Translate

Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ!



ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ

 ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ!






   
Αλήθεια άγιε Αρκαλοχωρίου υπήρξε "πνευματικότητα και θρησκευτικότητα" στον μακαρίτη;
Και τίνος πνεύματος την θρησκευτικότητα υπηρέτησε ο μακαρίτης;
Ποιά η ουσία τέτοιων ανούσιων και σαχλών οινό-πνευματικών συμποσίων;
Έυγε στην "ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ" που προσφέρει οινό-πνευματική ανοησία στους αναγνώστες της!
Εκτός κι'άν αγαπητοί συνάδελφοι ιστολόγοι,
 θεωρείτε ότι όντως ο Αντίχριστος Κ. ήταν πνευματικός και θρησκευόμενος άνθρωπος(;!!!)




   «Είναι άξιον πολλών δακρύων, διότι αποδεικνύει πόσον άρρωστον ηθικώς είναι το Έθνος ημών, το γεγονός της υπερασπίσεως παρά τόσων και τόσων του μιαρού και ανοσίου υβριστού του Κυρίου, Καζαντζάκη (…) Η Εκκλησία όμως άς πράξη το εαυτής καθήκον, αδιαφορούσα δια τας φωνασκίας του ενός και του άλλου… Καθήκον αυτής είναι κυρίως τούτο: Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ!»
(Όσιος Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος)


   Ο Καζαντζάκης ήταν ένας ορκισμένος Μασόνος και αυτό, ουδείς μπορεί να το αμφισβητήσει, λόγω του ότι δεν είναι a posteriori άποψη ή ψύλλιασμαν(υποψία) μερικών τινών φανατικών Χριστιανών, αλλά η γενική και ειδικήαποδεδειγμένη άποψη και η ευρέως διαδεδομένη γνώμη της αντίχριστου οικουμενιστικής Μασονίας, μα κυρίως, έρχονται ως επιστέγασμα οι επιβεβαιώσεις και τα ακλόνητα ντοκουμέντα της Μασονικής ιδιότητάς του, υπό καρδιακών φίλων [1] του μακαρίτου Αντίχριστου Κ.! Φυσικά και χωρίς την επισφράγιση-επιβεβαίωση υπό των θεομπαικτών Μασόνων [2] για την Μασονική και Θεοσοφίστικη ιδιότητα [3] του Κ., τα συγγράμματά του και μόνο, είναι υπεραρκετά για να αποδείξουν [4] στέρεα και βάσιμα του λόγου το αληθές!

   Αγαπητοί μας αναγνώστες, θα πρέπει να σας υπενθυμίσουμε, ότι σε άρθρο του Μαρτίου του 2014, αποκαλύπτεται [5] ο θεσμικός ρόλος μερικών καθηγητών μας και ο κύριος πρωτεργάτης και προπαγανδιστής της επιστημονικο-θεολογίζουσας αιρέσεως του Καζαντζακισμού,με γενικό κύριο τίτλο: "ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS - ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΏΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ" (Χρυσόστομος Σταμούλης: «Έρως και θάνατος» της Ορθοδόξου Πατερικής αυτοσυνειδησίας, ο βοθροπόταμος της ακαδημαϊκής Καζαντζακικοπληξίας! Ο «πατήρ» Οικουμενισμός, ο «υϊός» Καζαντζακισμός, ομοούσια, αχώριστα και αδιαίρετα αιρετικά συστήματα! Το «πνεύμα» τους άγιον;»)και με ειδικό υπότιτλο: “Ο πρόεδρος και τακτικός καθηγητής της Θεολογικής σχολής μας, «μαέστρος» θεσμικός της αιρέσεως του Καζαντζακισμού και άριστος «μουσικοσυνθέτης» της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού! (ΜΈΡΟΣ Α΄)”. Οι οποίοι συγκεκριμένοι καθηγητές [6] και συνάδελφοι θεολογούντες, καλώς ή κακώς επαναλαμβάνουν αενάως την αναμασημένη εμετική τροφήκαι όζουσα «επιστημονική» διαστροφή τους, δηλαδήεπιάσαν μας στο μαϊττάππι(κοροϊδιλίκι), με τιςεπιστημονικές και εκκλησιολογικές αιρέσεις τους, και αυτοί που τους ακούνε συνήθως, τα κλασσικάχαϊβάνια(μαννοί ή ηλίθιοι), τους χειροκροτάνε ωσάν να είναι διανοητικά υστερημένοι κάπου, καθώς δεν έλαβαν ακόμα τηνκριτική σκέψη για να την θέσουν έτσι σε λειτουργία, για να αντιληφθούν με αυτόν τον τρόπο τα αυτονόητα, τα οποία αυτονόητα, θα πρέπει να τα αποσαφηνίζουμε και να σας τα παραθέτουμε ξεφλουδισμένα [7] με πάσαν ακρίβεια για να συνειδητοποιήσετε σε βάθος, την εύλογη ανάγκη της σκληρής,δριμείας και ξυνόγαλης κριτικής μας, προς τις διαφόρους παράδοξες ενέργειες, των αγαπητών καθηγητών και δασκάλων μας, αλλά και προς τους συμμάχους αυτών, δηλαδή τα λογής-λογής φερέφωνα και τσιράκια των...!

