Translate

Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ;

"Τυφλὸς τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματ᾽ εἶ"...!



Ποιές είναι οι αιρέσεις του κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη;

Μέγας Βασίλειος, Μέγας Χρυσόστομος, Μέγας Γρηγόριος...!
"Μέγας Πιτσίλιος";!


Το παρόν σημείωμα, έχω την υποχρέωση να σας το παραθέσω για τον λόγο, ότι λαμβάνω ειδικές απορίες και ερωτήματα, εξ΄όσων ζούν εκτός Κύπρου και αγνοούσιν τον θεολόγο κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη. Με ρωτούν λογικά, διάφοροι φίλοι και φίλες: «ποιές είναι οι αιρέσεις του»; Να προσπαθήσω και πάλιν τότε, να σας απαντήσω, όσο και όπου μπορούμεν απλούστερα, μιάς και πολλοί θα αδυνατούν να εννοήσουν, μερικά απλά θεολογικά πράγματα.

Εξ΄αρχής όμως, για να δούμε τι σημαίνει η λέξη «αίρεση» εις το Νεοελληνικό λεξικό του κ. Γ. Μπαμπινιώτη και μετά σας αποσαφηνίζουμεν, ποιές είναι οι συγκεκριμένες κακοδοξίες και αιρέσεις, του αξιότιμου κ. Α. Πιτσιλλίδη...


Αίρεση σημαίνει, κατά το λεξικό του κ. Καθηγητή: «η θρησκευτική διδασκαλία που αποκλίνει από το επίσημο θρησκευτικό δόγμα, άποψη ή θεωρία που αποκλίνει από την καθιερωμένη διδασκαλία σε χώρο ιδεών». Αιρετικός τώρα, σημαίνει: «αυτός που σχετίζεται με αίρεση, ο πιστός που ομολογεί θρησκευτικές απόψεις οι οποίες αποκλίνουν από το επίσημο θρησκευτικό δόγμα και οποιοσδήποτε δεν συμμορφώνεται με την καθιερωμένη άποψη σε συγκεκριμένο χώρο».


Η πρώτη και κύρια αίρεση, του σεβαστού θεολόγου, είναι: ότι δεν αποδέχεται, αλλ΄ούτε και παραδέχεται, την σαφέστατη διδασκαλία, της Ορθοδόξου Εκκλησίας και της Θεολογίας Της, περί της ειδικής αμαρτίας, της ομοφυλοφιλίας και αρσενοκοιτίας! Το τρισχειρώτερο όμως, στην παρούσα απόκλιση του, είναι που  εξυψώνει σε ειδεχθή ιδεολογία, το συγκεκριμένο παρα φύσιν αμάρτημα, καθότι το προπαγανδίζει θεολογικά, ωσάν είδος αγάπης, πράγμα που δηλώνει ηχηρώς, την προσωπική ιδεοληψία και τις τυχούσες σκοπιμότητες του, με τη συγκεκριμένη αντίθεσή του.

-Μήπως η Ορθόδοξος Εκκλησία και η Ορθόδοξος Θεολογία, δεν έχει σταθερή Αγιοπνευματική διδασκαλία, εδώ και 2.000 χρόνια, στο θέμα της ομοφυλοφιλίας; Και εάν όντως έχει, ποιός είναι ο κ. Ανδρέας Π., για να ανατρέψει και να διαστρέψει την διδασκαλία Της;


Η δεύτερη κυρίαρχη αίρεση, ή απόκλιση, ή κακοδοξία, του αγαπητού συναδέλφου, είναι: που θεωρεί μύθο και παραμύθια, τα περί της  Ορθοδόξου Πατερικής διδασκαλίας, της μερικής κρίσεως των ψυχών, και πιό συγκεκριμένα, δεν παραδέχεται και πάλιν, καθότι δεν αναγνωρίζει την διδασκαλία της Εκκλησίας, περί των εναέριων πνευμάτων ή και τελωνίων και τα περί του τελωνισμού των ψυχών! Ας μας απαντήσει όμως, ο Οικουμενιστής θεολόγος, ξεκάθαρα και απερίφραστα, παραδέχετε ή όχι, την ύπαρξη των πεπτοκότων πονηρών πνευμάτων; Υπάρχει ως πρόσωπο ο Σατάν και οι πονηροί άγγελοι αυτού, ή όχι; Διότι, όλο αυτό, δεν είναι αρκετά αποσαφηνισμένο από μέρους του, μιάς και μέχρι στιγμής, απορίπτει δημόσια, με περίσσια αντιεπιστημονική αυθάδεια και αμάθεια, την Πατερική διδασκαλία της Εκκλησίας, για τα εναέρια πονηρά πνεύματα και τα τελώνια!

Φυσικά, και πάλιν το θεο-λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι: Έχει σαφέστατη διδασκαλία η Ορθόδοξη Εκκλησία και η Θεολογία Της, περί της μερικής κρίσης και της εξόδου της ψυχής από το σώμα, ή δεν έχει; Και εάν όντως αποδεδειγμένα, υφίσταται, τέτοια ορθόδοξη διδασκαλία, ο καλός συνάδελφος, γιατί δεν τη παραδέχεται και μάλιστα, τολμά να την απορίπτει; Είναι μήπως, υπεράνω της Ορθόδοξης Εκκλησίας; Ας προβληματιστούν τα χαϊβάνια οι οπαδοί του!

Θεωρούμεν περιττό προς το παρόν, να αποσαφήνισουμεν, στην παρούσα σημείωση, το συγκεκριμένο θέμα των εναέριων τελωνίων, για να αναγκάσουμεν μερικούς καλοπροαίρετους να ψάξουν ολίγον συνετά το εν λόγω θέμα, για να αντιληφθούν, καλύτερα την διδασκαλία, και πολύ πιθανόν, προσεχώς, να συγγράψουμεν μία επιστημονική μελέτη και έρευνα, για τον τελονισμό των ψυχών, μιάς και ο κ. Πιτσιλλίδης, έχει ήδη δηλητηριάσει, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα, με τις αιρετικές αποκλίσεις του!

-Μετά από τις πιό πάνω, ηχηρές κακοδοξίες και αιρέσεις του, υπάρχει ουδείς νόρμαλ και σοβαρός Ορθόδοξος Χριστιανός, που να τον θεωρεί και να τον βλέπει ωσάν ορθόδοξο θεολόγο;

-Ποιό να είναι άραγε το αντίθετο της λέξης ορθόδοξος; Σύμφωνα με την Πατερική μας διδασκαλία, το αντίθετο του ορθόδοξος, είναι η λέξη κακόδοξος, δηλαδή, ο αιρετικός και ο ασεβής! Άρα, που έγκειται η πολυπλοκότης, στα θεολογικά πράγματα;

-Ωστόσο, έχουμεν να κάνουμε, ή όχι, με έναν κακόδοξο και αιρετικό θεολόγο;

-Ποία είναι η στάση και ποία η θέση, της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, κατά των αιρετικών, που δεν έχουν ακόμη καταδικασθεί και αφορισθεί ή και καθαιρεθεί, επισήμως;

-Ποία πρέπει να είναι η στάση και το καθήκον, των μελών της Εκκλησίας, Κλήρου και λαού, όταν κάποιος Κληρικός, ή και λαϊκός θεολόγος, αποκλίνει και διαστρέφει δημόσια, την Ορθόδοξη και παραδεδομένη Πατερική διδασκαλία Της;

-Ποία είναι τότε, η υποχρέωση, της διοικούσας Εκκλησίας, εκ των Αγίων Ιεραρχών και Συνοδικών, όταν κάποιο μέλος της, αποδεδειγμένα, διασπείρει κακοδοξίες και αιρέσεις;


Μία τρίτη κακοδοξία, αίρεση και πλάνη του κυρίου Πιτσιλλίδη, είναι που εδήλωσεν: «τα κριτήρια περί την αγιοκατάταξη με ενοχλούν και δεν τα δέχομαι»!!!


Τολμώ να απορήσω, ως λογικά σκεπτόμενος: Τελικά, ποία ορθόδοξη διδασκαλία, δεν τον ενοχλεί; Ποιές ορθόδοξες διδασκαλίες αποδέχεται; Ως πτυχιούχος της Θεολογίας και ως Χριστιανός που είναι, έχει το δικαίωμα, να επιλέγει και να διαλέγει, τι θα αποδεχθεί και τί όχι; Και ποιά «ιερά αρχή» του προσχώρησε τέτοιο διαβολόπνευστο δικαίωμα;

-Μήπως να προχωρήσω και να αναφερθώ, σε άλλες δόλιες κακοδοξίες και ανοησίες ολκής;


Ασφαλώς και θα το πράξω, για να συνειδητοποιήσουν οι φίλοι αναγνώστες μας, το μέγεθος της εκκλησιαστικής συμφοράς και της πνευματικής χολέρας που μας έλαχε, με τις ειδικές Οικουμενιστικές και Νεοβαρλααμιστικές αιρέσεις, του συγκεκριμένου «επιστήμονα» της Θεολογίας.

-«Δεν πιστεύω ότι μας βλέπουν οι νεκροί», δήλωσε προχθές, ο δυστυχής!

Είναι αίρεση και απόκλιση, ή όχι; Υπάρχει σαφέστατη διδασκαλία της Εκκλησίας μας, ή όχι; Η αόρατη Εκκλησία και η Κεφαλή Της, ο Κύριος ημών Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, η Δέσποινα Κυρία και Αειπάρθενος Θεοτόκος Παναγία, οι άγιοι Απόστολοι, οι Προφήτες, οι Μάρτυρες, οι Άγιοι και Νεομάρτυρες, εκατομύρια γνωστοί και άγνωστοι, δίκαιοι και άγιοι, κεκοιμημένοι μας, μας βλέπουν, ή όχι; Έχουν πραγματική σχέση με την ορατή Εκκλησία, ή όχι;


Δήλωσε επίσης, ότι: «Οι Σύνοδοι κάνουν λάθη...», χωρίς βέβαια να αποσαφηνίσει, ή έστω και να διακρίνει, ότι οι συγκεκριμένες Συνόδοι που λάθεψαν ή και λαυθεύουν και δογμάτισαν πλανερά και μη εν Αγίω Πνεύματι, αποκλήθησαν και αποκαλούνται  ιστορικά και θεολογικά, εκ της Εκκλησίας, ως Ληστρικές Συνόδοι, και απορίφθησαν ολοκληρωτικά, εκ της Συνειδήσεως της Εκκλησίας, δηλαδή, απορίφθησαν από τον λαό του Θεού!
Άρα, ο άγιος λαός του Θεού, επισφραγίζει και αναγνωρίζει την εγκυρότητα και τη Θεοπνευστία, καθώς και το αλάθητο των Θεοφόρων Συνόδων και όχι ένας απλός πτυχιούχος της Θεολογίας, ο οποίος μάλιστα, θεολογεί πλανερώς!
Ωστόσο, δήλωσε και εξέφρασε τη γνώμη, ότι οι ιερές Συνόδοι είναι εφτά...! Μήπως έχει δίκαιο και εξέφρασε την αλήθεια της Εκκλησίας, ή μήπως τα δικά του φαντασιολογήματα; Και πάλιν το θέμα πρέπει να ερευνηθεί αντικειμενικά και σοβαρά για να εξαχθούν ασφαλή θεολογικά συμπεράσματα!


