Translate

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Μη εκκλίνης εις τα δεξιά μηδέ εις τα αριστερά, απόστρεψον δε σον πόδα από κακίας Νικόλαε Πανταζή! Εκκλησιολογικά συμπεράσματα συγκριτικά με τα «συζυγικά» ασυνάρτητα και θεολογικά (;) κατασκευάσματα! της Χριστίνας και του Παναγιώτη Νούνη




ADVERSUS HAERESES ZELOTISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΖΗΛΩΤΩΝ!


[Νικόλας Πανταζής: Extra Ecclesiam nulla salus! Αποτειχισμένος Θεολόγος ή αποτυχημένος θεολογών; Διάκριση αγίας Αποτειχίσεως με την ανίερη και άκριτη «ζηλωτική»,  κακιά αποτείχιση] !






«Ο μόνος δρόμος για τους διανοουμένους είναι ο δρόμος του Γκάντι: Ο δρόμος της μη συνεργασίας.» (Αλβέρτος  Αϊνστάιν, φυσικός)


 Ας αφήσουμε τον διανοουμενισμό, η ουσία ποια είναι; Μήπως η ουσία  είναι, να μπορείς να συνεργαστής αγαπητικά με τον εχθρό σου για να πολεμήσεις κοινούς εχθρούς, χωρίς να κολλήσεις βέβαια την ασθένεια της έχθρας του; Είναι οντολογικά εφικτό; Πόσω μάλλον, όταν δεν συνεργάζονται και με τις υγιείς αντιοικουμενιστικές δυνάμεις! Ο δρόμος της μη συνεργασίας με την αίρεση και το σχίσμα είναι ενδεδειγμένος και στερεωμένος σε Αγιοπατερικές βάσεις! Με την εξής διαφορά, οι άγιοι Πατέρες μας ως εμπειρικοί Θεολόγοι, επέλεγαν θεοπτικώς την Ιερά Βασιλική Οδό, την μέση οδό, και ποτέ τα διαχρονικά εκάστοτε δύο άκρα, λόγω ποιμαντικής ακρίβειας αλλά και ποιμαντικής οικονομίας! Άραγε εμείς σε ποια θέση και οδό περιπατούμεν; Δηλαδή, η Ιερά μέση οδός είναι ποιμαντική οικονομία;
Μία Αμερικανίδα συγγραφέας η Angelina Grimke είπε κάποτε: «Το δόγμα της τυφλής υπακοής και της αδιάκριτης υποταγής σε οποιαδήποτε ανθρώπινη εξουσία- είτε πολιτική είτε εκκλησιαστική- είναι το δόγμα του δεσποτισμού και δεν έχει θέση ανάμεσα σε δημοκράτες και χριστιανούς»!
Το ίδιο πράγμα έχει καθόλα ισχύ και για την «πνευματική εξουσία» εξουσία η οποία δεν επιβάλλεται σε ουδένα ως τυφλή υπακοή, πόσω μάλλον ως αδιάκριτη υποταγή και υπακοή!
Αυτό το δόγμα της τυφλής υπακοής, της αδιάκριτης υπακοής στους Ιερούς Κανόνες μας, στο Ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας μας, παρατηρώ χρόνια τώρα ευστόχως(;), δεν γνωρίζω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά αυτό διαπιστώνω από συγγράμματα παραδοσιακών πατέρων και αδελφών μας, ότι το έχουν θέσει σε απόλυτη εφαρμογή «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ» [1],δηλαδή, τόσο ο παναιρετικός Οικουμενισμός και οι οπαδοί αυτού, αλλά όσο και οι αιρετικοί «ζηλωτές» και άκριτα αποτειχισθέντες!
Προσοχή, δια να μην παρερμηνευθώ και παρεξηγηθώ, δεν εννοώ τους Αποτειχισθέντες αδελφούς οι οποίοι με Ιεροκανονικά κριτήρια, εντός όρων και βασικών εκκλησιολογικών προϋποθέσεων έχουν κανονικώς αποτειχισθεί!
Γράφω και εκφράζομαι εναντίων όσων δεν μπορούν να κάνουνε την σαφέστατη διάκριση της  Αγίας ιεράς Αποτειχίσεως και κακιάς ανίερης «ζηλωτικής αποτείχισης»!


