Translate

Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΛΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ


ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΛΙΟΥ  ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ


Δεν προλαμβάνουμε να αναγιγνώσκουμε τις «θεόπνευστες» ασυναρτησίες του σεβασμιωτάτου Ιλίου!

Είπαμε να ξεκουραστούμεν λιγάκι απο την διαδικτυακή διακονία μας και ξαφνικά συνειδητοποιούμε ότι υπάρχει και ένα δεύτερο «εκκλησιαστικό» μήνυμα απο μέρους του, προς τους εκπαιδευτικούς καθηγητές!...

Αγαπημένε μας Μητροπολίτη Ιλίου και Αχαρνών, απορούμεν και εκπληττόμεθα και τον νούν καταπληττόμεθα δια την περίεργον εμμονήν σας στα περί Καζαντζάκη...!

Μα τόση Καζαντζακικοπληξία με σας;

Ποιόν προσπαθείτε να πείσετε σεβασμιώτατε στα περί «απροσκύνητης ψυχής»;

Ο Καζαντζάκης, προσκυνούσε θεόν και όχι Τον εν Τριάδι Θεό, και μάλιστα γνωστότατον θεόν!...

Είναι γνωστό απο αποκαλυπτικά βιογραφικά σχόλια, καρδιακών φίλων του Καζαντζάκη, ότι ήταν μασόνος και λάτρης ποιού άλλου πλήν..., του ψευδο-θεΐσκου ΜΑΤΣ!

Άρα, τί σόϊ «απροσκύνητη ψυχή» ήταν τούτος ο ψυχοσωματικά ανώμαλος, μακαρίτης Κ., μια και εφόσον ήταν ορκισμένος, προσκυνημένος μασόνος και αιχμάλωτος  στο πάθος του κιναιδιμού;

Αυτό που δυσκολεύμαι να κατανοήσω είναι, τι να εννοεί άραγε με το γραφθέν: «μία απροσκύνητη ψυχή που δεν καταδέχεται να πιπιλίζει καραμέλες»(;!!!)

Στο δικό μου μυαλουδάκι σεβασμιώτατε, ερμηνεύεται το Καζαντζακικό λεχθέν ως εξής: “Είμαι μία απροσκύνητη ψυχή μπροστά στον Μόνο Αληθινό Τριαδικό Θεό, διότι επιλέγω τον θεΐσκο ΜΑΤΣ του Τεκτονισμού! Ως μεγάλος, διάσημος λογοτέχνης και τρανός Κρητικός μάλιστα, δεν καταδέχομαι να πιπιλίζω τις γλυκήτατες καραμέλες της Ορθοδόξου Εκκλησίας και Ιεράς Πατερικής Θεολογίας, διότι είμαι υπεράνω και πέραν της γλυκοφιλούσας Εκκλησίας Του Θεανθρώπου και αντίθετος με όσα δίδαξε Αυτός και οι Άγιοι Φίλοι Του!”

Αυτά δεν εννοεί ο βλάσφημος Καζαντζάκης;

Αυτά δεν εκφράζει στα τεκτονικά εγχειρίδιά του;

Υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη εξ΄όσων διατυπώσαμε, απο τα διαβολικά, λογοτεχνικά του κείμενα;

Σεβασμιώτατε, με το συμπάθειο, αλλά ειδικά αυτό, το δεύτερο μήνυμά σας, είναι απαράδεκτο, διότι προβάλλετε και την κυρία διδάκτορα του καλού καθηγητού μας Σταμούλη!

Από πότε η κυρίες σουσουράδες έγιναν και παραπομπές σε Επισκοπικά μηνύματα;

Μην παραλέιψετε την επόμενη φορά να μας παραπέμψετε και στο μακαρίτη γκουρού Osho…!

Δεν γνωρίζατε σεβασμιώτατε, ότι ο αξιότιμος καθηγητής και πρόεδρος της Σχολής μας Χ. Σταμούλης, Π. Υφαντής, μαζί και με τον περίφημο καθηγητή μας, Ιεράρχη μάλιστα εκ Κρήτης, μαζί με την περιστέρα Μαρία, βάλθηκαν να αγιοποιήσουνε(!!!) μια και καλή, τον άθεο και Βελιαριστή Καζαντζάκη;

Είναι δυνατόν, δύο και βάλε..., ακαδημαϊκοί θεολογούντες κληρικοί και λαϊκοί, που έχουσιν μεγίστη άγνοια απο απλανή Αγιοπατερική Θεολογία, να σας παρασέρνουσιν στα βορβορώδη νερά της συγκρητιστικής αιρέσεως, του Καζαντζακισμού;

Οι θεολoγούντες καθηγητάδες μας και άλλοι συνάδελφοι, βάλθηκαν να γίνουσιν λογοτέχνες του μαύρου κλεισμού στην τελική;

Και γιατί;

Έπαψαν να κυκλοφορούν τα Θεόπνευστα Πατερικά συγράμματα;

Στώμεν καλώς σεβασμιώτατε!

Επίσης είναι απορίας άξιον, γιατί η τόσο υπερβολικά, πλανεμένη μανία και ηλίθια τάση, να πιπιλλίζουν τις πικράντερες και ανούσιες καραμέλες, του Καζαντζακισμού και Μασονισμού(;!!!)

Ποιόν οφελούσιν στην τελική τα περι Καζαντζάκη; Τους μαθητές ή τους εκπαιδευτικούς;

Συμφωνάμε και συντασόμαστε ηχηρά με την θεολογικά εύστοχη γνώμη και άποψη του οσίου Γέροντος Επιφανίου Θεοδωροπούλου που βοά διαχρονικά  εκ της Θριαμβεύουσας Εκκλησίας δια των θεοπνεύστων γραπτών του [1]: «Ἠ Ἐκκλησία ὅμως  ἄς πράξῃ τὸ ἑαυτῆς καθῆκον, ἀδιαφοροῦσα  διὰ τὰς φωνασκίας  τοῦ  ἑνός  καὶ  τοῦ ἄλλου.(...) Καθῆκον  αὐτῆς εἶνε  κυρίως  τοῦτο: Ὁ ἀφορισμός! Θὰ  ᾖ εὐσημος  ἡ ἡμέρα ἐκείνη,  καθ΄ ἢν  θὰ παραδοθῇ  τῷ  Σατανᾷ ὁ  ὑβριστὴς τοῦ Θεανθρώπου...»

Και συνεχίζει να σας συμβουλεύει, ο αείμνηστος και όσιος ετούτος Γέροντας, ότι εάν τολμήσετε και δεν τον αφορίσετε άγιοι Συνοδικοί, θα είναι «στίγμα μέγα ἐν τῇ Ἱστορία» και την  Εκκλησία μας  γενικά,  πολλώ  δε  μάλλον  στίγμα,  διά έναν  έκαστον  προσωπικά  Ιεράρχη,  της Ελλαδικής Συνόδου!

Και ξέρετε τον λόγο άγιε Ιλίου;


Μόνον γιά λόγους δειλίας και λιποψυχίας δεν θα αφορισθεί το «τέρας τοῦ ᾊδου»!!!

Αυτά  τα  γραφθέντα  και  λεχθέντα  σεβασμιώτατε, δεν είναι λόγια δικά μας, λόγια κοιλιόπνευστα και δαιμονόπνευστα!
Είναι λόγια, θεόπτη και φωτισμένου οσίου ανδρός και θεόπνευστα λεχθέντα και γραφθέντα, τα οποία όπως φαίνεται, ή τα αγνοείτε σκόπιμα ή θέλετε να τα αγνοείτε για ΚΑΙΡΟΣκοπίζουσες αιτίες και αφορμές!
Να ξέρετε όμως, ότι οι φύλακες είναι επί του ιερού σκοπού των, διότι έχουσιν  γνώση αλλά και γνώμην!Διότι προϋπόθεση του δευτέρου, είναι το πρώτον!

Αναμένουμεν τέλος, απο κάποιον φιλότιμο, άγιο Συνοδικό, να επαναφέρει το θέμα του Καζαντζάκη στην Ιερά Σύνοδο, διότι θα πρέπει να λάβει την αρμόζουσα και πρέπουσαν εκκλησιολογική τιμωρία του, έστω και μετά θάνατον!

Η μοναδική τιμωρία του μασώνου και ασεβούς Καζαντζάκη είναι:

ο Α-ΦΟ-ΡΙ-ΣΜΟΣ!

Όποιος δε Ιεράρχης, κληρικός ή και λαϊκός θεολογών, προβάλλει αυτόν τον αναθεματισμένο Εωσφοριστή, του αξίζει καθαίρεσις και αφορισμός, διότι, πλανά και σκανδαλίζει το Χριστεπώνυμο πλήρωμα!

Αναμένουμε ωστόσο και την καθαίρεση του λυκοποιμένα Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού, υπό των Φαναριωτών ενοίκων του Βοσπόρου!

Για ποιόν λόγο θα απορείτε;

Μα για τον ταυτόσημο και ομοούσιο λόγο του θέματος μας! Καθώς και για τον παντελώς διαβολικό, άδικο και αντικανονικό αφορισμό που έπραξαν οι αιρετικοί Αρχιοικουμενιστές (όσοι εκφράζουν αιρέσεις δημόσια και αφόρισαν τον μακαριστό Ομολογητή και Θεολόγο Ν. Σωτηρόπουλο!) του Φαναρίου μας!

Σεβασμιώτατε άγιε Ιλίου, ανάγκασον αυτούς: αφορισθείν και καθαιρεθείν!!!

Αλλοιώς, να αντικαταστήσουμεν το Απολυτίκιο των Aγίων Οικουμενικών Πατέρων και Διδασκάλων μας, των Τριών Ιεραρχών με αυτό της δικής μας εμπνεύσεως, για να μην λέτε μετά, ότι δεν βοηθάμεν στο «θεάρεστο έργο» σας:
“Τοὺς τρεῖς μεγίστους φωστῆρας, τῆς μεσονυκτίου Αγουριδότητος, τοὺς τὴν Οἰκουμένισμού ἀκτῖσι, δογμάτων θείων χαλάσαντας· τοῦς σατανοῤῥύτους ποταμούς τῆς ἀσοφίας, τοὺς τὴν κτίσιν πᾶσαν θεοσκοτίας νάμασι καταρδεύσαντας· Ἀθηναγόραν τὸν μὲγαν, καὶ τὴν Θεολόγον Μαρίαν σὺν τῷ κλεινῷ Σταμούλῃ τῷ τὴν γλῶτταν αργυροῤῥὴμονι· πάντες οἱ τῶν λόγων αὐτῶν ἐρασταί, συνελθόντες ὕμνοις τιμήσωμεν· αὐτοὶ γὰρ τῷ Καζαντζάκῃ, ὑπὲρ ἡμῶν ἀεὶ πρεσβεύουσιν.”

ΟΙ "ΤΡΕΙΣ ΦΩΣΤΗΡΕΣ"....!


ΕΡΩΤΗΣΗ:
Θέλετε να σας φτιάξουμε μήπως και το Κοντάκιον; Και εάν ναί, σε ποιόν ήχο;



Π. Π. Ν.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

[1] Αρχιμ. Επιφάνιου Ι. Θεοδωρόπουλου, “ΑΡΘΡΑ-ΜΕΛΕΤΑΙ-ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ”, ΤΟΜΟΣ Α΄, ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ, 1986, σελ. 391-395.



ΠΗΓΗ: http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/2014/09/blog-post_52.html
Δημοσίευση σχολίου