Translate

Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2015

ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΑΓΙΕ ΠΕΡΓΑΜΟΥ κ. Ι. ΖΗΖΙΟΥΛΑ, Ο ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ «ΜΟΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΗΣ ΦΥΣΕΩΣ» Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΠΑΡΑΦΥΣΕΩΣ;



Σεβασμιώτατε άγιε Περγάμου κ. Ι. Ζηζιούλα, ο σοδομισμός είναι «μοιονότητα άλλης φύσεως» ή μήπως είναι αμάρτημα παραφύσεως;




Διαβάζουμε στο «ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ», τις εξείς αποκαλυπτικές λεπτομέριες στη συνεδρίαση της Διορθόδοξου επιτροπής, οι οποίες μας ενισχύουν την γνώμη, ότι συγκεκριμένοι Οικουμενιστές και κακόδοξοι Ιεράρχες, βάλθηκαν όντως, να κατεδαφίσουν την Φιλόκαλη Ορθοδοξία μας· καθότι ο Αρχιοικουμενιστής, άγιος Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας, φαίνεται να δήλωσε ταύτα:

«Όπως αποδείχτηκε, αντικείμενο διαφωνιών έγιναν τα δικαιώματα των σεξουαλικών μειονοτήτων. Τις μειονότητες αυτές ο μητροπολίτης Περγάμου κατ ευφημισμόν αποκάλεσε "μειονότητες άλλης φύσεως" και οι οποίες κατά τη γνώμη του πρέπει να προστατεύονται από κάθε είδους διάκριση και άδικους διωγμούς. "Δεν έχουμε δικαίωμα να ταπεινώνουμε και να διώκουμε την εικόνα του Θεού", είπε σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο 84χρονος καθηγητής ορθόδοξης θεολογίας απευθυνόμενος στους "άσπλαχνους" συναδέλφους του. "Ας αναρωτηθούμε εάν πρέπει να θεωρούμε τους ομοφυλόφιλους αποδιοπομπαίους τράγους που αξίζουν να υφίστανται διώξεις; Εάν οι ίδιοι θέλουμε να υφίστανται διώξεις; Κι εάν δε θέλουμε να καθιερωθεί η αρχή σύμφωνα με την οποία αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να προστατεύονται, αυτό σημαίνει ότι θέλουμε να τιμωρούνται και να φυλακίζονται". Ο μητροπολίτης επανέλαβε με αυτόν τον τρόπο τα πιστεύω εκείνων που υποστήριξαν το αντιρατσιστικό, αλλά στην ουσία αντιορθόδοξο νομοσχέδιο το οποίο ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή υπό την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»!!!

Δεν γνωρίζω πώς θα φανεί στους αναγνώστες μας η προσωπική μας εκτίμηση, αλλά εμείς στο παρόν θέμα  δηλώνουμε ευθαρσώς, ότι συμφωνάμε με τον Σεβασμιώτατο Περγάμου, ασχέτως εάν είναι ο Οικουμενιστικός νόας της Φαναριώτικης κακοδόξου διπλωματίας! Έχει απόλυτο δίκιο, ο άγιος Περγάμου, εάν πράγματι δήλωσε ότι: "Δεν έχουμε δικαίωμα να ταπεινώνουμε και να διώκουμε την εικόνα του Θεού".

-Ποιοί νομίζουμε ότι είμαστε μερικοί, που θα ταπεινώνουμε και θα διώκουμε τις «εικόνες του Θεού» για, μερικά απλά σαρκικά αμαρτήματα; Τι γίνεται όμως, όταν οι «εικόνες του Θεού», προσπαθούν αποδεδειγμένως, προπαγανδιστικά, να επιβάλλουν τις ιδέες, τις τάσεις και τις στάσεις των, σε παραδοσιακές και άλλες κοινωνίες;

-Μήπως ορισμένοι, γίναμε οι χωροφύλακες και αστυνόμοι του Θεού; Σιγά μην είχε την ανάγκη μας ο Ύψιστος!  Εξάλλου είτε πιστεύει κανείς είτε όχι, ότι είναι ο Παντοκράτωρ και ο Παντοδύναμος.

