Translate

Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015

ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΟ “ΠΙΤΣΙΛΙΣΜΑ” ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΕΚ ΤΗΣ «ανοιχτής ΓΡΑΜΜΗΣ»!




Καταιγιστικό “πιτσίλισμα” κακοδοξιών εκ της «ανοιχτής ΓΡΑΜΜΗΣ»!


Στην σημερινή εκπομπή της κ. Γωγούς Αλεξανδρινού και πάλιν καλεσμένος ήταν ο συνάδελφος θεολογών και πρώην βουλευτής κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης· φαίνεται, ότι η εκπομπή είναι όντως δεοντολογική και αμερόληπτη, δίχως ίχνη προσωποληψίας(sic) μιάς και κάθε Πέμπτη είμαστε υποχρεωμένοι, να παρακολουθούμεν τον αποτυχημένο κυπριακό κλώνο του αιρεσιάρχου Λουθήρου...

Η σημερινή α-θεολογική εκπομπή, είχε ως κύριο τίτλο της: την «Εξομολόγηση, νηστεία και Σαρακοστή».

Με σταθερό κάθε Πέμπτη, τον υπότιτλο: «Ρωτήστε ό,τι θέλετε τον Ανδρέα Πιτσιλλίδη»...!

Ουάου!!! Που έκραξεν τζιο ο Βαρουφάκης!

Είναι άξιος παρατήρησις, ο συγκεκριμένος υπότιτλος, μιάς και τα χαϊβάνια, δηλαδή, εμείς οι τηλεθεατές, μα και κυρίως εκείνοι οι οπαδοί του Νεοβαρλααμιστή θεολόγου, οι οποίοι κάνουν δυστυχώς πολλές φορές,  άστοχες και ανόητες παρεμβάσεις, όπως: π.χ. για να «εξομολογηθούσιν» τα προσωπικά προβλήματα και τα διάφορα κρίματά των, να κατηγορήσουσιν μεμονομένα και προσωπικά περιστατικά που τους προέκυψαν με κάποιους Κληρικούς (λές και οι Κληρικοί μας, είναι ετέρου γένους και άλλου είδους άνθρωποι!), να κατακρίνουσιν, να ιεροκατηγορήσουσιν, να διασύρουσιν και να καταλαλήσουσιν ως κατίνες, ανερυθρίαστα καθώς άκομψα, διάφορα εκκλησιαστικά πρόσωπα, την Ιεραρχία, τον ιερό Κλήρο και τα άγια Μυστηρία, της Εκκλησίας μας!... Εξάπαντος κρίνομεν, το συγκεκριμένο άχαρο και τραγικό δημόσιο γεγονός, όχι γιατί εμείς είμαστε οι αναμάρτητοι οι καθαροί ή και οι σεσωσμένοι, καθώς και οι «κούππες οι άπανες» κατά το κοινόν λεγόμενον στην Κυπριακή, αλλά διότι διδασκόμαστε εκ των Γραφών: «Τος μαρτάνοντας νώπιον παντν λεγχε, να κα ο λοιπο φόβον χωσιν» (Α΄ Τιμ. 5, 20).

Το ενδεχόμενο, η συγκεκριμένη εκπομπή να χρήζει με άπαντες τους συντελεστές και δημιουργούς της, εξάπαντος το συγκεκριμένο πλατό, όχι μόνον απλή εξομολόγηση και νηστεία, αλλά ισχυρούς εξορκισμούς και τον Μεγάλο Αγιασμό πρώτιστα, από άγιο Κληρικό, το έχουσιν προβλημάτισει αυτό καθόλου; Η κυρία δημοσιογραφίνα και ο κύριος συνάδελφος, δεν συνειδητοποιούσιν καθόλου, την πνευματική πανούκλα  των αιρέσεων, που διασπείρουν εις το Χριστεπώνυμο πλήρωμα;


