Translate

Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΘΕΙΟΝ Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ! ΑΝΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΑΘΕΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ! ΑΝΑΞΙΑ ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΘΕΝΤΑ ΤΟΥ!!!

-ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΑΚΟΥΣ;
-Μου το λές για νέο;
-Απλά στο υπενθυμίζω, διότι στην ηλικία που είσαι παίζουν ρόλο και οι νευροεκφυλιστικές ασθένειες...!
-Τι μου είπες πριν ένα λεπτό;
-Θα στο ξαναπώ και μεθαύριο, τώρα διάβαζε να δείς...!

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΘΕΙΟΝ Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ! ΑΝΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΑΘΕΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ! ΑΝΑΞΙΑ ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΘΕΝΤΑ ΤΟΥ!!!

Του Νούνη Παναγιώτη

Κύρια αφορμή για τον πιό κάτω σχολιασμό και την δοκιμιογραφία μας είναι:

Α] Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΒΑΝΑΥΣΑ ΟΣΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ, [1]

Β] Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ΒΙΝΤΕΟ, [2]

 

Γ] Παρέμβαση Μητροπολίτη Μεσσηνίας για το αντιρατσιστικό με αιχμές για τις "παραφωνίες" Ιεραρχών (VIDEO), [3]


Κατ΄αρχήν να συμφωνήσουμε, με την συγκεκριμένη θεολογική θέση και τοποθέτηση του κυρίου Παναγιώτη Τελεβάντου, καθώς την διατυπώνει, με εκκλησιολογική, θεολογική και δογματολογική ακρίβεια: «Οι Σύνοδοι υπάρχουν για να διατυπώνουν την αλήθεια της Εκκλησίας και για να επαναφέρουν σε τάξη ή να αποκόπτουν από την Εκκλησία τους αμετανόητους.Αρκετά ταλαιπωρήθηκε η Εκκλησία με τον κ. Σαββάτο» !

Ωστόσο, θα αναμένομεν και εμείς με την σειρά μας, τις λογικά αναμενόμενες αντιδράσεις των θιγομένων Ιεραρχών κατά των δηλώσεων, του κακόδοξου Μητροπολίτη Μεσσηνίας, κ. Χρυσόστομου Σαββάτου!

Μέχρι τότε, κρίναμε σκόπιμο, ότι θα πρέπει να σχολιάσομεν την παρέμβαση του κ. Νίκου Δήμου, μια και δεν προσέξαμε πουθενά κάποιον ιδιαίτερο σχολιασμό, κατά των ρηθέντων υπ΄αυτού!

Όλοι μας γνωρίζουμε τις εστίν ο Νίκος Δήμου...!

Το νεοταξικό σύστημα “New Age”, έχει ανάγκη από ανθρώπους που να τους εκμεταλεύονται και να τους χειρίζονται ως «χρήσιμους ηλίθιους»,χρησιμοποιώντας ανάμεσα σε αυτούς και τον κ. Δήμου γιά τα ιδιοτελή συμφέροντα του συστήματος και για να διαμορφώνει την υπνώττουσα Νεογραικυλίστικη/ νεοελληνική «κοινή γνώμη»!

Πέραν του ότι οι ενέργειες του συγκεκριμένου ανδρός είναι: προπαγανδιστικά «χρήσιμα ηλίθιες»,πολύ ιδιαιτέρως, υπέρ της πιθηκοεξελικτικής αναπόδεικτης θεωρίας, καθώς απορεί δήθεν ρητορικά, και παντελώς ανίδεα και εμφορούμενος απο τα αθεϊστικο-βουδιστικά συμπλέγματά του,γράφοντας σε ένα άρθρο του[4]: «Ποια άλλη επιστημονική θεωρία, επιβεβαιωμένη και αποδεκτή από την επιστημονική κοινότητα, συναντάει τόση δυσπιστία και άρνηση σε τόσο μεγάλη μερίδα των πολιτών – και μάλιστα των πιο πολιτισμένων και μορφωμένων χωρών της γης;»

 Είναι μάλιστα ηλίου φαεινότερο, ότι οι ιδέες του, τα όσα λεχθέντα και γραφθέντα του, είναι φανατικά πνευματικώς και διανοητικώς «ψυχοσωματικά υστερημένες» ελέω, εωσφορίζουσας πρωτίστως, Λογικής λοβεκτομής” ή και διαφορετικά “Θεανθρωπίνης ψυχεκτομής”
(εννοείται και λογικής, διότι, προϋπόθεση αρίστης λειτουργίας της δεύτερης, είναι η πρώτη!!! Εννοούμεν φυσικά, αποκοπή σχέσεων, με τον Δημιουργό Θεάνθρωπο Λόγο!).  Στο να αποδεχθεί εξ΄αρχής , ότι στην συγκεκριμένη Εξελικτική πιθηκο/θεωρία, η σύγκρουση κυρίως και πρωταρχικά, προέρχεται απο τους ίδιους τους επιστήμονες, απο την ίδια επιστημονική κοινότητα που γέννησε ετούτην την μυθολογία του Δαρβίνου και μετέπειτα πυροδότησε τις φυσιολογικές, λογικές και θρησκειολογικές αντιδράσεις των διαφόρων θρησκειών! Και μάλιστα, επι εποχής ζώντος του Δαρβίνου, είχε ξεκινήσει η επιστημονική αντιεπιχειρηματολογία και γνωστή αντιλογία κατά του φυσιοδίφη Δαρβίνου! Μην αναφέρουμε ωστόσο, και κακοκαρδίσουμεν  ξαφνικά πολλούς/ές, ότι μέχρι και ο ίδιος ακόμη, ο παρολίγον κληρικός και μακαρίτης Δαρβίνος, αμφισβήτησε τις δικές του μελέτες, [5] εξ΄αιτίας του ότι, έπασχαν απο ισχυρή αντιεπιστημονική και μεθοδο-λογική ανεπάρκεια...! Ίσως τώρα αρχίσουν, με ετούτην την αποκάλυψη μας(sic), οι ανόητοι Νεο-νεο-δαρβινιστές του 2014, τα μίζερα ψευδο-κλαματάκια τους..., λές και χάθηκαν τα εγχώρια παραμύθια..., του Αισώπου!