Fiat iustitia, et pereat mundus!!!

   Ωστόσο, θα ήταν θεολογικά επιστημονικό λάθος να απαξιώναμε ή να κλείναμε τα μάτια μας, για τους διαφόρους αγαπητούς κληρικούς-καθηγητές μας, που συμμετέχουν στην αθλία παρωδία-προπαγάνδα αθωώσεως των αιρετικών κακοδοξιών του ψεματινόδοξου(κενόδοξου)Ωριγενιστή Κ. και αγιοποιήσεώς του εκ της θεολογίζουσας(sic) ακαδημαϊκής κοινότητάς μας, ενώ ως εκ τούτου, θα ήταν επιστημονικά κοντόφθαλμο και μικρόψυχοαπό μέρους μας, να φορτώναμε αυτόν τον βοθροπόταμο της ακαδημαϊκής τους ψεματοσύνης(απάτης), της Καζαντζακικοπληξίας, μονάχα, στους ώμους του αξιόλογου καθηγητού μας, κυρίου Χρυσοστόμου Σταμούλη του νέου “Καβαλλίνου”!... Φέρει και αυτός φυσικά την θεσμική ευθύνη του και ως πρόεδρος πλέον της Θεολογικής Σχολής μας αλλά, την κυριολεκτικά κύρια ευθύνη, την φέρουν και την έχουν οι κληρικοί-καθηγητές μας, οι οποίοι έχουν και φέρουν την ιδιότητα της ειδικής Ιερωσύνης, καθότι είναι διάκονοι και υπηρέτες της Εκκλησίας μας πρώτιστα(!), και μάλιστα μερικοί εξ αυτών, φέρουν και την ιδιότητα της Αρχιερωσύνης, δηλαδή είναι Επίσκοποι και Μητροπολίτες(!) και μετά ως δευτερεύον φυσικά, ακολουθούν οι άλλες τιμητικές ιδιότητές των ως αξιόλογων επιστημόνων και καθηγητών που υπηρετούν και διακονούν την Ιερά Θεολογική Επιστήμη μας!

   Είμαι “φανατικός” διφυσίτης αγαπητοί κύριοι/ες καθηγητές/τριες και αναγνωρίζω και κατανοώ συνάμα την διπλή ιδιότητα σας, η οποία είναι αδιαίρετη-αχώριστη, και ζυμωμένη μάλιστα η μία ανάμεσα στην άλλη..., μόνο που το ενδεχόμενο να είμαστε τρεπτοί και να συγχύζομεν καθώς και να αλλοιώνουμεν τα πράγματα των ιδιοτήτων και ενεργειών μας, δεν είναι ένα παναληθέστατο προπατορικό-μεταπατορικό και ιστορικό πανανθρώπινο γεγονός, της πτώσεως, καθώς εσείς μας διδάξετε;

   Έ γιατί τότε, παρατηρώ ως δόκιμος και άπειρος θεολογών μίαν μανική επιμονή και παράδοξη εμμονή στην κακόδοξη-αιρετίζουσα-ακαδημαϊκή (βάση προτεσταντικών προτύπων και συστημάτων) και μονοφυσιτίζουσα σταδιοδρομία σας, η οποία απαξιώνει και εκμηδενίζει κατά το δοκούν, την ετέρα ιδιότητά σας; Την απείρου κάλους μάλιστα, ιδιότητά σας(;!).

