Translate

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ "ΞΑΝΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ" ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΑΝΙΕΡΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ! ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ "ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΙ"!!! ΠΟΙΑ Η ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ;






ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΜΑΣ "ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΙ"!!!

ΠΟΙΑ Η ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ;




ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Με μεγάλη μας χαρά, σας αναγγέλουμε ότι εδώ και λίγα εικοσιτετράωρα, δημιουργήθηκε μιάν ειδική θεολογική ομάδα στο Facebook με τίτλο [1]: “Αιτούμαστε απο την Ιερά Σύνοδο να αφορισθεί ο Νίκος Καζαντζάκης”,της οποίας την ηλεκτρονική διεύθυνσή, θα βρείτε από κάτω στις σημειώσεις! Οι βασικές πληροφορίες ετούτης της ενδιαφέρουσας ομάδας είναι: «ἡ θεολογικὴ καὶ λογικὴ ἐνημέρωση τῶν συναθρώπων μας, ποὺ ἀποδέχονται ἄκριτα καὶ ἀβασάνιστα τὶς βλασφημεῖες, τὶς κακοδοξίες καὶ αἱρέσεις, τοῦ βλασφήμου, ἀθέου καὶ μακαρίτη, Μασόνου και Θεοσοφιστῆ, τουτέστιν Ἑωσφοριστῆ(!!!) Νίκου Καζαντζάκη!...
Αἰτούμαστε λοιπὸν καὶ ἀπαιτοῦμεν, ἀπὸ κάποιαν τοπικὴν Ἱεράν καὶ Ἁγίαν Σύνοδον, τῆς Οἰκουμενικῆς, Ἀποστολικῆς, Καθολικῆς καὶ Πατερικῆς, Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, ἵνα λάβῃ μετὰ θάνατον, ὁ αἱρεσιάρχης "λογοτέχνης" ἀφορισμὸν καὶ καταδίκην, μαζὶ μὲ τὰ βιβλία του, μαζὶ μὲ τοὺς ὀπαδούς του, μαζὶ μὲ τὴν κακοδοξία τοῦ Καζαντζακισμοῦ, καθώς καὶ αἰώνιον ἀνάθεμα, ἄχρι τῆς Δευτέρας Παρουσίας Του!”


ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΕΥΘΥΝΗ;

Αν θέλει κάποιος σοβαρός και καλοπροαίρετος ερευνητής να κατανοήσει βαθύτερα την ανάγκη της πιό πάνω ενημερωτικής ομάδος, θα πρέπει να βασανίσει αρκετά, το ερώτημα αυτής της παραγράφου μας, ίσως και έτσι καταλήξει αντικειμενικά, στο κατά πόσον υπάρχει η τυχούσα νομοτελειακή έκβαση στην μετά θάνατον ευθύνη του Καζαντζάκη! Περίφημη επιστημονική μελέτη των Πατέρων, της Ιεράς Μονής Μελισοχωρίου, η οποία ήταν και είναι πηγή έμπνευσης, αναφέρει σε ειδική παράγραφο για το θέμα[2]: “Ἄν ὅμως ὁ Καζαντζάκης ἔχει φύγει ἀπό τόν κόσμο αὐτό καί ἔχει καταλήξει κατά πνευματική νομοτελειακή ἔκβαση τῆς ἐλεύθερης θελήσεώς του μακράν τοῦ Χριστοῦ, στόν Ὁποῖον δέν βρῆκε τόν Θεόν καί Σωτῆρα ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, ὡστόσο ἡ ὑπονόμευση τῶν χριστιανικῶν δομῶν συνεχίζεται μέσῳ τῶν συγγραμμάτων του καί τῆς ὑποστηρίξεως ἀπό μέρους τῶν θαυμαστῶν του. Εἶναι ἆραγε χωρίς συνέπειες γιά τόν ἴδιο -καί ὅσους τόν προβάλλουν- ἡ συνέχιση τοῦ ἔργου του;”
 Όποιος θέλει να έχει επιστημονικά, θεολογική γνώση (μιά και ο αφορισμός είναι θεολογικό θέμα κατεξοχήν και όχι λογοτεχνικό!) και να εκφράζει σοβαρή γνώμη και άποψη για το θέμα μας, για τον Αντίχριστο Καζαντζάκη,  από τούδε και στο εξής, ας μην παραλείψει παρακαλώ, απο φιλοτιμίαν και μόνον τουλάχιστον, να μελετήσει ετούτην την περισπούδαστη μελέτη, η οποία μας θέτει τα πράγματα επί των τύπων των ήλων, με άκραν θεολογική ευστοχία!


Η ΝΟΣΟΣ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΙΣΜΟΥ

Χρόνια σερφάροντας στον διαδικτυακό χώρο, παρατηρούσα και ακόμα παρατηρώ(!) δυστυχώς, με έμπονη θλίψη, την οντολογική κατάντια και διαστροφή μας, την κατάντια των Νεογραικύλων, Νεοελλήνων και Νεοκυπρίων, με την επάρατο μανία των, με τον Αρχιγραικύλο και Αντίχριστο, μακαρίτη πλέον, Καζαντζάκη!
Γράφεις μια κουβέντα, για τον Θεάνθρωπο Χριστό και σε απαξιώνουν οι πάντες...!
Γράφεις όμως, μιά κουβέντα, εναντίον αυτού του σύγχρονου Αντιχρίστου, με αποδείξεις και ονόματα, και πέφτουσιν οι δεκάδες και εκατοντάδες ανόητοι, Καζαντζακικομανείς, σύγχρονοι ειδωλολάτρες, να σε κατασπαράξουσιν ωσάν τις ύαινες και τους γύπες!!!
Πρώτοι και καλύτεροι φυσικά, οι κάθε λογής-λογής θρησκόληπτοι-άθεοι, θεούσοι-παγανιστές, θεομπαίκτες-χριστιανοί, ΚΑΙΡΟΣκόποι Οικουμενιστές, και πάσης λογής φύσεως, βραχυκυκλωμένων θεουσών και μη νόρμαλ θρήσκων, στην σύγχρονο συγκρητιστική θρησκείαν και αίρεσιν του Καζαντζακισμού!
Ο λόγος που αποκαλούμεν θρησκεία και αίρεσιν, αλλά και αιρεσιάρχη, καιρό τώρα, τον Μασόνο Κ. δεν είναι από φανατισμό και εμπάθεια αλλά, διότι στα λογοτεχνικά συγγράματά του, υπάρχει η αδικαιολόγητη, θεολογική σύγχυση και ταύτιση, του ακτίστου με το κτιστό, πράγμα θεμελιώδες, για να πέσει κανείς με τα μούτρα (και εν αγνοία του φυσικά!) στην ειδωλολατρία! Μια και τα λογοτεχνικά κείμενα, περνάνε με άνεση, τις όποιες ιδεοληψίες, δεισιδαιμονίες και προκαταλήψεις του εκάστοτε λογοτέχνη!


Η ΝΟΣΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΨΙΑΣ

Κάθε εωσφορικός νεωτερισμός (κατουσίαν είναι πανάρχαιος ο εωσφορισμός και καθόλου νεώτερος και προτότυπος!), κάθε κακόδοξο φιλοσοφικό σύστημα, κάθε λογοτεχνικό, φιλολογικό και θεολογικό ή και θρησκευτικό κατεστημένο, αιρετικά και νοσογόνα συστήματα ή και αρχαία και σύγχρονα θρησκεύματα, τα οποία οδηγούν μακράν της θεραπείας της προσωπικότητας των ανθρώπων και πολύ μακρύτερα κυρίως, της ψυχοσωματικής σωτηρίας των συνανθρώπων μας, χρέος της Στρατευομένης Εκκλησίας μας, δεν είναι να ασκήσει μόνον τις ανάλογες νόρμαλ (=κανονικές) εκκλησιολογικές και ιεροκανονικές θεολογικές πιέσεις και να εφαρμόσει τα Ιεροκανονικά δικαιώματά της, τουλάχιστον το λιγότερο, είναι να πληροφορήση και να ενημερώση, προς εξασφάλιση και διαφύλαξη, ετούτης της θεραπείας, του Χριστεπώνυμου πληρώματος αυτής;
Με τον μετά-θάνατον αφορισμό όμως, του Κ., και την καταδίκη μερικών επικίνδυνων και βλασφήμων συγγραμμάτων του, θα δίνεται η ευκαιρία στους απλούς στην πίστη, να προβληματίζονται μιά, δυό και δεκατρείς φορές, στο κατά πόσον υπάρχει κάποια ωφελιμότητα από τηνανάγνωση τέτοιων ψυχοφθόρων λογοτεχνικών διηγημάτων(;!) Μια και εφόσον φυσικά, η Μητέρα μας Εκκλησία, θα τον έχει αφορίσει και επίσημα, έστω και μετά-θάνατον, καθώς υπάρχει αυτή η Αγιοπνευματική διαχρονική συνήθεια και Ιεροκανονική απόφαση, για ποιμαντικούς κυρίως, λόγους!
Λέτε να βρεί, ή και να πάθει χειρότερα, εκεί που πήγε πλέον, ο μακαρίτης Κ., με ένα μεταθανάτιο αφορισμό;
Υπάρχει, σώφρων άνθρωπος και νόρμαλ Ορθόδοξος Χριστιανός (Με την Ρωμανίδειο φρασεολογία και πατερική έννοια!), που να θεωρεί ότι δεν θα  ωφελήσει κανέναν, ένας μεταθανάτιος εκκλησιαστικός αφορισμός του;
Ή να το θέσουμεν και διαφορετικά;
Υπάρχει ένθερμος οπαδίσκος του, που δεν θα ενοχληθεί ή δεν θα πάθει κρίσιν συνειδήσεως, με έναν αφορισμό του προτύπου, ινδάλματος και ψευδο-ειδώλου;
Ε μά..., γι΄αυτόν και μόνον τον λόγο, επιβάλλεται ο Ιεροκανονικός και δίκαιος αφορισμός, των Αντιχρίστων: τόσο του Αδαμάντιου Κοραή, όσο και του Νίκου Καζαντζάκη!!!
Πώς αλλοιώς θα συνειδητοποιήσουνε μερικοί αδελφοί και πατέρες μας, ότι άλλον ο Θεάνθρωπος Χριστός και ο δρόμος της Αληθείας και της Αρετής, και ένα άλλο πράγμα οι διαβολάνθρωποι και διαβολοειδείς Αντίχριστοι συγγραφίσκοι, που οδηγούσιν στο δρόμο του ψεύδους και της κακίας!
Μέγα χάσμα μεταξύ των οπαδών Του Πρώτου και μοναδικά ανεπανάληπτου, Αλαθήτου Κυρίου μας Ιησού Χριστού του Εμμανουήλ, συγκριτικά με αυτούς τους ελεεινούς οπαδίσκους, των τελευταίων και μοναδικά ανεπανάληπτων, αστοχο-έσχατων Αντιχρίστων, του Σατανιήλ!
Διαλέγετε και παίρνετε, καθώς έλεγε ο μακαρίτης καθηγητής Ματσούκας, ο οποίος είναι και αυτός, μία χείριστη αφορμή και αιτία, της συγχρόνου μάστιγας της Καζαντζακικοπληξίας!


ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΩΝ

Αναφέρει, ο αείμνηστος Πατέρας, διδάσκαλός και δογματολόγος της Εκκλησίας μας, ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης [3]: «Ἡ ἐν λόγῳ νόσος συνίσταται ες τὸ ὅτι ὑπάρχει βραχυκύκλωμα μεταξύ τοῦ πνεύματος ἐν τῇ καρδίᾳ τοῦ ἀνθρώπου(δηλαδὴ τςκατὰ τος πατέρας νοερς ἐνεργείαςκαὶ τοῦ ἐγκεφάλουΕςτνφυσιολογικήν της κατάστασιν ἡ νοερὰ ἐνέργεια κινεται κυκλικς ὡσν στρόφαλος προσευχομένη ἐντςτς καρδίαςΕς τν νοσοσαν κατάστασιν της ἡ νοερά ἐνέργεια δν στροφαλίζεται κυκλικς. Ἀλλὰ ξεδιπλωμένη καὶ ριζωμένη ες τν καρδίαν κολάει στν ἐγκέφαλον καὶ δημιουργεῖ βραχυκύκλωμα μεταξύ ἐγκεφάλου καὶ καρδίας. Ἔτσι τὰ νοήματα τοῦ ἐγκεφάλου,ποὺ εναι ὅλα ἀπὸ τὸ περιβάλλονγίνονται νοήματα τς νοερςνεργείας ριζωμένη πάντα στν καρδίαν. Ἔτσι ὁ πάσχων γίνεται δολος τοῦ περιβάλλοντός του. Ὡς ἐκ τούτου συγχέει ὡρισμένα προερχόμενα ἐκ τοῦ περιβάλλοντός του νοήματα μὲ τν θεόν ἥτος θεούς του. (...) ποὺ εναιτὸ θεμέλιον τς λατρείας τν εδώλων...»
Χωρίς να παραθεωρούμε ή να παραγνωρίζουμε την ακλόνητη αρχή του Consensus Patrum (=Συμφωνία Πατέρων) σε δογματικές διδασκαλίες, οφείλουμε να προσθέσουμεν, και την συμφωνία των αειμνήστων δογματολόγων καθηγητών, Χρήστου Ανδρούτσου [4] και Παναγιώτη Τρεμπέλα [5] σε ένα εξαιρετικά λεπτό και δυσδιάκριτο κομβικό σημείο, αναγκαίο για την εργασία μας:«... ὅταν ὁμιλῶμεν περὶ ὁμοφώνου μαρτυρίας τῶν Πατέρων, δὲν πρέπει νὰ εκλαμβάνωμεν αὐτὴν μαθηματικῶς, ἀναζητοῦντες πόσοι κατ΄ἀριθμὸν Πατέρες μαρτυροῦσι περὶ τούτου ἤ ἐκείνου τοῦ δόγματος. Καὶ μία μόνον ἀπόφανσις ἐπιφανεστάτου Πατρός περὶ δόγματός τινος, ὅταν οἱ λοιποὶ Πατέρες δὲν ἀντιλέγωσιν, εἶναι ἐπαρκὴς μαρτυρία τῆς Παραδόσεως. Τοῦτ΄αὐτὸ ἰσχύει προκειμένου καὶ περὶ συνοδικῶν ἀποφάσεων.»!


