Translate

Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Οι άκριτες και ανούσιες ψυχολογικές φλυαρίες-ανοησίες του Κύπριου Ψυχολόγου Σωκράτη Παναγή



Οι άκριτες και ανούσιες ψυχολογικές  φλυαρίες-ανοησίες του Κύπριου Ψυχολόγου,  Σωκράτη Παναγή

Του Παναγιώτη Νούνη


Έχει πέσει στην αντίληψη μας αυτές τις μέρες, μία  κακόβουλη και κακοπροαίρετη κριτική εναντίον ενός άρθρου μας, απο κάποιον κύριο Ψυχολόγο-Ψυχοθεραπευτή!

Η εν λόγω κριτική που μας ασκεί, ο κύριος Σωκράτης Παναγή, φέρει τον τίτλο: «H Mέθοδος του Σωκράτη “Κριτική κατά του ανόητου άρθρου ενάντια στους ομοφυλοφίλους”». [1]

Το άρθρο μας τώρα το οποίο έπεσε στην κακοπροαίρετη κριτική του πιό πάνω, κυρίου ψυχολόγου, είναι αυτό που φέρει τίτλο [2]:

Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ: Παραφιλία και Ομοφυλοφιλία σεξουαλικές διαστροφές;
 [Ενόψει του Κυπριακού Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικής και «Παιδοφιλικής υπερηφάνειας»,  ο Γέροντας Παίσιος και η «κοπριά»]

Στην δεύτερη παράγραφο της κριτικής του ο κ. Σ. Παναγή, γράφει τα εξής δόλια, κακόβουλα και εντελώς άστοχα: «Αναγνωρίζοντας λοιπόν την επίθεση που κάνει ο Παναγιώτης Νούνης κατά των ομοφυλοφίλων, των ψυχολόγων και ψυχιάτρων, και των Κυπρίων γενικότερα, θέλω να ανταπαντήσω στη θέση του έναντι του Κυπριακού «GayPride».Αρχικά πρέπει να σας ενημερώσω γιατί θεωρώ πως επιτίθεται στου Κύπριους και στους επαγγελματίες ψυχικής υγείας».

Ο γράφων, δεν κάνει επίθεση:  «κατά των ομοφυλοφίλων, των ψυχολόγων και ψυχιάτρων, και των Κυπρίων γενικότερα,» διότι δέν έχει χωράφια να χωρίσει, ούτε με τους κιναίδους, αλλά ούτε με τους ψυχολόγους, ούτε κάν με τους ψυχιάτρους, πολλώ δε μάλλον με τους Κυπρίους γενικότερα, μιά και είναι Έλλην της Κύπρου, τουτέστιν Ρωμηός, εκ μητρός Κυπρίας!

Ο γράφων όμως, κάνει επίθεση, κατά της ομοφυλοφιλίας/κιναιδισμός, κατά της ιδεολογικοποίησης του κιναιδισμού, κατά της πολιτειακής θεσμοθετήσεως των φθοροποιών πανηγυριών “GAY PRIDE”, κάνει επίθεση στην συντονισμένη προπαγάνδα των κιναίδων, κάνει επίθεση κατά όσων μεταβάλλουν την επιστήμη τους, σε συνηγορία, υπέρ του διαβολικού κιναιδισμού, κάνει επίθεση κατά των ηττημένων μυαλών των συμπατριωτών του, που αποδέχονται άκριτα και αβασάνιστα, με μεγίστη δόση αφέλειας, τα καραγκιοζιλίκια των «μάνα μου και ζάβαλέ μου» ΛΟΑΔ ατόμων! Επίσης, ο γράφων, κάνει επίθεση κατά της κοινότητας των ΛΟΑΔ ατόμων, διότι προπαγανδίζουν την ανωμαλία τους, χωρίς κόστος και νομικές κυρώσεις, διότι απαιτούν γάμους και σύμφωνα συμβίωσης καθώς και υιοθεσίες, μα το χειρότερο πάντων είναι, ότι κάνω επίθεση στο γεγονός, που τα ΛΟΑΔ άτομα είναι υπέρ της νηπιογενοκτονίας(!!!), τουτέστιν υπέρ των, Θεανθρωπομίσητων εκτρώσεων!

Κύριε Σωκράτη Παναγή, μήπως σας φαίνονται ανόητοι, οι κριτικοί λόγοι μου, που κάνω επίθεση και ασκώ κριτική, κατά των πιό πάνω ενδιαφέροντων κοινωνιολογικών και θεολογικών θεμάτων που θίγω;

Εάν, ναί...!

Ε..., τότε μάλιστα, παραδέχομαι και αποδέχομαι, με μεγάλη χαρά, ότι ανόητος ειμί, καθώς και όσα γράφω!

Πάμε τώρα να δούμε την Τρίτη παράγραφο και τις ανούσιες αστοχίες του εν λόγω ψυχολόγου!

Γράφει ο καημένος άνθρωπος για τον γράφοντα: «Όντας αδαής όπως φαίνεται να είναι, το παίζει αγανακτισμένος Κύπριος για να μπορέσει ο μέσος Κύπριος να ταυτιστεί μαζί του. Έτσι επιχειρεί να χρησιμοποιήσει κομμάτια από τη Κυπριακή διάλεκτο όπως αυτός την φαντάζεται να είναι. Μια επίσκεψη να έκανε Κύπρο θα ήξερε πως η Κυπριακή διάλεκτος παραμένει «Κυπριακή» και όχι «Τζιπριακή». Είμαι σίγουρος πως η Μακεδονία έχει αρκετά πραγματικά προβλήματα που μπορεί να ασχοληθεί και δεν χρειάζεται να ασχολείται με την «…πρωτεύουσα της πατρίδας μας, Λευκωσία» όπως του αρέσει να την αποκαλεί. Οικειοποιήται με δόλιο τρόπο την Κυπριακή ταυτότητα χωρίς να του ανήκει, πράξη πράγμα που ισοδυναμεί με κλεψιά.»!