   Δηλαδή υπάρχει περίπτωση, λόγου χάρη κληρικός-καθηγητής να απαξιώνει ή και να υποτιμά την ιδιότητα της ειδικής Ιερωσύνης του, έναντι της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας και καθηγητικής έδρας του, ή ακόμα να αποβλέπει και σε άλλους φιλόδοξους στόχους;

   Άραγε ένας κληρικός, επιτρέπεται να αποβάλλει περιπτωσιακά το ράσο του, την οντολογία του ως ποιμένας εννοούμε, για «αντικειμενικούς», επιστημονικούς, ακαδημαϊκούς και άλλους διαφόρους τυχόντες λόγους;

   Αυτό το ερώτημα όμως, θα το αφήσουμε αναπάντητο, γιανα το απαντήσετε εσείς φίλοι, μια και εφόσον θα σας παραθέσουμε μερικά γραπτά ντοκουμέντα προς σύγκρισή των, για να μπορέσετε να κρίνετε την δικαία και αντικειμενική κρίσιν και κριτική, στο θέμα που πραγματευόμαστε!

   Πρώτο scripta manent [8] είναι μία σύγχρονη ιστορική μελέτη, αντικειμενική δήθεν, από τον χουμισμένο(φημισμένο) καθηγητή μας Μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα Νανάκη, ο οποίος προσπαθεί να αποσαφηνίσει με σχολαστικό τρόπο και να μας ξεκαθαρίσει τους διαφόρους μύθους περί του αφορισμού του Καζαντζάκη! Λες και λύθηκαν άπαντα τα βιοτικά προβλήματα μας στην Νεοελληνική και Νεοκυπριακή πραγματικότητα και αυτό μας έλειπε, να ξεκαθαριστούν οι διάφορες χτιτζιάρικες μυθολογίες, περί του αναθεματισμένουχριτζιελλόρου (σκορπιού) Κ.!

   Είχε ιδιαίτερη ουσιαστική σημασία άγιε Αρκαλοχωρίου αυτό το ψευδό-ακαδημαϊκό ξεκαθάρισμά σας, στον χώρο της Ιεράς Θεολογικής επιστήμης μας;
   Ή μήπως υπήρχε ειδικός εκκλησιολογικός/θεολογικός αλλά και λογικός λόγος, των ιστορικών μέν και «αντικειμενικών» δέ, απόλυτα σαφέστατων, ακαδημαϊκών αναλύσεων σας;

   Το μείζον θέμα που θα έπρεπε και πρέπει να απασχολεί την Ορθοδοξούσα (μήπως αυτό είναι το κατεξοχήν ζητούμενο;)ακαδημαϊκή και Ιερά Θεολογική κοινότητά μας, δεν θα έπρεπε να ήταν, οι Ωριγενιστικές Αντιχριστιανικές και κατ’εξοχήν, συγκρ(η)τιστικές και ουμανιστικές μυθοπλασίεςκαι κακοδοξίες, του αξιοθρήνητου ψευδολογοτέχνη Κ.;

  Το ξεκαθάρισμα στο έλαττον θέμα, δηλαδή ότι είναι μύθος ο θρυλούμενος αφορισμός, του βλάσφημου Μασονιστή Κ.,αδυνατώ να το κατανοήσω, τόσο εκ της προσφάτου αποφοιτίζουσας επιστημονικό-θεολογίζουσας ιδιότητάς μου, αλλά κυρίως όσο και εκ της κατά δύναμιν Ορθοδόξου Χριστιανικής ιδιότητάς μου...! Υποθέτω εσείς, ως άριστοι και άξιοι διδάσκαλοι και καθηγητές, θα κατανοείται καλύτερα τι θέλει να πεί ένα μαθητούδι σας...!

