Translate

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ – ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Α. ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΚΑΛΛΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ


"ΚΑΛΛΟΣ ΤΟ ΑΓΡΙΟΝ"






Βιβλιοκρισία: Χρυσοστόμου Α. Σταμούλη, Κάλλος το Άγιον(Προλεγόμενα στη φιλόκαλη αισθητική της Ορθοδοξίας), Σειρά: Ορθόδοξη Μαρτυρία, αρ.87., Εκδόσεις: “ΑΚΡΙΤΑΣ”, Δ΄έκδοση: Ιούλιος 2010, σσ. 358.


ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ;


Ο συγγραφέας του παρουσιαζόμενου θεολογικού και ακαδημαϊκού εγχειριδίου, είναι ο γνωστός σε όλους μας πλέον το πρωτοκλασάτο μέλος των «αναβαθμιστών» καθηγητάδων θεολόγων, του κακοδόξου «ΚΑΙΡΟΥ» και ο νύν πρόεδρος και Δογματολόγος Καθηγητής, του Τμήματος της Θεολογίας του ΑΠΘ καθώς, και ο μαέστρος της Χορωδίας και Ορχήστρας Νέων «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» Θεσσαλονίκης! Ο αξιόλογος Καθηγητής μας, φαίνεται πώς έχει ποιό πολλές επιτυχίες, εξαίρετες δημιουργικότητες, σπάνιο ταλέντο και ιδιαίτερη κλίση και έφεση εκ του πλουσίου βιογραφικού του, με εξειδικευμένες μουσικές σπουδές, καθότι έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, αξιόλογες δισκογραφικές εργασίες με μερικά περίφημα τραγούδια, με στίχους διαφόρων καλλιτεχνών καθώς και του ιδίου!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΘΕΤΟ
ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ,
 ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΠΟΙΟΝ;

Με τόσο πλούσιο και λαμπρό μουζικάντικο βιογραφικό, προβληματίζομαι βαθέως, αυτές τις άγριες ώρες που προβληματίζω αυτές τις σκέψεις, ποιά η βαθυτέρα ανάγκη και η σπουδαία χρεία, να μας βασανίζετε ποικιλοτρόπως, με τα όσα κακόδοξα θεολογικά συγγράμματα, δοκίμια και κείμενά σας; Ποία η ανάγκη αγαπητέ μας κ. Καθηγητά, να γραφτείτε με τα πλέον καθάρια και μελανώτερα χρώματα της Εκκλησιαστικής και Θεολογικής Ιστορίας μας, ως ακόμη ένας «Δούρειος ίππος» ή και Εφιάλτης..., παρασύροντας συναδέλφους υφισταμένους σας, να ψηφίζουν υπέρ και να

ΔΗΛΑΔΗ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΜΙΚΑ
ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΜΑΗΛΙΤΩΝ;
Ά ΜΑΛΙΣΤΑ, ΈΤΣΙ Ε;
ΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕΝ ΑΓΙΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΕ!!!


υπερασπίζονται την δημιουργία Οθωμανικών σπουδών, υπό την αιγίδα και την επίβλεψη μάλιστα, του δικού μας Θεολογικού Τμήματος; Ποιά η ουσιαστική ανάγκη να μεταβληθεί το Ορθόδοξο Θεολογικό μας Τμήμα, σε θρησκειολογική σχολή ή και συγκρητιστική σχολή τουτέστιν, Οικουμενιστική Σχολή, με την έννοια, να διαστρέφονται συνεχώς μεθοδικά και θεωρητικά ως σύνηθες φαινόμενο, από μικράν μερίδα Οικουμενιστών καθηγητών, τα Εκκλησιολογικά και Δογματολογικά όρια της Θεολογίας της Εκκλησίας μας; Εκτός, και άν η Πατερική και Ορθόδοξη Δογματική διδασκαλία των Θεολογικών Σχολών μας, δεν είναι κτήμα και δημιούργημα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και έπεσε ως μετεωρίτης εκ του Σύμπαντος κόσμου, εντός των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών των σχολών μας(;!) Εντούτοις, ποία να είναι άραγε, η σκοπιμότης και η ανάγκη κύριε Σταμούλη, να μας διδάσκετε, να μας προπαγανδίζετε, συχνά-πυκνά, τόσο προφορικά όσο και γραπτώς-ενάρθρως υπέρ των δήθεν παρεξηγημένων και θυμάτων εκ της Εκκλησιαστικής Συνειδησέως των: Αντιχρίστου Νίκου Καζαντζάκη, και του τάχα μου κατ΄εσάς «πατέρα της Εκκλησίας», του αναθεματισμένου υπό των Αγίων μας Πατέρων, του Ωριγένους;

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η "ΚΥΡΑ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ", ΜΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΟΤΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΩΡΙΓΕΝΗΣ!!!
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΤΟΝ "ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΟΥΜΕΝ" ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ;

Νομίζω, έχουμε αποδείξη και άλλοτε καθώς και υποδείξη σε παλαιότερες έρευνες μας, το “plan Β” των Οικουμενιστών καθηγητών μας, στα περί του αθέου και Ωριγενιστή Καζαντζάκη, με απώτερο σκοπό και στόχο, δια μέσου του συγκεκριμένου λαοφιλούς παγκοσμίου λογοτέχνου, να εμπεδωθεί ο παναιρετικός συγκρητιστικός «λαϊκός οικουμενισμός», μιάς και ο Κ. είναι απλός και προσιτός, προς τα λαϊκά στρώματα και τους απλούς στην Πίστη! Ο γράφων, είναι στο δεύτερο ακαδημαϊκό και επιστημονικό σύγγραμμα του εν λόγω Καθηγητή, που του ασκεί έμπονη και καυστική κριτική καθότι εντοπίζει «πράματα και θάματα» καθώς εντόπισα και πάλιν, βορβορώδη «σημεία» και «ερυθρά τέρατα» του Άδου! Αναφέρω ενδεικτικά τον προγενέστερο τίτλο της βιβλιοκρισίας μας, το σύγγραμμα είναι το «Έρως και Θάνατος», ώστε να κάνετε την διαδικτυακή έρευνα σας, γιά να βρείτε τα παρελθοντικά μας σχόλια επί του συγκεκριμένου βιβλίου!

