Translate

Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Ο ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ



ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΙ, Η

 “ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ” ΚΑΤΑ ΤΗΣ

ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ,

 Ο ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ 

ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ


Μόλις προχθές (22/10) την Τετάρτη, δυστυχώς, είχα ακούσει στον ραδιοσταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, μία εκπομπή του Δημήτριου Κοσμόπουλου, την λεγόμενη «πρώτη εκπομπή», στην οποία έλαβε μέρος ο κ. Χρήστος Γιανναράς και στην συνέχεια ολοκλήρωσε με παρέμβαση του, ο π. Αντώνιος Πινάκουλας! Η εκπομπή, καθότι το έλεγξα διαδικτυακά, δεν αναμεταδιδόταν απευθείας, απο τον ραδιοσταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλ΄όπως φάνηκε ήταν μία καθιερωμένη επανάληψη, στις οποίες, μας έχει συνηθίσει πλέον, ο ραδιοσταθμός της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού! Μία μικρή παρατηρησούλα, προς τους αδελφούς και πατέρες, του ευλογημένου ραδιοσταθμού της Ι. Μ. Λεμεσού: Λόγω του ότι μας βάζετε, τρεις φορές την μέρα (τις ώρες 15:00, 22:00, και 05:00) ομιλίες του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Αθανασίου, θα μπορούσατε μήπως, να σταματήσει ο καθημερινός αέναος κύκλος, των αβάσταχτα κουραστικών, ελέω επαναλήψεως, ίδιων και ίδιων, ομιλιών του; Θα μπορούσε, λόγου χάρη, να αναμεταδίδει ο εκκλησιαστικός ραδιοσταθμός, τις μόλις πρόσφατα καθιερωμένες ομιλίες του αγίου Λεμεσού;

Άσχετα, εάν το  σιισιίνισμαν(χαχάνισμα!) και ησιισσιινίστρα(χαχανίστρα!) έγινε σύνηθες φαινόμενο και ψωμοτύρι, στις ομιλίες του σεβασμιωτάτου, ενώ με προβληματίζει σε βάθος συγκριτικά, εάν υπήρξεν, ομοιούσια κατάσταση, σε διαχρονικά κηρύγματα και ομιλίες, γνωστών και επιφανών σύγχρονων και παλαιών, αγίων Πατέρων(;!) Φυσικά, είναι τόσο χαρισματικά και χαριτωμένα, διασκεδαστικός, που το μόνον σίγουρο της υπόθεσης είναι, ότι δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος ακροατής του, να πάθει κατάθλιψη,  καθώς ακούει, τις αξιόλογες ομιλίες του...!

Παρόλ΄αυτά και δι΄αυτά, θα μπορούσε, λόγου χάρη, ο εκκλησιαστικός ραδιοσταθμός της Λεμεσού, να αναμεταδίδει τις ομιλίες, τα κηρύγματα και τις αναλύσεις της εκκλησιαστικής επικαιρότητας τόσο του σεβαστού ομότιμου καθηγητή πατρός Θεοδώρου Ζήση, όσο ακόμη και τις ομιλίες τουπατρός Νικολάου Μανώλη; Απορώ, καιρό τώρα, γιατί άραγε δεν γίνεται αυτό, μια και οι συγκεκριμένοι, σεβαστοί ομολογητές πατέρες μας, είναι το πλέον ισχυρό, εκκλησιολογικό ανάχωμα, κατά της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού(;!) Καθώς απορώ, εύλογα, γιατί ο σεβασμιώτατοςάγιος Λεμεσού κ. Αθανάσιος, οι κληρικοί και μοναχοί του, καθώς και οι Βατοπαιδινοί πατέρες και αδελφοί μας,  δεν υπέγραψαν, την “Ομολογία Πίστεως” κατά του Οικουμενισμού(;;;)![1]
Μήπως ακόμα, οι Βατοπαιδινοί πατέρες είναι διχασμένοι για το θέμα; Και πότε θα αποφασίσουν άραγε, να ξεκαθαρίσουν την στάση τους, στο εν λόγω θέμα Πίστεως;

Εντοπίσατε άγιοι πατέρες, κάποιο θεολογικό ή εκκλησιολογικό  σφάλμα στο κείμενο της “Ομολογίας” ή, μήπως υιοθετείτε τα κουραφέξαλα, και τις αρλούμπες του Νεονικολαΐτη κ. Χρήστου Γιανναρά;
Εάν, εντοπίσατε κάποιο θεολογικό σφάλμα, πατέρες και αδελφοί, δεν θα έπρεπε να μας το πληροφορήσετε και να αναλύσετε ενάρθρως;Διαφορετικά, δεν θα έπρεπε, να μας δώσετεεύλογες εξηγήσεις, για την μή σύνταξη σας και μή υπογραφή σας, μαζί με τους χιλιάδες υπογράψαντες, Κληρικούς, Μοναχούς και λαϊκούς, την “Ομολογίας Πίστεως”(;!!!).

