Translate

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2014

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΛΕΜΕΣΟΥ;







ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΛΕΜΕΣΟΥ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Με μεγάλη έκπληξη διάβασα, σε δύο αναρτήσεις του ιστολογίου “Κατάνυξις” και σε σχετικές αναρτήσεις άλλων ιστολογίων, πολλά επικριτικά σχόλια εναντίον του Σεβ. Λεμεσού.

Δεν μπορώ να αντιληφθώ όλη αυτή την αντίδραση εναντίον του Σεβασμιότατου για τις δηλώσεις που έκανε στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας. 

Καλά! Δεν γνωρίζουν οι σχολιογράφοι ότι ο Σεβασμιότατος βλέπει το άκτιστο φως; 

Αγνοούν ότι είναι πνευματικό τέκνο του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού του αγίου εκείνου ανδρός "που χαμογελά από την αιωνιότητα;" 

Ποιοι είστε, τέλος πάντων, εσείς αδελφοί που κρίνετε τον Σεβασμιότατο; 

Πρόκειται περί αγίου επισκόπου, ο οποίος βλέπει καντήλια να κουνιούνται, εικόνες να δακρύζουν -και μάλιστα ομαδικά- και ευωδίες να αναδύονται πανταχόθεν (αν και δεν γνωρίζω αν οι ευωδίες που οσφραίνεται έχουν το πιστοποιητικό γνησιότητας που παρέχει η γνωστή θεομπαίκτρα της Αστορίας που διαχειρίζεται την ευωδία του Γέροντος Εφραίμ). 

Πάνω από όλα ο “Γέροντας” βλέπει το άκτιστο φως.! 

“Ναι για”!, όπως συνήθιζε να λέγει ο χαμογελαστός παππούς από την αιωνιότητα! 

Εσείς, αδελφοί, που ελέγχετε τον Σεβασμιότατο για τις οικουμενιστικές κακοδοξίες που διατύπωσε, βλέπετε το άκτιστο φως; 

Προφανώς όχι! 

Επομένως; Πώς τολμάτε να τον κρίνετε;

Ο καθένας να ξέρει τα μέτρα του, αδελφοί. "Ο πνευματικός άνθρωπος", όπως συνηθίζει να λέγει ο Σεβασμιότατος παραπέμποντας στη γνωστή ρήση του Ευαγγελίου, "κρίνει τους πάντες αλλά δεν κρίνεται από κανένα."

Θα μου πείτε: Καλά ρε Παναγιώτη! Ηταν ανάγκη να γαζώσεις το σχόλιό σου με διάστικτη ειρωνεία; 

Δεν μπορούσες κι εσύ να σχολιάσεις πόσο απαράδεκτες θεολογικά είναι οι θέσεις του Σεβ. Λεμεσού, όπως έκαναν όλοι οι σχολιογράφοι;

Οχι παιδιά.

 Δεν θα αφήσω τον“ακτιστοφωτίτη”“Γέροντα” να με δουλεύει. Πολλά είπατε όλοι αλλά κανείς δεν σχολίασε το εξόφθαλμο ψέμα που είπε και μάλιστα την ώρα που βρισκόταν στην εκκλησία. Τον ρώτησαν για την φοβερή πλάνη που διατύπωσε ο Αρχιμ. Εφραίμ Βατοπαιδινός ότι δήθεν οι συμπροσευχές, όχι μόνον με τους αιρετικούς αλλά και με τους αλλόθρησκους, είναι κατ’ οικονομίαν δεκτές. 

Και τι απάντησε ο “ακτιστοφωτίτης;” Δεν άκουσα την κασέτα του π. Εφραίμ.!!! Ισως παρερμήνευσαν τα λεχθέντα του, όπως κάνουν και με τα δικά μου!!! Γράψτε του ένα γράμμα και ίσως σας απαντήσει για να σας εξηγήσει τι εννοούσε!!! 

Δηλαδή! Είμαστε υπεράνω κριτικής, αλλά αν κάτι που είπαμε σας ενοχλεί, μην τολμήσετε να μας ελέγξετε δημόσια επειδή σκανδαλίζετε τους πιστούς!!! Δηλαδή δεν σκανδαλίζουν αυτοί που εισάγουν αιρέσεις αλλά αυτοί που τις ελέγχουν.!!!

Φτάνει πια ο εμπαιγμός από τους γόνους του πλανεμένου Ιωσήφ Βατοπαιδινού.

Και κάτι τελευταίο. Πολλοί -για να δικαιολογήσουν τα κατεψυγμένα κοτόπουλα που καταβροχθίζουν ή την προσωπολατρεία και τις ιδεοληψίες και τις εμμονές που τους χαρακτηρίζουν- διατείνονται ότι τους ενοχλεί το σαρκαστικό ύφος των άρθρων μου ιδιαίτερα όταν αναφέρομαι στους Βατοπαιδινούς. 

Ουδεμία αντίρρηση. Το εκκλησιαστικό ήθος αποκλείει τον σαρκασμό.

Ωραία λοιπόν! Τώρα που ο κ. Β. Χαραλάμπους έγραψε σωρεία άρθρων, που αποδεικνύει με στοιχεία και ακατάμαχητα επιχειρήματα τις πλάνες του μ. Ιωσήφ του Βατοπαιδινού -όλα γραμμένα με πόνο ψυχής και με εκκλησιαστικό ήθος- γιατί δεν δημοσίευσαν τα άρθρα του;

Πώς είπατε;

Είναι εύγευστα και θρεπτικά τα κατεψυγμένα κοτόπουλα και αγιάτρευτες οι εμμονές και οι ιδεοληψίες ορισμένων;

My point!

Αλλωστε τι να σχολιάσω θεολογικά; 

Μήπως η Εκκλησία συστάθηκε χθες και δεν έχουμε αποφάσεις Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, Πατερική Γραμματεία που εκτείνεται σε εκατοντάδες τόμους και βίους εκατομμυρίων Αγίων που μας διδάσκουν ότι, όταν οι επίσκοποι κηρύσσουν αιρέσεις, τους ελέγχουμε και δεν τους ακολουθούμε σαν πρόβατα;

Παρακαλούμε τον "ακτιστοφωτίτη" τις μη κατά Θεόν "σοφίες" του να τις εξαγορεύεται σαν φοβερές αμαρτίες στο εξομολογητήριο. Οχι να τις προβάλλει σαν διδασκαλία της Εκκλησίας.


ΠΗΓΗ: http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2014/08/blog-post_48.html