Translate

Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

STAMOULIS GO HOME! Ο ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΘΛΙΟΥΣ ΓΕΛΩΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΡΩΜΗΩΝ


STAMULIS GO HOME!
Ο ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΘΛΙΟΥΣ ΓΕΛΩΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΡΩΜΗΩΝ











«Το γέλιο της Παρασκευής εν΄ κλάμα του Σαββάτου!
(Παροιμία των Φωτισμένων προγόνων μας)


Ακόμη καλά-καλά δεν κόπασε η εξαίρετως, επιτυχής και περίφημη ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως της Θεσσαλονίκης μας και νά σου ο πρόεδρος τού  Θεολογικού τμήματος, της Θεολογικής Σχολής, ο κύριος Χ. Σταμούλης, να δίδει σαχλεπίσαχλες συνεντεύξεις, χαχανίζοντας ανερυθρίαστα, παρεάκι με τον αχάπαρο δημοσιγραφίσκο της πλακίτσας, για το κατάντημά τους, βεβαίως-βεβαίως, καί από περίσσιο ηλίθιο θράσος!

Το καλό της υπόθεσης είναι, ότι ο σεβαστός μας καθηγητής, απ΄ό,τι ακούγεται στο ηχητικό ντοκουμέντο, κοιμάται καλά και είναι καλά καθώς δηλώνει, η συνείδησή του μέλι-γάλα, κι ας κουρεύονται οι αντιλογούντες  και αντιφρονούντες, μιας και είναι φανατικοί, ταλιμπάν και φονταμενταλιστές, μη ανεχόμενοι την διαφορετικότητα, κ.λπ. προσθέτοντας και άλλους σοφιστικούς αληθοφανείς χαρακτηρισμούς, οι οποίοι κοντολογίς, είναι στάκτη στα μάτια για να αφοπλίζονται οι αντιστασιακοί και μαχητικοί αδελφοί και πατέρες!

Κύριε καθηγητά, κανείς δεν ψάχνει για μάγισσες, διότι πολύ απλά οι μάγισες ήδη υφίστανται, μιά και υφίστανται και οι κτιστές διαβολικές ενέργειες!

Οι συγκεκριμένες μάγισσες μάλιστα, αποκαλούνται και άλλως πως, όπως μαγκούφισες (δείτε την εξαιρετική ταινία “Maleficent” με την Αντζελίνα Τζολί!). Τέτοιες μαγκούφισσες και μαγκούφηδες, παράγουν και οι Θεολογικές σχολές μας, διότι, δυστυχώς, τέτοιες και τέτοιοι είναι και μερικοί καθηγητάδες/τριες και οι πολιτικάντηδες πάτρωνές των, που λ.χ. υπογράφουν για ξεπούλημα, όσο-όσο, την Ιερά Επιστήμη της Θεολογίας μας ίνα λάβετε τα τριάκοντα ευρωαργύρια εκ του Ομάν!

Μπορείτε να μας αποδείξετε, ότι το εγχείρημά σας είναι κατά Θεόν, εμπνευσμένο και καρπός του Αγίου Πνεύματος ενός Θεόπτη, ή έστω  ενός φωτισμένου και θεραπευμένου Χριστιανού της ΚΑΙΡΟΣκοπίζουσας  παρέας σας;

Εάν σας φαίνονται αστεία τα όσα αναφέρω, μπορείτε τουλάχιστον, επιστημολογικά, δια της μεθόδου του απλανώς θεολογείν, να μας πείσετε δια επιστημονικής ημερίδας, ότι όντως έχετε την επιστημολογική και επιστημονική κατάρτιση να διδάξετε Ισλαμολογίας και Κορανολαγνείας το ανάγνωσμα;

Μιά πρόταση έστω και την υστάτη να εκφράσω για να μην την έχω ως βάρος της συνειδήσεως μου: Γιατί δεν διοργανώνετε από κοινού με το όμαιμο και ομογάλακτο Ποιμαντικό τμήμα, μία επιστημονική ημερίδα, στην οποία να παρατεθούν οι απόψεις των μέν και των δέ, με ακαδημαϊκό και όμορφο τρόπο, ώστε να γίνει εν τέλει και μία ψηφοφορία από κοινού, για να φανεί περίοπτα η περίφημη «δημοκρατικότητα» σας;

Περιττό να σας αναφέρω, κ. Σταμούλη, ότι τα επιχειρήματα του αδελφού Τμήματος, εξεφρασθέντα εκ του στόματος του κ. Οικονόμου Χ., είναι, πέραν πάσης αμφιβολίας, επιστημονικώς ισχυρά και ακλόνητα, ενώ το αντιδραστικό και ηλίθιο χάχανο σας, δεν σας τιμά καθόλου, ως πρόεδρο και καθηγητή θεολογούντα ενώ φανερώνοντας ταυτόχρονα και την ασυνείδητη αμηχανία σας, πράγμα βέβαια αφύσικο για έναν καθηγητή της Θεολογίας, εκτός και εάν έχετε σχέσεις με Ολλανδέζικα “χορταρικά”, διότι αλλιώς δεν εξηγείται η αναίσθητη στάση σας...!

Γιατί όμως να το πολυψάχνω το θέμα, μιάς και οι αριστερίζουσες ιδεοληψίες σας και η κακόδοξη και οικουμενιστική σαχλο-θεολογία σας ή και ιδεολογική θρησκοληψία σας, κάνουνε πλέον μπάμ; Άρα τι άλλο όπιο και ναρκωτικό να αναζητώ σαν αίτιο για την ακατάσχετη αναισθησία σας, μιάς και ο αείμνηστος καθηγητής και διδάσκαλος της Εκκλησίας μας, πατέρας Ιωάννης Ρωμανίδης, το ξεκαθάρισε το ζήτημα, τονίζοντάς μας, ότι οι θρησκείες είναι νευροβιολογικές ασθένειες καθώς  και ότι το μοναδικό αντίδοτο αυτών, είναι η Φίλη Ορθοδοξία μας;

Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις πλέον, ότι δεν έχετε καμία σχέση με την Φίλη και Φιλόκαλη Ορθοδοξία μας και ουδέν σας ωφελεί το γεγονός, ότι είστε καθηγητής της Συμβολικής και «Αισθητικής» Δογματικής Θεολογίας, μιάς και αδυνατώ, ο μικρός και ελάχιστος φοιτητής σας, να διακρίνω την ενσυναίσθηση, ευαισθησία, και πνευματική αισθητική σας στο εν λόγω θέμα! Με απώτερο σκοπό να θέλω να παραδειγματιστώ και να εμπνευστώ τουλάχιστον, μιάς και ο μπαζομένος αισθητήρας μου, με λέει, ότι η όλη στάση σας όζει από αντιαισθητική αναισθησία ή και αναισθαντική αισθησιαρχία!

Μάλλον, το πλέον εύστοχο που θα μπορούσε να πεί κανείς, με τα όσα δηλώνετε, γράφετε και ενεργείτε επί του θέματος, ίσως να είναι, στην τελική, το τόσο οφθαλμοφανές, ότι είστε ένας περίφημος καθηγητής, της φιλόκακης, αντιαισθητικής και ά-φιλης Ορθοδοξίας, μίας Ορθοδοξίας στείρας, της “Ορθοδόξου θρησκείας”ακριβέστερα , η οποία αδυνατεί να θεραπεύσει τον άνθρωπο και την προσωπικότητά του, και άρα μίας νοσογόνου Ορθοδοξίας, ή, καταχρηστικώς, μίας κακοδόξου “Ορθοδοξίας”, που δηλαδή  στην τελική ακυρώνεται ο όρος “Ορθοδοξία” στην τραγικότατη περίπτωσή σας, μιάς και το αντίθετο της Ορθοδοξίας είναι η κακοδοξία!

