Translate

Κυριακή, 9 Μαρτίου 2014

Αλαλούμ-Αλαλούμ,το Κοράνι διχάζει τους καθηγητές της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.!









ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!

[ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ: Ο καίριος «ναρκαλιευτής», της ΚΑΙΡΟσκοπικής «θραυσματοβόλας νάρκης», τουτέστιν, συγκριτικά ερωτήματα του κ.Τσελεγγίδη περί της άκριτης  ισλαμολαγνείας των οικουμενιστών  συναδέλφων του!]

                                                                                του Παναγιώτη Νούνη




  «Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον ΑΛΛΑΧ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους αδίκους» ( Κοράνι 2:193)



Έχουμε παρατηρήσει σε βίντεο το πρώτον κοινό μάθημα της Ιστορίας της Φιλοσοφίας, του Δογματικού τομέα της Θεολογικής Σχολής μας, το οποίο έχει ως καθηγητή του, τον περίφημο δάσκαλό μας κ.Λάμπρο Σιάσο![1]

Αυτό το καλό συνήθειο του κ.Σιάσου να προσκαλεί στο μάθημα  του  πνευματικούς  και λόγιους πατέρες και  λαϊκούς, για να γίνει ανοικτή συζήτηση σε καίρια θεολογικά ζητήματα, ανέκαθεν μου άρεσε ο παιδαγωγικός διδασκαλικός τρόπος και μπορώ να πώ ότι με βοήθησε αρκετά στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψεως! Μου άρεσε διότι έμπαινε σφήνα στην όλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα της σχολής μας, χωρίς να διστάζει να μας καταγγέλει ρωμαλέα και δημόσια ονομαστικά με φωτογραφίες και ντοκουμέντα τις κακοδοξίες και αιρέσεις των συναδέλφων του!

Δεν θέλω να μιλήσω προς το παρόν για τον σεβαστό καθηγητή και δάσκαλό μου κ.Σιάσο, ίσως αυτό να γίνει σε προσεχώς επόμενο μέρος της δοκιμιογραφίας μας! Την παράσταση στο μάθημα του κ.Σιάσου, την έκλεψε ο έτερος σεβαστός δάσκαλός μας κύριος Δημήτριος Τσελεγγίδης!

Θα μας μείνουνε αξέχαστες οι μέρες και οι στιγμές το 2011 που προσκεκλημένος του ΠΑ.Χ.Ο.Κ (Παγκύπριο Χριστιανικό Ορθόδοξο Κίνημα) ο Αγιος Νίκων ο “Μετανοείτε”, ήταν ο διαπρεπής καθηγητής δογματολόγος κ.Τσελεγγίδης για μια σειρά θεολογικών διαλέξεων![2]

Στο προκείμενο θέμα μας τώρα!


Παρακολουθώντας με μεγάλη προσοχή την εισήγηση του αγαπητού δασκάλου μας, κατανοήσαμε ότι είναι ο καθείς ειδικός αρμόδιος της απενεργοποίησης του «εκρηκτικού μηχανισμού» που προσπαθεί να θέσει ανορθόδοξα το
μασονικό Υπουργείο  Α-παιδείας, Μασονίας και αθεΐας στα θεμέλια της Θεολογικής Σχολής και παιδείας μας του ειδικού Τμήματος της Ιεράς Ορθόδοξης Θεολογίας μας![3]
Καθηγητές ενταγμένοι σε ομάδες ΚΑΙΡΟσκοπικές ανορθοδόξου και αντιορθόδοξου ανίερου πολέμου, κατά της παραδοσιακής Ορθόδοξης Πατερικής Θεολογίας μας βάλθηκαν
κυριολεκτικά, ωσάν στυγνοί, νέου είδους, «τρομοκράτες», να τοποθετούν στα θεμέλια και στα σπλάχνα της Ιεράς Θεολογίας μας «εκρηκτικούς αυτοσχέδιους μηχανισμούς», διαβολοειδείς μηχανισμούς, πράγματα του σατανά, με απώτερο σκοπό και στόχο την αποκλειστική πρόσδεση της σχολής μας εξ’ολοκλήρου στο άρμα του πανθρησκειακού Οικουμενισμού, τουτέστιν δηλαδή, στην  ΚΑΙΡΟσκοπική μεταβολή της σχολής μας στην θρησκειολογικοποιήση της![4]
Όλοι αυτοί φυσικά οι ΚΑΙΡΟσκοπούντες
κακόδοξοι γενίτσαροι του Γιαγκάζογλου, θέλουν τον ειδικό «πυροτεχνουργό» τους, αλλοιώς οι επιπτώσεις θα είναι
αυτοκαταστροφικές και ολέθριες επειδή συνιστά εκτροπή στον αξιακό χαρακτήρα της Θεολογικής Σχολής μας αλλά και της παιδεία μας συθέμελα!
Τέτοιοι αυτόσχέδιοι «εκρηκτικοί μηχανισμοί» τοποθετούνται κατά κόρον, χρόνια τώρα εις το όνομα  τάχα μου της εθνικής και πολιτικής ανάγκης! Υπάρχει άραγε πραγματική ανάγκη για δημιουργία ειδικού τμήματος Ισλαμικών σπουδών μέσα στο Θεολογικό τμήμα μας;
Είναι άραγε πραγματική ανάγκη της πολιτείας μας ή μήπως ακόμα
ένα πολιτικόν παίγνιο στα δόλια παιγνίδια της, που άλλοι φυσικά τις επιβάλλουν να παίζει; Και εάν είναι όντως πολιτική ανάγκη, γιατί άραγε μέσα στην Δημοκρατική (;) κοινωνία που ζούμε δεν υπάρχει διαφάνεια πολιτειακή έστω δημόσια διαβούλευση ακόμα και δημοψήφισμα; Εκτός και εάν το θέμα είναι ταυτόσημο και ομοούσιο με την περίφημη «κάρτα του πολίτη» (για την οποία ακόμα μερικοί κομπλεξικοί βαρέως θρησκόληπτοι ακόμα παραμιλάνε, διότι την βλέπουνε να τους κυνηγά στον ύπνο και τον ξύπνιό τους!) Θεμελειώδης αρχή της Δημοκρατίας είναι ή όχι η διαφάνεια; Γιατί ειδικά στο Ελλαδιστάν μέχρι τώρα δεν την έχουμε δεί, ούτε στα πιο φανταστικά όνειρά μας;




Φυσικά, προταγωνιστής και «πυροτεχνουργός» και τότε περί της «κάρτας του πολίτη», ακόμη μία φορά ήταν και γίνεται  και στον παρόν θέμα ο κύριος Δημήτριος Τσελεγγίδης, και σε μία ανάλογη «εκρηκτική» ατμόσφαιρα με άρωμα Σαρίας, θα πρέπει να κληθεί και πάλι κάποιος ειδικός «πυροτεχνουργός», ώστε να αποφευχθούν οι ολέθριες επιπτώσεις![5]
Ποιος άλλος θα μπορούσε στην παρούσα φάση στην Θεολογική Σχολή, στο τμήμα μας, να έβγαζε τα «κάστανα από την φωτιά»;
Προσωπικά θεωρούμε ουδείς!!!
Παρόλα αυτά, όταν υπηρετήσαμε την πατρίδα στην  στρατιωτική θητεία μας, στο σώμα των τεθωρακισμένων, σε ειδικά μαθήματα και διαλέξεις διδαχθήκαμε ως στρατιώτες της Εθνικής Φρουράς της νήσου Κύπρου πολλά περί εκρηκτικών μηχανισμών και ειδικά περι ναρκών! Οι νάρκες, μια και μιλάμε περί εκρηκτικών μηχανισμών, χωρίζονται σε νάρκες α) Κατά Προσωπικού (Κ/Π) και β) Αντιαρματικές (Α/Τ) και διακρίνονται ανάλογα στον χώρο που προορίζονται, σε νάρκες ξηράς και νάρκες θαλάσσης και του σκοπού χρήσης των σε αμυντικές ή επιθετικές![6]


Δυστυχώς ο «ΚΑΙΡΟΣ», ελέω Καισαροπαπισμού, τέτοιου είδους ε-πι-θε-τι-κές «θραυσματοβόλες νάρκες» εκρηκτικού
κύματος τοποθετεί συνεχώς  στα θεμέλια της Σχολής μας και όχι μόνον, διότι δεν τους φτάνει που την έχουν υπο αιχμαλωσία τους δια ανορθόδοξης και αντιορθόδοξης ανταρσίας (γράφε αναρχίας), θέλουν ωστόσο να την ναρκοθετήσουν με σκοπό την ολοκληρωτική αυτοκαταστροφή και «κατεδάφιση» της σε μελοντικό στάδιο![7]
Ετσι, επιβάλλεται άμμεσα να έρθουμε εμείς οι απόφοιτοι της  Θεολογικής αυτής σχολής της Συμβασιλεύουσας , ως «τάγμα εκκαθαρίσεως ναρκοπεδίων ξηράς» για να, αλλά και να…,
ασκήσουμε διεθνή και οικουμενική εκστρατεία/ενημέρωση για την απαγόρευση και καταδίκη των κακοδόξων  οικουμενιστικών/ ισλαμολάγνων αυτών ιδεοληψιών και «εκρηκτικών ναρκών»!
Δεν γνωρίζουμε προσωπικά που και σε πιο σώμα στρατιωτικό υπηρέτησε ο δάσκαλός μας κ.Τσελεγγίδης, ούτε και έχει σημασία να μάθουμε, αλλά έχουμε την γνώμη, ότι θα ήταν άριστος ναρκαλιευτής!
Για ποιο σκοπό το λέμε αυτό;
Μα φυσικά για την εκπληκτική εντόπιση του ισλαμολάγνου αυτού σχεδίου και «ναρκοπεδίου» στο

θέμα δημιουργίας Ισλαμικών σπουδών στο Θεολογικό τμήμα μας (!) ακόμα και έστω της μη πλήρους διαφάνειας στο εν λόγω ζήτημα! Λέμε στο χωριουδάκι μου συχνά πυκνά: «Όλα τα είχε η Μαριωρή ο φερετζές της έλειπε»! Διαλέγουμε και παίρνουμε στην τελική, η θα επικρατήση η ευλογημένη και δημοκρατική διαφάνεια ή θα επιβληθεί ο φερετζεδισμός/μπουργκαδισμός θεσμοθετημένα από τα «γνωστά-άγνωστα» μασονικά κέντρα και ελίτ! Διαλέγετε και παίρνετε κατά το δοκούν.



Μια διευκρίνιση βασική! Δεν θέλουμε και δεν μπορούμε να μπούμε κάν στην διαδικασία να φαντασθούμε την  Ορθόδοξη(;) Χριστιανική Θεολογική Σχολή μας, με Μουφτήδες Σαλαφιστές ή με Σουφιστές φουστανελάτους, και μπουργκεροφορούσες να πηγαινοέρχονται πέρα δώθε και πάνω κάτω και στα τέσσερα πατώματα! Άραγε στο υπόγειο της Σχολής μας οι Ισλαμιστές φοιτητές πάνε ακόμα και προσεύχονται στον Αλλάχ τους; Ο Μητροπολίτης, άγιος Θεσσαλονίκης το γνωρίζει;
Αν παίζει τέτοιο σενάριο (το «αν» τι το θέλουμε;) στα μυαλά των ψευδοδιανοούμενων νεωτεριστών και προοδευτικών ΚΑΙΡΟσκοπούντων-Οικουμενιστών, καιρός μετανοίας εστί η περίοδος αυτή! Εάν δεν σας αρέσει η καιρική και τροπική μετάνοια της Μεγάλης αγίας Σαρακοστής, «κύριοι και κυρίες», κοπιάστε στην Κύπρο να σας οδηγήσουμε μια γύρα στα κατεχόμενα εδάφη μας για να βρούμε τον «Μέγα» Μουφτή  να σας μυήσει στα άδυτα
του Ισλάμ με το ανάλογο σαλαβάτι, ή και  εάν έχετε τόση απεριόριστη ισλαμολαγνεία πάρτε το πρώτο λεωφορείο με κατεύθυνση εις την Πόλη των ονείρων μας, για το ανάλογο σουνέτι[8], πρώτης κλάσεως…! Και εννοείται για τις κυρίες ρεπούσηδες θεολογίνες και μη, αλλά τίμιες(;) ισλαμολάγνες να πάνε σε ανάλογες μουσουλμανικές χώρες της Αφρικής για την κλειτοριδεκτομή[9] τους!
Ούτως ώστε να φέρουν και σωματικά πλέον (όχι ιδεατά, όχι ιδεολογικά και θεωρητικά μόνον, στις πράξεις μετρά ο εχέφρων άνθρωπος) τις ενδείξεις και αποδείξεις  της μανίας και λατρείας των για το Ισλάμ!


Ωστόσο θα αρκεστούμε για αρχή στα έμπειρα χέρια του «ναρκαλιευτού»  και ειδικά στα γραφθέντα και λεχθέντα υπό του παραδοσιακού καθηγητού μας κ.
Τσελεγγίδη, δηλαδή στα όσα ανέφερε ο ίδιος στο κοινό μάθημα της Ιστορίας της Φιλοσοφίας, του Δογματικού Τομέα που έλαβεν τόπο εντός της σχολής μας στις 18 Φεβρουαρίου, στο
Δ΄αμφιθέατρο στις 11.00 π.μ. με εκλεκτούς άλλους καλεσμένους για τους οποίους θα αναφερθούμε σε άλλο δοκίμιο μας! Και επειδή η «ναρκαλιεία» είναι δύσκολο αλλά και ρωμαλέο  πράγμα συνάμα, και χρειάζονται έμπειρα χέρια και εξειδικευμένη γνώση στο αντικείμενο, θα σας παραθέσουμε αποβιντεοσκοπημένα, τα αμείλικτα, τα καίρια αλλά και σκληρά θεολογικά ερωτήματα του για περαιτέρω θεολογική εμβάθυνση και ανάλυση στο θέμα ετούτο!


Μόνο που θα αρκεσθούμεν για αρχή, λόγω της μακράς συγγραφικής μας έκτασης, σε μερικά, από τα σημαντικά ερωτήματά του, υποσχόμενοι άμεση συνέχεια του θέματος μας εντός των προσεχών ημερών!



ΑΠΟΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ:
Αναφέρει τα εξής πολλαπλά εύλογα αλλά και σκληρά καίρια εκκλησιολογικά ερωτήματα για το θέμα ο καθηγητής κ.Τσελεγγίδης:
1ον «Ως ορθόδοξοι πιστοί και πολύ περισσότερο ως πανεπιστημιακοί θεολόγοι, θα αισθανόμαστε συμβατοί με την εν Χριστώ ταυτότητά μας, και την εξιδικευμένη πανεπιστημιακή ιδιότητά μας, στην περίπτωση που θα προβαίνουμε σε μία θεσμική ενέργεια, η οποία ενισχύει το επιστημονικό προφίλ και συμβάλει αποφασιστικά στην θεολογική κατάρτιση των αρνητών Της Θεότητας Του Κυρίου μας;
2ον  Περνά από το νού μας καθόλου και ο εύλογος κοινωνικός αντίκτυπος; Πώς θα αξιολογηθούμε άραγε και από το Χριστεπώνυμο πλήρωμα και πώς θα αντικρύζουμε την Εκκλησιαστική Κοινότητα την οποία, τόσο ευστόχως, και θεολογικά ανέφερε και ο κ. Ζουράρης, ως Ευχαριστιακή Κοινότητα;
3ον Έτσι πολιτεύθηκαν και οι Απόστολοι Του Χριστού έναντι του συγκρητικού-ειδωλολατρικού περιβάλλοντός τους, αλλά και έναντι των αιρετικών δοξασιών της εποχής τους;
4ον Έτσι αντιμετώπισαν την καίρια αμφισβήτηση της Θεότητας Του Χριστού οι Άγιοι, όπως ο πρωτομάρτυρας Στέφανος τους Ιουδαίους και ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς τους Μουσουλμάνους και μάλιστα ως αιχμάλωτός τους;»


 ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ:
 « σλαμισμός a priori προωθε ς μέσον ξαπλώσεώς του πως τά νωτέρω χωρία τοΚορανίου ναφέρουν, τό γκλημα, τή βία, τήν τρομοκρατία καί τόν θάνατο. Συνεπς Νόμος πού ψηφίσθη διά τήν δημιουργία σλαμικο τεμένους στήν Πρωτεύουσα τς Χώρας τυγχάνει πωσδήποτε ντισυνταγματικός διότι ναγνωρίζει ς γνωστή θρησκεία δυναμένη νά πιτελε κωλύτως τή λατρεία της, μία θρησκευτική παραδοχή πού εθέωςντίκειται στήν δημοσία τάξη, τά χρηστά θη καί τό Ερωπαϊκό κεκτημένο. Καί ναί μέν δι’στορικούς λόγους καί συμβατικούς λόγους ες τήν λληνικήν
Θράκην  συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή πιτρέπεται κατά παρέκκλισιν τν ρχν τς νομιμότητος λλά ες τήν λοιπήν χώραν  νοχή μις τοιαύτης θρησκευτικς κτροπς θά καταστ δυναμίτης διά τόν κοινωνικόν στόν καί τήν κοινωνικήν ερήνην, φ’ σον κυρίαρχον ατημα τς συγκεκριμένης ψευδος θρησκείας εναι  διά τς βίας πιβολή καί πικρατησίς της.λλωστε τό Μαρτυρολόγιον τς γιωτάτης μν κκλησίας καί τό Πάνθεον το θνους μυρώνονται πό τό αμα κατομμυρίων μαρτύρων καί ρώων πού ερηνικς ντέστησαν καί θυσιάσθησαν στήν βάναυσον καί δολοφονικήν πιθετικότητα τοῦἸσλάμ.»(Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ) [10]. (συνεχίζεται)




ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Σιάσου Λάμπρου, Διευθυντού Γ΄Τομέα: Δογματικής Θεολογίας,

[2] Παναγιώτη Τελεβάντου, Άρθρο: «Ο κ. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»,

[3] Πρωτ. Γεώργιου Μεταλληνού, Ημερίδα θεολόγων στην Λευκάδα,  «Μασόνοι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο»,

[4] Εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος, Άρθρο: «Ο Αρχιεπίσκοπος, ο Δημητριάδος, η ΠΕΘ και ο ΚΑΙΡΟΣ», http://thriskeftika.blogspot.com/2011/02/blog-post_1145.html

[5] Δημητρίου Τσελεγγίδη, Επιστολή προς το Υπουργείο Εσωτερικόν και πρώην υπουργό κ. Ραγκούση για την «Κάρτα του Πολίτη»,  http://www.impantokratoros.gr/tselegidis_ragousis_karta.el.aspx

[6]  Νάρκη, Από τη Βικιπαίδεια, http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B7

[7] Ηλία Φραγκοπούλου, Άρθρο:  «Τα χαμένα κέντρα και η Θεία Αποκάλυψη»,



[10] Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ, Ανακοινωθέν: «Για το Τζαμί»