Translate

Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΚΚΩΤΗΣ ΔΕΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;



ΓΙΑΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΚΚΩΤΗΣ ΔΕΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;


ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΠΟΛΑΓΝΑΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗΣ “ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ” ΒΑΣΟΥΛΑΣ;




Γνώρισα, δυστυχώς, προσφάτως τον Σεβασμιώτατο κ. Σεραφείμ, στο συνέδριο της Π.Ε.Ε.Θ. στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου, στην οποία ήταν και κεντρικός ομιλητής και δεν μου έκανε καθόλου καλή εντύπωση, ως θεολογών Επίσκοπος! Δυστυχώς όμως, η φανατίζουσα Οικουμενιστική ομιλία του, μου δημιούργησε απροσμέτρητη έκπληξη και ανησυχία, καθώς και έντονη εσωτερική ταραχή,  τόσο μάλιστα, ώστε ήθελα να κάνω παρέμβαση, κατά την διάρκεια των αποριών και ερωτημάτων. Αλλά δυστυχώς, με το ζόρι, αφήσανε τρείς μόνο ανθρώπους, εκ των συμμετεχόντων στο συνέδριο, να θέσουν απορίες και ερωτήματα..., διότι η δεξίωση και το φαγοπότι που ακολουθούσε μετά του συνεδρίου ( Το φαγοπότι ήταν για τους ολίγους και τους «εκλεκτούς»! Κόψαμε τόσο δρόμο, να συμμετάσχουμε στο συνέδριο της ΠΕΕΘ και δεν φιλοτιμήθηκε μία ψυχή, ενός κληρικού ή ενός συναδέλφου Χριστιανού λαϊκού, να μας προσκαλέσει στο γεύμα ή, έστω, να μας κεράσουνε ένα ποτήρι νερό! Μόνο ένας ανόητος θα ξανασυμμετέσχε σε τέτοια Φαρισαϊκά συνέδρια!) δεν μπορούσε να περιμένει...!

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Εκείνο λοιπόν, το οποίο εξέφρασε τότε, ο Σεβασμιώτατος και με συντάραξε, ήταν: οι αποτρόπαιες ψευδολογίες του και οι γνωστές παναιρετικές συκοφαντίες των αθλίων Οικουμενιστών, καθώς και οι ανόητοι χαρακτηρισμοί, που διακήρυσσε στο εν λόγω δήθεν, θεολογικό συνέδριο! Εξέφρασε ανόητες συκοφαντίες, κατά των φωτισμένων πνευματικών μας πατέρων, κατά των ομολογητών ποιμένων και απολογητών διδασκάλων της Εκκλησίας μας, κατά των Πνευματικών Μοναχών και λαϊκών, οι οποίοι συχνάκις, διαμαρτύρονται εντόνως και εμπόνως με εκκλησιολογικό τρόπο και φρόνημα, κατά της Παμπροτεσταντικής και Παμφραγκοπαπίζουζας βοθρολυματικής νόσου του Οικουμενισμού(“Οικουμενικής Κίνησης”), η οποία, στην λεπτή της θεολογική έννοια, είναι εωσφορική ειδωλολατρία και πλάνη, μιάς και εξορίζει παντελώς, τον Κτιστοάκτιστο Θεάνθρωπο Κύριό μας, εκ της Οικουμενικής Ορθοδόξου Εκκλησίας Του, και τοποθετεί στην θέση Του..., τον κτιστό αλαζόνα, ανθρωπίσκο-παπίσκο, της αρχαίας και συγχρόνου Ρώμης!

Θα αναρωτιέστε όμως, δικαιολογημένα, τα τελευταία λεξίδια μας, τι σχέση άραγε να έχουσιν, με τον Μητροπολίτη Ζιμπάμπουε κ. Σεραφείμ Κυκκώτη, μιας και δεν είναι (προς το παρόν!) καρδινάλιος της Φραγκοπαπίζουσας θρησκείας ή, έστω πάστορας, της Προτεσταντίζουσας παρασυναγωγής. Γι΄αυτό εδώ, θα πρέπει να αρχίσουμε να σας ξεδιπλώνουμε τις διερευνητικές σκέψεις και συγκριτικές αντιλήψεις μας, βάση ακλόνητων ντοκουμέντων, scripta manent, προς προβληματισμό σας!

