Translate

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΑ ΘΟΛΟΛΟΓΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ




Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΑ ΘΟΛΟΛΟΓΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ



Μιά και εφόσον, αναμέναμε με υπομονή τόσες μέρες για να λάβουμε ξεκάθαρες απαντήσεις, στα όσα λογικά, θεολογικά και εκκλησιολογικά θίξαμε, ενώ θέσαμε ταυτόχρονα ως βασική προϋπόθεση για να προβληματίσουμε σοβαρότερα την πρόκλησή του σεβαστού μας, πρώην Ευρωβουλευτή, και δεν λάβαμεν ακόμα απάντηση έχουμε την υποχρέωση να αποδώσουμε στην δημοσιότητα την προσωπική μας αλληλογραφία για να προβληματιστούνε σε βάθως οι αναγνώστες μας, μα κυρίως οι αφελείς εκείνοι οπαδίσκοι του!


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Γιατί άραγε, το «μέγα καύχημα» της νήσου μας, δεν αισθάνεται την ανάγκη να δώσει μερικές εξηγήσεις ή έστω, να διατυπώσει έναρθρα την καλήν απολογία, στα όσα καταγγείλαμε δημόσια;

Ως «μέγας επιστήμων» και «τέταρτος Θεολόγος» της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, δεν είχε και έχει την υποχρέωση, να ξεκαθαρίσει την αθεολόγητη θέση και αιρετίζοντα στάση του;

Ποιά να ήταν και να είναι άραγε,  η στάση των Αγίων μας Πατέρων και Θεολόγων, όταν τους κατάγγελαν δημοσίως επί αιρέση;

Τι να σημαίνει η δόλια και ύποπτη σιωπή, απο πάντας τους «ειδικούς θεολόγους» σε αυτά τα κρίσημα ζητήματα και θέματα Πίστεως, της Φίλης Ορθοδοξίας;

Η σεβαστή μας, αγία Ιερά Σύνοδος, θα επιληφθεί του θέματος περί των διαχρονικών κακοδοξιών και αιρέσεων του κυρίου Πιτσιλλίδη; Έως πότε θα ανέχεστε, άγιοι Επίσκοποι της Κύπρου μας, την δημόσια διαστροφή που ασκεί με κάθε μέσον, ο αθεολόγητος θεολογών, εις βάρος του Ιερού Ευαγγελίου μας;



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ  ΤΟ «ΜΕΓΑ ΚΛΕΟΣ» ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ *:

Αγαπητέ Ανδρέα σε ευχαριστώ πολύ!

Αγαπητέ συνάδελφε κύριε Ανδρέα, σε ευχαριστώ πολύ για την πρό(σ)κληση σου!

Είμαι γεννημένος για τις προ(σ)κλήσεις!!!

Ανάμενε σε παρακαλώ, με υπομονή, δημόσια την απάντησή μου προσεχώς των ημερών, μια και και εικάζω ότι σε ενόχλησε, η δημόσια κριτική μου, στα δημόσια λεχθέντα και γραφθέντα  σου εις το FB προ 4 μηνών, που υποστήριζες την ομοφυλοφιλία και τα Gay pride!

Χαίρουμε που μου απαντάς, έστω και με καθυστέρηση, μια και είμαι υπέρ του διαλόγου, θα λάβεις την απάντησή μου, ΔΗΜΟΣΙΑ, και αποφασίζεις και πράττεις ανάλογα!...

Με τιμήν πάντοτε προς το πρόσωπό σου
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

π.ν.


Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ:

Απλούστατα τώρα με ενημέρωσαν για τις ελεεινολογίες σου.
Και δεν ενοχλήθηκα διόλου. Εδώ δεν φοβήθηκα τους νομίζοντες εαυτούς πανίσχυρους, Συνοδικούς, και θα θορυβηθώ από κάποιον που ολίγοι ομοίως με αυτόν θρησκόληπτοι διαβάζουν, και ουδένα επηρεάζει ή μπορεί να επηρεάσει μορφωμένο ή υγιή πνευματικά άνθρωπο;
Aπλώς σε προσκάλεσα και σε προκαλώ σε διάλογο  για να σου αποδείξω απλώς ότι είσαι και θρασύδειλος και παντελώς άσχετος με το επιστημονικό αντικείμενο που κακώς πιστεύεις ότι κατέχεις.

