Translate

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

ΛΣΤ΄(36ον) ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΗΣ Π.Ε.Ε.Θ. ΜΕ ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΡΩΜΑΙΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ»




ΛΣΤ΄(36ον) Θεολογικό συνέδριον της Π.Ε.Ε.Θ. μέ θέμα: «Ἡ ἐπίθεση τῆς Παγκοσμιοποίησης στίς Ρωμαίικες ῥίζες τοῦ σύγχρονου Ἑλληνισμού»


Προχθές το Σάββατο, είχαμεν την τιμή να παρακολουθήσουμε το 36ον Συνέδριο της Π.Ε.Ε.Θ. το οποίο διεξήχθην  με τις ευλογίες του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου κ. Αθανασίου! Δόξα τω Θεώ, που έχασα την εναρκτήρια τελετή, με τις διάφορες τυπικές και φλύαρες προσφωνήσεις και λοιπούς χαιρετισμούς, πράγματα που με κάνουνε να βαριέμαι αφόρητα και πρόλαβα έτσι να φτάσω έγκαιρα και να παρακολουθήσω εξ΄αρχής την Α΄ και Β΄ εισήγηση, η οποία είχε το σημαντικότατο ζουμί και το άκρως ενδιαφέρον του συνεδρίου!

 Η Α΄ Εισήγηση-συζήτηση, είχε ως θέμα: «Τρεῖς αἰῶνες ἀπό τή γέννηση τοῦ Πατρο-Κοσμᾶ καί οἱ Διδαχές του παραμένουν ἐπίκαιρες γιά τόν σύγχρονο Ἑλληνισμό» με εισηγητή τον Καθηγητή δρ. Φώτιο Δημητρηκόπουλο της Μεταβυζαντινής και Νεωτέρας Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και συντονιστής ο κ. Σταύρος Ολύμπιος.



Για τον γράφοντα, ο συγκεκριμένος Καθηγητής ήταν η έκπληξη και η γοητεία της ημέρας! Η έκπληξη μου ήταν, μιας και εφόσον το θέμα του ήταν περί του πατρό-Κοσμά, δεν δίσταζε να «ξεφεύγει απ΄το θέμα» γιά να μας εκφράσει  προσωπικά βιώματα και εμπειρίες του, με άλλους συναδέλφους του λ.χ. «εικονοκλάστες» καθηγητές  καθώς και με φοιτητές του, τους οποίους μάλιστα, συμβουλεύει και αποστέλλει σε φωτισμένους Πνευματικούς για Πνευματική καθοδήγηση και εξομολόγηση! Αυτό όντως, είναι ήθος Καθηγητού πανεπιστημίου, με βαθιά ευσέβεια, όχι σαν μερικούς άλλους ωσάν της δικής μας Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, που μας διδάσκουσιν «άλλαλα και μπάλαλα»..., τα οποία είναι, διηγήματα για κλάματα! Κοντολογίς, το συνέδριο ήταν εξόχως Αγιολογικό, διότι μας μίλησαν περί των Ισαποστόλων και Αγίων Πατέρων: Κοσμά του Αιτωλού και Χριστοφόρου Παπουλάκου!


Τζαί όπως λαλούσιν εις την νήσον Κύπρο μας, ότι η «καρθκιά μας, εν διά αμάντα τζαί παμόν» έθεσα έναν μικρόν ερωτηματούδιν...!

Ο γράφον, τόλμησε και έθεσε την στιγμή των ερωτήσεων, το εξής ερώτημα προς τον κ. Δημητρακόπουλο: «Κύριε Καθηγητά, ποιά η επιστημονική και προσωπική σας άποψη και τί θα λέγατε στους συναδέλφους σας Καθηγητές τού Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, που εμμένουν να δημιουργήσουν Τμήμα Ισμαηλιτικών-Ισλαμικών σπουδών, εντός της Χριστιανικής Ορθοδόξου Σχολής μας;»!...


