Translate

Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

ΓΑΛΟΠΟΥΛΕΣ Vs ΚΟΤΕΣ! Τα ακαδημαϊκά λαμπρά(;) μυαλά της Θεολογικής σχολής μας, πιπιλάνε και προωθούν το γλυφιτζούρι του ακαδημαϊκού Μωαμεθανισμού, φτιάχνοντας μια περίφημη καριέρα γήϊνης δόξας, κοροϊδεύοντας τον εαυτό τους και συγχρόνως και τους άλλους ότι καταπιάνονται με τάχα πνευματικά θέματα! (ΜΕΡΟΣ Β΄)




ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!
[Χρυσόστομος Σταμούλης: «Έρως και θάνατος» της Ορθοδόξου Πατερικής αυτοσυνειδησίας,  ο βοθροπόταμος της ακαδημαϊκής Καζαντζακηκοπληξίας! Ο «πατήρ» Οικουμενισμός, ο «υϊός» Καζαντζακισμός, ομοούσια, αχώριστα και αδιαίρετα αιρετικά συστήματα! Το πνεύμα τους άγιον;]
      Του Παναγιώτη Νούνη







                                                                                                                 





« Όταν το πρόβατο θυμώνει, είναι χειρότερο από λύκος.»
(Γαλλική παροιμία)


Ήδη στις παρούσες γραμμές που σχολιάζουμε έχουμε ενημερωθεί για τα ονόματα των 23 καθηγητών μας που προσκύνησαν τον Ισλαμισμό ψηφίζοντας υπέρ της δημιουργίας εντός του τμήματος Θεολογίας, κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών!
Επιχειρήματα λογικά, θεολογικά, εκκλησιολογικά μα κυρίως επιστημολογικά ακόμα να δούμε από τους υπέρμαχους της προδοτικής αυτής αποφάσεως!
Υπάρχουν όμως τέτοια; Θα τα δούμε άραγε κάποτε…;

Αναφέρει ο πρόεδρος της σχολής μας κ.Σταμούλης τα εξής [1]:

[«Η απόφαση του Τμήματος Θεολογίας για την ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών λήφθηκε με βάση την πολιτιστική και την ακαδημαϊκή προσέγγιση του θέματος» εξηγεί στη «δημοκρατία» ο πρόεδρος του Τμήματος Χρυσόστομος Σταμούλης.Απαντά στον μητροπολίτη Άνθιμο και σε όσους αντιδρούν, λέγοντας: «Το πανεπιστήμιο δεν είναι τμήμα της Εκκλησίας, αλλά είναι ελεύθερο, δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα και λειτουργεί με βάση τις ακαδημαϊκές ανάγκες. Πρώτος ενημέρωσα πέρυσι τον κ. Ανθιμο για την ίδρυση του τμήματος». Παράλληλα, συμπληρώνει: «Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης έχει διαφορετική άποψη, η οποία και είναι σεβαστή».
Ο
 κ. Σταμούλης εξηγεί ότι μέσω του τμήματος θα δίνεται η
 δυνατότητα στους μουσουλμάνους ιεροδιδασκάλους να αποκτούν πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Αυτοί θα διδάσκουν μόνο σε σχολεία της Θράκης, όπου φοιτούν μουσουλμάνοι μαθητές.
«Κάθε χρόνο θα φοιτούν στο τμήμα 10-15 άτομα, δεν είναι μεγάλος αριθμός και δεν δημιουργείται πρόβλημα» σημειώνει και προσθέτει: «Δεν πρέπει να επιμείνουμε στην γκετοποίηση των μουσουλμάνων και δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι είναι Ελληνες πολίτες. Μέχρι σήμερα οι ιεροδιδάσκαλοι σπουδάζουν είτε στην Τουρκία είτε σε αραβικές χώρες. Είναι προτιμότερο να σπουδάζουν στην Ελλάδα»].

