Translate

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

ΒΡΟΝΤΕΡΟ “ΠΥΞ-ΛΑΞ” ΠΡΟΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ






ΒΡΟΝΤΕΡΟ “ΠΥΞ-ΛΑΞ” ΠΡΟΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Η έκπληξη της εψεσινής ημερίδας στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, για μένα προσωπικά, ο οποίος επί μίαν πενταετία μπαινόβγαινα στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ ως φοιτητής της, ήταν ο Κύπριος καθηγητής κ. Χρήστος Οικονόμου! Τον οποίον φυσικά, δεν έτυχε να γνωρίσω προσωπικά, αλλ΄ούτε να παρακολουθήσω μάθημα και διάλεξη του, μιάς και είναι  πρόεδρος και καθηγητής του αδελφικού τμήματος της Ποιμαντικής Θεολογίας!... Ήταν μεγάλη η έκπληξη μας, αγαπητοί μου αναγνώστες, διότι, πολύ λίγους καθηγητές γνώρισα, στην ολιγοστή ακαδημαϊκή μου φοίτηση, να εκφράζουνε τα πράγματα, αλλά και τα πρόσωπα, με το όνομά τους...!

Εννοείται, πώς η μεγάλη μας έκπληξη και η ιδιαίτερη συμπάθεια, ήταν και είναι ο δάσκαλός και καθηγητής μας, πατέρας Θεόδωρος Ζήσης, ο οποίος ανάβει κυριολεκτικά την ατμόσφαιρα και τα αίματα, σε κάθε του δημόσια διάλεξη ή και παρέμβαση, τον οποίο και χάρηκα σε υπερθετικό βαθμό, στα όσα αληθέστατα ανέφερε επί του θέματος, με ισχυρό ομολογιακό σθένος και αληθεύουσα εν αγάπη παρρησία, πράγμα το οποίο είναι  δυστυχώς, το κατ΄εξοχήν ζητούμενο, από αρκετούς κληρικούς καθηγητάδες και  λαϊκούς! Θα παρακολουθήσετε εμβρόντητοι στο πιό πάνω βίντεο, πώς κάποιος αθεόφοβος μάλλον, Ψυχίατρος εκ του ακροατηρίου, να βρίζει και να προσβάλλει απαράδεκτα, τον σεβαστό μας γέροντα και δάσκαλό, αλλά έλαβεν ετυμόλογα και δίκαια την πρέπουσα απάντηση που του άρμοζε...!

Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, δυστυχώς, εκ μίας πρώτης προσωπικής εκτιμήσεως, μας φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων, καθότι είχε δύο φορές την ευκαιρία, να ομολογήσει ευθαρσώς, εις το όνομα της Ευαγγελικής ονοματοφάνειας, τα πράγματα με το όνομά τους, επέλεξε να παρατηρήση και να προσβάλει δημόσια καί απαράδεκτα, τον εξαιρετικό κληρικό του, π. Θ. Ζήση, αντί μάλιστα να τον υποστηρίξη, ως ώφειλε, και έτσιφάνηκε ανά την Οικουμένη ό,τι μπορεί να βάλει και νερό στο κρασί του  και να ελαττώσει την σφοδρή αντίσταση κατά των διαφόρων οσφυοκαμπτών καθηγητών της σχολής μας!!!

Παναγιώτατε άγιε Ποιμενάρχη μας, όταν εκφράζετε ισχυρές και απόλυτες θέσεις, περί της Μακεδονίας μας, εννοώ στα εθνικά μας θέματα, η στάση σας ως ποιμένας δεν είναι απόλυτη και σαφέστατα, ασυζητητί ακλόνητη;  Τότε, πώς μπορείτε να ζητείτε στα θέματα πίστεως, διαφορετική στάση συγκριτικά με την  δική σας στάση στα εθνικά;

Τα εθνικά ζητήματα έρχονται πρώτα ή τα της πίστεως;

Άλλωστε, πώς μπορείτε στα θέματα πίστεως, λ.χ. Οικουμενισμού, Μονοφυσιτισμού, Σοδομισμού κ.α., να βάζετε νεράκι στο κρασί σας, ενώ στο εθνικό ζήτημα δεν δέχεστε μύγα στο σπαθί σας;