-Εδώ ο Ίδιος ο Θεός, δεν επεμβαίνει να εμποδίσει το πλάσμα του, όταν αποφασίζει τον δρόμο και την πορεία της κακίας, της αλαζονείας, της αθεΐας, της πορνείας, της μοιχείας, του σοδομισμού, του μίσους, του φθόνου κ.α. αισχρών ανήθικων αστοχιών, και θα εμποδίζουμε, όλοι εμείς,  οι «αναμάρτητοι» και «καθαροί» στο να αστοχούν οι συναθρώποι μας;

-Τις εστίν αναμάρτητος;

-Τί γίνεται όμως, στην ακριβώς αντίθετη περίπτωση, Σεβ. άγιε Περγάμου· όταν εμείς οι αμαυρωμένες και όντως αμαρτωλές εικόνες Του Θεού, αποφασίζομεν να συνασπισθούμεν σε οργανώσεις και κοινότητες (π.χ. ΛΟΑΤ άτομα), και να ιδεολογικοποιούμεν μάλιστα: με λάβαρα,  με σημαίες, με φανελάκια, με ημερίδες, με συνέδρια,  με παρελάσεις και άλλες ποικιλόχρωμες προπαγάνδες, την προσωπική μας αδυναμία, το πάθος ή και την εμπάθεια;

-Όταν είμαστε τέτοιοι, έχουμεν δικαιώματα και απαιτήσεις;

-Έχουμεν μήπως το δικαίωμα: εμείς οι ομοφυλόφιλοι, εμείς οι πόρνοι, εμείς οι μοιχοί, εμείς οι εμβρυοκτόνοι, εμείς οι κλέφτες και οι ψεύτες, εμείς οι κτηνοβάτες και οι "παιδόφιλοι"(γράφε καλύτερα παιδοβιαστές!), να συνασπιζόμαστε σε ανώμαλα κόμματα, ή σε αφύσικες οργανώσεις και σε μη νόρμαλ παρατάξεις, για να εξυψώνουμεν έτσι, ως ιδεολογία και βίωμα, τον ιδιωτικό τρόπο ζωής μας, την προσωπική μας υπανθρώπινη εμπειρία, εξάπαντος αισχρή, άστοχη και κτηνώδη πραγματικότητα;

-Έχουμεν άραγε πραγματικά και λογικά, το ανθρώπινο δικαίωμα, να επιβάλλουμεν τη προσωπική και την ιδιωτική μας ανωμαλία και εθισμό, το προσωπικό μας πάθος βρε αδελφέ, την ασυγκράτητη δηλαδή επιθυμία και ακολασία μας, σε όλους τους συναθρώπους, πλησίον μας και στα μικρά παιδάκια μας;

-Όταν εξυψώνουμε, μία de facto  αμαρτία και πνευματικό νόσημα, σε Οικουμενική ιδεολογία και τρόπο ζωής, δεν ταπεινώνουμε και δεν διώκουμε έμμεσα και άμεσα, τις φυσιολογικές οικογένειες και τα χρηστά ήθη;

-Τις εστίν, διώκτης;

-Εκτός κι άν έπαψε πλέον, ανά την Οικουμενική ανθρωπότητα, να θεωρείται ως φυσιολογική, μία οικογένεια που φέρει πατέρα και μητέρα;!