Καταρχάς, τι λόγον να έχω, για να το παίζω, αγανακτισμένος Κύπριος;

Αγανακτισμένος Κύπριος είμαι και φαίνομαι και σε όποιον αρέσει, αγαπητέ κ. Παναγή, μια και διαβιώ στην νήσον των Αγίων και Αγιοφίλων, η οποία μετεβλήθη (προπαγανδιστικά), δυστυχώς, σε: νήσο των αγρίων κιναίδων και των κιναιδοφίλων!

Η διάλεκτος μπορεί να παραμένει Κυπριακή, αλλά η νήσος πλέον, πολύ αμφιβάλω, αν παραμένει των αγίων, διότι παραμένει εντός και εκτός μας, το παρα φύσιν ενεργείν!
 Γι΄αυτόν το λόγο, τι να κάνω την Κυπριακήν ή άλλην διάλεκτον, μια και εφόσον παραμένω ο ίδιος και χειρότερος, στα παρα φύσιν αμαρτήματα και βορβορώδη ανομήματα κολυμβών, εν σχέσει και συγκρίσει πάντοτε, με τους κεκαθαρμένους αγίους φίλους Του, του Πλάστου και Κυρίου μου;

Πλανάσαι πλάνην οικτράν, κύριε Ψυχολόγε και να σκίσεις τα πτυχία σου, διότι δεν σε ωφελούσιν σε τίποτε, εάν με εψυχολόγησες και ενόμισες έτσι, ότι αγνοώ την Κυπριακήν διάλεκτον μας!

Αλλά το θέμα μας και η ουσία των γραφθέντων μας είναι, εάν γνωρίζω ή όχι, την Κυπριακήν διάλεκτον ή εάν, γνωρίζω τα κιναιδίστικα καμώματα, των ΛΟΑΔ ατόμων, εν Κύπρω και ανά την Οικουμένη;

Δυστυχώς, για σένα (τζαί για τους ομοίους σου!), απο την λανθάνουσα και παράλογη εκτίμηση σου και την ανόητη ψυχολογική(;) διάγνωσή  σου, αλλά και για την κακήν σου τύχη (αν τζαί δεν πιστεύκω σε τούτην!), ο ασθενής επέθανεν (εκλώτσησεν την σύκλαν που λαλούσιν!), διότι, γνωρίζω αρίστως και τα δύο θέματα!

 Πράγμα το οποίο μπορώ να στο αποδείξω ανά πάσαν στιγμή!

Ωστόσο “λαμπρέ” μου, κ. Ψυχολόγε, ουκ έστι χρείαν να κάνω επίσκεψη στην Κύπρο, διότι διαβιώνω απο 4 ετών σχέδον, άχρι της σήμερον, που είμαι τριάντα τριών, εις τινά χωρίον, της νήσου των Αγίων! Χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι απαξιώ της προγονικές μου, Μακεδονικές ρίζες, ή ότι αδιαφορώ για τα Μακεδονικά θέματα, της μητέρας πατρίδας μου, εκτός και εάν..., απαγορεύεται(;), εις την πόλην σου Λάρνακα (ή αλλοιώς Σκάλαν), κάποιος Κύπριος να φέρει και να έχει δύο υπηκοότητες ή και να κατάγεται απο γονείς Μακεδόνες και Κυπρίους(;!)

Αυτόν, τον άλογο παραλογισμό σου, να κάνεις εθνοφυλετικούς διαχωρισμούς, και εθνικιστικές διακρίσεις αδυνατώ να τον κατανοήσω, καθώς αντιλαμβάνεσαι, διότι α) για να δημιουργηθούν παιδιά, χρειάζεται, ο Θεός Δημιουργός και 2 γονείς, ένα αντρόγυνο κατ’ ουσίαν και όχι ένας άνθρωπος καθώς ανόητα νομίζεις (διότι, γιατί σώνει τζαί καλά να είμαι απόλυτα απο γονείς Κυπρίους; Διότι τάδε έφη, ο «μέγας» Ψυχολόγος του Κιτίου;) και κατά β) το θέμα μας είναι ο κιναιδισμός και οι κιναιδίστικες ενέργειες και τα ομοφυλοφιλικά σκεπτικά σας, και το «ανόητο άρθρο»μου. Ούτε η υπηκοότητές μου, ούτε τα γενοφάσκια μου, αλλά ούτε και τα επίσημα πιστοποιητικά γεννήσεως και βαπτίσεως μου, διαβατήρια και ταυτότητες είναι το θέμα μας, διότι εάν είναι αυτό που σε τρώει καλέ μου άνθρωπε, κόπιασε εις την ωραία πόλην μου Λεμεσό, να σε φιλέψω και να σου παραθέσω άπαντα τα ντοκουμέντα και τις γραπτές αποδείξεις περι εμού!

Γι’αυτόν το λόγο, θα πρέπει να αντιλαμβάνεσαι καθαρά και ξάστερα ότι αυτά που έγραψες:

. «Οικειοποιήται με δόλιο τρόπο την Κυπριακή ταυτότητα χωρίς να του ανήκει, πράξη πράγμα που ισοδυναμεί με κλεψιά.» είναι ανοησίες σου μεγίστης ολκής, μια και ούτε δόλος υπάρχει, ούτε οικειοποίησις πολλώ δε μάλλον η κλεψιά(!)

Σε αυτό το σημείο ειδικά, προβληματίζομαι ειλικρινά και έντιμα, εάν πρέπει να σπαράξω άχρι των δαπέδων απο το γέλιο ή το γελόκλαμα(;!)

Παρόλα αυτά και δια αυτά, που μας ασκείς κακόπιστη κριτική, εάν έχεις ίχνος αιδούς (τζαί εκόπηκεν η μουτσούνα σου!) και αδυνατείς πλέον να κοπιάσεις εις την Λεμεσό, για να δείς ιδίοις όμασιν τα προσωπικά μου έγραφα, αλλά και να με γνωρίσεις δια ζώσης, για να αντιληφθείς του λόγου το αληθές, για τα περί Κυπριακής διαλέκτου, συμπατριωτάκη μου, μπορείς να ερωτήσεις, απευθείας στο Υπουργείο Εσωτερικών και να μάθεις, άπασες τις πληροφορίες, για το πρόσωπόν μου (εάν σου τις δώκουσιν φυσικά)!