Εξ΄ού και ο περίτρανος λόγος, το σφοδρό κτυποκάρδι σας και ο «θανατηφόρος έρωτάς» σας, ή για να μνημονεύσω και πάλιν, το στρεβλό επινόημα και πόνημά σας «έρως και θάνατος», πρός τον Ισλαμισμό, πρός την κακοδοξία δηλαδή των αντίχριστων Οθωμανών!

Και μην αρχίσετε, σας παρακαλώ, και πάλιν τα ηλίθια ιδεοληπτικά σας πολιτειοκρατικά επιχειρήματα, περι ανοχής του διαφορετικού, κ.λπ., διότι τρανό παράδειγμα ανοχής του διαφορετικού, ανοχής λ.χ. των Χριστιανών εκ μέρους του ισλαμισμού, εν τόπω και χρόνω, ουδέποτε υφίστατο. Κλασικό πρόσφατο περίτρανο παράδειγμα και αναντίλεκτα δραματική, εμπειρία, η ημικατεχόμενη Κύπρος μας!

Όσο και να υπάρχει ανοχή και αλληλοπεριχώριση εις το απλό επίπεδο των πολιτών ή και φοιτητών,  όμως, όσο ανεβαίνει κανείς στην κοινωνική και πολιτειακή πυραμίδα, τόσο περιπλέκονται τα πράγματα, τα συμφέροντα και οι καταστάσεις και άλλο τόσο, μπορεί ο καθείς να παίξει με άνεση, με την ψυχολογία της μάζας, των απλών ανθρώπων και του όχλου, εφαρμόζοντας μερικές θεωρίες στην πράξη!

Και πάλιν, τρανό παράδειγμα η Κύπρος μας, θέλετε το 1964  ή το 1974 - διαλέγετε και παίρνετε- μιάς και ειδικά στο χωριό που διαμένω, συμβίωναν ειρηνικά, ανεχόμενοι αλλήλους, Οθωμανοί και Ρωμηοί και διατηρήσαν και συντηρήσαν το τζαμί των, πρόσφατα μάλιστα επί κομμουνιστικής κυβέρνησης του λεγόμενου κ. Καταστρόφια.
(Άν τον έχετε ακουστά, γνωρίστε τον, ομόφρονάς σας είναι, τα ίδια μυαλά και ιδεοληψίες κουλιαντιρίζετε! Είχε μάλιστα την ειδικότητα και την φαεινή πρωτοβουλία,  να τοποθετήση, με τα ηλίθια μαρξιστικά τσιράκια του, τεράστια εκρηκτική ύλη εκατών κοντέϊνερ, προερχόμενα εκ των Ισλαμιστών του Άσαντ, σε στρατιωτική ναυτική βάση του Μαρί, δίπλα μάλιστα ακριβώς, απο τον ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό, εν μέσω καύσωνα και άνευ στεγάστρων και να δημιουργεί εν καιρώ ειρήνης: βομβαρδισμένα τοπία, βομβαρδισμένες οικογένειες, βομβαρδισμένες υπάρξεις, βομβαρδισμένα φιλότιμα...!).
  Ας  μη σας αναφέρω κυρ-καθηγητά, πώς από την ανίερη ανοχή μας (γράφε ηλιθιότητα, κατ΄ακρίβεια!) στην διαφορετικότητα απωλέσαμεν, αν δεν απατώμαι, τα πνευματικά μας αισθητήρια, καθότι το συγκεκριμένο τζαμί του χωριού μου ήταν, αποδεδειγμένα και περίτρανα λόγω αγίων τοιχογραφιών,  Ορθόδοξος Ιερός ναός, του Αγίου Γεωργίου, τον οποίο κατόπιν, όπως πληροφορήθηκα εκ των πεθερικών μου, τον δωρίσαμε στους Οθωμανούς (τόσο φιλότιμο και γενναιοδωρία, φέρει να έχει ο Ρωμηός, ή αφέλεια;) για να τον μεταβάλλουνε σε τζαμί μιας τζαί ήταν ο μαχαλάς τζαί ο καφενές τους τζαμέ κατάγυρα!


Φαίνεται κ. Σταμούλη μου, πώς επειδή έχετε ή μάλλον, θέλετε να έχετε  πλήρη μεσάνυκτα, για την εν Κύπρω ανοχή στην διαφορετικότητα του Ισλάμ, η οποία ανοχή, κατέληξε σε εμπόλεμη κατοχή του Ισλάμ, θα έπρεπε να αναρωτηθείτε (από πού πηγάζει η απόλυτη βεβαιότητά σας;) μήπως το συγκεκριμένο Γραικυλίστικο εγχείρημά σας γυρίσει μπούμερανγκ, σε κάποια φάση, κατά των αθώων Θεσσαλονικέων συμπολιτών και συμφοιτητών μας.

Προηγούμενο συνήπαρξης και συστέγασης, με τους Ισλαμιστές, είχαμε και έχουμε ακόμα, μέχρι της σήμερον, τόσο σε Κύπρο όσο και Ελλάδα, αλλά η ιστορία ως γνωστόν, κάνει κύκλους, και εάν δεν θέλουμε να πιαστούμε ως αφελείς ή κορόϊδα, θα πρέπει να ενσκύψουμε και να την μελετήσουμεν. Εκτός κ. πρόεδρε,  άν νομίζετε, άστοχα ασφαλώς, πώς οι Ρωμηοί και οι Ρωμαίγισσες της Κύπρου, το 1974, ότι ήταν μαζοχιστές και θέλανε να γίνουνε πρόσφυγες, αγνοούμενοι, σφαγιασθέντες, βιασθείσες, δολοφονημένοι, τεταπεινωμένοι, εξευτελισμένοι και ξυπόλητοι ζητιάνοι(;;;)!

Η ανοχή των Ρωμηών ήταν και είναι δεδομένη, ακόμα και των ειρηνικών Ισλαμιστών που θέλουν την ησυχία τους, αλλά είναι πασιφανές, ότι τα πολιτικάντικα παίγνια, μόλις βάλουνε το χεράκι τους, με τους τρόπους και τα μέσα που γνωρίζουνε άριστα, η ειρηνική συνύπαρξις δυναμιτίζεται και έχουμε τραγωδίες ολκής...!

Γιατί σας τα λέω όλα αυτά;



Σίγουρα, όχι για να σας κάνω τον δάσκαλό!


Ίσως ασυνείδητα και συνειδητά, να θέλω ενημερώσω τουλάχιστον, μερικούς αναγνώστες μας καλοπροαίρετους, γνωρίζοντας ασφαλώς πώς εσείς, κανέναν δεν λογαριάζετε, διότι μπορεί να έχετε γερές πλάτες μέν, αλλά ιδιοτελείς και ανθρώπινες δε, μην αναφέρω, υποανθρώπινες, κατά την Ποποβίτσια έννοια!