-Τις εστίν, πατήρ και μήτηρ;

-Οι εν Χριστώ οικογένειες, δεν είναι εικόνες Θεού και δέν έχουσιν δικαιώματα στον παρόντα αιώνα και κόσμο;

-Τις εστίν εικόνα;

-Γιατί να επιρρίπτομεν πάντοτε ευθύνες, στους πλησίον και στους άλλους συνανθρώπους μας, που τυχόν διαμαρτύρονται ίσως και εύλογα, εξάπαντος για την αδυναμία και την επιλεγόμενη ανώμαλη ενέργειά μου, εξάπαντος παρα-φύσιν και πολυ-διαφημιζόμενη, και έπειτα να αισθάνομαι το τάχα μου θύμα, ή ότι δήθεν διώκομαι, πολλώ δε μάλλον όταν μου υπενθυμίζουσιν την αλήθεια του πράγματος;

Μα συνήθως, οι νόρμαλ Χριστιανοί, δεν προσβάλουσιν το πρόσωπό μου, μιάς και προσβάλουσιν και κρίνουσιν δικαίως, την εκάστοτε προεπιλεγόμενη ενέργεια και πράξη μου! Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός, διδάσκει σαφέστατα και αναντίρρητα, την αγιοπνευματική διάκριση, προσώπου/ενεργειών! Αφού είναι λογικό, ότι η προσωπική επιλογή μου, η κάθε παρά φύσιν ή και «φυσική» πράξη και ενέργειά μου, δεν ταυτίζετε με μένα. Δεν είναι η ταυτότητά μου! Δεν ταυτίζεται το πρόσωπό μου, με την κάθε αστοχία μου! Διότι, τα όποια πάθη μας, οι όποιες ενέργειες μας, οι κάθε πράξεις μας, μιάς και δημιουργηθήκαμε οντολογικά ελεύθεροι,  δεν δύνανται αυτά να μας αυτοεγκλωβίζουν στο παρόν και αιώνια, διότι δεν είναι ανίκητα πάθη και μοιραίοι εθισμοί... άσχετα, εάν επιλέγουμεν ελεύθερα και αβιάστα, εμείς, να αυτοδεσμευθούμεν και να αυτοαιχμαλωτισθούμεν, σε συγκεκριμένα και ειδικά αμαρτήματα και αδυναμίες, επί πολλά χρόνια...! 

-Γιατί να ευθύνονται οι άλλοι για τις επιλογές μου;
-Τις εστίν ελέυθερος;

-Τότε, γιατί εγώ ο παθιασμένος-εμπαθής και ο αμετανόητος-ανόητος, προσπαθώ αδίκως να δικαιολογήσω τις άστοχες ενέργειές μου;

-Μήπως όντως, συγχέω τα ασύγχυτα και ταύτισα το πρόσωπό μου, με τα χίλια δυό μου προσωπεία, τουτέσιν τα πάθη και τα ελαττώματά μου;

-Τις εστίν πρόσωπο;

-Αλήθεια όμως, τον δικό μου εαυτό, για τις δικές μου πράξεις και ενέργειες, πότε θα τον κάτσω στο σκαμνί, να τον δικάσω και να τον επικρίνω, καθότι "καλόμαθα" να προσπαθώ να απαλείψω τις ενοχλητικές συνειδησιακές μου τύψεις, είτε με ψυχολόγους, είτε με ψυχιάτρους, είτε και σε ομοιοπαθείς-εμπαθέστατες κοινότητες;!

-Τις εστίν συνείδηση;

-Μετά μου φταίνε οι νορμάλ-Χριστιανοί, που μου υπενθυμίζουν απλώς, ότι υπάρχει αιώνια ζωή, κόλαση και παράδεισος;

-Τις εστίν Χριστιανός;

Μάλλον, δεν θα προβλημάτισα ποτέ μου, το Ευαγγελικό αναντίλεκτο ενδεχόμενο, ότι αιχμαλωτισμένος από το όποιο πάθος, όντως θα υφίσταμαι αρνητικές και αιώνιες συνέπειες για την ψυχοσωματική μου υπόσταση;! Σίγουρα μάλλον, ακόμη να αναζητήσω, συγκεκριμένα φάρμακα και συγκεκριμένη θεραπεία από συγκεκριμένους ειδικούς ιατρούς, οι οποίοι δύνανται να μας απελευθερώσουν οντολογικά και υπαρξιακά, από την τυραννία των παθών μας... επιστημονική απόδειξη όμως, ειδικού θεραπευτικού κέντρου της ανθρώπινης προσωπικότητας, ποιός και ποιοί είναι;