Οι απαντήσεις που έλαβα δημοσίως, ήταν απόλυτα σαφές και κατηγορηματικές προς τους ΚΑΙΡΟΣκόπους, απαντώντας μου ως εξής: «Δεν είμαι εναντίον δημιουργίας ενός Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών μιας και στο Τμήμα  της Φιλοσοφικής, υφίσταται τμήμα Τουρκικών και Σλαβικών σπουδών κ.λπ.! Δεν υπήρχε κανένας λόγος να προσπαθούν να το εντάξουν στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ! Ας το δημιουργήσουν σε άλλο ακαδημαϊκό Ίδρυμα και Τμήμα σε μία άλλη Σχολή και όχι εντός της Θεολογικής! Έχει, απόλυτο δίκιο ο Παναγιώτατος Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος που διαμαρτύρεται! Τώρα γιατί, το κάνουνε αυτό; Προφανώς για λόγους προκλήσεως!!!».


 Η  επιστημονική τώρα απορία μου είναι, πώς και δεν προσκλήθηκε ένας ανάλογος ειδικός Καθηγητής Αγιολογίας, εκ των τινών Θεολογικών Σχολών Αθηνών, Θεσσαλονίκης ή και Πάφου(;!).

Αν και ιδιαίτερα αγαπητός προς τον γράφοντα, το ευτύχημα είναι, που δεν κλήθηκε ο αξιότιμος Καθηγητής Αγιολογίας του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, κ. Παναγιώτης Υφαντής, λόγω του ότι είναι ενεργό μέλος του «μεταπατερικού» και θεολογικού συνδέσμου κάκιστου «ΚΑΙΡΟΥ» καθότι ψήφισε μαζί με την ομοφρονούσα παρεούλα του, υπέρ των Ισμαηλίτικων και Αγαρηνών σπουδών, την δημιουργία δηλαδή Ισλαμικών σπουδών, υπό της κηδεμονίας και τον έλεγχο μάλιστα του Τμήματος της Θεολογίας! Να έλεγε τί ο Υφαντής, για τον άγιο Κοσμά και όσιο Παπουλάκο; Πολλώ δε μάλλον, να τον ακούγατε να διδάσκει, ότι «ο διάβολος είναι ανύπαρκτος και ανυπόστατος» καθότι με πληροφόρησαν πρόσφατα συνάδελφοι φοιτητές...! Καθώς και το άλλο παράδοξο, στις διδασκαλίες και διαλέξεις του, ο εν λόγω Καθηγητής, παρατηρεί προσεκτικά τα έδρανα των φοιτητών του, μη τυχόν και του ηχογραφεί κανείς το μάθημα..., πράγμα αξιοπρόσεκτο και αξιοπερίεργο, το οποίος μας κάνει να πιστεύουμεν ισχυρώς, ότι το πρόβλημα πλέον εισέρχεται σε ένα άλλο νέο και επόμενο συνειδητό επίπεδο, του σερβιρίσματος και της διασποράς των ακαδημαϊκών κακοδοξιών με την άπλετη άνεση και ελευθεριότητα, ενός στείρου Λουθηροκαλβινικού επιστημονισμού...!

Τι να φόβαται, ο καλός καθηγητής μας; Μήπως φοβάται, ότι θα σχολιάζουμεν με
βάσει ηχητικών ντοκουμέντων και στοιχείων, τα όσα άστοχα και άτοπα κοιλιόπνευστα διδάγματά του;

Παρακαλώ θερμά, τους εκλεκτούς συναδέλφους φοιτητές μας, οι οποίοι διαβάζουσιν τις παρούσες γραμμές μας, να συνεχίσουσιν ακάθεκτοι να ηχογραφούν τον κ. Υφαντή και κάθε άλλον Καθηγητή μας, ίνα έχουμεν πλούσιο προφορικό υλικό και ισχυρές αποδείξεις, εις την ιεράν ανταρτο-πολεμική μας, κατά των κακοδοξιών που μας σερβίρουν από άκριτο και αιραιτίζοντα ζήλον!

Μάλιστα, προσκαλέσθησαν πρόσφατα, σε ανάλογο αγιολογικό συνέδριο στην Ελλαδίτσα μας, να μιλήσουν για το ίδιο θέμα, παραδοσιακοί άλλοι συνάδελφοι του Καθηγητές, και αρνήθηκαν ευγενικά την πρόσκληση, ίνα μη συμμετέχουν από κοινού, σε τέτοια Αγιολογικά συνέδρια, διότι, υφίσταται τεραστία αντίφασις και παράδοξος παραλογισμός!