Διότι, δεν υπάρχει περίπτωση, να συστεγαστεί σε μία Θεολογική Σχολή των Ρωμηών, μία αλλόθρησκη, ετέρου γένους σχολή, και δή του Ισλάμ με τους οπαδούς του, η οποία, κατά την πορεία των ημερών, μηνών και  χρόνων, θα αποδείξει τρανώς, την παταγώδη αποτυχία της –τούτο συνάγεται εκ της «αλάθητης» ανθρώπινης εμπειρίας- διότι, πολύ απλώς, καθώς εσείς μας διδάξατε, στην Συμβολική Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία μας, δια των δογματολογικών εγχειριδίων του μακαριστού δασκάλου σας Νίκου Ματσούκα, ο άνθρωπος, εάν δεν καθαρθεί απο τα πάθη του, δεν είναι σ΄αυτόν δυνατόν να υφίσταται οντολογική   θεραπεία, της προσωπικότητας του!

Και φυσικά, αυτή δεν είναι προσωπική διδασκαλία του Ματσούκα, αλλά είναι η Θεολογική ανθρωπολογία και διδασκαλία, της Πατερικής Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας μας!

Πώς αναμένετε τότε βάση της πιό πάνω κατ΄εξοχήν Θεανθρωπίνου, Θεολογικής και Πνευματικής προϋποθέσεως, να επιτύχει το τραγελαφικό ετούτο πολιτικάντικο και αργυρώνυτο-θεολογικό πείραμα/παίγνιο, με ανδρείκελα εσάς τους μισθοφόρους της Πίστεως και μερικών φαντασιόπληκτων γενικών “Γραμματέων” και κακόδοξων Φαρισαίων Ιεραρχών;

Οι Ρωμηοί φοιτητές μας, οι Έλληνες Ορθόδοξοι ή και ετερόδοξοι φοιτητές μας, γνωρίζουμε, με απόλυτη βεβαιότητα, εάν ευρίσκονται υπό θεραπεία της καρδίας και διανοίας των; Είναι και αυτό ένα σημαντικό ερώτημα, αλλιώς γιατί να ασχολούμεθα με την Ορθόδοξη Αισθητική και Φιλόκαλη Θεολογία, εάν δεν έχουμε τέτοιες ευαισθησίες;


 Πολλώ δε μάλλον, θεωρώ ανόητα αχρειάστο, να τεθεί το ταυτόσημο ερώτημα, για τους πάσης φύσεως Αγαρηνούς...!

Άρα, η συγκεκριμένη “πυρηνική βόμβα”, τουτέστιν η δημιουργία αθεράπευτων προσωπικοτήτων, μπαζομένων καρδιών και πληγωμένων ψυχών, είτε ομοδόξων μας,  είτε  και αλλοθρήσκων, θα είναι διαχρονικά, το τέλειο εωσφορικά, υποανθρωπο-τερατογενές πείραμα, άχρι της συντελείας των αιώνων, και η αυτοκαταστροφή της ανθρωπίνης φύσεως, με «θεολογική μαεστρία» μιας και εκλείπει παντελώς ο Θεάνθρωπος, και ως γνωστό ο Σατάν, είναι ένας εκ των διασήμων θεολόγων,  μιάς και πρώτοι εμείς, ως δήθεν Χριστιανοί, είμαστε μπαζομένοι και βραχυκυκλωμένοι με τα χίλια μύρια πυρηνικά απόβλητα της ματαιοδοξίας των γονέων μας και έπειτα των δικών εαυτών μας, Αν λοιπόν αυτό δεν σας στεναχωρεί ή δεν σας αγγίζει, ε, τότε προχωρείστε ελεύθερα, στον Αττίλα της Γάμμα φάσης κατά της Συμβασιλεύουσας...!

Οι μαγκούφισσες και μαγκούφηδες δεν θα χαχανίζουσιν για πολύ, και τα παιδάκια μου και τα παιδιά των φίλων και συγγενών μας, δεν προτίθεμαι να σας τα στείλω, για Θεολογικές σπουδές στην Θεσσαλονίκη, μιάς και το πολιτικάντικο παίγνιό σας έχει στηθεί, πριν από εμάς για εμάς..., το έργο όμως το έχουμε ξαναδεί τότε μαυρόασπρο. Ας είναι τα δικά σας παιδιά, τα νέα θύματα, της Ισλαμικής μάχαιρας, της μανίας και των βιασμών, μιάς και μάχαιρα δίδοντες εις τις καρδιές μας, με την αλαζωνική και προδοτική επιμονή σας, μάχαιρα και θα λάβετε...!

Αγαπημένε μου δάσκαλε, το πρόβλημα σας είναι απλό, πρόκειται για κλασική απαξιωτική ανυπακοή εις την Εκκλησιαστική σας Αρχή. Λίγες σταγόνες σεβασμού, στην μάνα Τοπική μας Εκκλησία, στον άγιο Μητροπολίτη μας, στους αγίους κληρικούς και απλούς πιστούς, δεν έβλαψε κανέναν μας!

Πρόκειται για ένα μεταπατορικό, κλασικό, προπατορικό και φυσικά «Βολιώτικο» μεταπατερικό αμάρτημα!


Τις Πνευματικές συνέπειες, ασφαλώς θα τις θερίσετε!

Το ότι κατέχετε θεσμικό ρόλο και λόγο στα επιστημονικά πράγματα, της πόλεως μας, ουδείς το αμφισβητεί, αλλά, στο συγκεκριμένο θέμα, το ενδεχόμενο να λαθεύετε έστω και 1%, δεν το υπολογίζετε;

Μάλλον όχι!


Ένας ή μία φοιτήτριά σας να σφαγιασθεί, σε μία συμπλοκή θερμόαιμων φοιτητών, ποιός θα αναλάβει την ευθύνη; Ο Λοβέρδος; Ο Καλαντζής; Ο Μαρτζέλλος; Ο Πέτρου; Ο Κωνσταντίνου, ή εσείς; Ή πάντες οι καϋμένοι καθηγητές, οι ψηφίσαντες το εκτρωματικό και προδοτικό Ισλαμικό σας πρόγραμμα;

Να σας δώσω την απάντηση ως παλιός φοιτητής  σας;

Οι μέν ακαδημαϊκοί θα τα ρίχνουνε στους πολιτικάντηδες, οι δέ πολιτικάντηδες θα τα ρίχνουνε στους ακαδημαϊκούς και οι δημοσιογράφοι στους φοιτητές!

Ήδη ο υπουργός κ. Λοβέρδος, πέταξε την ευθύνη από πάνω του..., και τα χειρότερα έπονται Σταμούλη μου, διότι δεν ζούμε σε έναν κόσμο όμορφα αγγελικά πλασμένο, ούτε και σε κανένα κοινόβιο μοναστήρι, στο οποίο ασκείται η θεραπεία της προσωπικότητας, για να αποκληθούμε “ισάγγελος πολιτεία”, αλλά ζούμε, ως κοσμικοί, εν τω κόσμω και ο κοσμος κείται εν τω πονηρώ, κύριε καθηγητά!

Εκτός κι΄άν, κ. Χρυσόστομε, υπηρετείτε και εσείς, όπως και ο Οικουμενιστής Πατριάρχης μας, άλλου είδους εκκλησιολογίες(;!)... Η μανική εμμονή σας με τις Οθωμανικές σπουδές, και να μη θέλουμε μας οδηγεί σε νοσηρές υποψίες εναντίον σας, ότι ίσως υπηρετείτε αλλόθρησκες εκκλησιολογιές...!


Έχω τον λογισμό, ότι μάγισσες και μαγκούφηδες πάντοτε υπήρχανε, υπάρχουνε και θα υπάρχουνε, άχρι της συντελείας των αιώνων! Το θέμα όμως νομίζω δεν είναι το ψάξιμο ανύπαρκτων μαγισσών ή βελονιών, αλλά πώς να τακτοποιούμε και να διαχειριζόμαστε αυτές, ή καλύτερα πώς τις «εξολοθρεύουμεν» διά της τιμίας χαρισματικής μεταστροφής των (μιάς και στην πιό πάνω ταινία του Χόλλυγουντ, έχω την αίσθηση πώς δίνεται για πρώτη φορά, σε παραμύθι μαγισσών, η ένδειξις της εμπράκτου μετάνοιας, πράγμα εκπληκτικό για παραμύθι που παραμυθιάζει ελπιδοφόρα την ειδεχθή πραγματικότητα που μας δημιουργήσατε!), μιάς και ο ρόλος της Ορθοδόξου Θεολογίας και Εκκλησίας μας, καθώς γνωρίζετε καλώς, είναι η κατάργηση και εξολόθρευση των κτιστών σατανικών ενεργειών και η θεραπεία των προσώπων...!

Την Ορθόδοξη Ψυχοθεραπεία, πολλοί εμίσησαν, τις έδρες, τον μισθό, το καθηγητιλίκι και την δόξα, ουδείς!!!

Την μέθοδο, ανεύρεσης μαγισσών, ευκαιρία είναι να την διδαχθείτε εκ  των «εν Χριστώ αδελφών» σας Ιεροεξεταστών και σύγχρονων «Σταυροφόρων», Φραγκολατίνων Παπιστών, μιάς και ο «άγιος Πατέρας» σας, θα βρίσκεται στο Οικουμενικό μας Φανάρι εις την Πόλη, συνευχόμενος και συμπροσευχόμενος με τον «συνεπίσκοπό» του, άγιο Οικουμενικό Πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίο. Άρα, θα έχετε την ευκαιρία να μιλήσετε για μάγους  και για μαγισσούλες με τον Vicarius Antichristi ή
με κανέναν παιδοβιαστή Καρδινάλιο του!

Κοντολογίς σ΄εμάς, η μόνη σχέσις που έχουμε, με την φωτιά, είναι με το άναμα του τζακιού μας, άρα καλό θα είναι κ. Σταμούλη, να ρίχνετε στάκτη εκεί που σας βαστά! Δηλαδή, στα χαζοχαρούμενα, αφελέστατα, αμούστακα και άπειρα παιδάκια, που δασκαλεύετε εις την Σχολή και εξ΄όσων φαίνεται ανούσια, ευχόμενος προσωπικά, να υποψιασθούν οι φοιτητές σας κάτι τις, γιά να μην ακολουθήσουν την ζοφερή στράτα που χαράξατε ως ορκισμένος, με το ΚΑΙΡΟΣκοπικό σας συνάφι, δηλαδή των ψευδο-προοδευτικών μαγισσών και μαγκούφηδων, όντως Γεννιτσάρων (απόλυτο δίκιο έχει ο κ. Τελεβάντος που σας αποκαλεί έτσι!) του κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου!

Με άκρα σεβασμό στα πεφιλημένα πρόσωπά σας και σθεναρή απέχθεια στο ειδεχθές, κακόδοξο προσωπείο, του φασιστικού ακαδημαϊσμού και άνευ Θεανθρώπου θεολογισμού σας


Π. Π. Ν.

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

ΒΡΟΝΤΕΡΟ “ΠΥΞ-ΛΑΞ” ΠΡΟΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ






ΒΡΟΝΤΕΡΟ “ΠΥΞ-ΛΑΞ” ΠΡΟΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Η έκπληξη της εψεσινής ημερίδας στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, για μένα προσωπικά, ο οποίος επί μίαν πενταετία μπαινόβγαινα στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ ως φοιτητής της, ήταν ο Κύπριος καθηγητής κ. Χρήστος Οικονόμου! Τον οποίον φυσικά, δεν έτυχε να γνωρίσω προσωπικά, αλλ΄ούτε να παρακολουθήσω μάθημα και διάλεξη του, μιάς και είναι  πρόεδρος και καθηγητής του αδελφικού τμήματος της Ποιμαντικής Θεολογίας!... Ήταν μεγάλη η έκπληξη μας, αγαπητοί μου αναγνώστες, διότι, πολύ λίγους καθηγητές γνώρισα, στην ολιγοστή ακαδημαϊκή μου φοίτηση, να εκφράζουνε τα πράγματα, αλλά και τα πρόσωπα, με το όνομά τους...!

Εννοείται, πώς η μεγάλη μας έκπληξη και η ιδιαίτερη συμπάθεια, ήταν και είναι ο δάσκαλός και καθηγητής μας, πατέρας Θεόδωρος Ζήσης, ο οποίος ανάβει κυριολεκτικά την ατμόσφαιρα και τα αίματα, σε κάθε του δημόσια διάλεξη ή και παρέμβαση, τον οποίο και χάρηκα σε υπερθετικό βαθμό, στα όσα αληθέστατα ανέφερε επί του θέματος, με ισχυρό ομολογιακό σθένος και αληθεύουσα εν αγάπη παρρησία, πράγμα το οποίο είναι  δυστυχώς, το κατ΄εξοχήν ζητούμενο, από αρκετούς κληρικούς καθηγητάδες και  λαϊκούς! Θα παρακολουθήσετε εμβρόντητοι στο πιό πάνω βίντεο, πώς κάποιος αθεόφοβος μάλλον, Ψυχίατρος εκ του ακροατηρίου, να βρίζει και να προσβάλλει απαράδεκτα, τον σεβαστό μας γέροντα και δάσκαλό, αλλά έλαβεν ετυμόλογα και δίκαια την πρέπουσα απάντηση που του άρμοζε...!

Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, δυστυχώς, εκ μίας πρώτης προσωπικής εκτιμήσεως, μας φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων, καθότι είχε δύο φορές την ευκαιρία, να ομολογήσει ευθαρσώς, εις το όνομα της Ευαγγελικής ονοματοφάνειας, τα πράγματα με το όνομά τους, επέλεξε να παρατηρήση και να προσβάλει δημόσια καί απαράδεκτα, τον εξαιρετικό κληρικό του, π. Θ. Ζήση, αντί μάλιστα να τον υποστηρίξη, ως ώφειλε, και έτσιφάνηκε ανά την Οικουμένη ό,τι μπορεί να βάλει και νερό στο κρασί του  και να ελαττώσει την σφοδρή αντίσταση κατά των διαφόρων οσφυοκαμπτών καθηγητών της σχολής μας!!!

Παναγιώτατε άγιε Ποιμενάρχη μας, όταν εκφράζετε ισχυρές και απόλυτες θέσεις, περί της Μακεδονίας μας, εννοώ στα εθνικά μας θέματα, η στάση σας ως ποιμένας δεν είναι απόλυτη και σαφέστατα, ασυζητητί ακλόνητη;  Τότε, πώς μπορείτε να ζητείτε στα θέματα πίστεως, διαφορετική στάση συγκριτικά με την  δική σας στάση στα εθνικά;

Τα εθνικά ζητήματα έρχονται πρώτα ή τα της πίστεως;

Άλλωστε, πώς μπορείτε στα θέματα πίστεως, λ.χ. Οικουμενισμού, Μονοφυσιτισμού, Σοδομισμού κ.α., να βάζετε νεράκι στο κρασί σας, ενώ στο εθνικό ζήτημα δεν δέχεστε μύγα στο σπαθί σας;

Ζηλέψατε την εθναρχίζουσα στάση (με τις γνωστές αβαρείες των στα της Πίστεως!) των μακαριστών Αρχιεπισκόπων, Κύπρου Μακάριο Γ’ και Αθηνών Χριστοδούλου;

Αλήθεια, γιατί δεν συντάσσεσθε άγιε Θεσσαλονίκης,στους ομολογιακούς αγώνες της Ιεράς Συνάξεως Κληρικών, Μοναχών και λαϊκών;

Γιατί Παναγιώτατε, δεν έχουμε δεί την υπογραφή σας, στο περίφημο Ομολογιακό και εκκλησιολογικό κείμενο της “Ομολογίας Πίστεως” κατά της Παναιρέσως του Οικουμενισμού, ή έστω στο μόλις πρόσφατο θεολογικό κείμενο που αποσαφηνίζει την αιρετική στάση και κακόδοξη εκκλησιολογία του αιρετικού και Αρχιοικουμενιστή, Οικουμενικού Πατριάρχη μας;

Ηλίου φαεινότερο ήταν, ότι ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος, ενοχλήθηκε τα μέγιστα, με τις ποιμαντικές λύσεις που δικαίως και ιεροκανονικώς εξέφρασε ο δάσκαλός μας!