   Ποιόν το νόημα, σεβασμιώτατε κ. Ανδρέα, να ξεκαθαρίζουν οι δάσκαλοί μας, τουτέστιν και εσείς, τα περί μυθολογούμενων αφορισμών, ενώ κατά την ίδια στιγμή, μέχρι της σήμερον, συντρέχουν, ακλόνητα και ισχυρά, λογικοί, Εκκλησιολογικοί, και Θεολογικοί λόγοι, για να ξεκαθαρισθούν τα τόσα βλάσφημα και όσα κακόδοξα εγράφησαν (scripta manent!) από τον Κ., κατά του Θεανθρώπου Λόγου; Μαζί και τα τόσα άλλα αλλόδοξα και συγκρητικο-αιρετικά, αντιχριστιανικά λογοτεχνήματα, του Εωσφοριστή παραμυθά και Θεοσοφιστή μυθολόγου, άξιουμάλιστα, προς εβδομηκοντάκις επτά αφορισμού του, έστω και μετά θάνατον του;

Ποιόν το νόημα της υποθέσεως της «άρσεως του αφορισμού» του Κ.;

   Δηλαδή, άγιε Αρκαλοχωρίου, εσείς ως Επίσκοπος της Θεανθρωπίνης Εκκλησίας μας,  αλλά και ως θεολογών καθηγητής, προτείνετε ή και συμβουλεύατε να διαβάζει το Χριστεπώνυμο πλήρωμά σας, αλλά και οι φοιτητές σας, αυτά τα αιρετικά αντιχριστο-λογοτεχνήματα του Κ.;

Είμαι αρκετά περίεργος, να δω σε κάποια φάση μία συγκεκριμένη απάντηση, στο προαναφερθέν ερώτημά μας.

   Για να πω και του στραβού το δίκαιο, είμαι ο φοιτητής σας που λογομάχησε μια μέρα δημοσίως στο αμφιθέατρο, με τηνβοηθό σας κ. Αντωνία (η οποία υπέγραψε, τρομάρα της, μαζί με άλλους καθηγητές, την ίδρυση Ισλαμικών σπουδών στην Σχολή μας, εικάζω, με την ευλογία σας; Ελπίζω πώς, όχι, μη φοβούμενος να διαψευσθώ στην πορεία!) διότι ερχόταν συνέχεια να σας αντικαταστήσει στα μαθήματά σας, και αυτό το γεγονός μας αγανάχτησε τα μέγιστα, η συνεχιζόμενη δηλαδή απουσία σας...!

   Τι θέλω να πω με αυτό;

   Θέλω να πω, ότι ουδέποτε σας άκουσα στα μαθήματά μας (σε όσα παρευρεθήκατε τουλάχιστον!) και στις διαλέξεις σας, να μιλάτε υπέρ του “Φωτίλλαρου” Κ. ή έστω, ούτε έτυχε να διαβάσω στα πολύτιμα ιστορικά συγγράμματά σας κάτι υπέρ αυτού του Αντίχριστου, καθότι ερευνώ το θέμα ως ορκισμένος πλέον, ερευνητής θεολογών, αλλά έπεσα σε ένα κείμενό σας, το οποίο με έρριξε από τα σύννεφα, ως προς την επιστημονική σας αντικειμενικότητα, πράγμα το οποίο ακόμα με βασανίζει...!

   Έχασα πραγματικά, πάσα ιδέα μαζί σας και σας το ομολογώ δημόσια, ότι νοιώθω χαντός(βλάκας) και χάφτας(κουτός), μια και δημόσια συγγράψατε υπέρ του χάματρου(νάνου) Κ., διότι από την μια πασχίσατε, δικαίως, να μας διδάξετε με πολλαπλά βασανιστικά μαιευτικά ερωτήματα και μας παιδεύσατε άριστα να εννοήσουμε αλλά και να κατανοήσουμε τα περί της Ρωμαίικης ρίζας και Ρωμηοσύνης μας, ενώ από την άλλη,είστε μετέχων και κοινωνός στην γνωστή ΚΑΙΡΟΣκοπίζουσα ομαδούλα, της προπαγάνδας του Γραικυλίστικου Καζαντζακισμού, στην οποία δυσάρεστη και δυσεβή προπαγάνδα σας, έχετε σύμμαχο και το γνωστό Ιστολόγιο "ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ" [9]!!!

   Αν είναι ποτέ δυνατόν σεβασμιώτατε, δηλαδή!

   Αλήθεια, τι δουλειά έχετε με την αθεολόγητη και άθεη συμμορία των αθεόφοβων αιρετικών ΚΑΙΡΟΣκόπων θεολογούντων, οι γνωστοί και ως: τα τσιράκια και οι γενίτσαροι του Γιαγκάζογλου;

Και ποιοι να βρίσκονται άραγε, πίσω από το «θεολογικό» ιστολόγιο "ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ"; 

   Μήπως οι Βατοπαιδινοί πατέρες;

  Τελικά η διαδικτυακή φωτιλλαρκά(αναμμένη δάδα) καλά κρατεί, έ;

   Με μια απλή ματιά και έρευνα,  το πράγμα σφυρίζει από μόνο του...!

   Το εν λόγω ιστολόγιο, έχει μέν αρκετή πεντανόστιμη θεολογία..., ενώ με τσάφ  λίγο πενταπόσταγμα από Καζαντζάκιες σταγονούλες (liquit) υδροκυάνιον, η πεμπτουσία και η ουσία της Πατερικής Θεολογίας έκανε φτερά, και να σου η όζουσα «αερολόγια θεολογία» της κακόδοξης "νοσυρής ανοσίας" ή ακόμα συν μερικές σουσουραδίστικες(κιναίδειον) κουτσουλιές  στην συγκρητιστική  «θεολογική στραπατσάδα» σας, ενώ αγαπητοί κύριοι συνάδελφοι Ιστολόγοι..., η θεομπαιξία σας δεν έχει όρια, μια και συλλαμβάνεστε για αλλότριον και ασύνθετον "άμικτον μίξις", έτσι;

   Καλά δεν τα λέω;

   Αναμένω, να με διαψεύσετε επίσημα και κατηγορηματικά, διότι αδημονώ να απολογηθώ εκεί που τυχόν, σφάλλω! Διότι, ως τρεπτό ον, όλο και κάπου σφάλλω συχνά-πυκνά.

   Άγιε Αρκαλοχωρίου, αντί, ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού και επιστήμων θεολογών, να αναιρέσετε και να μας ξεκαθαρίσετε, καθώς οφείλετε εκ της Ομολογιακής Αρχιεροσύνης σας, τις πλάνες και τις αιρέσεις του Κ., εσείς πράττετε ακριβώς το αντίθετο(!) διά της ακαδημαϊκής(;!) ιδιότητάς σας, καθώς του πλέκετε το «αντικειμενικό» εγκώμιο έμμεσα, λες και ζείτε στην Κύπρο, στο Καζακστάν ή και στα Ιμαλάια..., ή λες και όσοι σας διαβάζουν είναιυποανάπτυκτοι εξωγήινοι του Άρη, θέλω να πω σχεδόν..., αμοιβάδες!

Και η χείριστη Θεομίσητη «επιστημονική» ενέργειά σας, ποια να είναι άραγε;

Ώ της απάτης των Χριστιανών!

Ώ της Θεολογικής επιστημονικής συμφοράς!!

Ώ της Επισκοπικής μανίας του ανίερου Φιλάδελφου και της κατάκρισις των συλλειτουργών Αρχιερέων!!!

   Είχατε μέχρι και την ανίερη «αντικειμενικότητα», να κατακρίνετε και να επικρίνετε κακόβουλα τον συλλειτουργό και συνεπίσκοπό σας, μακαριστό πλέον καιΆγιο ΙεράρχηΕπίσκοπο Φλωρίνης Αυγουστίνο Καντιώτη! Επίσκοπος σπάνιος, ποιμένας πραγματικός και Επιστήμονας εξαιρετικός, δαψιλής Απολογητής και δυσεύρετοςΟμολογητής, της Ιεράς Πατερικής Θεολογίας μας, καθώς με την ιερά αντικειμενικότητα και φώτιση των Θεοφόρων Πατέρων, μας ξεκαθάρισε τις αιρέσεις και κακοδοξίες του Αντίχριστου Κ. πράγμα που εσείς, δυστυχέστατα..., αποσιωπήσατε, είτε δολίως, είτε και σκοπίμως(;!) Κύριος οίδεν!

   Οι κακοδοξίες του Σατανιστή Κ. (ο Θεός πραγματικά να λυπηθεί την ψυχούλα του!) υπό της ιεράς Καντιωτικής γραφίδος,βρίσκονται στο δεύτερο Επισκοπικό [10] scripta manent των σημειώσεων μας!