Διάκριση η οποία έγινε σαφέστατη από άγιους και όσιους Πατέρες και ερμηνευτάς των Ιερών Κανόνων, αγιασμένους ανθρώπους εντός Εκκλησίας εννοούμεν, τους οποίους εάν θέλουμε να θεολογούμε απλανώς, αυτούς και ακολουθούμε τα βήματα και τις θεόπνευστες συμβουλές!
Δεν θέλω να επεξηγήσω και να αναλύσω την θεολογική διάκριση αυτή, διότι δεν είμαι και άριστα πεπειραμένος εις το θεολογείν, κάποια προσπάθεια ρωμαλέα ίσως την τολμήσω προς το τέλος, άριστος Θεολόγος και διδάσκαλος της Ιεράς Θεολογίας μας, και Θεόπνευστος ερμηνευτής των Ιερών Κανόνων μας είναι ο αείμνηστος όσιος Γέρων Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, πράγμα που σημαίνει ότι, εάν κάποιος θέλει να διεισδύσει σε θεολογικές αναλύσεις κατά των δύο αιρετικών άκρων, θα ήτο καθόλα φρόνιμο να μελετήσει βαθέως το σύγγραμμά του αυτό!

Αναρτήθηκε λοιπόν από τον Οδυσσέα «αλεπουδέλη» στο αντιεκκλησιολογικό- πλανεμένο αλλά κυρίως κακόδοξο και αιρετικό ιστολόγιό του «Αποτείχιση» [2] η εξής ανάρτηση εναντίων μας ως συζύγων: « Οι Αγιοι Πατερες, οταν περιφρονουνται, ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ Διαφθορά νοος ...Νούνη
του Αποτειχισθεντος Θεολογου  Νικολαου Πανταζη

Στη Θεϊκή Λίστα του Ευαγγελίου διαβάζουμε: 
"Αι γυναίκες τοις ιδίοις ανδράσιν υποτάσσεσθε ως τω Κυρίω, ότι ο ανήρ εστί κεφαλ της γυναικός, ως και ο Χριστς Κεφαλ της Εκκλησίας, και Αυτός εστι Σωτρ του σώματος. Αλλ᾿ ώσπερ η Εκκλησία υποτάσσεται τω Χριστώ, ούτω και αι γυναίκες τοις ιδίοις ανδράσιν εν παντί... Πλν και υμείς οι καθ᾿ ένα εκαστος την εαυτού γυναίκα ούτως αγαπάτω ως εαυτόν, η δε γυνή ίνα φοβήται τον άνδρα." (Εφεσ. 5, 21-33). 
Στη Λίστα όμως του Νούνη διαβάζουμε: 
"Πειθαρχώ στην γυναίκα μου!" 
ΠΛΗΡΗ ανατροπή, φθορά και καταπάτηση της Αγίας Γραφής. 
Φυσικά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ουδεμία εμπιστοσύνη στα αιρετικά φρονήματα του Νούνη και της "κατανύξεως" να συμπορεύονται με την αίρεση και να αποδέχονται, να αναγνωρίζουν και να κοινωνούν μετά ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΩΝ, ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΩΝ και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΩΝ, περιφρονώντας και καταπατώντας πάλι την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες. 
Η διαφθορά στο δόγμα επιφέρει άμεσα και την διαφθορά στο ήθος του Γάμου. 
Στο ως άνω σχόλιό του επιγράφει: 
"Παναγιώτης και Χριστίνα Νούνη"
 
Ας το αντιστρέψει λοιπόν σε "Χριστίνα και Παναγιώτης Νούνης" για να'ναι συνεπής στη πειθαρχική, εξουσιαστική του κεφαλή...
 Όσο για τον "αιρετικό και άκριτο ζήλο μας" του συνιστώ να προσέχει τι βλακείες λέει διότι η βλακεία του εξελίσσεται σε βλασφημία και οι Αγιοι Πατέρες που εντέλλονται Αποτείχιση ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. Εσεις που εντέλλεστε Εντοίχιση, Αλληλοπεριχώρηση, Συγχώνευση και Εξομοίωση, ΠΟΙΟΥΣ (Μετα)Πατέρες ακριβώς ακολουθείτε;»


