Translate

Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ "GAY PRIDE" ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ




Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ: Παραφιλία και Ομοφυλοφιλία σεξουαλικές διαστροφές;
 [Ενόψει του Κυπριακού Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικής και «Παιδοφιλικής υπερηφάνειας»,  ο Γέροντας Παίσιος και η «κοπριά»]                                                  
                                                                                                      Του Παναγιώτη Νούνη



ΤΖΙΠΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ”
Μια και αναμένουμε με αγωνία(sic) το Κυπριακό φεστιβάλ, της «κοπροφιλίας» των Ομοφυλοφίλων, στην ημικατεχόμενη μάλιστα πρωτεύουσα της πατρίδας μας, Λευκωσίας, είπαμε να μελετήσουμε εκ βαθέων το θέμα, πέραν των θεολογικών και ηθικών προεκτάσεων του, για να λάβουμε καλυτέρα ψυχολογική και ψυχιατρική ενημέρωση και πληροφόρηση του όλου θέματος, άσχετα εάν ακόμη, η στάση της Ορθοδόξου Εκκλησίας αλλά και Ιεράς Ορθοδόξου Θεολογίας, μας ικανοποιεί ολοκληρωτικά! Κάτι το οποίο ως ιστολόγιο το αγνοούσαμε, πράγμα ολότελα θλιβερό και δραματικό αγαπητοί αναγνώστες είναι ότι, στο εν λόγω επιδειξιομανικό πραγματικό καρναβάλι,  «Cyprus Gay Pride», σε κάποια μέρα θα παρελάσουν και  ανήλικα παιδάκια, πράγμα που δηλώνει το μέγιστο διαστροφικό ολίσθημα της νεοτζιπριακής κουλτούρας…!
Γνωστός Κύπριος «ηθοποιός» και υποψήφιος για ευρωβουλευτής δεν δίστασε να ομολογήσει ανερυθρίαστα, πρόσφατα μάλιστα on camera  ότι, μπορεί και να πάρει και το παιδάκι του στο εν λόγω πανηγύρι της ντροπής! Κατά τα άλλα οι ηθοποιοί διδάσκουν ήθος, αλλά για να το διδάξουν, το ήθος, θα πρέπει να το βιώνουν και να το έχουν, αλλοιώς, ποιος μπορεί να διδάξει κάτι το οποίο δεν έχει(;!)
Γι’αυτό μην παραλείψετε αγαπητοί Λευκωσιάτες (Χωραϊτες) να συστοιχίσετε τα καημένα ανήλικα παιδάκια σας πίσω από το άρμα της «κοπρώδου δυσωδίας» και «σεξουαλικής απόκλισης»! Η ομοφυλοφιλική προπαγάνδα και «κατήχηση», φαίνεται να αρχίζει από τα ανήλικα παιδάκια μας, μετά, μην απορούμε υποκριτικά ως γονείς, τα πότε, τα ποιος, τα πού, και τα γιατί!
Καταλάβατε;
Ύστερα φέρνει ο «φούρνος την πυρά»!!!
Θα θέλαμε να αποσαφηνίσουμε ότι, ο όρος κοπρολαγνεία ή και κοπροφιλία δεν είναι καθόλου δικός μας, είναι όρος ψυχιατρικός και δηλώνει μία από τις μορφές παραφιλίας![1]

Η   ΠΑΡΑΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΝΑΙΔΙΣΜΟΥ
Ο ψυχίατρος Harold P. Martin, M.D., αναφέρει ότι [2] : Η παραφιλία ορίζεται από το DSM-IV ως μία διαταραχή στην οποία ένα άτομο βιώνει «υποτροπιάζουσες, έντονες σεξουαλικά διεγερτικές φαντασιώσεις, ορμές ή συμπεριφορά που αφορά (1) μη ανθρώπινα αντικείμενα, (2) καταστάσεις στις οποίες το άτομο ή ο σύντροφος του πάσχει ή εξευτελίζεται ή (3) παιδιά ή ενήλικες που δεν συμμετέχουν με τη συγκατάθεσή τους» (…) Πράγματι για πολλούς παραφιλικούς, η μόνη συναισθηματική επιβάρυνση είναι ο φόβος της ανακάλυψης τους, της νομικής τιμωρίας ή της μη έγκρισης από άτομα για τα οποία ενδιαφέρονται.»

Έτσι αγαπητοί φίλοι/ες και «ερμαφρόδιτοι», προκύπτουν τα εξής ψυχιατρικά και λογικά ρητορικά ερωτήματα:
1ον Οι ομοφυλόφιλοι έχουν ή δεν έχουν φαντασιώσεις (με ανήλικα παιδάκια!), ή και ορμές και συμπεριφορές που αφορούν μη ανθρώπινα αντικείμενα ;
Εδώ η κοινή λογική λέει, ότι άπαντες σχεδόν οι μη ομοφυλόφιλοι φέρουν τέτοιες φαντασιώσεις, ορμές και συμπεριφορές πολύ ειδικά στην προεφηβεία και εφηβική ζωή, πολλώ δε μάλλον στην ενήλικη ζωή και δεί στους ομοφυλόφιλους!
2ον Η σεξουαλική επιλογή (δεν είναι αυθαίρετη θέση μας αυτό!) της ομοφυλοφιλίας οδηγεί σε καταστάσεις τις οποίες να είναι άκρως εξευτελιστικές για το ομοφυλόφιλο πρόσωπο;
Μια έρευνα μικρή να κάνετε στο διαδύκτιο, μόνο σε βίντεο ντοκουμέντα περι των «φεστιβάλ υπερηφανείας» και θα καταλάβετε τι αποτρόπαιος εξευτελισμός γίνεται του ανθρωπίνου προσώπου και της φυσιολογικής ανθρώπινης υπάρξεως!
3ον  Δηλαδή ακόμη και σε περίπτωση που υπάρχει συγκατάθεση(;) μικρού παιδιού(!) σε πράξεις, ενέργειες και φαντασίες, πολύ ειδικά σε ομοφυλοφιλικά φεστιβάλ, αυτό αναιρεί τις όποιες προσωπικές ευθύνες των γονέων και ενηλίκων που τα συστρατεύουν σε τέτοια  gay show;
4ον Το ότι οι ομοφυλόφιλοι θα παρελάσουν με μικρά παιδιά στην Κύπρο δεν είναι η τρανή απόδειξη της μεγίστης διαστροφής τόσο των ενηλίκων όσο και των ανηλίκων Κυπρίων αλλά και ξένων(;!!!)
5ον Αλλά από πότε, τα ανήλικα παιδιά έχουν την απόλυτη ελευθερία των επιλογών τους αλλά και την ενσυνείδητη συναίσθηση της ελεύθερης βούλησης των;
6ον Μήπως δεν είναι τα δικά μας χατήρια, «βίτσια και καπρίτσια» που ακολουθούν, ως μιμητικά όντα;



Ο ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΦΙΛΙΑΣ
Στην πραγματικότητα όμως ο όρος παραφιλία [3] : «επινοήθηκε για να αντικαταστήσει, σε μια πιο αυστηρή επιστημονική ταξινόμηση, τον παλιό ορισμό της σεξουαλικής διαστροφής ή σεξουαλικής απόκλισης, μεταξύ των οποίων στο παρελθόν περιλαμβανόταν και η ομοφυλοφιλία  καθώς και άλλες μορφές σεξουαλικότητας όπως η ομαδική συνουσία.»
 Με επιστημονικά ψυχιατρικό και λογικό συμπέρασμα  να σημαίνει η φράση αυτή: Παραφιλία σημαίνει σεξουαλική διαστροφή και απόκλιση, ανάμεσα σε αυτήν περιλαμβανόταν κατά το παρελθόν και η ομοφυλοφιλία! Ενώ ξαφνικά(;) στο παρόν θεωρείται σεξουαλική επιλογή και προτίμηση…!
Εδώ όμως, προκύπτει ένα άλλο θέμα το οποίο αξίζει εξειδικευμένη μελέτη και έρευνα!
Ποιός/οί κατήργησαν την ομοφυλοφιλία από της ψυχιατρικές διαγνώσεις των σεξουαλικών διαστροφών;
Αυτό το ερώτημα ας το απαντήσει ο καθηγητής Κοινωνικής Ψυχιατρικής, στο Πάντειο, κ. Στέλιος Στυλιανίδης [4] : «Ωστόσο, καταργήθηκε από διακριτή ψυχιατρική διάγνωση που ανήκε στην ομάδα των παραφιλιών το 1987 (και στο Γαλλικό νοσογραφικό σύστημα το 1992), έπειτα από πίεση του κινήματος των ομοφυλοφίλων και των κινημάτων πολιτών για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και επίσης στην πορεία της ψυχιατρικής μελέτης του αναφέρει ότι: «Οι ψυχαναλυτικοί συγγραφείς επανειλημμένα επιβεβαίωσαν την παρατήρηση του Freud ότι υπάρχει ένας λανθάνων πυρήνας διαστροφής σε όλους μας.»!

H “ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ” ΤΟΥ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ
Ωστόσο ο αγαπητός κ. καθηγητής μας παραθέτει και τούτο [5] : «Κατά την άποψή της, που πλησιάζει και με τη δική μου κλινική αντίληψη, ο όρος διαστροφή θα πρέπει να περιορίζεται στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες ένα άτομο επιβάλλει τις προσωπικές του επιθυμίες σε ένα σύντροφο που δεν επιθυμεί να εμπλακεί στο σεξουαλικό σενάριο που έχει κατασκευάσει το άτομο αυτό ή που αποπλανεί άτομα μειωμένης ευθύνης, όπως η σεξουαλική κακοποίηση ενός παιδιού ή έναν διανοητικά ανάπηρο ενήλικα.»!
Πράγμα το οποίο μας προβληματίζει εντόνως και εμπόνως στο κατά πόσον  έχει ανθρωπίνη λογική ή έστω επιστημονικά, ψυχιατρική υπόσταση, κάποια ωφέλεια βρε παιδί μου, η παρέλαση και η συμμετοχή μικρών ανήλικων παιδιών στο Κυπριακό «υπερήφανο φεστιβάλ» ή και «φεστιβάλ  υπερηφάνειας» της Ομοφυλοφιλίας(;!) Αλήθεια, θα θέλαμε την γνώμη των καλών καθηγητών της Ψυχιατρικής και Ψυχολογίας!
Διότι, προκύπτουν τα εξής επιστημονικά ερωτήματα που τους αφορούν άμεσα:
Υπάρχει έστω και ένα, ανήλικο παιδί, που να έχει διακαή όνειρο και πόθο να συμμετέχει σε τέτοια πανηγύρια ντροπής και ευτελισμού της ανθρωπίνης φύσεως και ουσίας;
 Έχουμε το ψυχιατρικό δικαίωμα αλλά και το νομικό, να παρασέρνουμε στις προσωπικές ανώμαλες φαντασιοπληξίες μας μικρά ανήλικα παιδάκια, και εννοώ όχι σε σεξουαλικές πράξεις αλλά κυρίως, συμμετοχές, σε κιναιδίστικα φεστιβάλ;
Δεν είναι αυτό, ένα ανεγκέφαλο και αποτρόπαιο-εγκληματικό  σενάριο ομοφυλόφιλων, ενηλίκων «μειωμένης ευθύνης», και εννοώ ψυχοσωματικής και διανοητικής «ανεύθυνης ευθύνης» των ενηλίκων κατά των ανήλικων ατόμων, τα οποία παιδιά, είναι  οντολογικά άνθρωποι μειωμένης ευθύνης;
 Ή μήπως, επειδή η παρέλαση ανήλικων παιδιών σε τέτοια «καρναβάλια» δεν ενέχει «ολοκληρωμένη σεξουαλική» πράξη με τον ανήλικο, για να ονομαστεί παιδοβιασμός, παιδοφιλία, και σεξουαλική κακοποιήση, δικαιολογεί την ενέργεια των ενηλίκων να συμπαρασύρουν τα ανήλικα παιδάκια τους σε τέτοιες εκδηλώσεις ανωμαλίας;
Μήπως η έμπνευση και μόνο τέτοιων «φεστιβάλ», δεν είναι ολοκληρωτικός παιδοβιασμός ψυχών και συνειδήσεων ή έστω μία «ψυχολογική προετοιμασία» των ανήλικων στην συγκεκριμένη σεξουαλική επιλογή ή  μέχρι ακόμα και να εισαγάγει την διαταραχή και κρίσης ταυτότητας φύλου;

Άραγε πόσο μακρυά είμαστε από το σοφό γνωμικό: “το προλαμβάνειν κρείτον του θεραπεύειν”;

Αλλά θα σκέφτονται “παραφύσην φυσικώς” την πρόχειρη και  ετυμόλογη απάντηση τους, οι οπαδοί της ανωμαλίας, ότι τάχα μου, δεν είναι ασθένεια για να την θεραπεύσουμε, πολλώ δε μάλλον να την προλάβουμε, αλλά θα αντιτάξουμε ευθύς αμέσως το ιατρικό αντιεπιχείρημα που λέει λογικά, από πότε ο κάθε είδους ασθενής (και δεν εννοώ μόνο σωματικές ασθένειες!) έχει και φέρει απόλυτη επίγνωση και συνείδηση της όποιας ασθένειας του και μπορεί τόσο να την προλάβει όσο ακόμα και να την θεραπεύσει;


Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ
Είναι πλέον ξεκάθαρο και έχει επιστημονικά αποσαφηνιστεί και ξεκαθαριστεί ότι η ομοφυλοφιλία κακώς και αντιεπιστημονικά καταργήθηκε από της ψυχιατρικές διαγνώσεις! Πράγμα που  ξεκαθαρίζει με αρκετή σαφήνεια και πιο κάτω. Διότι αύριο φίλοι/ες, ποιός ή και ποίοι θα εμποδίσουνε να πράξουν τα όμοια, και γιατί όχι, όλες οι  άλλες παραφιλικές  «ιδιαίτερες» κατηγορίες των πιο κάτω  
“σεξουαλικών επιλογών” που θα αναφέρουμε, μήπως θα έχουν ή ήδη έχουν μειωμένα δικαιώματα εν σχέσει και συγκρίσει με τους αρσενοκοίτες-κίναιδους; Τι θα γίνει ανά την Οικουμένη  εάν: τα λόμπι των παιδοφίλων, τα λόμπι των κτηνοβατών, τα λόμπι των νεκροφίλων, τα λόμπι των αποτεμνοφίλων [6], τα λόμπι των ουροφίλων, τα λόμπι των κοπροφίλων, τα λόμπι των γεροντοφίλων κ.α. λοιπων σεξουαλικών διαστροφών και ανωμαλιών ών ούκ έστιν αριθμός, ξεσηκωθούν και ασκήσουν τις «γνωστές-άγνωστες» πιέσεις και καταργήσουν ως σεξουαλικές διαστροφές και αυτά; 
Χίλια συγνώμη όμως!
Μα τι λέμε οι ερευνητές, του παράλογου κιναιδισμού;
Ήδη το μεγάλο βήμα έγινε, αλλάζοντας την «σκληρή λέξη» απο σεξουαλική διαστροφή και απόκλιση, με την «μαγική λέξη» παραφιλία! Έτσι σιγά σιγά, θα γίνει η «σιωπηλή» κατάργηση όλων αυτών των παραφιλιών, «έναντι αδρών αμοιβών» βεβαίως-βεβαίως, από τις ψυχιατρικές διαγνώσεις των ψυχιατρικών ομίλων και οργανισμών, όπως προέβησαν στο απαράδεκτο αυτό αντι-επιστημονικό εγχείρημα, από πιέσεις του λόμπι των κιναίδων!



ΤΟ ΛΟΜΠΙ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ
Γράφει η ψυχίατρος Καλλιόπη Προκοπάκη τα εξής ξεκάθαρα τα οποία αποσαφηνίζουν τις ρεαλιστικές παρατηρήσεις μας [7]: «Από την δεκαετία του 1980, η ομοφυλοφιλία σταδιακά «αποϊατρικοποιήθηκε», καθώς ο χαρακτηρισμός της ως «νόσου» θεωρήθηκε από τα ομοφυλοφιλικά κινήματα ως νέο στίγμα. Η διεθνής σύγχρονη προσπάθεια νομιμοποίησης της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής πρακτικής δεν βασίζεται σε επιστημονικά ιατρικά δεδομένα, αλλά σε «φιλοσοφικά-κοινωνικά» δεδομένα και ισχυρές πολιτικές πιέσεις.
Τα αποτελέσματα της θεώρησης της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής και ισότιμης συμπεριφοράς και η νομοθέτηση πρακτικών όπως ο «γάμος» μεταξύ ομοφυλοφίλων και η δυνατότητα υιοθέτησης παιδιών μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες στην δομή της κοινωνίας και στις ανθρώπινες σχέσεις.»
Τι χρείαν άλλων ψυχιάτρων-μαρτύρων θέλουμε;
Επίσης ο Harold μας καταγράφει στο κεφάλαιο περι «διαταραχής ταυτότητας φύλου» τα εξής: «(…) Είναι σημαντικό να διαφοροποιείται αυτή η διαταραχή (της ταυτότητας φύλου) από την ομοφυλοφιλία. Η ομοφυλοφιλία αφορά ένα σεξουαλικό προσανατολισμό προς ανθρώπους του ιδίου φύλου, όχι την επιθυμία ενός άντρα να γίνει γυναίκα ή μίας γυναίκας να γίνει άντρας. Η σεξουαλικότητα περιλαμβάνει τη σεξουαλική ταυτότητα, τους σεξουαλικούς ρόλους και το σεξουαλικό προσανατολισμό ή επιλογή…»!
Με άλλα λόγια ο ειδικός επιστήμονας, με τις λέξεις «προσανατολισμός», «ταυτότητα», «ρόλος» και «επιλογή» μας αποδεικνύει με ψυχιατρικό και επιστημονικό τρόπο αυτό που βοά διαχρονικά η Ορθόδοξη Εκκλησία και Πατερική Θεολογία, ότι η αρσενοκοιτία ή ομοφυλοφιλία είναι: πνευματική νόσος της ψυχής, είναι ενέργεια/επιλογή άστοχη και πράξη ανήθικη(αμαρτία) της βουλήσεως, θελήσεως και προσωπικής επιλογής μας! Άσχετο εάν η ψυχιατρική κοινότητα λόγω αντι-επιστημονισμού κατήργησε ως νέος Πόντιος Πιλάτος αυτήν την σεξουαλική διαστροφή! Η αγιοπατερική ορθόδοξη ψυχοθεραπεία αιώνες τώρα έρχεται και ενισχύει ισχυρά την «Γνωσιακή θεραπεία» των ομοφυλόφιλων ατόμων!
Το πιο πάνω συμπέρασμα μας πηγάζει εκ των ψυχιατρικών πηγών, διότι απλά  έρχονται, με αυτό το ψυχιατρικό σύγγραμμά τους οι ειδικοί εν έτει 2011, να ταυτιστούν (εν αγνοία τους φυσικά!) με όσα εκφράζει και κραυγάζει το Ευαγγέλιο και η Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία μας, περί διαβλητών (παρα- φύσιν) και αδιάβλητων (φυσικών) παθών [8] αν και θεωρούμε ότι στο ομοφυλόφιλο άτομο παίζει ρόλο και η “ιδεοψυχαναγκαστική” διαταραχή, και εννοούμε την έντονη προπαγανδιστική προσπάθεια της ομοφυλοφιλικής ελίτ να περάσει ψυχαναγκαστικά με όλα τα μέσα τις διάφορες ασθενούσες ιδεοληψίες της, αυτό κι’αν είναι δείγμα ψυχικής νόσου (πέρα και πρίν ακόμη, της ομοφυλοφιλικής πράξεως!) .
Εδώ ο καταναγκασμός ή και το καταναγκαστικό φαγητό είναι συμπτώματα ψυχικών καταστάσεων, δεν θα ήτο η διεθνής  προβολή της ομοφυλοφιλίας και των GAY PRIDΕ;
Προσθέτει ωστόσο στην σπουδαία μελέτη της η ψυχίατρος κ. Προκοπάκη [9] ότι, άσχετα με την κατάργηση της ομοφυλοφιλίας από τις ιατρικές διαταραχές δεν παύει να παραμένει σε μία κατάσταση ιατρικής και ψυχιατρικής νοσηρότητας! Όπως επίσης, θεωρεί η ψυχίατρος ως απαράδεκτη την  επιθετική στάση ορισμένων ομοφυλοφίλων που θεωρούν το θέμα ως την δήθεν  «καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιώματων» τους(;!) διότι, αντίκειται στις αρχές της αντιμετώπισης της ασθένειας και της διαφύλαξης της υγείας, που αποτελούν υποχρέωση κάθε ιατρού!

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΠΡΙΑ
Ήρθε και η ευλογημένη στιγμή να αναφέρουμε τι λένε και οι σύγχρονοι φωτισμένοι, άγιοι πατέρες μας, οι οποίοι αν μη τι άλλο και αλήθευαν  εν αγάπη και αγαπούσαν εν αληθεία, με χαρισματική διάκριση, πράγμα που απουσιάζει από πολλούς χριστιανούς των ημερών μας (και εννοώ και τον γράφοντα!). Οι φωτισμένοι άνθρωποι των ημερών μας είναι οι όντως φαεινοί και λαμπροί οδοδείκτες προς την απελευθέρωση και μεταμόρφωση ημών και υμών, από τα διαβλητά και παρα-φύσιν πάθη και αδυναμίες μας, σε αδιάβλητα και φυσικά! Αδυναμίες και ανωμαλίες ψυχοσωματικές, τις οποίες φέρουμε όλες/οι μας, είτε σε μικρό, είτε και σε μεγάλο βαθμό!
Λέει μια μέρα κάποιος στον άγιο γέροντα Παϊσιο [9] :
- Τι βάρβαρο πράγμα, Γέροντα ο πόλεμος!
- Αν οι άνθρωποι δεν είχαν αυτήν την… «ευγένεια» της αμαρτίας, δεν θα έφθαναν σ’ αυτό το βάρβαρο. Πιο βάρβαρο ακόμη είναι η ηθική καταστροφή. Διαλύονται ψυχικά και σωματικά οι άνθρωποι. (…) Πώς έχουν γίνει οι άνθρωποι; Σαν τα ζώα! Τα ζώα ξέρετε τι κάνουν; Στην αρχή μπαίνουν στον σταύλο, κοπρίζουν, ουρούν… Μετά αρχίζει να χωνεύει η κοπριά. Μόλις αρχίζει να χωνεύει, αισθάνονται μια ζεστασιά. Δεν τα κάνει καρδιά να φύγουν από τον σταύλο, αναπαύονται. Έτσι και οι άνθρωποι, θέλω να πώ, νιώθουν την ζεστασιά της αμαρτίας, και δεν τους κάνει καρδιά να φύγουν. Καταλαβαίνουν ότι βρομάει, αλλά από την ζεστασιά εκείνη δεν τους κάνει καρδιά να φύγουν. (…) Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο. Αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Αν οι σημερινοί άνθρωποι που ζούν στην αμαρτία τουλάχιστον το αναγνώριζαν, θα τους ελεούσε ο Θεός. Αλλά δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και εγκωμιάζουν την αμαρτία. Αυτό είναι η μεγαλύτερη βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος (…)!



ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Αναμένουμε από την Κυπριακή πολιτεία [10] να αλλάξει άρδην γραμμή και να απεμπλακεί από την θεσμική αιγίδα της προωθήσεως της ανομίας και ανωμαλίας! Αν και οι πληροφορίες, μας λένε, ότι το θέατρο της ανομίας έχει καλοστηθεί με πρωταγωνιστές μερικές ξένες πρεσβείες και την «ευλογία» της Αρχιεπισκοπής, οι οποίες πρεσβείες μάλιστα θα συμμετάσχουν σε όλο αυτό το «πανυγηρί της χαράς»! Ως αποτέλεσμα των «επεμβάσεων» και «παρεμβάσεων» ξενικών πρεσβειών στο θέμα “gay pride” παρατηρούμε την «ποιμένουσα και διοικούσα Εκκλησία» της Κύπρου, δηλαδή την βωβούσα Ιεραρχία, να μετατρέπεται ως “αφωνότερη των ιχθύων”! Κατάφερε εν πολλοίς ο κ. δήμαρχος, (ζητώντας σε τηλεφωνική επικοινωνία να συναντήσει και να συζητήσει το θέμα προσωπικά με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου), να καπελώσει και να αιχμαλωτίσει την «ποιμένουσα Εκκλησία» στο πολιτικάντικο τραγελαφικό επιχειρήμα: «Μα αφού η Αμερικάνικη πρεσβεία το θέλει, δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά…!», ούτως ώστε να κερδίσει την «σιωπηλή άδεια και συναίνεση» και άρα την συνέργεια και συνεργασία του Αρχιεπισκόπου στα πολιτειακά άνομα σχέδια, εκφράζοντας φυσικά ο κ. δήμαρχος, δημόσια μάλιστα σε συνεδρίες του δήμου ότι «έχουμεν και την άδεια του Αρχιεπισκόπου…»! Δόξα τω Θεώ δηλαδή, που η Εκκλησία δεν είναι η «ποιμένουσα» μόνον, αλλά πολλές φορές στην Εκκλησιαστική Ιστορία ακολουθούν και βγαίνουν «μπροστάρηδες» και οι «ποιμενόμενοι»…! Ας, ετοιμαζόμαστε λοιπόν σιγά-σιγά φίλοι/ες να διαμαρτυρηθούμε οργανωμένα και ειρηνικά, όπως έπραξαν και άλλες χώρες στις ανάλογες περιπτώσεις…!  Ωστόσο, άλλες πληροφορίες μας λένε ότι, θα υπάρξουν και λεωφορεία ανα το παγκύπριο για όσους θέλουν να διαμαρτυρηθούν και δεν έχουνε μεταφορικό μέσο, δυστυχώς όμως τα λεωφορεία δεν τα μισθώνει ουδεμία Μητρόπολη, λές και σιωπηλώς συναινούν με όλα αυτά τα επερχόμενα καραγκιοζιλίκια…, εκτός κι’αν φέρουν και οι διάφοροι ποιμένες και Ιεράρχες μας, το κλασικό και διαχρονικό αλλά και πολιτικάντικο πλέον επιχείρημα…, της «σιωπής και προσευχής»…!
Πλάστη μου βοήθα μας, που τους “Ακτιστοφωτίτες”!!!
Αναμένει κάποιος, μετά που τούτα ούλα σωτηρία σε τούτον τον τόπο;
Αναμένουμεν επίσης με πραγματική αγωνία από τους αρμόδιους και θεσμικούς φορείς και λόχου χάρη Κοινωνικούς λειτουργούς, Δικαστικούς (για το θέμα της συμμετοχής ανήλικων παιδιών), ψυχολόγους και ψυχιάτρους, κυπριακούς συλλόγους προστασίας παιδιών και προστασίας οικογενειών αλλά και πολυτέκνων να διαμαρτυρηθούν έντονα για την συμμετοχή ανηλίκων (αλλά και ανοήτων ενηλίκων!) σε αυτά τα φεστιβάλ της ντροπής!
Αναμένουμεν από τις διαφόρους κατά τόπους Ιερές Μητροπόλεις αλλά και Ιερά Αρχιεπισκοπή, την έντονη καταδίκη και δυναμική αντίδραση τέτοιων «ανωμάλων ενεργειών»! (Ελπίζω να το εκλάβετε ως το ανέκδοτο της ημέρας!)
Αναμένουμεν φυσικά, από Ορθόδοξους Χριστιανικούς συνδέσμους εν Κύπρω και θρησκευτικές οργανώσεις λόγου χάριν και κατηχητικά όπως, του Μεγάλου Βασιλείου (ο Σωτήρ) και λοιπούς δυναμικούς αντιαιρετικούς συλλόγους (ΠΑ.ΧΟ.Κ) και άλλα διάφορα κινήματα, όπως διαμαρτυρηθούν κόσμια εντός Χριστιανικών πλαισίων, ασκώντας μίαν πνευματική επα-νάσταση και επίκαιρη Α-νάσταση κατά των, «ομαλών ανωμαλιών», επι-παντός του ΛΟΑΤ επιστητού, πολύ ειδικά εξ αφορμής του  CYPRUSGAY PRIDE”!

Αναμένουμεν πολλά;




ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] “Παραφιλία” , «Ουροφιλία ή ουρολαγνεία: Διέγερση με τη θέα, οσμή ή κατάποση ούρων.
Κοπροφιλία ή κοπρολαγνεία: Διέγερση με τη θέα, οσμή ή γεύση κοπράνων.
Τηλεφωνική σκατοφιλία: Διέγερση που προκαλεί τηλεφωνική συνδιάλεξη με γνωστό ή άγνωστο πρόσωπο και πρόστυχη συνομιλία.”


[2]  James L. Jacobson, MD - Alan M. Jacobson, MD, “Μυστικά της κλινικής Ψυχιατρικής”, Δεύτερη έκδοση, Ιατρικές Εκδόσεις: “ΒΑΓΙΟΝΑΚΗΣ”, 2011, σ. 129

[3] “Παραφιλία” , « Mε τον όρο παραφιλία στην ψυχολογία και τη σεξολογία αναφέρεται μία σειρά από εκφράσεις της ανθρώπινης σεξουαλικότητας, που χαρακτηρίζεται από σεξουαλική διέγερση που προκαλείται από ενέργειες ή καταστάσεις που δεν σχετίζονται άμεσα με τον συνηθισμένο τρόπο σεξουαλικής συνεύρεσης. Η παραφιλία αφορά στις περισσότερες περιπτώσεις και τα δύο φύλα.
Ο όρος μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να καταδείξει μη κανονικές σεξουαλικές πρακτικές, χωρίς απαραίτητα να συνεπάγεται ότι είναι και λανθασμένες. Στην πραγματικότητα ο όρος επινοήθηκε για να αντικαταστήσει, σε μια πιο αυστηρή επιστημονική ταξινόμηση, τον παλιό ορισμό της σεξουαλικής διαστροφής ή σεξουαλικής απόκλισης, μεταξύ των οποίων στο παρελθόν περιλαμβανόταν και η ομοφυλοφιλία καθώς και άλλες μορφές σεξουαλικότητας όπως η ομαδική συνουσία


[4] Άρθρο: “Πότε η φαντασίωση στο σέξ γίνεται διαστροφή” του Στέλιου Στυλιανίδη , Ψυχίατρος-Ψυχαναλυτής και καθηγητής Κοινωνικής Ψυχιατρικής, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.)

[5]  Σ. Στυλιανίδη, Άρθρο: ένθ. ανωτ.


[7] Καλλιόπη Προκοπάκη, Ψυχίατρος, Μελέτη: “Ιατρικά δεδομένα για την Ομοφυλοφιλία”

 [8] Μητροπολίτου Ναυπάκτου Ιεροθέου, Mελέτη: “Οι διαδοχικές κρίσεις θανάτου”,

[9] Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Α΄, “Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο”, Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος, Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2010, σσ. 43-45.

[10] Άρθρο: “Το Κυπριακό GAY PRIDE”, http://apologitikaa.blogspot.com/2014/04/gay-pride.html