   Προσεχώς θα προσπαθήσουμε, δι’ευχών του ΑγίουΓέροντος Επισκόπου Φλωρίνης, οσίου ΑυγουστίνουΚαντιώτη, να αποπειραθούμε το κατά δύναμιν, να συγγράψουμε και εμείς μία συγκριτική μελέτη, μεταξύ των δύο αυτών Επισκοπικών ντοκουμέντων και δοκιμίων, για να αντιληφθούμε με καλύτερο και απλό τρόπο, μαζί με τους καλοπροαίρετους αναγνώστες μας, ποιες είναι οι επιστημονικές αστοχίες, αν υπάρχουν και πού υπάρχουν, μα ιδιαιτέρως, ποιες οι εκκλησιολογικές και θεολογικές αστοχίες του αγαπητού μας καθηγητού, Μητροπολίτου Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ.κ. Ανδρέου Νανάκη!...

   Τελικά τι μας συνέφερε σεβασμιώτατε, να θεωρούμε στην υπόθεση που εξετάζουμε;

   Χαρκούμαι(υποθέτω) πώς πρέπει να θεωρούμε: ως κλασσικοί Εσκιμώοι που αγοράζουν παγάκια αβέρτα και ως πρωτόγονοι, αδιάβαστοι Νεοέλληνες καλαμαράδεςκαι Νεοκύπριοι χάχες(σαχλοί), ότι ο Διαβολιστής Κ. ήταν αφορισμένος και να αράξουμε έτσι χαωμένοι(αποβλακωμένοι), παθητικώς ανεγκέφαλοι, κλήρος και λαός, στο ραχάτι μας;

   Ή, μήπως, σεβασμιώτατέ μου, συμφέρει κάπου Εσάς, η μη αντικειμενική «άρση του αφορισμού» του Κ., με πρωταρχικό σκοπό και στόχο, λόγου χάρη, τηνΦαναριώτικη ανέλιξή και εξέλιξη σας σε Πατριάρχη(;!)ή και άλλες ανώτερες ακαδημαϊκές τιμητικές θέσεις, χωρίς να το θεωρούμε κατ΄ανάγκη αυτό, κάπου μεμπτό, μια και έχετε λάβει εξ όσων πληροφορηθήκαμε, και το ιδιαίτερο «χρίσμα» της Τουρκικής υπηκοότητας(;!)

   Αν κρίνω πάντως από την τάχα μου αντικειμενική σας, υπερασπιστική γραμμή, υπέρ του συγκρητιστή-Οικουμενιστή Κ., με τα αλησμόνητα Πατριαρχικά, παράδοξα και τραγελαφικά Αθηναγόρεια επιχειρήματά σας, απορώ και προβληματίζομαι, πιθανόν νομίζω δικαιολογημένα, τι στάση θα κρατήσετε και ποια θα είναι η γραμμή σας, στο αιωνόβιο σχεδόν, εκκλησιολογικό πρόβλημα, που ταλανίζει την Οικουμενική Φίλη Ορθοδοξία μας, στα περί της παναιρέσεως και πανθρησκείας του σατανικού Οικουμενισμού;

   Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε ακούσει την φωνή σας στο εν λόγω μείζον ζήτημα..., γιατί άραγε;

   Προσωπικά χογλάζω(βράζω) τζαί χουχλουμίζω(βράζει το αίμα μου) με το όλον θέμα και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της συγκρητιστικής Καζαντζακικομανίας!

   Να εικάσουμεν, ότι η Επισκοπική θέση και στάση σας, σε κάθε περίπτωση που θελήσει ο Θεός, να σας δούμε μελλοντικά Πατριάρχη του Γένους μας, θα είναι ταυτόσημη γραμμή του αιρετικού Καζαντζακικομανή, μακαρίτη Πατριάρχου Αθηναγόρα και αιρετίζονταΠατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίου;

   Για πείτε μας τότε, σας παρακαλώ πολύ, υιϊκώς, τους βαθύτερους λόγους εμπλοκής και βραχυκυκλώματοςτου όντως μυθοπλαστικού παρολίγον αφορισμού του Κ., καθώς και γιατί ο κακόδοξος μακαρίτης Πατριάρχης Αθηναγόρας εμπόδισε, τον ήδη de facto αφορισμό του εκ της Θριαμβευούσης Εκκλησίας; Εκτός και εάν η Θριαμβεύουσα Εκκλησία, άγιε Αρκαλοχωρίου, δεν έχει λόγο στα της Στρατευομένης Εκκλησίας μας και στα περί των εξωμοτών λιποτακτών, ριψάσπιδων αξιωματικών(κληρικών), υπαξιωματικών και απλών κληρωτών(λαϊκών);

   Μην ξεχνάμε φίλοι αναγνώστες, ότι ο Πατριάρχης Αθηναγόρας εμπόδισε, δυστυχώς, τον αφορισμό του Καζαντζάκη, ενώ κόμπαζε για τα διαβολικά βιβλία του Κ. , που τάχα "κοσμούσαν"(άπαγε της ηλιθιότητας!) την Πατριαρχική βιβλιοθήκη! Μην ξεχνάμε ότι ο Μητροπολίτης Ιλίου κ. Αθηναγόρας, προ ημερών μας άφησε χάσκοντα(με ανοικτό στόμα), διότι απέστειλε Επισκοπικά μηνύματα [11], εμπνεόμενος από τον Σατανιήλ, διαβολάνθρωπο [12] και μακαρίτη Κ., αντί από τον Εμμανουήλ, Θεάνθρωπο και Αναστάντα Χριστό! Και να μην ξεχάσουμε τον δάσκαλο (που δίδασκε...!) Μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα, που χρόνια τώρα, έβαλε πλώρη για το Οικουμενιστικό Φανάρι μας, με τρύπια πανιά και σάπια βάρκα..., που δίδασκε τα περί το σφηληκούντρι Κ. Θα του βγεί όμως η παρτίδα, ναι ή ου;

   Εν κατακλείδι, μήπως οι Πατριάρχες, οι Μητροπολίτες, οι Επίσκοποι μας και λοιποί κληρικοί και λαϊκοί καθηγητάδες θεολογούντες, από σωτήρες της Πατερικής Αγιοπνευματικής και Αποστολικής Θεανθρωπίνης Θεολογίας μας, μεταβλήθηκαν σεSalvatores dei, ή ακόμα χειρότερα, σε χασομέριες και χασκιασμένους Salvatores Antichristi ή και Salvatores Kazantzaki?


 Υστερόγραφον:

   Η φάουσα(καρκίνος ή γάγγραινα) και φάτταλη(φλύαρη) εωσφορο-λογοτεχνίζουσα πένα τουΚ., φατσελλώνει(ματώνει) παραμορφώνει και διαστρέφει τις ψυχές των συνανθρώπων και παιδιών μας, γι’αυτόν τζαί μόνο τον λόγο φαραντζιίστε(εξαφανίστε)  τζαί πυρπολήστε τα διαβολεμένα βιβλία του!

Π. Π. Ν.



ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Τσινικόπουλος Δημήτριος, “ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ”,
Το ότι ο Καζαντζάκης εντάχθηκε στις τάξεις του ελευθεροτεκτονισμού πολύ νωρίς, μας είναι γνωστό απ’ όσα μας λέγει ο φίλος του Παντ. Πρεβελάκης. Μας πληροφορεί ότι ήδη από το 1907, ο Καζαντζάκης είχε γραφεί στη μασονική στοά των Αθηνών. Την ίδια πληροφορία μεταφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την παρατήρηση, ότι «δεν γνωρίζουμε ατυχώς τίποτε άλλο για την τεκτονική του σταδιοδρομία αν ανέβηκε σε ανώτερα δηλαδή στάδια, και αν παρακολουθούσε τεκτονικές εργασίες για πολλά χρόνια». Η Έλλη Αλεξίου μνημονεύει τις τρεις μασονικές τελείες της υπογραφής του Καζαντζάκη στο γνωστό της βιβλίο Για να γίνει μεγάλος. Σε επιστολόχαρτά του ο Καζαντζάκης είχε τυπώσει τον ουροβόρο όφι (μισό λευκό και μισό μαύρο) που είναι σύμβολο της θεοσοφίας, και μέσα στον κύκλο, το ψευδώνυμό του Πέτρος Ψηλορείτης με τη φράση «εν το παν». Στην Οδύσσειά του (Β΄ στίχ. 811–813) μνημονεύει τον αγκυλωτό σταυρό (σβάστικα), που είναι γνωστό θεοσοφικό έμβλημα προερχόμενο από την αρχαία ινδική θρησκεία. Είναι γνωστό επίσης ότι δημοσίευσε άρθρα του στο μασονικό περιοδικό Κρητική Στοά. Λέγεται, ακόμη, ότι μασονικά στοιχεία (διάσημα) του Καζαντζάκη φυλάσσονται στο μουσείο Σκεντέρμπεη στην Αθήνα…”