Θα έρθει όμως η ώρα και η στιγμή, που θέλοντας και μή, θα το συνειδητοποιήσουν μέχρι μυελών των οστών, μιάς και παίζουν με πράγματα που δεν επιδέχονται παιγνίδι... και αυτό δεν το λέμε εμείς, απλά και ως έτυχεν, για τυχόν πνευματικό εκφοβισμό· μακράν απ΄μας τέτοιος πονηρός λογισμός! Οι Θεοφόροι και άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, μας τα διδάσκουσιν όλα αυτά, κυρία Αλεξανδρινού, οι οποίοι μάλιστα, απεχθάνονταν τα διαχρονικά διαβολοειδή-πιτσιλίσματα εκ των διαφόρων αιρετικών νόων. Λάβετε και μίαν Χρυσοστομική προειδοποίηση, ως τεκμηρείωση των γραφθέντων μας: “Τί τοίνυν παίζεις ν ο παικτος πράγμασι; τί πατς σεαυτν, κα παραλογίζ τν ψυχήν σου, νθρωπε;” (Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος).

-Ποίος είναι τότε, ο ουσιώδης λόγος υπάρξεως, μίας τέτοιας, μη δεοντολογικά ενημερωτικής, ασεβούς, αισχράς και κατινίστικης εκπομπής; Για τα νούμερα, τις διαφημίσεις και το παραδάκι;! Είμαστε με τα καλά μας;

-Ποία η βαθυτέρα σημασία και η ανάγκη, να εξευτελίζετε και να διασύρετε, τον ιερό Κλήρο και τα άγια Μυστήρια της Εκκλησίας μας, με τέτοιο ειδεχθή τρόπο;

-Ποιά να είναι άραγε, τα βαθύτερα κίνητρα των δύο αξιότιμων προσώπων, αλλά και των λοιπών καναλαρχών-μετόχων και αρχισυντακτών, της συγκεκριμένης θλιβεράς εκπομπής;

-Ας αναλογιστούν βαθύτερα θερμο-παρακαλώ, οι συμπαθέστατοι εν Χριστώ αδελφοί μας, κυρία Γωγώ Αλεξανδρινού και ο κύριος Ανδρέας Πιτσιλλίδης, διότι πλανούν, απατούν και ξεγελούν, πρώτιστα τους εαυτούς των και έπειτα εξαπατούν τους τηλεθεατές των, προς δόξαν του μαμωνά και του Βαάλ!

Εάν όλη αυτή, η εξωεκκλησιαστική και εκκλησιομάχως τηλεοπτική παρασυναγωγή, δεν είναι η ασυγχώρητη και κακόδοξη ανομία, της βλασφημίας, κατά του Αγίου Πνεύματος, τότε, τις εστίν βλάσφημος και ασεβής;

Έχω κρατήσει μερικές σημείωσεις, εκ των δηλώσεων του αγαπητού φίλου κ. Ανδρέα, οι οποίες είναι: «Η μετάνοια σώζει, δεν βλέπω Κληρικό στη μέση του δρόμου...»!!!

Ελπίζω, να κατανοούν οι αναγνώστες μας, την προτεσταντίζουσα-υποδόρια-κατάλυση και Λουθηρανική κατάργηση της ειδικής ιεροσύνης, εκ στόματος δήθεν «ορθοδόξου» θεολόγου;!

Το ζητούμενο όμως, της κριτικής μας, είναι και πάλιν, τί είδους θεολόγος είναι ο συγκεκριμένος θεολογών και τις εστίν Θεολόγος;


Εάν ο κύριος συνάδελφος Α.Π., γνώριζε την Ορθόδοξο Πατερική παράδοση και την απλανή διδασκαλία των Θεοφόρων Πατέρων μας, θα έβρισκε και τίνος μέρος του λόγου είναι η ιεροσύνη, δηλαδή η Αποστολική διαδοχή της ειδικής Πνευματοφόρας Ιεροσύνης... Αναφέρει ένας Θεοφόρος Πατήρ: “Δια τούτο τοις εν τη Εκκλησία πρεσβυτέροις υπακούειν δεί, τοις την διαδοχήν έχουσιν από των αποστόλων, καθώς επεδείξαμεν, τοις σύν τη επισκοπική διαδοχή το χάρισμα της αληθείας ασφαλές, κατά την ευδοκίαν του Πατρός ειληφόσι”.(Αγίου Ειρηναίου Επισκόπου Λυώνος). Ασφαλέστατα και ο τηλαστέρας, είναι εξαιρετικός και χαρισματικός ρήτωρ και σοφιστής, αλλά όμως, διαθέτει «το χάρισμα της αληθείας ασφαλές»; Οι οπαδοί του ας προβληματιστούν..., διότι εμείς βγάλαμε κατόπιν ενδελεχούς έρευνας τα συμπεράσματά μας.