Αυτό λοιπόν που ζήτησα και προ(σ)κάλεσα δεν είναι για "δημόσια απάντηση” όπως την εννοείς εσύ, άλλο ένα δηλαδή μονόλογό σου με τις αστήρικτες συκοφαντίες σου και που μόνο οι υπερζηλωτές αναγνώστες σου θα διαβάσουν.

Ζήτησα ΔΙΑΛΟΓΟ. ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Σε τηλεοπτικό κανάλι να σε απολαμβάνει όλη η Κύπρος και φέρε και όποιο μέλος, ή και σύσσωμη την ιερά Σύνοδο να σε βοηθήσουν αν θες να πείσετε τον λαό μας που στην συντριπτική του πλειοψηφία είναι μορφωμένος και με οξυδέρκεια ικανή και κρίση για να μπορέσει να διακρίνει ποιος μεταφέρει τον λόγο του Χριστού και ποιος τις σκοταδιστικές του απόψεις που ουδεμία σχέση έχουν με το Ευαγγέλιο του Κυρίου. Ποιος κατέχει το επιστημονικό του αντικείμενο εις βάθος και ποιος επιδερμικά και πρόχειρα.

Αυτό αναμένω. Το ελάχιστο δικαίωμα που οι πραγματικοί συνάδελφοί* σου, έδωσαν στον Κύριο της δόξης στο παράνομο Συνέδριο πρό το σταυρώσαι Ατόν.

Άν μεταφέρεις την αλήθεια του Πνεύματος του Αγίου, δεν έχεις λόγο να φοβηθείς. Θα πείσεις σίγουρα.
Άν δεν είσαι βέβαιος όμως για αυτά που λες, θα κάνω μια ύστατη υποχώρηση. Να βρεθούμε οι δυό μας και να σου εξηγήσω μερικά πράγματα.
Δεν σε ειρωνεύομαι και δεν σε υποτιμώ. Μάρτυς μου ο Θεός.

Κάνω αυτό που μου επιβάλλει η συνείδησή μου. Σου δίνω μια ευκαιρία που μακάρι να είχα κι εγώ. Να σου ανοίξει τα μάτια κάποιος που μόχθησε έτη πολλά και που με βαρύ κόστος κατάφερε να αποκωδικοποιήσει.

Άν εκτός από τον δημόσιο διάλογο που είμαι βέβαιος πως θα απορρίψεις (και που μακάρι χίλιες φορές να διαψευστώ) απορρίψεις και την φιλική πρότασή μου να σου μιλήσω και να προσπαθήσω να σου ανοίξω τους θεολογικούς σου ορίζοντες, τότε η ευθύνη πια για την διαστρέβλωση του μηνύματος του Παρακλήτου θα βαραίνει μόνο εσένα.


ANΔΡΕΑΣ

* όταν Παναγιώτη σε συγκρίνω με τους Φαρισσαίους και όταν σου αποδίδω όσα σου αποδίδω και με την πρώτη μου επικοινωνία και με την παρούσα, να ξέρεις ότι δεν το κάνω κρίνοντας σε ως άνθρωπο. Τον Παναγιώτη, την καρδία και τα κίνητρά του τα γνωρίζει μόνο ο Καρδιογνώστης Σωτήρ και Αυτός μόνο κρίνει. Εγώ αναφέρομαι στον θεολογικό λόγο σου που θεωρώ όχι απλώς στρεβλωτικό του ευαγγελίου αλλά αφόρητα βλάσφημο. Μόνο από κοντά ή δημόσια θα μπορούσα να σου επεξηγήσω αναλυτικά τι εννοώ γιατί με τα γραπτά μηνύματα αληθινή επικοινωνία και συννενόηση δεν μπορεί να υπάρξει.


Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Αγαπητέ Ανδρέα χαίρε και πάλιν,

Σε βλέπω ανυπόμονο, γιατί άραγε;

Κάνε υπομονή συνάδελφε και θα λάβεις την απάντησή σου, δημοσίως, καθώς σου αρμόζει, μια και έθιξες κάποια θέματα δημόσια!

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβηθώ, πολλώ δε μάλλον να απορίψω έναν δημόσιο διάλογο! Ξεχνάς, ότι και η ανταλαγή άρθρων και επιστολών είναι, ένας δημόσιος διάλογος;

Φυσικά, ο δημόσιος διάλογος μπορεί να γίνει με πάμπολλους τρόπους και μέσα και το ξέρεις πολύ καλά!

Ασκώ δημόσια κριτικήν, στα γραφθέντα και λεχθέντα σου αγαπητέ μου, καθώς μπορείς να πράξεις και εσύ τα όμοια; 

Εάν όχι, γιατί άραγε;

Είμαι ολόθερμα ανοικτός στον διάλογο, και πολύ ευχαρίστως να τα πούμεν και προσωπικά με καφέ και κρασάκι, δεν με ενδιαφέρει η τηλεόραση ή έστω η τηλεθέαση αυτής, ενώ αντίθετα, με ενδιαφέρει η Αλήθεια των θεολογικών μας πραγμάτων, τα οποία δεν μπορούν ασφαλώς να εξαντληθούν σε μίαν τηλεοπτική εκπομπή...!

 Σε ευχαριστώ ωστόσο πολύ, για τα όσα νόστιμα με στολίζεις..., ίσως εκπλαγείς, όταν αποφασίσω βέβαια, να με γνωρίσεις απο κοντά! Αν και έτυχε να γνωριστούμεν κάποτε!

Το "θρασύδειλος και το παντελώς άσχετως" είναι περι του θεολογικού λόγου μου;

Απόδειξε το, μπορείς;

Κάνε υπομονή τότε αγαπητέ μου φίλε, και θα σου απαντήσω δημόσια, είναι θέμα ωρών, μια και σε προ(σ)κάλεσα πρώτος, σε δημόσιο διάλογο, με την οξύτατην κριτικήν μου, αλλά το "εσώτερικό μου μηνύμα" μάλλον δεν το έλαβες..., γιατί  όμως δεν απαντάς δημόσια, γραπτώς μάλιστα, στα όσα σε κατηγορώ φίλε Ανδρέα;

Υπάρχει αδυναμία στο να συντάξεις την επιχειρηματολογία σου και την επιστημονική απολογία σου;

Δεν απορίπτω την τηλεόραση, αν και δεν είμαι φίλος και οπαδός της, αλλά ούτε και μπορώ να την δεχθώ ξαφνικά και αβασάνιστα...., μια και είσαι επιστήμονας και μορφωμένος άνθρωπος, θα μπορούσαμε εξ ΄αρχής να διαλεχθούμεν εν πρώτοις γραπτώς, και είτα να γνωριστούμεν προσωπικώς, και πολύ μετά να βγούμε και στον "αέρα"....!

Ο δρόμος των αγίων μας Πατέρων, ήταν και είναι διαχρονικά, η ανταλάγη επιστολών, δοκιμίων και μελετών, ενώ με ενδιαφέρει να βλέπω διατυπωμένες τις απόψεις σου και όχι Verba volant....!

Τα Scripta manent είναι η ουσία, δεν το γνώριζες;

Δεν θα ήθελες οι οπαδίσκοι σου να έχουσιν διατυπωμένες τις απόψεις σου, με πάσαν επιστημονικήν ακρίβειαν;

Αναμένω, ωστόσο μια και δεν τολμάς μέχρι στιγμής, να αναιρέσεις γραπτώς και δημόσια, τα όσα σου καταλογίζω και κριτικάρω δικαίως, προ 4 μηνών περίπου, να το πράξεις τώρα, για να δώ την διάθεσή σου εν έργοις και γραπτοίς!

Θεωρείς λογικό, έντιμο και ήθος Χριστιανικό, έστω θεολογικό-επιστημονικό ήθος απο μέρους σου, αγαπητέ Ανδρέα, να σου ασκώ δημοσίως κριτικήν, σε θέματα πίστεως, τα οποία δημοσίως εσύ πρώτος σχολιάζεις, και να έρχεσε ιδιωτικά και προσωπικά να αλληλογραφείς μαζί μου;

Εάν είναι να με βρίζεις αγαπητέ μου, πράξε το και δημόσια, ή τουλάχιστον πράξε, το μείζων, επιστημονικό καθήκον σου και αναίρεσε γραπτώς τα όσα σου ασκώ κριτικήν, άσε όμως..., στα ετοίμασα συνοπτικά και μόλις βρώ λίγο χρόνο, θα το ανεβάσω δημόσια και θα αναμένω τις επιστημονικές ή και πρόχειρες αν θές, αναιρέσεις σου...!

Για τα τηλεοπτικά πάνελ κάνε υπομονή..., δεν γεννηθήκαμεν άπαντες τηλεπερσόνες!!!

Απεχθάνουμε βασικά την τηλεόραση, αλλά αν είναι να το πράξω, θα το πράξω για χάρην της Αλήθειας!