Έτσι, κάνε μας την χάριν, σε παρακαλώ πολύ, και κόψε τις φαντασιακές σου ψυχολομπουρδολογίες, διότι, προσβάλεις με απέχθεια, την επιστήμη σου και τον κλάδον σου, πράγματα που προσωπικά, τα εκτιμώ και τα μελετώ καθώς αποδεικνύω με τα γραπτά μου!

Πάμε όμως στην ουσία της κριτικής σου και της θεματολογία μας, καθώς γράφεις στην τρίτη παράγραφο τα άλλα άστοχα και άτοπα: «Η επίθεση του δεν σταματά εδώ, αλλά έχει το θράσος να συνεχίζει να οικειοποιήται και την ταυτότητα του επαγγελματία ψυχικής υγείας. Αναφέροντας το Διαγνωστικό Στατιστικό Βιβλίο της ψυχιατρικής για την «Παραφιλία» υπονοεί πως η ομοφυλοφιλία είναι ψυχιατρική διάγνωση κάτω από την ομπρέλα της παραφιλίας...»

Αλήθεια, το πτυχίο Ψυχολογίας, απο πιάν σχολήν το έλαβες και πώς τα εκατάφερες να το λάβεις;
Ρωτάμε, δια να μην την θέσουμεν, εις τας προτιμήσεις μας για ένα νέο πτυχίο!

Μανιοκατάθλιψη, με τις «οικειοποιήσεις» έχεις, κύριε ψυχολόγε;

Εγώ πάλι όχι, αστόχησες και εδώ, διότι, πουθενά δεν αυτοπροσδιορίζω, ούτε και έχω αυτοπροσδιορίσει ποτέ, τον εαυτό μου, ως «επαγγελματία ψυχικής υγείας»! Απλές αναφορές θέτω, των ειδικών επιστημόνων, απο ειδικά επιστημονικά εγχειρίδια, πράγμα που παραθέτω και ως παραπομπή με άπαντα τα στοιχεία της βιβλιογραφίας, στα οποία μπορεί ο καθείς να επανεξετάσει, να επαληθεύσει, και να επανεκτιμήσει την αρθρογραφία μου, άσχετο εάν φέρω προσωπικές επιστημονικές αστοχίες, ή ακόμα και λανθασμένα συμπεράσματα! Οι Ψυχιατρικές πηγές είναι εκεί, ο καθείς μπορεί να με αξιολογήσει, είτε καλοπροαίρετα  είτε και κακοπροαίρετα καθώς πράττεις εσύ, με περίσσια αφέλεια!
Το τι υπονοοώ και τί όχι, στα προσωπικά δοκίμιά μου, είναι: “άλλου παπά ευαγγέλιον”, και οι προσωπικές ερμηνείες και κριτικές σου, παραμένουν στο χώρο της καλπάζουσας φαντασίας σου, στο χώρο των αναπόδεικτων εικασιών σου, και στην κάκιστη υποκειμενική αντίληψή του νού σου!

Πώς να το θέσουμεν άλωστε;

Και ο ψυχολόγος θέλει, τον ψυχοθεραπευτή του!

Και ο ψυχολόγος θέλει, τον ψυχίατρό του!!!

Και ο ψυχολόγος θέλει, τον ψυχολόγο του!

Συνεχίζεις ωστόσο, να γράφεις άστοχα, στην ψυχολογική κριτικογραφία σου: «Η αποτυχία του Παναγιώτη Νούνη δεν σταματά ως εδώ. Προσπαθεί να συνδέσει την ομοφυλοφιλία με την παιδοφιλία, δεν μας εξηγεί όμως πως αυτό μπορεί να γίνει...»

Η αλήθεια όμως είναι άλλη και είναι φανερή σε όποιον  διαβάσει προσεκτικά το δοκίμιό μου!

Μεταφέρω μέρος του δοκιμίου μου, για την καλυτέρα κατανόηση του σημείου αυτού με υπότιτλο: H “ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ” ΤΟΥ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ
Ωστόσο ο αγαπητός κ. καθηγητής μας παραθέτει και τούτο [5] : «Κατά την άποψή της, που πλησιάζει και με τη δική μου κλινική αντίληψη, ο όρος διαστροφή θα πρέπει να περιορίζεται στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες ένα άτομο επιβάλλει τις προσωπικές του επιθυμίες σε ένα σύντροφο που δεν επιθυμεί να εμπλακεί στο σεξουαλικό σενάριο που έχει κατασκευάσει το άτομο αυτό ή που αποπλανεί άτομα μειωμένης ευθύνης, όπως η σεξουαλική κακοποίηση ενός παιδιού ή έναν διανοητικά ανάπηρο ενήλικα.»!
Πράγμα το οποίο μας προβληματίζει εντόνως και εμπόνως στο κατά πόσον  έχει ανθρωπίνη λογική ή έστω επιστημονικά, ψυχιατρική υπόσταση, κάποια ωφέλεια βρε παιδί μου, η παρέλαση και η συμμετοχή μικρών ανήλικων παιδιών στο Κυπριακό «υπερήφανο φεστιβάλ» ή και «φεστιβάλ  υπερηφάνειας» της Ομοφυλοφιλίας(;!) Αλήθεια, θα θέλαμε την γνώμη των καλών καθηγητών της Ψυχιατρικής και Ψυχολογίας!
Διότι, προκύπτουν τα εξής επιστημονικά ερωτήματα που τους αφορούν άμεσα:
Υπάρχει έστω και ένα, ανήλικο παιδί, που να έχει διακαή όνειρο και πόθο να συμμετέχει σε τέτοια πανηγύρια ντροπής και ευτελισμού της ανθρωπίνης φύσεως και ουσίας;
 Έχουμε το ψυχιατρικό δικαίωμα αλλά και το νομικό, να παρασέρνουμε στις προσωπικές ανώμαλες φαντασιοπληξίες μας μικρά ανήλικα παιδάκια, και εννοώ όχι σε σεξουαλικές πράξεις αλλά κυρίως, συμμετοχές, σε κιναιδίστικα φεστιβάλ;
Δεν είναι αυτό, ένα ανεγκέφαλο και αποτρόπαιο-εγκληματικό  σενάριο ομοφυλόφιλων, ενηλίκων «μειωμένης ευθύνης», και εννοώ ψυχοσωματικής και διανοητικής «ανεύθυνης ευθύνης» των ενηλίκων κατά των ανήλικων ατόμων, τα οποία παιδιά, είναι  οντολογικά άνθρωποι μειωμένης ευθύνης;
 Ή μήπως, επειδή η παρέλαση ανήλικων παιδιών σε τέτοια «καρναβάλια» δεν ενέχει «ολοκληρωμένη σεξουαλική» πράξη με τον ανήλικο, για να ονομαστεί παιδοβιασμός, παιδοφιλία, και σεξουαλική κακοποιήση, δικαιολογεί την ενέργεια των ενηλίκων να συμπαρασύρουν τα ανήλικα παιδάκια τους σε τέτοιες εκδηλώσεις ανωμαλίας;
Μήπως η έμπνευση και μόνο τέτοιων «φεστιβάλ», δεν είναι ολοκληρωτικός παιδοβιασμός ψυχών και συνειδήσεων ή έστω μία «ψυχολογική προετοιμασία» των ανήλικων στην συγκεκριμένη σεξουαλική επιλογή ή  μέχρι ακόμα και να εισαγάγει την διαταραχή και κρίσης ταυτότητας φύλου;

Άραγε πόσο μακρυά είμαστε από το σοφό γνωμικό: “το προλαμβάνειν κρείτον του θεραπεύειν”;

Αλλά θα σκέφτονται “παραφύσιν φυσικώς” την πρόχειρη και  ετοιμόλογη απάντηση τους, οι οπαδοί της ανωμαλίας, ότι τάχα μου, δεν είναι ασθένεια για να την θεραπεύσουμε, πολλώ δε μάλλον να την προλάβουμε, αλλά θα αντιτάξουμε ευθύς αμέσως το ιατρικό αντιεπιχείρημα που λέει λογικά: από πότε ο κάθε είδους ασθενής (και δεν εννοώ μόνο σωματικές ασθένειες!) έχει και φέρει απόλυτη επίγνωση και συνείδηση της όποιας ασθένειας του και μπορεί τόσο να την προλάβει όσο ακόμα και να την θεραπεύσει;

Και η λογική απορία και προβληματισμός μου βάση της κριτικής σου, κ. Ψυχολόγε μου: Πώς είναι δυνατόν να προσπαθώ να συνδέσω την παιδοφιλία και την ομοφυλοφιλία, μια και εφόσον δεν είναι και δεν ήταν ποτέ, θέματα αποσυνδεδεμένα;

Είναι η «φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων», ο Θεός να με ελέησει με τον τρόπο που το θέτω, ένας αμετανόητος ενεργός αρσενοκοίτης, να πράξει και την παιδοφιλία (χωρίς αυτό να αποκλείει και τους ετεροφυλόφιλους!) για την αδίστακτη ανάγκη της άκρατης και παρα φύσιν ηδονής, τα οικουμενικά παραδείγματα είναι πολλά και γνωστά, καθώς και οι ιστορίες παιδιών απο τραυματικές εμπειρίες παιδοβιασμού, στον οποίο καταλήγουν ως σαν..., κίναιδοι...,  μέχρι να βρούν τον δρόμο τους!

Το ότι ένας παιδοβιαστής, βιάζει λόγου χάρη, ένα αγοράκι, αυτό δεν τον κάνει συνάμα και αυτόματα και κίναιδο;

Η παρα φύσην, πόρνικες ανωμαλίες, είναι ανωμαλίες της ψυχής αλλά και του σώματος, διαστροφή του νού, διαστροφή της καρδίας και της ψυχής, με «πυρηνικά απόβλητα» εντός και εκτός της καρδίας του ανθρώπου!

Είτε, πορνεία την ονομάσουμεν, είτε μοιχεία, είτε κιναιδοφιλία, είτε παιδοβιασμό, είτε..., είτε..., η ρίζα των παθών είναι μία, η μητέρα ετούτων των παθών είναι μία, και τα διάφορα επίθετα και οι ετικέττες, είναι κόρες και αδελφές της ιδίας μάνας, της λεγομένη, εωσφορικής αλαζονίας και διαβολικής υπερηφανείας, άλωστε δεν είναι τυχαία και η ονομασία “Gay Pride”, μια και ενυπάρχει και διαφημίζεται προπαγανδιστικά, η παρά φύσιν «Ομοφυλοφιλική Υπερηφάνεια»...!

Για ποιό πράγμα άραγε, είναι υπερήφανοι οι κίναιδοι;

Για τον κιναιδισμό τους και τις παρα φύσιν, ανωμαλίες και ασέλγειές των;

Εάν αυτό δεν αποκαλείται, εωσφορική αλαζονία, τότε τι εστί αλαζονία;

Είναι δύσκολο και εντελώς ακατόρθωτο, ένας ομοφυλόφιλος, κίναιδος και αρσενοκοίτης, να συμπαρασύρει στις παρα φύσιν ορέξεις του,  ένα αθώο και ανήλικο παιδάκι;

Αυτό μας λέτε κύριε ψυχοθεραπευτά (τρομάρα σας!);

 Όμως, τα κοινωνιολογικά στοιχεία, μας αποδεικνύουν τα ακριβώς αντίθετα!

Οι κίναιδοι απαιτούν γάμους και υιοθεσίες και άλλα λοιπά, τάχα μου, «δικαιώματα»..., λοιπόν, σε όσες χώρες του κόσμου, έχουν παραχωρηθεί τα ειδικά αυτά «ομοφυλοφιλικά δικαιώματα», έχουμεν, αυξημένα κρούσματα παιδοβιασμών, και κτηνοβιασμών!

Μία έρευνα διαδικτυακή, φίλες και φίλοι θα σας πείσει για τα γραφθέντα μας!
Εξαιρετική σημασία και εντύπωση όμως μου έκανε ένα εμετικό και εγκληματικό συνάμα, δημοσίευμα, που γονείς αρρενομανείς, κίναιδοι δηλαδή, υιοθέτησαν παιδάκι, και μετά..., ασελγούσαν και το βίαζαν, πράγμα που αυτό, στην τελική δεν τους έφτανε(!!!) , και το πλάσαραν και σε άλλους ομοκιναιδόφιλους των!

Ως εκ τούτου, αγαπητέ ψυχολόγε μου, έχω γράψει, πρόσφατα μάλιστα, νέον δοκίμιον με τους προσωπικούς στοχασμούς, απόψεις και τις ιδέες μου, το οποίο περιγράφει, απαντά και εξηγεί με σαφήνεια στην απορία σου, σύνδεση κιναιδισμού με παιδοβιασμού («ομοφυλοφιλίας και παιδοφιλίας»)...!

Ασφαλέστατα, κατά την δική μου, προσωπική εκτίμηση, αλλά και με όσα αποκαλύπτω απο ομοφυλοφιλικές πηγές, ο παιδοβιασμός και η παιδεραστία, προπαγανδίζεται απο τα Ιστολόγια των “Gay”!

Κοντολογίς, μόνοι σας βγάζετε τα μάτια σας και μετά..., ζητάτε και τα ρέστα, τρομάρα σας!

Πέραν φυσικά των ευστόχων αστοχίων του, ο σεβαστός μας κυριούλης, τολμά ανερυθρίαστα, να μας αποδίδει προσωπικά, λεχθέντα και γραφθέντα, επιφανών και εξαιρετικών επιστημόνων της Ψυχιατρικής, μάλλον από απροσεξία του ή ακόμα και από δόλια παραποίηση και σκόπιμη παρερμηνεία των επιστημονικών αποσαφηνισμένων υπο-παραπομπών  στοιχείων, του πιό πάνω δοκιμίου μας!
Λόγου χάριν, ο κ. Παναγή, αποδίδει σε εμάς αυτά τα..., ανόητα και ανόνητα ψυχολογικά(;) φαντασιολογήματά του, γράφοντας εναντίον μας:

 «Πηδάει σε συμπεράσματα υποθετικά, χωρίς στήριξη από επιστημονικές έρευνες και χωρίς να προσπαθήσει να βρει τους λόγους και τις αιτίες πίσω από την φαινομενολογία της πραγματικότητας.
Το αντιχριστιανικό ήθος του συγγραφέα προχωρά και στον στιγματισμό των ανθρώπων αυτών χωρίς έλεος. Στρέφει την προσοχή του στο «Ποιοι κατάργησαν την ομοφυλοφιλία από τις ψυχικές διαγνώσεις…» αντί να στρέψει το ενδιαφέρον του στους λόγους που τόσο μικρό ποσοστό ανθρώπων κατάφεραν να πείσουν τους ειδικούς πως είναι ψυχικά υγιείς. Είναι λογικό οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι να έπεισαν τους ειδικούς πως είναι υγιείς, αφού αυτοί ήταν που δεχόντουσαν την καταπίεση για τόσα χρόνια...»

Η τρανή απόδειξη του παράλογου παραληρήματος του είναι εντός του δοκιμίου μας, στο οποίο ασκεί ο ίδιος κριτική!

Περιγράφω με πάσαν επιστημονική σαφήνεια στο εν λόγω δοκίμιό μου: «...Προσθέτει ωστόσο στην σπουδαία μελέτη της η ψυχίατρος κ. Προκοπάκη [9] ότι, άσχετα με την κατάργηση της ομοφυλοφιλίας από τις ιατρικές διαταραχές δεν παύει να παραμένει σε μία κατάσταση ιατρικής και ψυχιατρικής νοσηρότητας! Όπως επίσης, θεωρεί η ψυχίατρος ως απαράδεκτη την  επιθετική στάση ορισμένων ομοφυλοφίλων που θεωρούν το θέμα ως την δήθεν  «καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιώματων» τους(;!) διότι, αντίκειται στις αρχές της αντιμετώπισης της ασθένειας και της διαφύλαξης της υγείας, που αποτελούν υποχρέωση κάθε ιατρού!...»

Επιστήμονες, Ψυχίατροι και ειδικοί, στο εν λόγω θέμα, τα λένε (και τα διατυπώνω στην..., Ελληνική γλώσσα! Με..., απόλυτη σαφήνεια και ακρίβεια! Για να σκεφτούμεν, τι θα λαλούσεν και τι θα έγραφεν ο κ. Παναγή, άν τα έγραφα τζαι τα διατύπωνα εις την μητρική του Κυπριακήν διάλεκτον...!) τα εκφράζουν, τα γράφουν, και όχι γράφων, μια και είμαι εντελώς ανειδίκευτος σε Ψυχιατρικά και ψυχολογικά θέματα!

Ωστόσο, περισπούδαστε και «ανειδίκευτε ειδικέ», η ψυχίατρος κ. Καλλιόπη Προκοπάκη αναφέρει σε επιστημονική της μελέτη, τα οποία μεταφέραμε στο δοκίμιό μας, για να μην υποστούμεν τις δικές σου κακόβουλες παρανοήσεις, με τον εξής υπότιτλο:

 ΤΟ ΛΟΜΠΙ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ

“Γράφει η ψυχίατρος Καλλιόπη Προκοπάκη τα εξής ξεκάθαρα τα οποία αποσαφηνίζουν τις ρεαλιστικές παρατηρήσεις μας [7]: «Από την δεκαετία του 1980, η ομοφυλοφιλία σταδιακά «αποϊατρικοποιήθηκε», καθώς ο χαρακτηρισμός της ως «νόσου» θεωρήθηκε από τα ομοφυλοφιλικά κινήματα ως νέο στίγμα. Η διεθνής σύγχρονη προσπάθεια νομιμοποίησης της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής πρακτικής δεν βασίζεται σε επιστημονικά ιατρικά δεδομένα, αλλά σε «φιλοσοφικά-κοινωνικά» δεδομένα και ισχυρές πολιτικές πιέσεις.
Τα αποτελέσματα της θεώρησης της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής και ισότιμης συμπεριφοράς και η νομοθέτηση πρακτικών όπως ο «γάμος» μεταξύ ομοφυλοφίλων και η δυνατότητα υιοθέτησης παιδιών μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες στην δομή της κοινωνίας και στις ανθρώπινες σχέσεις.»
Τι χρείαν άλλων ψυχιάτρων-μαρτύρων θέλουμε;…”

Αλλά σώνει και καλά να καταστείς ψευδομάρτυρας, μια και όλα αυτά που περιγράφω, είναι επιστημονικές θέσεις των ειδικών ψυχιάτρων και ουχί του δοκιμιογράφου, στις δικές μου και προσωπικές θέσεις δεν πρόσεξα σοβαρή και σημαντική κριτική, τι σόϊ κριτική ασκείς στο δοκίμιό μου;

Λογικό και έντιμο δεν θα ήταν για τις όποιες ενστάσεις σου (πλήν των προσωπικών θέσεων και απόψεών μου!), για τις επιστημονικές θέσεις που παραθέτω των ειδικών επιστημόνων, να αποταθείς σε αυτούς που τα διατυπώσασιν και τα καθαρογράψασιν;

Αλλοιώς εμπίπτεις, στην τραγελαφικήν χωριάτικη παροιμία: Όποιος δεν μπορεί να δέρει τον γάδαρο, δέρνει το σαμάρι!
Και σαμάρι, αδυνατώ να μετατραπώ, για τον κάθε συμπλεγματικό «συνθετικό ψυχοθεραπευτή»!

Βλέπεις τα πράγματα κ. Ψυχολόγε μου, δεν είναι καθόλου σύνθετα αλλά πάρα, μά πάρα..., πολύ απλά και ουχί απλοϊκά και ηλίθια καθώς τα αντιμετωπίζεις!
 Ανάμενα περισσότερο, επιστημονική κριτική απο μέρους σου, ανάμενα να δώ και να διαβάσω σοβαρή κριτικήν με ψυχολογικά και ψυχοθεραπευτικά ντοκουμέντα, να λύσεις διαλογικά, το θέμα, και τις υπαρξιακές αγωνίες και προβληματισμούς μου, μόνο που προτίμησες την εύκολη όδο, της συκοφαντίας, της λοιδωρίας, της ψευδολογίας, της ανοησίας και ηλιθιότητας, ενώ..., αυτοπροσδιορίζεσαι ως «επαγγελματίας της ψυχικής υγείας», αν μη τι άλλο, γιατί δεν σκέφτηκες καθόλου την ψυχική υγεία μου μετά απο τις χίλιες μύριες ανοησίες που μας αράδιασες απο την Σκάλαν;

Θα συμφωνήσω όμως, και σε κάτι μαζί σου, κυρ Ψυχολόγε!

Συμφωνώ σε αυτό που γράφεις: «Οι ομοφυλόφιλοι είναι συνάνθρωποι μας και πρέπει να τους σεβόμαστε όπως σεβόμαστε και τον ίδιο μας τον εαυτό.»

Ουδείς αντιλέγει, ότι δεν θα πρέπει να σεβόμαστε τους ομοφυλόφιλους, τους παιδόφιλους, τους μοιχούς, τους φονιάδες, τους κλέφτες, τους ψεύτες, διότι, πολύ απλά, θα πρέπει να κατανοήσουμεν άπαντες, οτι το πάθος δεν ταυτίζεται με το εκάστοτε πρόσωπο που το ενεργεί και το φέρει ως αδυναμία και αστοχία (γράφε αμαρτία)!

Ως εκ τούτου, εμείς οι εν δυνάμει Χριστιανοί, έχουμε χρέος να κατακρίνουμε, να ασκούμε έλεγχο, να μισούμεν, να βδελυσσόμαστε και κατηγορούμεν την ασθένεια, το πάθος, την αδυναμία!

 Να πολεμούμε με σφοδρότητα κατά της αμαρτίας και όχι κατά, του αμαρτωλού!

Να μισούμε την αδυναμία και όχι τον αδύναμο συνάνθρωπο μας, διότι ομοιοπαθείς είμαστε και εμείς! Δηλαδή κύριε Ψυχολόγε, προσπαθούμε, και έχουμε ως διδασκαλία, να διακρίνουμε την ασθένεια απο τον ασθενή, το πάθος απο τον εμπαθή, την αμαρτία απο τον αμαρτωλό!

Άρα, η επίθεση μας και η πολεμική μας, εστιάζει, προς την ασθένεια του «καρκίνου» και όχι κατά του «καρκινοπαθούς». Είτε πόρνοι είμαστε, είτε μοιχοί είμαστε, είτε κίναιδοι είμαστε..., άπαντα τα πάθη και τις αδυναμίες, τα φέρουμε όλοι μας, ανεξαιρέτως, μέσα στην ακάθαρτη καρδία μας, και μπορεί ανά πάσα στιγμή να τα ενεργοποιήσουμεν, φυσικά ο καθένας κάνει τις εκάστοτε επιλογές του, και όλοι μας, έχουμεν στην τελική, εμπειρίες απο πάθη και αδυναμίες!

Η ουσία όμως, στο θέμα του κιναιδισμού, είναι μία άλλη.

Τι γίνεται στην περίπτωση,  δημόσιας προπαγάνδας, ιδεολογικοποιήσεως και θεσμοθετήσεως τινός, πάθους και ανωμαλίας (όλα τα αμαρτήματα είναι παρα φύσιν ενέργειες στην Χριστιανική Ορθόδοξη ανθρωπολογία!) σαν και αυτό του κιναιδισμού;

Αντιστρέφω το ερώτημα δηλαδή και απορώ λογικά σκεπτόμενος και εικάζω: Τι γίνεται, στην περίπτωση που φανερά πλέον και χωρίς αιδώ (εξ’ ού και κίναιδοι!), οι ομοφυλόφιλοι δεν σέβονται τους συμπολίτες των και συνανθρώπους των;

Πάς μη κίναιδος, μη συνάνθρωπος εστί;

Διότι, αυτό το δόγμα, τείνει να περάσει η Gay agenda!

