Translate

Τρίτη, 15 Απριλίου 2014

ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ "GAY PRIDE" ! Του Παναγιώτη Νούνη

        
                                                                                                                    
                                                                                           





*“Μήτε γαμοκλοπέειν μήτ´ άρσενα Κπριν ορίνειν.”( Φωκυλίδης 5ος αι.π.Χ)
                                                            
Διαβάσαμε ένα άρθρο [1], το οποίο υπογράφουν κάποιοι «Ορθόδοξοι πολίτες Λευκωσίας» ενώ είναι υπό ανάρτηση στο ιστολόγιό μας από τα χθές, και έτσι θα θέλαμε να σχολιάσουμε μερικές απλές σκέψεις, διότι, αντζελοσσιάστηκα (τρόμαξα) με το όλο θέμα, έτσι απλά, θα σχολιάσουμε  στο ανάλογο «λογικό μοτίβο» των συμπαθέστατων κατά τα άλλα αδελφών και φίλων μας, ομοφυλόφιλων.

  ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η “ΜΑΡΙΩΡΗ” ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ;

Είναι γνωστό πλέον τοις πάσι, ότι η μοναδική Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα στον κόσμο, η Λευκωσία  ( η αλλοιώς “Χώρα”, εξού οι Λευκωσιάτες αποκαλούνται και “χωραϊτες”!), είναι υπο Κεμαλική Ισλαμική κατοχή! Παρόλα αυτά όμως, αντί ως Χριστιανοί της Κύπρου, να μετανοούμε μέρες που είναι, αντί να αλλάξουμε μυαλά, εντός της Μεγάλης Αγίας Εβδομάδας για την όλη κατάντια μας, και να κλάψουμε για την επι 40 χρόνια μεγίστη  Κυπριακή τραγωδία αλλά και αδικία που σέρνει στο δικό της Γολγοθά η Κύπρος μας, εμείς ετοιμαζόμαστε μετά το Πάσχα, μετά την Ανάσταση του Θεανθρώπου μας, να το γλεντήσουμε! Να γλεντήσουμε όχι, για την Ανάσταση Του! Να γλεντήσουμε όχι, για την μέλλουσα προσωπική ψυχοσωματική Ανάστασή μας! Να γλεντήσουμε όχι, για την υπαρξιακά οντολογική Ανάσταση μας! Αλλά, να γλεντήσουμε και να ξεφαντώσουμε στους Κυπριακούς δρόμους στους ρυθμούς του “Cyprus Gay Pride”, τουτέστιν ελληνιστί: Κυπριακό Φεστιβάλ Ανωμαλίας και Κιναιδισμού! Τουτέστιν «οθωμανοκυπριστί»: Τζιπριακό παναϊρι πουσλικκιού!