Και δεν εννοούμεν φυσικά, μόνον τους φανατικάλοβοτομημένους αΘέους Δαρβινιστές, αλλά και τουςφονταμενταλιστές ενθέους ή θεϊστές, κατ΄ακρίβειαν θεούσους/ες, Χριστιανούς Δαρβινιστές...![6]

Δυστυχώς, έχουμε και τέτοιους πανηλίθιους, κακόδοξους (κληρικούς και λαϊκούς!) «Συμβατιστές» και αιρετίζοντες «Μαυρομαγουλιστές»[7] , ή μάλλον καλύτερα,κοκκινόκωλους πηθικιστές και λοιπούς αχάπαρους:«αναζητητές της αλήθειας»..., οι οποίοι σκουντούφλησαν στην πέτρα του σκανδάλου που τους έριξε ο «πατέρας του ψεύδους», παρασυρόμενοι συν τις άλλοις, και απο τους διαφόρους αιρετικούς λυκοποιμένες μας, τους ορκισμένους Οικουμενιστές και Δαρβινιστές, του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας (άκουσον-άκουσον!) και όχι μόνον, με πρώτον και καλύτερον, τον αιρετικό Αρχιοικουμενιστή, σεβασμιώτατο Μητροπολίτη, άγιο Περγάμου, κ. Ιωάννη Ζηζιούλα [8]!

Άρα μέχρι την σήμερον, εάν θέλουμε να μιλάμε αντικειμενικά, όσο δυνάμεθα επιστημονικώς και όχι μυθολογικώς με τα λεγόμενα ψευδεπίγραφα «κατά Δήμου Ευαγγέλια» θα πρέπει, να αποδεχθούμεν ως  defacto  ακλόνητο γεγονός, ότι οι θετικές επιστήμες είναι διαιρεμένες και διχασμένες αναμεταξύ τους με το υπαρκτό ήδη «Εξελικτικό σχίσμα» ή το «Δαρβίνειο σχίσμα» (επιτρέψετε μας, τους προσωπικούς νεολογισμούς, διότι απευθυνόμαστε σε εκκλησιαζόμενα πρόσωπα και όχι σε εκκλησιομάχους!!!) που υποβόσκει, χρόνια τώρα και κατατρώγει τα σωθικά τών θετικών επιστημών και επιστημόνων!...


Ακλόνητη και πρωτοκλασάτη απόδειξη των γραφθέντων και λεχθέντων μας είναι η επιστήμη της Αστροφυσικής (γιατί όχι;) και Αστρονομίας(!)
οι οποίοι Αστρονόμοι, Αστροφυσικοί, Κοσμολόγοι, Φυσικοί κ.α. λαμπροί επιστήμονες, διαφωνούν, με ισχυρά επιστημονικά επισχειρήματα για τις μυθολογικές ανοησίες του ανόητου και ανόνητου Δαρβινισμού![9]

Παρ’όλα αυτά και δι΄αυτά, ας λύσουν το όλο πιθηκολογιακό ζήτημα ή άλλως πως, την θεωρία του πιθηκισμού, ομόφωνα, πρώτιστα οι Θετικές Επιστήμες, με άπαντα τον επιστημονικό κόσμο να συμφωνεί, και τότε(μόνο τότε!) ας μας παραθέσουν μίαν οριστική, ομόφωνη και τελεσίδικη πρόταση και απόφαση, ποιός, πού, πότε και γιατί, αλλά και τί άραγε να έχει αληθινή και πραγματική επιστημονική ισχύ απ΄όλα τα πιθηκοπαραμυθιάσματα και μετά, οι διάφορες θρησκείες, ας επαναπροσδιορίσουν τις διάφορες απόψεις τους, επί του συγκεκριμένου θέματος!

Τόση περιπλοκότητα πιά, με αυτό το παραμυθόδραμα;

Η Πατερική Ορθόδοξη και Αγιοπνευματική Θεολογία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, έχει δώσει Θεαρχική λύση, εδώ και αιώνες, σ΄αυτά τα επιστημονικά ζητήματα!

Παραμένει  μόνο, η φιλότιμη προσπάθεια απο πλευράς μας, να ανοίξουμε αυτά τα Θεόπνευστα Πατερικά ιερά βιβλία για να τα εντοπίσουμεν και για να τα λύσουμεν, άπαξ και διαπαντώς!


Η Ορθόδοξη Καθολική Χριστιανική Θεολογία μας, έχεισαφέστατη Ανθρωπολογική θέση, πρόταση και ξεκάθαρη ακλόνητη διδασκαλία πέραν των 7.000 ετών, η οποία παραμένει και θα παραμείνει νύν και εσαεί αμετάβλητη, εις τους αιώνας!

Άραγε, οι ουμανιστικές θετικές επιστήμες μας, πόσα έτη φωτός, βρίσκονται πίσω ακόμα, εν σχέσει και συγκρίσει πάντοτε, της Θεανθρωποκεντρικής Ορθοδόξου επιστημονονικής Ανθρωπολογίαςμε την Ουμανιστική και Θετικο-επιστημονική ανθρωπολογία;

Υπάρχει μήπως, θετικός επιστήμονας, ο οποίος να είναι μακράν του Θεανθρωπισμού, που να μπορεί να μας παραθέσει σαφέστατη Θεανθρωπολογική επιστημονική απάντηση, επί τούτου;

Γι΄αυτό τον λόγο, ο κύριος Δήμου κ.α. λοβοτομημένοι σύντροφοι, πρωτού αρχίσουν το ανόητο και παράλογο αθεϊστικό τους παράλήρημα, ας ενημερώνονται (δεν είναι κακό!) σφαιρικά, αντικειμενικά και επιστημονικά για το όλο θέμα, που απέλπιδα τείνουν να μας αποδείξουν, προς και με..., τις εμετικές ιδεοληψίες τους!

Οι επιστημονικές ενδείξεις και οι αποδείξεις, βγάζουσιν μάτι κ. Δήμου, όσο και να προσποιείστε εσείς και το συνάφι σας, ότι δεν υπάρχουσιν!
Γι΄αυτό τον λόγο κ. Δήμου, εμπίπτετε με απόλυτη ακρίβεια απο την δική μας οπτική γωνία, ανάμεσα στους συμπλεγματικούς τύπους, οι οποίοι διακατέχονται απο των δαιμονόπνευστων αλλά και κοιλιόπνευστων, δικών σας εμπνεύσεων και επινοήσεων όρων!
α) «το σύνδρομο της ορφάνιας»: (Μια και δεν έχετε Μητέρα σας, την Εκκλησία μας, αλλά ούτε και Πατέρα σας, τον Αληθινό Τριαδικό Θεό μας, θεο-λογικό αλλά και απόλυτα λογικό είναι απο την δική μας οπτική γωνία, να νιώθετε υποσυνείδητα, ορφανός!)

β) την «έλλειψη νοήματος»: (Πού να βρεί κανείς νόημα βυθιζόμενος..., στην εωσφορική και αλαζωνική αΘεϊα του; Δεν είναι τυχαίο που η ανάγκη σας, να καλύψετε αυτό το υπαρξιακό... κενό σας, μεταβάλλεστε και γίνεστε απο κακία και μίσος, ένας φανατικός εχθρός της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας!!! Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Ειναι λογικό και φύσει αδύνατο, να αποδεχθούμε a priori τις «τυχαίες μεταλλάξεις» ακόμα, και την μέλουσα προσωπική και δική σας μετάλλαξη σε..., Άνθρωπο!)
και τέλος το νοστιμότατο επινόημα σας,

γ) το «σύνδρομο του πιθήκου»!

Γιατί άραγε τόση μανία απο τους αθέους με τα καημένα πιθηκάκια;

Τόση πιθηκομανία πιά;

Νομίζω..., ενώ δεν μπορώ διαφορετικά, απο το να συμφωνήσω μαζι σας και να εκφράσω, ότι έχετε απόλυτο δίκαιο κ. Δήμου, σε αυτό που γράφετε στο εν λόγω Δαρβίνειο άρθρο σας: «Νομίζω πως και τα δύο αυτά σύνδρομα είναι βαθύτατα ριζωμένα μέσα μας.»!

Και εννοεί φυσικά, τα τρία σύνδρομα που σας παραθέσαμε πιό πάνω!!!

Όντως, έχετε απόλυτο δίκιο, κ. Δήμου, όντως είναι βαθύτατα ριζωμένα μέσα σας, διότι δεν έχετε το σθένος, την δύναμη, την ανδρεία αλλά κυρίως την θέληση και την βούληση, να ξεριζώσετε, τα υπάνθρωπα ριζίδια των παθών και κακιών σας, καθώς τα ραντίζετε συχνά πυκνά, με την εκκλησιομάχο φανατίζουσα και μισάνθρωπο εμπάθειά σας!

Θεραπεύθηκε ποτέ ασθενής, καθώς πολεμούσε το Νοσοκομείο, το θεραπευτήριο, τους ιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό;

Μπορεί κατ΄ουσίαν και πραγματικά, ένας ασθενής άνθρωπος, με την όποια ασθένεια του, να τα βάλει με ένα οργανωμένο Νοσοκομείο ή Ιατρικό σύλλογο ή έστω, με την Ιατρική Επιστήμη;

Ποιά θα είναι η λογική κατάληξη του ασθενή αυτού;

Αν και το πράγμα, δείχνει ξεκάθαρα προςπιθηκολατρεία και καθόλου παράξενο ή παράδοξο, να υποκρύπτεται και η γνωστή σε όλους μας, νόσος της ζωολατρείας, με αποτέλεσμα κλασικό και τηνκτηνοβασία!

Υπάρχει σώφρων ή αξιοπρεπής άΘεος, ο οποίος να σέβεται το ανθρώπινο είδος του και την ανθρώπινη φυσική οντολογία/υπόσταση και τη φύση του, χωρίς να υιοθετεί άκριτα τις πιθηκομυθολογίες;

Αυτό μας έλειπε δα, να υπάρχει!

Και εάν υπάρχει, θα είναι η εξαίρεση!

Ή τον ανούσιο, ηλίθιο και σατανικό Αθεϊσμό θα σέβεται και θα ακολουθεί κανείς ως άλογο όν, ή θα ακολουθεί, την λογική ανθρώπινη φύση και ομαλή φυσιολογιά του ατόμου/προσώπου, ως λογικού όντος!

Η ασέβεια του δευτέρου, οδηγεί με μαθηματικό-φυσική ακρίβεια (βλ. το Φαινόμενο της Πεταλούδας!) στην νέμεση (για όσους Νεοπαγανιστές μας διαβάζουν στα κλεφτά!), πιό ειδικά στα καθ΄ημάς, στην ψυχοσωματικο-διανοητική ανωμαλία και στις παρά φύσιν καταστάσεις, πολύ ειδικά στο πρώτο, δηλαδή, στον Αθεϊσμό, είτε Νεοπαγανισμό, μα κυρίως στον Κιναιδισμό [10], Νεονικολαϊτισμό,Μασονισμό, κ.α. λοιπές, κακόδοξες παρά φύσιν,ιδεολογίες εν πράξει ή και πρακτικές ιδεοληψίες και υπάνθρωπα διαβολοειδή καμώματα!!!
Τυχαίο είναι που οι οπαδοί του Αθεϊσμού, στηρίζουν με απόλυτο φανατισμό και δογματισμό, τον Κιναιδισμό των ΛΟΑΔ ατόμων, καθώς ισχύει αλληλέγγυα και το ανάποδο;

Σκοπός βέβαια, της παρούσας μελέτης μας, δεν είναι να ασχοληθούμε απόλυτα και μόνον, με τον Νεοδαρβινισμό, τον Αθεϊσμό ή και τον Κιναιδισμό, μαζί με όλα τα άλλα ανόνητα τσιράκια των αντίχριστων απάντων, «Νεοεποχήτικων» συστημάτων, αλλά για να σχολιάσουμε τα πρόσφατα ανόητα φληναφήματά του κ. Δήμου, στα περι σχέσεως Εκκλησίας-Πολιτείας!

Πάμε τώρα στην ουσία του προβλήματος.

Λέει ο Δήμου, χαριεντιζόμενος και αστειευόμενος στους δημοσιογράφους στο εν λόγω βίντεο [11] : «Δεν κατάλαβα γιατί εγώ έχω σχέση με τις γενοκτονίες;»

Ξεχνώντας μάλιστα, ο εν λόγω κύριος(;), ότι άπασες οι γενοκτονίες έφεραν και ένα ιδεολογικό υπόβαθροκαι μανιφέστο (συμπεριλαμβανομένου και του Δαρβινισμού! Ωχ...! πάλι αυτός στα πόδια μας;),τύπου εκκλησιομαχίας, πολλώ δε μάλλον το αθεϊστικό ιδεολόγημα του μαρξισμού, κομμουνισμού, φασισμού, κ.α. λοιπά σατανοσυστήματα!

Επίσης, μπορεί ο κ. Δήμου να μην είναι ένοχος για τις παρελθοντικές γενοκτονίες, είναι ένοχος όμως!,στις συνειδήσεις των Ορθοδόξων Χριστιανών, ανά την Οικουμένη, για τα όσα αντίχριστα και κακόδοξα εκφράζει κατα καιρούς, τουτέστιν ένοχος, για συγκεκριμένη ιδεολογική ψυχοσωματικό-διανοητική γενοκτονία, των Ελλήνων(και όχι μόνον!)Χριστιανών, απο την πρώτη στιγμή που εξέφρασε δημόσια, τις όσες εμετικές και βρομερές σατανικές ιδεοληψίες του!
Κακώς και κάκιστα, που η Ελλαδική μας Ορθόδοξη Εκκλησία, η Ιερά Σύνοδος μας, δεν τον αφορίζει, «ίνα οι λοιποί φόβον έχουσιν»...!

Κοτζάμ, Οικουμενικό Πατριαρχείο αφόρισε, έναν εργάτη του Ευαγγελίου και Ιεραπόστολο, τον Ομολογητή και Μέγιστο λαϊκό Θεολόγο του αιώνα μας, Νικόλαο Σωτήροπουλο και έναν Νίκο Δήμου ή και έναν μασόνο Νίκο Καζαντζάκη, έχει αδυναμία να εκφράσει αφοριστικό και καταδικαστικό λόγο εναντίων των!

Αναμένουμεν και απαιτούμεν τουλάχιστον τον αφορισμό του Καζαντζάκη και του Κοραή, μια και είναι η πηγή του Νεογραικυλίστικου κακού της πατρίδας μας..., και πέρνει σειρά και ο Δήμου με τα «Δημάκια»!

Συνεχίζει να λέει ο Δήμου τα γνωστά ανοητολογήματά του: «Κοιτάξτε η δική μου άποψη, είναι γνωστή, είναι ότι δεν θα μπορέσουμε να οργανώσουμε μία σωστή κοινωνία, εάν δεν υπάρξη διαχωρισμός της Εκκλησίας απο το κράτος. Και αυτό κατά την γνώμη μου θα ωφελήσει και την Εκκλησία. Ίσως μάλιστα, να την ωφελήσει περισσότερο, από όσο θα ωφελούσε το κράτος, δηλαδή αυτήν τη στιγμή, μπερδεύται η Εκκλησία στα πόδια του κράτους και το κράτος στα πόδια της Εκκλησίας και αυτό δεν κάνει καλό σε κανέναν...!»

Ενώ, συνεχίζει αυτός ο καημένος άνθρωπος να γράφει τα ίδια και αλλού [12]: « (..) Η μόνη λύση: η θρησκεία να παραμείνει πίστη, εσωτερική ιδιωτική υπόθεση κάθε ανθρώπου. Να μην παρεμβαίνει στο δημόσιο χώρο. Να μη συνδέεται με κράτος, ισχύ, όπλα, εξουσία. «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» που είπε και ο πιο Προδομένος της ιστορίας. Χωρισμός από το κράτος, αυτονομία διοικητική, κοινωνική και οικονομική...»

