Translate

Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΜΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΩΝ “ΔΙΗΡΗΜΕΝΩN ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ”




Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, εμμένει στο αιρετίζον φρόνημά του περί των «διηρημένων Εκκλησιών»




Δεν θα θέλαμε να εισέλθουμε βαθύτερα στο μείζον θέμα που αναπτύσσεται στην εν λόγω συνέντευξη του Σεβασμιωτάτου κ. Χρυσοστόμου, περί των σχέσεων   Εκκλησίας και Κράτους, αλλά ίσως να είναι άξια αναφοράς παραθέτοντας σας, μερικά πολύτιμα γραφθέντα, αξιόλογων και ενάρετων ποιμένων και καθηγητών μας, τους οποίους, καλό θα ήταν να συμβουλεύονται μερικοί στενοκέφαλοι Αρχιερείς μας...!


Λυπόμαστε όμως ιδιαίτερα, για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα, ο εν λόγω Μητροπολίτης,  διότι αν δεν απατώμαστε είναι και καθηγητής της Ορθοδόξου(;) Δογματικής στην Θεολογική Σχολή Αθηνών, πέραν από Μητροπολίτης της Μεσσηνίας, καθότι αναμέναμε εκκλησιολογικό, δογματολογικό και ποιμαντικό λόγο, για το πιο πάνω μείζον θέμα και όχι πολιτικάντικο, δυσχερέστατο και ακατανόητο-επιστημονικοφανή λόγο!...
 
-ΑΓΙΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Ο "ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ"
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ  ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΟ
"ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ" ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΜΟΤΙΒΟ
ΤΟΝ  ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΥΜΝΕΙΤΕ;
-ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΑΡΑΓΕ ΟΛΩΝ ΕΣΑΣ  ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ;

ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!!!

Είμαστε της προσωπικής απόψεως, ότι το θέμα της νυν σχέσεως Πολιτείας και Εκκλησίας εν Ελλάδι, είναι κυρίως κατ΄εξοχήν θέμα Πνευματικό, άρα και κατ΄εξοχήν Δο-γμα-το-λο-γι-κό, μιάς και υφίσταται η αίρεση και η νόσος του Λουθηρανικού Πολιτειοκρατισμού και Καισαροπαπισμού στα πράγματα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας!

Άρα, κατά τις δικές μας ερευνητικές εκτιμήσεις, θεολογικά και εκκλησιολογικά ομιλούντες είναι θέμα ειδικό, του τομέα και κλάδου της Ορθοδόξου Δογματικής και Συμβολικής Θεολογίας της Πίστεως, δηλαδή της Ορθοδόξου Πατερικής Εκκλησίας...!


Και για να έχουμε καλό ερώτημα Σεβασμιώτατε, τα θέματα Πίστεως που ταλαιπωρούν πολύχρονα το Χριστεπώνυμο πλήρωμα, της Εκκλησίας μας, άραγε πώς λύνονταν και πώς θα πρέπει να λύνονται την σήμερον;
Μήπως, μιάς και είστε Σεβασμιώτατε, ο ειδικός επιστήμων και Καθηγητής της Δογματικής Θεολογίας της Εκκλησίας, δεν θα έπρεπε να καλλιεργήσετε και να προωθήσετε, την πιο πάνω ευρέως διαδεδομένη Ποιμαντική γνώμη και άποψη, στους αγίους Συνοδικούς;


Δηλαδή, δεν θα πρέπει κάποτε, να λυθεί άπαξ και διαπαντός το θέμα και να ξεκαθαρίσει μάλιστα εκκλησιολογικά, συγκαλώντας οι άγιοι Αρχιερείς την Τοπική Ιερά Σύνοδο, εξετάζοντας, μελετώντας  και εν τέλει καταδικάζοντας, την συγκεκριμένη κακοδοξία, που υφίσταται ενάρθρως στο Σύνταγμα μας, και ταλαιπωρεί την Τοπική Εκκλησία μας;



Δηλαδή Σεβασμιότατε, το «μοντέλο Κύπρου», το οποίο Εσείς εμπνευσθήκατε να εκφράσετε έτσι, στα περί των σχέσεων Πολιτείας και Εκκλησίας εν Ελλάδι, δεν είναι το Ευαγγελικό «μοντέλο», το οποίο απεμπόλησε (απο το 1833 με την άνανδρη και προμελετημένη δολοφονία και ανταρσία, του Πρώτου μεταβυζαντινού Ρωμηού Ηγέτη και Κυβερνήτη, Πατέρα των Ελλήνων/Ρωμηών, του Νεομάρτυρα Αγίου Ιωάννου Καποδίστρια!) προ καιρού η Εκκλησία της Ελλάδος, στα Θεολογικά της πράγματα;


Η Εκκλησία της Κύπρου, λόγω της παρελθοντικής εθναρχίας που υφίστατο και εκ του Εθνάρχου Μακαρίου Γ΄, ασκεί τήν παραδοσιακή γραμμή και πορεία της, αποδεδειγμένα και διαχρονικά, την επιβαλλόμενη Ευαγγελική Ποιμαντική εποπτεία της κατά της εκάστοτε Πολιτικής εξουσίας! Ασκεί ωστόσο, τον δίκαιο Ποιμαντικό έλεγχο και στηλιτεύει κατά καιρούς: τις διάφορες αντεθνικές και αντιευαγγελικές πρακτικές, τις ανίερες πολιτικάντικες μεθοδεύσεις,  τα διάφορα λεχθέντα-γραφθέντα και πραχθέντα κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας της νήσου, πράγμα το οποίο εντέλλεται και συναγάγεται εκ του Ιερού Ευαγγελίου και της Ορθοδόξου Πατερικής παραδόσεως, με ως αναντίλεκτο ιστορικό και de facto γεγονός , την επί  έντεκα αιώνων ισχυρής Ρωμαίικης Αυτοκρατορίας του Βυζαντίου απ΄αρχής του Μεγάλου Κωνσταντίνου , με πρωταγωνιστικό ρόλο στα της Οικουμενικής τότε Ρωμηοσύνης και Πολιτείας την Ορθόδοξη Εκκλησία και Θεολογία της...!


Μας το ξεκαθαρίζει, το πιο πάνω, με απόλυτη σαφήνεια, ο άριστος μελετητής  και καλός Ποιμένας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Πρωτοπρεσβύτερος  π. Βασίλειος Βολουδάκης γράφοντας εξειδικευμένο εκκλησιολογικό, ποιμαντικό και δογματολογικό εγχειρίδιο, επί του συγκεκριμένου θέματος:
(H ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ, Εκδόσεις: ΘΥΗΠΟΛΟΣ, 2011, σελ. 53) : “Καί Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ δέν εἶναι ἡ ἑκάστοτε Ἐκκλησιαστική Διοίκηση ἀλλά ὁ Κλῆρος καί ὁ λαός ποῦ τηροῦν τό Εὐαγγέλιο καί τό θέτουν πάνω ἀπό κάθε ἐπίγεια ἀρχή καί ἐξουσία. Εἶναι ἐκεῖνοι ποῦ δέν διανοοῦνται νά δεχθοῦν παραχαράξεις τοῦ Ευαγγελίου, ὄχι μόνο ἀπό τούς πολιτικούς ἀλλά οὔτε ἀπό «ἀγγέλους φωτός...»!”.