Κάποια λογικά ερωτήματα κ. Σταμούλη που προκύπτουν από τα αναιμικά επιχειρήματα σας χρίζουν διευκρινίσεως διότι δεν μιλάτε σε χαϊβάνια των κυβερνητικών «ιδρυμάτων», διότι παρόλο που φοιτήσαμε στο ακαδημαϊκό ίδρυμα, δόξα τω Θεώ δεν νοσήσαμε από την νόσο του ιδρυματισμού!


Ποιο είναι το ειδικό πλαίσιο (αναλυτικά) βάσει του οποίου ελήφθη η απόφασή σας;
Αναφέρετε μέν ότι η βάση των αποφάσεων σας είναι η πολιτιστική και ακαδημαϊκή προσέγγιση του θέματος, αλλά, δεν αναφέρετε τι είδους πολιτιστική προσέγγιση φέρει το τμήμα μας αλλά και τι είδους ακαδημαϊκή προσέγγιση έθεσε την θεμέλια λίθο της δημιουργίας, νέου τμήματος εντός του Θεολογικού τμήματος, Ισλαμικών σπουδών(!;)
Μας λέτε κάποια πράγματα αλλά αποφεύγετε δολίως να μας μιλήσετε ουσιαστικά και μεστά με άπασαν την αλήθεια, γιατί άραγε; Είστε θεολογών καθηγητής ή πολιτικάντης καθηγητής- θεολογών;
Γιατί, άραγε δεν κάνατε μία επιστημονική δημόσια συζήτηση-ημερίδα- να ενημερώσετε και εμάς τους φοιτητές σας αλλά και ευρύτερα την Εκκλησιαστική Κοινότητα;
Γιατί κινήστε στο σκοτάδι;
Αναφέρετε, ωστόσο, ότι το πανεπιστήμιο δεν είναι τμήμα της Εκκλησίας! Ασφαλέστατα και δεν είναι τμήμα της Εκκλησίας πολιτειακά το πανεπιστήμιο, πνευματικά όμως; Γιατί τότε έρχεται να τελέσει τον αγιασμό κάθε χρόνο ο Μητροπολίτης μας ή άλλος κληρικός; Αυτό όμως το επιχείρημά σας είναι τόσο αναιμικό όσο ένα κλαδάκι στο οποίο μπορεί(;) να κάθετε ένας ελέφαντας σε περίοδο νηστείας! Τι θέλω να πώ με την απλή λογική μου κύριε καθηγητά;
Θέλω να πώ, ότι επειδή λόγου χάριν δεν ανήκουν τα μπάζα, τα τούβλα, η υλικοτεχνική υποδομή του πανεπιστημίου εις την Εκκλησία αλλά στο κράτος( τάχα μου) αυτό δεν είναι σοβαρό επιχείρημα για να ιδρυθεί το Ισλαμικό τμήμα σπουδών! Διότι ως θεολόγος και δή δογματολόγος θα οφείλατε να γνωρίζατε ότι η Εκκλησία μας περιέχει το Κράτος και όχι το αντίστροφο όπως πολιτειοκρατικά και προτεσταντικώς μας παρουσιάζετε ανονήτως!
Σε αυτήν την περίπτωση να συμβουλευθούμε και τον σεβαστό κληρικό π. Βασίλειο Βολουδάκη! Αναφέρει ενδεικτικά ο καλός μας κληρικός κ. καθηγητά [2] : «Το τραγικό με μας τους συγχρόνους είναι πώς έχουμε μπλέξει τόσο πολύ το μυαλό μας και έχουμε κατακερματίσει τη λογική μας βάζοντας ηγεμόνα της το πάθος και τις προκαταλήψεις μας, ώστε αλλοιώνουμε και την σημαντική των λέξεων, που είναι η τελευταία μας ελπίδα για να συνεννοηθούμε…»

Έχει λάθος ο π.Βασίλειος σε αυτά που αναφέρει; Η ουσία όμως είναι κ.Σταμούλη θέλουμε να συνεννοηθούμε;

