Translate

Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΔΩΡΕ ΖΗΣΗ “ΛΙΑΝ ΕΥΦΡΑΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΣΧΥΝΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΑΣ ΨΙΘΥΡΙΣΤΑΣ!



Πατέρα Θεόδωρε Ζήση «λίαν εύφρανας τούς ορθοδόξους καί κατήσχυνας τούς κακοδόξους» Καθηγητάς ψιθυριστάς!
Ελπίζουμεν ο καθηγητής μας π. Ειρηναίος Δεληδήμος
να εγκαταλείψει το μόνιμο αιρετίζων μοτίβο του, τουτέστιν τις Οικουμενιστικές και παπόδολες ψευδολογίες
και συκοφαντίες κατά των αγίων μας Πατέρων και ετέρων καθηγητών λ.χ.
 κατά του πατρός Θεοδώρου Ζήση(εν ώρα διαλέξεων μάλιστα!), διότι τα προβατάκια
έχουσιν ξυπνήσει και βελάζουνε παππούλη μου!
Ο δε δίπλα κληρικός, ο π. Τηλέμαχος, γιατί Οικουμενίζει ασύστολα στο Facebook;
Ο Οικουμενισμός και o Παπισμός σεβαστοί μας πατέρες και καθηγητές,
 έγινε ψωμοτύρι και χόμπις των Ορθοδόξων Κληρικών μας;
Και γιατί;
Ίνα αρέσετε στους "Δικέφαλους Δικέρατους" Πάπες και Πατριάρχες;

Λόγω των διαφόρων «ιερών εξελίξεων» των προηγούμενων ημερών, δεν καταφέραμε να εστιάσουμε στην επιχειρηματολογία και την ευστοχώτατη παρέμβαση του εγκρίτου Ομοτίμου καθηγητού του ΑΠΘ, π. Θεοδώρου Ζήση στην Μητροπολιτική Ημερίδα, αλλά το φυλάγαμε ως κερασάκι στην τούρτα, ευχόμενοι να κοπάσουνε οι ανίερες χαλαζοπτώσεις! Μάλλον ακόμη να φανούν οι απρόσμετρες συνέπειες απ΄το Σαλλονικιώτικο «ωστικό κύμα» της Πνευματικής εκρήξεως και της ιεράς αγανακτήσεως της εν λόγω Ημερίδας, το οποίο έχει εξαπλώθει στα πέρατα της Οικουμένης, καθότι ακόμη το τοπίο είναι θολό, και εντός των προσεχών ημερών θα αρχίσουνε να ξεκαθαρίζουνε τα πράγματα, ελπίζω πώς με τον νέο κοσμικό έτος. Θα πρέπει άλλωστε να το χωνέψει και η Τοπική Εκκλησία της Θεσσαλονίκης, τόσο το ιερό επιτελείο της, ο στρατηγός και οι αξιωματικοί Κληρικοί της, όσο και το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της δηλαδή, εμείς οι απλοί στρατευμένοι πιστοί, ότι όλοι οι αγώνες των Ρωμηών κερδήθηκαν είτε με το αίμα, είτε και πάλιν με το αίμα!!!




Επίσης, ας γίνει σοβαρά αντιληπτό, πολύ ιδιαιτέρως και ειδικώς μάλιστα από τη γνωστή καιροσκοπίζουσα και ανίερη «Τριανδρία» η οποία κρατεί αδίστακτα αιχμάλωτο, καιρό τώρα, το Θεολογικό Τμήμα μας, ότι αν προχωρήσουσιν στο Γραικυλίστικο βήμα τους, να δημιουργήσουν de facto εισαγωγικό τμήμα Οθωμανικών σπουδών για τις Αγαρηνές ορδές των Ισλαμιστών θα χυθεί αίμα! Και αν δεν χυθεί αίμα τώρα, εξ΄αιτίας των ενδεχόμενων αναταραχών που θα δημιουργηθούν αμά τη ενάρξει του Οθωμανικού τμήματος, θα χυθεί το αίμα σίγουρα στην πορεία, με την «φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων»..., όπως λόγου χάρη, τοποθετώντας κανείς εκρητική ύλη σε υγρασία και υψηλές θερμοκρασίες  και χωρίς κάν να ανάψει το φυτίλι κανείς, η έκρηξη θα είναι αναμενόμενη από στιγμή σε στιγμή, εξαιτίας των μη καλών εξωτερικών συνθηκών...!