                                    ΤΟ ΠΑΝΑΪΡΙ ΤΗΣ ΑΝΤΡΟΠΗΣ

Το «παναϊρι της αντροπής ή το «φεστιβάλ της ντροπής» δυστυχώς γίνεται υπο την θεσμική αιγίδα του δημάρχου κ. Κωνσταντίνου Γιωρκάτζη (άραγε γι’αυτό τον λόγο δολοφονήθηκε ο πατέρας σου κ. δήμαρχε;) και την αιγίδα του Δήμου Λευκωσίας! Άραγε αν ζούσε ακόμα λίγο και ο μακαριστός Τάσσος Παπαδόπουλος θα σας καμάρωνε για τα καμώματά σας; Αλήθεια κ. δήμαρχε δεν έχετε ούτε ιερό αλλά ούτε και όσιο; Είναι υπέρ όλης αυτής της  συμποσιακής ανώμαλης τραγωδίας και ο αδελφός σας και πρόεδρος του ΔΗΚΟ κ. Νικόλας Παπαδόπουλος; Ρωτάμε για να ξέρουμε ποιους να ψηφίζουμε πλέον! Είναι λυπηρό το γεγονός ο δήμαρχος της Λευκωσίας να μπάζει θεσμικά τους κιναιδόλυκους εντός των τειχών της κατεχόμενης πόλεως μας Λευκωσίας! Άραγε «ευλογεί» και συμφωνεί με τις κιναιδίστικες ενέργειες και τακτικές αυτών; Έάν ναι, μπράβο σε όλους όσους τον επέλεξαν και εξέλεξαν για δήμαρχό τους, μπράβο στον έντιμο  πρόεδρο της  Κυπριακής Δημοκρατίας μας κ. Αναστασιάδη και στο  πολιτικό κόμμα του για την «εύστοχη» επιλογή τους! Δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά σε «τοιούτες υπουργικές» του επιλογές! Εάν από την άλλη, η απάντηση είναι αρνητική, τότε προς τι η δημαρχιακή και δημοτική αιγίδα; Μήπως οι αρσενοκοίτες  έχουν ανάγκη θεσμικού «τσομπάνη» προς διαφήμιση της ανωμαλίας των; Όπως είναι αφύσικο γεγονός, την ανωμαλία αυτή την οργανώνει η κιναιδιστική οργάνωση των ΛΟΑΤ, ατόμων με «ειδικές ανάγκες»…! Είναι «φυσικό επακόλουθο» πλεόν οι κίναιδοι να μην μπορούν λόγω της θεληματικής μετάλλαξης της φύσεως των, να αδυνατούν, να υπερασπίσουν την πατρίδα τους ως (ο)π(ο)λίτες! Με αποτέλεσμα να προτιμάνε ίσως να κρατάνε «άλλα πράγματα» αντί της σημαίας, των λαβάρων και των τιμίων όπλων μας, μην αναφέρω ότι, με ισχυρή δόση φυσικά κυνισμού, πολύ πιθανόν να είναι και «ευσεβής», δυσεβής καλύτερα, διακαής πόθος των  να πέσουνε σε «οθωμανικά χέρια»…! Μην επεκταθώ σε λεπτομέρειες, λόγω των ημερών, αλλά η αλήθεια να λέγεται, όσο καυστική και πικρή να είναι, διότι έτσι μας μάθανε οι δάσκαλοί μας.

Να τους χαίρεστε τότε όλους τους «άθεσμους θεσμικούς» διοργανωτές του GAY PRIDE σας κύριοι και κυρίες ΛΟΑΤ και αγαπητοί Χωραΐτες !

Έτσι έχουμε δύο δεδομένα στο τραπέζι του παραλογισμού!

Τα άτομα ΛΟΑΤ να επιθυμούν την ανωμαλίαν τους να την κάνουν καρκασαλλίκκι(φασαρία) μέσα στους δρόμους της πρωτεύουσας μας! Άραγε να έχουμε και κοινή συμμετοχή Οθωμανών κιναίδων και εκ των εχθρικών Κεμαλικών κατοχικών στρατευμάτων; Πολύ πιθανόν, γιατί όχι, τουλάχιστον έστω από τους εξωμότες "Λινοβάμβακους" («Τουρκοκύπριους») θα υπάρξη εκπροσώπηση για «αναθέρμανση των σχέσεων»;
Γιατί θέτω «τοιούτα» ερωτήματα;


                                           ΤΟ «ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ»

Μα πολύ απλά, όπως δίδασκε δημόσια σε διαλέξεις του ο αείμνηστος  πατέρας Ιωάννης Ρωμανίδης, το «Οθωμανικό αμάρτημα» είναι το γνωστό αμάρτημα των αγοριών που διαβιούν μαζί! Έτσι έχουμε τους ενΚύπρω κιναίδους η οποίοι αρέσκονται σε τοιαύτα «Οθωμανικά αμαρτήματα» ενώ παράλληλα η μισή Κύπρος είναι υπό Οθωμανική κατοχή, έτσι εμμέσως πλην σαφώς, «λογικό» θα είναι, αυτές οι ανωμαλίες να είναι και «εισαγόμενο φρούτο» εκ των Οθωμανών κατακτητών μας, μια και ο άγιος Ελληνικός Κυπριακός λαός μας, ουδέποτε στην ιστορία του είχε τέτοιες «τοιούτες  και τοιουτίστικες» τάσεις και στάσεις ζωής! Άπαξ και έμπλεξε ο δύσμοιρος Ρωμαίικος λαός μας, με αυτούς τους Οθωμανούς κατακτητές ( με τα «γνωστά σούρτα φέρτα», στα κατεχόμενα, ειδικά των πολιτικών μας!) και με τους εγχώριους  Άγγλους πολιτικάντηδες «κουνιστούς», κολλήσανε οι καϋμένοι  συμπολίτες μας Ελληνοκύπριοι ως σαν ανεμοβλογιά τοπαραφύσιν αυτό πάθος και αμάρτημα!
Με όλα αυτά που συλλογιζόμαστε αγαπητοί αναγνώστες μας, έχουμε την άποψη ότι δεν μας αξίζει η όποια ελευθερία μας! Και ακόμα θεωρούμε ότι, δεν θα ήταν καθόλου παράδοξο και παράξενο να επεκταθεί σε κάποια φάση η Ισλαμική εισβολή σε ολόκληρο το νησί, για πνευματικούς κυρίως λόγους…όχι μόνο εξ’αιτίας των «ηττημένων μυαλών» αλλά κυρίως λόγω των «ηττημένων ψυχών»!
Δεν λέμε συχνά πυκνά στην Κύπρο την σοφώτατη παροιμία των αγίων παππούδων και προγόνων μας: «Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι»;

Γι’αυτό  εάν λοιπόν ακούσετε ποτέ σας, κανέναν Κύπριο να μιλά με ακατάσχετη φλυαρία για τους φίλους του Οθωμανούς (εξ’ού και το καθιερωμένο οι «αδελφοί μας Τουρκοκύπριοι»!) και τους φίλους του Άγγλους, να μπείτε σε βαθιά περίσκεψη…, και θα καταλάβετε πολλά! Δεν είμαι προκατηλλειμένος κατά των διαφόρων εθνοτήτων, δεν είμαι εθνικιστής, πολλώ δεν μάλλον ούτε  κάν εθνοφυλετιστής! Τρανή απόδειξη στην ζωή μου είναι ότι,
δόξα τω Θεώ 4 ολόκληρα χρόνια σχεδόν, δούλεψα ως ναυαγοσώστης σε κάποιεςΒρεττανικές Βάσεις του κόσμου, και πολύ ειδικά σε Αγγλικό ναυτικό στρατόπεδο και όχι σε οικογενειακή παραλία έτσι εμπειρικά δεν κατάφερα να αποκτήσω κατά την πολύχρονη υπηρεσία μου, ούτε και έναν φίλο Άγγλο! Διότι πολύ απλά δεν τσιάτιζαν (ταίριαζαν!) τα σκουφιά μας! Φυσικά είδα και έφριξα πολλά με τα «Αγγλικά καμώματα» των στρατιωτών οι οποίοι εκείνο το διάστημα αποχωρούσαν από  το Αφγανιστάν!

Αναρωτιέμαι ωστόσο λογικά, άν μπορούμε και εμείς οι μη ομοφυλόφιλοι (άνδρες και γυναίκες!) με όλες τις ανθρώπινες αστοχίες, αδυναμίες, πάθη και αμαρτίες μας να έχουμε τα εξ’ ίσου αναλογικά πολιτειακά δικαιώματα μας (βάσει της αρχής της ισότητας και ισονομίας!) όπως αυτά των συμπολιτών μας κιναίδων!  Ή και το αντίθετο πόση δικαιοσύνη χωρά στην όλη υπόθεση να νομοθετούμε και να παραχωρούμε ισάξια και ισότιμα δικαιώματα και νόμους εις το όνομα της εκάστοτε «ιδιαιτερότητας» σε μία εν γένει θλιβερή μειοψηφία ανθρώπων , εις βάρος μάλιστα των ηθών, εθίμων και παραδόσεων του τόπου μας; Εκτός και αν όντως οι  «θλιβερές μειοψηφίες» προσπαθούν να καβαλικέψουνε, με όλες τις έννοιες, τις υπο-τονικές και ά-φωνες πλειοψηφίες! Πράγμα αντιδημοκρατικό και αντισυνταγματικό σε κάθε περίπτωση! Διότι πάνω απόλα αξία έχει το Εθνικό Σύνταγμά μας και μετέπειτα οι όποιες «ευρωπαϊκές διατάξεις» διότι εισπράξαμε ως Κυπριακός Λαός από πρώτο χέρι, τι εστί Ευρώπη…αλλά το βιολί βιολάκι μας!




       ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ «ΟΜΑΛΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ»

Και εξηγούμαι δια να μην παρεξηγούμαι!