Λάβαμε πρόσφατα, σε ηλεκτρονική μορφή, έναν φωτογραφημένο(Lighshot) δημόσιο διάλογο, απο συνεργάτιδες και συναδέλφισσες θεολογούσες, ο οποίος εξελίχθηκε στο Facebook, με τον Σεβασμιώτατο κ. Σεραφείμ, τον οποίο διάλογο, ασφαλέστατα και θα σας τον παραθέσουμε δημοσίως, εκ του θεολογο-τεχνικού  ιστοχώρου μας, για να κατανοήσουμε καλύτερα συγκριτικώς και να προβληματιστούμε πάντες, βαθύτερα, τι εστί Οικουμενισμός, τι εστί λυκοποιμένας και αιρετικός Επίσκοπος, τι εστί Οικουμενιστής Αρχιερεύς, τι εστί εν δυνάμει Καρδινάλιος και εν ενεργεία, κοπέλλιν, των ανίερων διδύμων Παπίσκων, της σημερινής Ρώμης!

Προτού όμως, σας παραθέσουμε, τους άκρως αποκαλυπτικούς διαλόγους, του εν λόγω αιρετίζοντα, Οικουμενιστή και αλλοτριοεπισκόπου της Ζιμπάμπουε, να σας υπενθυμίσουμε την «εκκλησιολογική» στάση του κ. Σεραφείμ για το θέμα, της πλανεμένης και κακοδόξου,  διαολοφαντασμένης κ. Βασούλας Ρύντεν;


Ο  Μητροπολίτης ( πολύ πιθανόν και προβατόσχημος λύκος, αυτό όμως, θα το διαπιστώσετε στα γραφθέντα του! Εμείς δεν είμαστε απολύτως βέβαιοι!) κ. Σεραφείμ, απο την μιά ζητεί την απόλυτη υπακοή, στις “αλάθητες(;)” Πανορθόδοξες αποφάσεις, μαζί και των κατά τόπους, Ιερών Συνόδων μας, για τα θέματα των διαθρησκειακών και διαχριστιανικών διαλόγων. Δηλαδή, απαιτεί, ελέω της αιρετίζουσας και Παπίζουσας, “Δεσποτικής” νοοτροπίας του,  την απαράδεκτη φίμωση [1] και σιωπή των ομολογητών Πατέρων και αδελφών μας (ακόμα υπονομεύει και συκοφαντεί αυτούς, με γελοία ψευδολογήματα, ότι δήθεν δεν είναι υπεύθυνοι και σοβαροί, καθότι, δεν διαλέγονται με σεβασμό κατά των Προκαθημένων τους και δεν ασχολήθηκαν σοβαρά εκκλησιολογικώς και ιεροκανονικώς, με το θέμα της «Οικουμενικής Κίνησης», τουτέστιν του Οικουμενισμού(!), απαξιώνοντάς τους πλήρως, άραγε ανόητα(;) και δόλια(;), για τις όσες ποιμαντικές αλήθειες εκφράζουσιν με κάθε μέσο, πολύ ειδικά γραπτώς και ενάρθρως κατα καιρούς, σε Ομολογιακές Ορθόδοξες εφημερίδες και επιστημονικά συγγράμματά των! Άραγε ο συγκεκριμένος Σεβασμιώτατος είναι στυγνός συκοφάντης και συνειδητός ψευδολόγος; Μήπως, έχει κάνει τον φιλότιμο κόπο και την προσπάθεια, να μελετήσει τα πολύτιμα, διαλόγικα άρθρα, και τις σοβαρές μελέτες μαζί και τα ιεροκανονικά συγγράμματά των, των αδίκως κατηγορουμένων υπ΄αυτού; Άραγε,  είναι Οικουμενιστής και λυκοποιμένας ο κ. Σεραφείμ; Μήπως, έκανε ποτέ του, την φιλότιμη προσπάθεια να μελετήσει, την 75σέλιδη επιστολή του αξίου και ομολογητού Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, κατά των κακοδοξιών και αιρέσεων, του Οικουμενιστή Πατριάρχη μας; Και, εάν ναί, ποιά είναι η επίσημη γνώμη του; Εάν όχι, γιατί κράζει, ως φονταμενταλιστής του Οικουμενισμού, και δη ανοήτως και αμαθώς;)όσων δηλαδή, δίκαια και εύλογα, διαμαρτύρονται, κατά της Παναιρέσεως του αντιχριστιανικού Οικουμενισμού, ενώ απ΄την άλλη ο ίδιος, κακοδοξεί επικίνδυνα [2], καθώς «απαράδεκτα καινοτομεί» και χαρίζει συγχωροχάρτια και «πιστοποιητικά ορθοδοξίας», ως μή ώφειλε, κόντρα και ενάντια, στο επίσημο ανακοινωθέν [3] της ιεράς εγκυκλίου, του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου (ελπίζομεν βέβαια να ελευθερωθεί κάποτε απο την αιχμαλωσία της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και να γίνει όντως, Θεανθρώπινα Οικουμενικό, όχι μόνον στους τύπους!),  καθώς εμμένει, εμμένει(;), να πλανά(!) και να παραπλανά(!), το ανά την Οικουμένη Χριστεπώνυμο πλήρωμα (τα δημόσια γραφθέντα του σεβασμιωτάτου, παραμένουν ακόμη, δημόσια, στον κυβερνοχώρο, πράγμα που ίσως, να δηλώνει, την εωσφορική αμετανοησία του;),συντασσόμενος και υποστηρίζοντας την ψευδοπροφήτιδα και ψευδοχαρισματούχα, «Γερόντισα» Βασούλα!