Αναρωτιέμαι εάν όντως , μπορεί να στηρίξει μέχρι τέλους, την εκκλησιαστική απόφαση της ιερατικής συνάξεως της Θεσσαλονίκης, επί του θέματος των Ισλαμικών σπουδών(;!)

Δεν κατανοείτε κ. Άνθιμε, η συγκεκριμένη ουδέτερη στάση και άστοχη παρέμβασή σας, μετά την ομιλία του πατρός Θ. Ζήση, ότι δίνει κουπανιστό αέρα στα α-νόητα μυαλά, των εχθρών της πίστεως και του έθνους μας;

Κατά τα άλλα, το Μακεδονικό σας μάρανε!

Επιλέγω χίλιες φορές να αυτοπροσδιοριστώ ως Σκοπιανός αντί Μακεδόνας, και να επιτρέψω στους Σκοπιανούς να αυτοπροσδιορίζονται ακόμα και Αθηναίοι ή Σπαρτιάτες,  για να σας δώ έστω και μια φορά, να στηρίζετε δημοσίως στα θέματα πίστεως,τον καθηγητή και διδάσκαλό της Εκκλησίας μας π. Θεόδωρο Ζήση και την Ιερά Σύναξη αυτών, στους μαχητικούς αγώνες των! Εκτός κι άν νομίζετε Παναγιώτατε, πώς ξεχάσαμε τα διάφορα άλλα,«απαγορευτικά» στα περί των Gay Pride(;!)

Τόσο δύσκολο πράγμα ήταν και είναι, σεβασμιώτατε,να ασκήσετε το ποιμαντικό και ιεροκανονικό χρέος σας, έναντι των αντιφρονούντων, κακόδοξων λαϊκών καθηγητάδων, που πάσχισαν να  εξευτελίσουν την ποιμαντική και Μητροπολιτική χαρισματική ισχύ και εξουσία σας, εντός της περιφερείας σας; Γιατί, δεν μιμήστε, τον σεβασμιώτατο Πειραιώς, που ασκεί με ακρίβεια το ποιμαντικό χρέος του;

Υπάρχει περίπτωση Εσείς, να βγάλετε κανονική εγκύκλιο ως κυρίαρχος Μηροπολίτης,προειδοποιώντας με εκκλησιολογικό αφορισμό και διακοπή παροχής Της Θείας Κοινωνίας, τους προβοκάτορες θεολογίσκους καθηγητάδες, που εμμένουν στην Ισλαμοποίηση της Σχολής μας και αυτοί, να προχωρήσουν ακάθεκτοι στο αποτρόπαιο έγκλημά τους;

Υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Γιατί δεν χρησιμοποιείτε τα ιερά όπλα της Εκκλησίας μας και τα ιεροκανονικά δικαιώματά σας,κινδυνευούσης της πίστεως και της Συμβασιλεύουσας μας, ίνα μη αλωθεί πνευματικά και εκ των έσω από τους σύγχρονους Βησσαρίωνες και Εφιάλτες;

Πάντως, εαν δεν παρθούν, ισχυρά μέτρα καιδυναμικές κινητοποιήσεις κατά των συγκεκριμένων καθηγητάδων, η Συμβασιλεύουσα εάλωΣεβασμιώτατε, και η ιστορία..., θα φροντίσουμε εμείς οι νέοι ιστορικοί, της σύγχρονης Εκκλησιαστικής Ιστορίας, να σας καταγράψει με τα μελανώτερα χρώματα της, μιάς και καθώς εστιάζατε στον εμφανή εχθρό, τους Σκοπιανούς, την πατήσατε οικτρώς από τον αφανή και αδιόρατο  δόλιο εχθρό εκ των έσω, τουςΚΑΙΡΟΣκόπους...!

Ας ελπίσουμε, ότι θα εμπνευστείτε σε κάποια φάση απο την κατά Θεόν μαχητικότητα, του ομολογητού καθηγητού μας, πρωτού έλθει το βιολογικό σας τέλος, και να απολογηθείτε σε κάποια φάση σύντομα, για τον άδικο παραγκωνισμό που του ασκήσατε, διότι εξευτελίζουν, τα όσα εξεφραζόμενα έμπονα  παράπονα του πατρός Θεοδώρου Ζ., τόσο το σεπτό πρόσωπό Σας όσο και την Ιερά Μητρόπολή μας, γι΄αυτό τον λόγο, το κρίμα στο λαιμό σας!


Ωστόσο στην πορεία της εν λόγω ημερίδας, μία ακόμη φοβερή αποκάλυψη και εκπληξη, ήταν ο καθηγητής Φυσικής κ. Παύλος Γ. για τα όσα εξαιρετικά και εύστοχα  θεολογικά εξέφρασε και μάλιστα, χωρίς να είναι ειδικός επιστήμονας του αντικειμένου της επιστημονικής Θεολογίας! Για να δούμε, τι έχουνε να πούνε τώρα, ή άν μπορούν έστω να αρθρώσουν λόγον τινά, μερικοί  αχάπαροι άθεοι και αγνωστικιστές, για τον εν λόγω εξαιρετικό καθηγητή της Φυσικής...!

Θα πρέπει να τονίζουμε συνεχώς άλλωστε, ότι έχει φανερωθεί ξεκάθαρα πλέον το προσωπείο, η σχέσις και η αίρεσις του Οικουμενιστικού πολιτειακού και θεολογικού Καισαροπαπισμού, αυτή η πυορροούσα πληγή, η οποία μαστίζει την Πολιτεία και την Θεολογία μας, της οποίας σύμπτωμα είναι τα διάφορα φερέφωνα και τσιράκια αυτής, δηλαδή μιά χούφτα άνθρωποι, κληρικοί και λαϊκοί,
 οπαδοί του Πανθρησκειακού Οικουμενισμού!