-Πότε θα ερευνήσω να ψάξω να το βρώ;

-Γιατί άραγε, αρέσκομαι, να παίζω με την αιώνια προοπτική μου;

-Έχω πράγματι, όσο χρόνο φαντάζομαι και νομίζω πως  έχω;

-Μήπως κάπου λάθεψα, στην πιό πάνω στοχαζόμενη προβληματική μου; Αναμένω να διορθωθώ άγιε Περγάμου από εσάς τον ειδικό.

-Που διαφωνώ τώρα, με τον Σεβ. Μητροπολίτη;

Διαφωνώ εξάπαντος, με την σαχλεπίσαχλη έννοια και το λεχθέν που απέδωσε προς τα συμπαθέστατα συν τοις άλλοις, ΛΟΑΤ άτομα, όπως: "μειονότητες άλλης φύσεως"!

Είπα να ανοίξω απόψε, κατ΄ολίγον τον Καθηγητή Γλωσσολογίας κ. Γ. Μπαμπινιώτη στο «Μικρό Λεξικό» του, για να διδαχθώ και ελάχιστο λεξιλόγιο· και εντοπίζω τις εξείς αξιοσημείωτες φράσεις στη λέξη “φύση”: «νεκρή φύση, νεκρά φύσις, ασθενική ή ρωμαλέα φύση, εκ φύσεως, δεύτερη φύση, πάσης φύσεως, παρά φύσιν (=γιά ότι αποκλίνει από το φυσιολογικό), κατά φύσιν/φύση» και προσθέτουμεν και εμείς με την σειρά μας, το «υπέρ φύσιν/φύση», το οποίο απουσίαζε! Ελπίζω τώρα, με την γλωσσολογική αποκάλυψη, να μην βρεί τον μπελά του ο κ. Καθηγητής και χαρακτηρισθεί ως ομοφοβικός;! Και για να επιβεβαιώσω καλύτερον τα γλωσσολογικά μου αντανακλαστικά, έριξα μία ματιά και στη  λέξη: φυσιολογικός (αυτός που υπάρχει ή γίνεται σύμφωνα με τη φύση). ΣΥΝ: φυσικός, ομαλός. ΑΝΤ: παθολογικός, αφύσικος, ανώμαλος!...

Η εύλογη απορία μας Σεβασμιώτατε είναι: τί είδους «μειονότητες άλλης φύσεως» εννοούσατε, μιάς και υπάρχει μπόλικη λεξικολογική γκάμα, από φράσεις και έννοιες, ώστε θα πρέπει να μας προσδιορίσετε και να οριοθετήσετε, με απόλυτη ακρίβεια, φιλο-λογικά, εννοιο-λογικά, λεξικο-λογικά πρώτιστα, και έπειτα θεο-λογικά, τι στην ευχή θέλατε να πείτε, με τη συγκεκριμένη φράση σας;(!!!)

-Μήπως εννοείτε: «μειονότητες ρωμαλέων ή και ασθενικών φύσεων»; 

-Υπάρχει ρωμαλεότητα στην αρσενοκοιτία και τον λεσβιασμό;

-Μήπως εννοείτε: «μειονότητες εκ φύσεως»; 

-Ο ειδικός βιολόγος ερευνητής και επιστήμων του «γονιδίου των Gay» γιατί έχει αντίθετη άποψη;

- Ή μήπως εννοείτε: «μειονότητες πάσης φύσεως ή και μειονότητες δευτέρας φύσεως»; 

Ακολουθώ κατα γράμμα το λεξικολογικό επιστητό του κ. Μπαμπινιώτη, μέχρι στιγμής, μην παρεξηγηθώ και πάλιν από τους μονίμως παρεξηγημένους φίλους μας, τα ΛΟΑΤ άτομα...