Γι΄αυτό προσκαλώ και παρακαλώ ικετευτικά, τους αγαπητούς και εκλεκτούς Καθηγητές μας, εάν θέλουνε να διασώσουνε έστω και την υστάτη, την όποια ακαδημαϊκή και επιστημονική τιμή, υπόληψη και αξιοπρέπεια των, ας συμβολεύσουνε όσο μπορούνε, ας παρακαλέσουνε και ας πιέσουνε και αυτοί, με τα μέσα και τους τρόπους που γνωρίζουσιν πολύ καλά οι ίδιοι, την γνωστή ανεπρόκοπη «Τριανδρία» που κόβει και ράβει στο Τμήμα μας, να αναχαιτιστούν και να μην προχωρήσουνε στο προσχεδιασμένο αποτρόπαιο έγκλημα!



Άραγε ποιός Οικουμενιστής ψιθυρίζει, σε ποιόν;
Ακόμη λίγο έλειψε,
να μας διδάξετε και το "Κατά Ψιθυριστού" το ανάγνωσμα...!

Ωστόσο, να παρακαλέσουμεν θερμά υιικώς, τους συγκεκριμένους ειδικά πέντε καθηγητές μας, οι οποίοι Χάριτι Θεού καταψηφίσασιν, το εν λόγω πραξικοπηματικό και αντιεπιστημολογικό εγχείρημα των συναδέλφων των, να διακόψουσιν τις όποιες σχέσεις και συνεργασίες μαζί με τους Ισλαμολάγνους συναδέλφους των, καθότι έχω πληροφορηθεί, τους υποσκάπτουσιν και τους λοιδωρούσιν με τις χειρότερες συκοφαντίες, πολύ ειδικά πρώτος και καλύτερος ο «πρώτος τη τάξει»!


Ο δέ άλλος σεβαστός και ιδιαίτερα αγαπητός Καθηγητής μου, ο οποίος κατά τα φοιτητικά μας χρόνια, μας ενέπνεε κάπως με την διδασκαλία του, της Αγιολογίας ο δάσκαλος κ. Παναγιώτης Υφαντής, είχε το θράσος και την αναίδεια, αλλά και την καθάρια συνείδηση(sic), να πάει πρόσφατα ως ομιλητής άκουσον-άκουσον, σε συνέδριο Αγιολογικό προς τιμήν του Ισαποστόλου Αγίου Κοσμά, αν καλώς έχουμεν πληροφορηθεί το θέμα, για να ομιλήσει στο ακροατήριο και να τους πεί, τί άραγε;
Να τους πεί τί, ο Χριστιανός και ο Καθηγητής Αγιολογίας, που βάλθηκε τζαί ετούτος, να μας βάλει το Ισλάμ μαζί με τον ψευδοπροφήτη Μαμέδ, στην Ορθόδοξη Σχολή μας;



Να τους πείτε τί κύριε Υφαντή μου;