Για να είμαστε όμως συνεπείς και έντιμοι, δηλαδή ακριβείς χρονολογικά, πρώτα εξέδωσε ο αλλοτριοεπίσκοπος Ζιμπάμπουε κ. Σεραφείμ, τα «πιστοποιητικά ορθοδοξίας» της ακατονόμαστης  Θεομπαίκτρας, και μετά εισέπραξε τον δίκαιο έλεγχο και την ευλογημένη παρατήρηση, από  την Οικουμενική Πατριαρχική εγκύκλιο του Φαναρίου μας! Μόνο που ακόμα να δούμε, έστω την δημόσια μεταμέλεια και την τουλάχιστον, επιτακτική αναγκαία μετάνοιά του, στο εν λόγω θέμα! Γι΄αυτό κρίναμε σκόπιμο, να  επαναφέρουμε στην δημοσιότητα το θέμα, ούτως ώστε, αν έχει  ποιμαντικό φιλότιμο, ο συγκεκριμένος κακόδοξος Ιεράρχης, να μας το ξεκαθαρίσει τουλάχιστον, απο τούδε και στο εξής, διότι το θέμα, έμεινε μετέωρο εις βάρος του, και αυτό σκανδαλίζει τις συνειδήσεις μας τα μέγιστα, μιας και είναι συμπατριώτης μας, και μάλιστα Κυκκώτης!

Εικάζουμε πώς, το περίφημο μοναστήρι του Κύκκου με το ανάλογο επίθετο του «Κυκκώτη», δεν παράγει ακλόνητα πιστοποιητικά Ορθοδοξίας...! Άσχετα, εάν οι Μητροπολίτες, ο άγιος Ταμασού και ο άγιος Κυρηνείας, έχουν δώσει ισχυρά δείγματα παραδοσιακών Επισκόπων και ποιμεναρχών! Ο δε έτερος «Καππαδοκυκκώτης», απο ποιάν τερατσσιάν ή ελλιάν  να έπεσεν άραγες;

Εκτός και εάν είναι, συνειδητά και ορκισμένα, μαλλωμένος με την Αλήθεια του Ευαγγελίου, και αδυνατεί έτσι, να ορθοτομήσει, τον λόγο της Αληθείας(;!) Εδώ όμως,  θεο-λογικά, αμέσως εισχωρεί το εκκλησιολογικό και ιεροκανονικό ερώτημα: Γιατί να παραμένει Μητροπολίτης, μιάς και έχει αδυναμία να συνταχθεί με την Ευαγγελική διδασκαλία και δεν καθαιρείται Συνοδικώς;

Αν και υπάρχει, σήμερα, πραγματική δυσκολία να καθαιρεθεί (ο κάθε τύπου και κάθε είδους κακόδοξος και αιρετικός κληρικός, πολλώ δε μάλλον, να αφορισθεί ένας κακόδοξος  λαϊκός! Μόνο ο αείμνηστος  σύγχρονος Θεολόγος Νικόλαος  Σωτηρόπουλος, έλαβεν της αδίκου και μανιακής, οικουμενιστικής ατιμίας, υπό «επισκοπιδίων» τινών, έναν άδικο αντικανονικό αφορισμό! Αυτά όμως μερικοί..., «παραδοσιακοί» Επίσκοποι, τα αποσιωπούσιν παντελώς...!), ελέω παναιρετικής Οικουμενιστικής ασυδοσίας και Πανθρησκειακής αιχμαλωσίας, των Πατριαρχείων μας! Γιατί δεν παραιτείται, ο συγκεκριμένος, ίνα σώσει την ψυχούλα του, και να παραδειγματίσει έτσι, με την έμπρακτη μετάνοιά του, και μερικούς άλλους συντρόφους και ομόφρονές του Οικουμενιστές, συνεπισκόπους του;

Γιατί να παραμένει Μητροπολίτης, εάν δεν αναγνωρίζει, τις Αγίες εννέα(9) Θεοφόρες, Οικουμενικές Συνόδους;

Γιατί να παραμένει Μητροπολίτης της Οικουμενικής Ορθόδοξου Εκκλησίας μας, εφόσον είναι αποδεδειγμένα λυκοποιμένας;

Αντί να οδηγεί τις ψυχές των ανθρώπων, προς τον Θεάνθρωπο Χριστό, τις οδηγεί  στον πλανεμένο-αιρετικό και «αλάθητο» διαβολοειδή άνθρωπο, δηλαδή, τον αρχηγίσκο του σατανικού Οικουμενισμού, και στην φραγκοπάπισα θεομπαίκτρα και “Γερόντισσα” Βασούλα, την δούλη του Σαμαηλισμού-Διαβολισμού,  με λογικώτατη μαθηματικο-θεολογική συνέπεια, να τις καθοδηγεί, κακοδόξως και σχισματικοαιρετικώς, προς τις βορβορώδεις παντούφλες, του Αντίχριστου ουμανιστικού Παπισμού!
Ο ένας Αντίχριστος, παραπέμπει στον άλλο...!


Η αιρετίζουσα κατρακύλα του Σεβασμιωτάτου, δυστυχώς, δεν έχει όρια, μιάς και κυκλοφορούσιν στον κυβερνοχώρο και φωτογραφίες του, που παρουσιάζεται συνευχόμενος(!) και συμπροσευχόμενος(!) με το παπόδουλο και αντίχριστο γραΐδιο Βασούλα, καθώς μαζί και με διάφορους πάστορες/ίνες! [4]

Εύγε σας, Σεβασμιώτατε, άγιε Ζιμπάμπουε!

Και εις ανώτερα(sic)!!!

Καταλάβαμεν πολύ καλά, γιατί σας έστειλαν στην Ζιμπάμπουε!...

Μήπως, για να μεταβληθείτε, σε γελοίο οπαδίσκο, της Θεομπαίκτρας κυράς Βασούλας κ.α. “ σωστικών-Βλασταριών”[5], αντί να είστε ισχυρός-λογικός οπαδός και σοβαρός Επίσκοπος, του Θεανθρώπου και της Εκκλησίας μας;

Γιατί όμως, αφού επιμένετε στις κακοδοξίες σας, δεν κάνετε μεταγραφή εις την «αδελφή εκκλησία» των Παπικών σας «αδελφών» και «πατέρων», μιάς και δεν ομολογείτε δημοσίως, την αλήθεια, των Αγίων μας Θεοφόρων Αδελφών και Πατέρων, πολύ ειδικώς και των Θεοπνεύστων Αγίων, Εννέα(9) Οικουμενικών Συνόδων;





ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΤΗΣ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ :

Την Αγιοπατερική εκκλησιολογικώς, ιεροκανονική και δογματολογική διάκριση, μεταξύ των θεολογικών και εκκλησιολογικών όρων: “Οικουμενικού” και  “Οικουμενισμού(«Οικουμενική Κίνηση»)” γιατί την αγνοείτε;

Μήπως, υφίσταται αγνή-άγνοια, Σεβασμιώτατε, εκ μέρους σας, στο εν λόγω θέμα;

Μήπως, θα θέλατε να σας παραθέσουμε, Θεόπνευστες βιβλιογραφίες και άγιους, Θεοφόρους και φωτισμένους, οσίους Πατέρες, οι οποίοι μας αποσαφήνισαν και μας έθεσαν θεμελιωδώς, ετούτην την Θεόπνευστη ιερά και θεολογική διάκριση, των πιό πάνω  όρων;

Λόγου χάρην,ο Θεοφόρος και Μέγας, σύγχρονος άγιος του αιώνα μας, και των ομοδόξων μας Σέρβων, π. Ιουστίνος Πόποβιτς, δεν σας γεμίζει, το μάτι; Ή, μήπως, ακόμη να πληροφορηθείτε, εκεί κάτω στην Ζιμπάμπουε, την ανακήρυξή του, απο το 2009, σε Μέγιστο Άγιο και Διδάσκαλο της Οικουμενικής Ορθοδοξίας μας;
Το περίφημο επιστημονικό θεολογικό εγχειρίδιο και Θεόπνευστο Σύγγραμμα, του αγίου πατρός Ιουστίνου Πόποβιτς: “Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ” δεν το έχετε υπ΄όψιν σας;

Σε τί είδους άραγε “Παναιρετικό Οικουμενισμό”, αναφέρεται εκεί  ο άγιος διδάσκαλος της Εκκλησίας μας;

Αποκαλεί, ο Άγιος Ιουστίνος, ή, έστω, υπονοεί , με την λέξη “Οικουμενισμός”, εναντίον του οποίου καταφέρεται, την Οικουμενική Ορθοδοξία μας ως μία παναίρεση και ένα εωσφορικό σύστημα; (Κατά την αλήθειαν όμως των πραγμάτων, είναι ή όχι, αυτό το οποίο εσείς, δυστυχώς, άγιε Ζιμπάμπουε, κυρίως εννοείτε και διατυπώνετε δημοσίως, αστόχως και σκοπίμως; Θα φανερωθεί στο φωτορεπορτάζ η γραπτή θέση/γνώμη σας, η δόλια ταύτιση δηλαδή, της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, με την Οικουμενική Φίλη Ορθοδοξία μας! Αναμένατε στις οθόνες των υπολογιστών σας!...).

Ένας Θεοφόρος Πατέρας της Εκκλησίας μας, είναι δυνατόν, άραγε, να υποσκάπτει τα Θεανθρώπινα θεμέλια, της Φίλης Ορθοδοξίας μας;

Και εμείς οι καημένοι τρέξαμεν να αναγνωρίσουμε, με επίσημη Συνοδική πράξη, την αναμφίβολη Οικουμενική αγιότητά και το Οικουμενικό κύρος του συγκεκριμένου Αγίου, ως του Μεγίστου, συγχρόνου διδασκάλου και δογματολόγου της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας;

Ενώ από την άλλη, ένας μη Θεοφόρος και μη φωτισμένος, ποιμένας και Ιεράρχης  της Εκκλησίας μας, μπορεί ή όχι, με άπλετη άνεση, να υποσκάψει τα ακλόνητα θεμέλια της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας; Τί σόϊ όμως «ποιμένας» και «πατέρας», θα ήταν ο συγκεκριμένος; Μήπως θα ήταν, ένας κακόδοξος και αιρετικός πατριός, τρανό παράδειγμα προς αποφυγή και άξιος καθαιρέσεως, υπό Συνοδικού δικαστηρίου;

Ποιόν προσπαθείτε να κοροϊδεύσετε, με τις Οικουμενιστικές αρλούμπες και κακοδοξίες σας, Σεβασμιώτατε κ. Σεραφείμ;

Γιατί, δεν κάνατε τον κόπο ως Μητροπολίτης, να μελετήσετε και να εμπεδώσετε σοβαρά, ως πραγματικός ποιμήν και Επί-σκοπος, έστω και ένα, Αγιοπατερικό και Θεόπνευστο σύγγραμμα του συγκεκριμένου οσίου Πατρός Ιουστίνου;

Ποτέ δεν είναι αργά όμως, καθώς, ελπίζουμε να το πράξετε σε κάποια φάση!

Η Κόλαση, θα είναι γεμάτη απο αιρετικούς ρασοφόρους, και αυτό δεν είναι δική μας γνώμη και άποψη, αλλά Πατερική Θεόπνευστη πληροφορία, και ευρέως διαδεδομένη, υπό της συμφωνίας των αγίων μας Πατέρων(Consesum Patrum), καταγεγγραμμένη μάλιστα, στα Αγιοπνευματικά συγγράμματα αυτών! Αυτό που αγνοούμεν να εκφράσουμε με απόλυτη βεβαιότητα είναι, εάν υφίστανται, και πλούσια φαγοπότια..., για τους «εκλεκτούς» της Κολάσεως, άσχετα αν υφίσταται κάποια πληροφορία περί Κολάσιμου συμποσίου με ένα τεράστιο κουτάλι...!





Με απόλυτη τιμή προς τα πρόσωπα και καθηκόντως  με δριμεία κριτική διάθεση και απέχθεια προς τις αντιχριστιανικές ιδεολογίες και ενέργειές των,

 Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ





ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Συνέντευξη στον Μάνο Χατζηγιάννη-Μέρος Γ΄, Ζιμπάμπουε Σεραφείμ στο "Αγιορείτικο βήμα": Ναι στους διαλόγους, Όχι στους «ταλιμπάν» της Ορθοδοξίας“Τουλάχιστον στον ελληνόφωνον εκκλησιαστικό χώρο, εκκλησιαστικές προσωπικότητες, όπως ο π. Γεώργιος Καψάνης, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, έντυπα όπως ο δημοφιλής «Ορθόδοξος Τύπος» και ευσεβείς Ιεράρχες  μπορούν με ένα σοβαρό και υπεύθυνο διάλογο να προσεγγίσουν το θέμα της παρουσίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Οικουμενική Κίνηση με εκκλησιολογικές και κανονικές αναφορές, που θα βοηθήσουν το σύνολο των Ορθοδόξων για μια σωστή πορεία, χωρίς να φθάνουμε σε υπερβολές και αφορισμούς που θίγουν πρόσωπα που αφιέρωσαν τη ζωή τους όχι με ολιγότερο ένθεο ζήλο για τη διακονία της Ορθοδοξίας, απομονώνοντας ακραίες άπρεπες επιθέσεις και συκοφαντίες από ανεξέλεκτους εκκλησιαστικούς κύκλους που θυμίζουν τους «ταλιμπάν» στο χώρο της Ορθοδοξίας.” http://www.agioritikovima.gr/arthra/item/31629-%CE%B6%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B5-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%BC-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1

[2] Ο Μητροπολίτης Ιωαννουπόλεως και Πρετορίας Σεραφείμ Κυκκώτης για τη Βασούλα,  Όταν διαβάσει κανείς με προσοχή τα μηνύματα της Βασούλας, από θεολογικής και εκκλησιαστικής σκοπιάς, και μάλιστα από Ορθόδοξης Δογματικής, είναι δύσκολο να βρεις κάποια κακοδοξία (…)Προσωπικά, ως Ορθόδοξος Επίσκοπος δεν βρίσκω τίποτα μεπτό από Ορθόδοξης Δογματικής εις το περιεχόμενο των μηνυμάτων της Βασούλας, ”,
http://aktines.blogspot.com/2010/01/blog-post_8157.html

[3] ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ: «νακοινωθέν
περί τς Βασιλικς Παρασκευς Πεντάκη - Ρύντεν(Βασούλας),(16.03.2011)»,
«Ὑπό τό πνεμα τοτο, καί διά τήν φειλετικήν προστασίαν το μέν εσεβοςρθοδόξου πληρώματος ξ πικινδύνων πνευματικν συγχύσεων, τν δέ μή γνωριζόντων καλς τά πράγματα κ το λλοχεύοντος κινδύνου τς πλάνης,ποδοκιμάζοναι πό τς Μητρός κκλησίας α πό τς Βασιλικς Παρασκευς Πεντάκη - Ρύντεν, ερύτερον γνωστς ς «Βασούλας», καί τςπ᾿ ατς δρυθείσης ργανώσεως πό τόν τίτλον «ληθινή ν Θε ζωή»κρίτως καί πιπολαίως εσαγόμεναι διδασκαλίαι περί τν δθεν «π᾿εθείας διαλόγων της μετά το δρυτο τς κκλησίας Κυρίου μν ησο Χριστο» καί τς κατακτήσεως π᾿ ατς τε καί τν παδν της τς «ληθινς ν Θε ζως», α ποαι παρεκκλίνουν αθαιρέτως τς θεοσδότου διδασκαλίας τς κκλησίας, λλά καί σκανδαλίζουν τό ρθόδοξον φρόνημα τν ελαβν πιστν(…)κφράζομεν, τέλος, τήν βαθεαν λύπην το Οκουμενικο Πατριαρχείου κτς νεργείας νίων λαχίστων, ετυχς κληρικν τς ρθοδόξου κκλησίας νά παρευρίσκωνται ες μιλίας τς ερημένης «Βασούλας» καί νά παρέχουν ες ατήν «πιστοποιητικά ρθοδοξίας».
http://www.ec-patr.org/docdisplay.php?lang=en&id=1306&tla=gr