ΧΜΜΜ....., ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ Κ.;

Προσοχή όμως μην σας ξεγελούν οι φανφαρώδεις τίτλοι, μιάς και ο φανφαρισμός είναι κατ΄εξοχήν Νεοελληνική ή και Νεογραικίστικη, καλαμαρίστικη αίρεσις, και νοσηρά κατάσταση του άκρατου και αδιάκριτου μίσθαρνου επιστημονισμού, πλήν όμως ελαχίστων και λαμπρών εξαιρέσεων! Επίσης, δεν συνιστούμε σε κανέναν απολύτως, νόρμαλ Ορθόδοξο Χριστιανό και ενεργοποιημένο μέλος της Εκκλησίας και βεβαιόπιστον, να μελετήσει τα συγκεκριμένα «επιστημονικά» δήθεν εγχειρίδια, ίνα μη απωλέσει την Πίστη του!!! Ας διαβάζουμε την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες και όλα τα άλλα είναι ασφαλέστατα εκ... του περισσού.

Επίσης στο τέλος τού τομιδίου, υπάρχει ένα ευρετήριο ονομάτων, κάπου εκεί στο γράμμα «Κ» θα συναντήσει κανείς το όνομα Καζαντζάκης Ν., με τις ανάλογες πλούσιες σελίδες που του αφιερώνει ο Καθηγητής Σταμούλης, ως επόμενος του μακαριστού και κακοδόξου δασκάλου του, του λεγάμενου και «δογματολόγου της Θεσσαλονίκης»..., καθώς επίσης, απουσιάζει στο γράμμα «Ω», το όνομα του Ωριγένη(;) μιάς και τον αναφέρει στο ειδικό και δικό του πόνημά...!

Γιατί να απουσιάζει, απ΄το ευρετήριο, το όνομα του Ωριγένη, κ. καθηγητά;

Πώς και το πάθατε;

Μήπως επειδή, δεν βάλατε κάποιο κείμενό του ως παραπομή ή επειδή μάλλον, δεν υφίσταται κάποιος άγιος Πατέρας ή και επιστήμων θεολογών, να τεκμηρειώση την άκρως περίεργη και κακόδοξη προσωπική σας γνώμη;

Ας τα πάρουμεν όμως, τα πράγματα εξ αρχής, και εξόχως απλούστερα, για να καταλαβαινόμαστε άπαντες!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕΝ ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕΝ....

Οι σελίδες, του υπό σχολιαστικήν κρίσιν θεολογικού τόμου διαιρούνται, στα προλεγόμενα σε τρία επιμέρους βασικά κεφάλαια και στο επίμετρο! Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο “Φιλοκαλία ή Αισθητική, το «δίλλημα» της σύγχρονης Ορθοδοξίας” γίνεται εκτενές κριτική σε εργογραφία του κ. Κώστα Ζουράρι, άπλετος σχολιασμός σε συγγράμματα του π. Αλεξάνδρου Σμέμαν και ειδικό αφιέρωμα στον Νίκο Ματσούκα, στον οποίο ο κ. Σταμούλης, παραθέτει και τα ανάλογα Καζαντζακικομανικά «ανώμαλα» λεξίδια! Λόγω του ότι δεν έχω μελετήσει συγγράμματα του Ζουράρι και του Σμέμαν, δεν μπορώ να εκφράσω κριτική, στα συγκεκριμένα εγχειρίδια που μας παραθέτει ο κ. Σταμούλης, ως εκ τούτου, μελετώ κάθε νέο άρθρο και παρακολουθώ τις τυχούσες εκπομπές και ομιλίες του Ζουράρι, τα τελευταία 7 χρόνια, άρα θα μπορούσα να εκφράσω μία σοβαρή και επιστημονική άποψη, την οποία και εξέφρασα, μόλις μάλιστα σε πρόσφατο προ ημερών σχολιασμό μας! Απο Σμέμαν τώρα, «δεν σκαμπάζω γρί», που λέμεν και στο χωριό μου, αν και μου φαίνονται ολίγον τι περίεργα μερικά γραφθέντα του, το αφήνουμε όμως για μελλοντική έρευνα, όταν και εφόσον μελετήσω κανένα σύγγραμμά του, ίνα μη αδικήσουμεν κανέναν!


ΥΠΑΡΧΟΥΣΙΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΛΕΣ, ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΕΣ, ΣΥΝΕΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ, ΕΓΚΩΜΙΑΖΟΥΣΙΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΤΟ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΝΗΜΑ ΤΟΥ Σ.,  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ...!
ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ ΛΕΜΕΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ...
"ΚΟΡΑΚΟΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ";
ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ  ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ,
 ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΦΑΤΙΚΟ-ΑΡΝΗΤΙΚΟ...!
ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ, ΙΩΑΝΝΗ ΚΟΥΡΕΜΠΕΛΕ,
ΓΙΆΥΤΟ ΤΟ "ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ-ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΗΣ"
ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑΣ, ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ
ΚΑΙ  ΣΗΜΕΡΟΝ...;
Για τον μακαριστό καθηγητή τώρα, Νίκο Ματσούκα, θα πώ δύο πραγματάκια προς προβληματισμό μας, μιάς και μας έχουνε παιδεύσει αρκετά στην Σχολή και έχουμεν μελετήσει σχεδόν άπαντα τα συγγράμματά του! Το γεγονός και μόνον, ότι προσπαθεί με νύχια και με δόντια να διασώσει την όποια τιμή και την συγγραφική αξιοπρέπεια του άτιμου και βλάσφημου Αντιχρίστου λογοτέχνου, εκ της Κρήτης, νομίζω πώς λέει πολλά σε πολλούς...! Το παράδειγμα όμως, να εγκωμιάζουν αποδεδειγμένα αιρετικούς και καταδικασμένους εκ της Εκκλησίας μας, καταδικασμένους μαζί με τα συγγράμματά τους, είναι εξ΄όσων φαίνεται, νόσος ακαδημαϊκή, βαρυτάτης πλάνης και αιρέσεως, την οποία ασπάζονται ουκ ολίγοι ακαδημαϊκοί και οπαδοί σύγχρονοι θεολογούντες και καθηγητάδες των Θεολογικών Σχολών μας! Εν πάσει περιπτώσει, σημασία έχει τι λένε οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας με τις Θεφώτιστες Οικουμενικές Συνόδους και όχι τι λένε και γράφουνε οι τυχόντες άθλιοι ΚΑΙΡΟΣκόποι! Να προσθέσω ακόμα ένα κερασάκι στην ταρτίτσα μας; Με κάθε επιφύλαξη, κι ας με διορθώση κάποιος πιό έμπειρος στα θεολογικά πράγματα, μιάς και χρήζει εξειδικευμένης έρευνας...! Ο ίδιος μακαρίτης «δογματολόγος της Θεσσαλονίκης», προσπαθεί να αθωώσει ή όχι και τον καταδικασμένο μετά θάνατον, εκ των Αγίων μας Θεοφόρων Πατέρων και της Αγίας Ε΄ Οικουμενικής Συνόδου, τον κακόδοξο και αιρετικό Ωριγένη...! Εύχομαι να μη τριτώση το κακό και έχουμεν «θεολογική» αθώωση, κάποιας ανίερης τριανδρίας...! Φυσικά, όλα να τα περιμένουμε από τους συγκεκριμένους κακοδόξους μαθητές και συναδέλφους του...!

ΕΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΕΣ, ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΩΡΙΓΕΝΗ κ.α. ΩΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,
ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ;

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΟΥ....!

Στο τρίτο κεφάλαιο, ίσως και το πλέον ενδιαφέρον απ΄όλα ελέω υποτίτλων, περιγράφει ο Σταμούλης με κύριο τίτλο: “«Κάλλος αμήχανον». Παραδείγματα Φιλόκαλης ανάγνωσης της Εκκλησιαστικής ζωής”, διαιρούμενο σε τρία άλλα υποκεφάλαια γράφοντας για τον Νίκο Γαβριήλ Πεντζίκη, το Γέροντα Σωφρόνιο του Έσσεξ και περί του προσφάτως αγιοκαταταχθέντος, σύγχρονου Αγίου Πατρός και Γέροντα Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου!

Κοντολογίς, θα εστιάσουμεν στην δυσάρεστη έκπληξη μου στο δεύτερο κεφάλαιο, πράγμα το οποίο μας ενέπνευσε ισχυρώς να συγγράψουμε το παρόν σχόλιο, και λόγω του ότι ειλικρινά, με έχει κουράσει τα μέγιστα η «θεολογική» φλυαρία του δασκάλου μου!

Το δεύτερο κεφάλαιο φέρει ως τίτλο του “Φιλόκαλη αισθητική της Ορθοδοξίας. Το «συναμφότερον» της Πατερικής Διδασκαλίας” με επι μέρους υποενότητες όπως: Η διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας για την Αγία Τριάδα. Ανθρωπολογικές επισημάνσεις για τη χαμένη ωραιότητα ή το κάλλος το άγιον και το ακαλλές της πτώσης. Καθώς και μία ενδιαφέρουσα ειδική υποενότητα περί της «πτώσεως του ανθρώπου ως απώλεια του κάλλους, (σελ. 160)»...!

Ας σταθούμε εδώ στο συγκεκριμένο κεφάλαιο και να εστιάσουμε ειδικώς σε μερικά λεξίδια, χωρίς να μακρηγορήσουμεν υπερβολικώς, για να δείτε φίλοι και φίλες μας, τι μας έχει παραξενέψει σε μέγιστο βαθμό και μας ανάγκασε να ασκήσουμε την παρούσα κριτική κατά των γραφθέντων του αξιότιμου Καθηγητή μας κ. Χ. Σ.!

 ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΣΙΩΠΕΙΤΕ;



Πρωτού όμως σας παραθέσω την συγκεκριμένη πρόταση του δογματολόγου δασκάλου μας, θα ήθελα να γνωρίζετε, πώς ο κατεξοχήν Διδάσκαλος και Μέγας Δογματολόγος της Εκκλησίας μας, τον οποίο οφείλουν οι καθηγητές της Δογματικής να συμβουλεύονται συχνάκις καθώς και εμείς τα μαθητούδια της Θεολογίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, είναι ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, μιάς και συνέγραψε εξαιρετικά και Θεόπνευστα δογματολογικά και αντιαιρετικά εγχειρίδια και πραγματείες!

ΜΑΛΛΟΝ ΑΓΙΕ ΙΩΑΝΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ, ΕΝΑΣ "ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΣ", ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΑΠΟΠΕΙΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ

ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΣΙΝ ΤΑ ΤΥΧΟΝ "ΛΑΘΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ" ΣΟΥ...!

ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΩΝ!!!

Γράφει τώρα ο κ. Σταμούλης στην β΄υποενότητα του “Περί αισθήσεων ή περί τής του ανθρώπου φύσεως”(σελ. 173-174) : “Έρχομαι, τώρα, στην καρδιά της περί ανθρώπου διδασκαλίας της πατερικής θεολογίας πού συνδέεται οπωσδήποτε με το κατ΄εικόνα και συνεπώς ερμηνεύονται μέσα από την εξέταση του περιεχομένου του. Δηλαδή, με σαφέστερα λόγια, το ερώτημα που πρέπει να τεθεί στην αρχή αυτής της προσπάθειας είναι συγκεκριμένο: όταν οι πατέρες της Εκκλησίας αναφέρονται στο κατ΄εικόνα, το αποδίδουν στο νοερό μέρος της ανθρώπινης ύπαρξης, στο σωματικό είδος της ή σε όλον τον άνθρωπο; Είναι η θεολογία των πατέρων μιά θεολογία της διαιρέσεως ή μιά θεολογία της ενότητας; Οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν πολύ πιθανόν να θεωρούνται από κάποιους αλληλοσυγκρουόμενες, εξάπαντος δεν είναι. Οι περισσότεροι από τους πατέρες της Εκκλησίας εντοπίζουν τό «κατ΄εικόνα» στη νοερή και αυτεξούσια λειτουργία της ψυχής (π.χ. Ωριγένης, Μ. Αθανάσιος, Κλήμης Αλεξανδρείας). (...)»!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ώ του δραματικού ατόπου!

Ώ της θλιβεράς επιστημονικής αστοχίας!

Ώ της ηχηράς τραγελάφου!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΓΙΕ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΕΑΝ ΟΙ ΩΡΙΓΕΝΙΣΤΕΣ Ή ΚΑΙ ΩΡΙΓΕΝΙΑΝΟΙ,
ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ "ΑΙΣΧΡΟΠΟΙΟΙ" ΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΝΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΕΚΑΘΑΡΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ

ΘΕΟΦΟΡΟΣ ΠΑΤΗΡ ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΙ  ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ...!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ "ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ", ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΓΙΕ ΜΟΥ
ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΠΑΡ΄ΑΥΤΑ, ΤΙΣ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ....!

Θεωρώ, πώς είναι φανερή και ξάστερη πλέον, η τραγική επιστημονική πτώσις του αγαπητού μου κατά τα άλλα, Καθηγητού μου! Απορώ, μιάς και αγνοώ τις ειδικές ακαδημαϊκές διαδικασίες, τι άλλο θα πρέπει να διδάξει ο Σταμούλης για να αναλάβει δράση η Θεολογική ακαδημαϊκή μας κοινότητα ίνα τον αναχαιτίσει ισχυρώς(;!!!) Δεν χαίρω για ετούτο το επιστημονικό και εκκλησιολογικό του ολίσθημα! Θλίβομαι βαθέως μάλιστα και κουράζομαι αφάνταστα σωματικά και διανοητικά να ασχολούμαι κάθε τρίς και λίγο με τις Σταμούλειες πλήν καλαμαρίστικες αστοχίες και θεολογικές ανοησίες, μην αναφέρω παράλογες ασυναρτησίες και γίνω εξαιρετικά αιχμηρός και πάλιν! Μόνο που δεν πρόκειται περί ενός απλούς σφάλματος ή αμυδράς ακαδημαϊκής αστοχίας, αλλά περί κραυγαλέας αιρέσεως και κακοδοξίας, τόσο σε επιστημονικό επίπεδο όσο και σε εκκλησιολογικό και ο κατήφορος δεν έχει σταματημό στό «δάσκαλε που δίδασκες»...! Πρώτα πασχίζει ο Σταμούλης, με «πνευματικές ημερίδες» να ανυψώσει και να καθαίρει το αιρετικό μητρώο του Πνευματομάχου και Θεανθρωπομάχου Καζαντζάκη, δεύτερον να εισαγάγει και να δημιουργήσει ειδικό τμήμα Μονοφυσιτίζουσας και Αρειανίζουσας αιρέσεως και θρησκείας των Αγαρηνών και κατά τρίτον, να καθαρογράφει και να μας προσδιορίζει αυτόβουλα (χωρίς μία παραπομπή, εξ΄ού και το παράξενο της υποθέσεως!), ως μη ώφειλε, ως Πατέρα της Εκκλησίας, τον καθαιρεμένο και αναθεματισμένο Ωριγένη!


(ΜΗΤΡ. κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ):-ΜΑΚΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙΣ 

ΤΟΝ ΩΡΙΓΕΝΗ, ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, ΤΟΝ ΔΑΡΒΙΝΟ κ.α.
ΩΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΙΝΑ ΕΚΛΕΓΩ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ..., ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
(Χ. ΣΤΑΜΟΥΛ.)-ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΑΓΙΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ!
(ΜΗΤΡ. κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ): ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΒΟΛΕΨΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ...!
(Χ. ΣΤΑΜΟΥΛ.)-ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΑΓΙΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ!...
Δάσκαλε, ίσως και να σας έκανε καλό, λέμεν ίσως, διότι εμείς δεν είμαστε άξιοι να συμβουλέυουμεν αενάως τους δασκάλους μας, στο όποιο εναπομείναν ακαδημαϊκό σας κύρος, να λάμβάνατε ίσως μίαν πρόωρη συνταξούλα και να αφιερωθείτε με άπλετο χρόνο στα πραγματικά βιολιά σας, καθώς είστε και άριστος μαέστρος, διότι με τα συγκεκριμένα αθεολόγητα «βιολιά» σας, έχουμεν το λογισμό, ότι αυτοτραυματίζεστε και μόνον με το να διασύρετε το όποιο επιστημονικό σας κύρος και την εικόνα σας, καθώς και το κύριον, το οποίο είναι όπου, κινδευνεύουσιν ψυχοσωματικές υπάρξεις φοιτητές και παδιά σας, τα οποία σας διαβάζουσιν ανυποψίαστοι από ζήλον και συμπάθεια άνευ επιγνώσεως και προσθέτετε έτσι, πάμπολλα κρίματα εις τον λαιμό και την ψυχούλα σας...! Εκτός και εάν έχετε ως Πνευματικό σας πατέρα, τον άγιο Δημητριάδος ή τον άγιο Αλεξανδρουπόλεως, εκεί τότε, μόνο εκεί, πάμεν πάσο και σιωπούμεν, λόγω του ότι κάτι θα ξέρουσιν οι συγκεκριμένοι «άγιοι»...!

"ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΦΛΥΑΡΙΕΣ"....!
Κύριε Καθηγητά, ποιά Εκκλησία αναγνωρίζει και τιμά, ως Άγιο και Πατέρα της Εκκλησίας, τον Ωριγένη; Αλλά ξεχάσαμεν, τα Πανεπιστήμια είναι, δημόσιες υπηρεσίες του Κράτους και όχι κατηχητικές σχόλες της Εκκλησίας, πράγμα που τεχνικά και λογικά σας βολεύει άνετα, να σπείρετε ό,τι λογιών κοιλιόπνευστες κακοδοξίες σας σφυρίξει, ο Εξαπωδίτης και η εξωεκκλησιαστική παρασυναγωγή των «μεταπατερικών ακαδημαϊκών» ή και «ακαδημαϊκών μεταπατέρων», χωρίς τους Αγίους Πατέρες!

Μήπως, η κακόδοξη εκκλησιολογιά σας, εσάς των Οικουμενιστών, ρασοφόρων και μή, καθηγητών, δεν έχει αφήσει πλέον ίχνη καθαρά και ξάστερα των Πατερικών ορίων και σημείων, μιάς και τα κάνατε όλα ίσιωμα και «γής Μαδιάμ», ελέω της ακατάσχετης αιρετικομανίας και αιρετίστικης μπουρδο-φλυαρίας σας;

Υπάρχει, έστω και ένας Άγιος Θεόπτης Πατέρας, έστω και ένας φωτισμένος άγιος μικρής δόξης, που να συμφωνεί και να υποστηρίζει τα όσα άκρως κακόδοξα και παράδοξα διατυπώσατε;
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!... ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΩΡΙΓΕΝΗ, ΔΕΚΑΚΙΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΘΕΜΑ

ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΩΡΙΓΕΝΗ, ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΧΙΛΙΑΚΙΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ, ΟΤΑΝ ΕΞΥΨΩΝΟΥΣΙΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΑΣ

ΩΣΑΝ "ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"...!
ΩΦΕΙΛΟΥΜΕΝ Ή ΟΧΙ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ
 ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΙΣ ΘΕΟΦΟΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ;
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΤΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΥΡΟΣ ΑΥΤΩΝ, κ. ΚΑΘΗΓΗΤΑ;
ΔΙΑΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΛΙΟΠΝΕΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ
ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ;

Υπάρχει, κάποια Θεοφόρα Οικουμενική Σύνοδος, έγκριτε(;) δογματολόγε κ. Χρυσόστομε Σταμούλη, η οποία να αθωώνει και να μην καταδικάζει μάλιστα, μετά θάνατον (πράγμα που επιβάλλεται να πράξη η Εκκλησία μας και στην περίπτωση του Αντίχριστου Καζαντζάκη!), τον Ωριγένη μαζί με τα όσα κακόδοξα σημεία, τους οπαδούς του, και τα αιρετικά συγγράμματά του;

Η Συνείδηση της Εκκλησίας, των ανά την Οικουμένη Ορθοδόξων, δεν έχει αναγνωρίσει, πιστοποιήσει, και σφραγίσει αλαθήτως τις κανονικές αποφάσεις, με όρους και τα όρια καθώς και τις καταδίκες, των κακούργων αιρετικών μαζί με τις κακοδοξίες, τους οπαδούς και τις αιρέσεις αυτών;
ΕΔΩ, Η ΤΟΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ, ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΙΣΤΑΖΟΥΜΕΝ ΝΑ ΑΦΟΡΙΣΟΥΜΕΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΤΟΝ ΔΑΡΒΙΝΟ, ΤΟΝ ΚΟΡΑΗ, ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, ΤΟΝ ΡΩΣΣΕΛ κ.α. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΜΕ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ" ΔΗΘΕΝ ΛΟΓΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕΝ ΣΕ "ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ" ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΝΑΝΤΙΛΕΚΤΑ, ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑΣ ΜΑΣ!!!
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΠΙΟΝ!

Εσείς εν τέλει κ. Καθηγητά, θέλετε να είστε ως δογματολόγος πολλώ δε μάλλον ωσάν Ορθόδοξος Χριστιανός, «επόμενος τοις αγίοις Πατράσιν» ή μάλλον (εξ΄όσων φαίνεται κολαούζο δεν θέλει!) επόμενος τοις κακοδόξοις και αιρετικοίς «πατράσιν»;

Για τρίς βασικούς λόγους, αποτρέπουμεν παρακαλώντας και τονίζουμεν ικετευτικά, ότι θα πρέπει να αποφευχθεί η μελέτη των συγγραμμάτων του αξιότιμου κ. Καθηγητού μας, αλλ΄εάν πρέπει να μελετηθούν ελέω ερεύνης, ας μελετηθούν προσεκτικά τα συγκεκριμένα ακαδημαϊκά και κακόδοξα εγχειρίδια του, διότι υποβόσκει η αίρεση του Νεονικολαϊτισμού, η κακοδοξία του Καζαντζακισμού και η ήδη εξάπαντος κατεδικασμένη αίρεση του Ωριγενισμού μιάς και κατατάσσει ανάμεσα στους Πατέρας της Εκκλησίας, έναν πολυγραφέστατο μεν συγγραφέα εκκλησιαστικών και θεολογικών πραγματιών, αλλά αιρετικώτατον δε και καταδικασμένο de facto Αιρεσιάρχην!

Αθώωσαν και προσπαθούν συχνάκις με τα μανίας να αθωώνουν, «επτάκις της ημέρας», τον κατεδικασμένο επί μία χιλιετία Αντίχριστο Φραγκο-Παπισμό και τους Αντίχριστους Πάπες του!

Αθώωσαν την παραφυάδα του Λουθηροκαλβινισμού και τον εξύψωσαν μαζί με τον Παπισμό σε διευρημένη «εκκλησία» , ελέω της «θεωρίας των κλάδων»!

ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ, ΑΝΤΑΛΑΓΕΣ ΛΟΓΙΩΝ ΔΩΡΑΚΙΑ
ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑΡΘΡΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΓΧΙΖΟΥΣΙΝ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΣΙΝ
ΤΙΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΜΑΣ!!!

ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ BLOGERS...!

Αθώωσαν τον Μονοφυσιτισμό και τους αναθεματισμένους αιρεσιάρχας Διόσκουρο και Σεβήρο! Αθώωσαν τον ψευδοπροφήτη Μωάμεθ και το ανίερον Κοράνιο και προσπαθούν να μας το εισάξουσιν εις την Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή μας! Αθωώνουν τώρα τον Ωριγένη!!! Προσπάθειες άοκνες και πυκνές αθωώσεως, του Θεομάχου και υβριστή, Θεομπαίκτη Καζαντζάκη!