Αν τύχει κάποτε και δείτε ετούτο το σχόλιο μας, Σας παρακαλώ πολύ, στείλετε μας μία λογική, ή έστω επιστημονική απάντηση! Διότι ειδικά εσάς, σας είχα σε τεράστια εκτίμηση...!
Φρίξον ουρανέ και άκουσον την θλιβερή και ισχυρά υποψία μου!
Μήπως κ. Υφαντή λέγατε αυτά κάπου μέσα σας: «Ξέρετε hallow, είμαι ένας Γραικύλος Καθηγητής της Αγιολογίας, που ακούει New Age music και που αντί να θυμιατίζω στο γραφείο μου γιά να φεύγει η μπόχα της τσιγαρίλας και για να ασκώ την εξεταστική στα μαθητούδια μου με την ευλογία της ευωδίας του θυμιάματος, ανάβω τα ανίερα και βρωμερά Stiks(στικάκια!) τρομάρα μου, διότι κατ΄ουσίαν αποδείχθηκα στην πορεία ακόμα ένας προδότης του Jesus, διότι είμαι ένας εκ των ριψάσπιδων και ψηφισάντων υπέρ των Οθωμανικών σπουδών και των βαλόντων, ακόμα μία φορά, (τώρα μάλιστα δεκάκις φορές τρομάρα μου!) την Μωαμεθανική θηλιά στον λαιμό..., του Ισαποστόλου και Νεομάρτυρα της Αιτωλίας!!!»...!

Σιγά μην λέγατε αυτά τα πράγματα!

Δόξα τω Θεώ όμως, που ένας άλλος εμπειρώτερος Καθηγητής μας, σφόδρα αντίθετος με το ανίερο «μαγαζάκι των πανηγυρτζήδων», καθότι με ισχυρά επιχειρήματα, εξοπλισμένος με την Θεολογική του φαρέτρα, για το μείζον ετούτο θέμα που μας κατατρώγει ολημερίς, ο οποίος θυμάμαι συν τις άλλοις, συμπαθούσε ιδιαίτερα τον κ. Υφαντή και έλεγε μάλιστα τα καλύτερα γι΄αυτόν, αρνήθηκε(!) να παρεβρεθεί και εύγε του, στην εν λόγω Αγιολογική Ημερίδα μαζί με τον Παναγιώτη Υφαντή..., για αυτόνοητους λόγους!

Πίσω τώρα, στον «πρώτο τη τάξει» Χρυσόστομο Σταμούλη!

Κύριε Καθηγητά, ειλικρινά δεν θέλω άλλο να ασχολούμαι μαζί σας, αλλά βλέπετε μελετάω λόγω ερευνών, παλεύω κατ΄ακρίβειαν, με ένα άλλο Καζαντζακικομανικό βιβλίο σας αυτές τις μέρες, που αν δεν απατόμαι (λόγω διανοητικής και πνευματικής καθυστέρησις!) ο τίτλος του είναι το «Κάλλος το Άγριον» ή και το «Κάλλος το Καζαντζάκιον», στο οποίο αποπειράσθε, να ασκήσετε ανεπιτυχώς κριτική, στον Ζουράρι, και να μας εμπεδώσετε και πάλιν, τα περί της αθώας και αδικημένης τάχα μου, περιστεράς και «μεγάλης προσωπικότητας», του Αντιχρίστου και νανίσκου λογοτέχνου εκ της Κρήτης!

Λέω ανεπιτυχώς για δύο λόγους, διότι είστε για τον γράφοντα, ακατανόητως μέχρι και δυσνόητως, μάλλον δια της ισχυράς ακαδημαϊκής ευρυμάθειάς σας και τις διανοητικής δυνάμεως σας και λόγω της προσωπικής μας διανοητικής αδυναμίας, να αντιληφθούμεν τα όσα πραγματεύεστε..., δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω όμως την ισχυρά αίσθηση και το ένστικτο, χωρίς ακόμα να διαβάσω τα συγκεκριμένα εγχειρίδια του κ. Ζουράρι, ότι μάλλον κάπου θα τον παρεξηγήσατε τον άνθρωπο και πιθανότατα να τον παρερμηνεύσατε, καθώς αυτό είναι και το ψωμοτύρι στα περί της «μεταπατερικής θεολογίας» σας, οψόμεθα όμως στην πορεία, να εξακριβώσουμε την αλήθεια των πραγμάτων!...