Προσωπικά θεωρώ, ότι οι κίναιδοι τόσο της Κύπρου, όσο και της μητέρας πατρίδας μου Ελλάδος, δεν σέβονται εμάς τους υπόλοιπους συνανθρώπους των, διότι μάλλον, σχεδόν απόλυτα και σίγουρα, δεν ισχύει αυτό που καλώς λές, ο σεβασμός στον εαυτό τους!

Μια και εφόσον, οι κίναιδοι με προκαλούν δημόσια, μου ασκούν πλύση εγκεφάλου όλο το 24ωρο, απο άπαντα τα Μ.Μ.Ε, δεν με σέβονται, δεν σέβονται την κοινωνία μου, δεν σέβονται την πόλη και την χώρα μου, δεν σέβονται την οικογένειά μου, δεν σέβονται τα παιδιά μου, δεν σέβονται τα ήθη μου, τα έθιμά μου και τις παραδόσεις μου, προσωπικά, θα ενεργήσω, θα μιλήσω, θα γράψω, θα αντιδράσω με άπαν το νεύρο της ψυχής μου και ότι θέλει ας γενεί!
Ωστόσο αυτό που γράφεις, είναι φανερό, το πνεύμα της υποκρισίας σας, κ. Ψυχολόγε, διότι απο την μιά γράφεις:  «Πρέπει ακόμα να σεβαστούμε και του ανήλικους και να τους προστατεύσουμε από κινδύνους όπως η σεξουαλική κακοποίηση, ετεροφυλοφιλική ή ομοφυλοφιλική.» ενώ απο την άλλη έχεις μετατραπεί σε συνήγορος των ΛΟΑΔ ατόμων, τα οποία ΛΟΑΔ άτομα, ασκούν «ομοφυλοφιλική και παιδοφιλική» προπαγάνδα και κιναιδίστικη κατηχητική στα παιδιά μας!

Εάν όντως σέβεσαι, ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής, τα παιδιά μας, αναμένουμεν με μεγάλη χαρά, να διαβάσουμεν τις προσωπικές θέσεις και τις απόψεις σου: Α) Τα παιδιά γιατί πρέπει να παρελαύνουσιν στα Gay Pride;

Δεν είναι είδος σεξουαλικής κακοποίησης;

Τι απέμεινε δηλαδή;

Η σωματική επαφή της αρσενοκοιτίας και του παιδοβιασμού;

Β) Ποιά, η επι-στη-μο-νι-κή άποψη σου, επι των πιό πάνω ζητημάτων!

Γ) Ποιά η προσωπική άποψη σου αλλά και η επιστημονική άποψη της ψυχολογίας για την υιοθέτηση παιδιών απο κιναίδους;

Δ) Ποιά η επιστημονική άποψη σου, για την παιδική κιναιδίστικη κατηχητική, τουτέστιν ομοφυλοφιλική προπαγάνδα στα παιδιά μας, ανά την οικουμένη;

Ε) Θεωρείς, ότι τα υιοθετημένα παιδάκια, θα αναπτυχθούν νόρμαλ, άνευ ψυχολογικών προβλημάτων, ανάμεσα σε δύο κίναιδους «πατεράδες» ή ανάμεσα σε δύο λεσβίες «μητεράδες»;

 Και εάν ναί, αιτιολόγησε μας την απάντησή σου, με επιστημονική ακρίβεια! Εάν όχι, επαναπροσδιόρισε μας δημόσια και επιστημονικά, την άποψη σου, για την ομοφυλοφυλία.

Δεν θα μπώ, σε θεολογική ανάλυση, των άστοχων και άτοπων, Ευαγγελικών χωρίων, που μας παραθέτεις, διότι δεν γνωρίζω απόλυτα, εάν είσαι ενεργοποιημένο μέλος της Εκκλησίας και ως εκ τούτου, δεν δύναμαι και δεν θέλω να σπαταλώ περιττήν ενέργειαν και σάλιο αλλά και μελάνι!

Φυσικά, μπορώ να υποψιασθώ αρκετά και να συνειδητοποιήσω, με όλα όσα γράφεις, ότι δυστυχώς ουδεμία σχέση έχεις με την Εκκλησία και με τον Χριστιανισμό, διότι θα γνώριζες τόσο ο Θεάνθρωπος Χριστός μας (που εσύ καπηλεύεσαι τα λεχθέντα Του) όσο και η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία Του, καταδικάζει τον σοδομισμό!

 Καταδικάζει την αρσενοκοιτία!

 Καταδικάζει την ομοφυλοφιλία!
 Καταδικάζει τον κιναιδισμό!

 Καταδικάζει τον λεσβιασμό!

 Δεν καταδικάζει το πρόσωπο που φέρει και ενεργεί αυτά τα πάθη, υπό την βασική προϋπόθεση της αλλαγής μυαλών, τουτέστιν της Ιεράς και αγίας Μετάνοιας!

Δεν είναι αντίφαση, αντινομία και κυρίως αντιεπιστημονικό, να μεταβάλεσαι σε Θεομπαίκτη, κύριε Ψυχολόγε μου, καθ’ ήν στιγμήν, συνηγορείς με όσα γράφεις και όσα δεν δύνασαι να γράψεις, ενώ είναι τόσο κραυγαλέα, υπέρ της ομοφυλοφιλίας και των ΛΟΑΔ ατόμων, ενώ παράλληλα, μας παραθέτεις, ως μη ώφειλες, γράφοντας την εξυπνοβλακεία: «Καλύτερα θα ήταν αν ο συγγραφέας αφιέρωνε περισσότερο χρόνο για να καταλάβει το «Μην κρίνεις για να μην κριθείς» και το «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω» παρά να στρέψει τόσο θυμό στους δίπλα του. Ο θυμός του με βάζει σε σκέψεις «Τι προσπαθεί να εξορκίσει από μέσα του με τόσο θυμό;»

