Translate

Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Ένας ακόμη σχολιασμός, σε έναν ανώνυμο «συνάδελφο»!



Ο "ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΦΙΛΟΣ"


Μας έχει αποστείλει το πιο κάτω σχόλιο ένας ανώνυμος φίλος στο οποίο έχουμε υποχρέωση να το σχολιάσουμε εκτενώς:

«Πόσο θλιβερό να υπάρχουν ακόμη τέτοια "μυαλά"...
Δεν θέλω να πω πολλά, γιατί ήδη ο Ανώνυμος Κύπριος πιο πάνω, σχολίασε επικεντρωμένα και επειδή ξέρω ότι δεν θα σε βάλουν ούτε εσένα, ούτε κανέναν όμοιό σου σε σκέψεις και θα "επιχειρηματοποιήσεις" γράφοντας παρωχημένες απόψεις και νόμους άλλων εποχών...
Εφόσον λοιπόν ο Θεούλης σου "τα πάντα εν σοφία εποίησε", στους ομοφυλόφιλους τι λάθος έκανε; ή μήπως νομίζεις ότι η ομοφυλοφιλία είναι επίκτητη;
 
Ούτε εμένα μου αρέσουν τα "
Gay Prides", γιατί δείχνουν μία γελοία εικόνα των ομοφυλόφιλων και ενώ υποτίθεται πως αυτό γίνεται για να συμβάλλει σε μια κοινωνική ένταξη, κάνει ακριβώς το αντίθετο...
Αλλά η ομοφοβία και τα συμπλέγματα, που βγάζεις είναι θλιβερά.
Είναι τόσο δύσκολο να κατανοήσει κάποιος, ότι η ομοφυλοφιλία ΔΕΝ είναι επιλογή;
Δηλαδή το να είσαι ετεροφυλόφιλος συνέβη μετά από σκέψη και τελικά κατέληξες, αποφάσισες και επέλεξες ότι δεν έλκεσαι από άτομα του ίδιου φύλου;
 
Άρα η λύση σύμφωνα με τη "θρησκευολογική" σου ποια είναι; Να μείνουμε μόνοι μέχρι να πεθάνουμε; ή μήπως να αυτοκτονούμε; αλλά όχι, γιατί η αυτοκτονία είναι και αμαρτία...
Δεν φτάνει που δεν θα αποκτήσουμε ποτέ παιδιά και οικογένεια, που είναι άσχημο για μας, το χρησιμοποιείτε και ως "επιχείρημα", και έχουμε να αντιμετωπίσουμε και όλο αυτό το μίσος και τον κοινωνικό αποκλεισμό: όχι και τόσο αλτρουϊστικό δεν νομίζεις; όσο και αν η θρησκεία σου προσπαθεί να φοράει ένα πέπλο φιλαλληλίας, οι πράξεις άλλα δείχνουν...
Ντροπή να εξομοιώνεις την ομοφυλοφιλία με ντροπιαστικές και αισχρές καταστάσεις και παραδείγματα και να εκφοβίζεις τον καθένα, που λαμβάνει τις απόψεις σου αφιλτράριστα.

Αυτά από έναν συνάδελφό σου...
Μακάρι να μπορούσες να δεις, αυτά που τώρα δεν βλέπεις...»


ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ "ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ" ΤΟΝ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ!!!


ΣΧΟΛΙΟ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ»:

Αγαπητέ «συνάδελφε» μας, Χριστός Ανέστη εκ νεκρών!!!
Καταρχάς να πούμε ότι εάν, εννοείς, συνάδελφοι στην θεολογική επιστήμη, πλανάσαι πλάνην οικτρά, διότι μέχρι και η  ιερά θεολογική επιστήμη μας, έχει και φέρει ως βάση της, το άγιο Ευαγγέλιο και τα Ιερά κείμενα και συγγράμματα των θεοπτών αγίων πατέρων μας!
Πράγμα που τι σημαίνει;
Πράγματα, τα οποία σε αποδεικνύουν ως "μη-επιστήμονα" και ως «μη-συνάδελφο» της Ιεράς Θεολογίας ( άσχετα ακόμα και εάν έτυχε, να λάβεις ένα πτυχίο απο κάποιαν Θεολογική σχολή!) διότι ώφειλες να γνωρίζεις τι άποψη και ποιά γνώμη φέρουν και έχουν τα Θεόπνευστα συγγράμματά μας περί της ομοφυλοφιλίας για ειδικούς και συγκεκριμένους λόγους εάν όντως είσαι επιστήμων θεολογών, και κατά δεύτερον για το πάθος ετούτο του κιναιδισμού!
Θα ήσουνα όντως συνάδελφος εάν την ενέργεια αυτή της ομοφυλοφιλίας (και όχι το πρόσωπο-ομοφυλόφιλος!) την καταδίκαζες όπως πράττει καθαρά και ξάστερα το Ευαγγέλιο και τα ιερά κείμενά, και ίσως εάν είσαι και Χριστιανός πιστός να γνώριζες και να εξέφραζες και την γνώμη και άποψη της Εκκλησίας η οποία είναι ομοούσια των Θεοπνεύστων κειμένων μας!
Θα ήσουνα δηλαδή συνάδελφος, ακόμη και ως ομοφυλόφιλος, εάν εξέφραζες συναδελφικά, τίμια και με συνέπεια, όχι την προσωπική άποψή σου αλλά την άποψη των πηγών και ιερών κειμένων! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχεις δικαίωμα στην προσωπική σου άποψη, η λέξη συνάδελφος δεν μπορεί να στηρίξει τις όποιες προσωπικές απόψεις σου, ενώ αντίθετα μπορεί να σε διασύρει «επιστημονικά»…!
Άρα για την δική μας λογική, γυρίζει και είναι μπούμερανγκ εναντίον σου, αυτό το οποίο έγραψες, ότι τάχα μου είσαι «συνάδελφος»!
Φυσικά όμως και θα  γνωρίζεις την καταδικαστική γνώμη και θέση τόσο της Εκκλησίας μας, όσο και της Ιεράς Θεολογικής επιστήμης, γι’αυτό και με μία «συναδελφική» κατά τα άλλα(sic) απορριπτική μονοκοντυλιά σου, επιλέγεις κατά το δοκούν με πνεύμα αιρετικό να υποτιμήσεις τα Ιερά Κείμενα της Θεολογίας μας ως«παρωχημένες απόψεις και νόμους άλλων εποχών...»!
Καλά ένας πραγματικός «συνάδελφος» δεν θα πατούσε ως επιστήμων τέτοια μπανανόφλουδα «επιστημονική»!
Ακόμα και ομοφυλόφιλος να ήταν!
Δεν μπορείς να απορρίπτεις «συναδελφικά» δηλαδή, εξ ιδίων, ιδιοτελών αναγκών και εμπαθειών, ολάκερα μνημεία πολιτισμού, χιλιετιών μάλιστα, διότι απλά φέρεις και έχεις μία αδυναμία, από εθισμό στα ναρκωτικά ή και εθισμό στις όποιες «ομαλές» αλλά και ανώμαλες σαρκικές απολαύσεις!
Λίγο «συναδελφικό» φιλότιμο να πάρει η ευχή, εάν είχαμε, δεν θα συζητούσαμε τα αυτονόητα, τα οποία καλό θα είναι να τα επαναλαμβάνουμε προς γνώσιν και συμμόρφωση άλλων τινών «συναδέλφων»! Όλοι μας στο «ίδιο καζάνι βράζουμε» αλλά μάλλον αυτό το σημείο δεν το πρόσεξες στο προηγούμενο άρθρο μας, ε;
Θέλω να διευκρινίσουμε ακόμα μία φορά , ότι δεν καταδικάζουμε τα όποια πρόσωπα με τις όποιες αδυναμίες και αστοχίες , δηλ, κακές συνήθειες και πάθη, διότι και εμείς που γράφουμε ετούτες τις γραμμές είμαστε εμπαθείς, με πολλά άλλα «ομαλά και ανώμαλα» πάθη και αδυναμίες!
Ακόμα να τολμήσουμε, μην σου φανεί παράδοξο ή παράξενο, ακόμα και εμείς που γράφουμε ετούτες τις γραμμές, μπορεί και να είμαστε αιχμάλωτοι στο πάθος της ομοφυλοφιλίας, αυτό όμως, δεν μπορεί να μας εμποδίζει εσαεί να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας και να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα ή να διαφημίζουμε την όποια «ιδιαιτερότητα» μας ενώ κατουσίαν το «γονίδιο» της ομοφυλοφιλίας δεν μπορεί να σταθεί επιστημονικά! Θα ήτο προτιμότερο να συνειδητοποιήσουμε την όποια τραγικότητα μας, παραδεχόμενοι με πάσα καρδιακή ειλικρίνια, πρώτα στους εαυτούς μας και έπειτα προς τον Πλάστη μας, και να ζητήσουμε έτσι απλά και ταπεινά Πνευματική βοήθεια από θεραπευμένους (εννοείται) (φωτισμένους κληρικούς ή και λαϊκούς) για την κάθε άστοχη επιλογή μας, πρωτού η ίδια τραγικότητα και αστοχία μας, μας απελπίσει, πνίξει, ή και μετατρέψει σε αναίσθητα ηδονιστικά  όντα!
Έχουμε όμως την υποχρέωση «συναδελφικά», να ομολογούμε την αλήθεια μια και έχουμε ορκιστεί εις τον επιστημονικό κλάδο μας, έτσι, ακόμα και ομοφυλόφιλοι να ήμασταν, θα πρέπει να εκφράζουμε την όλη Θεολογικά επιστημονική  Αλήθεια μας, αλλά και ως, υπό θεραπείαν, απλοί πιστοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, να εκφράζουμε αγαπητικά το ίδιο έντονα και την Εκκλησιολογική γνώμη και άποψη, ακόμη και εάν δεν είναι προς το συμφέρον μας! Αλλιώς σε αντίθετη περίπτωση, σημαίνει ότι ο εσκοτισμένος νούς και καρδία μας, φέρει μείζονα διαστροφή, και προσπαθεί εντόνως αλαζονικά να δικαιολογήσει αλλά και να «θεολογικοποιήσει» τις όποιες προσωπικές αδυναμίες του, πράγμα που δηλοί κατά την προσωπική γνώμη μας, μεγίστη εωσφορική ενέργεια! Άρα, δεν μπορούμε (ως ομοιοπαθείς εμπαθείς!) να καταδικάσουμε και να κρίνουμε πρόσωπα, πλήν των ενεργειών τους/μας! Οι  μηδενιστικές ενέργειες είναι αυτό-καταδικαστικές από μόνες τους, χωρίς κάν να μας το επισημάνει κάποιος…, ίσως ο κάποιος μας κρούσει απλά των κώδωνα…, μπάς και ξυπνήσουμε από την μέθη της πορνείας, ομοφυλοφιλίας, ασελγείας, ναρκωτικών κ.λ.π.!
Εάν ήτο δημιουργική και ευλογημένη ενέργεια η ομοφυλοφιλία και μπορούσε να προάγει το ανθρώπινο πρόσωπο σε ανώτερες πνευματικές σφαίρες θα έπρεπε να είχε και ανάλογους δημιουργικούς καρπούς! Η τεκνογονία λόγου χάρη αναβιβάζει ως συνδημιουργό το ανδρόγυνο!
Η ομοφυλοφιλία τι μπορεί να δημιουργήσει;
Ομοφυλόφιλους; Με όποιον «δάσκαλό καθίσεις τέτοια γράμματα» θα μάθεις!

Συμπερασματικά, αγαπητέ ανώνυμε, είμαστε «συνάδελφοι» μόνο στην αμαρτία, στην όποια αδυναμία και στα όποια πάθη μας  και όχι στην Ιερά Θεολογία! Διότι "ομοφυλοφιλική θεολογία" δεν διδαχθήκαμε ποτέ στην ζωή μας, διότι απλά εδιδάχθημεν την "ομοιοπαθητική θεολογία" και την "συμπαθητική θεολογία"!
Έτσι χωρίς να θέλουμε να μπούμε στις άστοχες φλυαριές σου, εντοπίσαμε μία θλιβερή αντίφαση και αντινομία στα λεχθέντα σου, διότι η ομοφυλοφιλική διάνοια και ψυχή, βρίθει απο τέτοιες αντιφατικές σκέψεις και έξεις!
Πώς είναι δυνατόν να είσαι θεολογών επιστήμων συνάδελφος και να υπεραμύνεσαι του κιναιδισμού και σοδομισμού;
Είσαι επιστήμων της θεολογίας ή «επιστήμων» της ομοφυλοφιλίας;
Ή το ένα θα εκφράζεις χωρίς να χρησιμοποιής το άλλο για "κάλυψη" των λεχθέντων σου, ή το δεύτερο θα πράττεις ως αξιοπρεπείς ομοφυλόφιλος! Και τα δύο μαζί και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατόν, διότι πρόκειται περί «αμείκτου μίξεως». Αυτό όμως δεν είναι επιστήμη, συνάδελφε, είναι απλά ένα «ομοφυλοφιλικό παραλήρημα» ή «παραλήρημα ομοφιλοφιλίας» εκτός και άν λαθεύω!
Διαλέγεις και παίρνεις, κατά τον αείμνηστο Ματσούκα!
Εντούτοις, φυσικά και δεν εννοούμε  τις προσωπικές απόψεις (του Π.Ν.) ως επιστημονικό άρθρο, χωρίς όμως να αποκλείομεν για καλυτέρα ενημέρωσή μας, να συγγράψουμε και ένα επιστημονικό άρθρο, και αν έχετε «συναδελφικό φιλότιμο» αναμένουμε να δούμε γραπτώς και την θεολογική επιστημονική παιδεία σας, στο θέμα της ομοφυλοφιλίας!
Αναμένουμε ωστόσο,  μια και διαμαρτύρεστε έντονα για τα όσα αντί-κιναιδίστικα εκφράζουμε ως ιστολόγιο, να μας συγγράψετε ένα επιστημονικά θεολογικό άρθρο (μια και υπογράφεις συνάδελφος!), στο οποίο να υποστηρίζεις βάσει πηγών, την ομοφυλοφιλία ως αρετή, ως κατόρθωμα, ως δυνατότητα δημιουργική, ως «θεόπνευστη επιλογή» αλλά και ως ευλογημένη και αγαπητική ενέργεια εν Χριστώ!(SIC) Και υποσχόμαστε, να πράξουμε και εμείς παρομοίως, αλλά για το αντίθετο της όλης θεματολογίας!
Σύμφωνοι;
Εξάλλου, μόνο σε αυτό το σημείο να εστιάσει κανείς (και πουθενά αλλού!) σε "συλλαμβάνει" για την μεγίστη αντινομία και αντίφαση! Διότι  αναφέρεσαι με αυτά τα άστοχα λόγια σου : "γράφοντας παρωχημένες απόψεις και νόμους άλλων εποχών...", αυτό στο δικό μας απλό μυαλό, μεταφράζεται ως εξής και σε παρακαλούμε πολύ να κάνεις παρέμβαση εάν παρερμηνεύουμε την σκέψη σου! Θεωρούμε δηλαδή, όπως εκφράζεις δημόσια ως " συνάδελφος θεολογών" ότι, το άγιο Ευαγγέλιο, οι Ιεροί και άγιοι Κανόνες, οι αποφάσεις των αγίων Οικουμενικών Συνόδων, τα Θεόπνευστα συγγράμματα των αγιών Πατέρων, είναι όλα άχρηστα (μια και ασκούν έμπρακτη/ασκητική και «θεωρητική» ιερά πολεμική προς το πάθος της ομοφυλοφιλίας, όπως και κατά πάντων των παθών!) κατά την «ομοφυλο-λογική» σου! Κάνουμε κάπου λάθος, ενώ είναι τόσο πασιφανές και ξεκάθαρο;
ΕΤΟΙΜΑΖΟΥ ΚΥΠΡΟΣ ΝΑ ΒΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΣΟΥ ΩΣ ΝΗΣΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ...!

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ:

Θεωρούμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία, με την Ορθόδοξη Ψυχοθεραπευτική μεθοδολογία και πρακτική της, είναι η κατεξοχήν αρμόδια αλλά, και η ΜΟ-ΝΑ-ΔΙ-ΚΗ ολοκληρωτική πηγή θεραπείας(!) και καθάρσεως, επι πάντων και πασών, των ψυχοσωματικών ασθενειών μας ( δηλ. παθών, αστοχιών, αμαρτιών)! Γεύσασθε και οίδατε…!
Επίσης, όλα αυτά που θεωρείς αγαπητέ φίλε ως "παρωχημένες σκέψεις" είναι η μοναδική θεραπευτική οδός και μέθοδος, ΟΛΟ-ΝΩΝ(!) μας, δια να υπερβούμε τις κάθε μηδενιστικές και δαιμονικές αδυναμίες και αστοχίες μας!
Έτσι, υποτιμώντας οι διάφοροι ομοφυλόφιλοι και μη ομοφυλόφιλοι, τον Αναστάντα Θεάνθρωπο, μόνο Αληθινό Ψυχίατρο, και τους αγίους πνευματικούς έμπειρους ιατρούς (φίλους) Του πώς αναμένουν  να θεραπευτούν;
Μπορεί να υπάρξει η όποια θεραπεία, υποτιμώντας την όποια ασθένεια ή ακόμα και τους ιατρούς; Λογικό αποτέλεσμα της αλαζωνικής αυτής στάσεως ποιο θα είναι; Ειμή του θανάτου του ασθενούς(;!!!)
Τα πράγματα φυσικά θα πρέπει να τα δοκιμάσεις εμπειρικά πρώτα για να καταλάβεις την δυναμική αξία τους,  και όχι θεωρητικά, όπως εμπειρικά βιώνουμε την κάθε αδυναμία και αμαρτία  μας, έτσι ανάλογα εάν έχουμε δράμια ανθρώπινου φιλότιμου, θα δοκιμάζαμε και την θεραπευτική μέθοδο της Ορθοδόξου Ψυχοθεραπείας, η οποία είναι, η Μυστηριακή Ζωή...!
Τώρα, οι διάφοροι φωτισμένοι Πνευματικοί άνθρωποι εκφράζουν ποιμαντικά και συμβουλευτικά ότι, το εμμένειν στα πάθη είναι δαιμονικό(!!!), ενώ το πίπτειν ανθρώπινο, ωστόσο η έγερση του ανθρώπου είναι πράγμα ευλογημένο και Θεάρεστο(!)
Ως εκ τούτου, και βάσει αυτής της αρχής, έχουμε  συμπερασματικά και λογικά τρείς επιλογές:
Α]  Ή εμμένουμε δαιμονικά στην όποια ανωμαλία μας (θεωρώ σαφέστατα όλες τις αμαρτίες ως άστοχες ανωμαλίες και παραφύσιν ενέργειες! Μα ανωτέρα όλων αυτών την ομοφυλοφιλία και παιδοφιλία!) ενώ, το φυσιολογικό είναι η απόλυτη εναρμόνιση μας, με το Θέλημα Του Θεού,  και εννοώ στην απόλυτη τήρηση των αγίων Εντολών Του χωρίς να προσπαθούμε αλαζονικά να δικαιολογήσουμε τους «βόθρους» μας!
Β] Ή πέφτουμε συνεχώς ως αδύναμα ανθρώπινα όντα,
αλλά κυρίως,
Γ] ση-κω-νό-μα-στε, φυσιολογικώς με την Χάρη Του και με το άγιο Μυστήριο της Μετανοίας! Το άγιο «Λουτρό της ψυχής» είναι η μοναδική απελευθέρωσή μας, από τα λογιών-λογιών πάθη και αδυναμίες μας!
Τέταρτη λύση δεν χωρεί στο όλο ζήτημα, εάν υπάρχη τέτοια λύση, να μας την πείς να την μάθουμε και εμείς  μπάς και (δικό σου το γραφθέν!)  « Μακάρι να μπορούσες να δεις, αυτά που τώρα δεν βλέπεις...»!
Δηλαδή η ομοφυλοφιλία φωτίζει;
Και τι να βλέπεις άραγε; Τα παρδαλά χρώματα του ουράνιου τόξου; Μα αυτά τα χρώματα, τα βλέπουμε και δωρεάν άνευ «ανωμάλων πτώσεων», μετά από βροχόπτωση κυρίως!
Δηλαδή θές να μας πείς ότι, με την ενέργεια της δαιμονικής ομοφυλοφιλίας, του παρδαλού αυτού δαιμονίου και δαιμονισμού, θα δούμεν ή και  «είδωμεν το Φώς το Αληθινό» και θα φωτισθούμε ανάλογα με την παράχρηση και κατάχρηση της ανθρωπίνης φυσιολογίας μας(sic);
Περιγράψτε μας παρακαλώ άπασαν την αλήθεια, όπως τι σόϊ και χρώμα έχει το «φώς» το οποίο βλέπετε και τι είναι αυτές οι «θεοπτίες» που λαμβάνετε κατά την διάρκεια του ανωμάλου εκστασιασμού σας, να το συγκρίνουμε με άλλα αξιόπιστα και έντιμα δεδομένα εμπειρικών φωτισμών και σκοταδισμών για να μπορέσουμε με την σειρά μας να επιλέξουμε τι σόϊ «φωτισμό» επιθυμούμε να ακολουθήσουμε!
Σίγουρα μας δουλεύεις με τα ψυχεδελικά άστοχα υπονοούμενά σου, διότι γνωρίζουμε και βιώνουμε, με απόλυτη ακρίβεια, λόγω διαφόρων προσωπικών μας εμπειριών, τι εστί πάθος και αιχμαλωσία υπό αυτών των «γλυκυτάτων» αμαρτιών και τι είδους «φωτισμού» λαμβάνεις υπό αυτών!
Τα ποικίλα πάθη μας, είναι ξεκάθαρα και σαφέστατα «φωταδιστικά»!
Μπορούμε να πούμε, ότι το σκοτάδι είναι μηδέν, μπροστά σε αυτά όλα, αν μη τι άλλο, το σκοτάδι δεν μας αιχμαλωτίζει, δεν μας απελπίζει, δεν μας καταπιέζει την προσωπικότητα μας, δεν μας κάνει εγωκεντρικούς και αλαζόνες, ενώ μας φέρει την φωτεινή ελπίδα με τα απειράριθμα άστρα κυρίως της φεγγοβόλου Σελήνης! Η οποία Πανσέληνος συμβολίζει και την προσωπική μας Ανάσταση! Ενώ τα μηδενιστικά πάθη μας συμβολίζουν εκ προοιμίου από την παρούσα επίγεια ζωή μας, την αιώνιο Κόλαση και τον αιώνιο «πνευματικό θάνατο» μας!
Άραγε ως «πνευματικά νεκροί» και βιολογικά ζώντες,  μπορούμε να έχουμε την ανόητη ψευδαίσθηση και την θρασύτατη απαίτηση να βιώσουμε και να βιώνουμε Παραδείσιες καταστάσεις και στον νύν αλλά και στον μέλλοντα αιώνα; Εάν δεν ζούμε στην πλάνη και στην φαντασίωση των ηδονιστικών αισθήσεων μας, τότε που να ζούμε άραγε;

Αληθώς Ανέστη εκ νεκρών!

Π.Ν.