Μια απορία, ανθρωπιστικής υφής: Ο μεταπατερικόςλυκοποιμένας, Μητροπολίτης Δημητριάδος και Βόλου κ. Ιγνάτιος, καί ο έτερος προβατόσχημος λυκοποιμήνΜητροπολίτης Αλεξανδρούπολεως κ. Άνθιμος (χωρίς να παραθεωρώ σκοπίμως, άπαντα τον εξωεκκλησιαστικό σύνδεσμο και παρασυναγωγή ή  φατριά ή καί κλίκα, ρασοφόρων και μή, απάντων των “προβατέμπορων” Θεομπαικτών του εωσφορικού συνδέσμου “ΚΑΙΡΟΣ”!)και τα ανόνητα τσιράκια των (λ.χ.): Γ. Καλαντζής, Σ.Γιαγκάζογλου, Χ. Σταμούλης, Μ. Κωνσταντίνου, Γ.Μαρτζέλος, Ι. Πέτρου, Σ. Τσομπανίδης, Α. Ζιάκα, Π.Παχής, Π. Βασιλειάδης, Δ. Καϊμάκης, Π. Υφαντήςκ.α., κατάφεραν και καταφέρνουν άραγε να κοιμηθούν όμορφα και ευλογημένα, με όσα εξέφρασαν οι λόγιοι και εκλεκτοί ομιλητές και δασκάλοι μας, επί της θεματολογίας, η οποία βαρύνει, τούς ώμους, τις πλάτες και τις ψυχές των συγκεκριμένων προσώπων;

Και μία ακόμη απορία, Αγιογραφικής υφής, το γνωστό Χριστολογικό λεχθέν (Κατά Μάρκον 9. 42-43):
«καί ς  ν σκανδαλσ να τν μικρν τοτων τν πιστευντων ες μ, καλόν στιν ατ μλλον ε περίκειται λίθος μυλικός περί τν τρχηλον ατο κα βέβληται ες τήν θάλασσα.»  γιατί και σε ποιές περιπτώσεις εκφράσθηκε άραγε, από τον Θεάνθρωπο Χριστό μας, και ποιά η Αγιοπατερική ερμηνεία αυτού;
Καθώς, πώς, πού, πότε και γιατί άραγε δεν έχει, σημερινή εφαρμογή την σήμερον, από μερικούςριψάσπιδες Νεογραικούς καθηγητές μας, οί οποίοι μας κατασκανδάλισαν τα μέγιστα, στον εν λόγω θέμα;

Μήπως υπάρχει, κάποια έλλειψη στις μυλόπτρες, ή στο σκοινί;

Σας πληροφορώ, σεβαστοί μου κύριοι καθηγητές, ότι έχει συλλέξει μπόλικες, η καλή μου πεθερά, έτσι, για όποιον τυχόν, έλθει εις συναίσθηση εαυτού και συνειδητοποιήσει τον εθνικό, τον εκκλησιολογικό, τον πνευματικό, τον πολιτισμικό, τον θεολογικό και επιστημολογικό και ολοκληρωτικά, ψυχοσωματικό σκανδαλισμό μας, ημών των μικρών και ελάχιστων αποφοίτων και απλών συνειδητών και ενεργών πιστών, για την απαράδεκτη και σκανδαλώδηΓραικυλίστικη στάση σας, δηλαδή, στο να προωθείτε με φασιστικό, δόλιο και καιροσκοπικό τον τρόπο, Οθωμανικές σπουδές στο Ορθόδοξο Χριστιανικό τμήμα μας, με απώτερο σκοπό, να την μεταβάλλετε σε θρησκειολογικό κατ΄εξοχήν τμήμα!

Η αίρεση του Καισαροπαπισμού, ο εν Ελλάδι και Κύπρο πολιτειοκρατισμός, των Λουθηροκαλβινιστικών μυαλών και οπαδίσκων τουπροτεσταντόπληκτου Αδαμάντιου Κοραή, που έχει δηλητηριάσει, τις καρδιές και τις ψυχές των πρωταγωνιστών κληρικών καί καθηγητών Θεολογίας και όχι μόνον, είναι υπό αιώνιο ανάθεμα, υπό των Αγίων εννέα Οικουμενικών Συνόδων και του Ιερού Ευαγγελίου, διαφορετικά, ποιά ερμηνεία μπορούν να μας δώσουν οι άσοφοι «φωστήρες» στο Θεανθρώπινο ρηθέν (Κατά Ματθαίον 28. 18.)«δόθη μοι πσα ξουσία ν ορανκαί πί γς»;

Προσεχώς, εάν μπορέσουμε εντός των επομένων ημερών, θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε ενάρθρος μερικά θέματα που εθίγησαν στην ημερίδα.

Καλή σας συνέχεια και φροντίστε οι καλοπροαίρετοι φίλοι και φίλες αναγνώστες μας, να παρακολουθήσετε πάσαν την ημερίδα, διότι ήταν και είναι μάθημα ζωής!!!


Π. Π. Ν. 

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ "ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΕΪΣΜΟ" !













ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
 ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ "ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ
 ΑΘΕΪΣΜΟ"!





 τίτλος τς κπομπς εναι:  "Τί λέει κκλησία γιά τόν θεϊσμό" !

Παρακαλούθησα μέ διαίτερο νδιαφέρον, τόν πιό πάνω τηλεοπτικό διάλογο, λλά τήν ξεκάθαρη ποψη, τς Πατερικῆς ρθοδόξου Καθολικῆς κκλησίας, γιά τόν θεϊσμό, άκόμα τήν ψάχνω!...

να σημεο στήν ν λόγ κπομπή,ξιοπαρατήρητο, στό ποο στάθηκα μέ μπόλικο σκεπτικισμό καί μέ προβλημάτισε ντόνως, εναι πού:  σεβαστός θεολογών, κύριος Θεόδωρος Κυριάκου, «προσυπογράφει» (δική του  δήλωσις!) ς “νέος Σωτήρ” καί ξασφαλίζει-θεολογώντας δημοσίως μάλιστα-τόν Παράδεισο, στούς πίστους καί ξωμότες θέους, πό τς δικς του, προσωπικς μπνεύσεως, σωτηριολογικήπροϋπόθεση! Τουτέστιν, να εναι, "καλοί άνθρωποι" και φιλάνθρωποι, ο διάφοροιντίχριστοι καί πολέμιοι το Σταυρο, καί μέ κριτήριο τήν «γάπη» (Ποιάν γάπη ραγε νά ννοε;) τς Εαγγελικς παραβολς, τς Κρίσεως,παρερμηνεύει,  ν λόγω κπρόσωπος τςκκλησίας, πς δήθεν θά σωθοσιν καί οπάσης φύσεως ντίχριστοι θεϊστές, άν πράττουσιν καλά ργα!!!

Νομίζει,  συμπαθής κπρόσωπος τς κκλησίας, τς νσου τν γίων, τι  Βασιλεα τν Ορανών εναι: «μπάτε σκύλλοι λέστε»;

Μπορε ντως, να σάπιο καί κοφιο δέντρο, μίαθεη «καρπη συκιά» νά κάνει γλυκούς καρπούς;

 ραγε, νά εναι ταυτόσημη θέση καί  διδασκαλία τς ρθοδόξου κκλησίας μας,  πιό πάνω..., προσωπική ποψη το κ. Κυριάκου;

Μήπως ν τέλειταν μία πιπόλαια καί στοχηκφραση,  στω, να «σχμα λόγου», τς στιγμς;

Δηλαδή, ν κατάλαβα καλά, παρακολουθώντας δῦο φορές τήν κπομπή,  διάλογος μεταξύθέων καί λοιπν αρετικν μετά τνρθοδόξων θεολογούντων, χει ς κύριο στόχο καί σκοπό νά μπεδνει, τήν πλάνη καί τήν αρεση τν πρτων κακοδοξοντων;

 μήπως, ὁ δημόσιος διάλογος διεξήχθη, γιά νά  βοηθήση ὁ δεύτερος τούς πρτους, νάντιληφθοσιν τό ξεστράτισμα, τήν πλάνη καί τήν στοχία τους καί νά λλάξουσιν ν τέλει μυαλά;

Ποιό τό νόημα καί  οσία τότε, κ. Κυριάκου, τς δημόσιας διαλογικς συζητήσεως σας, μεταξύ τν κκλησιομάχων θέων; Μιάς καίφόσον δυνατετε νά τούς πετε τήν λήθεια νγάπ, καί ν γάπ μάλιστα νά ληθεύσετε,πολλ δέ μάλλον ταν τούς πιβεβαιώνετε, ς μήφείλατε, (κουσον-κουσον!) τι «καλά κάνουνε» πού εναι θεοι, καί μάλιστα θά σωθοσιν καί θά λάβουσιν τόν Παράδεισο, ο«φιλάνθρωποι» ξ ατν(;!).

Τώρα, τί σόϊ φιλανθρωπία  νθρωπισμός μπορεί να πάρξει, νευ το Θεανθρώπου, εναινα πράγμα τό ποίο, κόμη νά ννοήσω...!

Ἀπό πότε, ποιός, πού, πότε καί γιατί, οἱ ὁρκισμένοι ἐκκλησιομάχοι καί «φιλάνθρωποι» ἄθεοι κ.α., θά λάβουσιν, τήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν;

Καθότι πρῶτον, δέν πιστεύουσιν σέ Αὐτήν, μέ θεο-λογική καί λογική συνέπεια, ὁ Ἁγιος Θεός, δέν θά σῶσει κάποιαν ψυχή μέ τό ζόρι,  ἡ ὁποία δέν θέλει νά σωθεῖ!

Παρ΄ὅλο πού Αὑτός θέλει «πάντας σωθήναι», δέν μπορεῖ νά καταπατήσει ἔτσι ἁπλῶς, τό Θεόσδοτο αὐτεξούσιό μας!

Διότι ἀναντίλεκτα, ὁ Θεός δέν αὐτοαναιρεῖται!

‘Υφίσταται τότε, σωτηρία με το στανιό, ἤ ἀπό τυχαιότητα ἤ ἀκόμη λόγῳ τῶν καλῶν μας ἔργων;

Καί κατά δεύτερον καί καλύτερον λόγῳ, δέν ἀποδέχονται, δέν παραδέχονται, δέν ἀναγνωρίζουσιν,δέν ἀγαπούσιν, τόν οἰκοδεσπότη Αὐτῆς, τῶν Βασιλέα τῶν ὅλων, τόν Θεάνθρωπο Κύριο καί Δημιουργό μας!

Καί σίγουρα, δέν ἐννοώ καθόλου τούς κατά φαντασία ἀθέους...!

Ἡ τοποθέτησή μου, ἐστιάζει εἰδικῶς, στούς μαχητικούς καί ἀνεγκέφαλους ἀθέους, οἱ ὁποῖοι, μέ φανατίζουσα λῦσσα καί σατανική μανία, καθημερινά,προσπαθοῦσιν μέ φονταμενταλιστικά, ἀνόητα καί παράλογα  σοφιστικά ἐπιχειρήματα, νά καταργήσουσιν τήν Ὁρθόδοξη Πατερική Ἐκκλησία καί Πίστη, τῶν παπούδων, γιαγιάδων, πατέρων και μητέρων τους, εἰς τό όνομα..., τῆς παραμυθο-πιθηκίστικης, ψευδώνυμου Ἐπιστήμης καί τοῦ ψευδοπροοδευτισμοῦ των!

Ὅποιος αἱρετικός, ἤ καί ἄθεος, δηλαδή,ψυχοσωματικά παράφρων καί πνευματικά ἀσθενής,πιστεύει ἐν ζωῇ, στήν τυχαιότητα τῆς δημιουργίας του κόσμου καί δογματίζει ἀκόμα ἡλιθίως, ἀπόλυτα, στά περί πιθηκανθρωπολογίας, τό θεωρεῖτε παράξενο καί παράδοξο, νά κολλάζεται, «ὅλως τυχαίως» καί  μετά θάνατον;

Ἐκτός καί ἄν κανένας ἀφελής, πιστεύει, ὅτι καί οἱ πιθηκάνθρωποι, θά σωθοῦσιν, στήν Δευτέρα τοῦ Θεανθρώπου Παρουσία(;!)

Οὐδείς ἀναμένει, ἀπό Χριστιανούς θεολογούντας, νά ξεδιπλώνουσιν σέ τηλεοπτικούς χρόνους, κατά τῶν αἰρετικῶν, ἀθέων, ἀθρήσκων καί ἐτεροθρήσκων, μέ πάσαν καί ἀπόλυτη ἀκρίβεια, ἄπασαν τήν Ὀρθοδοξοπατερική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας!

Αὐτό ὅμως, τό ὁποίο αναμέναμεν, τουλάχιστον, θά ἦταν  ἡ ἀποσαφηνισμένη εἰδική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας σέ ἐπί μέρους, εἰδικά θεολογικά θέματα, τα ὁποία ἐθίγησαν!

Λόγου χάριν, μιά καί ἐτέθη θέμα σωτηριολογίας  περί τῶν ἀπίστων, στόν ἐν λόγῳ θεολογούντα, δέν θά ἔπρεπε νά ἐκφράσει τήν σταθερή, ἀκλόνητη καί ἀπαρασάλευτη διδασκαλία, τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας;

Μήπως τελικά,  τίτλος τς κπομπς, θά πρεπε νά ταν: "Τί λέει  θεολόγος Θ. Κυριάκου γιά τόν θεϊσμό;" 

Καί γιατί ἄραγε, δέν προσεκλήθη, ἔνας παραδοσιακός κληρικός, Πνευματικός μάλιστα, γιά νά ἐκφράσει τήν ποιμαντική, θεολογική ἄποψη τῆς Ἐκκλησίας, γιά τόν ἀθεϊσμό;

Δέν ἦταν φανερό, ὅτι ὁ ἐν λόγῳ θεολογών, σέ διάφορα ἄλλα θεολογικά θέματα, τά ὁποία εξελίχθησαν πρός τό τέλος τοῦ διαλόγου, ἐξέφραζε τήν προσωπική ἄποψή του, καθῶς τό ἐδήλωνε(!) μάλιστα, χωρίς κάν νά ἐρωτηθεῖ περί τῆς ἀπόψεώς του! Καί μάλιστα τολμούσε ο «προοδευτικός θεολόγος» νά πεῖ, ὅτι δέν συμφωνεῖ(!) μέ συγκεκριμένες ἀπόψεις τῆς Ἐκκλησίας, τήν ὁποία μάλιστα,  ἐκπροσωπούσε(;) γιά νά ἐκφράσει, τίς ἀπαρασάλευτες καί πάγιες θέσεις της!

Ἐπιτρέπεται, ὁ ἐκπρόσωπος τῆς Ἐκκλησίας, νά ἐκφράζει, δημοσίως, τίς προσωπικές του, ἀπόψεις;

Ἤ μήπως τοῦ ἐπιτρέπεται δημοσίως, νά διαφωνεί, σέ ἀκλόνητες θέσεις τῆς Ἐκκλησίας, στά δόγματα πίστεως δηλαδή, τά οποία ὤφειλε νά ἐκφράζει καί νά κηρύττει;

Γιά νά ἔχουμεν τζαί καλόν ἐρώτημα: Βάλαμε τούς λύκους, να φυλάνε, τα πρόβατα;

Οἱ προσωπικές θέσεις καί ἀπόψεις τῶν διαφόρων θεολόγων και ποιμένων, ἐπάνω σέ θεολογικά θέματα, δέν εἶναι δεῖγμα, Λουθηροκαλβινίζουσας-προτεσταντικής νοοτροπίας;



ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΕΟ-ΛΟΓΙΚΑ:

Οἱ διάφοροι, ἐκπροσωπούντες, τήν ἁγία μας Ἐκκλησία, σέ διάφορους διαχριστιανικούς καί διαθρησκειακούς διαλόγους μετά τῶν ἀλλοθρήσκων καί ἑτεροδόξων ἀθέων, γιατί ἀγνοοῦσιν ἤ ἀπαξιώνουσιν τό Θεόπνευστο δογματολογικό καί Ἁγιοπατερικό ῥηθέν: «extra ecclesiam nulla salus»(ἐκτός τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δέν ὑπάρχει σωτηρία!);

Ὑπάρχει σωτηρία, ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας;

Τήν Ὀρθόδοξη θέση καί διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας, περί τῆς συνεργίας τοῦ ἀνθρώπου, στήν σωτηρία του, τήν γνωρίζουσιν οἱ ποιμένες και θεολόγοι ἐκπρόσωποι, τῆς Ἐκκλησίας μας;

Ποιός, ξουσιοδότησε τόν σεβαστό κ. Κυριάκου, νά χαρίζει "συγχωροχάρτια" (δείγμα τῆς παπίζουσας νοοτροπίας τν Οκουμενιστών θεολογο-σοφιστν!) και να εξασφαλίζει, τήν Βασιλεα τν Ορανν, στούς πρην βαπτισμένους καί νν ξωμότες καιντίχριστους θέους, μιάς καί φ΄σον ο Θεάνθρωπος Χριστός μας, μς τονίζει ξεκάθαρα στό ερό Εαγγέλιό Του πιστεύσας καίβαπτισθείς σωθήσεται,  δ πιστήσας κατακριθήσεται...»; (Μαρκ. 16,16)

 μέν Θεάνθρωπος Κύριος, θέτει την διπλήκλόνητη, βασική ἐκκλησιολογική προϋπόθεση, τς σωτηρίας μας, νώ  κπρόσωπος(;) τςκκλησίας κφράζει, τίς προσωπικές γνώμες καίπόψεις του, χωρίς νά κάνει εδική ναφορά, στό σημαίνον Χριστολογικό, τοτο ηθέν καί γραφθέν...!

Τουλάχιστον γαπητέ μας, κύριε Κυριάκου, ςπερασπιζόσασταν ἐντόνως, τήν τιμή καί τήν μνήμη το γίου πατρός Γέροντος Παϊσίου, στάσα συκοφαντικά ξεστόμισαν ο ντίχριστοιθεοι!
Κατά τήν δική μας τότε ποψη, οἱ μέν ἄθεοι, κάνουνε ἄριστα, τό διακόνημά πού τούς ἀνετέθη, ἐκ τοῦ πατριοῦ των, τοῦ σκότους! 

Οἱ δέ «δικοί μας» θεολόγοι τί κάνουνε;

Κρατάνε τό «ἱσοκράτημα» τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;

Ἀξίζει ὡστόσο, νά ἀναφερθούμε, στήν γνωσιολογική ἀνεπάρκεια καί ολοφάνερη ἀδυναμία, τῶν ἀθέων, νά ξεκαθαρίσουν καί νά ἀποσαφηνίσουν, μέ ἀπλά λόγια, τί ἐστί ἀθεϊσμός καί ἀγνωστικισμός τήν σήμερον;
Ἀγαπητοί μας, φανατικοί ὁπαδοί τοῦ Ἀθεϊσμοῦ, τῆς νήσου τῶν Ἁγίων, ἀν θέλετε νά πλήξετε σημαντικά καί σοβαρά, τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Κύπρου, καί νά τήν μεταβάλλετε, σέ νήσο τῶν ἀθέων, θά πρέπει νά γνωρίσετε ἀρίστως καί καλῶς τόν ἐχθρό σας!

Αὐτό σημαῖνει, τήν αὐστηρά ὑποχρέωσή σας, πῶς θά πρέπει νά μελετήσετε τήν Ὀρθόδοξη Πατερική Θεολογία σέ βάθος καί γιατί ὄχι, ἄν μπορεῖτε μερικοί, γιά λόγους στρατηγικῆς, νά τή ζήσετε καί γιά κανένα καλό διάστημα, συνειδητά καί ἐλεύθερα ὡς Ὀρθόδοξοι, τουλάχιστον γιά ἕνα ἑξάμηνο!...

Διότι, μέ τό να χρησιμοποιεῖτε, τά κλασικά γνωστά,τραγελαφικά ἐπιχειρήματα, τῶν διασήμων ἀθέων καί ἀγνωστικιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἔζησαν, βίωσαν καί γνώρισαν, στό ἱστορικό καί γεωγραφικό πλαίσιο τῆς ἐποχῆς των, τό Δυτικό Χριστιανισμό, δηλαδή τόν Παπικό και Προτεσταντικό Χριστιανισμό, χωρίς νά ἔχετε ἐμβαθύνει, ἐμπειρικά, γνωσιολογικά καί φιλολογικά τουλάχιστον, στήν Ὀρθόδοξη Πατερική Θεολογία, πῶς θά θέλατε νά άντιμετωπίσετε σοβαρά και λογικά, τό ἀντιρρητικό καί ἀπολογητικό ὁπλοστάσιο, τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς Θεολογίας καί Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου;

Πού πᾶτε, ἀνόητοι ἀθεϊστές, ξυπόλυτοι στ΄ ἀγκάθια;

Κατά τα ἄλλα, ὁ ὅμιλος ἀθέων τῆς Κύπρου, σᾶς μάρανε!




Υστερόγραφον:

«Ὁ Λούθηρος, δηλαδή, ὅπως εὔστοχα παρατήρησε ὁ Μ. Weber,(Μ. Weber, Ἡ προτεσταντική ἠθικἠ καί τό πνεῦμα τοῦ καπιταλισμοῦ, Ἀθήνα 1978, σ.96.)   ἀπέρριψε τά καλά ἔργα ὡς μέσα ἐξαγορᾶς τῆς σωτηρίας καί τά μετέβαλε σέ μέσα βεβαιώσεως της, ἀφοῦ αὐτά ἀποδεικνύουν, κατά τόν Λούθηρο, τήν πραγματωμένη σωτηρία. (...) Ἀλλά τά καλά ἔργα κατά τήν Ὀρθόδοξη θεώρηση εἶναι καρπός τοῦ Ἁγίου Πνεῦματος, ὅπως σημειώνει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος (Γαλ. 5,22-23.)... Ἡ βασική, ὅμως, διαφοροποίηση τῆς Ὀρθόδοξης Έκκλησίας ἀπό τόν Λούθηρο βρίσκεται στό γεγονός, ὅτι αὐτή γιά τήν πραγμάτωση τῶν καλῶν ἔργων προϋποθέτει ἀπαραιτήτως τή συνεργία τοῦ ἀνθρώπου. (...) Ἡ ἀρχή τῆς συνεργίας ἀποτελεῖ οὐσιῶδες χαρακτηριστικό γνώρισμα τῆς Ὀρθόδοξης πνευματικότητας, πού κάνει κατανοητή καί τήν ἄσκηση στό πλαίσιο τῆς Ὀρθοδοξίας...»! [1]

Μέ τιμή 
ΑΘΕΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ




ΣΗΜΕΙΩΣΗ:


[1] ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ι. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ, Η ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ(Κριτική θεολογική προσέγγιση τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς καί Προτεσταντικῆς Σωτηριολογίας ἀπό Ὀρθόδοξη ἄποψη), ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Π.ΠΟΥΡΝΑΡΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 2012, σ. 325-327.