Έχεις ξεχάσει μου φαίνεται ή κάνω λάθος το αγιοΧρυσοστομικό λεχθέν:

"Τα δημόσια λεχθέντα και γραφθέντα, δημόσια να κρίνονται και να ελέγχονται";

Δεν είναι προσωπικό το θεολογικό ζήτημα μας, φίλτατε Ανδρέα μου, αλλά μια και εφόσον μου πειράζεις την αγίαν και Φίλην Ορθοδοξίαν, και θα μιλήσω, και θα γράψω, και θα ενεργήσω, αλλά και θα διαμαρτυρηθώ, εντόνως και εμπόνως, εναντίων των λεχθέντων και γραφθέντων σου και όχι προς το σεβαστόν πρόσωπό σου, προς ενημέρωσην του Χριστεπώνυμου πληρώματος μας, διότι: κατά πρώτον, αυτό μου επιβάλλει η εν δυνάμει Χριστιανική μου συνείδησις και ιδιότητα και κατά δεύτερον, το ακαδημαϊκό χρέος μου ως ορκισμένος απόφοιτος της Θεολογικής σχολής του ΑΠΘ, υπέρ της Ιεράς μας Θεολογικής Επιστήμης!

Άρα, έχω δύο αρκετά σοβαρούς και έντιμους, καλούς και ισχυρούς λόγους, για να διαφωνώ μαζί σου ΔΗΜΟΣΙΑ, ενώ, αναμένουμεν να δούμεν, γραπτώς εξ αρχής, τι σόϊ επιχειρήματα θεολογικά έχεις εσύ φίλε και εάν έχεις, και εάν και εφόσον στέκουσιν ακλόνητα, σύμφωνα με τους αγίους μας Πατέρες!

Το Ορθοδοξοπατερικώς απλανώς θεολογείν, το έχεις υπόψιν;

Θα πρέπει να το μάθεις!

Μπορώ να σου συστήσω και αρίστους καθηγητές επι του συγκεκριμένου γνωσιολογικού αντικειμένου...!

Ωστόσο εαν αγαπάς, δώσε σημασία εδώ, στείλε μου σε παρακαλώ πολύ, καμιάν μελέτη σου σοβαρήν, επιστημονικήν, για να έχω κάτι δικό σου να το μελετήσω, μια και εσύ μπορείς να μελετήσεις με άνεση, ότι σχεδόν έχω γράψει απο τα Ιστολόγιά μου!

Αναμένω κύριε συνάδελφε, ωστόσο, να μου υποδείξεις, και τον "αφόρητα βλάσφημο και στρεβλωτικό" αντιευαγγελικό λόγο μου!

Μπορείς να μου υποδείξεις και να μου αποδείξεις τα λάθη μου;

Αναμένω!... 


ΑΝΑΜΕΝΩ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ!



Υ.Γ.
Καλά μυαλά να βάλουμεν αγαπητέ Ανδρέα μου, ενώ λάβε και το αγαπημένο μότο της ζωής μου....

"Άνευ του Θεανθρώπου ο άνθρωπος είναι πράγματι άνευ κεφαλής και επί πλέον άνευ του εαυτού του, άνευ του αιωνίου εαυτού του, άνευ του αθανάτου, του θεοειδούς εαυτού του. Εκτός του Θεανθρώπου δεν υπάρχει άνθρωπος, αλλά πάντοτε υπάνθρωπος ή ημιάνθρωπος ή μη άνθρωπος. Εδώ πρέπει να προστεθή και η εξής αλήθεια: άνευ του Θεανθρώπου ο άνθρωπος είναι πάντοτε δούλος του θανάτου, δούλος της αμαρτίας, δούλος του διαβόλου..." (άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς)



*Υπάρχει ακόμα μία ενδιαφέρουσα παρτίδα, ανταλαγής αλληλογραφίας, την οποία θα σας την αποκαλύψουμεν προσεχώς...!

Δεν ξεχάσαμε τζαί την υπόσχεσή μας (πώς θα μπορούσαμε άλλωστε;): να σας παραθέσουμε τζαί τα εξαιρετικά πάσης φύσεως σχόλια, των διαδικτυακών φίλων του κ. Α. Πιτσιλλίδη, του πιό δημοφιλέστερου Κυπρίου στο «προσωποβιβλίο» του Facebook!

Η δημοφιλία μας εμάρανεν σε τούτον τον τόπον!...

Π. Π. Ν.