρεσις το μβρυοκτονισμο (δικός μας ρος), καθότι εναι πάνθρωπο καί νθρωποφοβικό, νά προσπερνομε διάφορα, τό ναφαίρετο καί συνταγματικό, νά τήν Οκουμένη, ξάπαντος καί παναθρώπινο δικαίωμα, νός γέννητου μβρύου, νά ζήσει. Καί εναι, πέρτατον δικαίωμα το κυοφορούμενου μβρύου, προπορευόμενο [4] καί σχυρότερο μάλιστα, δικαίωμα, ν σχέσει μέ τό δικαίωμα τς ατοδιαθέσεως τς γκυμονοσας γυναικός!


Ἰδοῦ καί ἡ Πιτσιλλίδιος «θεολογία τοῦ βάθους» ἤ καί ἡ «Σπαρτιατική θεολογία» τοῦ σύγχρονου Καιαδισμοῦ καί Ἐμβρυοκτονισμοῦ, τῆς εὐγονικῆς δηλαδή, μέ τίς συγκεκριμένες θέσεις τοῦ ἐν Κύπρῳ «φωστήρα»:



«Για το θέμα των εκτρώσεων, ο Α.Π. δηλώνει: 

Ψήφισα υπέρ του δικαιώματος της γυναίκας για έκτρωση. Είμαι εναντίον των εκτρώσεων, όχι της διακοπής της κύησης, γιατί στα πρώτα στάδια μπορεί να γίνει διακοπή της κύησης και δεν έχουμε άνθρωπο για να είναι έκτρωση. Δεν έχουμε άνθρωπο στη σύλληψη ακαριαία”. “Αλλο διακοπή κύησης και άλλο έκτρωση. Υπό κάποιες προϋποθέσεις είναι αμαρτία και υπό κάποιες όχι”... Επομένως, κατά τον Α.Π., εάν η γυναίκα, κατά τη διάρκεια των δύο μηνών κύησης και συγκεκριμένα μέχρι την 54η μέρα, επειδή δεν έχουμε άνθρωπο, αλλά, κατά την έκφρασή του, φυτό, εφόσον δεν υπάρχει “εγκεφαλική γέννηση”, κατά τον ίδιο, τότε η βίαιη παρέμβαση στη ζωή του εμβρύου χαρακτηρίζεται “διακοπή της κύησης”, είναι καθόλα νόμιμη και επιτρεπτή και κρίνεται ως μη καταδικαστέα»...

Ατήν τήν τεροδιδασκαλία-κακοδοξία καί ψευδοδοξία, τήν αρετική θεολογία καί αρετική πολιτικο-φιλοσοφική καί θεολόγητη θέση, τς «διακοπς τς κυήσεως» το νθρώπινου μβρύου, μς τήν εσήγαγαν, ξένα καί λλότρια συμφέροντα. Σύγχρονοι σημαιοφόροι καί ἀνόητα παπαγαλάκια, τῆς εὐγονικῆς τοῦ Χίτλερ, τς ν λόγ θεολόγητης καί σατανικς δέας, τοῦ θεολογικοῦ Ἐμβρυοκτονισμοῦ ὑπό τό πρόσχημα τῆς «διακοπῆς τῆς κύησης» εναι δυστυχς, νας κεκοιμημένος Κύπριος καί Βατοπαιδινός καλόγερος καί νας κοιμισμένος  Κύπριος θεολόγος. Γιά τόν μακαρίτη καλόγερο, θά τά ποῦμε σέ κάποιαν ἄλλην ἐκτενή μελέτη μας.

Τόν ποον μως, καλόγερο καί νεανία θεολόγο, ποστηρίζουν, κριτα καί διάκριτα, διάφοροι  φανατικοί παδοί! Τουλάχιστον, σοι χετε νάγκη, πό monk idol, theologian idol, κ.λπ., κάντε μία σαφή ερά διάκριση, συμπαθίας καί γάπης τν ν λόγ προσώπων καί ναγκαίας ερς ντιπαθίας, πρός τίς ναντίλεκτα αρέσεις καί κακοδοξίες των. Νά μάθουμεν νά μολογομεν τήν λήθεια, νευ πιδερμικν καί ῥηχῶν συναισθηματισμν, διότι ρθόδοξη Πατερική Θεολογία, εναι διαμάντι 24ων καρατίων, καθότι εναι τόφιο μαργαρητάρι σέ προσμέτρητα βάθη καί δέν πιδέχεται δυσεβείς προσμίξεις καί φαυλεπίφαυλα, πυρηνικά καί διανοητικά πόβλητα, τς κενοδόξου καί πλανερς φαντασιοπληξίας καί ματαιοδοξίας μας.

Τέλος, γράφει ες τόν πίλογό του κ. Γ. Κακονίκου: 

«Στους μεσαιωνικούς δογματισμούς σας, ο Πιτσιλλίδης αντιτάσσει επιχειρήματα και πείθει. Αν τον καταδικάσετε, ήρωα θα τον κάνετε…»

Φίλτατε καί γαπητέ δοκησίσοφε-δημοσιοβλαμενίδι, δύνασε λήθεια, νά διακρίνεις γλωσσολογικά, λεξικολογικά καί ετα θεολογικά καί λογικά, τίς ννοιες: δόγμα, , δόγματα, δογματισμό, δογματική, δογματολογικό, κ.λπ.; πως κατέγραψες, τήν συκοφαντική καί ψευδόδοξο θέση σου, περί  «μεσαιωνικούς δογματισμούς» εμαι σίγουρος, πώς χι! Δέν δύνασε ταλαίπωρε δελφέ μου. Γι΄ατό τόν λόγο, πρώτιστα ξεσκόνιζε καλς, κανένα λληνικό λεξικό καί πειτα ρθρογραφείς καί σέ φημερίδες. Διαφορετικά συνέχισε νά ἐκθέτεις, τόν ἑαυτό σου, τήν δημοσιογραφική καριέρα σου καί τήν ἐφημερίδα σου...

Ἆραγε κύριοι/ες, λ.χ. ἠ εὐγονική πολιτικο-φιλοσοφικο-θεολογική ἀντίληψη καί γνώμη, μερικῶν ἡττημένων καί διεστραμένων μυαλῶν, περί τῆς «διακοπῆς τῆς κύησης» τῶν ἀνθρώπινων ἐμβρύων, τῆς ἔκτρωσης καί τῆς ἄμβλωσης δηλαδή· εἶναι ἆραγε, μία σύγχρονη ἐπιστημονική ἀποκάλυψις καί ἀνακάλυψις, τῶν Βιολόγων καί Γενετιστῶν κ.ἄ., ἤ μήπως εἶναι ὅντως μεσσαιωνικοί δογματισμοί, προερχόμενοι κυρίως ἐκ τοῦ Σχολαστικοῦ καί Μεσσαιωνικοῦ, αἱρετικοῦ θεολόγου, τοῦ Θωμά τοῦ Ἀκινάτου «ἅγιος» τοῦ Παπισμοῦ, ὁ ὁποίος φυσικά, ἦτο ἐπηρεασμένος βαθύτατα, ἐκ τοῦ μεγάλου Ἕλληνος Φιλοσόφου, τοῦ Ἀριστοτέλους, καί ἄρα κατ΄οὐσίαν, εἶναι μία πρό Χριστοῦ φιλοσοφικο-εὐγονική καί ἀπάνθρωπη ἀντίληψις;


Ἐξάπαντος, οἱ πνευματικοί δολοφόνοι (=παλαιοί λλά καί σύγχρονοι αρετικοί θεολόγοι, πως π.χ. νέος αρετικός καί θεωρητικός ν Κύπρ, το γενοκτόνου μβρυοκτονισμο, νδρέας Πιτσικλλίδης καί ο λίθιοι παδοί του καθς κ..), οἱ οἱκονομικοί δολοφόνοι, οἱ πολιτικοί δολοφόνοι, οἱ ἐπαγγελματίες δολοφόνοι, μαιευτῆρες καί νομοθέτες δολοφόνοι κ.λπ. εἶναι «ἤρωες» τόν «πρῶτο χρόνο», ὅπως ἦσαν ἄλλες ἱστορικές-γενοκτόνες-φυσιογνωμίες... ἀλλ΄ ἔπειτα στήν φυσική ἐξέλιξη, τῆς ἀνθρώπινης ἱστορίας, οἱ μάσκες πέφτουσιν καθότι ντοκουμέντα ἀποκαλύπτονται, καί ὁ ἀντικειμενικός ἱστορικός, εἶναι ὑποχρεωμένος, νά καταδείξει σαφῶς, τήν προδοσία τῶν λογιῶν-λογιῶν «ἡρώων».

Γιά μερικούς, εὐλαβείς-βλαμένους, ὁ Ἰοῦδας, ὁ Βησσαρίων καί ὁ Ἐφιάλτης, ἦσαν «ἤρωες»! Καταλάβατε;


Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη




Σημειώσεις:

[1] Γιώργος Καλινίκου, Ο «τιμοκατάλογος» που στέλνει τον Πιτσιλλίδη στην πυρά και τους Συνοδικούς για μπάνια,  http://www.philenews.com/el-gr/arthra-apo-f-g-kallinikou/99/268897/o-timokatalogos-pou-stelnei-ton-pitsillidi-stin-pyra-kai-tous-synodikous-gia-bania#sthash.RvFcTTj9.dpuf

[2] Βάσος Βασιλείου, Μέχρι τα Σόδομα και τα Γόμορρα επικαλείται η επιτροπή των τριών Συνοδικών,  http://www.philenews.com/el-gr/koinonia-eidiseis/160/268840/mechri-ta-sodoma-kai-ta-gomorra-epikaleitai-i-epitropi-ton-trion-synodikon#sthash.7DbfGB6g.dpuf

[3] Πέρη Αποστολάκη, Γκέι γονίδια ή κακοί επιστήμονες;

[4] γλαΐας Γ. Γεωργιοτσοπούλου, Προπτυχιακή ἐργασία στο μάθημα των Ατομικών και Κοινοτικών Δικαιωμάτων, Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ, ΝΟΜΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ (“THE CONSTITUTIONAL SPECULATION OF ABORTION”), Μάϊος 2005.

Δημοσίευση σχολίου