Εν κατακλείδι, είναι φανερή, ακόμα μία βασικότατη αντίφασή σου και αντινομία, διότι ειδικά στην πρώτη παράγραφο σου, μας ξεκαθαρίζεις όμορφα και σταράτα γράφοντας: « Δεν έχω σκοπό να ταυτιστώ σαν υποστηριχτής της κοινότητας των ομοφυλοφιλίας, αλλά σαν κριτικός του πιο πάνω άρθρου...», πράγμα στο οποίο απέτυχες παταγωδώς να μας το αποδείξεις, διότι όλο το γραπτό σου είναι, όχι το γράμμα μόνον αλλά, και το πνεύμα ολόκληρο των γραφθέντων σου, μία συνηγορία και υπεράσπιση, υπέρ των ΛΟΑΔ ατόμων, ενώ ακόμα και η φωτογραφία που  πρόσθεσες εις το άρθρο σου, είναι η σφραγίδα και πιστοποίηση υπέρ των γραφθέντων μου και το μέγεθος, της γκάφας σου! Δέν έχεις σκοπό, καθώς λές, να ταυτιστείς με την κοινότητα των ΛΟΑΔ ατόμων, αλλά απο την άλλη διαφημίζεις, εικονικά και άκριτα την ομοφυλοφιλία και τα κιναιδίστικα καμώματα των, προβάλλοντας άσεμνες και προκλητικές φωτογραφίες, υπέρ του GAY PRIDE!


Κάποιος, ο οποίος θα ήθελε να ασκήσει δικαίαν κριτικήν, επιστημονικήν κριτικήν, αντικειμενικήν κριτικήν, αν μη τι άλλο, δεν θα φανέρωνεν το περιεχόμενο της καρδίας του με τις φωτογραφικές επιλογές του...!

Εάν όμως κατηγορηθούμεν, για το ίδιον θέμα, και εμείς, εμείς έχουμεν δικαίωμαν να προβάλλουμεν τα αίσχη, ως ένα σημείο, με διάκριση, αλλά κυρίως με κριτικό πνεύμα, με δικαίαν κριτικήν και κρίσιν! Εάν εμείς προβάλλουμεν τα χάλια μας, με διάφορες κιναιδίστικες φωτογραφίες, είναι διότι είμαστε απόλυτα ξεκάθαροι και συνεπείς, στις θέσεις μας, ότι βασικά είμαστε ενάντιοι με άπαντα τα σαρκικά αμαρτήματα και πάθη, διότι αυτό μας το συμβουλεύουν οι άγιες Εντολές Του!

Ενώ εσύ, επι της ουσίας, περί της ομοφυλοφιλίας..., εποίησες την νήσσαν, και δεν έβγαλες άχνα, μόνο που, με όσα έγραψες, δεν έπεισες κανέναν μας, διότι ούτε αντικειμενικότητα είδαμεν, ούτε παρέμεινες αντικειμενικός εν σχέση με το Gay Pride και τον κιναιδισμό, αλλά ούτε κάν επιστημονικό ψυχολογικό λόγο μας έθεσες, περί των καίριων ζητημάτων, καθώς ώφειλες να πράξεις, γι΄αυτό θεωρώ την κριτική σου κάκιστη, κακοπροαίρετη, άνευ σοβαρών επιχειρημάτων, άδικον κριτικήν, μα κυρίως πάσχουσα, υπό της ψυχολογικής νόσου, της αιρέσεως του εθνοφυλετισμού! Λόγου χάριν, απο πότε μπήκε απαγορευτική ρήτρα στις διεθνείς σχέσεις και πολιτικές επιστήμες, οι Μακεδόνες και γενικά άπαντες οι Ελλαδίτες (καλαμαράδες) ανά την υφήλιο, να απαξιούν για τα προβλήματα της Κύπρου μας; Είτε εθνικά προβλήματα, είτε κοινωνιολογικά, θεολογικά, πολιτιστικά, κλπ.(;!)

 Μήπως κύριε Ψυχολόγε μου, είσαι ορκισμένος οπαδός της αθεϊστικής, ερυθράς κομμουνιστικής ιδεοληψίας, που θεωρούν ότι η Κύπρος μας δεν είναι Ελληνική αλλά Κυπριακή;

Αυτά όλα τα ερωτήματα και όλους τους προβληματισμούς μας, θα φιλοτιμηθείς να μας τα ξεδιαλύνεις, ένα προς ένα, μια και απεφάσισες να ανοίξεις δημόσιο διάλογο και κριτική εναντίων μας;

Αναμένουμεν λοιπόν και συνέχεια!

Υστερόγραφον

Όταν αποκτήσεις, σοβαρή σχέση, ενεργοποιημένη σχέση, με τον Θεάνθρωπο Χριστό μας, με την αγία Ορθόδοξη Εκκλησία Του, με την Αγία Γραφή , ίσως τότε και μόνο τότε, να μπορούμε να συνεννοηθούμε στα θεολογικά και άλλα ζητήματα!
Μπορείς για αρχή, εάν έχεις φυσικά φόβο και αγάπη Θεού, εάν διαμένεις μάλιστα, εις την Λάρνακα, να πάς μια γύρα εις την Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, και να βρείς έναν φωτισμένο πνευματικό, έναν άγιο καλόγερο, και να συζητήσεις μαζί του, όλα όσα «επιστημονικά» ανόητα, μας γράφεις δημόσια, για να λάβεις, και μίαν Θεόπνευστη απάντηση, μιας και μας υποκρίνεσαι τον ψυχοθεραπευτή αλλά και τον θεούσο!
Να βιώσεις οντολογικά/υπαρξιακά, στο μεδούλι της ψυχής σου, την Ορθόδοξη Πατερική Ψυχοθεραπεία της Εκκλησίας μας, πρώτιστα, και μετά τα ξαναλέμεν κ. «Ψυχοθεραπευτά»!

Άλλο αγάπη και άλλο απάτη!

Ο Τριαδικός Θεός, να σε φωτίζει και στον νύν αιώνα αλλά και στον μέλλοντα!

Με τιμή πάντοτε, ο έχων αντιχριστιανικό ήθος, καθώς σύ είπας.








ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:





ΠΗΓΗ: http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/2014/08/blog-post_76.html