 Ή καλύτερα, θέλετε και  μπορείτε εσείς οι προοδευτικοί ΚΑΙΡΟσκόποι να συνεννοηθείτε με τους υπόλοιπους παραδοσιακούς δασκάλους μας;
Βάσει των στοιχείων όμως που εσείς δίνετε στην δημοσιότητα, φαίνεται ότι αρνείσθε να αποδεχθείτε και την εκκλησιολογική πραγματικότητα εις το όνομα της αιρέσεως του πολιτειοκρατικού Καισαροπαπισμού, τον οποίο διακρίνουμε σε κάθε σας λεχθέν αλλά και γραφθέν και πραχθέν!



Αυτά δεν έπρεπε κάν να σας τα επισημαίνουμε εμείς, ως απόφοιτοι μαθητές σας, διότι εσείς είστε ο καθηγητής και ειδικός δογματολόγος και όχι εμείς τα απλά μαθητούδια σας!
Πήγατε λέτε πέρυσι, με το περίσσιο θράσος ενός κυβερνητικού φερέφωνου, να ενημερώσετε τον άγιο Μητροπολίτη μας Θεσσαλονίκης για το κυβερνητικό θέλημα το οποίο λάβατε προσταγή και αποστολή σας από τον «Καίσαρα» να υλοποιήσετε ως θεσμικός πρόσωπο, προεδρεύων του τμήματος μας!

Μέχρι εδώ καλά δεν τα λέμε;

Δεν πήγατε ως απλός χριστιανός για να ενημερώσετε και να πάρετε την ευλογία του, αλλά πήγατε με ύφος χιλίων καισαροπαπικών καρδιναλίων για να περάσετε το θέλημα των πατρώνων και μασόνων αφεντικών σας(;!) Εκτός και εάν νοιώθετε ότι διακονείτε την Εκκλησία με όλα αυτά τα ασυνάρτητα καμώματά σας(;!) Την πολιτεία ασφαλέστατα και υπηρετείτε δεν υφίσταται λόγος παρανοήσεως, το ζεστό παραδάκι από εκεί το λαμβάνετε δεν μπορεί ο σκύλος να δαγκώσει το χέρι το αφεντικού του;

 Ή μήπως μπορεί;

Το δεδομένο που πρέπει να ξεκαθαρίσει με σαφήνεια είναι ότι δεν έχετε την ευλογία του οικείου Μητροπολίτη μας για το κακόδοξο εγχείρημά σας, δεν έχετε την ευλογία των 115 κληρικών της μητροπόλεως μας [3], δεν έχετε την ευλογία των φοιτητών σας [4] (εάν σας βαστά κάντε το δημοψήφισμα εντός του τμήματος σας για τους φοιτητές σας για να γευτείτε την απαρέσκεια των από πρώτο χέρι!) δεν έχετε την ευλογία της θρησκευόμενης ιεράς Ορθόδοξης Κοινότητας της Θεσσαλονίκης και πέραν των στενών ορίων αυτής!!!
Με λίγα και απλά λόγια, δεν έχετε την ευλογία σύσσωμης της Τοπικής Εκκλησίας της Θεσσαλονίκης, άρα ούτε την ευλογία του Τριαδικού Θεού θα έχετε στο έργο σας και θα δείτε που δεν θα καρποφορήσει κατά Θεόν, διότι γίνεται με διαβολοειδή ετσιθελικό τρόπο!
Και φυσικά την ευθύνη φέρει βαρέως ο θεσμικώς προεδρεύων
του τμήματος μας, μαζί με όσους άλλους καϋμένους καθηγητές μας, έδωσαν «το φιλί του Ιούδα»[5]! Δεν νομίζω να χρειάζεται να σας υπενθυμίσω την κατάληξη του αμετανόητου δυσεβούς Ιούδα, αν και ευχόμαστε ειλικρινά να πάθετε και να βιώσετε, μέρες που είναι μάλιστα, την γλυκειά μετάνοια τουλάχιστον του Αποστόλου Πέτρου! Τι σόϊ θεολογούντες είστε; Εκτός και εάν για καθημερινό ανάγνωσμά σας έχετε το «ιερόν Κοράνιο»(;!!!) 
Απλά προβληματιζόμαστε βαθύτατα, όπως μας διδάξατε τον καιρό εκείνο!
Λάβετε υπόψιν σας σοβαρά, ειδικά εμείς οι Έλληνες της Κύπρου, φοιτητές σας, λυπούμαστε για το κατάντημα και των 23 καθηγητών μας που προσκύνησαν τον Βάαλ και λυπόμαστε που έτυχε να σας γνωρίσουμε, αλλά να είστε σίγουροι θα ευχόμαστε να σας φωτίσει σε κάποια φάση ο καλός Θεός πριν να είναι αργά!
Επίσης αν δεν σας κάνει κόπο, ενημερώστε μας τουλάχιστον γραπτώς:
 Α) Για ποιο λόγο κ.Σταμούλη σας έπιασε τόσος «πόνος» για την ακαδημαϊκή μόρφωση των Ισλαμιστών; Μήπως και οι φίλοι ακαδημαϊκοί Ισλαμιστές στις δικές τους χώρες, σκέφτονται με τον ίδιο ακριβώς δικό σας τρόπο; Ποιές και πού είναι οι ενδείξεις; Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να το κερδίσουν με την αξία τους αυτό το «αυτόκλητο» εγχείρημα σας δεν νομίζετε;
Β) Επίσης, λέτε ότι θα διδάσκουν μό-νο σε σχολεία της Θράκης, γιατί τότε, να μην ιδρυθεί το εν λόγω τμήμα στην Θράκη μια και είναι και η αυλή τους; Γιατί να τους ταλαιπωρείτε και με τα έξοδα της μετακινήσεις των, κύριε καθηγητά;  Ή αν σώνει και καλά πρέπει να γίνει σε κάποια θεολογική σχολή, γιατί να μην γίνει στην αυλή του  «αγίου» Δημητριάδος



στον Βόλο ή στην  θεολογική σχολή της Αθήνας; Έτσι βάσει της καισαροπαπικής λογικής σας, αύριο εάν Χιλιαστές θελήσουν, ειδικό τμήμα, εσείς ως μεταλαγμένοι Ορθόδοξοι(;)  θα τους ιδρύσετε ένα τμήμα και αυτούς έτσι απλά για να’χουμε να λέμε! Εάν αύριο οι Βουδιστές κ.α. θελήσουν και αυτοί ένα τμήμα; Ο Σταμούλης με την  «όλη παρέα» είναι εδώ και  όλους θα τους τακτοποιήσει!

Σας παρακαλούμε πολύ αγαπητικά και υϊκά, διαψεύστε μας με κάποιο τρόπο!


Γ) Γιατί είναι προτιμότερο, καθώς λέτε, να σπουδάζουν στην Ελλάδα οι Ισλαμοδιδάσκαλοι; Από θεοπνευστία το λέτε αυτό ή κοιλιοπνευστία; Θα διδάσκουμε δηλαδή τους μελλοντικούς ταλιμπάν, σφαγείς των παιδιών και εαυτών μας; Άπαγε της τραγελαφικής ανοησίας δηλαδή, κρίμα και οι τόσοι τίτλοι σας! Δογματολόγος και απολογητής του Ισλάμ είστε κύριε Σταμούλη ή δογματολόγος της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Διότι δεν σας βλέπουμε και τόσο πρόθυμο να υπερασπίζεστε (καθώς έχετε χρέος θεσμικό) την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, και διότι γίνεστε άριστως απολογητής του ολέθριου Καισαροπαπισμού! Ποντάρω ότι η έμπνευσή σας δεν είναι ούτε κάν κοιλιόπνευστη! Είναι «Καλαντζόπνευστη»! Είναι «Γιαγκαζογλουόπνευστη»! Είναι ΚΑΙΡΟσκοπικόπνευστη! Μεταπατερικόπνευστη ( sic)! Είναι κοντολογίς, Καισαροπαπόπνευστη! Αλλά κυρίως, Διαβολόπνευστη!!!



Τέλος, θεωρούμε ότι όχι μόνον επιτρέπεται αλλά και οφείλει η Εκκλησία μας και σε Συνοδικό επίπεδο να εξετάση το όλο ζήτημα αλλά κυρίως οφείλει να παρέμβει δυναμικά για την εμπόδισει τέτοιας πρωτοφανούς αδιαφανούς πλεκτάνης, διότι η ζωή των φοιτητών νοθεύεται, οι συναλλαγές τους μετά των προσκηνυμένων καθηγητών τους είναι φαύλες και αλλοιώνονται τα φρονήματά τους.
Για κακή σας τύχη κύριοι καθηγητές το “εφυoλόγημα” των «διακριτών ρόλων» μεταξύ Εκκλησίας και του φορέα της Ισλαμοποίησης/Παγκοσμιοποίησης (ένα και το αυτό αδιαίρετα και αχώριστα!), που είναι η Πολιτεία, κρύβεται με πολλή τέχνη και «μαεστρία» η αδιάκριτη εφόρμηση των κοσμικών στοιχείων στην περιοχή του Θεού!



Έτσι εν κατακλείδι, προκύπτουν τα πλέον επουσιώδη 
ερωτήματα για να ξεκαθαρίσουμε το «ακαδημαϊκό κομφούζιο» που δημιούργησαν οι ίδιοι Οικουμενιστές καθηγητές μας!

Α) Τι να σημαίνει άραγε ο  Γραικυλικός νεολογισμός «διακριτοί ρόλοι»;

Β) Ο Μέγας Κωνσταντίνος ώρισε ή όχι, ότι η Εκκλησία μέσα στο κράτος είναι ως η ψυχή και η Πολιτεία ως το σώμα, που πρέπει η μεν να μεριμνά περί των ψυχοπνευματικών αναγκών του ανθρώπου, η δε Πολιτεία να μεριμνά για τις βιοτικές ανάγκες του;

Γ) Δεν είναι «εισπήδηση» της Πολιτείας αλλά και Κανονική Εισπήδηση από πλευράς μερικών αγίων Ιεραρχών άλλων Μητροπόλεων στα περί ψυχοπνευματικών παιδαγωγικών (αλλά και ποιμαντικών) μεθόδων της Τριαδοκεντρικής Παιδείας μας εντός του Τμήματος της Ιεράς Θεολογίας μας και προπάντως εντός κυρίαρχης Ιεράς Μητροπόλεως, μια και το ζήτημα είναι ΚΑΙ πνευματικό και εναπόκειται της ποιμαντικής Ιεροκανονικής αρμοδιότητας του  αγίου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.Ανθίμου;
Αλλά κατά τα δημόσια λεχθέντα σας κανέναν δεν λογαριάζετε κατά όπως φαίνεται κ. καθηγητά, γιατί όμως άραγε;


 Έχετε γερές «πλάτες από πάνω»;
Από «πάνω» όμως θα σας έρθει και ο «λογαριασμός» για τα σπασμένα!




Απορεί οξυνούστατα ο πατέρας Βασίλειος Βολουδάκης στο περίφημο σύγγραμμά του [6]: «Είναι διακριτοί οι ρόλοι όταν η Πολιτεία με το επιχείρημα ότι οι υπήκοοι της Πατρίδας μας δεν είναι όλοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, προγραμματίζει το εκπαιδευτικό και πολιτιστικό σύστημα της χώρας μας σαν να είμαστε όλοι αλλόθρησκοι ή άθρησκοι και εξισώνει τη μειοψηφία με την πλειοψηφία;[…] Είναι διακριτοί οι ρόλοι όταν η Πολιτεία αποφαίνεται και μάλιστα με απόλυτο τρόπο σε πνευματικά θέματα, σαν να την ψήφισαν οι άνθρωποι ως οδηγό της ψυχής και της ζωής τους και όχι μόνο και μόνο για να τους λύση τα βιοτικά προβλήματα, τα οποία σε μεγάλο βαθμό τα αφήνει άλυτα, για να μην ειπούμε ότι πολλά από αυτά τα προξενεί εκείνη;»


ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ:

Συνεχίζει ο σεβαστός μας γέροντας π. Βασίλειος να αναφέρει για το θέμα: «… Κανείς ποτέ δεν μας εξήγησε το πώς μια χώρα, μέσα σε εκατόν εβδομήντα χρόνια από τον αυτοπροσδιορισμό της στο Σύνταγμα της με την παραδοχή και ομολογία της ότι μόνο [«πάντες οι πιστεύοντες εις Χριστόν εισίν  Έλληνες»], χωρίς κανείς ποτέ να διαμαρτυρηθεί- άρα δεν υπήρχε- έφθασε στο σημείο να εκτρέφη και να μοσχοπληρώνει νεογενίτσαρους για να εξοβελίσουν την Πίστη στον Χριστό… Δεν έφτασε άραγε η χώρα μας σ’ αυτό το σημείο μετά από μακροχρόνια ανελέητη προπαγάνδα και μεθοδευμένη Πολιτειακή συμπεριφορά;


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Και αν ακόμη κάποιος απλός αναγνώστης μας δεν κατανοεί που το πάμε το όλο θέμα, ας αναμένει την συνέχεια του επόμενου σχολιαστικού δοκιμίου μας που θα ξεκαθαρίζει πιο ειδικά την όλη αυτή ευρεία σύνθεση θεμάτων  των οποίων θίγουμε!
Μπορούμε λοιπόν να φανταστούμε πώς θα διεξαγόταν μια συζήτηση ανάμεσα στον Μωάμεθ και ένα πιο κριτικό ερευνητή; (συνεχίζεται)


«Ερευνητής:  «Ω, Μωάμεθ, γιατί είναι γεμάτη από γυναίκες η Κόλαση;»
Μωάμεθ:  «Επειδή τους λείπει η κοινή λογική!»
Ερευνητής: «Πώς το ξέρεις ότι τους λείπει η κοινή λογική;»
Μωάμεθ:  «Η έλλειψη κοινής λογικής φαίνεται από το ότι η μαρτυρία τους αξίζει τα μισά απ’ ότι αξίζει η μαρτυρία ενός άνδρα!»
Ερευνητής:  «Αλλά γιατί να αξίζει η μαρτυρία τους μόνο κατά το ήμισυ από του άνδρα;»
Μωάμεθ:  «Εξ αιτίας της ανεπάρκειας του μυαλού τους!»
Ερευνητής: «Πώς το ξέρεις ότι τα μυαλά τους είναι ανεπαρκή;»
Μωάμεθ:  «Η ανεπάρκεια του μυαλού τους φαίνεται από το γεγονός ότι η μαρτυρία τους αξίζει μισή ανδρική μαρτυρία.»
Ερευνητής:  «Ξαναρωτάω, γιατί αξίζει τα μισά η μαρτυρία τους;»
Μωάμεθ:  «Επειδή τα μυαλά τους είναι ανεπαρκή!»
Ερευνητής: «Μάλλον τελικά το μόνο ανεπαρκές πράγμα εδώ, είναι ο συλλογισμός σου......» 



ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[2] Πρωτ.Βασίλειου Βολουδάκη, Η Πολιτική είναι Ποιμαντική (Η πνευματική μας ευθύνη για το κατάντημα της Πατρίαδας μας),  Εκδόσεις: “ΘΥΗΠΟΛΟΣ”,  Α΄Έκδοση, 2011, σελ. 16.




[5] Ποιοί καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. ψήφισαν ΝΑΙ και ποιοι ΟΧΙ, στην ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών;