Translate

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Η “ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ“ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΤΙΣΜΟΥ! ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΕ «ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΗΜΑ» ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ







Η “ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ” του Νικολαϊτισμού! Μία κριτική ματιά σε «πεζοδρομιακό πεζογράφημα» του χρονογράφου Λευτέρη Παπαδόπουλου




Κατ’αρχήν να πούμεν, ότι Μητροπολίτης Ζακύνθου, τότε ο κ. Χρυσόστομος, κακώς ενήργησε και έδωσε συνέντευξη σε αισχρό περιοδικό, τότε, υπέρ των προγαμιαίων σχέσεων! Φυσικά, εξέφρασε την προσωπική του γνώμη σε θεολογικό θέμα (υφίσταται ή όχι προτεσταντισμός;) και όχι την Θεολογική γνώμη της Εκκλησίας, υποτιμώντας και διαστρέφοντας(υφίσταται εν τέλει ή όχι, ως λυκοποιμήν;) το Ιερό Ευαγγέλιο το οποίο, υποτείθεται υπηρετεί και διακονεί! Και όλα αυτά, ο Νεονικολαΐτης Σεβ. κ. Χρυσόστομος, τα έπραξε γιά χάριν μιάς συγχρόνου μετανεοτερικότητας και αλλοτριωμένης μεταπατερικότητας στο θέμα των διαπροσωπικών σχέσεων, πολύ πιθανόν και εκ μίας τυχούσας προσωπικής ψευδοπροοδευτικότητας του... ένα το κρατούμενο!

-Μήπως πρόσεξε κανείς, από έκ τοτε, την δημόσιο απολογία ή και την μετάνοιά του, για τον σκανδαλισμό που υπέστημεν άπαντες, εις το εν λόγω θέμα;


Ο δε μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος τώρα, μπορεί να ήταν Αρχιεπίσκοπος “των λαβάρων”  και μία ασυζητητί ισχυρά, ιστορική και Εκκλησιαστική φυσιογνωμία, αλλά στο τέλος καθώς φάνηκε περίτρανα, δεν κατάφερε να υποστηρίξει μέχρι τέλους την ρωμαλέα στάση του, αλλ΄ούτε σεβάστηκε την συνείδηση του Κλήρου και λαού του, με τις εν λόγω "ταυτότητες", και παρέπεσε μάλιστα στην πορεία, σε εγκλήματα φοβερά γιά τα θέματα πίστεως καθότι μας κουβάλησε τον Αντίχριστο της Ρώμης...!
 Δεν τον έφταναν όλα αυτά τον μακαριστό, εξαπέλυσε και διωγμούς
καθώς και άγριο κυνηγητό σε υφιστάμενούς του, Ομολογητές παπομάστιγες Κληρικούς και Μοναχούς οι οποίοι του ασκούσασιν την δικαία κριτικήν και τον τίμιο έλεγχο, κατά των κακόδοξων ενεργειών του..., όμως στο τέλος της ζωής του λέγεται, ότι πρόλαβε να μετανοήσει γι΄όλες αυτές τις αστοχίες του..., εμείς ευχόμαστε μακάρι να αληθεύει ο λόγος, όμως μας έμεινε βαριά “κληρονομιά και η μούζα” εκ των φανατικών οπαδών του Χριστοδουλάνθρωπων !...

-Με τις πιό πάνω ευρέως διαδομένες και εξάπαντος τεκμηριωμένες, με ακλόνητα ντοκουμέντα και έγραφα, απόψεις, υπάρχει ουδείς νόρμαλ και εχέφρων Χριστιανός, που να θεωρεί ότι ο μ. Χριστόδουλος θα πρέπει να αγιοκαταταχθεί ανάμεσα στην χορεία των αγίων μας Πατέρων;
-Δεν είναι γελοίο και να το σκεφτείς κανείς;


Για τον νύν Αρχιεπίσκοπο μας, τον “άλαλο” Ιερώνυμο, νομίζω το συγκεριμένο σχολιασθέν, μας εμπαίζει εμφανώς, μιάς και ΔΥΟ ισχυρές Εκκλησιαστικές εφημερίδες (Ορθόδοξος Τύπος και Στύλος Ορθοδοξίας) εμφανίζουν ισχυρές εκκλησιολογικές, θεολογικές καθώς και λογικές κριτικές, κατά του παρασκηνιακού και αιρετίζοντα Αρχιεπισκόπου μας, πράγμα που δηλεί απερίφραστα, ότι δεν ακούγονται μόνον "καλά λόγια"..., μην αναφέρουμε και τις δεκάδες μερικών άλλων ισχυρών Εκκλησιαστικών ιστολογίων, τα οποία καυτηριάζουν ρωμαλέα, τις κακόδοξες ενέργειές του!
Ποιός μπορεί να ξεχάσει λόγου χάριν, ότι ο κ. Ιερώνυμος, ανάμεσα στα τόσα άλλα κακόδοξα ενεργούμενά του, αναγνωρίζει τους αιρετικούς Μονοφυσίτες π.χ. Αρμενίους, ως ακόμα μία " Ορθόδοξη Εκκλησία", παρέα φυσικά με τους δύο άλλους Παναγιώτατους του πανέμορφου Βοσπόρου και του δυσώδους Θερμαϊκού...!(;)


-Άραγε, υπάρχει ή όχι, κοινή και συντονισμένη συγκρητιστική και παναιρετική γραμμή στο συγκεκριμένο θέμα;
-Μήπως, οι "κεφαλές" μας όζουσιν από αιρετίλα και κακοδοξίλα, μεγίστου βαθμού;


Κοντολογίς, μιάς και εφόσον οι Αρμένιοι, οι Κόπτες, οι Συροϊακοβίτες κ.λπ. είναι ΜΟ-ΝΟ-ΦΥ-ΣΙ-ΤΕΣ, καταδικασμένοι ως ΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟΙ, εκ της Ορθοδόξου Εκκλησίας των Αγίων Πατέρων μας, από Άγιες Οικουμενικές και Θεοφόρους Συνόδους, γι΄αυτό και δεν δύνανται, να είναι ακόμη μία "Εκκλησία", πολλώ δε μάλλον "Ορθόδοξοι", άχρι λογικά της πραγματικής και εμπράκτου μετανοίας των, δηλαδή της επιστροφής των εις την Μία Εκκλησία Του, αυτοί θα βρίσκονται εκτός της Ορθόδοξου Εκκλησίας του Χριστού, διότι δημιούργησαν μίαν εξωεκκλησιαστική, ετερόδοξη θρησκεία, που στην Ορθόδοξη Εκκλησιαστική γλώσσα μας αποκαλείται, ως παρασυναγωγή!

-Γιατί τώρα, οι Εκκλησιαστικές μας "κεφαλές" εμμένουν και επιμένουν σε τέτοιο τραγικό ολίσθημα;
-Νομίζουν άραγε, ότι επειδή έχουν λάβει την Αρχιερατική και ιερατική εξουσία, θα γλυτώσουν της Πνευματικής παντοδυνάμεως και Πατρικής παντοκρατορίας του Θεανθρώπου, με τέτοιες ηλίθιες προσμίξεις και αλγεινές διαστροφές στο χώρο της Ορθοδόξου Πίστεώς μας;


Στο σημείο αυτό γράφεται εκ του Οικουμενιστικού Ιστολογίου ό,τι: "Στην Ελλάδα, όμως, πολλές φορές, το κουμάντο σε θέματα για τα οποία λόγο πρέπει να έχει μονάχα η Πολιτεία το διεκδικούν οι παπάδες! Και πρώτος απ’ όλους, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, που δήλωσε: «Η Εκκλησία δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του γάμου κατά το ορθόδοξο τυπικό, ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη συζυγική σχέση εκτός αυτού»!"

Είναι εξόφθαλμη η διαστροφή των γραφθέντων, μιάς και ΑΠΑΝΤΑ τα θέματα απασχολούν την Εκκλησία μας, μιάς και την ενδιαφέρει ο ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ άνθρωπος! Η αλήθεια είναι πολύ μακράν, εξ όσων θλιβερών αναφέρει, μιάς και η Εκκλησία μας προ πολλών ετών, πάσχει, εκ της Λουθηροκαλβινίζουσας νοοτροπίας, δηλαδή να την διοικεί και να την εποπτεύει ο πάτρων-άρχων και κηδεμόνας της, ο Καίσαρ-Πολιτεία, πράγμα πρωτάκουστο, πρωτόγνωρο, εξάπαντος ΑΙΡΕΤΙΚΟ και ΑΝΤΙΘΕΟ, το οποίο συμπεραίνεται και συνάγεται πέραν των 7.000 χρόνων, ζωής Της! Που να αναφέρουμε ακόμη ότι, σε θέματα που αφορούν την  Εκκλησία άμεσα, υποκρίνεται την πάπια, μιάς και η εωσφορίζουσα Μασωνία μαζί με την Πολιτεία, προσπαθούν να την έχουν δουλάρα και να την φιμώνουν κατά τα συμφέροντα αυτών... δεύτερο το κρατούμενο!
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, σε αυτό ειδικά το λεχθέν του είναι απόλυτα εύστοχος μιάς και συντάσσεται με τις Ευαγγελικές οδηγίες, αλλά...



-Αυτή δεν είναι Εκκλησία, αλλά κρατικό μόρφωμα, προέκταση των Κρατικών υπηρεσιών, με προτεσταντικές βάσεις και πολιτικάντικα δεσμά! Εκτός κι άν υπάρχει κανείς σοβαρός άνθρωπος, που να ισχυρίζεται ότι ο απόλυτος ρόλος της Εκκλησίας είναι το κοινωνικό της έργο και τα συσίττια και μόνον, αν και έτσι την καταντήσαν...;!
-Τότε, ποίος ο ρόλος των κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών του κράτους;
-Γιατί άραγε, δεν σηκώνει το πραγματικό Προφητικό και Προδρομικό, εξάπαντως Θεανθρώπινο ανάστημά της και να ξεκαθαρίσει το ζήτημα ρωμαλέα με πνεύμα ευθύτητας;


Σ΄αυτό τώρα, το ανόητο ερωτηθέν γραφθέν του πεζογράφου, τί να πρωτοπεί κανείς; Γράφουν λοιπόν ότι: "Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, κατά τους ιεράρχες που αντιτάσσονται στην ελεύθερη συμβίωση, είναι... πόρνοι;"!!!

Απαντάμε τότε ευθαρσώς και απερίφραστα πώς, η Θεανθρώπινη Εκκλησία έχει καπετάνιο και Κεφαλή Της, τον Θεάνθρωπο και όχι άνθρωπο Ιεράρχη, αυτό ειδικά θα πρέπει να εμπεδωθεί και να χωνευθεί, άρα το ερώτημα είναι ηλίθιο μιάς εξ΄αρχής, λόγω του ό,τι την Εκκλησία, δεν την κάνουνε κουμάντο οι Ιεράρχες της, διότι κατ’ ουσίαν και οντολογικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «κεφαλές» της Εκκλησίας καθώς πολλοί αφελείς νομίζουσιν... Σημασία δηλαδή, δεν έχουν οι προσωπικές γνώμες και απόψεις των αγίων Ιεραρχών, αλλά τι λέει το Ιερόν Ευαγγέλιο, οι άγιοι Πατέρες και οι Θεοφόρες Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδοι, όλα τα άλλα, είναι αναίδειες εωσφορικές για να δικαιολογήσουμεν τα πάθη και τις αδυναμίες μας, μην αναφέρουμεν πως, όταν ένα αμάρτημα ιδεολογικοποιείται Οικουμενικά ή και Τοπικά, με τα ανάλογα λάβαρα και τις χαμηλού διανοητικού επιπέδου προπαγάνδες, π.χ. ωσάν ο Σοδομισμός-Κιναιδισμός, ή και η Πορνεία-Μοιχεία κ.α., τότε έχουμεν αίρεση, η οποία αίρεση, αξιολογικά, είναι ΑΝΩΤΕΡΑΣ εκπτώσεως συγκριτικά, με την όποια αστοχία μας σε ηθικά παραπτώματα και λοιπά παρεμφερή ζητήματα ήθους!


Πιό απλούστερα και τολμηρά, νομίζω πώς θέλω να πώ, ότι είναι προτιμότερον κανείς να αμαρτήσει/να αστοχήσει, δηλαδή να σπάσει τα μούτρα του και να εισπράξει τις Πνευματικές συνέπειες του Θεανθρωπίνου Νόμου, αντί να τολμήσει  να ιδεολογικοποιήσει και να κάνει λάβαρο και σημαία την τυχούσα αδυναμία του, δηλαδή να μεταβληθεί σε αιρετικός για την όποια παρα-φύσιν (και δεν εννοώ απόλυτα και μόνον τον Σοδοσμισμό!, αλλά άπαντες τις αμαρτίες και αδυναμίες μας, μιάς και είναι όλες ανεξαιρέτως, στο επίπεδο, του παρα-φύσιν ενεργείν!) επιλογή του, με απώτερο στόχο και σκοπό πρώτιστα, να δικαιολογήσει την αστοχία και εμπάθειά του, σε προσωπικό επίπεδο, για να άρει τον συνειδησιακό έλεγχο και κατά δεύτερον, να συμπαρασύρει και άλλους στον βόρβορο της εκάστοτε ακολασίας του, ώστε να ισχύσει το κλασικό λαϊκό παροιμιώδες: «με τους πολλούς η Κόλαση εν γλυτζιά»!!!

Μόνο, αν γευτεί κανείς εν τη βιολογική ζωή του, την οντολογική και υπαρξιακή, εξάπαντος προσωπική και ενδόμυχη του, Κόλαση, θα υποψιασθεί πολλά περισσότερα για την μέλουσα και αιώνια...! Ίσως, γι΄αυτό τον λόγο η Πατερική Θεολογία είναι τόσο αληθινή και ειλικρινής μαζί μας, ξεκαθαρίζοντας μας δια παντός, ότι ανάλογα με το τι προγευόμαστε και πώς ζούμε στο παρόν, εν τη βιολογική μας ζωή, αυτό και θα ληφθεί σοβαρά υπόψιν και προς την αιώνια προοπτική μας, χωρίς να καταργούνται βεβαιώς, οι όποιες ελευθερίες του ανθρώπου, δηλαδή, με το ζόρι και δια της βίας κανένας δεν θα σωθεί, αλλ΄ούτε και θα κολασθεί, μιάς και ο Τριαδικός Θεός σέβεται απόλυτα την δωριζόμενη εξ αυτού, ελεύθερη βούλησή μας καθότι και τις προσωπικές επιλογές μας! (Απόδειξη τρανή, είναι και η φαινομενική κυριαρχία του κακού στον κόσμο, μιάς και υπάρχουν άνθρωποι, που ελεύθερα επέλεξαν ή και επιλέγουσιν την οδό της κακίας, ενώ την ίδια στιγμή ο Θεός, δεν θέλει και δεν έχει σχέση με την κακία των αστόχων επιλογών μας, αλλ΄ούτε και  εμποδίζει στο να ενεργήσουμεν κατά την διεστραμμένη βούλησή μας, μιάς και δεν έπλασε ανθρώπινα ρομποτάκια τα οποία προορίζει γιά την Κόλαση...! Αυτό που θα βιώνουμε αιώνια και μετά θάνατον, θα είναι αποκλειστικά εξάπαντος δικής μας, ελευθέρας επιλογής!). Διαλέγουμεν έτσι και παίρνουμεν, αλλά και συνεργούμεν, με πάσαν ελευθερία είτε προς την αρετή και το αγαθό είτε προς την κακία!

 ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
Άρα εν κατακλίδει, δεν μας έφτανε η Παναίρεση του Οικουμενισμού, έχουμεν και την αίρεση του ανήθικου Σοδομισμού  η οποία παρελαύνει με λάβαρα και ιδεολογίες, στο να επιζητεί τάχα μου ανά την οικουμένη "ανθρώπινα δικαιώματα", έτσι λοιπόν, στον ίδιο βαθμό έχουμε και την αίρεση του "Πορνισμού", την γνωστή σε όλους μας ως την αρχαιοτάτη και διεστραμμένη αίρεση του Νικολαϊτισμού, σήμερα Νεονικολαϊτισμός, γιά την οποία υπάρχει ειδική αναφορά εκ των επιστολών του Θεανθρώπού μας εις την Αποκάλυψη του Ιωάννου κ.α. ..., την οποία αίρεση και διαστροφή, προωθούν και προβάλλουν οι οπαδοί του Οικουμενισμού, για να δικαιολογούν σατανικώς, τα πάθη και τα ελλατώματά μας, ώστε να μην αντιδράμε στα άνομα σχέδιά των!

Το αρχέκακο δόγμα των Οικουμενιστών-Νεονικολαϊτιστών φαίνεται ευκρινώς πλέον πώς είναι: “Δώστε ηδονές και απολαύσεις στον  κάθε άνθρωπο, αφαιρέστε του τις όποιες ενοχές και τις συνειδησιακές κρίσεις και ερρυνίες του και κάντον οπαδό σου, αναπαύοντας τον έτσι, με την άκραν ψευδό -ποιμαντική οικονομία- μιάς και θα του τα αναλύσεις και θα του τα ερμηνεύσεις με εσκοτισμένο νούν μη Χριστού, όπως θέλει ο ίδιος ο ασθενής-πιστός να τα ακούσει... αποτέλεσμα, να σού παραδίδει ή όχι, και την ψυχή του τέτοιος άνθρωπος; H συνείδηση όμως και η καρδία, εξάπαντος πονεί και υποφέρει, καθότι βοά για το πλανεμένο διανοητικό και αιρετικό σκηνικό που  στήθηκε εις βάρος του, πολύ ειδικά για την απώλειά, ενός εκάστου αφελούς-πιστού, υπό των σοφιστών λυκοποιμένων...!”


Εάν αυτό ονομάζεται ή είναι "Εκκλησία", έ τότε..., σας την χαρίζομεν!!!


Υ.Γ. Αφορμή συντάξεως, των πιό πάνω λογισμών μας είναι το Θεομπαικτικό, εξάπαντος Οικουμενιστικό Ιστολόγιο, το  φίλα προσκείμενο και υπέρμαχο των αιρετιζόντων ενεργειών του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου κ.α., διαβάστε το συγκεκριμένο  υπό ημών κρίσιν, πεζογράφημα, με προσοχή, και προβληματιστείτε αδελφοί και Πατέρες, γιά το κατάντημά τον Χριστιανικών ιστολογίων: http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2009/06/blog-post_10.html#


Π. Π. Ν.