-Μήπως άγιε Περγάμου, εννοούσατε το Ευαγγελικό: «μειονότητες παρα φύσιν»; Εάν όχι! Κακώς και κάκιστα, καθότι θα προσθέτατε εις το βεβαρημένο και κακόδοξο μητρώο σας, ακόμη μία αίρεσιν και κακοδοξία! Εάν όμως η έννοια σας ήταν καταφατικά-θετική, και αυτό πιθανόν να εννοούσατε στην τελική, γιατί τότε, δεν μας το ξεκαθαρίζατε μιάς εξ΄αρχής, μιάς και εφόσον, δεν συνεδριάζατε με τις πολυποίκιλες ανώμαλες οργανώσεις των ΛΟΑΤ ατόμων, αλλά συνεδριάζατε με συλλειτουργούς σας Κληρικούς-Επισκόπους;! 

-Εκτός και εάν οι ορισμένοι κύριοι ρασοφόροι-μισθοφόροι και σύνεδροι... «συκιές πολλές γεγόνασιν»;!

Θα ήταν όμως, τραγελαφικό και σίγουρα φαιδρό αστείο να εννοούσατε: «μειονότητες κατά φύσιν ή και υπέρ φύσιν»! Μιάς και η ανθρώπινη φυσιολογία και μόνον, θα σας πρόδιδε, πέραν της λεξικολογίας, οι οποίες επιστήμες, μας ξεκαθαρίζουν αρίστως το εν λόγω θέμα του κιναιδισμού!

Θα είσασταν επίσης, πολύ πιθανότατα αρκετά εύστοχος, εάν εννοούσατε ότι: «τα ΛΟΑΤ άτομα είναι πνευματικά νεκρές φύσεις!» Πράγμα που θα σας υποχρέωνε, ώς Κληρικό και Επίσκοπο, να μας υποδείξετε τα ανάλογα Εκκλησιολογικά και Πνευματικά φάρμακα, της «καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης»...

Από έναν Αρχιοικουμενιστή και κακόδοξο Επίσκοπο του Φαναρίου μας όμως, δεν ανάμενα λόγο Ορθόδοξο και Πατερικό επί τούτου του συγκεκριμένου ζητήματος. Ασφαλέστατα και ανέμεινα τα συγκεκριμένα φληναφήματα του, μιάς και στο μάθημα της Ορθοδόξου Δογματικής και Συμβολικής διδασκαλίας της Εκκλησίας, διδαχθήκαμεν ότι το δόγμα και το ήθος είναι Ορθόδοξο αντρόγυνο, διότι είναι αδιαίρετο, ασύγχητο, άτρεπτο και αχώριστο εις τον χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όταν π.χ. ένας κακόδοξος Κληρικός ή και λαϊκός θεολογών, εκφράζει και κηρύττει αιρέσεις ή κακοδοξίες, είναι απαράβατος Θεανθρώπινος Πνευματικός Νόμος, ότι θα επακολουθήσουν και οι τραγικές εκπτώσεις στα περί του ήθους, ή και το επ΄ακριβώς ανάποδο...!

Άρα γιατί ακόμη το ψάχνουμε το θέμα, μιάς και γνωρίζουμε εκκλησιολογικώς και θεολογικώς, ότι η ιδεολογικοποιήση οποιασδήποτε αντίχριστης ανομίας και αμαρτίας, συνιστά αίρεση και ειδωλολατρεία;!