Περιττό να ασχοληθώ με την εμετική διαστροφή από μέρους των «ζηλωτών», μερικών προσωπικών λεχθέντων και γραφθέντων μου, διότι, άνθρωποι καθόλα “θεολόγοι αποτειχισμένοι”, ή μάλλον καλύτερα αποτυχημένοι θεολογούντες(;), απλά απορώ, δεν έχω κατανοήσει ακόμα γιατί προσπαθούν να βρούν ένα λεκτικό λαθάκι από τους εχθρούς τους για να τους κάνουνε πρωτοσέλλιδα στα διάφορα ιστολόγια τους; Και μην μου πείτε ότι πρώτος έκανα επίθεση, διότι βρίσκομαι σε  αμυντική/απολογητική θέση, λόγω των συκοφαντικών κατηγοριών που εκτοξεύουν, οι άνανδροι, κατά της οικογενείας μας! Εάν τουλάχιστον φορούσαν παντελόνια και είχαν ανδρική και ανδρεία ψυχοσύνθεση δεν θα έβαζαν στο στόμά τους την σύζυγό μου!
Άρα, να εικάσουμε ότι ο άκριτος «ζηλωτισμός» και ο παναιρετικός μασονικός οικουμενισμός, θυληκοποιεί  την ψυχολογία και ψυχοσύνθεση του όποιου ανδρός, πράγμα που δηλοί πνευματικό βαρύ νόσημα;
Φυσικά επειδή ποιμένες και πνευματικοί/φωτισμένοι άνθρωποι δεν είμαστε, την θεραπευτική μέθοδο στην συζυγία μας, την ασκεί αρίστως ο καλός πνευματικός μας!
Φυσικά, εξανίσταμαι και διαμαρτύρομαι περί ενός και μόνον πράγματος: ότι φέρω και εκφράζω αιρετικά τάχα μου φρονήματα, ενώ, αποδέχομαι με μεγάλη χαρά και τιμή τους επιθετικούς προσδιορισμούς των γραπτών και του ήθους μου! Για να θέλω όμως αγαπητοί φίλοι και εχθροί,
με ελευθέρα βούληση, να θεραπευθώ και να βρίσκομαι κάτω από την θεραπευτική αγιοπνευματική θαλπωρή της Εκκλησίας μας, σημαίνει όντως και βλακείες γράφω, αλλά και διεστραμένο ήθος και νούν θα έχω (που έχω απόλυτα σας το διαβεβαιώ), διότι αλήθεια σας λέμε, ως σύζυγοι επιθυμούμε την ολιστική θεραπεία μας, διότι ώρες ώρες δεν αντέχουμε τους παλαιούς εαυτούς ( ή παλιοεαυτούς)  μας ενώ την ιερά και αγαπητική συζυγία μας την αγαπάμε και την ραντίζουμε με τα Θεαρχικά Μυστηριακά νάματα της Εκκλησίας μας!
Δεν ξέρω άραγε όμως, εάν αυτό μπορεί να επιτευχθεί στους αμετανόητους ορκισμένους, κακήν κακώς, α) αποτειχι(σ)μένους θολο-θεολογούντας, ούτε ωστόσο αν μπορεί να ισχύσει το ανάλογο στο άλλο παναιρετικό άκρο των β) φονταμενταλιστών Οικουμενιστών! Ή μάλλον το μόνο που γνωρίζω εμπειρικά είναι ότι όλα φτιάχνουν και διορθώνονται με την 360 μοιρών αλαγή νοοτροπιών μας, μα κυρίως την αλαγή μυαλών μας, πράγμα χαρισματικό της δωρεάς Του Θεού! Διότι  εάν μας άφηνε η Χάρις του, αντί της Ιεράς Βασιλικής Οδού θα οδεύαμε στην άλλη «ιερά οδό» με ουίσκια και λουλουδούες και άσωτα ξεφαντώματα εις το όνομά του Βάαλ!
Όπως και να έχει το πράμα, έχουμε να κάνουμε με σοβαρή νευροβιολογική ασθένεια (κατά τον Ρωμανιδή) και στις δύο πιο πάνω περιπτώσεις, διότι έχουνε λανθάνουσα θρησκευτική θεώρηση και πρακτική στην ζωή τους!