Η ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΘΕΟΠΤΗ

Σύμφωνα με όλα τα πιό πάνω, συμπεραίνουμε με  θεολογική σαφήνεια, πόση βαρύνουσα άποψη έχει η άποψη  ενός επιφανεστάτου φωτισμένου αγίου Πατέρα σε δογματικά και θεολογικά ζητήματα κυρίως, πολλώ δεν μάλλον η γνώμη αυτή να είναι μάλιστα..., Θεοφόρου, Θεόπτη και Θεοφώτιστου!!!
Η Χριστιανική θρησκευτική σύγχυση που υπάρχει σήμερα, σε πολλών αδελφών και εχθρών της Πίστεως μας, τα μυαλά, είναι ενδεικτική και ολοφάνερη, σε μικρογραφία, εντός διαδικτυακού χώρου..., μην πάμε προς τα πάρα έξω..., διότι ο τραγέλαφος θα είναι ψωμοτύρι...!
Ισχυρά αντίφαση και αντινομία, την οποία εβαρέθηκα να εντοπίζω, είναι: να αναρτούν απο την μια τα άγια λεχθέντα και γραφθέντα περί του αγίου Γέροντος Παϊσίου κ.α. Αγίων, ενώ σχεδόν παράλληλα, να δημοσιεύουν και μερικές ατάκες και ψευδεπίγραφα λεξίδια που κυκλοφουρούσιν κατά καιρούς περί και με  τον Κ.! Η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι αρκετοί εκ των διαδικτυακών χρηστών είναι συνεπείς με τον άκριτο θρησκοληπτικό φανατισμό των, όσον άκριτο φανατισμό έχουσιν για τον Καζαντζάκη, άλλο τόσο φανατισμό έχουσιν υπέρ του Γέροντος Παϊσίου, ενώ ορισμένοι πικράντεροι «γνωστικοί» Οικουμενιστές, οι οποίοι γνωρίζουσιν με σαφήνεια την γνώμην του αγίου Πατρός Παϊσίου περί του Καζαντζάκη, επιλέγουσιν να απορρίπτουσιν..., τον Θεοφόρο Γέροντα(!!!), αντί τον Θεοσοφιστή γερο-ξεκούτη Κ.!
Ώ της τολμηράς γνώμης(!) και θρασείας χειρός(!) καθώς βοά, ο Θεοφόρος Ιωάννης Δαμασκηνός!
Στο συναξάριο και αγιο-λόγιο της περισπούδαστης βιογραφίας του Θεοφόρου  Γέροντα Παϊσίου, αναφέρεται και μας πληροφορεί ο βιογράφος του, σε δύο ειδικά κεφάλαια, τα περ του Κ.!
Στο μέν πρώτο κεφάλαιο [6] να αναφέρω συνοπτικά ότι ο Καθηγητής της ερήμου και Γέροντας ασκητής ήταν στο Θεοβάδιστο Όρος Σινά, στην κορυφή της Αγίας Αικατερίνης, και καθώς ολοκλήρωσαν την Θεία Λειτουργία και κατέβαιναν, με ένα κοπίδι ο Γέροντας έσβησε το όνομα του «δεδηλωμένου αθέου» και Αντίχριστου Κ.! Διότι το«θεωρούσε αταίριαστο σε εκείνον τον άγιο τόπο οι προκυνητές να βλέπουν το όνομα ενός βλασφήμου, να υπάρχει το βδέλυγμα της αθεΐας εν τόπω αγίω...! Ο π. Παΐσιος αποστρεφόταν τον Καζαντζάκη, λόγω της αθεΐας και των βλασφημιών του και δεν ήθελε ούτε να βλέπη ούτε να ακούη το όνομά του.»!!!
Ενώ οι σημερινοί καθηγητάδες του γραφείου και του μισθολογίου: ανονήτους Ματσούκηδες, ανέμελους τσομπανηδο-φλουφλουριστές Ιλιού Αθηναγόρηδες και  Αρκαλοχωρίου Νανάκηδες, θολοσοφιστές-ΚΑΙΡΟΣκόπους Σταμούληδες, ανύφαντους-αγιολόγους Υφαντήδες, μωρές-Χατζηδιαβολίνες Μαρικούδες κ.α., 
(η  ταύτιση, των καθόλου τυχαίων, ονοματεπωνύμων με υπαρκτά πρόσωπα, δεν έγινε συμπτωματικώς και ως εκ τούτου, ουδεμία ευθύνη φέρει ο στοχαστής, ο λογοτέχνης-δοκιμιογράφος, δηλαδή ο γράφων,  ή και το εν λόγω ιστολόγιο, μια και εφόσον, ακόμα να πληρώσει τα βλάσφημα ετερονομιστικά λογοτεχνήματά του, ο ετερόρυθμος και «ετερόμορφος λογοτέχνης» Κ.!) επιθυμούν, να τον βλέπουσιν στον ύπνο τους, αλλά και να προσπαθούσιν να μας τον εμπεδώσουσιν με το «ακαδημαϊκό στανιό» στον ξύπνιο μας, ως τον σπουδαίο Νεοέλληνα (γράφε Νεογραικύλο!), Κρητικό λογοτέχνη (τρομάρα του!), σε ισάξια και ισόκυρη προσπάθεια, «έντεχνο-άτεχνης» ακαδημαϊκής- ευρεσιτεχνίας ή και δαιμωνιώδους-ευρεσιτεχνισμού..., αγιοποιήσεως του(sic), δηλαδή ενός καθολοκληρίαν στείρου ψευδεπιστημονισμού, καθώς το όλο θέμα λογοτεχνικο-θεολογικά, είναι ευπρόσβλητο και όζει, μιά και το πτώμα του Κ. όταν τον ξεθάψασιν, παρέμεινε οδυνηρά τυμπανιαίο και οζαινώδης...!
Στο δε δεύτερο κεφάλαιο [7] τώρα, το έτος 1988 δημιουργήθηκε σάλος και πανικός εξ αιτίας της βλάσφημης ταινίας «ο τελευταίος πειρασμός», το οποίο αντίχριστο έργο, βασιζότανε στο ομώνυμο βιβλίο του Αντίχριστου Κρητικού! Αποφασίσθηκε απο την Εκκλησία συντονισμένη διαμαρτυρία του ιδίου έτους και ζητήθηκε και η συμμετοχή του Αγίου Όρους...! «Αρκετοί όμως αντέδρασαν αρνητικά. Δεν θεωρούσαν και τόσο πνευματικό να ασχολούνται με τέτοια θέματα λέγοντας ότι η περιφρόνησή τους προς το έργο γίνεται αιτία να προβληθεί λιγώτερο»...!
Κάτι τέτοια ομοούσια και ταυτόσημα φληναφήματα, δεν πετάνε  μερικοί εξυπνόβλακες «γνωστικοαγνωστικιστές» και σήμερα, για ανάλογα θέματα, εντός και εκτός διαδικτύου, και ανάθεμα να γίνει ο γράφων, εάν έχουσιν σχέσιν, με την καλώς νοουμένη Πνευματικότητα, η οποία πηγάζει, μοναδικά και ανεπανάληπτα από το Άγιο Πνεύμα(;!)
Ο Θεοφόρος όμως Γέροντας Παΐσιος, είχε τελείως διαφορετική και αντίθετη γνώμη με τους πιό πάνω, καρπός όπως φαίνεται, Αγιοπνευτικής εμπειρίας, αλλά και βαθειάς μελέτης του στα Πατερικά συγγράμματα και την Εκκλησιαστική ιστορία!
Το επιχείρημά του ήταν και είναι ισχυρό, μέχρι της σήμερον!
Όμως δεν έχω σκοπό να σας το αναφέρω, για να αναγκαστείτε να το ερευνήσετε...!
Είναι όμως, δογματικό και θεολογικό το θέμα, διότι ο Μασόνος Κ. υπέσκαπτε (και ακόμα υποσκάπτει ανάθεμά τον!) τα ακλόνητα ιερά θεμέλια της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, συγκεκριμένα, υποσκάπτει το Θεανδρικό πρόσωπο του Θεανθρώπου μας! Απέρριπτε δηλαδή, με «λογοτεχνικό τρόπο» την Μυστηριακή ενανθρώπισηενσάρκωση,  και  ενυπόσταση Του Ασάρκου Λόγου, σε ενσάρκου Θεανθρώπινου Λόγου, μα κυρίως, απαξιώνε, με βλάσφημο, απαράδεκτο, κακόδοξο και αιρετικό τρόπο, την αγία Αναμαρτησία Του!

     Πέραν, των μερικών κλειδιών που σας αποσαφήνισα το κατά δύναμιν, ο άγιος του αιώνα μας και σύγχρονος Ομολογητής και Γέροντας, αυτός ο Καθηγητής της ερήμου, θεωρούσε την διαμαρτυρία για την συγκεκριμένη βλάσφημη ταινία, ως Ομολογία Πίστως, γι΄αυτό και εγκατέλειψε την προσευχή και την ασκητική ησυχία του άχρι καιρού και κατέβηκε στους δρόμους..., υπάρχουσιν ανάλογα τρανά παραδείγματα διαχρονικά και άλλων Μεγίστων Θεοφόρων και Θεοπτών Πατέρων...!
Πράγμα το οποίο, δυστυχώς στις μέρες μας, είναι κραυγαλέα απόν, και δή απο Επισκόπους Αγιορείτες και λοιπούς άλλους πασίγνωστους «χαρισματούχους» μοναχούς, που αντί να αποδεικνύονται ως ανάλογοι Καθηγητές της ερήμου, αποδεικνύονται καθηγητές κακοδοξιών και ανούσιων οικουμενιστικών συμβιβασμών...!

-Οι καθηγητές και συνάδελφοι, θεολογοτεχνούντες,
 προπαγανδιστές
 της κακοδοξίας του επαίσχυντου και κακόδοξου
Καζαντζακισμού!!!
-Να τους χαίρονται οι μανούλες των!!!
-Γιατί εκφράζομαι έτσι σκληρά;
-Άραγε δεν ενοχλούνται οι συνειδήσεις, των αγαπητών καθηγητών μας,
 με τις φρικώδεις βλασφημίες του Αντίχριστου Κρητικού,
κατά του Κυρίου ημών Θεανθρώπου Εμμανουήλ και κατά της Κυρίας ημών Θεοτόκου Μαρίας;
-Ἀραγε, εάν έβριζε ο παλιομασόνος Κ. την μάνα και τον πατέρα τους,
θα τον προπαγάνδιζαν, θα τον υπερασπίζονταν με ανούσιες ημερίδες
και θα μιλούσασιν περί αυτού
του Θεομάχου και Θεομπαίχτη;



ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Σύμφωνα με τα πιό πάνω που σας παραθέσαμεν συνοπτικά, ποιούς άραγε μπορούμε να εμπιστευόμαστε στο θέμα Καζαντζάκη, τους προτεσταντόπληκτους Οικουμενιστές και καθηγητές του μισθολογίου και του γραφείου ή τους Θεοφόρους και Θεόπτες Αγίους, αληθινούς Καθηγητές της ερήμου της Εκκλησίας μας;
Δεν μας προβληματίζει την σήμερονη «Θεοπτική νηνεμία» ή και η «γνωστικίζουσα θεολογία»;
Ποιοί διέσωσαν και μετέφεραν απο τα βάθη των αιώνων,την αίρεση του Γνωστικισμού;
Ο Κ., δεν ήταν δηλωμένος Γνωστικός/Μασόνος έστω,«γνωστικίζων λογοτέχνης» ενώ, εμπίπτει πάσα συγγραφική δραστηριότητά του, εις την πανάρχαια καταδικασθείσα αίρεση του Γνωστικισμού;
Ο Άρειος ήταν και ποιητής, αλλά και ο Καζαντζάκης λογοτέχνης. Δεν αφόρισε το σεβαστό μας Πατριαρχείο ή έστω κάποια άλλη Τοπική Σύνοδος, μέχρι στιγμής τον Κ. και κακώςγια ποιόν λόγο και για ποιάν αιτίαν άραγε;

Επειδή δεν ήταν κληρικός ή θεολόγος;

Ή μήπως επειδή οι διαχρονικές Ιεραρχίες συγχρωτίζονταν με την Σατανική θρησκεία του ΜΑΤΣ;

Πάς μη λογοτέχνης, για αφορισμόν εστί;

Άπαξ και ο διαβολικός αυτός λογοτέχνης Κ. μετήρε τα όρια τα οποία έθεντο οι Πατέρες ημών, και με παράλογον και  ά-Λογον λογοτεχνικόν τρόπο, ωσάν τον Ιούδα Ισκαριώτη και τον Άρειο,  εισχώρησε δολίως και παρανόμως για να διαστρέψει, εις τα άδυτα χωράφια της Φίλης Ορθόδοξης Θεολογίας και Εκκλησίας μας, ενώ δεν περιορίστηκε στα δικά του λογοτεχνικά χωράφια και τα φιλολογικά όρια του κυρίου και ειδικού πεδίου του, δεν θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά σήμερα, υπό μίας ειδικής Συνοδικής επιτροπής (το Οικουμενικό Πατριαρχείο και Ιερά Σύνοδος της Ελλάδος ή και της Κύπρου!) περί Δογματικοκανονικών ζητημάτων γιά να λύσουν τον«Καζαντζάκειον δεσμό», με την εσχάτην των παιδαγωγικών και ποιμαντικών ποινών;

Δεν είναι ντροπή για την Οικουμενική Ορθόδοξη Εκκλησία μας, και για έναν έκαστον Ιεράρχη ιδιαιτέρως προσωπικά, προσβλητικό, με αιώνιες προεκτάσεις, η αντιεκκλησιολογική στάση και απαράδεκτη θέση πολλών εξ΄αυτών, υπέρ του Κ., πολλώ δεν μάλλον, η μη ύπαρξις αγωνίας και αγώνα, ίνα αφορισθεί το «τέρας του Άδου»;

Εάν δεν υπήρχε στην Ορθόδοξη, Αγιοπατερική Εκκλησιολογική και Θεολογική παράδοσή μας, η μετά θάνατον ευθύνη, εμείς σήμερα τότε, γιατί ανακινούμεν και ασχολούμαστε με το εν λόγω θέμα;

 Επειδή έτσι και ως έτυχε, νομίζετε;

Μα η Ποιμένουσα Εκκλησία μας, για πόσο ακόμη θα υπνώττη τον ύπνον του κοιμισμένου  τεμπελο-τσομπάνου και δεν ενεργοποιείται τάχιστα μάλιστα, πρός τον αναγκαίον και επιβαλλόμενον αφορισμό, του Θεοσοφιστή Κ. πολλώ δεν μάλλον, προς την πρωταρχική πέτραν του Νεογραικυλισμού, Διασκοτιστή-Διαβολιστή Αδαμάντιου Κοραή;

Η σεβαστή Συνοδική Ιεραρχία των κατά τόπους Εκκλησιών, δεν θέλει μήπως, να διασώσει και να περισώσει το δισχιλιετές κύρος της;

Είναι τυχαίο ή και σχέδιο, λόγου χάριν, της ανίερης ειμαρμένης (άπαγε της ανοησίας! Διότι, για σχέδιο της Θείας Πρόνοιας δεν το νομίζω!) οι δόλιοι ακαδημαϊκοί βατραχο-Οικουμενιστές,“Χριστιανοί Ορθόδοξοι”, αυτοί οι προτεσταντόπληκτοι καθηγητάδες μας (όσοι είναι βέβαια! Γνωρίζετε ποιοί είστε, μην αρχίσω ονομαστικά πάλι και τρέχετε καταϊδρωμένοι και κλαμμένοι!),να συμφωνούσιν όλως παραδόξως, και να έχουσιν κοινή γραμμή, ταυτόσημη συνισταμένη άποψη και γνώμη, στο θέμα υπέρ του Κ., μαζί με τους:

α΄. Εκκλησιομάχους και Θεομάχους, αΘέους;
β΄. Θεανθρωπομάχους και Θεοτοκομάχους, Προτεστάντες;
γ΄. Νεοπαγανιστές και νεοσαμανιστές, ξοανολάτρες;
δ’. Mπαφομετιστές και Βελιαριστές, Μασόνους;
ε΄. Νεοοφΐτες και Νεοεποχίτες, Θεοσοφιστές;
στ΄. Ψυχιάτρους, ψυχολόγους και ψυχοθεραπευτές, Φροϋδιστές και άλλων τινών σχολών, Νεονικολαϊτιστές;
ζ΄. ΛΟΑΤ ατομιστές, ανωμάλους Σοδομιτιστές και Κιναιδιστές;
η΄. Αρχιερείς και ιερείς, ποιμένες αναξίους, της αποστολής των;
θ΄. Ψευδοεπιστήμονες, παραμυθολόγους, Πιθηκοδημιουργιστές και Νεοδαρβινιστές;

Ο μακαρίτης δεν ήταν και φανατικός πιθηκιστής της ανοητίζουσας, Εξελικτικής Νεοδαρβίνειας, πιθηκοδημιουργίας;

Ξέχασα μήπως, κανένα άλλο κακόδοξο, αιρετικό σύστημα, το οποίο να συμφωνεί με τον Κ., ή έστω βρε παιδάκι μου, που να μήν συμφωνούσε αυτός μαζί του;

Δεν έχω ακόμα, ξεκάθαρη γνώση και άποψη, ποιά  γνώμη έχουσιν: οι Ισλαμιστές, Βουδιστές, Κουμφουκιανιστές, Βραχμανιστές, Ζωροαστριστές, Μάο-Μάο, Τζιχαντιστές, οι πιγκουΐνοι στους Πόλους, οι αστροναύτες στον Άρη και τα παρδαλά κατσίκια στο Πίτσου-Πίτσου..., αλλά αυτοί που θα γνωρίζουσιν, με απόλυτη βεβαιότητα, θα είναι οι εξυπνόπουλοι, άξιοι και τίμιοι εκπρόσωποί μας, στους διαθρησκειακούς απροϋπόθετους διαλόγους του ψεύδους..., ίσως μάλιστα ο άγιος Οικουμενικός μας Πατριάρχης, μαζί με τους ειδικούς απεσταλμένους και εκπροσώπους του, λόγου χάριν, την καθηγήτριά μας κ. Δήμητρα Κούκουρα, να μπορούν να μας ενημερώσουν ενάρθρως για το θέμα, διότι μας απασχολεί εντόνως!

Και τελικά, μα τα χίλια αστροπελέκια του Ξένιου παιδοβιαστού Διός, ποιός εστίν αλεξικέραυνον και αλεξίκακον φάρμακον στην διεφθαρμένη Νεογραικυλίστικην-Καζαντζακικόπληκτην, Νεοελληνική και Νεοκυπριακήν πραγματικότητά μας;

Εάν το σεπτό μας Οικουμενικό και άγιο Πατριαρχείο κατάφερε, με μίαν νέαν Ληστρικήν και ανίερο Σύνοδο, να αφορίσει αδίκως και αντικανονικώς εν ζωή(!)  και μάλιστα, έναν αξιόλογο Ιεραπόστολο, Αγιοπατερικό κήρυκα του Ευαγγελίου, και σύγχρονο Μεγάλο Θεολόγο της Εκκλησίας μας, τον παρθενομάρτυρα Νικόλαο Σωτηρόπουλο!... Μάλιστα, για τα ομοούσια θέματα που αναπτύξαμε πιό πάνω, τουτέστιν, περί της εωσφορικής λοιμώδους νόσου του Καζαντζακισμού, την οποία κακόδοξη και αιρετική νόσο, διέσπειρε ως μή ώφειλε, ο αιρετικώτατος Αρχιεπίσκοπος και Αρχιοικουμενιστής
κ. Στυλιανός Χαρκιανάκης στα σπλάχνα, της Εκκλησίας της Αυστραλίας, και δικαίως τον ήλεγξε δια της Προδρομικής βροντερής φωνής του, ο μακαριστός Θεολόγος των εσχάτων Νικόλαος Σωτηρόπουλος!...

 Θα υπάρξη ή υπάρχει, καμμία δυσκολία και κώλυμα, να αφορίσει μετά θάνατον, ως έχει ιερόν επιτακτικόν χρέος να πράξει, έναν αποδεδειγμένα, βλάσφημο, αντίχριστο, θεοσοφιστή, μασωνιστή, δαρβινιστή, συγκρητιστή, αμετανόητα άθεο, εκκλησιομάχο και Θεανθρωπομάχο αιρεσιάρχη, τον Νίκο Καζαντζάκη;

Το δε πρώτο δόλιο, ανίερο, αντικανονικό, δύσκολο και ακατόρθωτο, το επράξασιν ληστρικά, οι άγιοι πατέρες του Φαναρίου, το δε δεύτερο ιερό, Ιεροκανονικό, πανεύκολο και κατορθωτό, μπορούσιν άραγε να το πράξουσιν λυτρωτικά,τόσο για την ψυχή του μακαρίτου Κ. όσο και για τους Ζώντες, δηλαδή τα μέλη της (Θριαμβευούσης και) Στρατευομένης Εκκλησίας μας;




Υστερόγραφον:

Άν θέλει το Οικουμενικό Πατριαρχείο μας να το εμπιστευθεί ο λαός Του Θεού, και να επανεύρει το κύρος του, στην Συνείδηση της Εκκλησίας μας, οφείλει να αφορίσει μεταθάνατον δύο(2) ιστορικά πρόσωπα,να καθαιρέση εν ζωή άλλα δύο(2) άλλα, και να άρει μεταθάνατον, τον αντικανονικό, ληστρικό και άδικο αφορισμό, ενός προσφάτως κοιμηθέντος, λαϊκού μέλου Της, και κακοποιηθέντος μαρτυρικώς, υπό κακογήρων(αντί καλογήρων!) Φαναριωτών, μέχρι και μετά τον θάνατον του!
Αναμένουμεν παρα ταύτα και δια ταύτα: να αφορισθούν ο Νίκος Καζαντζάκης και ο Αδαμάντιος Κοραής μετά τον θάνατον των, για να αναπαυθεί η Συνείδηση της Εκκλησίας μας, για να αρθεί έτσι , το διαχρονικό ποιμαντικό αίσχος, της Ιεραρχικής αισχύνης, καθώς και την υποχρεωτική καθαίρεση εξ΄αρχής, των δύο αιρετικών Οικουμενιστών Ιεραρχών και λυκοποιμένων: του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ.κ. Στυλιανού Χαρκιανάκη και του Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου Σαββάτου!
Εννοείται, ότι απαιτούμεν, κλήρος και λαός, να αρθεί, ο κάκιστος Ληστρικός αφορισμός, του Μεγίστου Θεολόγου Νικολάου Σ., ο οποίος επολέμησεν την Πανθρησκεία του συγκρητιστικού Οικουμενισμού και την παναίρεση του γνωστικιστικού Καζαντζακισμού, με άπασες τις ψυχοσωματικές δυνάμεις του...!
Αλλιώς σας υποσχόμαστε, άγιοι Φαναριώτες και λοιποί Καζαντζακικόπληκτοι οπαδίσκοι και ψευδοκαθηγητάδες θολο-θεολογούντες, μια και πολλοί Αντίχριστοι γεγόνασιν, να γίνουσιν εκατονταπλάσιοι οι Νικόλαοι  Σωτηρόπουλοι, δια της «Θεανθρωποσωματικής Γονιμοποίησης»!!!



Π. Π. Ν.






ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:


[2] “ μασονικός ωσφορισμός το Νίκου Καζαντζάκη”,


[3] Πρωτ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, Δογματική και Συμβολική Θεολογία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, Τόμος Α΄, Τέταρτη Έκδοσις, Εκδόσεις: Πουρναρά, σελ. 10.

[4] Χρήστου Ανδρούτσου, Δογματική της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, Έκδοσις Δευτέρα, Εκδοτικός οίκος: “ΑΣΤΗΡ”, σελ. 11.

[5] Παναγιώτου Τρεμπέλα, Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, Τόμος Α΄, Έκδοσις Τρίτη, Αδελφότης Θεολόγων “Ο ΣΩΤΗΡ”, Αθήναι, 1997, σελ. 38-39.

[6] Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, Άγιον Όρος, 2008, σελ. 177-178.


[7] Ιερομ. Ισαάκ, ένθ, ανωτ. σελ. 314-316.


ΠΗΓΗ: http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/