-Εν κατακλείδι, ποιό να είναι το χειρώτερο, η αίρεσις, ή η αμαρτία;

Τέλος, ξεκαθαρίζω, ότι δεν θεωρώ τα ΛΟΑΤ άτομα ως «αποδιοπομπαίους τράγους», διότι τα πρόσωπα και τα άτομα είναι απολύτως σεβαστά, ως εικόνες Θεού! Μόνο, που οι ιδέες των, οι πράξεις των και οι ενέργειές των, να συνασπισθούν ανώμαλα σε αφύσικες κοινότητες, θέτουν αφ΄εαυτού των αυτόκλητα, τον ορισμό και την ταμπέλα του «αποδιοπομπαίου τράγου» κ.λπ καθότι, δεν υφίσταται αξιοπρέπεια στις ιδέες και τις ενέργειές των, πολλώ δε μάλλον, όταν κανείς δεν τους κάλεσε, ή και ανάγκασε, να προκαλούσιν δημοσίως: τα χρηστά ήθη, τις ανθρώπινες παραδοσιακές κοινωνίες, τις οικογένειες μας, τα ήθη και έθιμα μας, τα παιδιά μας! Εξάπαντος οι ιδέες δεν έχουν αξιοπρέπεια. Και ο λόγος; Μα ο άνθρωπος έχει την τάση να αλάζει, ως ευμετάβλητος, καθημερινά τις ιδέες του! Ο άνθρωπος και τα πρόσωπα έχουν αξιοπρέπεια! Οι ιδέες είναι ιδέες και όχι εικόνες Θεού ή και πρόσωπα, ενώ οι ιδέες δεν θίγονται καθότι δεν διαθέτουν προσωπικότητα ή πρόσωπο. Ποιοί όμως θίγονται; Θίγονται απλώς, οι αλλοτριωμένοι και συγχυσμένοι στην διάννοια(=εγκέφαλος), στο νούν(=οφθαλμός της ψυχής!) και την καρδία, οι οποίοι δυστυχώς ταυτίζουν, τις ιδέες και τις ενέργειές των, οι οποίες πηγάζουσιν εξ αυτών, με το πρόσωπό και την εικόνα τους!

Διώξεις όμως, καλώς ή κακώς, θα πρέπει να υφίστανται οι επικίνδυνες-τοξικά ιδέες και αντιπολιτισμικές ιδεολογίες μαζί και τα πρόσωπα που τυχόν τις προπαγανδίζουν ασύστολα, εάν και εφόσον γίνεται οργανωμένη προσπάθεια αποδομισμού διά του κιναιδισμού, της εθνικής, της πολιτικής, της κοινωνικής, της πολιτισμικής, της θρησκευτικής, και οικογενειακής συνοχής, ενότητας και αξιοπρέπειάς μας.

Τα οργανωμένα ΛΟΑΤ άτομα (και όχι οι απλοί και αθόρυβοι συνανθρώποι μας, που βιώνουν το πάθος του σοδομισμού, οι οποίοι ζούν σιωπηλά και με αξιοπρέπεια, τον προσωπικό Γολγοθά τους!) με τις ανώμαλες ορέξεις και απαιτήσεις των, προσπαθούν ή όχι να αποδομήσουν, να σοδομήσουν, να μολύνουν, να διαστρέψουν, να συκοφαντήσουν, να διαβάλλουν εκ των έσω, την πατρίδα, τον πολιτισμό, το Έθνος το Άγιον της Ρωμιοσύνης μας, την Ιερά οικογενεία μας, την Ορθόδοξη Εκκλησία μας;

Η απάντηση δεν είναι διανοητική, διότι εξάπαντος το θέμα μας, δεν είναι η διανοητική (εξ)άσκηση, αλλ΄ είναι κατ΄εξοχήν θέμα: ορθοδοξο-Ψυχιατρικό, ορθοδοξο-Ψυχολογικό, Ψυχοθεραπευτικό δηλαδή, Ορθόδοξο-πνευματικό και Θεολογικό, καθότι η απάντηση, βρίσκεται εντός της μπαζωμένης και ακάθαρτης καρδίας μας!

Καλή κάθαρση και απομπάζωμα της καρδίας να βιώσουμεν.


Π.Π.Ν.



Δημοσίευση σχολίου