Ζηλέψατε την εθναρχίζουσα στάση (με τις γνωστές αβαρείες των στα της Πίστεως!) των μακαριστών Αρχιεπισκόπων, Κύπρου Μακάριο Γ’ και Αθηνών Χριστοδούλου;

Αλήθεια, γιατί δεν συντάσσεσθε άγιε Θεσσαλονίκης,στους ομολογιακούς αγώνες της Ιεράς Συνάξεως Κληρικών, Μοναχών και λαϊκών;

Γιατί Παναγιώτατε, δεν έχουμε δεί την υπογραφή σας, στο περίφημο Ομολογιακό και εκκλησιολογικό κείμενο της “Ομολογίας Πίστεως” κατά της Παναιρέσως του Οικουμενισμού, ή έστω στο μόλις πρόσφατο θεολογικό κείμενο που αποσαφηνίζει την αιρετική στάση και κακόδοξη εκκλησιολογία του αιρετικού και Αρχιοικουμενιστή, Οικουμενικού Πατριάρχη μας;

Ηλίου φαεινότερο ήταν, ότι ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος, ενοχλήθηκε τα μέγιστα, με τις ποιμαντικές λύσεις που δικαίως και ιεροκανονικώς εξέφρασε ο δάσκαλός μας!

Αναρωτιέμαι εάν όντως , μπορεί να στηρίξει μέχρι τέλους, την εκκλησιαστική απόφαση της ιερατικής συνάξεως της Θεσσαλονίκης, επί του θέματος των Ισλαμικών σπουδών(;!)

Δεν κατανοείτε κ. Άνθιμε, η συγκεκριμένη ουδέτερη στάση και άστοχη παρέμβασή σας, μετά την ομιλία του πατρός Θ. Ζήση, ότι δίνει κουπανιστό αέρα στα α-νόητα μυαλά, των εχθρών της πίστεως και του έθνους μας;

Κατά τα άλλα, το Μακεδονικό σας μάρανε!

Επιλέγω χίλιες φορές να αυτοπροσδιοριστώ ως Σκοπιανός αντί Μακεδόνας, και να επιτρέψω στους Σκοπιανούς να αυτοπροσδιορίζονται ακόμα και Αθηναίοι ή Σπαρτιάτες,  για να σας δώ έστω και μια φορά, να στηρίζετε δημοσίως στα θέματα πίστεως,τον καθηγητή και διδάσκαλό της Εκκλησίας μας π. Θεόδωρο Ζήση και την Ιερά Σύναξη αυτών, στους μαχητικούς αγώνες των! Εκτός κι άν νομίζετε Παναγιώτατε, πώς ξεχάσαμε τα διάφορα άλλα,«απαγορευτικά» στα περί των Gay Pride(;!)

Τόσο δύσκολο πράγμα ήταν και είναι, σεβασμιώτατε,να ασκήσετε το ποιμαντικό και ιεροκανονικό χρέος σας, έναντι των αντιφρονούντων, κακόδοξων λαϊκών καθηγητάδων, που πάσχισαν να  εξευτελίσουν την ποιμαντική και Μητροπολιτική χαρισματική ισχύ και εξουσία σας, εντός της περιφερείας σας; Γιατί, δεν μιμήστε, τον σεβασμιώτατο Πειραιώς, που ασκεί με ακρίβεια το ποιμαντικό χρέος του;

Υπάρχει περίπτωση Εσείς, να βγάλετε κανονική εγκύκλιο ως κυρίαρχος Μηροπολίτης,προειδοποιώντας με εκκλησιολογικό αφορισμό και διακοπή παροχής Της Θείας Κοινωνίας, τους προβοκάτορες θεολογίσκους καθηγητάδες, που εμμένουν στην Ισλαμοποίηση της Σχολής μας και αυτοί, να προχωρήσουν ακάθεκτοι στο αποτρόπαιο έγκλημά τους;

Υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Γιατί δεν χρησιμοποιείτε τα ιερά όπλα της Εκκλησίας μας και τα ιεροκανονικά δικαιώματά σας,κινδυνευούσης της πίστεως και της Συμβασιλεύουσας μας, ίνα μη αλωθεί πνευματικά και εκ των έσω από τους σύγχρονους Βησσαρίωνες και Εφιάλτες;

Πάντως, εαν δεν παρθούν, ισχυρά μέτρα καιδυναμικές κινητοποιήσεις κατά των συγκεκριμένων καθηγητάδων, η Συμβασιλεύουσα εάλωΣεβασμιώτατε, και η ιστορία..., θα φροντίσουμε εμείς οι νέοι ιστορικοί, της σύγχρονης Εκκλησιαστικής Ιστορίας, να σας καταγράψει με τα μελανώτερα χρώματα της, μιάς και καθώς εστιάζατε στον εμφανή εχθρό, τους Σκοπιανούς, την πατήσατε οικτρώς από τον αφανή και αδιόρατο  δόλιο εχθρό εκ των έσω, τουςΚΑΙΡΟΣκόπους...!

Ας ελπίσουμε, ότι θα εμπνευστείτε σε κάποια φάση απο την κατά Θεόν μαχητικότητα, του ομολογητού καθηγητού μας, πρωτού έλθει το βιολογικό σας τέλος, και να απολογηθείτε σε κάποια φάση σύντομα, για τον άδικο παραγκωνισμό που του ασκήσατε, διότι εξευτελίζουν, τα όσα εξεφραζόμενα έμπονα  παράπονα του πατρός Θεοδώρου Ζ., τόσο το σεπτό πρόσωπό Σας όσο και την Ιερά Μητρόπολή μας, γι΄αυτό τον λόγο, το κρίμα στο λαιμό σας!


Ωστόσο στην πορεία της εν λόγω ημερίδας, μία ακόμη φοβερή αποκάλυψη και εκπληξη, ήταν ο καθηγητής Φυσικής κ. Παύλος Γ. για τα όσα εξαιρετικά και εύστοχα  θεολογικά εξέφρασε και μάλιστα, χωρίς να είναι ειδικός επιστήμονας του αντικειμένου της επιστημονικής Θεολογίας! Για να δούμε, τι έχουνε να πούνε τώρα, ή άν μπορούν έστω να αρθρώσουν λόγον τινά, μερικοί  αχάπαροι άθεοι και αγνωστικιστές, για τον εν λόγω εξαιρετικό καθηγητή της Φυσικής...!

Θα πρέπει να τονίζουμε συνεχώς άλλωστε, ότι έχει φανερωθεί ξεκάθαρα πλέον το προσωπείο, η σχέσις και η αίρεσις του Οικουμενιστικού πολιτειακού και θεολογικού Καισαροπαπισμού, αυτή η πυορροούσα πληγή, η οποία μαστίζει την Πολιτεία και την Θεολογία μας, της οποίας σύμπτωμα είναι τα διάφορα φερέφωνα και τσιράκια αυτής, δηλαδή μιά χούφτα άνθρωποι, κληρικοί και λαϊκοί,
 οπαδοί του Πανθρησκειακού Οικουμενισμού!

Μια απορία, ανθρωπιστικής υφής: Ο μεταπατερικόςλυκοποιμένας, Μητροπολίτης Δημητριάδος και Βόλου κ. Ιγνάτιος, καί ο έτερος προβατόσχημος λυκοποιμήνΜητροπολίτης Αλεξανδρούπολεως κ. Άνθιμος (χωρίς να παραθεωρώ σκοπίμως, άπαντα τον εξωεκκλησιαστικό σύνδεσμο και παρασυναγωγή ή  φατριά ή καί κλίκα, ρασοφόρων και μή, απάντων των “προβατέμπορων” Θεομπαικτών του εωσφορικού συνδέσμου “ΚΑΙΡΟΣ”!)και τα ανόνητα τσιράκια των (λ.χ.): Γ. Καλαντζής, Σ.Γιαγκάζογλου, Χ. Σταμούλης, Μ. Κωνσταντίνου, Γ.Μαρτζέλος, Ι. Πέτρου, Σ. Τσομπανίδης, Α. Ζιάκα, Π.Παχής, Π. Βασιλειάδης, Δ. Καϊμάκης, Π. Υφαντήςκ.α., κατάφεραν και καταφέρνουν άραγε να κοιμηθούν όμορφα και ευλογημένα, με όσα εξέφρασαν οι λόγιοι και εκλεκτοί ομιλητές και δασκάλοι μας, επί της θεματολογίας, η οποία βαρύνει, τούς ώμους, τις πλάτες και τις ψυχές των συγκεκριμένων προσώπων;

Και μία ακόμη απορία, Αγιογραφικής υφής, το γνωστό Χριστολογικό λεχθέν (Κατά Μάρκον 9. 42-43):
«καί ς  ν σκανδαλσ να τν μικρν τοτων τν πιστευντων ες μ, καλόν στιν ατ μλλον ε περίκειται λίθος μυλικός περί τν τρχηλον ατο κα βέβληται ες τήν θάλασσα.»  γιατί και σε ποιές περιπτώσεις εκφράσθηκε άραγε, από τον Θεάνθρωπο Χριστό μας, και ποιά η Αγιοπατερική ερμηνεία αυτού;
Καθώς, πώς, πού, πότε και γιατί άραγε δεν έχει, σημερινή εφαρμογή την σήμερον, από μερικούςριψάσπιδες Νεογραικούς καθηγητές μας, οί οποίοι μας κατασκανδάλισαν τα μέγιστα, στον εν λόγω θέμα;

Μήπως υπάρχει, κάποια έλλειψη στις μυλόπτρες, ή στο σκοινί;

Σας πληροφορώ, σεβαστοί μου κύριοι καθηγητές, ότι έχει συλλέξει μπόλικες, η καλή μου πεθερά, έτσι, για όποιον τυχόν, έλθει εις συναίσθηση εαυτού και συνειδητοποιήσει τον εθνικό, τον εκκλησιολογικό, τον πνευματικό, τον πολιτισμικό, τον θεολογικό και επιστημολογικό και ολοκληρωτικά, ψυχοσωματικό σκανδαλισμό μας, ημών των μικρών και ελάχιστων αποφοίτων και απλών συνειδητών και ενεργών πιστών, για την απαράδεκτη και σκανδαλώδηΓραικυλίστικη στάση σας, δηλαδή, στο να προωθείτε με φασιστικό, δόλιο και καιροσκοπικό τον τρόπο, Οθωμανικές σπουδές στο Ορθόδοξο Χριστιανικό τμήμα μας, με απώτερο σκοπό, να την μεταβάλλετε σε θρησκειολογικό κατ΄εξοχήν τμήμα!

Η αίρεση του Καισαροπαπισμού, ο εν Ελλάδι και Κύπρο πολιτειοκρατισμός, των Λουθηροκαλβινιστικών μυαλών και οπαδίσκων τουπροτεσταντόπληκτου Αδαμάντιου Κοραή, που έχει δηλητηριάσει, τις καρδιές και τις ψυχές των πρωταγωνιστών κληρικών καί καθηγητών Θεολογίας και όχι μόνον, είναι υπό αιώνιο ανάθεμα, υπό των Αγίων εννέα Οικουμενικών Συνόδων και του Ιερού Ευαγγελίου, διαφορετικά, ποιά ερμηνεία μπορούν να μας δώσουν οι άσοφοι «φωστήρες» στο Θεανθρώπινο ρηθέν (Κατά Ματθαίον 28. 18.)«δόθη μοι πσα ξουσία ν ορανκαί πί γς»;

Προσεχώς, εάν μπορέσουμε εντός των επομένων ημερών, θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε ενάρθρος μερικά θέματα που εθίγησαν στην ημερίδα.

Καλή σας συνέχεια και φροντίστε οι καλοπροαίρετοι φίλοι και φίλες αναγνώστες μας, να παρακολουθήσετε πάσαν την ημερίδα, διότι ήταν και είναι μάθημα ζωής!!!


Π. Π. Ν.