Translate

Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

Ο ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΗΣ




Ο ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Μας απεστάλη η ακόλουθη ενδιαφέρουσα ηλεκτρονική επιστολή, που προκαλεί πολλή θλίψη:

“Το Σάββατο 4.10.14 έγινε γάμος στη Λεμεσό στην εκκλησία Απ. Πέτρου και Παύλου, και όπως με πληροφόρησε μια γυναίκα που ήταν παρούσα σ’ αυτόν τον γάμο, ο Απόστολος και το Ευαγγέλιο διαβάσθησαν στη Δημοτική και όχι όπως είναι στο αυθεντικό πρωτότυπο κείμενο. Ιερέας ήταν ο π. Μάριος Ττοφαλλίδης (γιατρός παρακαλώ) ένα από τα πρωτοπαλίκαρα του ακτιστοφωτίτη (για να δανεισθώ μια δική σας έκφραση) μητροπολίτη Λεμεσού Αθανασίου!!!... 

Φαίνεται ότι ο ακτιστοφωτίτης Μητροπολίτης, θα έχει μεταδώσει το άκτιστο του φως και προς τα πρωτοπαλίκαρά του!!. Τώρα θυμήθηκα ότι πριν από 2-3 χρόνια στην ιδίαν εκκλησία, ήμουν σε γάμο (στο αναλόγιο) και είδα ότι το τέλος του Αποστόλου του γάμου, την τελευταία φράση «η δε γυνή ίνα φοβείται τον άνδρα» κάποιος την είχε σβήσει με το μολύβι. Ρώτησα κάποιον εκεί της εκκλησίας που ήταν δίπλα μου, και μου είπε ότι “έτσι διέταξε ο παπάς”. Δεν ξέρω αν είναι αυτός ο ιερέας ή ο άλλος της ιδίας εκκλησίας. Πάντως είναι και οι δύο τους πρωτοπαλίκαρα του μητροπολίτη!”

Ωστε ο Σεβ. Ακτιστοφωτίτης της Λεμεσού είναι και Νεοβαρλααμίτης ή τουλάχιστον ανέχεται -αν όχι και ευλογεί- τα πρωτοπαλίκαρα του να ενδίδουν στο Νεοβαρλααμισμό; 

Συγχαρητήρια Σεβασμιότατε! Προσθέσατε ακόμη ένα διαμάντι νεωτερισμού στη μίτρα της ποιμαντορίας σας.

Φαντάζομαι ότι για να επιτρέψετε αυτούς τους νεωτερισμούς θα είδατε σε κάποιο όραμα τον φουσκωμένο και χαμογελαστό παππού από την αιωνιότητα να σας καθοδηγεί και αναμφίβολα θα εξασφαλίσατε σχετική γνωμοδότηση από τον κορυφαίο κανονολόγο και ΚΑΙΡΟΣκόπο κ. Θεόδωρο Γιάγκου. 

Ουδόλως με εκπλήττει η είδηση. Γνωρίζω το ήθος του Σεβ. Λεμεσού και την ποιότητα της διακονίας του. 

Λυπάμαι μόνον επειδή ακούω ότι ενέχεται στη Νεοβαρλααμική ασχημία ο π. Μάριος Ττοφαλίδης για τον οποίο έτρεφα ιδιαίτερη εκτίμηση. Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο συνεφημέριός του στον οποίο αναφέρεται το ηλεκτρονικό μήνυμα που έλαβα, αλλά αυτό που μετρά είναι ότι, ενώ ο Σεβ. Λεμεσού αρέσκεται να παριστάνει τον παραδοσιακό επίσκοπο που γνωρίζει όλους τους αγίους Γεροντάδες και έγινε μάλιστα κοινωνός των ακτιστοφωτικών τους εμπειριών, από την άλλη προθέτει τον ένα νεωτερισμό μετά τον άλλο στην ποιμαντική του διακονία.

Αντικαθιστά τους κανονικούς ψάλτες με χορό γυναικών σε ενοριακούς ναούς.

Χειροτονεί κληρικούς με κώλυμα ιερωσύνης όταν στο εξομολογητήριο τον φωτίσει το Αγιο Πνεύμα με τις ακτιστοφωτικές εμπειρίες του.

Εμπεδώνει την κακοδοξία περί αποφυγής της τεκνογονίας του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού στις σχέσεις του αντρογύνου.

Δημοσίευσε την Ιστορία της Μητροπόλεως Λεμεσού του π. Σωφρόνιου Μιχαηλίδη στην οποία εκθειάζει τον υιό της γεέννης του Οικουμενισμού Μελέτιο Μεταξάκη μέχρι τρίτου ουρανού.

Και όχι μόνον δεν θέλησε να αναθεωρήσει την επαίσχυντη Ιστορία της Μητροπόλεως Λεμεσού, αλλά έβαλε τον π. Σωφρόνιο πειθήνιο όργανό του στη Μητρόπολη Κιτίου, να οργανώσει συνέδριο για να υμνήσουν τον Μελέτιο Μεταξάκη.!!!

ΠΗΓΗ:http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2014/10/blog-post_62.html#comment-form