Για να γίνω όμως, πιό αντικειμενικός, θα πρέπει να σας ομολογήσω, ότι υπάρχει πλουραλισμός καιπολυφωνία ομιλιών και ομιλητών, στον τοπικό ραδιοσταθμό της Ι. Μ. Λεμεσού και αυτό μας ικανοποιεί τα μέγιστα ως “φανατικούς” ακροατές του, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε, πώς λαμβάνουμε εξαιρετικά μαθήματα, ιδιαίτερα στα περί της Παλαιάς Διαθήκης, από τις διαλέξεις του καθηγητού και Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμίακαι του Αρχιμανδρίτη Νικόλαου Σιδερά!
Εύγε στις φιλότιμες προσπάθειες των αδελφών και πατέρων μας!

Εκείνο που με ενόχλησε έντονα, και με ενέμπνευσε να συγγράψω το παρόν σχόλιο αγαπητοί μου αναγνώστες, είναι η αποτρόπαια και αντιχριστιανική στάση και έκφραση τουΑρχιοικουμενιστή κ. Γιανναρά στην εν λόγω εκπομπή, με το να αποκαλέσει την “Ομολογία Πίστεως” κατά της παναιρέσεως τουπαμπροτεσταντικού Οικουμενισμού (άκουσον, άκουσον!) ως «καραγκιοζιλίκια» με έμμεση πλήνξεκάθαρη εωσφορίζουσα μομφή, ότι οι σεβαστοί Πατέρες που συνέταξαν το εν λόγω εκκλησιολογικό και θεολογικό κείμενο καθώς και οι χιλιάδες των κληρικών, γερόντων, μοναχών και μοναζουσών, λαϊκών, είναι, σύμφωνα με την Νεονικολαϊτίστικη-αιρετίζουσα νοοτροπία του κυρίου Γιανναρά, «Καραγκιόζηδες»!!! Και, όλα αυτά, δυστυχώς, να αναμεταδίδονται άκριτα και αβασάνιστα, απο τον ραδιοσταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού! Χωρίς να ξεχνάμε βεβαίως, ούτε που προλάβαμεν ακόμα να συνέλθουμε, απο το σκανδαλισμό, των πρόσφατων οικουμενιστικών διακηρύξεων του σεβασμιωτάτου Λεμεσού κ. Αθανασίου, που εξέφρασε, [2] παράδοξα κακοδόξως, στην Γερμανία...! Ωστόσο, προσθέστε στην φαρέτρα σας, ότι τα εκφρασμένα «καραγκιοζιλίκια» του μεταπατερικού Γιανναρά, τα άφησε ασχολίαστα ο δημοσιογράφος κ. Κοσμόπουλος, αλλά και ο κληρικός που παρενέβη και συμφωνούσε σε όλα με τον Γανναρά!

Η απορία μου είναι: Κανέναν απο τους δύο δεν ενόχλησε η διαβολική στάση του κ. Γ.;

Τουλάχιστον, ο ένας ήταν ο εκφωνητής και παρουσιαστής, ο δε άλλος, που είναι κοτζάμ κληρικός και πολυγραφότατος συγγραφέας θεολογών; Οι δε άλλοι, πατέρες και αδελφοί του ραδιοσταθμού της Ι. Μ. Λ., που αναμετάδωσαν την συγκεκριμένη, προχθεσινή εκπομπή των 11:00 μέχρι της 12:00, μια και δεν ήταν απευθείας μετάδοση εκ του ραδιοσταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν την ακρώστηκαν(άκουσαν-πρόσεξαν) γιά να την εξετάσουνε θεολογικά, προτού να διασύρει δημοσίως, με απίστευτο αντιχριστιανικό μένος η αλούππα(πανούργο και ύπουλο πρόσωπο) ο καθηγητήςΓιανναράς, τους πνευματικούς πατέρες μας, τους δασκάλους και αδελφούς μας, τους συντάξαντας και υπογράψαντας, την περίφημη «Ομολογία Πίστεως»;

Εικάζω τζαί βάζω τον καλύττερο λογισμό, ότι αλλώπως(πιθανόν) ουδείς την εξέτασεν, τζαί ουδείς την ξαναάκουσεν, τζιείντην(εκείνην) ανόητην τζαί καραγκιοζιλίστικην εκπομπήν, άμπα(μήπως) τζαί λόγω φόρτου διακονίας στον ραδιοσταθμό!... Διότι εάν συμβαίνει το αντίθετο(!), πράγμα απίστευτο, θα μας στεναχωρήσει τζαί κατασκανδαλίσει τα μέγιστα!

Ο κ. Γιανναράς, εισηγήθηκε (τρομάρα του!) να συγκληθεί Μείζων Οικουμενική Σύνοδος..., για τα ηλεκτρονικά καντήλια και τα μεγάφωνα των ιερών ναών...! Και απορούμεν και πάλιν: Ακόμα υπάρχουσιν σοβαροί καθηγητές, κληρικοί και λαϊκοί θεολογούντες, που λαμβάνουν, αυτό το άθλιο υποκείμενο, σοβαρά υπόψιν;

Πιό συγκεκριμένα, εισηγείται να συνέλθει Ιερά Σύνοδος για να ξεκαθαρίσει: τα περί του «Λειτουργικού χώρου», τα γνωστά και μη υποφερτά πλέον, «καραγκιοζιλίκια» (και εδώ χρησιμοποίησε την ίδια φράση!) που παρατηρούμε άπαντες, στους Ιερούς ναούς μας. Σε αυτό το σημείο να συμφωνήσουμε μαζί με τον κ. καθηγητή, αλλά τότε, ο ρόλος του εκάστοτε Μητροπολίτη, Επισκόπου, και εφημέριου εκάστου ναού, ποιός είναι, κύριε αρλουμπολόγε καθηγητά;

Μήπως, ο ρόλος των κληρικών και των επιτρόπων, δεν είναι να εφαρμόζουσιν και να αποκαθιστούσιν την τάξη, εντός του ιερού ναού;

Ποιά η ανάγκη και η χρησιμότητα των κυρίων επιτρόπων τότε; 

Να υποκαθιστούν τις γλάστρες και τα διακοσμητικά μπιμπελό εντός του Ιερού ναού και να υποκρίνονται ανόητα τους παράγοντες; Ή, μήπως για να κατσιαρίζουσιν(θορυβούν) ανίερα, στο μέτρημα και την συλλογή των ευρώ-κερμάτων; Χρειάζεται μία, “Μείζων” Οικουμενική Σύνοδος, για να συσταρίσει και να συγυρίσει, την χαoτική αταξία, και για να επανέλθει η τάξις και η ησυχία στα των ιερών ναών; Αυτό κι΄αν είναι κατάντημα...! Χρειαζόμαστε μήπως, μία “Θεοφόρο” Ιερά Σύνοδο, για να μας πεί, ότι τα ηλεκτρικά λαμπιόνια και διάφορα φωτορρυθμικά καντήλια είναι τεχνολογικός νεωτερισμός και εκκλησιαστική εκκοσμίκευσις, όταν δεν χρησιμοποιούνται με φειδώ και διακριτικότητα;
Ωστόσο, πρόσθεσε ο εν λόγω φονταμενταλιστής του Οικουμενισμού, κ. Γιανναράς, ότι θα πρέπει να αποκατασταθεί και πάλιν απο Πανορθόδοξο Σύνοδο, το θέμα της «ατομικής-ιδιωτικής και συλλογικής-ομαδικής σωτηρίας» την οποία στην πορεία του λόγου του, αποκάλεσε ως αίρεση και διαστροφή, τον ατομοκεντρισμό και την ατομοκρατία! Το συγκεκριμένο το αφήνω ασχολίαστο για περαιτέρω προσωπική εμβάθυνση, μελέτη, και βάσανο, ασχέτως εαν το αναλύει άριστα, στην αιρετική σφηκοφωλιά, της μεταπατερικής κακόδοξης «θεολογικής ακαδημίας»του Βόλου![3]
Αυτό που με έχει σκανδαλίσει σας το ανέφερα πιό πάνω…, και το εύλογο, λογικότατο ερώτημα, που έρχεται σε συνάρτηση με όσα προανέφερα, είναι:

Πού κολλάνε τα δήθεν «καταγκιοζιλίκια» των συνταξάντων και υπογραψάντων την «Ομολογία Πίστεως», με τις πιό πάνω αρλουμπολογίες του θεολογοσοφιστή Γιανναρά;

Θέλει, μήπως να μας πεί, ο εν λόγω καθηγητής, ότι οι διαμαρτυρόμενοι κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού: Κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί, εμπίπτουν, μέσα στην «αίρεση της ατομοκρατίας» και της «ιδιωτικής σωτηρίας»;Και αλήθεια να έχει το πράγμα, η πραγματικότητα και μόνο, της συλλογής των υπογραφών ανά την Ορθόδοξη Οικουμένη, τον διαψεύδει, πανηγυρικώ τω τρόπω! Άραγε όμως, τις δικές του αιρέσεις και κακοδοξίες, ο κ. Γιανναράς, δεν τις έχει πληροφορηθεί ακόμα;

Μήπως, ο κ. Γιανναράς με αυτά τα εωσφορικά παράδοξα,  και κακόδοξα αντιησυχαστικά, ανόητα λογίδια του, εμπίπτει, στους γνησίους σημερινούς οπαδούς, του αναθεματισμένου Ουνίτη, και Αιρεσιάρχη κακογέρου, Βαρλαάμ του Καλαβρού;

Μια έρευνα στην πλούσια εκκλησιο-χώρα βιβλιογραφία και στον κυβερνο-χώρο, θα πείσει τον κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη μας, και θα συνειδητοποιήσετε άπαντες, των «θεοστυγῶν αἱρέσεων» του συγκεκριμένου ανδρός αλλά και τι  κουμάσι είναι, ο αχάπαρος αιρετικός, κ. καθηγητής Χρήστος Γιανναράς! Εν κατακλείδει, εάν θα πρέπει να συνέλθει κύριε Γιανναρά μου, μία Μείζων Ιερά και Θεοφόρος Σύνοδος, θα πρέπει να λύσει μείζονα εκκλησιολογικά και θεολογικά θέματα πρώτιστα και μετά να ασχοληθεί τα περι«φωτορρυθμικών καραγκιοζιλίκιων»!

Μείζονα εκκλησιολογικά και θεολογικά θέματα, λόγου χάρη, είναι ή όχι, τα δικά σας κακόδοξα και αιρετικά καραγκιοζιλίκια, τα οποία προωθείτε και προπαγανδίζετε φιλοσοφικά στοχαζόμενος, όπως:

α΄. Την αιρετική μεταπατερική (άνευ και υπεράνω των Θεοφόρων Πατέρων!) θεοσκοτία!

β΄. Την αρχαιοτάτη αίρεση του Νικολαϊτισμού!

γ΄. Την διόρθωση των Αγίων Πατέρων (λ.χ. του αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου κ.α.) και Ιερών Συγγραμμάτων(λ.χ. Ιερών Κανόνων του Πηδαλίου)!

δ΄. Την αίρεση του Νεο-βαρλααμισμού και της«Λειτουργικής αναγέννησης»!

ε΄.  Την προώθηση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού!

Τι έστι μείζον και τί έλαττον, καθώς παρουσιάζουμε τα πιό πάνω θεολογικά πράγματα, συγκριτικά, με τα φληναφήματα του καθηγητού;
Μήπως, αξιότιμε κ. καθηγητά, οι Θεοφόρες Άγιες Συνόδοι, δεν συνέρχονταν, κινδυνεούσης της πίστεως, να εξετάσουν, να δικάσουν και να συγυρίσουν δεόντως, με παιδαγωγικούς αφορισμούς και καθαιρέσεις, τους ομοφρόνους σαςκακοδόξους, διαχρονικά αιρετικούς, τους οποίουςαντιπροσωπεύετε εσείς σήμερα, επάξια;
Μήπως, εν τέλει, μία μέλλουσα Θεοφώτιστη Ιερά Σύνοδος, θα πρέπει να αφορίσει εσάς και τοΚΑΙΡΟΣκοπικό, άκρως επικίνδυνο θεολογικά, Οικουμενιστικό και παναιρετικό συνάφι σας, στο οποίο κάνετε εσείς συγκεκριμένα, “γερές πλάτες”, ως γνήσιους Ιούδες Ισκαριώτες της Πίστεώς μας;

Ας μην αναφέρουμε, ότι ισόκυρη και καταδικαστική γραμμή, στον ευλογημένο και επερχόμενο δίκαιο αφορισμό σας, θα πρέπει να ακολουθηθεί και για τα όσα κακόδοξα γραφόμενα σας, τουτέστιν, τα καραγκιοζιλίκια των συγγραμμάτων σας!