Θα σας μαλώσω όμως σφοδρότατα και πάλιν, διότι με αυτά που φτάνουν στα αυτιά μου, δεν θέλω να τα πιστέψω...! Δεν νομίζετε, ότι θα πρέπει να ντρέπεστε  πού και πού, κοτζάμ Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος της Θεολογίας, να «βάζετε λόγια» στους υπόλοιπους συναδέλφους σας, πίσω απ΄την πλάτη τους μάλιστα, ότι τάχα μου χρειάζονται Ψυχιατρική βοήθεια και παρακολούθηση..., κ.λπ. και να προτρέπετε τρίτα και ουδέτερα πρόσωπα να πάνε να τους βάλουνε τον λογισμό ότι τους «λάσκαρε η βίδα», στα οποία τρίτα και ουδέτερα άτομα, λέτε τάχα μου τον «καημό» και «εξομολογείσθε τον πόνο» σας , ενώ μήπως, είναι  δόλιος και άναδρος ο σκοπός σας, για να μεταφερθούσιν τα λεξίδια-ξιφίδιά σας, για μοχλούς ψυχολογικής πίεσης σε συγκεκριμένους Ομολογητές συναδέλφους σας,  ίνα τους ασκηθεί ο ανάλογος κλασικός και εωσφορικός πόλεμος των νεύρων, για να μην σας χαλάνε τη σούπα; Απλά ερωτώ και απορώ!


Έφυγα απ΄την Σχολή, με τις καλύτερες εντυπώσεις για το σεβαστό Σας πρόσωπό! Έκτοτε, είναι σαν να αγωνίζεστε(;) να μου διαψεύσετε την ιδέα μου για Εσάς, καθημερινά μάλιστα, ίσως..., νά αλλάξατε εσείς, ίσως και εγώ μαζί με Σας, Κύριος οίδεν!

Δεν γνωρίζω εάν είναι δείγμα ανδρισμού ή και ισχυράς προσωπικότητας, που ηγείται τού Θεολογικού τμήματός μας, να κλαίγεστε δεξιά και αριστερά, ή και να γράφετε no paper ραβασάκια στο Facebook σε διάφορες κυρίες συναδέλφους στη Σχολή μας, ή και εκτός Σχολής, ότι ο γράφων φοιτητής και μαθητής Σας, σας ασκεί "θρασύτατες" κριτικές διότι είναι αμαθής και υβρίζει;


Το πτυχίο, ποίος μου το έδωσε; Μήπως ξεχάσατε δάσκαλε;


Εφόσον μίλησα για πτυχίο, αν έχετε την καλοσύνη κ. Καθηγητά, μιάς και δεν έχω ακόμη παραλάβει τον ήδη προπληρωμένο πάπυρο του πτυχίου μου, θα ήθελα πολύ να τον λάβετε εσείς προσωπικά, ως ένα δείγμα εκτιμήσεως και πολύτιμο προσωπικό δώρο και ταυτόχρονα ως ενθύμιο από μένα προς Εσάς, διότι εξάλλου, δεν προτίθεμαι να παραμείνω αιώνια εν τη ζωή και καθότι, δεν θα μου χρειασθεί ως διαβατήριο εις το Αιώνιο ταξίδι μου, και να το κορνιζάρετε έτσι αν θέλετε στο γραφείο σας, υπό τήν βασική προϋπόθεση όμως, να μας κάνετε την έκπληξη του αιώνα, τουτέστιν, να κάνετε πίσω..., στο θέμα των Ισλαμικών Σπουδών!

Σιγά μην το κάνετε!!!

Όπως και να έχει το πράγμα, σας χάριζω τον πάπυρο και κάντε τον, ότι θέλετε!

Ωστόσο, κ. Σταμούλη μου, εάν είμαι αμαθής, θρασύς και υβριστής, τότε γιατί με βάλατε άριστο βαθμό στο μάθημά σας, καθώς αν θυμάστε καλά, σας την είπα και με έμμεσο τρόπο, κατά την διάρκειά της εξεταστικής μας, στο μάθημα Σας της Δογματικής, όταν με ρωτήσατε κάτι τις περί του άλλου βιβλίου σας, και σας ανταπάντησα γεμάτος απορία: « Κύριε καθηγητά, γιατί παραπέμπετε στο εγχειρίδιό σας, συνέχεια και όλο στον κ. Χρήστο Γιαννάρα;»! Και μου απαντήσατε τότε, πίσω απ΄το όμορφο και συσταρισμένο σας γραφείο, με τον υπολογιστή σας, εκεί στα αριστερά: «Διότι φίλε Παναγιώτη, μόνο αυτός έγραψε για το θέμα του θανάτου...!», μάλλον εννοούσατε από τους σύγχρονους συγγραφείς, έμεινα και εγώ ως στήλη άλατος έκ τοτε, με ακόμη χίλιες δυό επιπρόσθετες απορίες, καθότι ακόμη με προβληματίζει η απάντησή σας...!

Με τον λογισμό μου, με λέω συχνάκις από εκ τότε: «Καθηγητής της Δογματικής Ορθοδόξου Θεολογίας της Εκκλησίας μας, και να παραπέμπει ούκ ολίγες φορές σε έναν Νεονικολαΐτη και Νεορθόδοξο, αιρετικό άνθρωπο κατουσίαν, τον οποίο συγυρίσανε δεόντως ουκ ολίγα φωτισμένα αναστήματα και μορφές του αιώνα μας, τι είδους θεολογία, ήθελε, θέλει, και οραματίζεται ακόμα να μας διδάξει;»!

Καλά θα με πεί κάποιος, που κατάφερε να με διαβάσει με πολλά καντάρια υπομονής, μέχρι αυτού του σημείου: Και ο τίτλος με τον παπα-Θόδωρο που κολλά;



Τώρα ήρθε η στιγμή, "κάλλιο αργά παρά ποτέ" δεν λένε(;), στην τελική ευθεία να συνδέσουμε όλα τα πιό πάνω με τον τίτλο μας, για να υφίσταται όσο το δυνατόν καλυτέρα η εικόνα προς τους ανά την Οικουμένη φίλους αναγνώστες μας.

Ο πατέρας  Θεόδωρος Ζ., έδωσε καθώς ξαναγράψαμεν ισχυρό και ηχηρό χαστούκι προς όλες ανεξαιρέτως τις προσωπικότητες που μηχανορραφούσιν περί τα Θεολογικά πράγματα αλλά και πρόσωπα της χώρας μας! Μηδενός εξαιρουμένου!!! Με την βροντερά Προδρομική, καυστική, στηλιτευτική και δριμεία κριτική του φανέρωσε, με τη μέθοδο του απλανώς Θεολογείν και διά τού λόγου της Αληθείας, φανέρωσε τους Οικουμενιστάς νανίσκους ρασοφόρους και Ισλαμολάγνους καθηγητάδες, διδάσκοντάς μας και τονίζοντάς μας, και μάλιστα, χρόνια ολόκληρα: «Να λέτε ονόματα!», «Να εφαρμόζουμε την Ευαγγελική Ονοματοφάνεια!», «Ο Ονοματοκρυπτισμός είναι κακοδοξία και αίρεσις!»..., πράγματα δύσκολα, ακαταλαβίστικα σε πρώτο άκουσμα, ίσως και δυσνόητα, γιατί όχι, και επικίνδυνα ακούσματα για πολλούς ψευδοευσεβιστές, Παπάκια-παπόδουλους ταγούς, επαγγελματίες της Πίστεως και του μισθολογίου, κληρικούς και λαϊκούς «μανιχαϊστές» και μανικά ερωτευμένους «μονοφυσιτιστές»...!