Με το ζόρι να γίνει επικρατούσα και πάλιν το Ισλάμ;
Ή μήπως ο σκοπός είναι να οδηγηθούμεν σε ουδετερόθρησκο κράτος-έθνος;
Συγνώμη, αλλά τον λαό του Θεού τον ρωτήσατε;
Ποίος εχέφρων, σοβαρός επιστήμων, θεωρεί πώς είναι ομολογιακά, επιστημολογικά, λογικά, θεολογικά, εκκλησιολογικά, δογματολογικά και αγιολογικά παραδεκτό, πρέπον και ορθόν καθώς και ηθικά και συνειδησιακά έντιμον, να ψηφίζει μεν και να αποδέχεται αβασάνιστα και ανεξέταστα δε, την συνύπαρξη δύο ετερογενών, μα και πολύ ειδικώς, αλλογενών είδους θεολογίων (Χριστιανική και Ισλαμική θεολογία!), οι οποίες συγκεκριμένες, όχι μόνον θα συστεγάζονται και θα συνεπικουρούνται υπό του ιδίου προσωπικού και Χριστιανικού Θεολογικού Τμήματος,  αλλά και θα λαμβάνουσιν οι φοιτητές Χριστιανοί και Ισλαμιστές, το ταυτόσημο και ομοιούσιο πτυχίο(!), λές και η Ομολογιακή Ορθόδοξη Χριστιανική Θεολογική Σχολή μας, βάσει του Συντάγματος, είναι αμιγώς θρησκειολογική και πολιτειακά ουδετερόθρησκη(sic), πράγμα άτοπον και άκρως ανυπόστατο συνταγματολογικά, μιας και διαβιούμεν στο Ελλαδιστάν και όχι στην Φραγκία(= France)! Και η τραγελαφική ειρωνεία της υποθέσεως, οι ψηφίσαντες Καθηγητές μας, το εν λόγω εγκληματικό και Εφιαλτικό σχέδιο μερικών Νεογραικύλων νόων, μιλάνε ανερυθρίαστα με άνεση σε ανάλογα συνέδρια και διαλέξεις των, περί των Αγίων και Νεομαρτύρων, που εσφαγιάσθησαν υπό των Οθωμανών, αντίχριστων «αδελφών» μας!...

Ελπίζουμεν, άγιε Κύπρου, να ζητήσατε συγνώμη, εις τους Μοναχούς και Πατέρες της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου
και πολύ ειδικά στον Γέροντα Αρχιμανδρίτη Αθανάσιο Σταυροβουνιώτη, διότι καθώς πληροφορηθήκαμεν, καιρό πρίν, δεν τολμάτε να ανεβείτε εις την Ιερά Μονή, από τους άδικους διωγμούς και τις διώξεις και απειλές εναντίων τους από το 2009 με τα θλιβερά γεγονότα της Πάφου...!

Άρα τελικά, ήταν μεγάλο το ευτύχημα, που η Παγκύπρια Ένωση Ελλήνων Θεολόγων(Π.Ε.Ε.Θ.) της Κύπρου, δεν προσκάλεσαν τους συγκεκριμένους «ειδικούς ανειδίκευτους» μισθοφόρους της Πίστεως μας, καθότι ευελπιστούμεν ό,τι οι συνάδελφοι άγιοι πατέρες και αδελφοί μας,  θα κρατήσουσιν την ταυτόσημη παραδοσιακή  γραμμή των και να μην διανοηθούσιν ποσώς, να προσκαλέσουσιν, τυχόν Γραικύλους Καθηγητάδες μας, που εψηφίσασιν την Οθωμανική επέλαση του Αττίλα Γ΄φάσης, εντός της Συμβασιλεύουσας Πόλεως της Θεσσαλονίκης, για την δημιουργία δήθεν «εισαγωγικού τμήματος» ανίερων Κορανικών σπουδών, για τους Ισλαμοδιδασκάλους και Ιμάμηδες της Θράκης!
 
-ΜΑ ΤΙ ΛΑΛΕΙΣ ΑΓΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
-ΛΑΛΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΚΕΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!
-ΜΑ ΕΝ ΦΑΡΜΑΤΖΙΝ Η ΑΛΗΘΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΠΠΟΥΛΗ ΜΟΥ!!!
 ΜΠΑΣ ΤΖΑΙ ΕΙΣΑΙ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΗΣ Ή ΤΖΑΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ;
-Η "ΛΕΥΚΗ ΔΑΙΜΟΝΙΑ" ΚΑΙ ΟΙ ΟΘΩΜΑΝΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ;
-ΑΓΑΡΗΝΟΙ ΤΖΑΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ!
-ΕΙΔΕΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΜΟΥ;
-Έ ΚΑΛΑ ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ, ΤΟΤΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΚΑΙ "CIA",
ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΦΕΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ
ΤΟΝ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ  ΩΣ "ΤΑΛΙΜΠΑΝ";
-ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΒΙΩΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑ ΤΩΝ ΟΝΤΩΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ, ΑΓΑΡΗΝΩΝ...! ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΣΙΝ ΜΙΑΝ ΒΟΛΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ...!
-ΝΑΙ, ΓΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΓΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΛΟΓΟΥ!
-ΜΑΚΑΡΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ  Η ΡΩΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ...!
Το Β΄Μέρος της Εισηγήσεως, είχε ως θέμα της: «Χριστόφορος Παπουλάκος· ἕνας σύγχρονος θεματοφύλακας τῆς Ῥωμιοσύνης» με ειδικό περίφημο εισηγητή της, τον Αρχιμανδρίτη δρ. Νεκτάριο Πέτα ο οποίος εάν κατάλαβα καλά, είναι κληρικός του φλογερού Μητροπολίτου Γόρτυνος κ. Ιερεμία!

Ό φλογερός όσιος μοναχός Χριστόφορος Παπουλάκος ήταν ένα εξόχως «αναρχικό πρόσωπο», ένας Πνευματικός επαναστάτης, αντίθετος με το ιστορικό ρεύμα της εποχής του, μιας και έδρασε δημοσίως σχεδόν ένα αιώνα μετά τον Ισαπόστολο πατρο-Κοσμά! Η εισήγηση, έκανε επιστημονικές αναφορές, στο ιστορικό πλαίσιο της εποχής, βάσει των τότε ιστορικών πηγών κ.λπ. και μας αποκάλυψαν θλιβερά αλλά και συνάμα ισχυρά πράγματα και θάματα, για την εν λόγω άγνωστη Πατερική μορφή του μοναχού Χριστοφόρου Παπουλάκου...



Κράτησα πάμπολλες σημειώσεις και δεν προτίθεμαι να σας τις παραθέσω, ίνα αναγκαστείτε να ερευνήσετε την ισχυρά Θεοχαρίτωτη μορφή και προσωπικότητα του μιας και «ἀπεστάλει ὑπό τοῦ Θεοῦ νά διδάξει τόν ζήλων Ἡλιοῦ»!

Ό άγιος Επίσκοπος Φλωρίνης, πολλά εφώναζε και έλεγε...!
Το μόνο πράγμα που μπορώ να σας καταθέσω, είναι πώς ο Παπουλάκος είναι ένας από τους Θεοφωτιστές του γένους των Ρωμηών! Δεν γνώριζε γράμματα, λόγου του ότι ήταν ένας απλός κρεοπώλης, αλλά βίωσε σε αρκετά ώριμη ηλικία, μίαν Θεοφάνια και Θεοπτία, η οποία του έδωσε την ανάλογη Θεογνωσία, η οποία ήταν, το κατ΄εξοχήν ισχυρό και Θεοφόρο όπλο και εφόδιο του, στην δημόσια εξόρμηση του, ίνα επανευαγγελίση το Γένος των Ρωμηών! Να σκεφθείτε πώς η Χαριτόβρυτη «καλογερική συνομωσία» των Αγίων Κολλυβάδων μετά του οσίου Παπουλάκου, ο οποίος καταδίκαζε τα «άθεα γράμματα», προδόθηκε και μαρτύρησε υπό τινών «ἐν Χριστῷ ἀδελφῶν» του, και ειδικώς, Φαρισαίων ρασοφορούντων!


Ενώ μερικοί, συκοφαντούσιν ανερυθρίαστα τους Ομολογητές Κληρικούς και Διδασκάλους μας, πολλώ δε μάλλον ο συμφοιτητής του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου..., εκτός κι άν ξεχάσαμεν γρήγορα, ότι ο ίδιος ο Αρχιερεύς, εξέφρασε ολάκερο ψέμα κατά του μακαριστού συνεπισκόπου του Αυγουστίνου Καντιώτη....!
Άγιε Προικονήσου, δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι, μιάς και έχετε ιδιαίτερες συμπάθιες εις την Κύπρο μας...!
Για τους άλλους δύο αγίους Αρχιερείς, μην γράψουμε κάτι..., ο κόσμος τα χει τούμπανο πλέον!...
Άγιε Ζιμπάμπουε, η "Γερόντισα" Βασούλα τί κάνει; Καιρό να μάθουμε νέα της!


Δόξα τω Θεώ, διότι τη σήμερον, «Παπουλάκοι πολλοί γεγόνασιν!», εάν ρίξει κανείς μιά σοβαρή ματιά λόγου χάριν, ποιοί υπογράφουσιν τη νέα Ομολογία Πίστεως κατά της κακοδόξου και οικουμενιστικής εκκλησιολογίας, δηλαδή των ποικίλων αιρέσεων του Οικουμενικού μας Πατριάρχη κ.α., θα αντιληφθεί η κάθε καλοπροαίρετη ψυχούλα, απ΄τις εκατοντάδες των Κληρικών, Μοναχών και Μοναζουσών, ότι οι «Παπουλάκοι και οι Παπουλάκισες»  είναι πλήθος και ιερό ποτάμι ορμητικό, ισχυροί φρουροί της Πίστεως καθότι είναι οι πλέον πραγματικοί Επίσκοποι της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, μιάς και οι σημερινοί Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι και Μητροπολίτες, προδίδουσιν ποικιλότροπα σε θέματα Πίστεως, είτε με την άθεο και άλογη σιωπήν τους, είτε με ηλίθιες ενέργειες τύπου σύγχρονων διωγμών, είτε με αντικανονικές ενέργειες και δημόσιες διακηρύξεις αιρετικών φρονημάτων είτε άλλως πως...!



Θερμή παράκληση, προς τους αξιόλογους συναδέλφους της Π.Ε.Ε.Θ., το πρόγραμμα γράφει και τονίζει, πώς επρόκειτο να γίνει: «Εισήγηση-συζήτηση»...! Τι εννοούσατε με αυτό; Μήπως, εννοούσατε συζήτηση μεταξύ εισηγητών και συντονιστών; Διότι, ως σύνηθες φαινόμενο, δεν γίνεται ανοικτή συζήτηση και εκ του ακροατηρίου! Γιατί άραγε, με το ζόρι να ακούγονται τρία με τέσσερα το πολύ, ερωτήματα, εκ των ετέρων συνακροατών συναδέλφων; Γιατί πάντοτε, για τις τυχούσες ανεπάρκειες μας, να βγάζουμεν ως εξιλαστήριο θύμα «τον χρόνο» και ότι δήθεν δεν υφίσταται χρόνος; Χρόνος, για μακρόσυρτους μονολόγους πάντοτε θαυφίσταται, διάλογος σοβαρός όμως και συζήτηση με το ακροατήριο πότε θα αρχίσει άραγε να διεξάγεται, στα εν λόγω συνέδρια; Μήπως αδελφοί και πατέρες, θα πρέπει επί΄τέλους να πάψουμεν να κρυβόμαστε πίσω από φτηνές δικαιολογίες και να αφιερώνουμε χρόνο επαρκή και αρκετό, για τους συμμετέχοντες στα συνέδρια σας, ούτως ώστε να γίνεται ο ανάλογος γόνιμος διάλογος και η ωφέλιμη συζήτηση μεταξύ του πάνελ των συνέδρων και των ακροατών;