[2] Τεκτονικό Ιστολόγιο, Μεγάλοι Τέκτονες: Νίκος Καζαντζάκης,
Παρά την, φαινομενικά, μικρή του εμπλοκή με τον επίσημο τεκτονισμό, οι ιδέες του θεωρούνται βαθιά τεκτονικές και κυρίως ο ουμανιστικός χαρακτήρας του τάγματος αυτού επηρέασε βαθιά τόσο τη ζωή του όσο και το έργο του. Ο Κυρ. Μητσοτάκης στο βιβλίο του “Ο Καζαντζάκης μιλάει για το Θεό”, γράφει: « Στο 1907 όπως αναφέρει ο βαθυνούστατος Παντ. Πρεβελάκης, ο Καζαντζάκης είχε μυηθεί στον Τεκτονισμό…”

Tί αποκόμισε ο Καζαντζάκης από τη θητεία του στον Τεκτονισμό και το συγχρωτισμό του με τη θεοσοφική σκέψη; Πρώτα απ’ όλα τις ουμανιστικές του ιδέες και την μεγάλη αγάπη για τον κατατρεγμένο άνθρωπο, τα οποία απόδειξε με την αποστολή για τον επαναπατρισμό των Ελλήνων από τον Πόντο και τη Ρωσία. Επίσης την τάση του για το θρησκευτικό συγκρητισμό, όπως φαίνεται στην “Ασκητική”, αλλά κυρίως το πλάσιμο της δικής του κοσμοθεωρίας, του δικού του Θεού, όπως τον λογιάζει η καρδιά του…”


[4] “ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΤΗΝ «ΑΣΚΗΤΙΚΗ» ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ» ΜΑΣΟΝΙΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ “,

[5] Iστολόγιο: “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, Ο πρόεδρος και τακτικός καθηγητής της Θεολογικής σχολής μας, «μαέστρος» θεσμικός της αιρέσεως του Καζαντζακισμού και άριστος «μουσικοσυνθέτης» της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού! (ΜΕΡΟΣ Α΄)“,

http://apologitikaa.blogspot.com/2014/03/blog-post_14.html

 

[6] Ιστολόγιο: “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, Ο Χρυσόστομος Σταμούλης φερέφωνο του Καζαντζακισμού-Μασονισμού, σύμφωνα με τις συγκριτικές έρευνες του Αχιλλέως Πιτσίλκα, με φωνή συμμαρτυρούντος και βοώντος εκ της Θριαμβευούσης Εκκλησίας του οσίου πατρός Επιφανίου Θεοδωροπούλου! (ΜΕΡΟΣ Γ΄) ”,

http://apologitikaa.blogspot.com/2014/03/blog-post_218.html

 

[7] Ιστολόγιο: “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, “«Ασκητικά γυμνάσματα» του νού μας με τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο, στον «τελευταίο πειρασμό» του καθηγητή Σταμούλη, με γκέστ στάρ έναν μασόνο…! (ΜΕΡΟΣ Δ΄) “,

http://apologitikaa.blogspot.com/2014/03/blog-post_4572.html

 

[8] Μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου Ανδρέα Νανάκη, “ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ” (Ο μύθος για τον αφορισμό και την κηδεία του),

http://imakb.gr/Nikos_Kazantzakis_ar8ro.htm

 

[9] Στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Πνευματικότητα και Θρησκευτικότητα στο Νίκο Καζαντζάκη». Μεταξύ των ομιλητών ήταν ο Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Καστελλίου και Βιάννου και Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής κ. Ανδρέας, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Η Εκκλησία και ο Νίκος Καζαντζάκης: Ο μύθος του αφορισμού και της ταφής του».”

http://www.pemptousia.gr/video/%CE%BF-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B7%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1/

 

[10] Μητροπολίτη Φλωρίνης, Αυγουστίνου Καντιώτη, “Η ΚΗΔΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ”,


[11] Ιστολόγιο: “ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ”, “Μήνυμα του σεβαστού ιστολογίου μας προς τον Μητροπολίτη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρα!”,


[12] Ιστολόγιο: “ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ”,
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΛΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ”,