Παράδειγμα 1ον : Όλοι μας γνωρίζουμε ότι πολλοί άνδρες αλλά και γυναίκες «ελεύθεροι» (άγαμοι) έχουν για χόμπι τους το…, «τσιλιμπούρδισμα» (δηλ. το γνωστό γκομενιλίκι!), κατά το άγιο Ευαγγέλιο μας, ορθά κοφτά, η λεγόμενη πορνεία! Αυτή η «κατηγορία» ανθρώπων έχουνε το ανάλογο δικαίωμα με αυτά των ΛΟΑΤ ατόμων; Αναφέρομαι ειδικά στο δικαίωμα του «φεστιβάλ περηφάνιας»! Όχι ασφαλώς, διότι ήδη το περηφανευόμαστε δεξιά και αριστερά σε φίλους/ες και γνωστούς μας, πλήν του πνευματικού εξομολόγου μας διότι οι «φίλοι» μας είναι ανώτερα «πνευματικά όντα» εν σχέσει των φωτισμένων Πνευματικών! Με λίγα λόγια και απλά, ουδείς λογικός «γκόμενος και γκόμενα» θα γουστάρανε αυτήν την αδυναμία και αστοχία τους να την κάνουνε «λάβαρα και σημαίες» μέσα σε δρόμους και πλατείες εν σχέσει και συγκρίσει με τους παρά-φρονες και παρά-λογους κιναίδους!

Αυτό μας μάρανε εν τέλει να δούμε και «Φεστιβάλ Πορνείας»!

Εκτός και εάν  ένα «φεστιβάλ πορνείας» είναι κατώτατο είδος λόγω του «καταστατικού χάρτου της ανωμαλίας και των δικαιωμάτων»(;!)

Συμφωνείτε;

Θεωρώ ότι ο λόγος είναι απλός! Η έλξη των αντιθέτων φύλων είναι φυσιολογική, η αμαχητί όμως παράδοσή μας στην εν λόγω αδυναμία μας, είναι ανήθικη ενέργεια και κακία ολκής, η οποία μας χωρίζει τόσο από τον Θεό αλλά όσο και τον συνάνθρωπό μας,  και αυτό, η καρδιά μας το γνωρίζει αρίστως, διότι ο Ευαγγελικός νόμος είναι καταγεγραμμένος πάνω σ’αυτήν και μας ελέγχει μυστικά η συνείδησή μας αλλά και οι τύψεις των κάθε πορνικών ενεργειών μας! Ο «φυσιολογικός» πορνικός/σαρκικός έρωτας είναι η διαστροφή του αληθινού θείου και ανθρωπίνου έρωτος και αγαπής!

Μόνο που στην περίπτωση των κιναίδων έχουμε την κάκιστη παρά-λογη και ά-λογη ενέργεια να προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι παραφύσιν ενέργειες των είναι καλές(sic)  «λογικές και φυσικές» ως σαν την θεόσδοτη φυσιολογική έλξη μεταξύ ανδρός και γυναικός! Χωρίς να επεκταθούμε σε άλλα βαθύτερα μονοπάτια, από εκεί ξεκινά η όλη ιστορία! Είναι εν ολίγοις ανώμαλοι σοφιστές! Μόνο που εάν ψάξεις κανείς στην Αρχαία Ελλάδα μας τι βαρειές τιμωρίες υφίστανται, νομοθετικά, οι «ρεπανό-πρωκτοι», οι επι της εποχής μας ανώμαλοι νεοέλληνες και νεοκύπριοι δεν θα τολμούσαν να αδράξουν λόγον τινά! Φυσικά παράλληλα έχω την γνώμη, εάν και εφόσον η μεγίστη ανωμαλία έγινε ή προσπαθεί να γίνει, θεσμικά μάλιστα(!!!) «λάβαρο και φεστιβάλ», δεν θα μπορούνε οι ελαχίστες ανωμαλίες (πράγμα το οποίο πολλοί, λόγω του «λαού αγνοημάτων», θεωρούν «πολλά άλλα» ως φυσιολογικά!) να ξεπετάξουν δειλά-δειλά  τα «λάβαρα της επανάστασης», αρχής γενομένης από την μεγίστη ανωμαλία του κιναιδισμού; Το θάρρος ή γράφτε καλύτερα το θράσος είναι μεταδοτικό, όπως άλωστε και το θάρρος! Μόνο που το θράσος είναι κάκιστη ανωμαλία και διαστροφή της ψυχής μας, ενώ το θάρρος  αγαθοτάτη αρετή!

«Λογικό» δεν θα είναι, βάσει των κιναιδικών καμωμάτων εάν αύριο αποφασίσουν τα «γκομενιλίκια» να οργανώσουν ανάλογα φεστιβάλ ανοησίας και τραγωδίας; Δεν θα έχουνε και αυτοί οι «τα δικαιώματά» τους «ισάξια-ισότιμα-ισόνομα», τόσο στην νεοελλαδική αλλά όσο και στην νεοκυπριακή πραγματικότητα;

Θέλετε κι’άλλο πράδειγμα;

Παράδειγμα 2ον: Άντρες και γυναίκες, Αντρόγυνα δηλαδή ευλογημένα με το Μυστήριο του γάμου και όχι με το πόρνικο «μυστήριο» του πολιτικού «γάμου» (γράφε «πολιτικής πορνείας» ή «πορνικής πολιτειακής ενεργείας» για την ακρίβεια!), οι οποίοι έχουνε την αδυναμία να «ξενοκοιτάνε» (είτε με το νούν είτε εν πράξεσιν, ίδιο και το αυτό στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία μας!), δηλαδή, η πράξη και ενέργεια της νόσου της μοιχείας! Εάν, υποθετικά και πάλι γράφοντες, συσταθεί η οργάνωση, π.χ. Ο.Κ.Μ.Μ. ή Ο.Ε.Μ.Μ. (Οργάνωση Κυπρίων Μοιχών και Μοιχαλίδων και η ανάλογη οργάνωση στα Ελλα-δικά μας δεδομένα!) θα είχαν ή θα έχουν τα ανάλογα «τοιουτίστικα δικαιώματα» όπως των ΛΟΑΤ;


 ΑΦΟΥ  ΤΑ GAY PRIDE ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ;

Εάν κάποιος πεί μετά ευκολίας  και από ανοησίας,  ασφαλέστατα και θα έχουν τα ίδια και απαράλλακτα δικαιώματα, τότε προκύπτει το σοβαρότατο ερώτημα από φιλοσοφικής, συνταγματικής, νομοθετικής, θεολογικής, πολιτειακής, πολιτισμικής, κοινωνιολογικής, ψυχολογικής, ηθικής, κ.α. λοιπών  επιστημών: Τότε, τον γάμο για πιο λόγο τον θεσμοθετούν (είτε θρησκευτικό, είτε πολιτικό, καλώς ή κακώς!) και προστατεύουν τα εκάστοτε κράτη και έθνη; Τότε, εάν μπορούμε και έχουμε το «ανθρωπιστικό δικαίωμα (;)» να θεσμοθετούμε, υπέρ των διαφόρων, νοσογόνων μηδενιστικών δυνάμεων κατά του ανθρωπίνου προσώπου και του θεόσδοτου γάμου, τουτέστιν «ανθρώπινα (;)  νομοθετήματα» «ομαλών ανωμαλιών» ή και «ανωμάλων ομαλοτήτων» για πιο ακριβώς λόγω μας χρειάζεται το Μυστήριο του γάμου; Το ερώτημα είναι ρητορικής φύσεως, έχουμε υποχρέωση να γνωρίζουμε άπαντες οι έγγαμοι και μη έγγαμοι, ότι το Μυστήριο του γάμου μας εδόθη προς και για αντίδοτο κατά του θανάτου! Άρα, όσοι επιμένουν να υποσκάπτουν τα θεμέλια του Θεόσδοτου Γάμου και της οικογενείας, είναι, άνθρωποι (υπό-άνθρωποι και μισάνθρωποι!) και ανθρωπάκια ψυχικώς δαιμονόπνευστα, εντελώς «νεκροί» πνευματικά οι οποίοι φυτοζωούν ως τα βλήτα και τα ά-λογα κτήνη ενώ θέλουν να διαστρέψουν παραλόγως και δαιμονικώς την φυσική και δημιουργική εξέλιξη των εν κόσμω πραγμάτων δια την έλευση του Αντίδικου αρχηγού τους!

Κατά αναλογία μπορεί κάποιος να φανταστεί ανάλογα παραδείγματα με άλλες «ειδικές ικανότητες» όπως τους: φονιάδες, φονιάδες γονείς και ιατρούς κατά των έμψυχων νηπίων, ψεύτες, κλέφτες, κ.α. Όλοι αυτοί με πρότυπο τους ΛΟΑΤ θα μπορούνε με κάθε φυσιολογική «λογικότητα» να ιδρύσουν αλλά και να διοργανώνουνε τα ανάλογα «ισάξια-ισότιμα-ισόνομα» φεστιβάλ μαλαγανίας και ανομίας! Διότι εάν υπάρξη άρνηση, εκ των πολιτειακών αρχών, τέτοιων «δημιουργικών οργανώσεων» ίσως, «οργανωμένα δημιουργηθεί» νομική καταγγελεία στα Η.Ε. και Ευρωπαϊκά δικαστήρια για άνιση μεταχείριση άλλων «μειονοτικών περιπτώσεων»! Λογικά και δίκαια δεν είναι όσα εκφράζουμε;


                   ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ «ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΖΟΥΣΑ-ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ»

Γι’ αυτό λοιπόν, μια και σέβεται απόλυτα τους κιναίδους ο Δήμος Λευκωσίας και ο κ. Δήμαρχος της, ας σεβαστούν και τα δικαιώματα όλων εμάς που σεβόμαστε απόλυτα μεν τους εμπαθείς και ασθενείς συμπολίτες μας (διότι είμαστε ομοιοπαθείς σε ανάλογες αστοχίες και αδυναμίες άλλου είδους!) αλλά αδυνατούμε να δούμε με συμπάθεια την όποια δική τους και δική μας ασθένεια! Όλοι είμαστε ασθενείς και ψυχοπαθείς κατά την Χριστιανική έννοια και ερμηνεία αλλά δεν κάνουμε λάβαρα και φεστιβάλ τα όποια πάθη μας(;!)

Επίσης, πώς είναι δυνατό μία τραγική μειοψηφία ομοφυλοφίλων συμπολιτών μας να έχουνε «τοιούτα δικαιώματα» και εμείς οι μη ομοφυλόφιλοι  συμπολίτες αυτών να θεωρούμαστε ως κατώτερα είδη εν σχέσει με αυτό το εγχείρημα! Πέραν του ότι υποτιμά την νοημοσύνη των απλών και λογικών και νορμάλ συμπολιτών μας, υποτιμά και τα δικά μας «ανθρώπινα δικαιώματα», εκτός και αν οι αρσενοκοίτες έχουν δυό ψυχές(!) άρα και πολλαπλάσια δικαιώματα από τους μη αρσενοκοίτες! Όλοι εμείς οι μη-ομοφυλόφυλοι οι οποίοι, Χάριτι Θεού, αδυνατούμε να μεταβληθούμε σε κίναιδους, γιατί να μην έχουμε τα ανάλογα και παρόμοια δικαιώματα στις φιέστες και στις φαρσοκομωδίες;

Θα ήθελα πολύ κάποια νομική συμβουλή, διότι νοιώθω να παρα-βιάζονται τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματά μου(sic)! Νοιώθω με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρο μου, τοσο μειονεκτικά  συνάμα όσο και κατώτερος πολίτης, με την αναίδεια και θρασυδειλία των κιναίδων συμπολιτών μας! Παρόλα αυτά και δι’ αυτά τους βλέπω με αγαπητική συμπάθεια, διότι έχω γνωρίσει αρκετούς/ες στην ζωή μου, και διότι ως άνθρωπος με τα δικά μου κουσούρια οφείλω να έχω κατανόηση και επιείκια έναντι του «παθιασμένου τοιούτου» αδελφού, φίλου, γνωστού ή και συγγενή μου! Εχθρός της ψυχοσωματικής υγείας μας είναι η κάθε αμαρτία και αστοχία μας και όχι ο αμαρτωλός συνάνθρωπος και εαυτός μας! Αν και ο κακός εαυτός μας είναι ένας εκ των βασικών εχθρών μας! Η αμαρτία είναι το σαράκι της ψυχής! Τα προσωπικά πάθη μου αλλά και τα πάθη των συναθρώπων μου, θεωρώ ότι είναι πνευματικές ασθένειες! Ασθένειες που μηδενίζουν την προσωπικότητα μας αλλά και το πρόσωπό μας! Μόνο που για να καταπολεμηθούν όλες αυτές οι ασθένειες και ειδικά η νόσος του κιναιδισμού αλλά και άπαντες οι πορνικές ενέργειες μας, έχω την εντύπωση εμπειρικά και όχι θεωρητικά ότι ο δρόμος είναι «θείος Μονόδρομος», διότι άπαντεςέχομεν χρείαν ως  οντολογικά ασθενείς, Θεανθρωπίνης «χημειοθεραπείας»! 



                                 ΣΤΟ ΙΔΙΟ «ΚΑΖΑΝΙ-ΒΡΑΖΟΥΜΕ» ΟΛΟΙ ΜΑΣ

Έτσι νομίζω, το βασικό ερώτημα που θα έπρεπε να μας απασχολεί ομοφυλόφιλους και μη ομοφυλόφιλους είναι:  Άραγε θέλουμε να μεταμορφώσουμε τα υπο-φύσιν και παρά-φύσιν, μηδενιστικά «ομαλά» και ανώμαλα πάθη, αστοχίες και αδυναμίες μας, σε δημιουργικές δυνατότητες και τελειωτικές δυνάμεις, οδεύοντας προς την οδό του καθ’ομοίωσιν, της υπαρξιακής τελείωσης  της όλης ψυχοσωματικής ανθρώπινης φύσεως και οντολογίας μας; Θέλουμε, ναί ή ού; Ή ακόμα εμμένουμε επιλέγοντας ανόητα να κολυμπάμε στον βούρκο των παθών μας, δηλαδή να τρώμε τα «ξυλοκέρατα των χοίρων» και αναμένουμε να αλλάξουμε μυαλά «άχρι καιρού»(αλήθεια πότε;) στα γηρατειά μας; Μας υποσχέθηκε κανείς ότι θα βιώσουμε γηρατειά; Εκτός και εάν γίναμε «θεοί» αλαζονικά, άνευ του Θεού, και γνωρίζουμε με τα απολύτου βεβαιότητος ότι θα περάσουμε και το στάδιο των γηρατειών(;!!!) Οι προσωπικές επιλογές και αδυναμίες μας, θεωρώ ότι μπορούν να γίνουν υπερβατές και να ξεπεραστούν Εντός Εκκλησίας με τα Θεοχαρίτωτα άγια και άχραντα Μυστήρια! Είναι και η εποχή μάλιστα τέτοια που έχουμε χρεός να πάμε να ομολογήσουμε σε κάποιον φωτισμένο κληρικό τις όποιες «γωνιές» μας, για να γίνουμε έτσι «αναξίως-άξιοι» της Θείας Μεταλήψεως της Θεανθρώπινης αγίας Σάρκας και Αίματος Του! Νομίζω εκεί είναι η όλη ουσία των ημερών…!


                          Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ «ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΗ»;

Έχουμε πληροφορηθεί ότι έγινε συζήτηση στην Ιερά Σύνοδο της Κύπρου και ότι αντέδρασε έντονα ο άγιος Κύπρου…! Δεν ξέρω τι θέση και τι στάση λάβανε άλλοι Μητροπολίτες αλλά θα μάθω στα σίγουρα και θα σας πώ λίαν συντόμως! Η Εκκλησία της Κύπρου, αν κόπτεται και ενδιαφέρεται για την οικογένεια και για τους Χριστιανούς της Κύπρου μας, έχει και φέρει ποιμαντική ευθύνη και να διαμαρτυρηθεί αλλά και να αντιταχθεί ισχυρώς κατά απάντων των «θεσμικών ανωμαλιών»! Και να μην περιμένει την τελευταία εβδομάδα…όπως «κάποιοι-κάπου-κάποτε» πράξαν τα ανάλογα για επικοινωνιακά τρίκ! Μια και έχουν σκοπό και στόχο οι συμπατριώτες μας να παρελάσουν την ανωμαλία τους στην Λευκωσία, άραγε ο Αρχιεπίσκοπος και οι λοιποί Μητροπολίτες μας περι τίνων τυρβάζουν; Καλά να εικάσουμε ότι το να ασχολούνται με τα διοικητικά είναι τεράστια ευθύνη, οι «υφιστάμενοι» κληρικοί όμως;  Πρωτοπρεσβύτεροι, Αρχιμανδρίτες, μοναχοί, αλλά και λαϊκοί εντός Αρχιεπισκοπικής δικαιοδοσίας, επιλέγουν να είναι «Μάρθες ή Μαρίες»; Αυτό θα μας το αποδείξη η ιστορία…!


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] http://apologitikaa.blogspot.com/2014/04/blog-post_8547.html