 
ΕΚ ΤΟΥ FACEBOOK

Στο ίδιο μήκος κύματος συντάσσεται και ο λόγιος γνωστός καθηγητής και Πρωτοπρεσβύτερος  π. Θεόδωρος Ζήσης, γράφοντας στο ακαδημαϊκό εγχειρίδιό του:
(ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, Εκδόσεις: Βρυέννιος, σελ.12): «Εἶναι βέβαιο ὅτι δέν θά ὑπῆρχαν μεγάλες διαφοροποιήσεις ὡς πρός τό θέμα, ἄν ἡ ἀντιμετώπισή του ἦταν καθαρά ἐκκλησιολογική καί σωτηριολογική, ὅπως αὐτή καθορίσθηκε ἀπό μεγάλους Ἀγίους Πατέρες καί μεγάλους ἁγίους βασιλεῖς, καί ὅπως ὑλοποιήθηκε καί ἐφαρμόσθηκε κατά κανόνα μέ ἀπόλυτη ἐπιτυχία στό Βυζάντιο, στή Ρωμανία, ὑπό τό σχῆμα τῆς συμφωνίας ἤ συναλληλίας τῶν δύο ἐξουσιῶν...»!


Την γίνεται όμως, όταν σε τέτοια θέματα, θέματα Πίστεως δηλαδή, έχουμε τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο Σαββάτο καθώς και άλλους αξιότιμους Ιεράρχες, να πρωταγωνιστούν στον ειδεχθή ρόλο των «αγγέλων του φωτός»;


Τι θέλουμε να πούμε;




Γιατί άγιε Μεσσηνίας, επιμένετε και εμμένετε, στις εμετικές διακηρύξεις και κακόδοξες διδασκαλίες, περί της διηρημένης και μη ενωμένης Της δήθεν «Μίας, Αγίας, Αποστολικής, και καθολικής Εκκλησίας...»;
Το μεν «μαθηματάκι» που λάβατε από τον άγιο Κυθήρων κ. Σεραφείμ, δεν σας προβλημάτισε καθόλου;


Το δε άλλο «μαθηματάκι» του καθηγητού κ. Δημητρίου Τσλεγγίδη δεν σας συγκλόνισε;



Ούτε καν σε ψιλό λογισμό δεν Σας επροβλημάτισεν;


Γιατί Σεβασμιώτατε, επιμένετε να μας διδάσκετε δημοσίως, παραχαραγμένο και νοθευμένο το Ιερόν Ευαγγέλιο;


Γιατί άραγε επιμένετε να γίνετε Σεις, ο επόμενος των καθαιρεμένων αιρετικών Ιεραρχών της Εκκλησιαστικής Ιστορίας μας, υπό Θεοφόρων Ιερών Συνόδων της Εκκλησίας, διδάσκοντας και εμφυτεύοντας στο λαό του Θεού αιρέσεις και σχίσματα
Από πότε και βάσει ποίας εκκλησιολογίας και δογματικής διδασκαλίας, άγιε Μεσσηνίας, η Ορθόδοξος Εκκλησία μας είναι διηρημένη και θα πρέπει να ενωθεί;





Τίνος την εκκλησιολογία μελετάτε, ερμηνεύετε και μας πλασάρεται δημοσίως;


Μήπως τις ετερόδοξες-κακόδοξες και αιρετικές εκκλησιολογίες του Πάπισμού και της αντιχρίστου κομπανίας του Λουθηροκαλβινισμού και των εξωμοτών «δικών μας» Βησσαρίωνων Φαναριωτών και λυκοποιμένων, του Οικουμενιστού (και όχι Οικουμενικού!) Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, του Μητροπολίτου Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα και του αγίου Προύσης κ. Ελπιδοφόρου;


Ποία Θεοφόρος Αγία Οικουμενική Σύνοδος, απεφάνθη, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι διαιρεμένη και άρα κατ΄επέκταση, θα πρέπει να επανεύρει την «ενότητα» της;


Ποία η κοινή συμφωνία των Θεοπτών Αγίων Πατέρων περί της «διηρεμένης» Εκκλησίας;


Εκτός και εάν εννοείτε άγιοι «εκκλησιαστικοί πατέρες», ως Θεοφόρους Συνόδους, τις διάφορες σύγχρονες Πανορθόδοξες Συνόδους σας, στις οποίες και πάλιν, ούτε και Σεις οι ίδιοι δεν υπακούετε, καθώς σας απέδειξε προσφάτως ειδικός επιστήμων και Καθηγητής, πολλώ δε μάλλον περιττόν να αναφέρουμε, ότι μερικές αποφάσεις των Πανορθοδόξων Συνόδων είναι άκυρες και Ληστρικές(!) ελέω της ηχηρής και σφοδρής διαμαρτυρίας της Συνειδήσεως της Εκκλησίας μας καθότι δεν είναι συνδεδεμένες αλυσιδωτά και σύμφωνες με την καθόλα Δογματική και Οικουμενική Διδασκαλία των Αγίων Εννέα(9) και άλλων Τοπικών Θεοφόρων Συνόδων της Ορθοδόξου Εκκλησίας!