Ευχόμαστε πρώτα ο Θεός, μόλις θα κληθείτε προς απολογία απο Ιερό Συνοδικό δικαστήριο, να μετανοήσετε εγκαίρως και πραγματικώς, ίνα μην έχετε την τραγική κατάληξη του αναθεματισμένου Αρείου!

Υπάρχει όμως, ουδεμία ανάγκη, να φτάσουν τα πράγματα σε Συνοδικά δικαστήρια και τελεσίδικες καταδίκες και στον απαραίτητο  αφορισμό σας;

Ιδού η με-τά-νοια, ιδού και το πήδημα, εντός της!




ΕΡΩΤΗΣΗ:

Μήπως θεωρείτε, κ. αιρετίζοντα Γιανναρά και εσείς οι λοιποί, φανατικοί οπαδίσκοι του δυσεβέστατου ανδρός, όταν οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας, συνέτασσαν  “Ομολογίες Πίστεως”, ήταν και αυτές, συγκριτικά, ομοούσια καραγκιοζιλίκια;

Πιό συγκεκριμένα, όταν οι Θεοφόροι Άγιοι Πατέρες μας [4]: Μέγας Αθανάσιος, Επιφάνιος Κύπρου, πάπας Γρηγόριος Β΄, Ιωάννης Δαμασκηνός, Γρηγόριος Παλαμάς, Γεννάδιος Β’ ο Σχολάριος, Μάρκος Ευγενικός, καθώς και πλήθος άλλων, συνέτασσαν “Ομολογίες Πίστεως” τότε,  κατά την Νεογραικυλίστικη και Γιανναρέϊκη σατανική λογική, αυτά όλα είναι και ήταν, “καραγκιοζιλίκια”(!!!), καθώς και οι Άγιοι Πατέρες μας (πρεσβεύσατε υπέρ εμού του τρισαθλίου, που τολμώ ο δείλαιoς, να εκφραστώ έτσι!), είναι “καραγκιόζηδες”;
Αυτά τα αντιχριστιανικά και ηλίθια διδάγματα, δεν μας διδάσκει, συχνά-πυκνά,
 ο κύρ-Καραγκιοζο-Γιανναράς;

Εμείς επιλέγουμε πάντως , να είμαστε «επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσιν» και επόμενοι, μάλιστα, των Ορθοδόξων “Καραγκιόζηδων” [5]  (επιτρέψτε μου τον νεολογισμό, αλλά έχει επιστημονική βάση ο όρος, την Ρωμανίδεια λογική!), αντί να είμαστε, υπέρμαχοι και επόμενοι, τοις Αιρετικοίς και Κακοδόξοις Αρλεκίνοις και Καραγκιόζεσι!

Να τον χαίρεστε(!) οι οπαδίσκοι του, τον κακόδοξο Αρλεκίνο και Καραγκιόζη σας!!!





Με απόλυτο σεβασμό προς το τίμιο πρόσωπό σας και μεγίστη ασέβεια προς τα άτιμα καραγκιοζιλίκια σας ο

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ






Σημειώσεις:

[1] Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών,  “ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ” (Κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού)Απρίλιος 2009,http://www.impantokratoros.gr/B742476A.el.aspx

[2] “ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΕΧΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ!”
http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/2014/09/blog-post.html


[3] http://www.youtube.com/watch?v=AtDLpY7coc8

[4] Μερικές διευκρινήσεις περί της «Ομολογίας Πίστεως», http://www.impantokratoros.gr/C692689D.el.aspx


[5]  Πρωτ. Ιωάννου Ρωμανίδου, ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ-ΡΩΜΑΝΙΑ-ΡΟΥΜΕΛΗ, Εκδόσεις: Πουρναρά, Θεσσαλονίκη, 2002, Τρίτη έκδοση, σελ. 11.