Ο ρασοφόρος σφετεριστής «Μακεδονομάχος» του «Ερυθρού ανασκολοπισμού» των τότε ισχυρών πύργων και καστρών της Συμβασιλεύουσας, «όνομα και μή χωριό», απεφάσισεν προχθές, και πάλιν αναφανδόν, να αποβάλει προσωρινά το προσωπείο του «Μωαμεθανοκτόνου» και να βγεί για «κυνήγι Μαγισσών», με μεγαλοκαρχαρίες Νομικούς και σφηκοφωλέους Θολο-λόγους στο πλευρό του, προς επίδειξη της εξουσιαστικής ισχύως του ως σύγχρονος Γολιάθ, ή και ωσάν ο χωροδεσπότης της Κυβερνοχώρας, ίνα ανεύρει με χωροφυλακίστικο τρόπο τους Δαβίδες (για να τους κάνει βίδες!) και να σουβλίσει τα «σφαχτάρια με τις σφενδόνες», αγνοώντας ο καημένος ό,τι οι «σφενδόνες» μαζί με τους Δαβίδες, δύνανται να κλωνοποιούνται, σε πολλαπλάσιες άλλες  ιερές σφενδόνες και δεν δύνανται να φιμωθούν, ελέω Θεανθρωποκρατίας, και ουχί εξ ανόνητων φλουφλουρισμάτων και εξ αμελών τσομπαναραίων...!












Πού είσαι τώρα Σταμούλη μου, να δώσεις συνέντευξη για τα κλασικά κυνήγια των μαγισσών ή μαγκούφισσων και μαγκούφηδων;



Μας ξακαθαρίζει ωστόσο, ο παπα-Θόδωρος, στην εν λόγω Ημερίδα, απερίφραστα, ότι την μεγαλύτερη ευθύνη την φέρουσιν βαρέως η Ιεραρχία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς και το Οικουμενικό Πατριαρχείο μας, μιάς και μοιράζει τα ανίερα σατανικά Κοράνια ως «ιερά»(!!!), επισήμανση την οποία επισημάνανε και άλλοι πατέρες και αδελφοί! Μας απεκάλυψε επίσης, μερικά θέματα που συνέγραψε και απεκάλυψε σε ειδικό ακαδημαϊκό εγχειρίδιο του, περί της δήθεν διαθρησκειακής «Τριάδος» σε γραμματόσημο που κυκλοφόρησε, πράγματα  του γελαμάτου αλλά και του κλαμάτου!

Να δούμε, τι άλλο θα σκαρφιστούσιν, όλοι αυτοί οι αιρετικοί Οικουμενιστές, για να μας εμπεδώσουσιν αλλά και να μας πείσουσιν, ότι ο ήλιος ανατέλει εκ της δύσεως και ότι το λιόγερμα δύει στήν ανατολή...! Τόνισε ωστόσο ο σεβαστός μας Γέροντας και δάσκαλός, ότι έχουν γίνει και γίνονται ακόμα «εγκληματικά λάθη» και πώς η Θεολογία μας είναι εκκλησιαστικό λειτούργημα, πράγμα το οποίο, αρκετοί καθηγητάδες την σήμερον, απορρίπτουσιν, ως έχοντες την νοοτροποία του δημοσίου υπαλληλάκου!

Το ακαταμάχητο όμως Πατρολογικό, Ιεροκανονικό, Ευαγγελικό και Δογματολογικό του οπλοστάσιο εντός ολίγων λεπτών, στην εν λόγω ευστοχότατη παρέμβασή του, στην οποία πρόλαβε να προτείνει και εξειδικευμένες Ποιμαντικές λύσεις και θεραπευτικά μέτρα, ως Λογικός και καλός Ποιμήν, τα οποία εξέφρασε με παρρησία μπροστά στον Μητροπολίτη του κ.κ. Άνθιμο, του οποίου μάλλον εβαρηφάνησαν...! Περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαίς, δεν λένε κάποιοι σοφοί νόες;

Τα μέτρα αυτά, ας τα έχει κάπου καταγεγραμμένα, πρόχειρα στο κομοδίνο του, ο σεβαστός Γέροντας Μητροπολίτης μας, διότι η ανταρσία, εκ των ΚΑΙΡΟΣκόπων εγένετο και όχι εκ των σφενδονοφόρων παραδοσιακών Ιστολογίων, που στην ουσία αν το καλοσκεφθεί κανείς είμεθα και τσομπανόσκυλα!...




ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ π. Θ. ΖΗΣΗ:


Εάν τολμήσουσιν και προχωρήσουσιν, Άγιε Θεσσαλονίκης, οι συγκεκριμένοι μαγκούφηδες ψιθυριστές, στην δημιουργία Ισλαμικού Τμήματος, έχετε παρακαλώ υπόψιν τα εξής:



1.    Ίσως, εάν λαμβάνονταν προληπτικά μέτρα προς αναχαιτισμό τους, ίσως να μην χρειαστεί κάν, να έρθετε εκ των υστερών, να θεραπεύετε!

2.    Θα πρέπει ως Ιερά Μητρόπολη, κλήρος και λαός, να παγωθούν οι ιδιαίτερες σχέσεις με τους συγκεκριμένους Ισλαμολάγνους καθηγητές!

3.    Να μην προσκαλούνται, ως εισηγητές και καλεσμένοι ομιλητές, σε Ημερίδες εντός της Μητροπολιτικής περιφέρειας ή και αλλού!

4.    Να μην διορίζονται ως διευθυντές ή άλλου είδους στελέχη, θεολογικών περιοδικών και άλλων ηλκετρονικών και μη,  εντύπων, ώστε να μπορούν να εισαγάγουσιν τις καινοτομίες και κακοδοξίες των!

5.    Οι Πνευματικοί και Κληρικοί της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και όχι μόνον, να συμβουλεύουν και να κατευθύνουν τους φοιτητές πνευματικά παιδιά των, να μην φοιτούν στο Τμήμα της Θεολογίας αλλά στο Τμήμα Ποιμαντικής και  Κοινωνικής Θεολογίας! Ωστόσο, οι Έλληνες Ομογενείς και Κύπριοι να μην βάζουν ως επιλογή τους στις εισαγωγικές εξετάσεις, το Παναιρετικό και άκρως επικίνδυνο Οικουμενιστικό «Τμήμα Θεολογίας», ίνα μη απωλέσουνε την Πίστη  τους!

6.    Να απαγορευθεί ωστόσο, η Μετάδοσις των Αχράντων Μυστηρίων σε Καθηγητές, που θα επιμένουσιν και θα εμμένουσιν, στην συγκεκριμένες κακόδοξες τακτικές των, άχρι της Μετανοίας των!

7.    Να προσθέσουμεν και εμείς μερικές κλωστές... Να υποστηριχθούν αποτελεσματικά και πρακτικά και από άλλους Ιεράρχες των άλλων Μητροπολιτικών επαρχιών, τα συγκεκριμένα μέτρα, κατά των συγκεκριμένων σεβαστών προσώπων και Καθηγητών μας!

8.    Να εκφράσει στηλιτευτικόν λόγο και η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους με την απόλυτη συμπαράστασή της, προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης και να στηρίξουσιν τις τυχούσες ισχυρές αποφάσεις του, κατά των εν λόγω Καθηγητών!

9.    Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, να ανασυνταχθεί και να επαναξιολογήσει την σχέση της, με τους συμβουλάτορες Καθηγητές της Ισλαμολαγνείας και εάν εμπίπτουσιν τίνες εξ αυτών, τυχόν εισηγητές, συμβούλοι και ομιλητές Της, να αντικατασταθούσιν ασυζητί με παραδοσιακούς θεολογούντας!