Εκτός και εάν, ο προτεσταντίζων «κατηχητής-φαινόμενο» της κοινής γνώμης, έχει απολέσει και αποσκίρτησε εκ της θεολογικής φαρέτρας του, το γνωστότατο απολυτίκιο, των Θεοφόρων Κληρικών μας: Και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος των αποστόλων γενόμενος, την πράξιν εύρες, θεόπνευστε, εις θεωρίας επίβασιν, δια τούτο τον λόγον της αληθείας ορθοτομών, και τη πίστει ενήθλησας μέχρις αίματος, Ιερομάρτυς...”.

-Ποία σχέση να έχει άραγε, ένας Νεονικολαΐτης αιρετίζων θεολογών, ωσάν ο κύριος συν-αδελφός μας, με εκείνο το ιερό σημαίνων-σημαινόμενο θεολεχθέν: «τον λόγον της αληθείας ορθοτομών»; Υφίσταται καμία ανάγκη να προσχωρήσω ειδικώς,  σε άλλα αθεολόγητα και εξάπαντος α-νόητα θολο-σοφίσματά, του Λουθηρόμιμου Ανδρέα μας;

-Μπορεί, ουδείς εχέφρων και σοβαρός άνθρωπος, να σχολιάσει τα αισχρά και νεορθόδοξα φληναφήματα και υπονοήματα που εμέσασιν, εμμέσως πλήν σαφώς, ενώπιον Θεού και ανθρώπων;

-Τι να σημαίνουσιν άραγε, τα Πιτσιλλίδια κατηχητικά διδάγματα: «Ότι γίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων, δεν μπορώ ως θεολόγος να το δώ ως αμαρτία, μιάς και το θέλουν και οι δύο...! » (Χωρίς να διακρίνει τα φύλα! Το δήλωσε! Με άμεση συνέπεια, να εννοεί και να διδάσκει δημοσίως, συχνάκις, με αθεολόγητο και αιρετίζων τρόπο, ότι δύο αρσενοκοίτες άνδρες, ή και δύο λεσβίες γυναίκες, έχουσιν το ελεύθερο εκ της θεολογίας της Εκκλησίας, να «βγάζουν τα μάτια τους»... τραγικό;).

-Δηλαδή, ποία ιδιότητα θα πρέπει να κατέχεις κύριε συνάδελφε, για να το δείς ως αμαρτία;

-Μήπως ο κύριος συνάδελφος πάσχει από θεολογική αμβλυοψία και πνευματική αμβλύνοια;

-Είναι δυνατόν, μέρα μεσημέρι, να διαδίδει δημοσίως «θεολογικά νοήματα» (κατ΄ακρίβειαν κουραφέξαλα!) και φληναφήματα στον αέρα, του τύπου: ότι η παρα φύσιν συνουσία, δεν είναι αστοχία αλλ΄ούτε και αμαρτία;

Και όταν ο γράφων γράφει περί «παρα-φύσιν» ανομίες και αμαρτίες, δεν εστιάζει μονόδρομα σε μίαν ειδική σεξουαλική παρά την φύση δραστηριότητα και πρακτική, μιάς και είναι αυτονόητο, εκ της επιστήμης της φυσιολογίας και ανθρωπολογίας, ο ειδικός ρόλος και ο λόγος των σωματικών μας οργάνων! Εξάπαντος το εννοώ και το διατυπώνω, καθώς τα εννοεί και τα διδάσκει η Ορθόδοξος Εκκλησία και η Πατερική Θεολογία Της: ότι πάντα τα αμαρτήματά και οι αστοχίες μας, μέχρι και η πιό ελάχιστη που μπορούμεν να διανοηθούμεν, είναι παρα-φύσιν αμαρτήματα!

Νομίζω, ότι η ιερά Θεολογία μας, δεν μας διδάσκει βιολογία, είτε ανθρωπολογία και φυσιολογία κ.α. λοιπές κτιστές επιστήμες, αλλά προσπαθεί μάλλον, να μας υποψιάζει και να μας εισαγάγει για τα ανώτερα και υψηλώτερα πνευματικά πράγματα, θέτωντας μας ωστόσο, μερικά Θεανθρώπινα όρια και προϋποθέσεις, ως φάρμακα μιάς και πνευματικά νοσούμεν, για να ζήσουμεν πρώτιστα κατά φύσιν, φυσιολογικώς και Ανθρωπίνως δηλαδή, ώστε να ανέλθουμεν βιωματικά και εμπειρικά από την παρούσα ζωήν, εις το υπερ-φύσιν!
Ενεργούντες όμως, εμείς οι άνθρωποι, τις ποικίλες παρα-φύσιν πρακτικές, πώς θα μάθουμεν να ζούμεν φυσικώς και φυσιολογικώς ως Άνθρωποι, αλλά και πώς θα δαμάσουμεν την ασυγκράτητη αδάμαστη φύση και τα άγρια ένστικτά μας, με απώτερο στόχο και σκοπό, να ενωθούμεν αγιοπνευματικώς, υπερφυσικώς και χαρισματικώς, δια παροντικών αρραβώνων(!), με τον Θεάνθρωπο;

Κατά τα άλλα, τον ενοχλεί που τον αποκαλεί ο γράφων, αιρετικό, Οικουμενιστή, Νεοβαρλααμίτη, Νεορθόδοξο και Νεονικολαΐτη!;

Ας μας αποδείξει τότε, γραπτώς, ότι δεν είναι! Μπορεί; Πολύ το αμφιβάλω, μιάς και δεν είναι και τόσον ρωμαλέος και ατρόμητος όσο δείχνει.

Έχει ιδιαίτερη χάρη, ο κ. Πιτσιλλίδης, που είναι Αγία Σαρακοστή, διότι το προσωπικό μας έναρθρο και στηλιτευτικό, εξάπαντος κριτικό ύφος, εναντίον των  διαφόρων κακοδοξούντων-αιρετικών Κληρικών και θεολογούντων, είναι άκρως αυστηρό, μιάς και ακολουθούμεν με απόλυτη συνέπεια τον «βαρύ ήχο»!

Η τραγέλαφος φάνηκε φυσικά, στο μεγαλείο της, μόλις εξέφρασε όλα αυτά τα πιό πάνω ανοητολογήματα και τα άκρως νοσηρο-θεολογικά φλυαρήματα, οι καημένοι οπαδοί τηλεφωνούσαν στην εκπομπή, με ειδικές ηλίθιες και αθλίες παρεμβάσεις, για να τον συγχαρούν(!!!), για να τον εγκωμιάσουν, για να τον κολακέψουν, τζαί να του εκφράσουσιν ζάβαλε μου, το προσωπικό μαίνος, την πικρία, και την εμπάθεια, κατά των τιμίων Κληρικών και κατά της αγία μας Εκκλησίας!

Άκρως απαράδεκτη, η στάση της κυρίας παρουσιάστριας, έναντι του παρεμβαίνων και απολογούμενου/κατηγορούμενου Κληρικού, που επέμενεν στα ιδικά της φαντασιακά ιδεολογήματα!

Όποιος δεν αποδέχεται εκ της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, τους αγίους όρους Της, τους ευλογημένους κανόνες Της, την ιερά διδασκαλία και την αγία παράδοσή Της, το ιερόν Ευαγγέλιο και της Θεοφόρες αποφάσεις Της, μπορεί εξάπαντος κ. Γωγώ μου, να εγκαταλείψει οποιαδήποτε στιγμή το καράβι της Εκκλησίας και να ακολουθήσει, τα χνάρια των εξομοτών! Η Εκκλησία μας, κανέναν δεν κρατά με το ζόρι... ο δρόμος είναι ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα, μιάς και θέλουμεν να εφαρμώσουμεν στα μικρουλίστικα μέτρα μας, την Εκκλησία του Χριστού μας!

Όποιος θέλει να είναι συνειδητά ενταγμένο και ενεργοποιημένο μέλος Της Εκκλησίας μας, ακολουθεί τις Ευαγγελικές προϋποθέσεις και τους ιερούς όρους της, και εξάπαντος όχι το αντίστροφο!

Μάλιστα μιά καλή κυρία, ελάλησε παρεμβαίνων αστόχως: «Μακάρι να είχαμε χίλιους Ανδρίκκους»! Και να τους κάνουμεν τί καλή μου κυριούλα; Πατσά; Εδώ έναν τον έχουμεν, τζαί δεν ξέρουμε ήντα να τον κάμουμεν, μιάς τζαί είναι ένα πρόβλημα σοβαρό για την Εκκλησία!  Που να φανταστούμεν, εάν είχαμε χίλιους ωσάν αυτόν;! Πολλαπλασιάζονται τα εκκλησιολογικά προβλήματα ή όχι;

Φυσικά, με τον ρυθμό που πάει η κ. Αλεξανδρινού, από «εικόνες του Θεού» ως είμαστε, θα μας μεταβάλλει σε «εικόνες του Πιτσιλλίδου» ή και «πιτσιλισμένα εικονίδια»... ελέω σφοδρών και ανόητων κακοδοξιών. Πάντως ο καλός Θεός, να μας φυλάγει, απ΄τη χολερά και την πανούκλα των κακοδοξιών, που μας εκφράζει συχνά-πυκνά, ο φίλτατος Ανδρεάς, αν και αξιαγάπητο πρόσωπο  ως είναι, οι δε ιδέες, οι γνώμες και οι θεολογικές του άποψεις, επαναλαμβάνουμεν, με πάσαν την επιστημονική μας ευθύνη: Δεν είναι θεοφώτιστα, ή και θεόπνευστα νοήματα, είτε εκκλησιαστικά και απλανή διδάγματα,  αυτά τα τηλεοπτικά σκουπίδια που μας σερβίρει! Αλλ΄ είναι, θεοσκότιστα ή και διαβολόπνευστα, εξάπαντος βορβορώδει, αλλότρια διδάγματα, και μη εκκλησιαστικά απλανή νάματα.

Εν κατακλείδι, η τηλεοπτική απόκλιση εκ του Ιερού Ευαγγελίου και η απενεχοποιήση των όποιων αισχρών ή και συγκεκριμένων παρα-φύσιν και ανώμαλων αμαρτημάτων (είπαμεν, ότι όλα τα αμαρτήματα, είναι παρα φύση κατάσταση και ανωμαλία, πολλώ δε μάλλον το συγκεκριμένο του σοδομισμού!) εκ του τηλεοπτικού ζεύγους, φέρουν βαρέως ως  «Δαμόκλειος σπάθη» την «μάχαιρα του Πνεύματος», επί των ψυχών τους, επί των κεφαλών και των συνειδήσεών τους...

Ο Θεός να τους φωτίσει και να τους ελεήσει, κι ας προσευχηθούμεν όσοι τους συμπαθούμεν, διαφορετικά: «Φοβερόν τό μπεσεν ες χερας Θεο ζντος· οτος Κριτής στιν νθυμσεων καί ννοιν καρδας· μηδείς εσλθ πειρζων τήν πστιν τήν μμητον, λλ' ν πρατητι καί φβ Χριστ προσλθωμεν, να λβωμεν λεον καί χριν ερωμεν ες εκαιρον βοθειαν» (Στιχηρά τν ποστίχων, σπερινός τς Κυριακς τν Βαΐων).


Υγ. Ένας αιρετικός θεολόγος κ. Ανδρέα μου, δύναται να αντιληφθεί την πλάνη και την αίρεση του; Με ποιό τρόπο; Πώς είναι δυνατόν, να απεχθάνεται κανείς την αίρεση, και να αιρετίζει συγχρόνως ασύστολα; Το πρόβλημα της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, δεν είναι τα αιρετικά και προτεσταντόπληκτα κ.α. δόγματα και οι λοιπές προσωπικές ιδεοληψίες και φιλοσοφίες σας, αλλ΄ είναι, η διαστροφή και η αλλοίωση των φαρμάκων και της θεραπευτικής μεθοδολογίας, που ασκεί η ποιμαντική Ορθόδοξη Ψυχοθεραπεία της Εκκλησίας. Κατ΄ουσίαν εκεί είναι το πρόβλημα. Ελπίζω να έγινα σαφής.

Με ιδιαίτερη τιμή και στους δύο σας

Π.Π.Ν.


Δημοσίευση σχολίου