Δηλαδή τι;
Ακολουθούν τυφλά και άκριτα τα δόγματα, τους κανόνες και την όποια θρησκεία τους και με δογματισμό επικρίνουνε και κατακρίνουνε άπαντες τους γύρω τους πλήν τους εαυτούς τους! Δηλαδή μιλάμε, πλήν της Ορθόδοξης Πατερική θεολογίας και Εκκλησίας μας, υπάρχουν και παράλληλα αλλά και ταυτόχρονα μύριες άλλες επίπλαστες κακότεχνες φωτοτυπίες «Ορθοδοξίας», μία μεταλλαγμένη ειδωλική ορθοδοξία, που προσπαθούν να μας αποδείξουν ότι είναι πρωτότυπες και αυθεντικές, λες και είμαστε οι υπόλοιποι χαϊβάνια και άλογα πρόβατα ενώ αυτοί οι «θεοδίδακτοι» έξυπνοι της παρέας!


Εξυπνόβλακες είναι, είναι το μόνο σίγουρο!
Διότι κ.Παντα-ζή, λέει μία άλλη καλή συγγραφέας η Erica Jong: «Βλέπεις πολλούς έξυπνους άντρες με ηλίθιες γυναίκες, αλλά ποτέ μια έξυπνη γυναίκα με ηλίθιο άντρα», και αυτό που μπορώ να διακρίνω στην δεκαπεντάχρονη συζυγική βιοτή μου είναι ότι ο Θεός μου χάρισε (για την σωτηρία μου) μία έξυπνη γυναίκα! Έτσι ειλικρινά δεν μπορώ να ασχοληθώ με τα δικά σας οικογενειακά (ούτε μας απασχολεί άλωστε, μας αρκούν οι δικές μας μέριμνες!) για να σας κατατάξω σε ποια βαθμίδα οντολογικά βρίσκεστε, διαλέγετε και παίρνετε από μόνος σας όμως, εφόσον έχετε ηλικίαν!
Παρόλα αυτά και δια ταύτα ως αμυνόμενος , έχω την υποχρέωση να επεξηγήσω ΜΟΝΟ στους καλοπροαίρετους αναγνώστες μου, τι εννούσα με το "Πειθαρχώ στην γυναίκα μου!" , ενώ προσθέστε φυσικά ότι δεν το έγραψα ξεκάρφωτα αλλά μέσα σε σχόλιο ολοκληρωμένο!

Τι διαστρέφει και τι σκοπίμως δεν μας αναφέρει ο κ.Πανταζής;
Μα φυσικά εάν ήτο εντός Εκκλησίας, θα μπορούσε και να γνώριζε και να μάθαινε την Πατερική ερμηνεία της Εκκλησίας για το χωρίο που εκφράζει αλλά και για το χωρίο που παραλείπει να μας παραθέσει μια και είναι«Αποτειχισθέντας Θεολόγος»!
Παραθέτω όμως την ερμηνευτική εκκλησιολογική προσέγγιση όχι του κοιλιόπνευστου νού μου, σαν και εσάς αξιότιμε κ. Πανταζή αλλά του σεβαστού αγωνιστού κληρικού της Εκκλησίας μας π. Βασιλείου Βολουδάκη, ο οποίος έγραψε ειδικό ορθοδοξοπατερικό  εγχειρίδιο  κατάδυση στην ψυχοπαθολογία των δύο φύλων, το οποίο κατά το πρόσφατο παρελθόν βιβλιοπαρουσιάσαμε στο ιστολόγιο μας![3] Αναφέρει ενδεικτικά ο σεβαστός μας παππούλης, το οποίο είναι και ερμηνευτικό κλειδί για την πατερική ερμηνεία του διεστραφέντος χωρίου που μας παράθεσε ανονήτως ο κ. Πανταζής :«Υποτασσόμενοι
αλλήλοις εν φόβω Χριστού! Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να εξηγήσουμε αυτήν την προτροπή αν δεν την εξηγήσουμε με γνώμονα το ότι και ο άνδρας και η γυναίκα διασώζουν ο καθένας τους κάποιες υγιείς ιδιότητες της αρχικά ενιαίας ανθρώπινης ψυχής τις οποίες πρέπει να μεταδώσουν ο ένας στον άλλο; Σαν φορείς πολυτίμων ιδιοτήτων ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να αλληλοϋποτάσσονται, γιατί μόνο έτσι θα προσλάβουν ο ένας από τον άλλον τα πολύτιμα στοιχεία… Με την προτροπή υποτασσόμενοι αλλήλοις καταρρέει η πλάνη περι ανωτερότητος του ανδρός έναντι της γυναίκας και επιστρατεύονται και οι δύο σε μια πορεία επανεργοποιήσεως των αδρανοποιημένων ιδιοτήτων που κρύβουν μέσα τους (…) Η αλληλοϋποταγή των δύο πρέπει να γίνεται εν φόβω Χριστού, με απόλυτη, δηλαδή, συναίσθηση του τι πάμε να κάνουμε και για ποιο σκοπό, αλλοιώς θα είναι δουλική υποταγή και παράδοση άνευ όρων με ολέθριες επιπτώσεις και στην ψυχοσύνθεση του καθενός αλλά και στην μεταξύ τους σχέση… με αποτέλεσμα να επικρατή θεωρητικό χάος στις θεολογικές διατυπώσεις…»![4]



Γιατί συμφωνάμε απόλυτα με τις θέσεις και διατυπώσεις του πατρός Βασιλείου; Μα διότι πολύ απλά, εγκεντρίζονται μέσα στην εκκλησιολογική ερμηνευτική των αγίων Πατέρων μας! Αν μπορείτε όμως κ. Πανταζή  να μας δώσετε αλλά και να σώσετε με σοβαρά επιχειρήματα θεολογικά, την εμετική “θεολογική” ερμηνευτική σας, στο Ευαγγελικό χωρίο που παραθέσατε προς πολεμικήν αντιλογία κατά των γραφόντων θα κάνατε χάριν (όχι σε μας, φεύ της ανοησίας) αλλά στον εαυτό σας κυρίως, να περισώσετε την «θεολογική» αξιοπρέπεια σας! Αν είχατε ποτέ τέτοια δηλαδή(;!)

Συμπέρασμα, με την παράθεση και ασχολία μας με αυτό το θέμα είναι ότι, επικρατεί θεωρητικό χάος στις θεολογικές εμηνευτικές διατυπώσεις και ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ» πράγμα το οποίο μπορεί να αποφευχθεί με συμβουλές και θεραπευτική αγωγή Εντός Εκκλησίας, υπο φωτισμένου πνευματικού οδηγού!

Βλέπουμε με απόλυτη σαφήνεια ότι τόσο οι Οικουμενιστές, αλλά όσο και οι «ζηλωτές» φέρουν δουλική υποταγή (ψυχοπνευματική) και παράδοση άνευ όρων στην αίρεση του «Ιεροκανονισμού» αλλά και άκριτου θεομίσητου «ζηλωτισμού» με ολέθριες επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση τους, με πρωταρχικό στόχο και σκοπό τους να παρασύρουν και άλλες ψυχές εις την κόλαση που διαβιούν, τουτέστιν, της ανίερης κακιάς «Αποτείχισης»!
Είθε ο Θεός να σας φωτίσει αγαπητοί μας φίλοι και να θεραπεύσει την «Ιεροκανονική» τυπολατρική και μανιώδη προσκόλληση σας στο γράμμα και να «δείτε» κάποτε Θεαρχικώς και το Πνεύμα αλλά και το πνεύμα του νόμου, κάθε όρου και ιερού κανόνα! Κάποιος φωτισμένος άνθρωπος είπε κάποτε, οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι κανόνια για να «κανονιοβολείς» τους πλησίον σου!
Φυσικά ως αφώτιστοι που είμεθα, δεν έχουμεν την αγιοπατερική διάκριση των δύο λουριών της Οικονομίας και ακρίβειας, τα οποία ενυπάρχουν και είναι ενυπόστατα Εντός Ορθόδοξης Εκκλησίας!


 ΔΕΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

Βάσει των οσίων πατέρων μας γνωρίζουμε με ακρίβεια την ποιμαντική θεώρηση του πράγματος ότι [5] :
 Α) Η παύσις του μνημοσύνου του Πατριάρχη μας, είναι το έσχατον όριο το οποίο επιτρέπουν οι Ιεροί Κανόνες και δεν προχωρούμε περαιτέρω (δηλαδή σε αποδοχή μνημοσύνου άλλων Επισκόπων)!

Β) Δεν προβαίνουμε στην αποκήρυξη του Πατριάρχη μας (όπως έπραξαν άλλοι κακώς αποτειχισμένοι και σχισματοαιρετικοί ημερολογιολάτρες), δηλαδή σε διακήρυξη ότι αυτός είναι πλέον έκπτωτος ή τάχα μου καθαιρεμένος, ή δήθεν αστερήθη της Θεαρχικής Χάριτως ή το άλλο κουφό, δεν τελεί έγκυρα Μυστήρια κ.λ.π.! Όποιος το πράξη α-λόγως φυσικά, μπορούμε να τον κατηγορήσουμε ότι προτεσταντίζει ασύστολα!

Γ) Ο ΙΕ΄Ιερός Κανών της Πρωτοδευτέρας μας επιτρέπει την παύσιν του μνημοσύνου προ «Συνοδικής διαγνώσεως» μέν αλλά δεν μας αναθέτει τις δίκες και καταδίκες των αιαρετικών Επισκόπων μας. Διότι αυτό είναι έργο όχι ατόμων αλλά Ιεράς Συνόδου!

Δ) Οι σχισματοαιρετικοί τώρα Παλαιοημερολογίτες είναι υπεύθυνοι όχι διότι διατήρησαν το παλαιόν ημερολόγιο, αλλά διότι απεκήρυξαν ως σχισματικήν και αιρετική την Ελλα-δική μας Εκκλησία και διέκοψαν κάθε κανονικήν κοινωνία και εξάρτηση υπο αυτής.Εάν διατηρούσαν το παλαιόν ημερολόγιο, αλλά δεν απέκοπταν την μετά της Ελλα-δικής και Κυπριακής Εκκλησίας κοινωνίαν, θα ήταν εντός απόλυτης κανονικής τάξης και ακριβείας!

Ε) Οι Ιεροί Κανόνες, μας παρέχουν το δικαίωμα παύσεως του μνημοσύνου Επισκόπου και Πατριάρχου, υπο την βασική προϋπόθεση να κηρύσει αιρετικά φρονήματα αλλά δεν παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου και εκείνων, οι οποίοι είναι παραδοσιακά καθόλα Ορθόδοξοι ενώ ανέχονται (χάρην ποιμαντικής οικονομίας) τους αιρετικούς Επισκόπους και Πατριάρχες των!

Ζ) Θεωρούμε ότι χρήζει μεγάλης προσοχής το ποιο πάνω σημείο! Έχουμε χρέος και οφείλουμε να διακρίνουμε μεταξύ των δύο καταστάσεων! Λόγου χάριν διάκριση αγίας ανυπακοής κακιάς υπακοής! Επίσης, αγίας αποτειχίσεως κακιάς αποτειχίσεως! Άλλο ο κηρύσσων αιρετικά φρονήματα, Πατριάρχης μας ή Επίσκοπος, και ένα άλλο ο παραδοσιακώς φρονών και διδάσκων, αλλά, κατ’οικονομία, ανεχόμαστε τον πρώτο και έχουμε ακόμα κοινωνία μαζί του!

Η) Επίσης εν κατακλείδι, άλλο είναι ο κηρύσσων μέν αιρετικά φρονήματα, αλλά δεν είναι εκτός Εκκλησίας, αλλά ούτε αποκόπτεται ακόμα από αυτής, και άλλο θέμα είναι ο εξελθών αυτοβούλως από την Εκκλησία (και ιδρύει δικήν του «Εκκλησία», ή προσχωρεί σε άλλην αιρετικήν ή σχισματικήν) ή αποκόπηκε υπο της Εκκλησίας μας κατόπιν δίκην και καταδίκης. Με τον δεύτερο άπαντες οι Ορθόδοξοι οφείλουμε να μην έχουμε ουδεμία κοινωνία. Ενώ με του δε πρώτου όμως κοινωνία (μέχρι της καταδίκης αυτού) αφίεται υπό των Ιερών Κανόνων στην ελέυθερη βούληση και κρίσιν εκάστου Ορθοδόξου πιστού.

Θ) Έχουμε βεβαίως το δικαίωμα, υπο των Ιερών Κανόνων, να παύσουμε το μνημόσυνο αυτών, δεν είμαστε όμως υποχρεωμένοι να το πράξουμε! Μην ξεχνάμε κ. Πανταζή και Οδυσσέα «αλεπουδέλη» ότι η διακοπή του μνημοσύνου, «προ Συνοδικής διαγνώσεως» και καταδίκης, ΔΕΝ ΕΧΕΙ την έννοια αποφυγής μολυσμού εκ της κηρυσσόμενης αιρέσεως!

Ι) Εάν οι Ιεροί Κανόνες έφεραν την προτεσταντική έννοια της κακιάς ανίερης αποτείχισης που μας παρουσιάζετε κύριοι αποτυχημένοι θεολογούντες ως παγάκια (ενώ κατ’ ουσίαν είμαστε Εσκιμώοι, τι να τα κάνουμε;), ΔΕΝ θα μας είχαν απλά το δικαίωμα παύσεως του μνημοσύνου, αλλά θα μας εθέσπιζαν ρητήν και σαφή υποχρέωσην με βαριές καμπάνες και ποινές στην αντίθετη περίπτωση!
Σε αντίθετες θέσεις και τοποθετήσεις από αυτές κ.Πανταζή και Οδυσσέα, τα πιθανόν λεχθέντα και γραφθέντα σας εκ των προτέρων τα θεωρούμε ως ανόητους και κακόδοξους και αιρετικούς «ζηλωτισμούς» με δόλιο σκοπό να παρασύρετε το Λογικό ποίμνιο στις εωσφορικές χαράδρες που κατοικοεδρεύετε!




ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ
«Ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω»[6]! Εσείς, όχι μόνον μας εξουθενείτε αλλά μας περιπαίζετε και μας λοιδορείτε μέχρι αηδίας και συκοφαντίας! Εμείς όμως από την μεριά μας αισθανόμενοι την μη ιερά Αποτείχισή σας από τα κατακριτέα σχολιασθέντα σας, είχαμε χρέος υπο αμυντικής θέσεως να σας ασκήσουμε την ιερά και καλή πολεμική αλλά εντονοτάτη και οξυτάτη κριτική μας αγαπητικά και ευχόμενοι βαθύτατα ο Θεός να σας φωτίζει για τις αντιπατερικές ενέργειες σας! Αλήθεια κ. Πανταζή, είναι δυνατόν να ακολουθούμε τους «μεταπατερικούς» θεολογούντας, ενώ την ίδια περίοδο τους ασκούμε δικαίαν κριτική και ιεράν πολεμική και απολογητική! Μάλλον βρίσκεσαι εκτός εκκλησιολογικής αλλά και εκτός εικονικής πραγματικότητας ή συνειδητός συκοφαντής(;!). Καθόλου παράξενο ίσως και συναδιασμός όλων, ανάλογα με τα κέφια σας! Κάνε μια έρευνα στις αναρτήσεις μας σε παρακαλώ και θα δείς τον σφοδρό αγώνα μας κατά των «μετα-πατερικών»….δασκάλων και καθηγητών μας! Και ίσως ξαναμιλήσουμε σε άλλη γλώσσα!




ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] Αρχιμ. Επιφανίου Θεοδωροπούλου, ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ-«Οικουμενισμός και  Ζηλωτισμός», Έκδοση: Ιερού Ησυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζήνος, Έκδοση Γ΄, Τροιζήνα 2008, σσ. 287.

[2] «Ζηλωτικό» Ιστολόγιο, «ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ», http://apotixisi.blogspot.gr/2014/03/blog-post_9753.html#comment-form


[4] Πρωτ. Βασιλείου Βολουδάκη, Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ-Κατάδυση στην Ψυχοπαθολογία των δύο φύλων, Εκδόσεις: “ΘΥΗΠΟΛΟΣ”, B΄Εκδοση,  2010, σελ. 50-56.

[5]  Αρχιμ. Ε. Θεοδωροπούλου,  ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ,  ένθ’ ανωτ.

[6]  Προς Ρωμαίους 14,3