10. Τέλος, εάν οι ΚΑΙΡΟΣκόποι και μερικοί πολιτικοί ταγοί, επιμμένουσιν μέχρι τελικής πτώσεως στην ίδρυση Οθωμανικών Σπουδών, να γίνει θέμα προς στην Ιερά Σύνοδο προς τον αφορισμό «των εγκεφάλων», που γέννησαν την συγεκριμένη εωσφορική και εγκληματική ιδεά καθώς και όσοι ανέλαβαν αμετανόητα, την εργολαβία, για να την επιβάλλουσιν!

11. Αν είναι δύσκολο, μέχρι και ακατόρθωτο, να συγκληθεί η Σύνοδος (ως σύνηθες φαινόμενο για τα ουσιώδη δογματολογικά ζητήματα!) για το θέμα αυτό, ας προχωρήσει κλήρος και λαός, σε ειρηνική κατάληψη της Θεολογικής Σχολής, εξαγγέλοντας και επίσημα και τα υπόλοιπα μέτρα!...



Υστερόγραφον:

Υπάρχει περίπτωση Παναγιώτατε, άγιοι Πατέρες και αδελφοί Θεσσαλονικείς, εάν εφαρμοσθεί μεθοδικά και αγαπητικά το Ιερό Πηδάλιον, με πάσαν διάκριση εν τη αληθεία και εφαρμοσθούσιν οι Ιεροκανονικές και Ποιμαντικές πιό πάνω προτροπές, οι κατά Θεόν θεραπευτικές συμβουλές και τα Ευαγγελικά παιδαγωγικά μέτρα και φάρμακα που πρότεινε, ως ώφειλε, ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης με αληθεύουσα αγάπη προς τα πρόσωπα των κακοδόξων συναδέλφων του, ίνα αναγκαστούσιν: να επαναπροσδιορίσουσιν, και στην τελική, εν μέσω των ιερών θλίψεων ίσως και να μετανοήσουσιν, για την αντιεκκλησιολογική, αντιχριστιανική και Οικουμενιστική στάση των, υπάρχει όντως τέτοια  περίπτωση, βάλοντας εμείς τώρα τον καλύτερο λογισμό, να δημιουργήσουσιν ανταρσίες και ασέβειες ενώπιον Θεού και ανθρώπων;

Υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Υπάρχει περίπτωση Παναγιώτατε, εάν εφαρμοστούσιν αυτά τα ισχυρά φάρμακα που επρότεινε ο διδάσκαλός της Οικουμενικής Εκκλησίας μας, π. Θεόδωρος, να μην επωφελήσουν πρώτιστα και κατ’ εξοχήν Εσάς(!) και κατά δευτερευόντως τους καθηγητάς ψιθυριστάς; Και να καθαρογραφεί έτσι το όνομά σας, με χρυσοποίκιλτα γράμματα, στην σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία, ότι ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού μας συμβουλευόμενος τον απλό λευΐτη και Πατρολόγο λόγιο κληρικό σας και όχι λαμβάνοντας συμβουλές ανίερες από τις κουστουμαρισμένες διμούτσουνες οχιές, πράξατε το Ποιμαντικό και κατά Θεόν καθήκον σας, μιάς και θα είστε εν έργοις και πράγμασιν ο «επόμενος τοις Αγίοις Πατράσιν» αξίως και δικαίως, διότι θα λέμεν η Συνείδηση της Εκκλησίας: «λίαν εύφρανας τους ορθοδόξους» Θεσσαλονικείς και «κατήσχυνας τους κακοδόξους» Καθηγητάς ψιθυριστάς!!! 

Σιγά μην υπάρχει τέτοια περίπτωση!


Ευχόμαστε να  μας διαψεύσετε άγιε Ποιμενάρχα μας!


Με απόλυτο σεβασμό στην Ιερατική σας διακονία, και αποτροπιασμό στις τυχούσες άστοχες ενέργειες Σας, ασπάζομαι με στρωτή μετάνοια τας χείρας και τα πόδια σας


Παναγιώτης Π. Νούνης









ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ: