Translate

Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015

ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΑΙΣΧΟΣ...

Τί θέλει να πεί ο τηλαστέρας θεολόγος;
Είναι μορφή και είδος αγάπης η ομοφυλοφιλία και ο σοδομισμός;
Με την ίδια κυναιδίστικη λογική, γιατί να μην λένε τα ίδια και οι κτηνοβάτες, οι νεκρόφιλοι, οι παιδόφιλοι
οι μοιχοί, οι πόρνοι κ.λπ;
Μήπως ο καλός συνάδελφος, χάθηκε κάπου στην μετάφραση των Γραφών;

Και ολίγον αίσχος...

                                                                Του Α.Γ. Κουφτερού, θεολόγου

Ιδού, ποίος είναι ο συνήγορος του διαβόλου (ούπς των Gay Pride θέλαμεν να πούμε)!
Να τον χαίρονται οι οπαδοί του!
Να προφητεύσουμεν, ότι τα ταυτόσημα κυναιδίστα καραγκιοζιλίκια
θα προσκαλεί, θα κηρύττει και θα παροτρύνει, και εφέτος, ο κύριος συνάδελφος;

Ο πρώην βουλευτής του ΔΗΣΥ κ. Α. Πιτσιλλίδης, θεολόγος και τακτικός θαμώνας των ΜΜΕ, «ξανακτύπησε». Μιλώντας στο Ράδιο Πρώτο το Σάββατο 6 του Δεκέμβρη επανέλαβε  τις απόψεις του. Δεν πρόλαβα ν' ακούσω παρά μόνο το τελευταίο δεκάλεπτο που όμως ήταν αρκετό για να αντιληφθώ ότι ο κ. Α. Πιτσιλλίδης έθεσεν εαυτόν εκτός της Εκκλησίας, αφού παραμένει αμετανόητος ύστερα από την παρέμβαση του μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου που εν οργή (κατά το «οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε (Εφεσ. 4,26) αποκάλεσε τον κ. Α. Πιτσιλλίδη «παλιόπαιδο». Επειδή όμως ο Αρχιεπίσκοπος αναγνώρισε πως ο κύριος αυτός έκανε «λαμπρές σπουδές», θεωρεί ο κ. Πιτσιλλίδης ότι τον αναγνώρισε και ως καλό Θεολόγο! Αυτό όμως δεν βγαίνει από όσα είπε εν δικαιολογημένη οργή ο Αρχιεπίσκοπος.

Ο κ. Α. Πιτσιλλίδης είπε φοβερά και αδικαιολόγητα για την ομοφυλοφιλία. Είναι αναγκαίο να επαναληφθεί η εκπομπή (αν μαγνητοφωνήθηκε) ή να δοθεί αντίγραφο στην Ιερά Σύνοδο που έχει καθήκον να επιληφθεί τελεσίδικα με το ζήτημα αυτό του ταραξία νεανία. Διότι εδώ και δώδεκα χρόνια δημιουργεί εκ του μη όντως πρόβλημα στους πιστούς. Εάν είχε καλή πρόθεση και διάθεση να εργαστεί στον Αμπελώνα του Κυρίου, υπάρχει ευρύ πεδίο για εισηγήσεις, αλλά κυρίως για έργο αγαθό στον αγώνα τον καλό της Εκκλησίας και του Ευαγγελίου. 

Ατυχώς ο κ. Α. Πιτσιλλίδης θέλει να αυτοπροβάλλεται (και υπάρχουν και άλλοι της ίδιας νοοτροπίας στην Εκκλησία και την Κυπριακή κοινωνία). 

Καπηλεύεται την επιστήμη και τη θεολογία. 

Ποια είναι όμως η ουσία της θεολογίας ως επιστήμης και της θεολογίας ως μεταφυσικής προσέγγισης του θείου μέσω της εσωτερικής κάθαρσης του νου και της καρδιάς και της ψυχής; Η Εκκλησία αγιοποίησε πρόσφατα δύο ολιγογράμματους ανθρώπους της. Τον γέροντα Πορφύριο και τον γέροντα-μάρτυρα τον Κύπριο Φιλούμενο. Άρα τα κριτήρια της θεολογίας είναι ότι ο όντως θεολόγος είναι ο Άγιος (ή η Αγία). Ποια είναι λοιπόν τα κριτήρια αυτά που κάνουν άγιον (ή αγία) ένα πρόσωπο έστω και ολιγογράμματο; (ο γέροντας Πορφύριος πήγε μέχρι την δεύτερη τάξη του Δημοτικού Σχολείου). 

Αυτό ας προβληματίσει τον κ. Α. Πιτσιλλίδη που «περπερεύεται και φυσιούται» (Α΄Κορ. 13,4) επειδή έχει πτυχία και είναι θεολόγος και υποψήφιος διδάκτωρ (τι ακριβώς θα είναι το δοκτοράτο του δεν μάθαμε). Εκμεταλλεύεται (και τον εκμεταλλεύονται) το εκ φύσεως ταλέντο του της γλωσσικής ευχέρειας σε συνδυασμό κάποιων γνώσεων που διαθέτει, καθώς και το πλούσιο λεξιλόγιο του. Και μιλά με φαρισσαϊκήν αυτάρκεια, με παπική νοοτροπία περί αλαθήτου. Και με αυτή τη νοοτροπία βλασφημεί τον Θεόν. Διότι βλασφημίαν αποτελεί η άποψη του ότι επειδή ο Χριστός δεν έκανε λόγο για την ομοφυλοφιλία έπεται ότι δεν την καταδικάζει! «Φάσκοντας είναι σοφός εμωράνθη» (Ρωμ. 1,22). Διότι και περί κτηνοβασίας δεν αναφέρθηκε ο Χριστός. Έπεται ότι την ανέχεται και ότι δεν την καταδικάζει; Αυτός είναι ο επιστημονικός τρόπος προσέγγισης του βιβλίου των βιβλίων, της Αγίας Γραφής; Τι σημαίνει τότε κατά τον κ. Α. Πιτσιλλίδη επιστήμη;


ΠΗΓΗ: http://www.philenews.com/el-gr/koinonia-epistoles/441/237443/kai-oligon-aischos#
Δημοσίευση σχολίου