Ποιός αιρετικός και αιρεσιάρχης να παίρνει σειρά άραγε, ινα λάβει την ακαδημαϊκή και αθεολόγητη αθώωσή του;

Μήπως ο Απολλινάριος; Ο Ευνόμιος; Ο Μάνης; Ο Μαρκίων; Ο Άρειος; Ο Νεστόριος; Ο Ευτυχής; Ο Βαρλαάμ; Ο Ρώσσελ;

Τι απόμεινε κ. Σταμούλη να μας γράψετε, ελέω αλλόκοτου, παράδοξου και κακόδοξου επιστημονισμού;

Μήπως εν τέλει, το πόνημά σας με τίτλο «Κάλλος το Άγιον», θα έπρεπε να μετονομαστεί και να λάβει ως τίτλο του, το «Κάλλος το Υδροκυάνειον» ή και το «Καζαντζάκιον Κάλλος» ή ακόμη γιατί όχι, το «Κάλλος το Ωριγένειον»;

ΝΟΜΙΖΩ  ΠΩΣ,
ΠΛΕΟΝ ΕΥΓΛΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ
ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!
Παρόλες τις θεολογικά και λογικά εύστοχες Πατερικά τεκμηριώσεις σας, στα διάφορα πολυποίκιλα θεολογικά θέματα που θίγετε, με τα ελάχιστα που μπορώ να κατανοήσω διανοητικά ως νέος θεολογών, ως ένας εκ των φοιτητών σας μάλιστα, οφείλω να ομολογήσω απερίφραστα, ότι αν είναι να φάω ένα θεσπέσιο και λουκούλειο γεύμα με ελάχιστες σταγόνες από Υδροκυανικό οξύ (το υδατικό διάλυμα!) εντός αυτού, θά είναι προτιμότερον να πέθαινα της πείνας ή να φάγω κάτι άλλο! Ό,τι υφίσταται αντίδοτο κατά του Κυανίδιου του Υδρογόνου (Υδροκυάνιον!) είναι αρκετά ελπιδοφόρον και μάλιστα όταν φέρει και «θεϊκήν» και «θείαν» ονομασία όπως το θειοθειικό νάτριο (Nα2S2O3)! Με λογική και θεολογική συνέπεια, φίλατε κ. Καθηγητά, όποιος μελετά τα θεολογικά γραπτά σας, βασική προϋπόθεση ίνα βγεί αλώβητος και σώος της ψυχοσωματικής οντότητός του, θα πρέπει επειγόντως να έχει και να φέρει τόσο την Θεϊκήν βοήθειαν όσο και την Θείαν Χάριν, διαφορετικά κινδυνεύει υπό του ακαριαίου πνευματικού θανάτου της αιρέσεως, τον οποίο πνευματικό θάνατο, φέρνει και η ελάχιστη οσμή της Οικουμενιστικής «υδροκυάνιας κακοδοξίας», η οποία υφίσταται στο εν λόγω «μεταλαγμένο Ορθόδοξα» δογματολογικό εγχειρίδιό Σας!

Τα κείμενα του έργου, δεν πλαισιώνονται από φωτογραφικό υλικό, ούτε έστω από μία Ορθόδοξη Εικόνα! Άκρως εικονοκλαστικό δοκίμιο! Το εξώφυλλο φέρει μία ελαιογραφία σε μουσαμά, με τίτλο «ο Ευαγγελισμός» τάχα μου, άραγε ποιανού ο ευαγγελισμός; Ο «συνευαγγελισμός» μάλλον (γράφτε καλύτερα ο δυσαγγελισμός!) του Καζαντζάκη και του Ωριγένη, ως Πατέρες(sic) της Εκκλησίας;

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ  ΠΑΝΩ ΕΞΩΦΥΛΛΟ....!
ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ;
ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΙΟ ΔΗΛΑΔΗ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΜΕ ΜΟΙΑΖΕΙ....!

Η εισαγωγή των εκδοτών, δεν είναι γράψιμο δικό τους, αλλά του συγγραφέα Καθηγητή μας! Ωστόσο, στα προλεγόμενα, ο κ. Πρόεδρος της Σχολής μας, γράφει το άλλο απαράδεκτο: «Δεν χωρά αμφιβολία ότι η σύγχρονη θεολογία θα πρέπει να σταματήσει επιτέλους να αρνείται την ύπαρξη τάσεων και να προχωρήσει με εντιμότητα και ειλικρίνια στην αναγνώριση και το λειτουργικό εκκλησιασμό τους.»! Αλήθεια τί είδους «σύγχρονη θεολογία» εννοεί ο κ. Καθηγητής; Αυτήν που θέλει τον Πάπα και τον Παπισμό ως «αδελφή εκκλησία» και τον Μονοφυσιτισμό των Αρμενίων κ.α. ως «ξαδέλφη εκκλησία»; Ή μήπως θέλετε κ. καθηγητά, δια της «συγχρόνου και αναβαθμισμενης» θολο-θεολογίας και την κακόδοξη τάση και στάση σας, τον Καζαντζάκη ως «αθώα περιστερά» της Νεοελληνικής λογοτεχνίας και τον Ωριγένη ως «Πατέρα της Εκκλησίας»; Αστεία τα πράγματα! Αστείες οι τάσεις! Αστείοι οι άνθρωποι των τάσεων! Αν κατάλαβα καλά, θέλετε να εκκλησιοποιήσουμεν τις διάφορες αιρέσεις και τις κακοδοξίες καθώς και τα πρόσωπα αυτών, για να ικανοποιήσουμεν τους γλυκούληδες και αγαπολόγους συναδέλφους σας ΚΑΙΡΟΣκόπους;

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑ ΤΑ "ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ"...!!!
Εάν κ. Μάκη μου, η "σύγχρονη θεολογία", φέρει με νοσηρό δογματισμό
 την Προτεσταντόπληκτη 
Βιβλική θεολογία των Βιβλικών συναδέλφων σας καθώς και την κακόδοξη μεταπατερική "απο-πατεροποίηση" εκ των Δογματολόγων και Πατρολόγων, ΠΟΙΑ και ΠΟΥ έγκειτε η "ασφαλή αναφορά" στους εκπροσώπους Καθηγητάδες μιάς και δεν μπορούμεν πλέον
να σας έχουμεν εμπιστοσύνη;
Μήπως, η εμπιστοσύνη από μέρους σας, θα έπρεπε να εμπνέεται κατά Θεόν;

Η παρούσα έκδοση, μου προκάλεσε οξύ πονοκέφαλο, λόγο του ότι δεν παρουσίαζε ιδιαίτερον ενδιαφέρον, καθώς δεν ήταν και ένα αξιόλογο θεολογικό και δογματολογικό εγχειρίδιο, άσχετα εάν ο καθηγητής μου είναι ενας αξιόλογος άνθρωπος!

Ο συγγραφέας του ακαλαίσθητου παρουσιαζόμενου τομιδίου, αφιερώνει το πόνημά του «Στον Θανασάκη και την Αλεξανδρούλα», εικάζω πώς είναι τα παιδάκια του, εύχομαι πάντως, να μην τους διδάσκει τα περί Ωριγένη και Καζαντζάκη κ.λπ. άλλα παραδοξολογήματα!

Φυσικά γιά να εκφράσουμεν ανάμεσα στο όσα αποφατικά-αρνητικά και λόγον καθαρά καταφατικό-θετικό, φέρει να έχει εξαιρετικά ενδιαφέρον, το κείμενο και το σχόλιο του συγγραφέα  προς το τέλος του βιβλίου περί της ιστορίας του Αγίου Πατρός Πορφυρίου με το αηδονάκι, εκείνο μάλιστα, αξίζει να το διαβάσουμεν, μόνο που προς το τέλος της εν λόγω θεολογικής περιγραφής, απ΄το αηδονάκι, μας καθοδηγεί προς το Νεοδαρβινό-πιθηκάκι όπου και κατά την δική μας γνώμη, κάπου μας τα χαλά, ελέω μπαζωμένης και φιλοσοφίζουσας θεολογικής σκέψης...!




ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει ιδιαίτερος και σοβαρός λόγος, να μελετηθεί από νόρμαλ Ορθοδόξους Χριστιανούς, το πιό πάνω κακόδοξο και αντι-επιστημονικό σύγγραμμα; Μιάς και εφόσον, προβάλονται οι Αιρεσιάρχες και έμμεσα οι αιρέσεις του Ωριγενισμού, του Δαρβινισμού και Καζαντζακισμού των: εκκλησιαστικού συγραφέα Ωριγένη, του φυσιοδίφη Δαρβίνου και του  διαβο-λογοτέχνου Καζαντζάκη; Δεν θα ήταν καλύτερο και άριστο, γιά όσους έχουσιν όρεξη για έρευνα, να πάνε κατευθίαν στα συγγράματα των προαναφερομένων και να τους μελετήσουν για να βγάλουνε αντικειμενικότερα συμπεράσματα; Τελικά έκανα ή όχι, λάθος μεγάλο, όταν προανέφερα ότι δεν τρίτωσε το κακό;



ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ.
ΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ Ή ΟΧΙ, ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΕ;

Υστερόγραφον:
Εν κατακλείδι, θα ήθελα να παραφράσω βάσει της προσωπικής μου οπτικής και απόψεως μέρος του οπισθόφυλου: «Ποιός είναι εν τέλει ο άνθρωπος Καθηγητής, ο Διδάσκαλός και Πιστός της Ορθοδοξίας; Είναι ο άνθρωπος των γεγυμνασμένων, των ασκημένων αισθητηρίων, ή ο άνθρωπος της α-νόητου διαβολικής «αναισθησίας», ή και ο πλάνης δάσκαλος της κακοδοξίας ή ακόμη και ο Πνευματικά «ασκήσιμος»; Ποιός ο «θεός» του; Μήπως ο «θεάνθρωπος» του εκάστοτε ιδεο-λογισμού του; Σε ποιόν Αλλάχ, ίσως, να πιστεύει; Ποιός ο κόσμος του; Ποιά η «εκκλησία» του; Πόσες εν τέλει «εκκλησίες» υφίστανται λογικά, εκκλησιολογικά Ορθόδοξα και Αγιοπατερικά Θεο-λογικά; Ποιοί οι «αδελφοί και ξαδέλφοι, μητέρες και πατέρες» αλλά κυρίως ποιοί είναι «οι φίλοι» του; Ποιά η σχέση του με τους ανά την Οικουμένη κακοδόξους και αλλοδόξους; Ποιά η σχέση του με την Ορθόδοξη Οικουμένη, την Ανατολή, την Δύση, τον Βορά και τον Νότο; Ποιός ο σύγχρονος Οικουμενικός ρόλος της Ορθοδοξίας και ποιά η θεολογική, εκκλησιολογική και λογική διάκριση της έννοιας «Οικουμενική Κίνηση» (δηλ. της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού!) με την έννοια του Οικουμενικού και της Οικουμένης; Ποιά η σχέση των αιρετικών Οικουμενιστών «σύγχρονων θεολόγων» των ΚΑΙΡΟΣκοπικών τάσεων, με τους Ορθοδόξους αντι-οικουμενιστές; Σε τέτοια και άλλα ερωτήματα που αφορούν την όντως αυτοσυνειδησία της παρούσας Ορθοδοξίας, δυστυχώς, δεν δοκίμασε (σιγά μην βγάλει από μόνος του τα μάτια του!) ποσώς να απαντήσει στο βιβλίο αυτό, ο Καθηγητής της Ορθοδόξου Δογματικής Θεολογίας της Εκκλησίας κ. Χρυσόστομος Σταμούλης, θέτοντας στο κέντρο της δουλειάς του την Φιλόκακη Αισθητική της Κακοδοξίας, τουτέστιν το «κάλλος το άσχημον» ή και το «κάλλος το μη άγιον», δηλαδή την ασχημάδα, που αποκαλύπτεται σε μαθητούδια και νηπίους στην εν Χριστώ ζωή, σε όσους αφήνουν τον εαυτό τους να γίνει παιχνίδι της Θείας Χάριτος προκειμένου να δούν προ του βιολογικού τέλους των, την δόξα της Τριλαμπούς Θεότητος... Η Μυστηριακή Χάρις, εξάπαντως Ορθόδοξη και Θεαρχική, όντως, τούς κάνει υπαρξιακά να γίνουν και να είναι προσεκτικοί διότι η Φίλη Ορθοδοξία μας είναι άκρως και Απλανώς οντολογικά Αισθαντική, Αισθητική, Φιλόκαλη και άκρως φιλό-Ησυχαστική καθότι οι Πιστοί της, είναι Θεανθρώπινα αισθαντικοί και διόλου φιλήσυχοι κατά των κακοδοξιών και ο νοών νοείτω...!»


Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Μερικές σύγχρονες απολογητικές, προσωπικές μελέτες και έρευνες του ιστολογίου μας, για το θέμα των Ισλαμικών σπουδών καθώς και ειδικές κριτικές γιά άλλα διάφορα κατά καιρούς λεχθέντα και γραφθέντα κατά του αξιότιμου Καθηγητή μας, καθώς και νύν Προέδρου του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, κυρίου Χρυσόστομου Σταμούλη:


1.    « Αλαλούμ-Αλαλούμ, το Κοράνι διχάζει τους καθηγητές της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.!»   http://apologitikaa.blogspot.com/2014/03/blog post_9.html


2.    «Ανάθεμα,  Ανάθεμα,  Ανάθεμα, στους Οικουμενιστές ακαδημαϊκούς καθηγητές μας, οι οποίοι  ψήφισαν υπέρ της δημιουργίας «κατεύθυνση Ισλαμικών σπουδών» στο Θεολογικό τμήμα της Θεσσαλονίκης!(ΜΕΡΟΣΔ΄)»


3.   [Χρυσόστομος Σταμούλης: «Έρως και θάνατος» της Ορθοδόξου Πατερικής αυτοσυνειδησίας,  ο βοθροπόταμος της ακαδημαϊκής Καζαντζακικοπληξίας! Ο «πατήρ» Οικουμενισμός, ο «υϊός» Καζαντζακισμός, ομοούσια, αχώριστα και αδιαίρετα αιρετικά συστήματα! Το «πνεύμα» τους άγιον;»] 


4.        ΓΑΛΟΠΟΥΛΕΣ Vs ΚΟΤΕΣ! Τα ακαδημαϊκά λαμπρά(;) μυαλά της Θεολογικής σχολής μας, πιπιλάνε και προωθούν το γλυφιτζούρι του ακαδημαϊκού Μωαμεθανισμού, φτιάχνοντας μια περίφημη καριέρα γήϊνης δόξας, κοροϊδεύοντας τον εαυτό τους και συγχρόνως και τους άλλους ότι καταπιάνονται με τάχα πνευματικά θέματα! (ΜΕΡΟΣ Β΄)


5.       Ο Χρυσόστομος Σταμούλης φερέφωνο του Καζαντζακισμού-Μασονισμού, σύμφωνα με τις συγκριτικές έρευνες του Αχχιλέως Πιτσίλκα, με φωνή συμμαρτυρούντος και βοώντος εκ της Θριαμβευούσης Εκκλησίας του οσίου πατρός Επιφανίου Θεοδωροπούλου! (ΜΕΡΟΣ Γ΄)


6.       Συνέντευξη με τον Π. Ν., απόφοιτο της θεολογικής σχολής του ΑΠΘ, στο Έκτακτο Παράρτημα για το ζήτημα της λειτουργίας ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ.


7.       «Ρωσική σαλάτα» στο Ελλαδιστάν ! Οι Γρακύλοι Οικουμενιστές, οι «κοκκινοσκουφίτσες» Κορανιστές και οι εγχώριοι Σιωνιστές!(ΜΕΡΟΣ Α΄)


8.       «Ασκητικά γυμνάσματα» του νού μας, με τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο, στον «τελευταίο πειρασμό» του καθηγητή Σταμούλη, με γκέστ στάρ έναν μασόνο…! (ΜΕΡΟΣ Δ΄)


9.       Απαραίτητες απομαγνητοφωνημένες ακαδημαϊκές διευκρινίσεις έκ στόματος του καθηγητού μας για πολυποίκιλα θεολογικά ζητήματα! Ο Σταμούλης ερμηνεύει ανερμηνεύτως τον Σταμούλη, απλά ξεκαθαρίσματα διότι δεν γεννηθήκαμε όλοι σοφοί! (ΜΕΡΟΣ Ε΄) 


10.   ΤΑ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΕΛΩΝΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ!


11.   “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ” Vs ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ: "Qui tacet consentit! Επιστημο-λογικός σχολιασμός για το «ανακοινωθέν» του Τμήματος Θεολογίας." http://apologitikaa.blogspot.com/2014/04/vs.html


12.   ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ Η ΙΔΡΥΣΗ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ! http://www.antibaro.gr/article/11053


13. ΠΕΡΙ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/2014/08/blog-post_24.html


14. γ π’ μαυτο ο λαλ”, ο Αντιχαλκηδόνιοι  ρμένιοι δν εναι κκλησία το Θεανθρώπου, διότι εναι αρετικο Μονοφυσίτες! Ποιές ο «πιστημονικές γνμες» τν καθηγητν Χ. Σταμούλη κα Γ. Μαρτζέλου;

15. Γιαλαντζί συνέντευξη στο “ΔΟΓΜΑ” έδωσε ο πρόεδρος της Θεολογικής Χρυσόστομος Σταμούλης!

16. ΒΡΟΝΤΕΡΟ “ΠΥΞ-ΛΑΞ” ΠΡΟΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

17. STAMOULIS GO HOME! Ο ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΘΛΙΟΥΣ ΓΕΛΩΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΡΩΜΗΩΝ

18. Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ

19. ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΔΩΡΕ ΖΗΣΗ “ΛΙΑΝ ΕΥΦΡΑΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΣΧΥΝΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΑΣ ΨΙΘΥΡΙΣΤΑΣ!


Δημοσίευση σχολίου