Δήλωσε όμως και πάλιν, με αφόρητο δογματισμό και αθεολόγητη αδιακρισία ότι: «της Αγιότητας του Θεού μετέχουμεν όλα τα παιδιά του! Μία είναι η Αγιότητα του Θεού! Όλα!», δεν μας διευκρίνισε σαφώς, πώς, γιατί και με ποίον τρόπο, μετέχουμεν στην «μία Αγιότητα του Θεού», όλα τα παιδιά του! Άρα, το θέμα χρήζει σοβαρού, θεολογικού και λογικού αποσαφηνισμού, μιάς και δημιουργούνται, άλογες συγχίσεις και αθεολόγητες αποκλίσεις, διότι: οι αμετανόητοι, οι αιρετικοί, οι άθεοι, οι σατανιστές, οι ειδωλολάτρες, οι αλλόθρησκοι, τέλος πάντων άπαντες οι συν-ανθρώποι μας, που δεν θέλουν και δεν επιθυμούν, να σχετίζονται με την Μία Αγία και Ορθόδοξη Εκκλησία του Θεανθρώπου, πώς μετέχουν άραγε της αγιότητας Αυτού; Εκτός κι άν υπονοεί, ο κύριος συνάδελφος, ότι όλοι αυτοί δεν είναι παιδιά Του;!  Ή εκτός και άν εννοεί, ότι με το ζόρι ο Θεάνθρωπος Χριστός, τους εμβολιάζει όλους, εκ της Αγιότητάς του; Άρα, μετά ξεπηδά η λογική απορία: που πάει το αυτεξούσιο και η ελεύθερη βούληση των ανθρώπων;! Εάν γνώριζε ή έστω βίωνε, ο κ. Ανδρέας, έστω και ελάχιστα, την Πατερική Θεολογία και τη διδασκαλία της Εκκλησίας, περί των ακτίστων ενεργειών, δεν θα εξέφραζε συγκεχυμένα και κακόδοξα, τις προσωπικές και τις ημιμαθείς αντιλήψεις και γνώμες του! Δυστυχώς όμως, για τον κύριο κακόδοξο συνάδελφο, η ενέργεια της Αγιότητας του Θεού, αποκαλείται Αυτή, ως θεοποιός ενέργεια· στην οποία θεοποιό ενέργεια, μετέχουν και αγιάζονται μόνον, όσοι ελεύθερα και αγαπητικά επιλέξουν, να βιώνουν τα Μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας Του! Εξάπαντος, η θεοποιός χάρις και ενέργεια της αγιότητας και του κατά Χάριν αγιασμού των πιστών, είναι δωρεά του Αγίου Πνεύματος, ενώ, δεν πρέπει να ταυτίζεται με τις άλλες άκτιστες ενέργειες του Θεού, διότι θα υφίσταται σοβαρή απόκλιση εκ της Πατερικής διδασκαλίας! Ο κύριος συνάδελφος, εμφανώς θα εννοούσε, ότι άπαντα τα δημιουργήματα του Θεού, πονηρά και αγαθά πνεύματα, όλοι οι  άνθρωποι, τα ζώα, τα φυτά, οι πέτρες και τα ποτάμια, μετέχουν, συγκεκριμένων ακτίστων ενεργειών, της ουσιοποιού και ζωοποιού ενεργειάς του Θεού! Μάλιστα θυμάμαι στην σχολή, όπου έμαθα για πρώτη φορά, ότι τα πονηρά πνεύματα, μετέχουν και στη σοφοποιό ενέργεια, την οποία διαστρέφουν με την δόλια πονηράδα τους! Εξάπαντος, όσοι είναι βαπτισμένοι αλλά και ενεργοποιημένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, μετέχουν, εις την καθαρτική, φωτιστική και τέλος στην θεοποιό ενέργεια και θεία Χάρη της αγιότητας!

-Από πού προκύπτει, με όσα σας περιγράφουμεν πιό πάνω, ότι άπαντα τα παιδιά του Θεού, μετέχουν στην Αγιότητα Του; Δεν προκύπτει μάλιστα, το άκρως αντίθετο, εξ΄όσων δήλωσε;
-Μήπως εν τέλει, ο κ. συνάδελφος, πέραν από αμαθής και αθεολόγητος, είναι όντως αιρετικός και κακόδοξος, καθώς και άκρως επικίνδυνος, για την πνευματική υγεία, του λαού μας;

Οι δε συνειδητοί Χριστιανοί, που προβληματίζονται σοβαρά, για το «φαινόμενο Πιτσιλλίδης», ας αποταθούν, σε φωτισμένους πνευματικούς πατέρες και αδελφούς, ας επαληθεύσουν τα όσα σας καταγράφουμεν, από κάποια Πατερικά συγγράμματα· ο δε αξιαγάπητος Ανδρέας μας, ας μελετήσει και κανένα Ορθόδοξο Πατερικό βιβλίο, διότι εκθέτει ανεπανόρθωτα και σε υπερβολικό βαθμό τον εαυτό του και είναι κρίμα...! Εάν θεωρεί, ότι παρανοήσαμεν τα προφορικά λεχθέντα του, να λάβει χαρτί και καλαμάρι και να συγγράψει έναρθρα τις όποιες ενστάσεις του και τις όποιες αστοχίες μας, ώστε να καταφανεί και γραπτώς, ποιές είναι οι θεολογικές πάγιες απόψεις και σταθερές τοποθετήσεις του!

Όσο, δεν διατυπώνει γραπτώς, τα όσα προφορικά ξεστομίζει, θα πρέπει να προβληματίζει ειδικά τους οπαδούς του, κατα πόσον ρωμαλέος είναι ο άνθρωπος;! Τι έχει να φοβηθεί, ο έχων πραγματικά, το θάρρος της γνώμης του; Ο κατέχων και εκφράζων, την αλήθεια των πραγμάτων, τί λόγους έχει άραγε να δειλιάζει, στο να διατυπώνει και γραπτώς τη γνώμη και την άποψή του;


Π.Π.Ν.