Τα όσα δόλια εκφράζει ο κ. Δήμου τα ακούμε συχνά πυκνά βερεσιέ και απο άλλες αντίχριστες φωνούλεςενώ, τις έχουμε συνηθίσει πλέον, διότι η πιπίλα είναι πιπίλα, ό,τι χρώμα και να λάβει...!

Ο σεβαστός Πρωτοπρεσβύτερος, πατέρας Βασίλειος Βολουδάκης, απαντά με απόλυτη θεολογική και λογική ακρίβεια, σε όλα αυτά τα αδίστακτα παπαγαλάκια του Εωσφορισμού, στην εξαιρετική πολιτικο-ποιμαντική πραγματεία του [13] :
« (...) Οἱ πολιτικοί θέλουν νά ἐκφράζεται πολιτικά ἡ Ἐκκλησία μόνο σέ θέματα τῆς ἐπιλογῆς καί τῆς ἐγκρίσεώς τους. (...), γιατί μόνο μιά τέτοια Ἐκκλησία τούς ἀφήνει ἀσύδοτους νά συρρικνώνουν τήν άλήθεια στά μέτρα τῶν σκοπιμοτήτων τους! (...) Γιατί, ἄραγε, αὐτοί κόπτονται τόσο πολύ, διαλαλῶντας σέ ὅλους τούς τόνους ὅτι δέν πρέπει  νά ἀναμιγνύεται ἡ Ἐκκλησία στήν πολιτική; Αὐτό τό “πρέπει” ἀπό ποῦ πηγάζει; Ποιός τό ἀπαιτεῖ καί γιατί; Μήπως πηγάζει ἀπό τό γνήσιο ἐνδιαφέρον τῶν πολιτικῶν καί τῶν δημοσιογράφων γιά τήν διασφάλιση τῆς πνευματικότητας τῆς Ἐκκλησίας, πού κινδυνεύει τάχα ἀπό τήν ἔλλειψη συνέσεως στούς Κληρικούς;...»

Τέτοια «διασφάλιση της πνευματικότητας» και«προστάτης», της Αγίας μας Εκκλησίας, μας προέκυψε στο βίντεο και ο ταλαίπωρος υποκριτής Δήμου!
Κλασικό παράδειγμα Θεομπαιξίας ο Δήμου και οι ομόφρονές του, διότι, απο την μιά είναι Θεομάχοι, Εκκλησιομάχοι, Αγιομάχοι και Κληρικομάχοι, ενώ απο την άλλη, υποκρίνονται τους τιμίους και καλούς “πνευματικούς” ανθρώπους! ενώ γράφει ο ίδιος με ακατάσχετη εξυπνοβλακεία [14]: «... Ο αντικληρικός δεν είναι απαραίτητα άθεος, ούτε καν εναντίον της θρησκείας. Είναι εναντίον του κλήρου – δηλαδή αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της εκκλησίας. Στην ακρότατη περίπτωση και εναντίον της ύπαρξής της. Μπορεί να την θεωρεί περιττή. Δεν χρειάζεται μεσολαβητές ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό. Δύναται να είναι κανείς πιστός Χριστιανός χωρίς μητροπολίτες, εικόνες, καντήλια και εξαπτέρυγα. Ίσως μάλιστα να είναι πιο σωστός αυτός που ακολουθεί απλώς την Επί του Όρους Ομιλία.»

Τι λέει ο άνθρωπος;

Επιβεβαιώνει πάντως, άριστα, τον π. Βασίλειο Βολουδάκη ε;

Άνθρωπος που είναι εναντίον του Ιερού Κλήρου, κύριε Δήμου, είναι με απόλυτη θεολογική ακρίβειαάΘεος, διότι πολύ απλά, όπως λέει θυμόσοφα ο λαός μας, «δεν έχει το Θεό του» αυτός ο ανθρωπος!

Και ασφαλέστατα είναι θρησκειομάχος, όποιος το παίζει αντάρτης και καπάτσος του γλυκού νερούκαι θέλει να προσπεράσει ανοήτος την επίγεια, ιερά Ιεραρχία, του αγίου Κλήρου της Εκκλησίας μας!

Ωστόσο, μην τρέφετε ψευδαπάτες εις τον εαυτούλη σας , κ. Δήμου, διότι, όποιος είναι αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της αγίας μας Εκκλησίας(δηλ. Αντίθετος με τα Ιερά Μυστήρια και την διδασκαλία Της!), αυτός κατ΄ουσίαν και πάλιν είναι οντολογικά άΘεος, ενώ η λέξη Αντίχριστος, είναι η πλέον θεολογικά ακριβής λέξη, σε τέτοιες εξόφθαλμες περιπτώσεις!!!
Ασφαλέστατα και όποιος είναι εναντίον της υπάρξεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας είναι όχι απλά άθεος αλλά εις τριπλούν Αντίχριστος!

Εννοείται, ότι χρειαζόμαστε «μεσολαβητές» στην σχέση μας με τον Θεό, διότι αυτός μας το εδίδαξε, με το Αποστολικό Άγιο παράδειγμα Του...!

 Και πάλιν όποιος απορρίπτει την οδό αυτή και επιλέγει τον αντίχριστο παράδρομο..., είναι Αντίχριστος!
Θα σας στεναχωρήσω φίλτατε Δήμου, διότι ΔΕΝ δύναται να είναι κανείς Χριστιανός και να απορρίπτει απο το Θεανθρώπινο Οργανισμό ό,τι του καπνίσει, και ό,τι του σφυρίζει, ο όντως Αντίχριστος, Εωσφόρος!

Την επι του Όρους Ομιλία τώρα, για να την ακολουθήσει κανείς, κ. Δήμου, θα πρέπει να την εννοήσει, να την γνωρίσει, και να την βιώσει δια της Εκκλησίας και των Ιερών Μυστηρίων τηςκαι όχιμε τους ηλίθιους φιλοσοφικούς στοχασμούς και τα θρησκειολογικά παραληρήματα!
Άνθρωπος που επιλέγει να ζησει ως Χριστιανός λ.χ., με μια παράγραφο του Ευαγγελίου, με την έννοια,να της αποδώσει αυτός(;) ένα ιδιωτικό καιπροσωπικό(;) νόημα, απορρίπτοντας όσα εσείς κ. Δήμου απορρίπτετε, δεν μπορεί κάν(!) να αποκληθεί Χριστιανός...!

Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα αποκληθεί ως“Μαχάτμα Γκάντι ο νέος” (sic), (μόνο που δεν έγινε Χριστιανός ποτέ του!) ή και Αντίχριστος και πάλιν, μια και επιλέγει, ως αιρετικός  πλέον (φιλόλογος είστε;Σιγά μην σπάσετε τα αυγά! βρείτε την ετοιμολογία της λέξης!) αυτά που τον συμφέρουν απο τονΘεάνθρωπο Χριστό!

H Ευαγγελική Αλήθεια είναι διαχρονικά απόλυτη και ποτέ σχετική ενώ, προσαρμόζομεν την ζωή μας καθ΄ολοκληρίαν με τις αγίες Ευαγγελικές απόλυτες οδηγίες Του, αλλοιώς κοροϊδεύομεν τόσο τον Ίδιον Θεόν (που τάχα μου πιστεύομεν ιδιωτικά! χα-χα-χα...!) όσο και τον πλησίον!!!

Και αυτό αποκαλείται και πάλιν θεολογικά, στην καλύτερη των περιπτώσεωναιρετικός Προτεσταντισμός ή Αντιχριστιανισμός με βούλα Θεανθρωπίνη!

Σας απαντά όμως ο πατέρας Βασίλειος κύριε Δήμου, σε άμεση συνάφεια με τα πιό πάνω, διότι εμείς ως νέοι, βράζει το αίμα μας ακόμη και θα ακούσετε πιθανόν και λόγον άπρεπον με τα όσα ανόητα κουραφέξαλα που μας σερβίρετε [15] :
 « Ὄχι βέβαια! Κανείς μας δέν εἶναι τόσο ἀφελής γιά νά πιστεύη τέτοια παραμύθια. Ἐξ ἄλλου ἡ συστηματική πολεμική πού ὑφίσταται ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη μας καί ἡ εὐσέβεια τοῦ λαοῦ μας ἀπό τίς λυσσαλέες ἐπιθέσεις καί τῶν πολιτικῶν καί τῶν δημοσιογράφων ἀλλά καί ἡ ἀντιευαγελική νομοθεσία πού καθημερινά πληθαίνει στόν τόπο μας δέν ἀφήνουν περιθώρια καί στόν ἀφελέστερο τῶν ἀνθρώπων νά παραμένη ἀφελής!...»

Θα πρέπει ο Δήμου και οι τόσοι άλλοι «Δήμοι» να το χωνέψουν επι τέλους, ότι έργο της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας είναι να διδάσκει, και όχι να πολιτικολογεί! Η Εκκλησία μας ελέγχει και δεν αντιπολιτεύεται καθώς διατυπώνει με θεολογική ακρίβεια, ο πατέρας Β. Βολουδάκης ! Ωστόσο, προσθέτει ο ίδιος καλός κληρικός[16]: « Σκόπιμα τή διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας τήν μεταφράζουν πολιτικολογία καί τόν ἔλεγχο, πού ἀσκεῖ ἡ Ἐκκλησία, ἀντιπολιτευτικό λόγο. Ἡ Ἐκκλησία μας εἶναι τό ὅλον. (...) Ἡ ἐξουσία τοῦ Χριστοῦ ἀσκεῖται παντοῦ καί πάντοτε ἀπό τούς πιστούς καί ἰδιαιτέρως ἀπό τούς ὀρθοδόξους πιστούς. Γιατί γιά μᾶς πρόκειται. Γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα εἶναι ὁ λόγος!».

Θεωρούμεν περιττό να συμπληρώσουμε κάτι άλλο επι των πιό πάνω γραφθέντων!

Αλλά όμως, θα πρέπει οι αναγνώστες μας να κάνουνε ολίγη τινά υπομονή, για να σας μεταφέρουμε και την θέση του δασκάλου και καθηγητού μας, Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, περι του θέματος «Χωρισμός Εκκλησίας και Κράτους» για να ενυπάρχει ολοκληρωμένη πρόταση και ιδέα στην κριτικογραφία μας!

Αντιγράφομεν απο το επιστημονικό πόνημά του δασκάλου μας [17] : « (...) Πέραν ὅμως αὐτῶν τό σημαντικότερο εἶναι ὅτι ὁ θεσμός Ἐκκλησίας καί Κράτους λειτούργησε και λειτουργεῖ ἐπωφελῶς γιά τούς πιστούς, πού εἶναι συγχρόνως μέλη τῆς Ἐκκλησίας καί πολίτες τοῦ κράτους. Ἡ ἀλληλοενίσχυση τῶν δύο θεσμῶν καί ἡ ἀλληλοστήριξη ἐνισχύει τήν θετική τους προσφορά καί τήν ἑνότητα τῶν πολιτῶν· ἡ κοινή πίστη, οἱ κοινές παραδόσεις, ὁ κοινός πολιτισμός ἀποτελοῦν συνεκτικό στοιχεῖο τοῦ κοινωνικοῦ γίγνεσθαι. Αὐτός ἦταν καί ὁ βασικός λόγος, ἡ ἐνίσχυση δηλαδή τῆς ἑνότητας μέσα στήν αὐτοκρατορία, πού ὁδήγησε τόν ὄντως Μέγα Κωνσταντῖνο νά καταστήσει τόν Χριστιανισμό ἐπίσημη θρησκεία τοῦ κράτους, να δημιουργήσει τό σχῆμα τῆς συναλληλίας, τῆς συνεργασίας και συμπόρευσης τῶν δύο θεσμών, μέ διακριτούς βέβαια ρόλους,ἀντίθετα πρός τούς μικρούς ἡγέτες τῆς σημερινῆς Εὐρώπης, οἱ ὁποῖοι μέ τά ἄθρησκα καί λαϊκά κράτη ὁδηγοῦν τίς κοινωνίες σέ διάλυση.»

Γι΄αυτό τον λόγο ας πάψουν επι τέλους τα ανόηταπαπαγαλάκια της ριψάσπιδας διχόνοιας και τουπροδοτικού εθνικού διχασμού, να μας μιλάνε για «χωρισμό Εκκλησίας και κράτους» διότι καλλιεργούν την διάλυση της κοινωνίας μας, την διάλυση των ανθρωπίνων σχέσεων, και δεν ενισχύουν καθόλου την ενότητα αυτής!
Εκτός και έαν ολοι αυτοί, οι ανόητοι φιλόσοφοι της πλάκας και οι εωσφορικοί στοχαστές της κακιάς ώρας, είναι εξυπνότεροι και Μεγαλύτεροι άνδρες, εν σχέσει και συγκρίσει με τον Μέγα Ισαπόστολο και Άγιο Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο;

Όταν ξεριζώσεις απο την καρδιά της Ρωμηοσύνης μας τον Μέγα Κωνσταντίνο (δηλαδή ποτέ!) τότε ίσως, και να περάσουν τα δόλια και φαρμακερά αλλά και άνομα σχέδια σου κ. Δήμου!

Να συγκρίνομεν αυτό το άθλιο υποκείμενο, τον μικροσκοπικό τοσοδούληκο (γιατί όχι και δούλικο;) ανθρωπάκο Δήμου και άπαντες τους «μικρούληδες» και «τοσοδούληδες» Εκκλησιομάχους, με τον μέγιστο των ανδρών, Μέγα Κωνσταντίνο;

Ούτε και..., κατα διάνοιαν!!!

Γι΄αυτό τον λόγο και μόνο, επι τέλους, σιωπάτε άπαξ και παντός κύριε Δήμου! Και μην μας ζαλίζετε τον Θείο έρωτα!

Ολοκληρώνομεν το δοκίμιό μας και πάλιν με τα εξαιρετικής ευστοχότητας, γραφθέντα του καθηγητού μας [18]: «Από θεολογικῆς πλευρᾶς κρινόμενο τό θέμα ὁδηγεῖ στήν ἐκτίμηση ὅτι ἡ Ἐκκλησία οὐδέποτε πρέπει νά συναινέσει στόν χωρισμό. Ὁ ἐξαγιασμός καί τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας εἶναι μέσα στήν ποιμαντική της ἀποστολή. Ἡ ἵδρυση τῆς χριστιανικῆς πολιτείας τοῦ Βυζαντίου, τῆς καινῆς πολιτείας, πού συνεχίζεται στό νεοελληνικό κράτος ἦταν θεόθεν κεκινημένη καί γι΄αὐτό εὐλογημένη . Ἄν μονομερῶς ἡ πολιτεία ἐπιβάλει τό διαζύγιο, θά ἔχει αὐτή τήν εὐθύνη γιά τίς δυσμενεῖς συνέπειες τοῦ χωρισμοῦ. Ἡ Ἐκκλησία δέν πρόκειται νά ζημιωθεῖ, διότι ἔζησε καί ἐμεγαλούργησε κατά τούς τρεῖς πρώτους αἰῶνες, ὄχι ἁπλῶς χωρισμένη, ἀλλά διωκομένη ἀπό τήν πολιτεία. Ζημιωμένοι τελικῶς θά εἶναι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, πού ἀποτελοῦν καί τήν συντριπτική πλειοψηφία τῶν πολιτῶν. Δέν τό εἴδαμε αὐτό νά ἐπαναλαμβάνεται καί στά καταρρεύσαντα κομμουνιστικά καθεστώτα, ὅπου βίαια ἐπιβλήθηκε ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Κράτους, τώρα δέ ἐπιδιώκεται ἡ ἐπαναπροσέγγιση; (...) Εἶναι θεῖος θεσμός, εὐλογημένος γάμος, πού λειτουργεῖ πρός ὄφελος τῶν κοινῶν πολιτῶν καῖ τέκνων, γι΄αὐτό ἐπ΄ οὐδενί πρέπει οἱ τῆς Ἐκκλησίας νά ἐπιχειρηματολογοῦμε ἐνισχύοντας τό διαζύγιο, ἀκόμη καί τό συναινετικό...»!

Ελπίζουμε τώρα ο κ. Δήμου και οι ομόφρονές του, να συνειδητοποιούν ότι τα όνειρα και οράματά των, θα αργήσουν πολύ να πραγματοποιηθούσιν, ελέω του κυματοθραύστη της πλειοψηφίας των Ορθοδόξων Χριστιανών!
Ίσως κύριε Δήμου, με μίαν σύγχρονη γενοκτονία, απάντων των επιπέδων, με την βιαιότητα και το μίσος των γραφθέντων σας, ίσως..., και πάλιν ίσως(!) κάτι να καταφέρετε, αλλά και πάλι όλα αυτά, θα είναι σκιές και μάταια, διότι η Ορθόδοξη Εκκλησίας μας, ακόμα και αν " ο ουρανός και η γη  παρελεύσονται", η δε Εκκλησία "ου μη παρέλθει" εις τον ατελεύτητο αιώνα των αιώνων, διότι«πύλαι ἅδου, οὐ κατισχύσουσιν Αὐτῆς»!

Δεν το έχει αποδείξει η χιλιόχρονη πορεία της;

Διαβάστε τουλάχιστον, φιλολογικά, και ολίγηνΕκκλησιαστική Ιστορία, πέραν των ανοησιών που μελετάτε και αναμασάτε ενώ παράλληλα μας τα σερβίρετε άκριτα και αβασάνιστα..., ίσως σας ωφελήσει πραγματικά και τελικά..., γίνετε φίλος της λογικής, αν και το στοίχημα της ύπαρξης σας είναι να γίνετε, φίλος του Θεανθρώπου Λόγου και οχι του μισανθρώπου και ψευδοφωτισμένου Βούδα..., διότι μέχρι στιγμής δεν κατανοήσαμε ποιός εστίν φίλος της λογικής(;!)

Τελικά, τις και τι εστί(ν) ανάξιο(ς);

Ο Βουδισμός;
Η Ορθόδοξη Εκκλησία;
Ή εσείς με τις ανεγκέφαλες ιδεοληψίες σας;

Τα πρώτα δύο, εάν κάποιος τα γνωρίσει και τα βιώσει εμπειρικά και πειραματικά, θα κατανοήσει τι εστί το διαμάντι και τι το σκύβαλο!

Ένα είναι το απόλυτα σίγουρο!

Δέν βιώσατε την Φίλη Ορθοδοξία ποτέ σας!!!
Και αυτό είναι κρίμα...!

Ενώ , ούτε καταφέρατε να γνωρίσετε και να γίνετε φίλος,με πραγματικόν, Ορθόδοξο Χριστιανό!
Σας ευχόμαστε να το πάθετε, προτού βιώσετε τοναπόλυτο συσκοτισμό του «αποτεφρωτήριου Νιρβάνα»...!

Εάν όντως, ο Βουδισμός, φώτιζε τον άνθρωπο, γιατί εκατομμύρια Κινέζοι Βουδιστές κ.α. εγκαταλείπουν σωρηδόν την πατρώα πίστη και θρησκεία των και εισέρχονται εις τον Χριστιανισμό;

«Σύμφωνα με τον καθηγητή Κοινωνιολογίας του αμερικανικού πανεπιστημίου του Περντιού, Φενγκάνγκ Γιάνγκ, η Κίνα μέχρι το 2030 θα είναι η πολυπληθέστερη χριστιανική χώρα με πάνω από 250 εκατομμύρια πιστούς!» [19]

Η Κίνα μας δίνει το παράδειγμα κ. Δήμου ενώ εσείς τί;

«Είναι καλύτερα να είσαι σιωπηλός και να θεωρείσαι βλάκας, παρά να μιλάς και να αίρεις κάθε αμφιβολία.»(Αβραάμ Λίνκολν, 1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος)

Κατανοητόν κύριε Δήμου;





ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:





[5] Νικολάου Π. ΒασιλειάδηΟ ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ, Αδελφότης Θεολόγων “Ο ΣΩΤΗΡ”, ΑΘΗΝΑΙ, 1995, σσ. 158.

[6] Μανώλη Μελινού, ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ (Το τραίνο της λογικής στίς ράγες του Θεού), Έκδοση: “ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ”, 2002, σελ. 226-228.




[10] ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ Vs ΟΡΘΟΔΟΞΟΦΙΛΙΑ,
 [ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ. “ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ” ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ. O ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ! ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ-ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ-ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΜΟΣ-ΚΤΗΝΟΒΙΑΣΜΟΣ- ΟΜΟΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ “ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ”; ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ;]

[11] Βίντεο, ένθ. ανωτ. στο [2]


[13] Πρωτ. Βασιλείου ΒολουδάκηΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ
(Η πνευματική ευθύνη για το κατάντημα της Πατρίδος μας), Εκδόσεις: “ΘΥΗΠΟΛΟΣ”, Α΄Έκδοση, 2011, σελ. 47-55.


[15] Πρωτ. Β. Βολουδάκη, ένθ. ανωτ.
[16] Πρωτ. Β. Βολουδάκη, ένθ, ανωτ., σελ. 68-69.

[17] Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης, ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ
(Η πνευματική και διοικητική κρίση στην Εκκλησία της Ελλάδος), Εκδόσεις: “Βρυέννιος”, Φίλη Ορθοδοξία 11, Θεσσαλονίκη 2006, σελ. 120-127.

[18] Πρωτ. Θ. Ζήσης, ένθ. ανωτ.




ΠΗΓΗ: http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/2014/09/blog-post_3.html