Σημειώστε φίλοι αναγνώστες μας, ότι το εν λόγω συνέδριο, λόγω της ιδιαζούσης αγιολογικής θεματολογίας του, ήταν ανοικτό και σε μη θεολογούντας συναδέλφους, δηλαδή ανοικτό προς το ευρύ κοινό, και πάλιν μετά βίας να ήμασταν εκατόν άτομα! Το ίδιο συνέβη και με το παρελθοντικό συνέδριο στην Αρχιεπισκοπή! Τι να συμβαίνει άραγε; Γιατί, δεν υπάρχει σθεναρή προσέλευση συναδέλφων θεολόγων; Μήπως, φταίει η ημέρα Σάββατο και η πρωινή ώρα που τα θέτουσιν; Μήπως υπάρχει,  άλλου είδους πρόβλημα για την τεράστια και μείζονα απουσία του θεολογικού κόσμου εν τη Κύπρω;

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ!

Εν κατακλείδι θα ήθελα να ερωτήσω ευθαρσώς από ετούτο το άσημο βήμα, τους κληρικούς και ειδικούς θεολόγους που συμμετείχασιν ενεργά, τον κ. Ολύμπιο καθώς και όλους τους άλλους, πολύ ιδιαίτερα τον π. Νεκτάριο εκ της Μητρόπολης Γόρτυνος καθώς και τον Μητροπολίτη Κυρηνείας κ. Χρυσόστομο, οι οποίοι και οργάνωσαν το εν λόγω μαχητικό και αγιολογικό συνέδριο, ποία ήταν η ανάγκη, των τόσων εγκωμιαστικών λόγων προς το σεβαστό πρόσωπο του Οικουμενικού μας Πατριάρχη; Ότι εκφράζει κακοδοξίες ο Πατριάρχης του Γενους μας είναι άξιο σεβασμού και τυφλής υπακοής;  Οφελούσιν κανέναν τα προσωπικά κολακευτικά εγκώμια, ή απλά ρίχνετε στάκτη στα μάτια μας και υποστηρίζετε τις κακόδοξες ενέργειες του; Μήπως, μερικοί αδελφοί και πατέρες της Π.Ε.Ε.Θ., ζούνε στην κοσμάρα τους; Μήπως, ακόμη να πληροφορηθούσιν την εκπληκτική και ηχηρά «Νέα ἐκκλησιολογία  τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου»; Επίσης, ιδιαίτερα απευθύνομαι, κατά πάντων και πασών των αγίων κληρικών και θεολόγων καθηγητών της Τοπικής Εκκλησίας μας και Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού...: Αλήθεια έχετε πάρει μυρουδιά την νέα Ομολογία Πίστεως και το νέο εκκλησιολογικό και θεολογικό κείμενο, κατά των Οικουμενιστών Ιεραρχών μας, και εάν ναί, ποιά η επίσημη θέση και η άποψη της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού καθώς και ποιά η θέση της Π.Ε.Ε.Θ. για το εν λόγω μείζον εκκλησιολογικό και θεολογικό ζήτημα; 

Εάν όχι, αναμένουμεν με την ησυχία σας να το μελετήσετε και να ενεργήσετε ανάλογα...!

Αναμένουμεν, πώς κάπου, κάπως, κάποτε, την ανάλογη σοβαρή και επίσημη ενημέρωσή μας, αλλιώς πολλά μπορεί να εικάζει κανείς διότι τα πράγματα ήγγικε ο καιρός να ξεκαθαρίσουσιν άπαξ και διαπαντώς!...


Όσοι πάντως, δεν παρευρεθήκασιν στο συνέδριο, χάσανε πολλά! Χάσανε, την γνωριμία με τους εκλεκτούς ομιλητές, μα κυρίως χάσανε τις εξαιρετικές εισηγήσεις των, μιας και το θέμα ήταν εξόχως καταπληκτικό! Ωστόσο, ήταν πεντανόστιμο και το πολυποίκιλο κέρασμα και ο καφές στο διάλλειμα, όχι όπως την προηγούμενη φορά που «λιμοκτονήσαμεν»! Εντούτοις, τα πρακτικά του συνεδρίου, καθώς εδηλώθη, θα εκδοθούσιν και θα δημοσιοποιηθούσιν άχρι καιρού, ως τότε, θα τα αναμένουμεν με χαρά!




Π. Π. Ν.




Δημοσίευση σχολίου