[4] Συμπροσευχές με τη Βασούλα, «Ιδού ελάχιστα, χαρακτηριστικά κατά την γνώμη μας αποσπάσματα από τα βιβλία της, τα οποία δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια:
…….Η «Βασούλα» έχει υψηλό προορισμό: «Θεέ μου, εγώ προσωπικά είμαι βαφτισμένη Ελληνορθόδοξη. Σε ποιους αναφέρεσαι Κύριέ Μου; Στους καθολικούς ή στους προτεστάντες, σε αιρέσεις ή σε άλλες θρησκείες; Αν τολμώ και Σε ρωτώ, είναι γιατί υπάρχουν. (Ιησούς): Ω, Βασούλα, Βασούλα, είμαι Ένας, Εγώ ο Θεός είμαι Ένας. Τα παιδιά Μου δημιουργήθηκαν από το Χέρι Μου. Γιατί είναι όλα τα παιδιά Μου σκορπισμένα; Επιθυμώ την Ενότητα, θέλω όλα τα παιδιά Μου να ενωθούν. Είμαι Ένας Θεός και πρέπει να καταλάβουν ότι η Αγία Τριάδα είναι Μονάδα! Το Άγιο Πνεύμα, ο Άγιος Πατέρας και ο Ιησούς Χριστός ο Υιός, οι τρεις μαζί είναι Ένας. (Τετρ. 116, σ. 146).
Η «ένωση», θα γίνη, βεβαίως, μέσω «του Πέτρου», δηλαδή του Πάπα της Ρώμης: «(Ιησούς): Στο Μήνυμά Μου ζητώ να ενωθούν οι Εκκλησίες Μου. . . .. .
Διάλεξα τον Πέτρο να είναι ο φύλακάς σας, να σας φυλάει μέσα στην Αλήθεια ως την Επιστροφή Μου, αλλά οι άνθρωποι Με παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ανακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. Αληθινά σάς λέγω, μην ακούτε εκείνους που αντιτίθενται στον Πέτρο, τον Πέτρο των Αμνών Μου,που είναι σήμερα ο Ιωάννης Παύλος Β’, γιατί είναι ο εκλεκτός Μου και ο αγαπημένος της Ψυχής Μου.
Μην ακούτε εκείνους που τον καταδικάζουν, έχουν πλανηθεί. . . . . . να γυρίσετε όλοι στον Πέτρο και να γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα» (Τετρ. 2940, σ. 45)»
http://aktines.blogspot.com/2009/10/blog-post_1136.html

[5] Απάντησις του Αγιοταφίτου Μοναχού Σεραφείμ προς μήνυμα οπαδών της κ. Βασούλας Ρύντεν το οποίο απεστάλη εις e-mail του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, « γία Γραφή μς προειδοποιετι σατανς «μετασχηματίζεται καί ες γγελον φωτός» διά νά πλανήσ. Τά περιστατικά ες τά ποα χριστιανοί, κόμη καί μοναχοί, πεσον θύματα πατηλν δαιμονικν μφανίσεων ποτυπώνονται πλήρως ες τό κδιδόμενον πό τς.Μ. σίου Νικοδήμου «Γεροντικόν περί νείρων καί ραμάτων».
http://www.impantokratoros.gr/3F1B2DFC.el.aspx



ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ:



Τους φωτογραφημένους διαλόγους τουFacebook μπορείτε να τους διαβάσετε ΕΔΩ στην πηγή...!




ΠΗΓΗ: http://aplanostheologen.blogspot.com/2014/11/blog-post_4.html
Δημοσίευση σχολίου