 
Απόσπασμα συνεντεύξεως του Οικουμενιστή Μητροπολίτη Ζιμπάμπουε κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ!
-Δόξα τω Θεώ, που είναι λαλίστατοι οι άγιοι Μητροπολίτες μας....!

Όλα αυτά τα εκφράζουμεν και τα ερωτούμεν άγιε Σεβασμιώτατε, διότι ερευνούμε το θέμα, και δεν ευρήκαμεν τίποτα περί τούτου που Σεις μας προπαγανδίζετε αενάως, και μιάς και είστε ο κατεξοχήν ειδικός και θεωρητικός της «Μίας, Αγίας και Διηρημένης Σας Εκκλησίας...», ελπίζαμε να μας αποστείλετε ειδική βιβλιογραφία επί του θέματος ή και μερικά συγγράμματα και προσωπικές σας μελέτες, ίνα τις γνωστοποιήσουμε στα πέρατα της Οικουμένης με ανάλογες βιβλιοκρισίες...!


Προσέξτε όμως!




Δεν θέλουμε να μας παραπέμψετε στα «ζηζιούλικα και ελπιδοφόρικα» αιρετικά κουραφέξαλα, αλλ΄ούτε σε ετερόδοξες και αλλόδοξες «επιστημονικές μελέτες» διότι μπουχτίσαμε με δαύτες!



Θέλουμε να μας παραπέμψετε, ως Εκκλησιαστικός παράγων και Αρχιερέας της Εκκλησίας μας, σε Ορθόδοξες και όχι κακόδοξες, εκκλησιολογικές αποδείξεις και ενδείξεις, εκ της Ορθοδόξου Πατερικής Γραμματείας και Παραδόσεως!

Υπάρχουν τέτοιες αποδείξεις Σεβασμιώτατοι;


Σιγά μην υπάρχουν!


Και μιάς και δεν υφίσταται καμία Αγία Θεοφόρος Οικουμενική Σύνοδος εκ των αγίων Εννέα(9), που να απεφάνθη τελεσίδικα και αμετάκλητα περί της «αναγκαίας ενότητας» των δήθεν «διηρεμένων Εκκλησίων» καθώς ούτε υφίσταται Ένας Θεοφόρος Πατέρας που να δήλωσε τέτοιες κοτσάνες και αιρέσεις, ωσάν τις δικές σας, πείτε μας σε ποια και τι είδους εκκλησιολογία τα αποδίδεται αυτά τα ανόητα για να καταλάβουμε καλώς και εμείς, οι μη τρανοί Καθηγητάδες!

Μήπως ήρθε η ώρα και η στιγμή, η Ανωτάτη Αρχή του και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ή και άλλη Ιερά Τοπική και Αυτοκέφαλη Εκκλησία, να παραλάβει, να εξετάσει και να καταδικάσει εκ νέου, τα κακοδοξήματα και φληναφήματα του κ. Σαββάτου, ίνα μη προωθήται η κακοδοξία και η αίρεσις του εις τους απλούς τη πίστει;


Μήπως κ. Σαββάτε, η Αλήθεια της Μίας και αδιαίρετης Εκκλησίας του Θεανθρώπου, η Αλήθεια του ενός Σώματος Αυτής είναι χαμαιλέων, ή ωσάν το σιαμαίο άνθρωπο, ή και τον δικέφαλο αετό,  ή  μήπως «μερίζεται αμερίστως εν μεριστοίς»;

Π.Π.Ν.