Translate

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ "ΑΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΣ ΕΚΠΛΗΞΗ" ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Μία ευχάριστη "Αχειροποίητος έκπληξη" από τη Θεσσαλονίκη

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!
Μα ποίος άραγε, παρακίνησε τον παραδοσιακό Κληρικό, παπα-Ιωσήφ, να μας τηλεγραφήσει;

Σεβαστέ μου πατέρα Ιωσήφ Αϊβάζογλου ευλογείτε!

Έχω λάβει το ίδιο μήνυμά Σας, ιδιωτικά, στο προσωπικό μου ηλεκταχυδ. ένα λεπτό ακριβώς (η ώρα 11.00)  προτού το στείλετε προς δημοσίευση εδώ, ως σχόλιο, και ειλικρινά απορώ και εξίσταμαι, ποίο το νόημα τις ενέργειάς Σας, να το αποστείλετε και εδώ, ως δημόσιο  σχόλιο;!...

-ΤΟ ΙΔΙΟ κείμενο του επάνω email  γιατί μου το αποστείλατε
και σε σχόλιο άνευ των αριθμών τηλεφώνου;
-Για να το δημοσιεύσω και να φανερωθούν έτσι, τα πάθη και οι αδυναμίες μου;
-Να είναι ευλογημένο, τότε!
-Ελπίζω μόνον, π. Ιωσήφ, να κάνετε την ταυτόσημη κριτική και στον προϋστάμενό Σας!

- ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ;
-Ο ΠΑΠΑ-ΝΙΚΟΛΑΣ;
-ΜΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ...
-ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΕΞΑΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ...
ΤΑ ΞΥΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ!
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ!
Προσπαθώ να βάζω, καλό λογισμό, μιας και παρέθεσα όντως, το όνομά Σας, ανάμεσα στου δεδιωγμένους... και να είναι ευλογημένο, αποσύρω αμέσως το όνομά Σας, δεχόμενος και σεβόμενος ΑΠΟΛΥΤΑ την γνώμη Σας, επί του συγκεκριμένου και μόνον ζητήματος, άσχετα και αν ακόμη, «η πηγή» που με πληροφόρησε για τις πιέσεις που δέχεστε «εκ των άνω» Σεις και άλλοι παραδοσιακοί Κληρικοί, την θεωρώ, απολύτως έγκυρη και ως εκ τούτου, επειδή οφείλω να προστατέψω «την πηγή» μου, δεν δύναμαι πάση θυσία, να Σας την αποκαλύψω, για να αποδειχθεί έτσι η αλήθεια των γραφθέντων μου... γι΄αυτό το λόγο, επιλέγω να αποσύρω αυτό που θέλετε και να αποδεχθώ, το σφοδρό και άδικο, κατηγορητήριο Σας!

Αναμένω όμως, συγκεκριμένα και γραπτώς, να μου υποδείξετε, να μου αποδείξετε ή και να μου υποδεικνύετε, ότι και όπου λαθεύω εις την κρίσιν μου, στα κείμενά μου κατά του Οικουμενιστού Μητροπολίτου Σας κ. Ανθίμου!

!!!
Αποδέχομαι όμως, ως καλό πρόβατο που έμαθε να βελάζει, εξάπαντος από κακήν υπακοή, όλες τις αβάσιμες κατηγορίες, που μου προσάπτεται Σεις π. Ιωσήφ, και ειλικρινά απορώ, γιατί προ καιρού, μόλις πρόσφατα μάλλον, μετά τη μηνυτήριο αναφορά που έλαβα, εκ του κ. Ανθίμου, βάζατε κοινούς και εκλεκτούς αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς και φίλους, να μου ζητήσουν επίμονα, να κατεβάσω και να αποσύρω, τα δύο ειδικά αντιρρητικά κείμενα και την προσωπική απολογία μου, έναντι των παραδόξων Νομικών διώξεων που δέχομαι για θέματα Πίστεως, υπό την Ανωτέρα Σας Εκκλησιαστική Αρχή, δηλ. τον Μητροπολίτη Θεσ/νίκης κ. Άνθιμο;

Τι θέλω να πω, Γέροντα μου;



Θέλω να πω ρητορικά και απερίφραστα, ότι συμφωνείτε ή όχι, με τα Οικουμενιστικά καμώματα του αγίου Θεσσαλονίκης;

Ασφαλέστατα και δεν συμφωνείτε!

Συμφωνείτε με τα κακόδοξα καμώματά του, π.χ. με τον Μονοφυσίτη Πατριάρχη των Αρμενίων, και τα όσα ανόητα συνέγραψαν ως δελτίον τύπου εις το Ιστολόγιο της Μητροπόλεώς Σας επί της ατίμου επισκέψεως αυτού, υπέρ της «Ορθοδόξου Αρμενικής Εκκλησίας», τρομάρα των, ή όχι;


Ασφαλέστατα και διαφωνείτε!

Ποίος ο λόγος τότε, να στηρίζετε τον Σεβ., εις τις κακόδοξες ενέργειές του, αγαπημένε μου π. Ιωσήφ; Εξ΄όσων Σας θυμάμαι αγαθός στην μνήμη μου, σεβαστέ μου παππούλη, εκ του 2012 που έχω να σας ειδώ, ούτε Οικουμενιστής είσαστε, αλλ΄ούτε καν παπόδουλος... τώρα τι έγινε, μήπως άλλαξε κάτι;

Γιατί συγκαλύπτετε, τον άγιο Θεσ/νίκης, μπορείτε να μου πείτε;

Το τηλέφωνό μου το έχετε π. Ιωσήφ!

ΙΔΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΙΩΣΗΦ!
ΕΙΔΑΤΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΑΣ;
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΤΕΥΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ!!!
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΨΕΥΔΟΜΑΙ;
ΟΚ!

Γιατί άραγε, δεν με πήρατε τηλέφωνο, να ξεκαθαρίσουμε άμεσα, το πιο πάνω σημείο που Σας ενδιέφερε, και μπήκατε σε τόσο κόπο να συγγράψετε ολάκερο γράμμα; Και πάλιν, εδώ κάτι δεν μου κολλά...

Η πρόσφατη ανίερος φασιστική εγκύκλιος της ΔΙΣ...

Αλήθεια όμως, οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, διαθέτουν, ευλογία ή αλογία, πατέρα Ιωσήφ; Μήπως έχει αποκηρύξει τον παναιρετικό Οικουμενισμό και τον σατανικό ΠαπισμόΔΗΜΟΣΙΩΣ, ο άγιος Θεσσαλονίκης, και δεν το πρόσεξα; Μήπως έχει αποκηρύξει τον αιρετικό Μονοφυσιτισμό των Κοπτών και Αρμενίων, ΔΗΜΟΣΙΩΣ ο ίδιος; Και πάλιν αυτό, δεν το πρόσεξα!

ΚΑΙ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" ΨΕΥΔΕΤΑΙ π. Ιωσήφ;
Να μας αποδείξει τότε, εμπράκτως, ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Άνθιμος, αγαπητέ μου πατέρα Ιωσήφ, ότι δεν είναι Οικουμενιστής, ότι δεν είναι δούλος του Αρχιοικουμενιστή και αιρετικού Πατριάρχη μας, ότι δεν είναι αδελφός του Αντίχριστου Πάπα, της Ρώμης, ότι δεν ασκεί ανίερες διώξεις, εναντίον των αντι-οικουμενιστών Κληρικών και λαϊκών της Ιεράς Μητροπόλεώς Σας και εκτός αυτής, και τότε θα σιγήσουν τα όπλα, θα γενεί κατάπαυσις του πυρός και της  γραφίδος μας... αρχής γενομένης, εάν πρώτιστα ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ επί τέλους, με πάσαν ακρίβειαν ο κ. Άνθιμος, εις την  ιερά και Προδρομική επιστολή, της Ομολογιακής και ισχυρής ενορίας του Προφήτου Ηλίου, την οποία υπογράφουμε πέραν των 1000 ψυχών, και Σας υπόσχομαι: να σταματήσω να "ψεύδομαι", να  σταματήσω να "υβρίζω", να σταματήσω να "γράφω ανυπόστατα" να σταματήσω να είμαι "αγενής" κ.λπ. και όλα αυτά φυσικά, θα γίνουν δι’ευχών Σας και δι΄ευχών του... αγίου Θεσσαλονίκης, υπό την βασική όμως προϋπόθεση, να ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ και να δώσει «παντί τω αιτούντι την Απολογία» του, για σύμπασα τα κακόδοξα θέματα, που ενήργησε και μας κατασκανδάλισε εις βάρος της Φίλης Ορθοδοξίας!

π. Ιωσήφ, η φωτογραφία είναι αληθινή;
Την έλαβα, απ΄το Ιστολόγιο της Μητροπόλεως Σας!
Και όταν το επιβεβαιώσετε,
ποιά είναι η επίσημη γνώμη και θέση Σας, ως Ποιμένας;
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕΝ να την δούμεν με αγωνία....

Το θέμα π. Ιωσήφ, είναι θέμα Πίστεως, και δεν μπορούμε, να το διαπραγματευτούμε διαφορετικά, πλην του αέναου και αδιάλειπτου αγώνα μας, κατά της αποτινάξεως της συγκεκριμένης παναιρέσεως του επάρατου διαβολικού Οικουμενισμού, εάν τυχόν και σιωπήσουμεν εμείς τα μαθητούδια Σας, οι πέτρες θα βραχνιάσουσιν απ΄τις κραυγές!!!


Αυτή η ψυχούλα τι να κάνει άραγε;
Θεμελιώνει ακόμα, το κακόδοξο δόγμα
του Επισκοποκεντρισμού των Παναγιώτατων;
Το Βατικανόν είναι μακράν άγιε Προύσης;

Προσωπικά, με γνωρίζετε σχεδόν καλά, όσο εμπαθής και αμαρτωλός και να είμαι, όσα ανυπόστατα, ψεύδη, φαρμάκια, αγένειες και να γράφω, συχνά-πυκνά, για την Ανωτέρα Σας Αρχή, το πρόβλημα θα είναι εκεί π. Ιωσήφ, καθότι ο καρκίνος του Οικουμενισμού, είναι εντός της Μητροπόλεως Σας και εντός των θυρών... η ενορία του Προφήτου Ηλίου υποφέρει καιρό τώρα, όπως και άλλες δεκάδες ενορίες ανά την Οικουμένη, χιλιάδες ιερά Πρόσωπα απορούν, κλαίνε και υποφέρουν οι Χριστιανοί, για τις άδικες διώξεις που ασκεί ο άγιος Θεσσαλονίκης Σας, ενώ Εσείς, μελετάτε τις ημερολογιακές ασυναρτησίες μου; Να πληροφορηθείτε τι και πώς από μένα, και στην τελική, να με κάνετε τι, στο τηλέφωνο;
ΝΑΙ ΑΛΛΑ, ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΒΟΣΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!;

Η έκπληξή μου όμως, δεν έγκειται μοναδικά στα περί ημών, αλλ΄εστιάζει ιδιαίτερα στην δική σας αμφιβολία(!) στα περί, του εντελώς αγνώστου σε εμένα προσωπικά πατρός Νικολάου Μανώλη, καθότι, απορείτε Σεις και εκπλήσσομαι εγώ με την στάση Σας με αυτό που γράψατε: «(άν πράγματι αδικήθηκε)»!!!

Αλήθεια, παππούλη μου, το εννοείτε άραγε, ότι αγνοείτε και απορείτε, ποίος είναι ο αδικημένος στην υπόθεση; Οι κραυγές και τα βουητά του ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΎ Χριστεπώνυμου πληρώματος δεν σας προβληματίζουσιν; Οι αναστεναγμοί των ενοριτών και πνευματικών παιδιών, του πατρός Νικολάου, δεν σας συγκλονίζουσιν αλλ΄ούτε Σας ευαισθητοποιούν; Εξάπαντος δεν υπονοώ ότι είστε αναίσθητος μιας και έχω εμπειρία για τις διάφορες ευαισθησίες Σας...τα ερωτήματα είναι καθ΄ολοκληρίαν ρητορικά σχήματα!

π. Ιωσήφ, μήπως και αυτοί λένε ψέματα;

Το γνωρίζετε, πώς αποφάσισα να διδαχθώ την Ιερά Θεολογία μας, μεγάλος σε ηλικία, γι΄αυτό και δεν δύναμαι να θεολογήσω, ή να δικάζω, ή και να καταδικάσω κανέναν πολλώ δε μάλλον έναν αλλοτριοεπίσκοπο, αλλ΄όμως στο χωριό μου, έμαθα μίαν οξυνούστατη παροιμία: «Φωνή λαού, οργή Θεού»!

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ
Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙ
ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ;
Γι΄αυτό, αναμένω και Σας προτείνω, ως ο ελάχιστος και τελευταίος αδελφός και υιός Σας, πατέρα Ιωσήφ, να στηρίξετε ισχυρώς τον παπα-Νικόλα Μανώλη, διότι ο Μητροπολίτης Σας είναι θύμα κακών-κάκιστωνσφουγκοκολάριων Κληρικών ή και ριψάσπιδων λαϊκών συμβούλων (Νομικών και Καθηγητών της Θεολογικής κ.α.), πράγμα το οποίο γνωρίζετε και Σεις, από πρώτο χέρι μάλιστα...!

Αλήθεια, οι Θεσσαλονικείς Κληρικοί,
ήπιαν το αμίλητο και το τρελό νερό;
"Εύγε" σας και "κρίμας" τα ράσα σας!
ΑΝΑΞΙΟΙ!!!!

Μήπως εν τέλει, αυτός ο οποίος θα πρέπει να ειρηνεύσει με κάποιον: είναι πρώτιστα εμείς τα μαθητούδια Σας, με τον Θεάνθρωπο Χριστό μας, αναντίλεκτα και σαφώς, και είτα οι  Παναγιώτατοι, οι Μακαριώτατοι, οι Σεβασμιώτατοι Επίσκοποι μας, μαζί Του και με το Ποίμνιό Του (Κλήρο και λαό!), μιας και Σεις οι ρασοφόροι, απάντων των βαθμίδων, φέρετε τεράστια καντάρια ευθύνης, για την θλιβερή κατάντια μας, ως Ορθόδοξη Εκκλησία και Πατρίδα; Μήπως τελικά, θα πρέπει ο Οικουμενιστής Μητροπολίτης Σας, κ. Άνθιμος, να αποταχθεί(!) τις κακοδοξίες του και να ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ(!) δημοσίως, που μας κατεσκανδάλισε τόσο καιρό και να ειρηνεύσει αυτός πρώτα με τον Χριστό, είτα με τον παπα-Νικόλα Μ. και με το άγιο ποίμνιό του;

Όταν το Προδρομικό τίμιο ράσο είναι μπροστάρης, εμείς ακολουθάμε!!!
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Ή ΟΧΙ, ΑΛΛΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ!
ΝΤΡΟΠΗ!!!

 ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΣΙΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΝΙΚΟΛΑ!

Ο Ομολογητής παπά-Νικόλας Μανώλης, εάν ποθεί αδίκως να καθαιρεθεί, τίμιε πάτερ μου, δικαίωμά του, δεν είναι; Εμείς, διδαχθήκαμε τα ταυτόσημα και τα ομοούσια, από τους σοφούς διδασκάλους μας, να ποθούμεν δηλαδή, τις ανάλογες αδικίες, τουτέστιν, να ποθούμεν και τον άδικο αφορισμό π.χ. του μακαριστού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου, άρα εις μάτην η προσωρινή ειρήνευση εν τω ψεύδη με τον Αρχι-λοικοποιμένα Σας, μιας και ήγγικεν ο καιρός του λαλείν και ο καιρός 
"Άνω σχώμεν τας  καρδίας..."
Το κακό μας ήρθε
απ΄τους "πράσινους αδιάβαστους"...
Άχρι καιρού...
Τίκ-τάκ.....

του ελευθεροστομείν, και εκ των μαθητευόντων τη πίστη, εξαιρέτως των εσχάτων ημερών κινδυνεούσης της Πίστεως Μας! Δηλαδή, τι θα έπρεπε να κάνει κατά την δική Σας γνώμη, ο π. Νικόλαος Μ.; Να ξεσηκώνει τον λαό του Θεού, εναντίον του(!), και να συμβιβαστεί με τον Οικουμενιστή και αιρετίζων Μητροπολή του;(!!!) Ο λαός Του Θεού, σεβαστέ μου πατερούλη, δεν είναι αμπελοχώραφα κανενός Κληρικού, πολλώ δε μάλλον του παπαΝικόλα ή και του Γέροντα Ανθίμου κ.α...., άρα ο εν Χριστώ κόσμος και λαός, έχει γεγυμνασμένα τα Πνευματικά του αισθητήρια, και ακολουθεί, εξάπαντος τους αξίους και χαρισματικούς Κληρικούς του...!

Λάλει καί μη σιωπήσης!!! 
Μία απάντηση ισχυρά κατά
τις ΔΙΣάρεστες Ληστρικές εγκυκλίους!



Να εύχεστε να μάθουμε, π. Ιωσήφ, να μετανοούμεν και να αγαπούμεν.

Υ.Γ. Δεν επιθυμώ προς το παρόν, για προσωπικούς λόγους, την τηλεφωνική επικοινωνία, μιας και έχω καταργήσει από τη σήμερον το προσωπικό μου κινητό και το σταθερό τηλέφωνο, γι΄αυτόν το λόγο, για ότι άλλο επιθυμείτε ή θέλετε π. Ιωσήφ, είμαι στην απόλυτο υπηρεσία και τη διάθεσή σας, γραπτώς, και άχρι καιρού...

Με απέραντη ευγνωμοσύνη και αγάπη εν Χριστώ
Π. Π. Ν.

ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΑΝ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤ΄ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΝΟΕΡΩΣ!
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΛΑΚΑΤ ΚΑΙ ΠΑΝΟ...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕΝ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ...
Ο ΚΑΘΑΙΡΕΜΕΝΟΣ ΘΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟ παπα-Νικόλα;
ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
ΞΥΡΙΣΘΗΤΩ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!